Angela Merkel: Georgia va fi membra NATO

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 17 august 2008, 18:56 Actualitate | Internaţional

Georgia "va fi membra NATO", a declarat duminica, la Tbilisi, cancelarul german Angela Merkel, care a avut o intrevedere cu presedintele Mihail Saakasvili, transmite AFP.

"Georgia va fi membra NATO, daca vrea acest lucru, si este ceea ce vrea", a declarat Merkel, care insa a reiterat pozitia avuta in timpul summit-ului NATO de la Bucuresti, din aprilie, de a se opune acordarii unui plan de actiune pentru aderare Georgiei.

Cancelarul german a declarat, de asemenea, ca trupele ruse nu se retrag suficient de repede de pe teritoriul georgian si a cerut Moscovei sa urgenteze acest lucru. Merkel a afirmat ca intreaga lume este cu ochii pe Rusia si a precizat ca retragerea soldatilor rusi este o chestiune de "credibilitate".

La randul sau, presedintele Mihail Saakasvili a declarat ca Georgia nu recunoaste nici o "forta de pace rusa".

"Nu mai putem vorbi in Georgia de forte de pace ruse. Nu pot exista forte de pace ruse, sunt forte ruse", a spus Saakasvili, adaugand ca fortele Moscovei au "pana la 2.000 de tancuri" in Georgia si au ca misiune "distrugerea infrastructurii economice a tarii".























3656 vizualizari

  • +1 (7 voturi)    
    ..dupa cedarea Abkhaziei si Osetiei de Sud (Duminică, 17 august 2008, 19:31)

    Invatatorul [anonim]

    va fi membra NATO cu un pret -cedarea Abkhaziei si a Osetiei de Sud rusilor ! asta e pretul pentru sigurantei zilei de maine !
    • -2 (2 voturi)    
      corect Invatorule (Luni, 18 august 2008, 1:17)

      Ed___ [anonim] i-a raspuns lui Invatatorul

      asa este... pentru ca chiar daca s-ar face ceva "democratic" gen Kosovo atunci s-ar ajunge la acelasi lucru: Georgia va fi in NATO dar singura... fara Osetia de Sud si fara Abkhazia.
  • -5 (13 voturi)    
    ...în următoarea mie de ani, (Duminică, 17 august 2008, 20:06)

    666 [utilizator]

    dar nu mai devreme. Iar, cum NATO nu va mai exista atunci, dna Merkel nu va putea fi numită "mincinoasă".

    Georgia NU va fi membră NATO iar nemţoaica s-ar fi făcut complet de râs dacă n-ar fi "reiterat poziţia avută în timpul summit-ului NATO de la Bucureşti, din aprilie, de a se opune acordării unui plan de acţiune pentru aderare Georgiei".

    Georgia este un stat condus de două găşti mafiote care se rotesc în funcţie de rezultatele luptelor cotidiane. Sunt mulţi georgieni prin New York, pe unii îi ştiu şi mi-au povestit pe larg despre structura eminamente coruptă a oligarhiei de la Tbilisi.

    I-aş recomanda călduros cancelăresei să facă rugăciuni adânci să n-o lase ruşii fără gaz.
    • -2 (8 voturi)    
      adincirea rugaciunii (Duminică, 17 august 2008, 22:57)

      bolka [anonim] i-a raspuns lui 666

      si pe tine fara un fund de pupat, sa nu ti se usuce buzele
      • +2 (4 voturi)    
        stiti ce e trist? (Luni, 18 august 2008, 2:06)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui bolka

        Stiti? Faptul ca voi, niste copilasi, traiti liber din cauza acestui arnajament, faptul ca sotiile voastre isi duc copiii linistite la scoala si nu sunt violate. Asta e problema, faptul ca voi aveti impresia ca le stiti pe toate. SA VA RADA RUSII, asta va doresc ca sa va maturizati si sa intelegeti ca populatia joaca un rol important in avea ceva de spus. Sa inelegeti ca nu ne jucam barbaric ci intelectual.
    • +3 (7 voturi)    
      Nu iti fa griji (Luni, 18 august 2008, 0:57)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui 666

      ca nu lasa nimeni germania fara gaz. Ca sa stii si tu prin Germania trece aproape tot gazul rusesc care se indreapta spre Europa si Rusia nu isi poate permite sa lase Europa fara gaz. Desi economia Europei va avea de suferit,in cateva luni se pot gasi surse alternative de gaz daca se investesc suficienti bani : de exemplu gazul lichefiat adus din America,Africa sau Orientul Mijlociu. Deoarece s-ar dovedi astfel ca Rusia nu este un furnizor de incredere, Europa ar investi bani in surse alternative de energie iar economia dependenta de exporturi energetice a Rusiei s-ar prabusi permanent. Asa ca, fi sigur ca Rusia nu lasa fara gaz pe nimeni pt ca nu ar avea nimic de castigat.
      • +1 (5 voturi)    
        pt. Gigel (Luni, 18 august 2008, 7:47)

        marius [anonim] i-a raspuns lui gigel

        Gigele...pana GNL va fi o solutie viabila, va trece mult, mult timp de acuma incolo....stii tu ceva, dar tot pe dinafara esti. Si asta din cauza costurilor ridicate.
      • 0 (0 voturi)    
        probabil ca... (Luni, 18 august 2008, 14:01)

        muky [utilizator] i-a raspuns lui gigel

        ...nu va lasa pe nimeni fara gaz,dar va salta usturator pretul si vor fi tari(printre care si Romania)care nu isi vor permite sa cumpere(eventual cantitati reduse,dar care nu vor satisface nevoile tarii);si atunci iar vom fi la mana rusilor.e un punct de vedere;cu bine
    • -1 (3 voturi)    
      TU vorbesti de (Luni, 18 august 2008, 10:53)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui 666

      "structura eminamente corupta a oligarhiei de la Tbilisi"? Esti penibil. Iti cunoastem toata sustinerea ferventa care o ai fata de PSD-ii tai in "lupta" cu DNA-ul.
      Mai bine uitati-va in gradina voastra, nu mai muri TU de grija "coruptilor" georgieni.
    • +1 (1 vot)    
      despre mafie (Luni, 18 august 2008, 11:12)

      bucuresteanul [utilizator] i-a raspuns lui 666

      Stii care din mafii domneste la Moscova ? Cea KGB-ista sau cea pretins liberala ?
      Oricum, Georgia nu prea a avut niciodata parte de Osetia si Abhazia. A avut grija tatucul Stalin si urmasii sa mai deplaseze niste populatii, sa-i mai casapeasca pe unii... Asa ca rusii sunt pe cale sa faca o mare tampenie. Fara regiuni separatiste Georgia are toate sansele sa intre in NATO. Oare cum o fi o Rusie cu tari NATO in sud ? Asa ca pe termen lung tot Georgia este in castig, chiar daca, acum pe termen scurt rusii se vad victoriosi
  • +3 (11 voturi)    
    cea mai mare vina pentru actuala situatie ..... (Duminică, 17 august 2008, 20:11)

    judex [anonim]

    din Georgia o poarta Franta si Germania, care, se vede, ca inca nu au invatat nimic din istorie.
  • +1 (9 voturi)    
    Geaorgia castiga (Duminică, 17 august 2008, 20:18)

    Daniel [anonim]

    Geaorgia a pierdut razboiul , dar a castigat pacea.
    Abhazia si Osetia erau oricum pierdute si in afara Georgiei, deci nu e nimic pierdut.
    Rusia a castigat doar niste pozitii in Georgia pe care va trebui sa le abandanoze oricum.

    Devine 100% sigura aderarea Georgiei acolo unde acum cateva luni erau mari dispute intre Aliati.
    Aliatii sunt uniti acum de perspectiva unei Rusii agresive.

    Sua vor inarma armata georgiana si mai mult, o vor antrena pentru a fi pregatita in fata unui viitor conflict cu Rusia, poate tactici de guerilla, nu folosirea tancurilor si avioanelor, unde rusii sunt mult superiori.

    Abhazia si Osetia vor deveni enclave bine aparate de armata rusa, asemenea nordului Ciprului si vor avea aceeasi soarta.

    Georgia va prospera, admisa in Nato si UE curand, pe cand cele 2 rebele vor saraci sub "obladuirea" maicii Rusia , pana cand vor cersi o unificare cu Georgia, doar doar or iesi din marasmul economic.
    Va dura 30 de ani, dar se va intampla.

    Georgia a castigat. Sakasvili a prevazut ce se va intampla exact ca la o masa de sah, atacul asupra Osetiei a meritat , strategic vorbind.
    • -10 (14 voturi)    
      esti bolnav mintal (Duminică, 17 august 2008, 20:54)

      smen [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      peste 30 de ani umflatii de la vest vor ramane fara petrol si gaze si sunca li se va ofili
      • +1 (1 vot)    
        subestimare (Luni, 18 august 2008, 14:12)

        muky [utilizator] i-a raspuns lui smen

        d-le draga,cred ca subestimezi vestul;in treizeci de ani vor gasi in mod sigur surse alternative(chiar si mai repede) si rusii impreuna cu toate tarile producatoare de titei,vor da "faliment"(mai ales ca la unii se vor termina rezervele de titei).e un punct de vedere;sa auzim de bine
        • +1 (1 vot)    
          poate mult mai repede (Luni, 18 august 2008, 15:30)

          IIOO [utilizator] i-a raspuns lui muky

          din cate am aflat din presa, deja au descoperit o bacterie care produce petrol. banuiesc ca nu e vorba de mai mult de 3-4 ani pana sa ne putem lipsi total de stocurile de carburanti fosili.
      • +7 (7 voturi)    
        moscovaaaa, mscovaaaaa!!!!! (Luni, 18 august 2008, 14:12)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui smen

        sau novosibirsc! ca aia e destinatia agentilor fsb compromiosi, daca nu sunt lichidati. cara-te la tine acasa, bai, "turist ratacit"!
    • +1 (5 voturi)    
      sper sa ai dreptate! (Duminică, 17 august 2008, 21:58)

      taranistu [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      ...chiar daca mi-ar placea sa nu dureze atat de mult!
    • -1 (5 voturi)    
      te-ai uitat si pe o harta? (Duminică, 17 august 2008, 22:21)

      vise, maica, vise [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      ca sa poti crede ceea ce ai spus
  • -7 (9 voturi)    
    Avantaj Germania ....... (Duminică, 17 august 2008, 20:55)

    K.S [anonim]

    Georgia va fi membra NATO. Orice conflict Rusia +Polonia ,Rusi- Ucraina va insemna si un conflict Rusia -Georgia. Teatrul de razoi se muta spre est si va cuprinde jumatate din Polonia ,Ucraina ,Romania,Georgia. Am auns pe post avanpost NATO cu avantaje si consecintze. Sansele ca cel de al treilea razboi mondial sa fie de fapt unul regional au crescut considerabil.
    Faptul dovedeste de asemeni ca toate tarile membre NATO au stiut de acest atac al Georgiei si ca totul nu fost decat un joc de glezne in care au mai murit niste nevinovati. Si asa suntem prea multi.
  • -3 (7 voturi)    
    slabe sanse (Duminică, 17 august 2008, 21:11)

    CCCp [anonim]

    Daca georgienii sunt destul de nesanatosi sa faca asa ceva .... sigur rusii o sai cucereasca...nu de alta dar nu cred ca o sa mai permita ei inca un stat NATO asa de aproape .....
  • +3 (7 voturi)    
    O intoarcere de 180 de grade (Duminică, 17 august 2008, 21:15)

    Caligula [anonim]

    Merkel probabil ca intelege ca o integrare in NATO a Georgei poate pune armata acestei tari sub un control mai experimentat si mai responsabil si in acelasi timp poate descuraja Rusia cand vine vorba de folosirea fortei.

    Idea stabilirii umor baze NATO in Georgia va determina Rusia sa i-si retraga armata din Osetia de Sud si Abkhazia in schimbul promisiunii de a nu creea aceste baze. Un mandat ONU de mentinere a pacii poate deveni realitate in aceste conditii spre bineile tuturor.
  • -4 (8 voturi)    
    Doamna Merkel se joaca cu focul, pardon cu gazul (Duminică, 17 august 2008, 21:22)

    Claude [anonim]

    E numai vorba de ea, n-o sa treaca la fapte niciodata ca doar nu-i prosta sa-i umble rusii la robinetul de gaz...
  • -1 (7 voturi)    
    Ucraina (Duminică, 17 august 2008, 22:32)

    Empire [anonim]

    1. Ucraina e singura care poate face ceva impotriva rusiei pentru ca pe timp de razboi vor folosi gazul fara sa-l plateasca... si rusii n-au cum sa-l opreasca pentru ca isi pun toata europa (tot nato) pe cap... rusia are un singur robinet, ala pentru europa... daca incepe un conflict, pot sa-l opreasca sau nu... iar daca va avea razboi cu ucraina, nu-si va permite sa-l opreasca, pentru a lupta doar impotriva ucrainei, nu cu toata europa... Sa subliniez ca ucraina e o tara foarte bine militarizata... Iar ucraina daca va avea razboi, ea va fi sustinuta de statele baltice, polonia, georgia, moldova... flota rusiei e in sevastopol... ucraina o poate distruge mai usor daca o sa fie ei elementul surpriza... probabil multe state vor sustine financiar in secret inarmarea ucrainei pentru a face fata razboiului si a-i dobora pe rusi... care dupa ce vor deveni vulnerabili vor fi rupti din toate partile pentru resursele sale...
    2. O miscare interesanta e rusiei ar fi sa ieftineasca gazul/petrolul pentru china in schimbul suportului militar, dar cum in china statul nu are accize la benzina, electricitate si alte resurse... s-ar putea ca 1,6 miliarde de oameni sa dea de gustul gazului ieftin si sa saraceasca rusia...
    • +1 (1 vot)    
      Ucraina are problemele ei... (Luni, 18 august 2008, 10:12)

      calator [anonim] i-a raspuns lui Empire

      Sincer, desi am un dinte (ca tot romanul) impotriva rusilor, prefer o Rusie mai slabita decat o Ucraina militarizata puternic si condusa de idioti nationalisti (vezi care sunt problemele legate de Bucovina, Bastroe, Insula Serpilor sau chiar Moldova). Pe de alta parte vreo 20 de milioane de ucrainieni sunt de fapt rusi. E o "minoritate" importanta. Iar ca pelteaua sa fie si mai intinsa, polonezii abia asteapta "sa-i integreze pe ceilalti 26 de milioane". Nu de alta dar a fost parte a Poloniei multisor.
  • +3 (7 voturi)    
    va veni vremea cand vom inchide robinetul rusesc (Duminică, 17 august 2008, 23:24)

    gazofilu [anonim]

    Nu va trece mult timp pana cand europa va putea sa produca energie electrica suficient de ieftina astfel incat omul de rand s-o poate folosi inclusiv la incalzirea locuintei si gatit....ca in america...acolo aproape doar restaurantele sunt racordate la reteaua de gaz.Si gata cu vaca asta de muls pentru rusi.Iar petrolul...n-o sal aibe doar ei ,sunt si vor fi destule surse alternative si motoare din ce in ce mai economice.
    Toate aste sunt constientizate foarte bine atat de rusi cat si de toate tarile OPEC.De-asta toata dispererea lor....si cu razboaie si cu 500$ barilul...etc.Se va termina smecheria asta energetica si ei o simt.
    • -2 (6 voturi)    
      smecherosu energetic (Duminică, 17 august 2008, 23:41)

      baril [anonim] i-a raspuns lui gazofilu

      Baiatu' , stai prost la "Resurse Naturale". Ai dat vreodata Bac-ul? Ca de luat, se vede ca n-ai avut spor. Toata economia mondiala ese bazata pe petrol si gaze.
      S-ar putea sa te referi al "carul cu boi" autohton si atunci te-as lasa in pace. altfel, esti tufa. De ce dracu' te bagi in vorba, asa ca ... stii tu cine?
  • -7 (9 voturi)    
    ...in pragul razboiului rece al treilea mondial!!! (Luni, 18 august 2008, 2:48)

    extrasens [anonim]

    asta a fost shi este jocul SUA care a inceput din 2002 ca leau adus armament cu toanele georgienilor si planul lor grandios putin cite putin se indeplineste pentru ca se vrea cit mai aproape de rusia dar rusii nu le vor permite ceia ce semnifica conflict militar intre doua mari puteri ale lumii
  • -3 (5 voturi)    
    catiaua si ciinele............ (Luni, 18 august 2008, 3:02)

    extrasens [anonim]

    Catiaua este SUA si ciinele este RUSIA si puii de catea sunt statele europei carei face jocul catelei care ca toate mamele nusi lasa puii in primejdie dar ciinele ca el tot timpul a avut autoritate asupra catelei nu se lasa moale si asta amirosa a razboi mondial,si ma adresez la toti care sunt pacifisti sa nu admitem asa ceva pentru ca daca va fi razboi mare cu siguranta vor fi lansate armele nucleare shi pe acele paminturi unde vor exploda o suta de ani nu vamai fi vita normala,vafi doar suferinta si boli incurabile.
  • +2 (4 voturi)    
    Pastorel e filorus... (Luni, 18 august 2008, 4:41)

    Pastorel [anonim]

    Pastorel e filorus,
    Sta cu curu' la Apus,
    Ca s-arate-Apusului
    Care-i fata Rusului!
  • +4 (8 voturi)    
    "georgia "va fi membra nato""? (Luni, 18 august 2008, 7:57)

    eeeuuuu [utilizator]

    afirmatia ma cam pune pe ganduri, pentru ca la ea se adauga conditia: "daca vrea acest lucru, si este ceea ce vrea". pai la cine se refera doamna merkel? la majoriutatea georgieilor, care si-au ales un presetinte pro-nato? sau la georgieni, abgazi si osetini, la gramada? ca ultimii doi si-ar dori altceva dupa cum arata datele din teren. nu-i vorba ca, daca ar bea mai putin si ae fi informat mai corect, nici mujicul din moscova n-ar mai dori sa fie condus de politicienii cu grade mari in fsb, dar vodca e aproape si-n loc de informatie primeste propaganda mincinoasa, matrace si gloante. asa ca rusofonii din abhazia si osetia or sa tina cu dintii de gatul clondirului de vodca adus de "convoaiele umanitare" blindate risesti. in acest caz, asigurarile doamnei merkel par sa fie alcatuite dupa formuma: alaturam unei promisiuni o conditie imposibil de indeplinit si dam ca termen de realizare data de "sfantu-asteapta". cancelarul germaniei a invatat constiincios in copilarie si tinerete demagogia comunista. pacat ca nu are calitatile unui politician de factura democratica: corectitudine si pragmatism!
  • +2 (2 voturi)    
    cand va fi Georgia membra NATO? (Luni, 18 august 2008, 10:01)

    Gabriel din Deva [anonim]

    Probabil si Gerogia va fi membra Nato, desi cancelarul german nu a precizat cand. Numai astfel se poate garanta suveranitatea si integritatea teritoriale a Georgiei, care pur si simplu nu se poate apara singura in fata rusilor. O declaratie bineventa, urmeza sa vedem ce masuri vor urma pentru a o realiza. Cred ca este vorba mai mult de protejarea coductelor de hidrocarburi, decat de suferinta populatiei civile sau de indeplinirea standardelor Nato. Pretul petrolului, de fapt despre asta este vorba.
  • +1 (7 voturi)    
    fata mare Angela asta! (Luni, 18 august 2008, 10:18)

    LP [anonim]

    Curva Europei a fost si este Germania! I se potriveste vorba " interesul poarta fesul" si "cei mai buni prieteni ai mei sunt ceilalti"! Vad ca au ramas aceiasi capsomani notorii. Daca urmareati intalnirile ei cu Putin de anii trecuti (pace si preetenie mareee), apoi discutiile de acu cu georgineni, va dati seama cata rautate si nesimtire zace in femeia asta! Mi-as fi dorit doar ca natia asta sa fi avut mai mult de suferit dupa cel de-al doilea Razboi Mondial . De ce? Pt ca au avut popoarele estice ale Europei de suferit in locul lor!
    • +2 (4 voturi)    
      oare au fost toate dosare STASI.... (Luni, 18 august 2008, 10:54)

      judex [anonim] i-a raspuns lui LP

      preluate si deconspirate, sau au mai ramas cateva pe la Moskova? Cate n-or fi pe-acolo si de la securitatea romana?!
      • +7 (7 voturi)    
        n-am idee daca e facut parte din stasi (Luni, 18 august 2008, 13:59)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui judex

        dar nici asa nu e "cristal". uta-te in wikipedia. biografia ei e destul de controversata si numai ingaduinta unei societati democratice, cum este cea vest-germana, a putut s-o propulseze politic.
  • -1 (3 voturi)    
    ce nu se prea spune (Luni, 18 august 2008, 11:50)

    agenturili [anonim]

    Presa americana si franceya incepe sa scoata la iveala dedesubturile conflictului.
    1. UE nu are o strategie comuna de politica externa. Bruxelles a considerat ca nu trebuie sa+si uiintrerupa vacanta. Franta a luat initiativa concilierii, dar Medvedev s-a grabit sa anunte masuri care nu i-au lasat lui Sarkozy satisfactia unui succes diplomatic.
    2. Germania a reactionat cu usoara gelozie la initiativa franceza si a trimis-o pe dna Merkel sa pluseze la Tbilisi. S-ar putea ca aceasta promisiune germana sa fie sanctionata in viitor de rusi.
    3. Rusii il acuza pe Saakashvili de GENOCID: vreo zece localitati osetine distruse, copii si batrani ucisi, soldati rusi din forta de mentinere a pacii, inchisi si arsi de vii. In presa occidentala au inceput sa apara asemenea informatii.
    4. SUA incearca sa se disculpe ca nu l-a incurajat pe Saakashvili la agresiune. Dar dna. Rice a vizitat Tbilisi pe 9 iulie si a tinut un discurs destul de belicos.
    • +7 (7 voturi)    
      genocid pe dracu'! (Luni, 18 august 2008, 14:07)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui agenturili

      in 1944, cand trupale rusesti au ajuns in romania, si-au executat TOTI prizonierii de razboi detinuti pe teritoriul tarii noastre! de ce n-ar ucide si acum catva racani doar ca sa dea vina pe saakasvili? si mai sunt si altfel de informatii, banci jefuite, cetateni georgieni brutalizati si talhariti, numeroase obiective economice distruse de rusi jurnalisti impuscati pe strada (ca la moscova)... cam multe argumente "contra" pentru o imagine convingatoare a "pasnicului soldat rus in slujba pacii"!
      • -6 (6 voturi)    
        ti-a intrat apa in cap (Luni, 18 august 2008, 16:28)

        goe [anonim] i-a raspuns lui eeeuuuu

        In primele stiri despre conflict (de pe agentii serioase de presa) se spunea clar ca georgienii au atacat primii cu rachete orasul Tskhinvali. Saakasvili nu e un ingeras! Americanii au alimentat in mod evident conflictul, atat prin incurajarile Georgiei (aderare NATO, vizita C. Rice) dar si prin incurajarea Osetiei de Sud in demersurile separatiste prin recunoasterea Kosovo!
        • +3 (3 voturi)    
          asa sunteti voi, rusii (Luni, 18 august 2008, 20:35)

          eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui goe

          cim va face cineva agresori (ceea ce si sunteti) cum sariti de coada-n sus si dati vina pe americani, domnu' goe(v)! mai ia un gat de vodca, din pachetu' ala primit de la ambasada rusa, si nu mai umbla brambura pe site-uri!
        • +3 (3 voturi)    
          mai tovarasi... (Luni, 18 august 2008, 20:43)

          egon [utilizator] i-a raspuns lui goe

          de la fsb, mai rasfirati baieti, ca prea se vede! v-ati adunat aici toata "celula conspirativa". ce va faceti daca va prinde "concurenta"? ramane putin neacoperit informatic pe romania!
        • +3 (3 voturi)    
          fiecare bea ce poate (Luni, 18 august 2008, 20:47)

          IIOO [utilizator] i-a raspuns lui goe

          acu' fi cinstit, spune cate grade are "apa" cu care te prinzi curaj sa faci "munca de influentare" promoscovita?
        • +5 (5 voturi)    
          las-o jos, ca macane (Luni, 18 august 2008, 21:03)

          golanu [utilizator] i-a raspuns lui goe

          /domnu' de la fsb! saakasvili nu facea decat sa puna la locul lor niste scandalagii rusofoni beti-morti si pusi pe scandal, ca in transnistria. doar ca autoritatile de la chisinau sunt pe cat de rusofile pe atat de cacacioase si n-au raspuns la forta prin masuri de forta. dupa tine si politia din romania ar trebui sanctionata in rarele cazuri cand aresteaza talhari. albanezii din kosovo au apelat la actiuni militare cand orice posibilitate de dialog fusese compromisa. si nici sarbii (alti slavi betivi) nu s-au purtat mai gentil. au fost zeci de familii albaneze care au avut de suferit de pe urma represaliilor.
  • -2 (4 voturi)    
    Germania si gazele rusesti (Luni, 18 august 2008, 11:56)

    bucuresteanul [anonim]

    Bravo Doamna Merkel !
    • +3 (3 voturi)    
      semneaza, te rog "moscovitul" (Luni, 18 august 2008, 15:39)

      je [utilizator] i-a raspuns lui bucuresteanul

      sau "leningradeanul", sau "stalingradeanul", la alegere. nu de alta, da' ma faci de rusine!
  • -2 (4 voturi)    
    spectrul kosovo (Luni, 18 august 2008, 12:18)

    slobodan [anonim]

    Kosovo se razbuna. Cand americanii si occidentalii au atacat fara mila Serbia, de fapt populatia sarba, nu se gandeau ca istoria se va repeta foarte repede.
  • -3 (5 voturi)    
    De ce a pierdut vestul. (Luni, 18 august 2008, 13:04)

    Alin [anonim]

    Pana la acest conflict exista posibilitatea ca Rusia daca nu ajuta SUA, macar sa nu participe alaturi de Iran in confruntarea ce va avea loc.
    Acum rusii vor acorda ajutor Iranului, un stat care va avea arma nucleara, are rachete ce bat la 2500 Km (nici noi nu suntem aparati), si are la conducere un regim fundamentalist islamist. Fundamentalistii Islamisti considera ca sinuciderea in numele Islamului este un act eroic. Cine-mi da mie garantia ca Iranienii nu vor ataca nuclear Israelul cu riscul de a disparea ca tara? Cine ma asigura ca presedintele Iranului nu este altceva decat un sinucigas, dar de data asta la nivel national. Cu o Rusie prietenoasa, interventia in Iran ar fi avut 99.98% sanse de izbanda. Acum acest procent scade. De aceea vestul a pierdut din acest conflict.
    • -4 (4 voturi)    
      discutabil... (Luni, 18 august 2008, 14:35)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      ...pana la proba contrarie,sunt doar niste speculatii;sa speram ca vor ramane la stadiul de simple speculatii,altfel nimeni nu va avea de castigat.cu bine
    • -6 (6 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 18 august 2008, 15:58)

      goe [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Dar rusii au declarat demult ca vor sprijini Iranul daca va fi atacat.
      Iranul nu are si nici nu va avea niciodata arma nucleara. Nici rusii nu au vreun interes sa le-o dea, si ei vor doar petrolul Iranului si atat. Iranul nu reprezinta o amenintare la ora asta la fel cum nici Irakul nu era o amenintare in 2003. Altele sunt interesele, si sunt atat de evidente!
      Cu rachetele care ajung si in Romania chiar m-ai amuzat. Poate se apuca iranienii de spart closete in Romania cu rachete de 1 mil $ bucata, eu zic sa iti pui un scut ca nu se stie niciodata.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri