Aeronava de pasageri, escortata de avioane de vanatoare, in spatiul aerian al Marii Britanii

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 3 mai 2016, 15:43 Actualitate | Internaţional

O aeronava de pasageri a companiei Air France a fost escortata de avioane de vanatoare, deasupra Marii Britanii, pentru ca pilotii nu raspundeau mesajelor audio, relateaza Mediafax.

Avionul de pasageri zbura pe ruta Roissy (Paris) - Newcastle (regiunea britanica Anglia).

"Air France confirma ca, din cauza unei probleme de comunicatii, Zborul AF1558 a fost escortat de doua avioane de vanatoare britanice, in conformitate cu procedurile", a transmis compania aeriana cu sediul in Franta.

"Avionul de pasageri a aterizat in siguranta, luni seara, la Newcastle", adauga compania Air France.


Citeste mai multe despre   























[P] Apeluri pentru expresii de interes pentru finantarea IMM-urilor prin Fondul-de-fonduri pentru Competitivitate

Fondul-de-fonduri pentru Competitivitate va finanta intreprinderi mici si mijlocii cu pana la 59,3 milioane euro, suma alocata din Programul Operational pentru Competitivitate 2014-2020, cofinantat prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala. Programul a fost lansat in septembrie 2016 de catre Fondul European de Investitii si Guvernul Romaniei pentru a accelera accesul la finantare IMM-urilor inovatoare romanesti, prin intermediul unor intermediari financiari (institutii financiare cum ar fi banci sau manageri de fond).

3616 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    AUTO - pilotii (Marţi, 3 mai 2016, 16:07)

    immortal [utilizator]

    Nu ar fi prima data cand s-ar intampla ca pilotii sa se joace prin cabina cu insotitoarele de zbor.
    Cel mai cunoscut astfel de eveniment a avut loc in anul 2009 cand pilotii au trecut de aeroportul pe care trebuiau sa aterizeze si au continuat sa zboare in prostia lor la peste 150 de mile distanta de destinatie !

    Motivul pentru care se intampla aceste lucruri este destul de simplu. Zborul aeronavelor de pasageri este integral automatizat, inclusiv decolarea si aterizarea putandu-se efectua pe pilot automat.
    Treaba pilotilor a trecut de la controlul mansei (inlocuita mai nou de joystick ) la treburi administrative de comunicare cu turnul de control si introducerea punctelor de navigatie in unitatea centrala de management al zborului.

    Mai multe detalii despre zborul care si-a ratat aeroportul de destinatie cu sute de km puteti citi aici:
    http://abcnews.go.com/Travel/northwest-airlines-pilots-miss-airport-150-miles/story?id=8892976


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă