Blogurile europene critica logo-ul propus de Suedia:

Sony Ericsson - "sponsor" al viitoarei Presedintii suedeze a UE

de Magda Barascu     EurActiv.ro
Vineri, 13 martie 2009, 15:09 Actualitate | Internaţional

Logo-ul presedintiei suedeze
Foto: EurActiv.ro
Transparenta, eficienta si dialog. Acestea sunt cateva din cuvintele cheie pe care le sugereaza logo-ul presedintiei suedeze prezentat pe 2 martie de ministrul afacerilor EU, Cecilia Malmström. Bloggerii atrag atentia ca logo-ul seamana izbitor de tare cu cel al Sony Ericsson si deja au aparut glume potrivit carora presedintia suedeza este sponsorizata de Sony Ericsson.

Logo-ul Sony Ericsson, rotit invers acelor de ceas, la 90 de grade, si colorat in galben si albastru, culorile steagului suedez, reprezinta actualul logo al presedintiei suedeze. Sony Ericsson este o companie de telefonie mobila suedezo-japoneza.

Ministrul suedez al afacerilor EU, Cecilia Malmström, a explicat ca logo-ul ales pentru a reprezenta Suedia care va prelua presedintia UE la 1 iulie anul acesta, a fost conceput de agentia de publicitate Bacon Advertising si reflecta deschidere, dialog si lumina. Proiectul acesta a fost castigator deoarece sugereaza schimbarile climatice si mediul inconjurator, prioritati ale presedintiei suedeze.

Articol integral EurActiv.ro


Citeste mai multe despre   






















595 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Penibili bloggerii astia... (Vineri, 13 martie 2009, 15:57)

    CMX [anonim]

    Mi se pare ca porneste de la Yin si Yang. Daca era logoul presedentiei nemtesti a UE, sigur se gaseau asemanari intre logo si sigla lui BMW, Mercedes sau Opel!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version