Producatorii germani de automobile se tem ca vor pierde avantajul competitiv dupa retragerea SUA din acordul de la Paris

de M.I.     HotNews.ro
Vineri, 2 iunie 2017, 23:28 Actualitate | Internaţional

Puternica industrie germana de automobile afirma ca Europa va fi nevoita sa reevalueze standardele de mediu pentru a ramane competitiva, dupa ce Statele Unite au anuntat ca se retrag din acordul pentru climat de la Paris, relateaza Reuters.

Presedintele Donald Trump a afirmat joi ca retrage Statele Unite de pe lista statelor semnatare ale acordului global din 2015 cu privire la lupta impotriva schimbarilor climatice. Gestul presedintelui american a atras furie si reprosuri din partea liderilor politici si sefilor industriei, noteaza agentia de presa britanica.

"Mentinerea pozitiei noastre competitive este o conditie prealabila pentru o protectie eficienta a climei. Aceasta corelatie este deseori subestimata", a afirmat Matthias Wissmann, presedinte al grupului german de lobby pentru industria auto VDA, adaugand ca decizia luata de SUA este dezamagitoare.

Grupul VDA reprezinta producatori de masini precum BMW, Volkswagen si Mercedes-Benz.























5229 vizualizari

  • +2 (42 voturi)    
    Alții nu sunt? (Vineri, 2 iunie 2017, 23:45)

    syms [utilizator]

    Chiar șefii de la Volkswagen se plâng de concurenta neloiala datorită neconfirmării la standarde de poluare? Pai ce au făcut ei cu motoarele diesel ce este?
    • +7 (15 voturi)    
      Toti au "aranjat" motoarele ca sa triseze (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 7:52)

      starlink [utilizator] i-a raspuns lui syms

      https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_emissions_scandal
  • -11 (45 voturi)    
    aha (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 0:13)

    CornelPerju [anonim]

    deci asta era problema nemtilor. ei vroiau ca amercanii sa cheltuiasca triliarde de dolari pentru "protectia mediului intregii planete" pentru ca ei sa isi poata vinde toate jafurile lor via Mexic. Este deja bine stiut in SUA si Canada ca tot ce produc firmele gername in Mexic sunt gunoaie.
    • +10 (14 voturi)    
      Ce e mai mare (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 9:40)

      Daia Oienologu [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

      Un triliard sau un bulion? Un triliard sau un dodecalion?
  • +4 (18 voturi)    
    Lol (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 0:24)

    KostasP [utilizator]

    Cei care vor sa conduca masini germane vor conduce masini germane. Ceilalti vor conduce chevies.
    • -15 (27 voturi)    
      Chevy va fi sinonim cu calitatea (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 2:20)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      După ce mâna de lucru musulmană va fi integrată pe piața muncii în DE.
      • +7 (13 voturi)    
        Lol (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 5:10)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        Nea nik, e o vorba la romani probabil tu nu o stii. Se spune ca nu poti sa faci din c**** bici. La fel si cu chevroletul. La fel si cu rossia. Nu va fi niciodata nimic mai mult decat o tara inapoiata.
        • +15 (15 voturi)    
          Rusia (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 9:38)

          hollow [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          "O benzinarie cu arme nucleare", cum bine a descris-o John McCain.
      • -4 (18 voturi)    
        chevy de ioropa (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 8:20)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        este de fapt daewoo.
        mare diferenta de calitate fatza de chevy usa.
        nu masinile nemtesti sunt prima alegere din import, japonezele bat cu mult alte importuri americane.
        iar dieselul nu este apreciat in sua.
        vw si mercedes sunt singurii cu diesele pe piata, si ele destul de .....foarte rare in peisajul american.
        9 din 10 vw jetta, golf sau passat de pe piata americana sunt asamblate in mexic. sunt mult mai ieftine ca cele vandute in ioropa. sunt masinile saracilor, preferate si pt. ca piesele de schimb sunt la fel de ieftine ca cele pt. americane. vw produce piese de schimb in mexic si sua.
        aici le bat pe japoneze, la costuri de intretinere.
        n'au nici pe departe fiabilitatea japonezelor.
  • -6 (42 voturi)    
    al dracu' Trump! (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 0:57)

    omul.rau [utilizator]

    i-a lovit pe nemti tocmai unde-i doare mai tare... Nu, nu la ecologism! La bani!
    • -8 (32 voturi)    
      si uite asa ies lucrurile la iveala... (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 3:10)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui omul.rau

      Nu ecologismul era ce-i infuriase pe nemti, ci banii!!
      • -7 (21 voturi)    
        Cum altfel puteau ei slabi America? (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 6:19)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

        Le-a tras-o Trump
      • -5 (27 voturi)    
        pai ce (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 6:22)

        CornelPerju [anonim] i-a raspuns lui cititoare

        nu se stia lucrul asta? Cei mai mari sustinatori ai "incalzirii globale" circula cu jeturi private, au iahturi luxoase si multe altele. Oricum in ziua de azi nu mai e nici o afacere sa iti cumperi masini germane. Nu mai sunt de aceeasi calitate cum au fost in trecut. Nici macar Mercedesul nu mai e ce a fost
        • 0 (8 voturi)    
          Un Infiniti sau un Lexus (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 16:25)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

          bate la funduletz orice Mercedes.
  • +2 (24 voturi)    
    Dupa ce au masluit testele antipoluare.. (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 6:04)

    Alex735 [utilizator]

    Acum o dau pe modul "ecologisti ingrijorati"..
    Asta inseamna "liber schimbist" all about.
  • +8 (20 voturi)    
    Ma ce turma!! (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 6:44)

    Stef_and [utilizator]

    Asta e o consecinta!
    Americanii vor prefera masinile nemtesti caci sint mai bune! Cu sau fara norme de poluare respectate!
    • -6 (10 voturi)    
      Tesla, este o masina americana... (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 11:11)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      ...si a devenit preferata celor germane. De fapt este cea mai sigura masina din lume iar in curand va fi si cea mai ieftina in clasa sa de masini de lux.
      Elon lucreaza puternic la retehnologizarea liniilor de productie criticand viteza de melc cu care avanseaza in prezent o masina pe linie. Intentia sa este sa modernizeze liniile de asamblare crescand viteza de inaintare a autovehiculelor de 100 de ori ceea ce echivaleaza cu aceeasi dotare producand un numar de autovehicole de 100 de ori mai mare sau o fabrica nou retehnologizata reprezentand 100 de fabrici prezente.
      • 0 (14 voturi)    
        Yep (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 14:51)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        Iar alimentarea lor se face cu energie electrica provenita din panouri solare si mori eoliene. Ca sa salvam natura. Lol. Nu, se face din centrale pe gaz (putin mai curate decat alea pe carbune dar foarte poluante si ele) si centrale nucleare invechite pe care verzii vor sa le transforme in fier vechi (desi sunt cele mai "verzi"). Iar dupa aceea stam toti la lumanare, ca asta nu polueaza. Lumea s-a intors cu fundu-n sus din cauza unor dobitoci care nu pricep ca energia din eoliene si panouri solare se poate utiliza numai in sistem de islanding nu pentru a genera energie electrica baza pt utilizatorii industriali.
      • +6 (6 voturi)    
        Tu habar nu ai! (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 20:46)

        Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        Tesla masina populara la nemti!
        Da, poate citesc despre ea, atat, caci de vandut nu s-au prea vandut nicaieri!
        Cred ca sunt sub 1% in Germania.
        Pretul trebuie sa fie undeva la 30000€ sa poata deveni populara.
        Si sa fie o masina cu care sa poti merge!
        La nemti se circula la 200 km/h si la viteza asta Tesla parcurge 150km si e gata bateria!
        Daca mergi cu climatizarea pornita, mai mult stai la incarcat decat mergi!
    • -7 (9 voturi)    
      baciule (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 15:12)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      n'ai da un' sa stii, dar americanii prefera, dupa masinile americane care sunt mai durabile, japonezele.
      singura masina nemteasca apreciata pt. calitate, in sua, este beamerul, adica bmw. unele dintre ele sunt asamblate chiar in america. numai ca sunt scumpe, spre a deveni populare.
      vw este apreciata pt. ieftenitate. doar nissan versa e mai ieftin ca vw golf.
      iar mercedes amg, adica cel prelucrat de americani, este preferat fata de cele nemtesti. ma refer in sua.
      • +1 (5 voturi)    
        Baciule! (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 20:50)

        Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Sa stii de la mine ca Trump s-a sesizat, cota masinilor nemtesti din piata e in crestere exploziva, si sa nu uitam marcile japoneze de fapt sunt tot ale europenilor.
        Si ar fi bine sa respectam limba romana, baciule!
        • -2 (2 voturi)    
          am incercat (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 23:47)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

          sa ma fac inteles si de ciobani, romana de turma...
          o sa'mi schimb numele... pt. placerea ta, voi fi un om simplu din turma.\
          apropo, ati sufocat situl cu minusuri, jigniri si nesimtire, din lipsa de argumente si ura indusa de propaganda jegoasa.
          comprende usted, ciobanule ?
      • +2 (2 voturi)    
        DACA NU STII, TACI DIN GURA! (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 22:46)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        AMG are sediul la Affalterbach, Germany si a fost infiintata in 1967.
        In rest, scrii numai tampenii! Probabil ca si multimea din care faci parte.
    • -1 (7 voturi)    
      Mai bune pe dracu (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 16:32)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      Vino sa vezi junghiuri de 40 de ani, americane, pe strazi, cade tabla de pe iele sau au gauri de intri cu totul in ele si tot merg. Ca idee, o masina americana o iei full option la pret mai mic decat un basic nemtesc.
      Stii cine cumpara nemtesti puternic? Ciuciunghezii. Ii vezi cu SL-uri 63 si GL-uri sau cu RS-uri mergand cu 30 la ora prin cartier si la fel, cu 20 sub viteza de rulare pe freeway si highway. La fel vezi rusi si est europeni cu bemveuri, boala veche de acasa.
  • -6 (16 voturi)    
    pai, (Sâmbătă, 3 iunie 2017, 10:11)

    om simplu din multime [utilizator]

    ar trebui sa se bucure. nu mai tre' sa trucheze emisiile.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri