John Kerry: Statele Unite vor adopta "sanctiuni severe" impotriva Rusiei

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 februarie 2015, 23:16 Actualitate | Internaţional

Statele Unite intentioneaza sa adopte foarte curand noi sanctiuni severe impotriva Rusiei, pe care o considera vinovata de incalcarea acordului de incetare a focului in Ucraina, a afirmat sambata secretarul de Stat american John Kerry, aflat in vizita la Londra, potrivit AFP.

"Sanctiuni foarte severe pot fi adoptate, care vor avea un impact foarte negativ asupra economiei Rusiei", a declarat el in cursul unui briefing de presa, adaugand ca, "in umatoarele zile, presedintele Obama va evalua optiunile la dispozitia sa si va lua o decizie", scrie Agerpres.

John Kerry, care s-a intalnit in primele ore ale dupa-amiezii cu omologul sau britanic, Philip Hammond, a apreciat ca asaltul asupra orasului Debaltseve constituie unul din exemplele "cele mai flagrante" de incalcare a armistitiului de catre rusi si separatistii ucraineni. "Stim cu certitudine ce a furnizat Rusia si nicio propaganda nu poate ascunde aceste actiuni", a mai afirmat Kerry, care s-a intalnit cu reprezentantii presei la Ambasada Statelor Unite la Londra.

"Sa fim foarte clari. Acordul de la Minsk nu lasa loc interpretarilor, nu este vag, nu ofera optiuni", a adaugat seful diplomatiei de la Washington, mentionand ca, pentru moment, "Rusia si separatistii se conformeaza acestuia numai in unele zone, dar nu la Debaltseve, nu in jurul orasului Mariupol si nu in alte locuri strategice".

Oficialul american a subliniat vointa tarii sale, a Marii Britanii si a altor state de a adopta noi masuri "necesare" contra Moscovei si a facut cunoscut ca, in prezent, au loc discutii "intre Statele Unite si aliatii lor europeni".

Referitor la posibilitatea de a furniza arme Ucrainei, el a repetat ca au avut loc discutii la Washington, insa "presedintele nu a luat nicio decizie pana in acest stadiu".

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

13873 vizualizari

  • +25 (47 voturi)    
    Si... ce daca ?vor zice unii... (Sâmbătă, 21 februarie 2015, 23:37)

    solar [utilizator]

    Si ce daca va face asa ceva SUA ? VA VENI GERMANIA+FRANTA si va rasturna situatia in favoarea Rusiei !! Vai de ea UKRAINA !! UE au dus-o de nas pana la VILNIUS , apoi au abandonat-o cu nasul taiat cu tot !! Lipsa de unitatea a UE cu SUA va pune Statele unite din nou in postura de a plati oalele sparte de Europa? Pentru a treia oara?
    • +3 (3 voturi)    
      Subscriu! Opinez ca fiind pertinent... (Duminică, 22 februarie 2015, 9:45)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui solar

      ...comentariul. Dupa , deja, ,,accidentul'' Ungaria, mi-e sa nu urmeze si cel cu Grecia: lasate in mrejele si ghearele Rusiei. Toate astea dupa fosta RSFI ,,aruncata'' catre Rusia prin interventionismul militar. Si sa nu uitam: RSFI era cea mai distanta de Rusia, pe vremea comunismului si niciodata parte a Tratatului de la Varsovia.
      Vizele pentru Moldova si acordul de liber schimb sunt lucruri bune deja infaptuite, dar: nesprijinirea sa cu fonduri in mod direct sau indirect, prin Romania, o va lasa impartita intre proVest si proEst. O aplecare mai mare a UE/CE catre absorbtia fondurilor europene de catre Ro (marirea perioadei/ termenului de absorbtie, suturi in popou autoritatilor romane, parti ale planului Juncker ,,indreptate'' prin sprijin politic catre Ro, altele) a.i. Ro prin dezvoltarea infrastructurii, economiei, altele sa ,,atraga'' Moldova prin magnetism prooccidental si sa aiba capacitatea, chiar numai prin efort (la ,,oficial'') exclusiv propriu de a sprijini mai mult Moldova - nu numai niste manuale, o conducta de gaz si alte mici ajutoare. Iesirea Moldovei la ,,Oceanul/ Marea'' UE se poate face numai prin Ro: la propriu si la figurat!
  • -9 (13 voturi)    
    Hai baietii , (Sâmbătă, 21 februarie 2015, 23:42)

    potaissa [utilizator]

    pupincuristii lui samoila ,asanale ,ingenuncheri ,gata ,sunteti salvati!!!ProLibertateAntiPutin ,Soljetin ,toate pramatiile ,toti lingaii ,acum e momentul sa bagati de 10.......Bleah.....
    • +7 (9 voturi)    
      Hai baietii (Duminică, 22 februarie 2015, 21:58)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      Pana moare economia Rusiei, acum e momentul sa mintiti, sa dezinformati, cat mai puteti pana ajungeti muritori de foame!
  • +39 (49 voturi)    
    dar nu era clar ca fhurtin e dus ?! (Duminică, 22 februarie 2015, 0:00)

    rov [utilizator]

    ce mai e de asteptat?!?!
    Izolati cancerul asta bolsevico-securist, ce a facut atata rau sutelor de milioane de est europeni timp de o jumate de secol.
    • -1 (7 voturi)    
      cum "ce mai e de asteptat "? (Duminică, 22 februarie 2015, 8:45)

      novator [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Omenirea astepta cu infrigurare schimbarea axei Bucuresti - Londra - Washingtown cu noua si biruitoarea axa Bucuresti - Berlin - Washingtown, promisa de "promisul" nou sef al SRI.

      Astfel, se va trece de la "sovaiala" englezeasca la "fermitatea" germanain problema ruseasca.

      Atentie la "rigoarea germana" aflata in fruntea romaniei ! Am avut un Carol intaiul si un Ferdinand dar am avut si un Carol al doilea si un Mihai.

      Oare cuplul Johannie - Helvig va fi din prima sau din a doua categorie ? Sper sa fie din prima dar dupa cum se vede......!
      • -2 (2 voturi)    
        $ or Yuan ? (Luni, 23 februarie 2015, 8:25)

        utug [anonim] i-a raspuns lui novator

        The Death Of The Dollar .... China, Russia quit dollar ....

        https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101124191950AAY38Xp

        http://theeconomiccollapseblog.com/archives/china-and-russia-are-ruthlessly-cutting-the-legs-out-from-under-the-u-s-dollar

        http://theeconomiccollapseblog.com/archives/how-china-can-cause-the-death-of-the-dollar-and-the-entire-u-s-financial-system
  • -21 (43 voturi)    
    pedeapsa (Duminică, 22 februarie 2015, 0:01)

    Klaus_CT [utilizator]

    Cea mai mare pedeapsa pentru Rusia este sa fie integrata in NATO si UE. V-ati gandit la asta? :)
    • +9 (21 voturi)    
      Ai dreptate (Duminică, 22 februarie 2015, 0:56)

      charlie [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      ...dar întrebarea e dacă ei vor asta !
    • +15 (35 voturi)    
      well (Duminică, 22 februarie 2015, 1:00)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      well, asta ar fi cea mai mare izbândă pentru rusia.

      imperiul cu picioare de lut, imperiul răului, țara totally fucked up, țara ce invadează alte țări, să fie considerată partener pe picior de egalitate cu us of a sau cu germania...

      asta ar fi o mare victorie pentru putin.

      poate ți se pare incredibil, dar să fii în ue și nato e cel mai bun lucru posibil care ți se poate întâmpla ca țară.

      pedepsă pentru că ești în nato și eu? ///.

      ws
    • +4 (4 voturi)    
      pedeapsa, (Duminică, 22 februarie 2015, 2:07)

      silviana [anonim] i-a raspuns lui Klaus_CT

      rusia merita dezmembrata/dezfederalizata,denuclearizata,democratizata fiindca putin invadeaza state ca un hitler,iar acum se crede k/imun in fata occidentului,a lumii intregi;sint destule state nonue,nonnato care vor sa fie..pedepsite cu incredere suficienta pt. a deveni membre ue-nato.
    • +5 (5 voturi)    
      pai... (Duminică, 22 februarie 2015, 8:56)

      Stars_and_Stripes [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      Pai li s-a intins o mina, s-a creat acel NATO-Russia Council prin 2000 parca. S-a dorit apropierea Rusiei de NATO, au avut loc exercitii militare comune. Dar kremlinul, precum nord-coreenii: au nevoie de un dujman pe care sa-l arate cu degetul, pt ca mafiotii care conduc benzinaria sa poata fura in liniste si apoi sa dea vina pe "agenturili straine". Mai are mult uresese pina la civilizatie, sa speram ca nu-i ingroapa vreun putin pina atunci, cu acceptul si in aplauzele populatiei splate sisematic pe creier.
    • +12 (14 voturi)    
      ai (Duminică, 22 februarie 2015, 12:00)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      uitat un mic amanunt, nato a fost creat exact cu scopul de a-i impiedica pe rusi sa invadeze europa.
      Nato cu rusia membru ar fi un fel de porc cu aripi.
      • +3 (3 voturi)    
        nu ati inteles (Duminică, 22 februarie 2015, 12:37)

        Klaus_CT [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Inainte de va arunca cu zeci de minusuri sper sa realizati ca am postat un comentariu ironic. Evident ca Rusia nu va fi niciodata membru NATO si UE...
    • 0 (0 voturi)    
      NATO or SPATO ? (Luni, 23 februarie 2015, 11:59)

      utug [anonim] i-a raspuns lui Klaus_CT

      Daca " Obama turns focus from Europe to Asia" noi pentru care motiv sa ramanem in NATO ?
      Goldman Sachs, care printre altele are ca prioritate pregatirea si scolarizarea caddrelor ce ajung in structurile top ale administratiei americane, considera ca "it is only a matter of time before China becomes the biggest economy in the world - sometime between 2030 and 205" ....'' By 2020, all of the BRIC should be in the top 10 largest economies of the world" .... "by 2050 BRIC will be the most important economies" iar America va fi retrogadata pe locul 5.
      Nu ne vom mai imprumuta de la FMI sau Banca Mondiala si vom lua credite in Yuan de la Beijing. Nu ne va mai propteja NATO ci, probabil, SPATO [South Pacific Treaty Organisation]

      http://www.billemmott.com/article.php?id=238

      http://www.economywatch.com/international-organizations/bric.html
  • -9 (9 voturi)    
    drums of war (Duminică, 22 februarie 2015, 0:01)

    zizin [utilizator]

    Formula folosită acum de SUA și UK este Debaltsevo a capitulat deoarece Rusia a "încălcat încetarea focului". Uitați de bombardarea Donetsk de către regimul de la Kiev! Uitați că rebelii și-au retras artileria grea, iar trupele ucrainiene nu! Uitați că Putin l-a sfătuit pe Poroșenko să reglementeze situația din încercuirea Debaltsevo la Minsk, înaintea semnării acordului, și Poroșenko a refuzat!

    Uitați toate astea. Ministerul US/UK al Adevărului proclamă că Rusia "încalcă încetarea focului", chiar dacă Rusia nici măcar nu este angajată direct în luptă, iar acest lucru va fi utilizat pentru a încerca și forța restul Europei în a trimite arme grele Ucrainei și aplicarea de noi sancțiuni Rusiei.

    Cu alte cuvinte, US/UK vor folosi ficțiunea "armistițiului rupt" pentru a rupe de fapt arminstițiul! Pentru că sunt atât de aroganți și nătărăi, Kerry & Hammond nu pot accepta înfrângerea diplomatic. Așa că ei vor continua provocările și presiunile pentru război când alternativa este să recunoască că au greșit.
    • +7 (7 voturi)    
      Cu alte cuvinte (Duminică, 22 februarie 2015, 19:52)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      nu esti decat un agent rus.
      Mai lasa-ne in pace cu propaganda sovietica si dispari la Moskva
  • +28 (38 voturi)    
    Destul de greu pentru (Duminică, 22 februarie 2015, 0:25)

    andreitr [utilizator]

    americani. Pe de-o parte teroristii si islamul, iar acum Rusia. Unde mai pui ca unii europeni sant dispusi la concesii majore in defavoarea democratiei numai sa nu le taie Sputin gazul...
    • -31 (45 voturi)    
      nu numai greu... (Duminică, 22 februarie 2015, 2:02)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

      poate imi spune cineva cite razboaie au cistigat americanii dupa 1945 ( in afara de vietnam si corea...hahaha! )....afganistan.
      ..nu cred..irak..m as mira..poate panama...
      • -8 (12 voturi)    
        Grenada (Duminică, 22 februarie 2015, 10:52)

        Lomecuza [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        I-au bătut pe ăia ja zero :D :D :D
      • +6 (6 voturi)    
        nu, dar putem sa iti spunem cati rusi (Duminică, 22 februarie 2015, 14:13)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        au ucis comunisti rusii de cand au ajuns la putere.
        Unii zic ca vreo 60 milioane. e suficient?
        As putea spune ca cei 100.000 americani care au murit dupa WW2 ca sa opreasca ciuma comunista nu au murti in zadar avand in vedere potentialul criminal al colegilor rusi.
      • +4 (6 voturi)    
        haha (Duminică, 22 februarie 2015, 14:52)

        cichician [anonim] i-a raspuns lui exilatul

        Aveti dreptate USA n-a castigat razboiul din Afganistan ( talibanu' e si acum la putere nu-i asa?) sau cel din Irak ...Saddam nu a sfarsit cu colier la gat.. propaganda americana...el e bine mersi si conduce Irak-ul dupa ce i-a infrant pe americani
      • 0 (0 voturi)    
        Cu unul mai mult ca rusii (Luni, 23 februarie 2015, 13:42)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        Si cel mai important. Cel numit "rece" si care ne-a scapat si pe noi de jigodiile comuniste ce au distrus nu numai tara ci si poporul reusind "omul nou" pe care il vedem zilnic cu torent verbal, zero valori morale si numai cu gandul la bani si furt.
    • +12 (14 voturi)    
      Rusia este cheia. (Duminică, 22 februarie 2015, 11:50)

      vali47 [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

      Terorismul(nu și islamul)sunt susținute de Rusia.Dacă Rusia este șubrezită,pusă pe drumul democrației și terorismul se va diminua.Rusia trebuie convinsă prin orice mijloace,să renunțe la a avea pretenții hegemonice.
  • +29 (43 voturi)    
    Problema e cu Obama (Duminică, 22 februarie 2015, 1:34)

    MPopa [utilizator]

    Barack Obama are ca maxima "sa nu faci tampenii". Nu-i un principiu rau pentru presedintele unei tari mai mici. Dar pentru presedintele SUA nu-i suficient. Slabiciunea lui Obama le-a dat curaj rusilor. Nu insinuez ca ar fi fost de dorit un presedinte tip "cowboy", care sa se arunce cu capul inainte intr-un nou conflict mondial, dar un pic de fermitate ar fi trebuit.
    • -2 (4 voturi)    
      Esti naiv (Duminică, 22 februarie 2015, 3:48)

      xtz [anonim] i-a raspuns lui MPopa

      Esti naiv rau daca tu ai senzatia ca Obama conduce SUA sau ca oricare alta tara este condusa de presedinti.
    • 0 (0 voturi)    
      Putin (Duminică, 22 februarie 2015, 8:20)

      Sabin [anonim] i-a raspuns lui MPopa

      Atata timp cat USA nu se apropie mai mult de China nu exista sanse immediate ca Rusia sa cedeze. Putin va impinge lucrurile spre conflict continuu.
    • +2 (2 voturi)    
      :/ (Duminică, 22 februarie 2015, 9:35)

      Hard ball [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Asta stiu si rusii, de aia fac jocuri cu vecinii.
      Daca era vreun cowboy la Casa Alba, nu cred ca rusii indrazneau sa faca ce au facut.
      Sanctiunile sunt bune dar nu suficiente.
      Mai trebuie facut ceva , exact acolo unde il doare pe urs cel mai tare.
  • +5 (5 voturi)    
    Pai toata lumea sare in sus (Duminică, 22 februarie 2015, 3:14)

    Wanheda [utilizator]

    ca americanii se baga peste tot...Obama a dat o lectie tutror....lucruri mult mai rele se intampla fara americani.
  • +3 (5 voturi)    
    Foarte bine, mai dati-le cate una (Duminică, 22 februarie 2015, 8:49)

    OmulNou [utilizator]

    ca merita! Cat mai multe sanctiuni!
  • -2 (6 voturi)    
    Sanctiuni severe (Duminică, 22 februarie 2015, 9:41)

    smen [anonim]

    E clar opresc exportul de burgeri si coke in Rusia
    • +1 (3 voturi)    
      Și de XBox-uri ... (Duminică, 22 februarie 2015, 20:31)

      Lomecuza [utilizator] i-a raspuns lui smen

      ... firește.
  • -4 (6 voturi)    
    praf in ochi (Duminică, 22 februarie 2015, 12:14)

    step by step [utilizator]

    de la mii de km departare, vine unul, la costum, cravata, pantofi din piele fina si vorbeste de sanctiuni. ucraina distrusa, oameni care n-au ce manca, tancuri pe strazi, cadavre in putrefactie, crimeea luata. asta e realitatea. in rest, gargara americana. inchipuiti-va ca ne ataca rusii. ce fac americanii? discuta, vorbesc, eventual trimit niste soldati si armament sa-l testeze in conditii de razboi. ce faceti voi, copiii vostri sau parintii vostri? mergeti pe front cu arma in mana sa aparati patria...si ei, conducatorii lumii, americanii, rusii, francezii, germanii, la o cafea, vor incheia acorduri semnate si parafate in fata camerelor tv in timp ce unii dintre voi veti fi deja morti. sictir.
  • +2 (4 voturi)    
    VIITORUL SUNA BINE ! (Duminică, 22 februarie 2015, 12:19)

    arheopterix [utilizator]

    Pe termen scurt (20 -30 ani )Rusia , bine inarmata (pentru razboaie clasice ) avind si o populatie obisnuita de generatii ca Rusia sa se tot extinda , are oarece sanse , in special in vecinatatea apropiata .Pe termen mediu si lung (adica peste 50 ani ) o Rusie innapoiata (ca de obicei ) urita si dispretuita de marea majoritate a vecinilor va trebui sa retrocedeze Siberia ,Chinei , republicile musulmane si turcofone ,Turciei ,Bielorusia ,Poloniei , cu Ucraina , au pus-o de o dusmanie seculara , etc ,etc . Pe scurt va fi ceva mai mare ca Polonia , dar mult mai inapoiata . Copilasi cu virsta de aprox 20 ani , voi veti vedea asta . Cit va invidiez .
  • +1 (3 voturi)    
    `Sanctiuni severe`? (Duminică, 22 februarie 2015, 12:49)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Vazute prin prisma cui? A USA sau a URSS? Cand zici `severe` trebuie sa ai in minte rezultatul lor, nu ceea ce crezi tu ca vor face. Cu starea de facto actuala, numai eliminarea din SWIFT si alte asemenea masuri `dure`, ca plasarea de bombardiere grele B52 si portavioane cu grupurile lor de lupta pot fi catalogate ca masuri `dure`. Si nici astea, daca nu se vad consecintele. Consecintele decid daca-s `dure` sau nu.
  • +3 (3 voturi)    
    asta-I garantia oferita Ucrainei pt dezarmare ! (Duminică, 22 februarie 2015, 12:59)

    andreesanu [utilizator]

    Cind Ucraina a renuntat la armele nucleare mostenite de la rusi toti au oferit garantii de securitate si pastrare a integritatii Ucrainei,azi se vad ce valoare au acele promisiuni si de o parte si de cealalta.
    UE vrea Ucraina ca si piata de desfacere si un viitor grinar al UE, Rusia nu poate renunta la un spatiu care i-a apartinut de fapt si care-i o constructie artificiala a spatiului rusesc +teritorii ocupate dupa al ll lea razboi.
    Sanctiuni !!!,tot auzim de sanctiuni dar efectul se pare ca-i invers !,asta-i ii face pe rusi tot mai activi pe plan militar.
    Se pare ca diagnosticul a fost prost iar tratamentul fara efect . Mai asteptam ,sper sa ma fi inselat .
  • -7 (7 voturi)    
    Continuare (Duminică, 22 februarie 2015, 14:45)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Si ar fi cazul sa-l intrebati pe Reagan ce inseamna `sanctiuni severe contra Rusiei`, rahati de vacari ce sunteti. Daca nu puteti, in caz ca Reagan e mort, (si este) atunci faceti un mic program, ca aveti destule capacitati de calcul, in care sa-i simulati lui Reagan situatia asta. Cred ca se va opri simulatorul, rahati de `democrati` ce sunteti. PS: Nu o includeti si pe M.Teacher, spre binele vostru, rahati de capitalisti de 2 bani.
    • +1 (1 vot)    
      Mai usor cu sirena (Luni, 23 februarie 2015, 13:43)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Ion_RoaitaDA

      cat de idiot poti fi sa faci propaganda de stanga intr-o tara distrusa de ciuma rosie ?
  • -11 (11 voturi)    
    jhon nu fi secretos (Duminică, 22 februarie 2015, 15:15)

    jaz [utilizator]

    zi-ne si noua ce a furnizat rusia separatistilor. poate niste ketchup?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi