Vancouver, capitala canadiana a gangsterilor

de E.M.     HotNews.ro
Vineri, 6 martie 2009, 10:03 Actualitate | Internaţional

Numarul de violente de strada din orasul canadian Vancouver este in continua crestere in ultimele saptamani, motiv pentru care primarul Gregor Robertson considera ca lupta impotriva interlopilor este "pierduta". Ministrul sigurantei publice, Peter van Loan, intareste afirmatia: "Vancouver a devenit capitala canadiana a gangsterilor."

Crime si schimburi de foc au loc din ce in ce mai des in metropola, de cand Mexicul a operat ample arestari in randul traficantilor de droguri, scrie AFP. Mai concret, cartelurile mexicane, ocupate sa supravietuiasca in fata ofensivei autoritatilor, nu mai pot furniza suficienta cocaina retelelor canadiene. Ca atare, aici preturile au explodat, un kilogram de cocaina ajungand sa coste, de la 25.000 de dolari acum cateva luni, la 50.000 de dolari. Ca atare, gruparile criminale din Vancouver se straduiesc sa obtina controlul asupra stocurilor ramase nevandute, arata inspectorul Jandarmeriei Regale din Canada, Pat Fogarty, citat de CBC.

"Acest flagel (consumul de droguri - n.red.) a inceput acum 20 de ani. Generatiile viitoare trebuie sa fie responsabilizate in fata pericolului, iar parintii sa isi invete copiii ca traficul de droguri nu este cea mai buna afacere", a spus Fogarty.

In ultimele 21 de luni, 750 de presupusi traficanti au fost arestati in urma colaborarii fortelor intre SUA, Canada si Mexic.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

3014 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    reteta pt dezastru (Vineri, 6 martie 2009, 10:13)

    iul_autentic [utilizator]

    Drogurile aduc mafia, iar mafia aduce dezastrul. Iar drogurile intra pe piata prin asa numitele 'droguri usoare'. Generatia de liceu este tinta traficantilor. Fara familii lucide si puternice, liceenii sunt viitoarea generatie de consumatori.
    • 0 (6 voturi)    
      liceeni (Vineri, 6 martie 2009, 10:42)

      claudiu.. [anonim] i-a raspuns lui iul_autentic

      sunt deja generatia de consumatori ! deja sa ajuns acolo, nu ii mai poti scoate din asta ! doar ca nu au bani, ca daca aveau credema ca demult si la noi erau drogati, deja se fumeaza hashish...
      • 0 (4 voturi)    
        BS (Vineri, 6 martie 2009, 11:53)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui claudiu..

        vorbiti ca sa va aflati in treaba:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Drug_policy_of_the_Netherlands#The_results_of_drug_policy_in_Netherlands
        • +1 (3 voturi)    
          au aparut dealerii (Vineri, 6 martie 2009, 12:48)

          iul [anonim] i-a raspuns lui gogu

          Pai se putea sa nu apara si dealerii, sa-si apere produsul ? Baiatule, nu toti care au inceput cu droguri usoare au ajuns la droguri mortale, dar toti cei care au ajuns la heroina/ cocaina au inceput cu ecstazy si marijuana. Combate acest argument la meu. Statisticile pot sa-ti dea dreptate, dar daca ti-ar muri fratele de supradoza ar fi alta treaba...
          • +1 (1 vot)    
            Pentru iul (Vineri, 6 martie 2009, 13:51)

            Romanian Dutch [anonim] i-a raspuns lui iul

            Ai dreptate, acum sunt in Amsterdam relocat din Vancouver....nici nu se compara. In Vancouver nu poti calca de seringi, oameni in sevraj, epave umane in CENTRU. Eu nu am vazut de un an nici un dependent de droguri violent sau urme de seringa in Amsterdam.
            • +1 (1 vot)    
              adica ? (Vineri, 6 martie 2009, 16:52)

              iul_autentic [utilizator] i-a raspuns lui Romanian Dutch

              Vrei sa spui ca drogatii se multumesc cu alea slabe daca sunt legale ? SI daca nu sunt legale se supara si trec la alea tari ? Articolul din wiki nu demonstreaza nimic. Pot sa pun rezultatele pozitive pe seama religiei protestante.
              • 0 (0 voturi)    
                pentru iul (Vineri, 6 martie 2009, 20:22)

                gogu [anonim] i-a raspuns lui iul_autentic

                "Articolul din wiki nu demonstreaza nimic. Pot sa pun rezultatele pozitive pe seama religiei protestante. "

                Sursa? N-am gasit nimic in Max Weber pe subiect :) Dupa legalizarea marijuanei in Olanda, consumul a scazut, asta ca fapt divers.

                Da, consider ca majoritatea "drogatilor" se vor multumi cu alea slabe, dispare conceptul foarte puternic de "fruct interzis" care trezeste curiozitatea adolescentilor iar autoritatile se pot concentra pe combaterea drogurilor periculoase. In plus, intra bani la bugetul statului, pot fi controlati mai usor si la vedere cei care se ocupa cu asa ceva.

                Alcoolul este un drog mult mai periculos (imo) decat consumul de marijuana, dar n-as putea sa pretind ca incurajeaza consumul de alte droguri "tari". Ar fi o eroare de logica.
  • -1 (3 voturi)    
    ei, si ce? (Vineri, 6 martie 2009, 10:32)

    matei [anonim]

    Nenea primaru' a descoperit ca nu e usor sa conduci orasul. Si abia are 3 luni de cand a fost ales.
    Iar traficantii se impusca intre ei, in ritm de cate unul pe zi. Nu a murit nici un nevinovat prins intre focuri. Toti sunt/au fost bagati in trafic. Pana la urma, ce nu resusesc onorabilele autoritati - sa-i prinda, se rezolva natural.
    Doar ca doare la imagine. Vine Olimpiada si nu prea le cade bine. Desi cine traieste pe aici stie ca sunt alte belele de rezolvat: Eastside Downtown, etc.
    • +2 (6 voturi)    
      "..se rezolva natural.." (Vineri, 6 martie 2009, 11:16)

      Republica:))Canada [anonim] i-a raspuns lui matei

      Foarte desteapta ideea ta de ordine si siguranta a cetateanului: lasati tiganii, negrii si mexicanii sa se omoare intre ei in plina strada, faceti-va ca nu vedeti!
      Sute de crime in Vancouver e nimic? Pai a ajuns la fel ca New Orleans, oras de negri si "capitala crimei in USA" potrivit ultimelor statistici pe 2008.
      Cu cat mafiotii se simt mai intusabili cu atat tupeul si agresivitatea lor va creste si nu-i va impresiona ca politia aresteaza sau ucide cateva zeci, vor aduce alte cateva mii din Mexic sau Asia !

      Impotriva oricarui tip de violenta trebuie actionat imediat si cat mai disproportionat, pentru ca nu cetateanul trebuie sa fie "terorizat" de tigan/negru sau mexican, ci tiganul/mexicanul trebuie sa fie terorizat de ideea ca va intalni politia. Descurajarea criminalilor si traficantilor nu se face cu "scuzati deranjul" si "vreti o cafea pana vine duba"?

      Traim intr-o societate (occidentala) care e bolnava si are instincte sinucigase de atata toleranta prost inteleasa. In numele "libertatii" orice cretin se poate plimba cu un cutzit, un pistol, trece frontiere fara grija, da in cap la cineva in Padova/Vancouver si fuge inapoi in Ferentari/Ciudad Juarez, etc.

      Canada a mers bine cand 95% din imigranti erau europeni, treptat situatia s-a degradat, acum majoritatea imigrantilor sunt africani, asiatici, hispanici. Nu-mi spune ca n-ai observat in ultimul timp ca au aparut organizatii anti-imigrationiste si idei prin partide de limitare si control mai strict al imigratiei. De ce? Se tem de polonezi sau romani? Nu prea cred :)
      • 0 (2 voturi)    
        sau atfel (Vineri, 6 martie 2009, 12:36)

        matei [anonim] i-a raspuns lui Republica:))Canada

        Cand ai de gand sa porti o polemica sau cand nu esti de acord cu ce spune altul, incerca o alta abordare decat ' foarte destepta idee'. E o regula de bun simt, elementara pt o discutie civilizata. Daca nu poti, mai bine scrie un comentariu individual si nu o replica. Altfel, cobori la nivelul amintit de tine, Ferentari/Ciudad Juarez.; ca sa fiu explicit, violenta verbala si mistocareala.
        Eu ma refeream la cu totul altceva decat ce ai interpretat tu. Ma refeream la faptul ca pe aici se actioneaza cu "scuzati deranjul" si "vreti o cafea pana vine duba?" si cu multe girofaruri filmate. Daca traiesti prin zona, stii la ce ma refer; daca nu, n-ai decat sa studiezi statisticile (lies, damn lies and statistics).
        Iar solutia nu este, din punctul meu de vedere, actionarea cu violenta din partea autoritatilor (oricum nu le permite legislatia laxa si tot felul de grupuri pt apararea drepturilor civile, sic!), ci mai multa munca de intelligence.
        • +1 (1 vot)    
          aiurea (Vineri, 6 martie 2009, 18:16)

          someguy [anonim] i-a raspuns lui matei

          problema politiei e ca e depasita tare de evenimente. Au angajati numai retardati cu IQ <50 si rezultatele se vad.
          In timp ce il electrocuteaza pe bietul polonez la aeroport si mint in declaratii (vezi Brainwood inquiry) care le tin, traficantii au fost facuti scapati pt simplu motiv ca aduc bani la buget.
          Pretul median al caselor de peste 750 000 nu ar fi justificat daca majoritatea nu ar cumpara cu bani din droguri sau altele in conditiile in care salariile sint ceva mai mici ca in Toronto.
          • 0 (0 voturi)    
            V P (Vineri, 6 martie 2009, 20:30)

            Iorg [anonim] i-a raspuns lui someguy

            Vorbesti prostii asta este parerea ta personala iar ca salarii nu cred caci este asa cum spui tu iar casele se cumpara din banii munciti legal.Deci salaeiile sint destul de bune in B.C.
    • 0 (2 voturi)    
      Politia canadiana ar trebui sa ia exemplu de la po (Vineri, 6 martie 2009, 12:50)

      Un Oarecare [anonim] i-a raspuns lui matei

      Politia canadiana ar trebui sa ia exemplu de la politia mexicana.
      Traficantii de droguri ar trebui exterminati iar consumatorii de droguri internati in tabere militarizate de dexintoxicare si batuti pina se lasa de droguri.
  • -2 (6 voturi)    
    Asa le trebuie daca... (Vineri, 6 martie 2009, 11:35)

    Axul [anonim]

    ... nu permit "organelor" abilitate ale statului sa organizeze si sa conduca crima organizata.
    Sa ia lectii de la MIRA, SRI, SIE, Presedentie etc!
  • +1 (1 vot)    
    Bulgaria da drumul la 2.000 infractori (Vineri, 6 martie 2009, 13:50)

    Petru V. [anonim]

    Criticata de tot felul de ONG-uri si de Consiliul Europei pentru faptul ca detinutii nu se simt bine in puscarii, Bulgaria a decis azi sa elibereze 20% din cei 10.000 detinuti ! E o decizie luata prin vot la Parlamentul bulgar!

    Astfel, vor "iesi afara" inainte de termen toti cei care au pedepse de pana la 5 ani puscarie (daca a-i batut pe cineva pe strada sau in imobil, dar fara "cruzime") si cei care mai au maxim 5 ani de facut (dar nu asasini sau cei care au mutilat oameni, doar violatori si talhari!!).

    In cateva saptamani, potrivit ministrului de interne Petar Vasilev (Petru Vasile) strazile oraselor bulgare se vor "imbogati" cu 2.000 de puscariasi condamnati pentru bataie, talharie, viol, furt sau fraude. Din care o buna parte, evident, vor pleca "la munca" in Occident !

    E genul de rezultat catastrofal la care se ajunge din pura demagogie si aplicare prosteasca a unor "directive" europene. Ca si cum Bulgaria nu avea deja o criminalitate foarte mare.

    Va dorim un sejur placut in Bulgaria !
  • +1 (1 vot)    
    droguri si Vancouver (Vineri, 6 martie 2009, 19:59)

    TraiaN [anonim]

    Pentru cei care nu sunt de aici sa va explic cum sta situatia. In centrul orasului e sediul politiei. Peste strada (la 10m) e principalul centru care ofera adapost si mancare homeless-ilor. Exact acolo, la 10 m in fata politiei, zeci de drogati isi baga in vena.

    Acum imagineaza-ti sediul politiei din Stefan Cel Mare in Bucuresti si pe treptele sediului 100 de drogati cu acul in vena.

    Ma intreb, oare politia face ceva aici, in afara de sa abuzeze de putere, sa omoare polonezi inocenti nedormiti in aeroport de 14 ore, pe motivul le-au pus viata in pericol la 4 politisti cu un mini-capsator?

    Aici libertate si drepturile omului sunt abuzate si toata lumea crede ca e normal. E normal sa iti intre in casa fara mandat, pe motiv ca nu e izolata termic cum trebuie si se pierde energie termica aiurea? Da, ca e lege. Pretext sa intre inauntru sa iti faca perchezitie? Apoi daca iti gaseste vreo carte cu tenta nationalista, antisemita sau orice alta catalogare ca anti-ceva esti ca si pierdut.

    In loc sa taie de la radacina flagelul Politia aici impusca biciclisti care nu opresc la semafor sau oameni care nu au bilete de metrou. In acelasi timp la suprafata metroului, aia isi baga in vena si vand cocaina la cei care trec pe strada.

    Solutia pare relativ simpla dar nu e greu de pus in aplicare: legalizarea sub control a drogurilor de risc redus si a prostituiei. Un fel de cartier rosu din amsterdam. Sunt pentru si sustin ideea,atat timp cat accesul in zona e strict controlat (21+ ani sa intri). Prea curand insa nu o sa se intample.

    Ca sa va faceti o idee cam cum e in zona:http://images.google.com/images?hl=en&safe=off&rlz=1B3GGGL_en___CA302&um=1&ei=o2KxSaeNOcrBmQfQs8zlBQ&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=vancouver+downtown+eastside&spell=1


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi