Transparenta, eficienta si dialog. Acestea sunt cateva din cuvintele cheie pe care le sugereaza logo-ul presedintiei suedeze prezentat pe 2 martie de ministrul afacerilor EU, Cecilia Malmström. Bloggerii atrag atentia ca logo-ul seamana izbitor de tare cu cel al Sony Ericsson si deja au aparut glume potrivit carora presedintia suedeza este sponsorizata de Sony Ericsson.

Logo-ul Sony Ericsson, rotit invers acelor de ceas, la 90 de grade, si colorat in galben si albastru, culorile steagului suedez, reprezinta actualul logo al presedintiei suedeze. Sony Ericsson este o companie de telefonie mobila suedezo-japoneza.

Ministrul suedez al afacerilor EU, Cecilia Malmström, a explicat ca logo-ul ales pentru a reprezenta Suedia care va prelua presedintia UE la 1 iulie anul acesta, a fost conceput de agentia de publicitate Bacon Advertising si reflecta deschidere, dialog si lumina. Proiectul acesta a fost castigator deoarece sugereaza schimbarile climatice si mediul inconjurator, prioritati ale presedintiei suedeze.

Articol integral EurActiv.ro