VIDEO Doi pensionari, atacati in metroul din Munchen de mai multi imigranti dupa ce ar fi sarit in apararea unei femei pe care acestia o hartuiau

de I.C.     HotNews.ro
Marţi, 2 februarie 2016, 13:14 Actualitate | Internaţional

Incident in metroul din Munchen
Foto: Captura Facebook
O inregistrare video postata pe Facebook arata cum doi pensionari germani par sa fie  atacati de un grup de imigranti dupa ce ar fi sarit in apararea unei tinere hartuite de unul dintre acestia, scrie The Telegraph. Incidentul s-a produs in weekend in metroul din Munchen.

Imaginile au fost inregistrate de un pasager, si il arata pe unul dintre imigranti imobilizand un pensionar prinzandu-l de maini si abuzandu-l verbal.

Un alt imigrant se lupta cu al doilea pensionar pe care, mai apoi, il prinde de gat si il ameninta.

Cilalti pasageri din vagonul metroului care calatorea din Sedlinger Tor catre centrul Munchenului sunt vazut strigand la imigranti, fara rezultate.

Se pare ca femeia ar fi fost abordata de unul dintre imigranti cu cateva momente inaintea bataii.

Utilizatorul Facebook Tom Roth, care a urcat inregistrarea pe internet, spune: "Cred ca (imigrantul) i-a pus mana pe spate. In timp ce trenul se deplasa, solicitantul de azil a lovit cu intreaga forta sticla. Cativa domni mai in varsta au spus ca ar trebui sa inceteze."

Politia ar fost alertata cu privire la acest incident.



Citeste mai multe despre   











VIDEO Fiul unui primar din Suceava a luat 10 la romana, la evaluare nationala. Ce au aflat inspectorii cand s-au uitat pe lucrare

DNA verifica lucrarile de la Evaluarea Nationala intr-un oras din Suceava. Lucrarea de la romana, notata cu 10, a baiatului primarului este diferita ca scris fata de cea de la matematica.
24417 vizualizari
  • +24 (44 voturi)    
    Merkeloaica (Marţi, 2 februarie 2016, 13:18)

    CititorulComentator [utilizator]

    Sa-i trimiteti scrisori de multumiri...
    • -24 (62 voturi)    
      ca fapt divers (Marţi, 2 februarie 2016, 14:39)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Mai tineti minte toate scandalurile cu romani plecati in strainatate care furau, violau si omorau? Dupa logica unor cititori Hotnews, respectivii infractori sunt reprezentativi pentru toti romanii. Asa o fi.
      • +15 (41 voturi)    
        Du-te si te culca (Marţi, 2 februarie 2016, 15:46)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        Esti un ignorant.
        • -20 (44 voturi)    
          ad hominem (Marţi, 2 februarie 2016, 16:28)

          Tomis [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          Daca aveai argumente le foloseai. Te-ai suparat ca nu poti sa-mi demonstrezi ca nu am dreptate asa ca nu ti-a ramas decat sa incerci sa ma insulti.

          Apropo, in Paris romanii inca mai pipaie buzunarele calatorilor din metrou, iar daca cineva protesteaza acestia devin violenti, deci dupa logica ta francezii (si nu numai) ar trebui sa interzice accesul romanilor in tara lor. Asta daca vrei sa ignoram toate scandalurile cu romani din 2007 incoace, post-aderare.
          • +13 (25 voturi)    
            Sa va raspun eu (Marţi, 2 februarie 2016, 22:11)

            CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

            Romanii nu s-au dus niciodata cu mitralierele sa traga prin cafenele, nu au pus bombe si nu au abuzat femeile in grup la mari adunari. In general romanii se integreaza destul de bine.

            Asa ca nu stiu ce comparati dvs. exact...
            • -5 (23 voturi)    
              raspund din nou (Marţi, 2 februarie 2016, 23:16)

              Tomis [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

              Comentariile care contin linkuri par a fi respinse automat.

              Cum ziceam, aveti dreptate, romanii nu au abuzat femeile in grup la mari adunari, ei doar le-au abuzat individual la mici adunari. Puteti gasi nenumarate scandaluri cu violatori romani in strainatate. S-ar putea spune (dupa logica celor care generalizeaza pe Hotnews) ca romanii se integreaza destul de bine in Europa, chiar si fara consimtamantul europencelor.

              Cat despre bombe si mitraliere, nu stiu ce comparati dvs. exact, dar in Franta, in ambele atacuri teroriste din 2015, atacatorii erau cetateni europeni, nascuti, crescuti si radicalizati in Europa, nicidecum imigranti. Verificati-va informatiile. La fel pentru Breivik, ca fapt divers.

              Daca tineti sa generalizati ca toti refugiatii/imigrantii sunt infractori, poate ar trebui sa va amintiti ca acelasi rationament gaunos poate fi aplicat si romanilor.
              • +2 (8 voturi)    
                cetateni europeni?! (Miercuri, 3 februarie 2016, 11:12)

                liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

                da... europeni islamizati, sau "europeni" cu dubla cetatenie sau "europeni" din parinti arabi crescuti dupa regulile arabe...
                pe langa asta 1 era refugiat venit ilegal anu asta si asa mai deprate...
                grupurile organizate de anumite etnii dintr-o tara pot fi crescute ca si cand ar fi membrii tarii din care vin nu tarii in care sunt.
                asta cu erau europeni e o propaganda jesnica a guvernelor pentru a indulci lucrurile
              • +8 (10 voturi)    
                nu-i chiar asa (Miercuri, 3 februarie 2016, 11:56)

                Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

                romanii circula in Europa in baza acordurilor de libera circulatie incheiat de statele UE.
                deci eventualele probleme au fost asumate politic de catre statele europene.
                imigrantii astia au ajuns ilegal in statele europente (fara viza, multi chiar fara acte).
                si sunt greu de controlat, avand in vedere numarul lor mare. numai in ianuarie anul acesta au intrat 60.000.

                in rest sunt de acord cu ce spui, si tiganii nostri creaza multe probleme in Europa.
                creaza probleme si aici in tara, dealtfel.
              • +5 (7 voturi)    
                domnule..esti pe langa rau.. (Miercuri, 3 februarie 2016, 14:05)

                akillies [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

                ..tu esti radicalizat aici de vreo miscare religioasa sa te duci in Franta si in europe si sa o Rmanizezi?!?!
                Tia- spus vreun preot la biserica sa te duci in tara aia de pagani si sa ii convertesti la ortodoxism sau sa ii omori?!

                Ce e in capul tau?!?
                Una este sa faca niste francezi niste articole insultatoare la adresa romanilor plecand de la 1-2 hoti, violatori, crimiali din Romania, si alta e sa fie toata Franta ingrozita de crimele unor cretini care se cred sfinti pentruca omoara oameni pe strada!! unor salbatici care se bat cu politia, injunghie militari si declara ca acel cartier/orasel pe care il ocupa nu mai e parte din tara adoptat ci e al lor!! Si asta nu ca sunt nemancati si numai asa pot face rost de bani, ci pentruca asa percep ei lumea - doar ca noi, nimeni altii nu sunt mai buni si daca nu vor sa fie ca noi sa ii eliminam..
                Lasa vrajeala si comparatia asta marxista pe siteurile HN...
              • +1 (1 vot)    
                pt ca insistati,voi adauga (Joi, 4 februarie 2016, 9:04)

                kripton [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

                o fraza din filmul romanesc ''buzduganul cu trei peceti'' : ambasadorul polonez catre principele ardealului: cancelarul Mariei Tale e un bou ... Raspunsul principelui catre ambasador : da,dar E BOUL MEU.
                trebuie inteles f clar: orice societate are escrocii si criminalii ei,unii ajung in parlamente si guverne. Dar criminalii proveniti din ALTE SOCIETATI sunt imposibil de acceptat. imposibil.
                Asta e ceea ce nu pareti a intelege.
                Acceptam musulmanii de calitate,poporul roman a rasturnat un guvern pt a face dreptate unui mare prieten al sau,care a muncit pt sanatatea poporului roman.
                escrocii si banditii : NICIODATA !
            • -2 (14 voturi)    
              generalizam sa nu? (Miercuri, 3 februarie 2016, 12:12)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

              asta a fost mesajul lui Tomis si e unul corect. comportamentul unui individ nu este intotdeauna reprezentativ pentru grup.

              folosind exact acelasi rationament francezii spun ca romanii sunt tigani cerstori. este adevarat? suntem toti cersetori?
              la fel se intampla si in cazul asta. in Germania sunt milioane de imigranti musulmani. milioane! cati se comporta ca astia din articol? cateva mii. sub 0.5%... spui ca "in general romanii se integreaza destul de bine". pai la fel putem spune si despre refugiatii astia.. "in general".. 99.5%.. nu abuzeaza femei, nu pun bombe.

              e adevarat ca efectele actiunilor lor sunt mult mai grave, deci cu atat mai mult ar trebui sa avem grija cand generalizam. daca unul este sinucigas, toti sunt? daca unul este violent, toti sunt? esecul a fost unul de procedura. toti imigrantii astia ar fi trebuit sa treaca prin niste filtre cand au ajuns in Schengen, dar tari ca Grecia si Ungaria nu au fost capabile sa aplice procedurile. Romania sigur n-ar fi facut fata mai bine daca intrau pe la noi cateva sute de mii de imigranti..
              • +5 (7 voturi)    
                te contrazic.. (Miercuri, 3 februarie 2016, 14:35)

                akillies [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                ..desi in amre ai dreptate.

                Dar e o mare diferenta cand acel individ si grupul pe care il reprezinta, se comporta la fel si la el acasa(in tara lui).
                Tu nu poti sa iti explici comportamentul unui musulman raportandu-te la valorile tale crestine.
                Tu crezi ca la ei exista clementa, mila, iertare?!?! Atunci esti un naiv si ar fi bine sa te trezesti la realitatea cat mai poti face ceva..
                Si raspunde-ti la aceste intrebari: de ce nu se duc in Arabia Saudita, Iran?ci vin in Europa?!? si ce cauta si din Africa in Europa?!? ce razboi e in africa de vin in Europa?!?!! De ce vin fara familii si nu se preocupa sa isi aduca familiile (neveste, copii)?!?? De ce isi omoara copii in Europa?!?! De ce ataca Femeile si copii din Europa?!?! si de ce umbla in grupuri organizate?!?!?
                Nu e clar ca nu au nicio treaba cu munca? ca nu sunt refugiati si sunt mai degraba pregatiti sa actioneze pentru destabilizarea Europei?!?!?
                Tu ar trebui sa te intrebi acum, care e scopul acestor manver politice? (pentru ca nu e ceva aprobat de popoarele din Europa) si mai ales, cine impune si de ce impune politic aceste manevre! Nu e vorba nici de forta de munca, nici de reimprospatarea genetica si nici de alte bazaconii aruncate aiurea in presa!
                Sauditii i-ar impusca unde stau, daca ar incerca sa intre in tara lor; la fel si Iranienii! Refugiatii astai de impanzesc Europa, nu au nicio treaba cu razboiul(sa fuga din calea lui), ci au venit aici sa aduca razboi!
                Un om care se refugiaza, eresemnat, e dornic sa se integreze: nu ataca oameni pe strada in grupuri organizate!
                • -2 (8 voturi)    
                  pai vad ca suntem de acord (Miercuri, 3 februarie 2016, 16:47)

                  pehash [utilizator] i-a raspuns lui akillies

                  Toate temerile tale sunt legate de aceasta fractiune din refugiati ale caror actiuni le dezaprobam cu totii. Sunt musulmani, dar nu inseamna ca toti musulmanii sunt la fel, nu? Sunt peste 1 miliard de musulmani in tari din Asia si nu pun bombe, nu-si omoara femeile, nici macar nu le pun sa poarte voal negru...
                  Imigrantii pe motive economice sunt.. imigranti. Stim cu totii de ce au ales Europa - pentru ca aici au o sansa in plus la un trai mai bun. Este inutil sa negam acest adevar simplu. Putem sa ridicam ziduri, putem sa dam legi ca sa-i oprim, dar cat timp va exista aceasta discrepanta si Europa si SUA nu vor gasi solutii pentru conflictele din orientul mijlociu, oamenii aia vor emigra. Deci trebuie sa-i tratam pe astia violenti asa cum merita si sa ii ajutam pe ceilalti sa se intoarca acasa.
          • +19 (29 voturi)    
            In primul rand (Marţi, 2 februarie 2016, 23:56)

            KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

            O anumita etnie din Ro este la radacina a 90% din ilegalitatile comise in occident si nu romanii "per se". Tu ca roman ar trebui sa subliniezi acest lucru in comentariile tale despre romanii-romi din Franta, etc. In al doilea rand migrantii de origine araba au o "cultura" cu totul deosebita de a europenilor. Sper ca nu este cazul sa dezvolt. De aceea te-am facut ignorant, pt comentariul tau simplist si tendentios care compara merele cu perele si ajunge la concluzia ca ambele sunt fructe.
            • -4 (14 voturi)    
              rasistii fara frontiere (Miercuri, 3 februarie 2016, 11:22)

              Tomis [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

              Degeaba te ascunzi in spatele tiganilor, asta nu arata decat ca pe langa lipsa elementara de logica mai esti si un rasist banal. Bun, se stie ca romanii sunt rasisti, nu discut asta acum (stiu, stiu, tu nu esti rasist, l-ai vazut odata pe Cabral si te-ai abtinut de la a sari speriat intr-o parte, deci q.e.d. esti foarte deschis la minte).

              1. In legatura cu cifra prezentata de tine cu 90% te rog sa ti-o bagi inapoi de unde ai scos-o, in afara cazului in care ai o sursa credibila pentru ea.

              2. Chiar daca cifra prezentata de tine ar fi corecta, ce relevanta are asta pentru un occidental? Infractorii au pasaport de Romania, deci sunt cetateni romani, nu? Cand un roman de-al tau cu piele alba comite o infractiune ce mai spui? "Da dom'le, dar era de prin nu stiu ce cartier rau-famat, nu era roman adevarat."
              Probabil vrei sa sugerezi ca tiganii sunt absolut neintegrabili si ca este vina lor ca sunt asa cum sunt. Du-te la Ku Klux Klan, probabil vor fi mai receptivi la tampenii de genul asta. Scriu asta pentru altii care au creier sa inteleaga - patura saraca a societatii este mai predispusa la infractiuni, si asta depaseste orice granita etnica.

              3. In legatura cu migrantii "de origine araba", ai o ignoranta tipic romaneasca. Pe langa faptul ca nu ai fi in stare in o mie de ani sa faci diferenta intre un sirian, un afgan si un kurd, nu ai habar ca refugiatii ajunsi in Europa in ultimul an sunt foarte divesificati etnic, iar cei care au aceeasi etnie pot avea religii diferite (sirieni crestini, de exemplu). Dar tu esti inteligent si ii bagi pe toti in aceeasi oala, dupa care ii acuzi pe altii ca compara mere cu pere.

              Cineva care comenteaza pe Internet ar putea sa spuna ca agresorii din filmare au nu stiu ce etnie care este predispusa la violenta si care are o cultura cu totul deosebita celorlalti refugiati/migranti si tu ai face panarama, pentru ca nu-i o scuza foarte buna. Pacat ca nu esti in stare sa te uiti in oglinda si sa vezi ca folosesti acelasi tip de rationament.
              • +3 (5 voturi)    
                Vorbesti mult (Miercuri, 3 februarie 2016, 19:28)

                KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

                Nu spui nimic. La fel ca pretenul tau pehash. Eu cred ca tu stai pe ajutor social in Ro si de aceea simpatizezi cu un anumit segment din populatie. Si da sunt f rasist, dar nu culoarea pielii este problema. ///
            • -1 (11 voturi)    
              e bine ca nu dezvolti (Miercuri, 3 februarie 2016, 12:14)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

              despre cultura aia "cu totul deosebita". s-ar putea sa descoperi cat de ignorant esti. daca nu stii de unde vin oamenii astia, iti recomand sa vizionezi Persepolis ca sa intelegi mai bine fenomenul.
            • -3 (7 voturi)    
              Ce inseamna "romanii "per se"" (Miercuri, 3 februarie 2016, 13:17)

              midumi [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

              Sunt foarte curios ce intelegeti dvs prin aceasta notiune si cum putem face diferenta dintre romanii puri si romanii ne-puri... inferiori, nedemni... poate suboameni.

              Si daca ne gandim mai bine, poate facem o lege sa asiguram si noi, in sfarsit, puritatea sangelui romanesc, dac stramosesc.... sa nu mai acceptam toate probleme astea...

              Dle KostaP, v-as ruga sa vorbiti cu mare seriozitate. Comentariile dlui Tomis sunt extrem de pertinente, dl nu pare deloc ignorant, nu ataca la persoana, iar tendentiozitatea eu nu o observ in mesajele dlui.

              Nu pot spune, insa, acelasi lucru despre dvs.

              O zi buna, va doresc!
              • +2 (4 voturi)    
                Romii (Joi, 4 februarie 2016, 4:12)

                KostasP [utilizator] i-a raspuns lui midumi

                Nu se cred romani. Ba chiar le este rusine sa spuna ca sunt romani. Toti vorbiti aici dar niciunul dintre voi nu are habar de subiect.
          • +2 (4 voturi)    
            Nu vorbim aici (Miercuri, 3 februarie 2016, 21:16)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

            de romanii din Paris. Vorbim de emigrantii
            din Europa.
            P.S.Te-au pipait pe tine ? Erau sigur romani ?
            Nu era vreun homosexual cumva ? De alta nationalitate .
          • -1 (1 vot)    
            sunteti victima unui rationament (Joi, 4 februarie 2016, 8:59)

            kripton [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

            gresit,deoarece rupeti fenomenul din context.
            Romanii apartin culturii europene,romanul care fura la paris leaga 2 vorbe in franceza.
            Apartine unei tari care a salvat franta in 1916, atragand asupra sa diviziile germane de la verdun... parisul si bucurestiul au fost eliberate simultan de sub nazisti in 1944 ....
            Astia de-i vedem filmati nu au aceeasi istorie,cultura , civilizatie SAU LIMBA cu noi... monumentele frantei sunt bisericile nu moscheile , mister. noi suntem indoeuropeni,la fel ca nemtii si francezii,astia sunt semiti....nu stiu de ce dar am mai multa afinitate pt odhin decat pt baal ,dumnezeul fenicienilor,din care se trag baietii de mai sus ...
            nu romanii mitraliaza oamenii pe strada la paris , iar cei care o fac au acelasi Allah cu mizerabilii din metroul din munchen ...
            IN ACEST CONTEXT judecam faptele lor.
      • +3 (9 voturi)    
        Buna soparla (Marţi, 2 februarie 2016, 22:08)

        CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        Dar pentru alta stire :)
        • -5 (17 voturi)    
          nu gogule (Marţi, 2 februarie 2016, 22:42)

          Tomis [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

          Am raspuns la obiect unui comentariu scris complet aiurea. In 2007, cand romanii au invadat Occidentul si au inceput o serie de infractiuni care a speriat Europa, ce-ar fi trebuit sa spuna cetatenii din tarile respective? Cam ce-ai spus tu - "Merkeloaica, sa-i trimiteti scrisori de multumiri...". Ca doar dupa mintea celor care comenteaza pe aici, niste infractori sunt reprezentativi pentru o majoritate.
          • +6 (8 voturi)    
            Gicule (Marţi, 2 februarie 2016, 23:19)

            CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

            Ti-am raspuns mai sus.
          • +2 (6 voturi)    
            pentru Tomis (Miercuri, 3 februarie 2016, 21:35)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

            Nu stiu unde ai vazut ti in 2007 romani invadand Europa. Asa cum o fac acum islamistii din Africa sau tarile arabe.
            Eu nu am vazut puhoaie de romani fortand garduri de sarma ghimpata , nu am vazut romani nervosi in grup masiv care sa se bata
            cu politia de frontiera,etc.
            Nu stiu cum de poti compara cele doua situatii.
            Si nu uita un lucru. Romanii sunt cetateni europeni si au tot dreptul la libera circulatie in interiorul granitelor U.E.
            Ceilalti sunt...altceva.Te rog , nu mai fa acesta comparatie deplasata. Vorbeste-ne mai mult despre arabi. Despre arabii buni si arabii rai. Si cum pot fi deosebiti unii de altii.
            Asta ar fi cu adevarat interesant ,daca ai stii si daca ne-ai spune si noua.
      • +3 (7 voturi)    
        ?! (Miercuri, 3 februarie 2016, 11:08)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        serios?!
        cand au fural/agresat sexual romanii organizat intr-o gara?!
        cand s-au aruncat romanii in aer?!
        cand au tras romanii cu kalasu?!

        e vorba de procente aici... ca asa si nemtii violeaza, omoara etc...
        si pe langa asta romanii au fost si inca sunt persecutati pt. ca sunt romani... si nici o agentie de sanse egale sau mai stiu eu ce nu ne sare in aparare!
        • -2 (10 voturi)    
          ce sa zic (Miercuri, 3 februarie 2016, 13:20)

          Tomis [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Romanii nu fura si agreseaza sexual in gari, o fac in alte locuri, de obicei in grupuri mici, mai dezorganizat. Deci nici o problema aici, folosind logica ta, pentru ca daca ar fi mai organizati ar fi mai rau. Pacat ca nu vorbim de traficantii romani de carne vie.

          Si da, romanii nu s-au aruncat in aer, doar francezii. Romanii nu au tras cu kalasu, a tras un norvegian. Asa, si? Ce vrei sa demonstrezi?
      • +2 (4 voturi)    
        pentru tomis (Miercuri, 3 februarie 2016, 21:14)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        Dar tu mai tii minte navalirea hunilor ? Dar a tatarilor ?
        Vorbesti de logica. Daca doresti sa te pastrezi in limitele logice , cand postezi , posteaza LA SUBIECT.
        Nu schimba vorba. E o tehnica puerila de a evita subiectul.
  • +42 (46 voturi)    
    Hienele printre oameni civilizati! (Marţi, 2 februarie 2016, 13:29)

    pedepsitorul [utilizator]

    Aceste apucaturi ale refugiatilor, vor compromite integrarea tuturor refugiatilor!

    Dar cate astfel de evenimente au ramas nestiute pentru ca nici nu s-a mai putut filma sau povestii!

    Sunt persoane disparate in Germania, cate sunt femeii?
  • +31 (37 voturi)    
    ... (Marţi, 2 februarie 2016, 13:44)

    Kevi [utilizator]

    Au nimerit lupii intre oi.
    Si ciobanul viseaza la integrare.
    • +14 (18 voturi)    
      meh (Marţi, 2 februarie 2016, 15:24)

      EXEs [utilizator] i-a raspuns lui Kevi

      e de fapt o ciobanitza.
  • +47 (49 voturi)    
    Uscaturile si padurea (Marţi, 2 februarie 2016, 13:45)

    strelka [utilizator]

    Padure fara uscaturi nu exista. In acest caz insa se impun 2 observatii:
    1 Legislatie care sa prevada arestarea in si deportarea imediata a imigrantilor implicati in incalcari ale legii ce implica pericol social daca nu se impune detentia in prealabil
    2 Cetatenii trebuie sa ia atitudinef ferma fata de aceste jeguri, asa cum au facut acesti pensionari. Bravo lor !
    • +3 (3 voturi)    
      De acord insa cu o hiba (Miercuri, 3 februarie 2016, 13:19)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      Cum ii deportezi? De fapt nici nu stim cine sunt atacatorii. Ei au putut veni cu acte false. Il deportezi pe Ahmed Mohamed acum si peste o luna se intoarce ca Mohamed Ahmed, prin Grecia, si cere iar azil.

      Inaintea deportarii trebuie sa existe securizarea granitelor. Fara aceasta, in aceasta ordine, este ca si cum tii aerul conditionat pe maxim cu geamul larg deschis, vara. Ai impresia ca iti e bine. Te va lua insa cu ape cand vei vedea factura la electricitate.
  • +14 (18 voturi)    
    uitati-va fara sunet (Marţi, 2 februarie 2016, 13:59)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Tipete in germana si injuraturi (probabil) in araba.
    Cred ca imi curge sange din urechi.
  • -43 (47 voturi)    
    Au fost provocati (Marţi, 2 februarie 2016, 14:05)

    Robert M [utilizator]

    Tinerii au fost provocati de albii agresivi, ei s-au aparat.
    Este total gresit sa provoci un grup de tineri, stim cu totii ca ei pot reactiona atunci cand sunt agresati.
    Mai dureaza pana cand germanii vor renunta la rasism si xenofobie, dupa aceea va fi pace iar imigrantii se vor putea integra.
    Integrarea este tinta cea mai importanta a oamenilor civilizati.
    • +34 (34 voturi)    
      Tu ai citit articolul in intregime? (Marţi, 2 februarie 2016, 14:14)

      petrol_head [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      Totul a pornit dupa ce acesti tineri au agresat o tanara, iar "albii agresivi", asa cum ii numesti tu, au sarit in ajutorul ei. Cine pe cine agreseaza acum?
      Apropo, cand primesti banii pentru munca de a trolla?
    • +30 (30 voturi)    
      Sarcasm (Marţi, 2 februarie 2016, 14:30)

      unMoldovean [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      Sper doar că ești sarcastic.
      • +29 (29 voturi)    
        mda sper (Marţi, 2 februarie 2016, 15:31)

        EXEs [utilizator] i-a raspuns lui unMoldovean

        uneori nici nu mai stiu care e sarcastic si care e cretin de-a binelea.
      • +2 (4 voturi)    
        Asta e un rasist.. (Marţi, 2 februarie 2016, 23:59)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui unMoldovean

        ..nu e deloc sarcastic. E un nou Hitler, dar de alta "culoare".
    • +4 (6 voturi)    
      foarte bine (Miercuri, 3 februarie 2016, 1:00)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      domnu robert, o sa incep sa fac si eu la fel. In acest fel evit cenzura si sint in deplin acord cu alde tomis, muciflenduri, etc.
  • +26 (34 voturi)    
    pensionarii vor fi amendati (Marţi, 2 februarie 2016, 14:09)

    ilex2013 [utilizator]

    In final politia probabil ca va amenda femeia si pensionarii ca au agresat migranti nevinovati, invitati de Merkel sa salveze demografia si economia Germaniei. Ce inconstienti si pensionarii astia, pericliteaza viitorul tarii- la zdup cu ei.
    • +3 (3 voturi)    
      evident (Miercuri, 3 februarie 2016, 16:32)

      anonimicus [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

      că femeia trebuie să fie amendată. De ce nu avea burka pe ea?
  • +21 (29 voturi)    
    Felicitari Merkel (Marţi, 2 februarie 2016, 14:36)

    Sly21 [utilizator]

    Sa-i multumeasca lu Frau Merkel care v-a avea o mare surpriza legata de "forta proaspata de munca".

    In loc sa isi atraga oameni calificati din Europa, tolerand aceste brute reusesc sa-i tina acasa si departe de Deutschland.

    Cunosc un cuplu de inginer software si ea medic care au suspendat orice plan de emigrare acolo desi vorbesc germana.
    • -15 (23 voturi)    
      "v-a" (Marţi, 2 februarie 2016, 15:36)

      ddanny [utilizator] i-a raspuns lui Sly21

      "V-a avea"? Sigur ai cam lipsit pe la scoala sau jucai carti in ultma banca din spate.
      • +16 (20 voturi)    
        destept (Marţi, 2 februarie 2016, 16:42)

        Sly21 [utilizator] i-a raspuns lui ddanny

        my bad. "bine ca esti tu destept"!
        crezi ca asta conteaza in contextul dat?
      • 0 (0 voturi)    
        ce treaba are camila cu caloriferul ? (Joi, 4 februarie 2016, 9:22)

        kripton [utilizator] i-a raspuns lui ddanny

        discutam IDEILE prezentate de om,nu erorile gramaticale.
  • -16 (32 voturi)    
    Deci (Marţi, 2 februarie 2016, 14:47)

    zarzarea [utilizator]

    n-am ce zice, sa le fie de bine, atat doamnei cat si celorlalti.

    Eu impotriva madamei Merkel am doar un cui: gazele rusesti. Restul este poezie...

    In alta ordine de idei, va vad oripilati de faptul ca un amarat d-ala a agresat o duduie. Pai, domnilor, mai mergeti cu autobuzele, cu tramvaile; incercati sa va deplasati cu aceste mijloace in comun, pe langa unele licee din capitala, de exemplu, sa vedeti acolo politete...

    S-a transformat romanul intr-un puritan adevarat: la noi nu se bat copiii, nu se agreseaza femeile in autobuz, ce sa mai, suntem aproape o tara civilizata... cel putin pe internet.
  • 0 (18 voturi)    
    Playlist: Repeat (Marţi, 2 februarie 2016, 18:48)

    feisbuk [utilizator]

    Mein Kampf contine angoasele domnului Hitler legate de multiculturalismul imperiului Austro-Ungar, in care populatia vorbitoare de limbi germanice era dominata de evrei, unguri, cehi. Viena, un oras cosmopolit, in care nu mai auzeai o boaba de germana.

    Ce a urmat dupa aceea, se stie.
    • -6 (10 voturi)    
      Angoasele (Miercuri, 3 februarie 2016, 0:03)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      Erau ale intregului popor german. Cand familia iti murea de foame in germania post ww1, din cauza embargoului impus de iudeo masoni, nu-i de mirare ca au vrut sa termine cu ei si sa treaca toata europa prin sabie. Citeste istoria adevarata si apoi trage concluzia.
    • +1 (1 vot)    
      auzeai germana in armata mister (Joi, 4 februarie 2016, 9:24)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      si in politie si la tribunal.... ba chiar si la scoala.
  • +8 (20 voturi)    
    Femeile trebuie sa poarte hijab (Marţi, 2 februarie 2016, 19:00)

    Razvan_M [utilizator]

    Este vina femeii din metrou ca a fost pipaita. A cerut-o. Conform Coranului, acea femeie este o necredincioasa si o stricata, iar tinerii emigranti aveau tot dreptul sa faca ceea ce au facut. Pensionarii aia si-au bagat nasul unde nu le fierbe oala, daca inca n-au aflat Germania a devenit califat musulman.
  • -17 (21 voturi)    
    Fiti mai atenti (Marţi, 2 februarie 2016, 19:51)

    CezarHabeanu [anonim]

    Uitati-va de vreo 2-3 ori la clip, privit comportamentul imigrantilor si intrebati-va unde sunt pumnii, picioarele sau alte chestii care sa dovedeasca agresiune. Eu vad doar ca imigrantul a incercat sa-l imobilizeze pe primul si-apoi s-a imbrancit cu al doilea, in timp ce altul il tinea pe neamtul chel sa nu se bage si sa se calmeze.
    Nu va lasati manipulati de mizeriile astea, este isterie cu imigrantii si un moment foarte profitabil pentru politicieni extremisti.
    • +7 (9 voturi)    
      da (Miercuri, 3 februarie 2016, 1:02)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui CezarHabeanu

      o mica corectie, te numesti cezar habarnameanu.
    • +9 (9 voturi)    
      nene.. (Miercuri, 3 februarie 2016, 14:44)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui CezarHabeanu

      ..ai nsite gauri in ochi!
      Adica toata lumea vede un arab mare incercand sa spanzure un batranel alb, si tu vezi ca arabul incearca sa imobilizeze un alb!
      Nu mai spun ca batrana aia striga speriata sa ii dea drumul, dar ce conteaza pentru un cretin aceste amanunte!

      ..... mai bine te bagi inapoi sub bolovanul de sub care ai iesit..!
  • -11 (11 voturi)    
    Sa nu ne lasam manipulati!!! (Miercuri, 3 februarie 2016, 8:10)

    bveritoa [utilizator]

    Priviti cat de "inspaimantata" e fata din prim plan. Va dati seama ce "amenintare" prezentau acei baieti pentru personalul feminin(cum incepe stirea).
  • -5 (9 voturi)    
    Josnic (Miercuri, 3 februarie 2016, 13:22)

    V. Veroiu [utilizator]

    Pe de alta parte cred ca la noi intr-un tramvai iese o batuta la fel din cauza unei calatorii fara bilet, in grup. Hm, se pare ca nu suntem chiar asa de departe cu civilizatia.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version