Traian Basescu: Romania nu mai poate sta mult cu 4,9 milioane de pensionari si 4,2 milioane de salariati

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 29 august 2011, 18:15 Actualitate | Esenţial

Basescu, la Rosia Montana
Foto: Agerpres
Romania nu mai poate sta mult cu 4,9 milioane de pensionari si 4,2 milioane de salariati, din care 1,2 milioane angajati la stat, traind tot din ce produc cei 3 milioane, a declarat luni presedintele Traian Basescu, relateaza Agerpres. Seful statului a facut aceste afirmatii la Rosia Montana, in judetul Alba, unde a mers pentru a se informa despre proiectul minier din zona.

Intrebat de jurnalisti daca proiectul minier de la Rosia Montana poate reprezenta o salvare pentru tara, Basescu a raspuns: "Acest proiect singur nu poate salva Romania. Romania nu e in situatia in care sa fie salvata, dar trebuie sa privim cu realism la situatia pe care o avem in capacitatea Romaniei de a face plati de pensii, de salarii, cheltuieli sociale si este clar ca nu vom putea continua la nesfarsit sa imprumutam bani ca sa platim pensiile. Si aici, nu as vrea sa speculati ca am venit la Rosia Montana sa vorbesc de pensionari, dar e o realitate a bugetului nostru. E greu, foarte greu, sa tii cu 4,2 milioane de oameni angajati, care platesc CAS, 4,9 milioane de pensionari. De asta imprumutam si anul acesta, si la anul vom imprumuta alte 3,6 miliarde, pentru ca nu creste consistent numarul de salariati".

In opinia presedintelui, "industria miniera care devine nefinantabila de la buget, nesubventionata, este o zona in care statul roman trebuie sa dea drumul la activitati fie ca este vorba despre aur, argint, cupru sau uraniu".


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

11134 vizualizari

  • +25 (49 voturi)    
    adevarat! (Luni, 29 august 2011, 18:21)

    vic [anonim]

    Ce a facut statul roman pentru crearea de locuri de munca care sa stimuleze nu migratia ci revenirea fortei de munca ?,Nimic sau aproape nimic!
    • -4 (46 voturi)    
      Ii raspund lui Base (Luni, 29 august 2011, 18:45)

      Niggerson [utilizator] i-a raspuns lui vic

      Prietene, in felul cum decurg lucrurile si cum conduci tara s-ar putea sa nu mai fie nevoie ca aia 4.2 milioane sa ii tzina pe aia 4.9 de pensionari ca o sa moara. Asa ca fi pe pare si mai asteapta vreo 12-18 luni ! E valabil pentru PSD+PDL+PNL+DD
      • +3 (27 voturi)    
        aha (Luni, 29 august 2011, 20:35)

        Privat [anonim] i-a raspuns lui Niggerson

        si el face parte tot din aia 1,2 milioane angajati la Stat, corect ? Si el si Boc. Deci amandoi sunt platiti din banii contribuabililor care muncesc la Privat.
        • +9 (11 voturi)    
          :) (Luni, 29 august 2011, 23:01)

          adonis84 [utilizator] i-a raspuns lui Privat

          problema este ca unii sunt platiti cat 10 sau 100 si nu cati sunt, si mai este si cum sunt astia care sunt platiti cum sunt.
      • +12 (14 voturi)    
        Da..."mor" pe capete... (Luni, 29 august 2011, 21:12)

        Costica [anonim] i-a raspuns lui Niggerson

        ...Cata iocrizie...de parca n-ai sti ca cei mai multi pensionari isi sustin copii caci salariile tinerilor sunt mici, mult mai mici ca pensiile...Ma refer la cei ce lucreaza in privat , aia de la stat sunt oricum copii cui trebuie...!
      • +1 (3 voturi)    
        Comedie neagra (Marţi, 30 august 2011, 16:38)

        unu [anonim] i-a raspuns lui Niggerson

        Eu ii propun lui chioru' sa-l aduca pe norvegianu' ala si sa-l plateasca sa-i rezolve pe pensionari, in felul asta vom folosi banii din pensii sa-i dam la bugetul blondei de la turism ca stie ea cum sa-i imparta mai bine. :))
    • -2 (48 voturi)    
      iar se crede prim ministru (Luni, 29 august 2011, 18:56)

      tanti maria [anonim] i-a raspuns lui vic

      Băsescu iar se crede prim ministru! E cumva ministrul muncii? Este ministrul Mediului?
      Să lase Roşia Montană în pace!
      • -1 (3 voturi)    
        mai sa fie! (Marţi, 30 august 2011, 15:09)

        costa [anonim] i-a raspuns lui tanti maria

        Tzatzo Marie, pe tine nu te intereseaza ca lucrarea sa mearga? Ce importanta are fa Marie cine se duce si ce vorbeste, cu ce te maninca pe tine acest lucru la lingurica? Si acum sa-ti raspund: isi face incalzirea pentru postul de prim ministru , doamne ajuta!
    • +4 (22 voturi)    
      pamint la orizont (Luni, 29 august 2011, 19:10)

      Mafalda [anonim] i-a raspuns lui vic

      Pai din cei 3 milioane, 51% (+20%/-0,5%) au minimul pe economie.
      Cresteti minimul, nu mai stati pe ginduri.
      Alde Borcea o sa faca botezul mai mic( sau urmatoarea nunta) .
      • +10 (28 voturi)    
        Asta-i din putul gandirii, nu? (Luni, 29 august 2011, 20:45)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Mafalda

        Salariul minim ti-l da angajatorul. Lui cine-i da? :))

        Daca va creste salariul minim pe economie,se va reduce numarul de angajati, ce nu-i clar? Eu n-am de unde sa dau angajatilor mei mai mult.

        Da-mi dumneata contracte mai profitabile si voi da salarii mai mari. Nu-mi convine sa am oameni nemultumiti in firma.
        • 0 (14 voturi)    
          nu e vorba de asta (Luni, 29 august 2011, 21:14)

          CristianG [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          1000% daca ati avea profit la fiecare contract si oamenii ar munci in continuare pe 120 euro, dvs tot 120 le-ati da.
          solutia nu e sa creasca minimul, ci sa se destepte oamenii..
          • +7 (7 voturi)    
            Atunci sa se destepte (Marţi, 30 august 2011, 10:00)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui CristianG

            si sa-si faca firme.

            Astfel n-o sa-i mai exploateze nimeni si-si vor putea acorda salariul pe care-l merita.
    • +1 (27 voturi)    
      pai daca ne indeamna sa emigram... (Luni, 29 august 2011, 19:15)

      dan [anonim] i-a raspuns lui vic

      pai pana acum indemna oamenii sa plece sa lucreze in strainatate, uitand ca lucrand in strainatate nu contribui la bugetul pensiilor
      daca ar fi locuri de munca sau daca salariile ar fi corespunzatoare atunci oamenii nu ar mai pleca in stainatate si nu ar fi doar 4 mil de salariati
      • +9 (11 voturi)    
        Exact! (Luni, 29 august 2011, 20:59)

        alex [anonim] i-a raspuns lui dan

        Tin minte cum acum un an pe TVRi ne multumea noua romanilor ca am plecat in strainatate, ca am eliberat presiunea de pe somaj. Acum si-a adus aminte brusc de pensii. Pe bune, de cand cu Rosia Montana si alte gafe ma intreb ce s-a intamplat cu Basescu.
    • -4 (28 voturi)    
      masuri ce pot fii adoptate urgent (Luni, 29 august 2011, 19:16)

      laurentiu [anonim] i-a raspuns lui vic

      Unde sunt controalele catre patroni si angajatorii care nu incheie contracte de munca + salarii + contributii la buget?
      Faceti controale in continuu si dati amenzi la patroni.
      Mariti salariul minim.
      • +15 (25 voturi)    
        asta cu mariti salariul minim e o boala? (Luni, 29 august 2011, 20:50)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui laurentiu

        Voi nu pricepeti ca majoritatea angajatorilor NU AU mai multi bani?

        Incearca si tu sa-ti faci o firma si sa platesti macar un om in fiecare luna.

        Te astept aici dupa ce rezisti 1 an cu un angajat.

        Altfel... vorbesti degeaba!
        • -4 (16 voturi)    
          in puii mei (Luni, 29 august 2011, 23:12)

          Luk-oil [anonim] i-a raspuns lui Luk

          Nenea patronule, mata cite case ai facut, pastrind salarul minim la angajati si santajindu-i cu bani in plic la gri-negricios ?
          Cum adica Statul sa-ti dea contracte ?
          Prima si cea mai sigura metoda de imbogatire e sa faci contracte cu Statul, si sa-l furi la greu.

          Daca nu merge afacerea, inchizi pravalia, si treci de partea cealalta, in rindul alora cu minim, ca sa poti sa-ti verifici credinta.
          Si nu le mai plingeti atita de mila la angajati, cita vreme ati scos sufletul din ei..Sunt niste biete animale de la care va asteptati sa va faca consum, spre propasirea biznisului vostru.
          • +5 (9 voturi)    
            Asta-i teza de congres (Marţi, 30 august 2011, 10:03)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Luk-oil

            :))

            Bravo omule, dupa 21 de ani l-ai ajuns pe Ceasca din urma!

            M-ai auzit pe mine solicitand statului contracte tovarase?

            Du-te la munca, omule rosu!
    • +13 (25 voturi)    
      parca (Luni, 29 august 2011, 19:17)

      a [anonim] i-a raspuns lui vic

      ne doream capitalism. din cite am aflat se pare ca locurile de munca se creeaza la patron. vreti iar la stat?

      sau ceva gen: statul creeaza locuri de munca si patronul ia profitul?

      eu miine iti dau de lucru la cimp la cap sau te trimit inginer la taiat paduri la munte, te duci? sau vreti ca toti meltenii la bucuresti la minister sau agentie?
      • +19 (31 voturi)    
        asa e romanul (Luni, 29 august 2011, 20:03)

        kelye [utilizator] i-a raspuns lui a

        cand vine vorba de frecat menta si trai pe vatrai e socialist, vrea sa se ocupe guvernul de toate
        cand vine vorba de epatare e capitalist maxim

        putini inteleg intr-adevar mecanismele economiei de piata, toti vor locuri de munca usoare si platite bine, nu au notiuni de competitivitate

        la cumparaturi doar bmw, audi, vw, siemens si nimeni dacia .... dar vrem locuri de munca
        • +9 (17 voturi)    
          bun (Luni, 29 august 2011, 20:40)

          bun [anonim] i-a raspuns lui kelye

          bun comentariu. felicitari!
        • -10 (10 voturi)    
          mi-as lua si eu.. (Luni, 29 august 2011, 22:19)

          Vuck [utilizator] i-a raspuns lui kelye

          un Siemens sa merg la cumparaturi cu el..are portbagajul incapator ?
          • +6 (6 voturi)    
            ... (Marţi, 30 august 2011, 13:04)

            kelye [utilizator] i-a raspuns lui Vuck

            initial am vrut sa enumar branduri din toate domeniile.. auto, audio-tv, electrocasnice, telefonie , etc..
            dupa care mi-am dat seama ca in afara de dacia si un producator de frigidere nu prea mai avem nimic 'autohton'
            si rosiile, intr-o tara ce a fost granarul europei, am ajuns sa le importam din olanda... o tara scufundata in mare dpdv geografic

            ai dreptate ca se poate interpreta gresit dar totusi...
            • +1 (1 vot)    
              vezi si tu ce poame avem... (Marţi, 30 august 2011, 19:25)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui kelye

              Au trecut de la "sa se dea..."

              la "sa le ia si sa ne dea noua".

              Aparenta dragoste de justie (sa ia de la firmele capusa, de la imbuibatii si imogatitii tranzitiei) are in subsidiar "sa ne dea noua ce-au furat aia".

              Nu le trece prin cap ca principala cauza a saraciei este LENEA.

              Argumentul tau nu-i subrezit din cauza Simensului ci din cauza puturoseniei: le e lene sa munceasca, dar le e drag sa cotcodaceasca....
        • +1 (5 voturi)    
          nota 10 ! (Marţi, 30 august 2011, 0:45)

          Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui kelye

          Ai dreptate, putina educatie economica si de viata romanilor nu le-ar strica. Majoritatea sunt cazuti din copac, imi aduc aminte prin 95 un roman din mediul rural a emigrat in spania si dupa ce a vazut multe autostrazi, isi varsa focul pe autoritati "de ce nu fac ma si la noi autostrazi ca la astia ?" bietul om nu stia ca o autostrada costa ceva banuti si ca bugetul din anii 95 nu permitea sa prea mult km de autostrada.
      • +6 (6 voturi)    
        Statul (Marţi, 30 august 2011, 6:52)

        vic [anonim] i-a raspuns lui a

        elaboreaza un cadru legislativ care sa favirizeze dezvoltarea activitatii siin sistem privat si implicit aparitai de locuri de munca,etc...
    • +9 (15 voturi)    
      Vreau bomboana (Luni, 29 august 2011, 19:38)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui vic

      Vreau marirea participatiei statului roman . Minim 50-50 si chiar si asa e jaf . Eu chiar sunt votant pdl , nu-mi puneti la incercare rabdarea ca-mi bag picioarele si nu ma mai duc la vot .
      • +5 (17 voturi)    
        Da (Luni, 29 august 2011, 20:44)

        CM [anonim] i-a raspuns lui Gamma

        Si vrea Basescu sa ne plateasca pensiile cu aur de la Rosia Montaa? Asta da dezvoltare durabila. Sunt destule bogatii la suprafata ca sa zic asa care nu sunt exploatate. Despre el ce spune Basescu?
        • +1 (11 voturi)    
          nu ,tata, (Luni, 29 august 2011, 21:28)

          dan [anonim] i-a raspuns lui CM

          ...aurul nu e pentru pensionari ,ce ai crezut ?pentru ei e tratamentul balnear in statiunile create pe malul lacurilor cu cianuri potabile-ce Govora ,ce Calimanesti ... sa vezi telegondole cu destinatia "Rai" pe acolo pe unde erau candva niste asezari prapadite de le zicea Rosia Montana ,Certeze etc.
    • 0 (28 voturi)    
      Traiti bine! (Luni, 29 august 2011, 20:03)

      Maxilica [anonim] i-a raspuns lui vic

      Serios,chiar mai mergeti pe fenta marinarului?
      Oricum,domnu' presedinte,multumesc ca mi-ati dat sansa sa vad ca se poate trai cu muuult mai bine si ca de fapt poti chiar sa te bucuri de tot ce in tara ti se parea normal sa nu existe - politie,justitie,sanatate - in alte tara tot fost comunista. Si sa ma scadeti la numaratoarea aia de 4.2 milioane,si sa continuati sa scadeti multi in continuare,cunosc destui care pleaca in continuare. Si suntem toti tineri,va multumim ca aveti grija de noi si de viitorul tarii.
      Incercati voi sa traiti bine, ca eu nici nu l-am vazut nici nu mai cred ca mai exista pentru tara aia...
      • +2 (18 voturi)    
        serios? (Luni, 29 august 2011, 21:25)

        Maxilica [anonim] i-a raspuns lui Maxilica

        Lol ma,atat puteti? Sa dati voturi negative celor care sunt impotriva conducatorului? Stiu ca are o retea bine pusa la punct pentru a manipula lumea,dar macar bagati si voi un argument la minusuri;oricand am dat peste voi v-am demontat orice ati spus,nu puteti decat sa inchideti gura,asta e principiul vostru.Sper ca mai exista totusi si romani destepti.
      • +1 (15 voturi)    
        Nu (Marţi, 30 august 2011, 0:38)

        neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui Maxilica

        Ne gandim sa mergem pe "fenta " usl-istilor , care te vor vinde si vom scapa de tine!
        • -2 (10 voturi)    
          Chiar... (Marţi, 30 august 2011, 11:49)

          Maxilica [anonim] i-a raspuns lui neaga1900

          e marea majoritate a Roamniei ca tine? Cine e impotriva conducatorului suprem e dusman , dusman inseamna ca e cu usl? Daca este adevarat mi-e rusine ca sunt roman,deja vad tot mai mult rau in Romania decat bine,tot mai mult anormal decat corectitudine. Daca astia sunteti cei mai multi,fara minte ca tine, prefer sa renunt sa zic ca sunt de-al vostru.Ramaneti voi acolo sa dezmebrati tara si sa traiti bine;incep sa cred ca devine tot mai mult o tara de manelisti si cum ne spun altii - tigani.
          • +1 (5 voturi)    
            struguri (Marţi, 30 august 2011, 13:26)

            bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui Maxilica

            Cum era vorba aia cu strugurii si acriturile?
            Inteleg ca nu esti simpatizant nici pdl, nici usl, probabil nii udmr. Atunci banuiesc ca sustii partidiul lui DD?
            • -1 (5 voturi)    
              ... (Marţi, 30 august 2011, 13:55)

              Maxilica [anonim] i-a raspuns lui bogdanicus

              Alta varianta, inclusiv cea care exclude tot ce ai spus mai sus,toti coruptii si nesimtitii, nu mai e,nu? Ramaneti mici acolo unde sunteti,nu incercati sa ganditi outside the box,ca nu puteti. Cineva cunoscut spunea candva "Ca sa iti dai seama ca esti prost trebuie sa mai si gandesti".
    • +6 (12 voturi)    
      suveica immurilor (Luni, 29 august 2011, 20:11)

      Alba ca Lazaroiu [anonim] i-a raspuns lui vic

      Sfaturi pentru prosti da multi:
      Pentru a fura statul nitel e depasita tehnica de a avea o firma.
      Astazi cu mai multe firme poti plimba angajatii de la una la alta, in timp ce statul le plateste aproape integral salariul.

      De asta se agita immurile ca statul nu face nimic pentru crearea de locuri de munca.
      Adica sa le creeze si tot el sa le plateasca !!!
      S-a' ntilnit hotu cu prostu.
    • -7 (21 voturi)    
      propun presedintelui tratament cu cianura (Luni, 29 august 2011, 20:11)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui vic

      expre pentru pensionari , dupa ce este reciclata cianura la Rosia Montana!pensionarii s-au inmultit de cand PSD a dat pensii la toti cooperatorii care nici macar nu stiau cum arata o carte de munca !dar sa fi presedinte si sa nu sti ce ai de facut e grav ,e impardonabil ...si mai tragem niste ani ...
    • -4 (12 voturi)    
      sa ii aduc aminte lui basescu (Luni, 29 august 2011, 21:16)

      florin [anonim] i-a raspuns lui vic

      ai fost un potentat al regimului ceausescu (reprezentant la Anvers)
      ai fost potentat in toate sructurile de dupa 90 primar, secretar de stat, ministru, presedinte, parlamentar, etc
      in mod teoretic si practic ai participat toata viata la
      chinuirea neamului romanesc (inainte de 90) si la distrugerea ecunomiei romanesti dupa 90
      esti un om spraimplinit material si urmasii la fel
      DE CE NU TACI PENTRU CA NU TE OBLIGA CONSTITUTIA?
    • +8 (10 voturi)    
      solutii (Luni, 29 august 2011, 21:47)

      vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui vic

      Citind comentariile de mai jos, observ o multime de solutii propuse, dar care 100% nu vor fi luate in considerare de nici un partid care ar dori votul meu pentru ca nici una nu duce bani catre partid.

      Haideti, domnule Basescu, sa va mai dau eu o solutie! Scoateti pensia aia minima de care beneficiaza toti cei care nu au muncit o secunda in viata lor si o sa vedeti cu cat se va reduce numarul pensionarilor.

      Masura a fost luata de PNL sprijint de PSD, dar pana acum nu v-ati atins de ea. Si nici nu o veti face pentru ca vine anul electoral si nu mai primiti nici un vot
      • +1 (3 voturi)    
        in aparenta ai dreptate (Marţi, 30 august 2011, 15:19)

        costa [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

        Sunt om de dreapta, votez PDL din orice pozitie ,normal ca pensia asta de care spui tu enerveaza multi oameni.Poate o sa ajunga sa enerveze si pe benificiarii ei, pe motiv ca este prea mica. Totusi, nici nu trebuie sa-i omori, trebuie numai invatati sa munceasca.Aici este vorba de educatie care necesita ceva ani, asadar vor avea timp din 2012 sa se ocupe pe indelete si de asta. Rabdare!
        • +1 (1 vot)    
          totusi... (Marţi, 30 august 2011, 21:01)

          vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui costa

          Asa cum a trait pana la 65 de ani, fara un venit, dar a trait, cred ca se poate descurca si dupa 65 de ani.
    • +5 (5 voturi)    
      asa e.. (Luni, 29 august 2011, 23:59)

      ADan [utilizator] i-a raspuns lui vic

      pai sa vindem aur atunci ca sigur o sa putem plati!
      Huo! la munca!
    • +6 (14 voturi)    
      nu o sa mai dureze situatia (Marţi, 30 august 2011, 0:13)

      dan [anonim] i-a raspuns lui vic

      cel putin jumate din salariati vor parasi rromania in urmatorii ani.
      sa fii fraier sa mai ramai pe un salariu de mizerie din care statul iti ia jumate dupa care mai dai inca 24% tva si inca zeci de alte taxe. pentru ce? sa ai privilegiul de a locui intr-o tara de manelisti si caini vagabonzi?

      bye bye!
    • +5 (9 voturi)    
      dar, ce ai vrea sa faca ? (Marţi, 30 august 2011, 0:40)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui vic

      Statul este un fel de primarie a tarii, vrei sa faca primaria fabrici de stat sa-ti dea de munca ? De unde sa dea stimulente pt. investitori, daca prea multe miloane de locuitori primesc, ajutoare, pensii sau sunt functionari ? Ce nu pricepi ? este un cerc vicios, tara este ca o famile numeroasa unde multi membrii sunt batrani sau altii tineri care primesc mancare (ajutoare) din bugetul familiei, o asfel de famile (tara) nu prea are multa margine sa se apuce de afaceri.
      • +1 (7 voturi)    
        mda (Marţi, 30 august 2011, 8:19)

        gagauzul [anonim] i-a raspuns lui Vlad-I

        o familie condusa de la famiglia...
        iar base e don sau godfatther sau nasul.

        domle, tot are el solutii radicale, ori/ori !
        ori mareste varsta de pensionare la 100 de ani si da compensatii cate zece pensii la aia care dau coltul benevol, ori le ordona: pensionari treceti prutul !
        treceti si dunarea si tisa si oceanul, treceti dincolo, faceti ceva ...
        si ar mai fi ceva.....adica ..ori le aplica solutia finala, planificat, cum au facut aliatii aia cu care vrea sa treaca prutul...

        pe tvr a fost un documentar despre primele alegeri...aaaa..libere din ro.
        printre altii, a fost si un consilier american de'al iliciului kaghebizd.
        omul povestea cum gandeau romanii post lovirutionar...
        la cuvantarile lui ratiu erau audiente mai reduse, ascultand si aplaudand decent, in timp ce catindatul anglo roman vorbea despre progres, integrare ioropeana..
        la metingurile muncitoresti, de iemanatie fesenizda, multimi de pensionari si vaduve de razboi, scandand lozinci, purtand pancarte, ca pe vremurile deabia duse.
        ilici intindea un zambet de la o ureche la alta si incepea: vom trai mai bine ! la care incepeau uralele !
        de, papionul lui ratiu nu dadea bine..

        deci, sa traiti bine, mai draga !
    • -1 (3 voturi)    
      Iti spun eu ce face... (Marţi, 30 august 2011, 9:52)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui vic

      continua cu pensionarile anticipate.
  • -3 (33 voturi)    
    Locuri de munca... (Luni, 29 august 2011, 18:25)

    Zsolt Bodola [utilizator]

    Pai poate daca amicul tau, Pogea, marele finantist, nu ar fi desfiintat peste 100.000 de firme, atunci ar fi mai buna situatia.
    Si poate daca acelasi Pogea ar fi respectat programul de reducere a contributilor CAS, program legiferat de Tariceanu, atunci ar fi mai interesate firmele sa anagajeze.
    Deocamdata, in mediul privat e apatie si prudenta maxima. Si concedieri, ca vine valul doi....
    • -3 (19 voturi)    
      Iar? (Luni, 29 august 2011, 18:46)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Zsolt Bodola

      Iar incepeti cu placa asta stricata? :))))
      • -3 (11 voturi)    
        nu ei au inceput... (Luni, 29 august 2011, 21:29)

        codrutza [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

        Base e cel care a inceput (in "discursul" de mai sus) cu placile lui stricate - si cu instigarile a diverse categorii de cetateni, impotriva altor categorii >:
    • -1 (17 voturi)    
      POGEA si acordeonul. (Luni, 29 august 2011, 19:13)

      Pandemikus [anonim] i-a raspuns lui Zsolt Bodola

      Sunt de aceeasi parere... in plus oare de ce nu este cercetat (inca) d-nul Pogea pentru subminarea economiei nationale? Probabil exista doar 2 motive pentru care a facut ceea ce a facut: 1. Ori e PROST si nu stie altceva decat cati bani incap in acordeonul lui (se stie ca mai canta si pe la nunti prin Hunedoara ;-). 2. A facut-o intentionat, constient de efecte, insa constrans de STAPANI. In ambele cazuri trebuie judecat.
  • +10 (18 voturi)    
    =))) se termina egal (Luni, 29 august 2011, 18:27)

    bgd [anonim]

    hai sa mai asteptam un pic pana se echilibreaza balanta.. la traiul romanilor se duc rapid pensionarii :)))) bine.. nu e exclus ca si din salariati sa se mai duca..
    • +1 (9 voturi)    
      da ? (Luni, 29 august 2011, 21:05)

      Ludovic [anonim] i-a raspuns lui bgd

      Pana se duc pensionarii, salariatii actuali ori se duc, ori se imbolnavesc si ajung tot pensionari, ori isi iau lumea in cap. Cum romanii nu mai fac copii....nu-i vei mai avea pe viitor nici macar pe astia 4,2 mil. care sa-ti munceasca. Basescu debiteaza niste prostii mai mari ca el. Bine ca pana atunci vor guverna altii, si el o sa fie in opozitie, si o sa latre si el la luna, cum fac acum USL-istii. Din tara asta au plecat toti tinerii la capsuni, in Italia, America, si alte tari exotice, au plecat oriunde vazand cu ochii, multi din ei nu se vor mai intoarce neam in tarisoara asta in care hotii hotarasc soarta natiunii, si nu natiunea.
      • 0 (0 voturi)    
        pai (Vineri, 2 septembrie 2011, 12:34)

        pai [anonim] i-a raspuns lui Ludovic

        pai cum sa iti mai permiti, domnule, sa cresti un copil cand toti banii tai se duc pe intretinerea pensionarilor? pensii mai mici sau o varsta de pensionare mai mare ar insemna un buget de pensii mai mic, un impozit mai mic pe salarii si, deci, resurse pentru cresterea copiilor.

        politica asta cu "pensionarii first" ucide viitorul, din toate punctele de vedere. si primele victime sunt chiar copiii.
    • +6 (8 voturi)    
      pariu? (Marţi, 30 august 2011, 0:16)

      dan [anonim] i-a raspuns lui bgd

      pariu ca se duc mai repede salariatii? pana acum au plecat 4-5milioane deja.

      mai pleaca inca pe atat si o sa fie nevoiti "jmecherii" sa munceasca
  • +7 (25 voturi)    
    pentru numarul mare de pensionari (Luni, 29 august 2011, 18:31)

    visio [anonim]

    trebuie sa multumim psd-ului care a preferat sa faca din aceasta forta de munca un parazit de lux; oricum, parca base si restul politicienilor se laudau ca innebunim planeta cu reformele sociale, juridice, comerciale, etc; imm-urile sunt la pamant, supermarketurile o duc binisor spre prost, magazinele de spatele blocului sunt ca pestele pe uscat; numai multinationalele merg cat de cat bine si asta numai datorita valorii banului; in rest, suntem prastie iar cei care isi iau salariile sa ne faca viata mai placuta sunt pusi pe hotie; de 20 ani, acesti golani s-au cocotat la putere si se tin de ea bine; poate ar fi bine sa scuturam acest "copac" de paraziti ca antonescu, ponta, nastase, hrebengiuc, iliescu, basescu, constantinescu, boc, udrea, etc; nu de alta, dar simtim toti cat de bine este d e20 ani incoace; mare parte a romanilor aveau bani frumosi pusi deoparte; ce si-a zis iliescu cu patriciu si sov si voiculescu? hai sa ii usuram pe fraierii de romani de bani, ca oricum tot gumari isi vor cumpara...
    so, acesti pacalici de politicieni trebuie sa plateasca pentru furtul lor; ei si acolititii lor; exact ca Ceausestii; poate ca vrem sa traim si noi ca in occident, sa avem salariile de acolo, munca de acolo, soselele de acolo, etc....este timpul schimbarii, si alegerile din 2012 bat la usa....
    • +3 (3 voturi)    
      Mentalitate gresita ! (Marţi, 30 august 2011, 12:56)

      Daia [anonim] i-a raspuns lui visio

      E de inteles ca Romania vrea sa traiasca, sa aiba salariile, munca, soselele etc. ca in occident trebuie sa MUNCEASCA ca in occident nu sa STEA ca in Romania. Dar atata timp cat nu se schimba mentalitatea fiecarui individ in parte nu se v-a schimba nimic in bine in situatia Romaniei !!!
      • -1 (1 vot)    
        Nu zau! (Marţi, 30 august 2011, 18:04)

        Anrei [utilizator] i-a raspuns lui Daia

        Daia?Ai fost in viata ta la vreun interviu in Romania?Se vede clar ca NU ai fost. Nici nu iti imaginezi cati tineri sunt dispusi sa munceasca, dar nu isi gasesc un job. Daca ai fi invatat putin economie la scoala ti-ai fi dat seama ca domnul presedinte nu a creat un cadru legislativ pt ca tu sa iti gasesti un loc de munca aici in tara, nu sa cauti disperat in afara. Sau incearca sa iti deschizi o firma sa vedem cat rezisti. Iti dau maxim un an.
      • +1 (1 vot)    
        "sa MUNCEASCA ca in occident" (Marţi, 30 august 2011, 21:59)

        Bosdeguta [anonim] i-a raspuns lui Daia

        M-am saturat de aceasta afirmatie tembela "sa se MUNCEASCA ca in occident". Mai romani, aici (in occident) nu se munceste mai mult ca in Romania, ci din contra. Diferenta sta in seriozitatea cu care oamenii isi fac munca. Ai ceva de terminat atunci faci ore suplimentare fara sa-ti spuna nimeni, dar si apoi o seful te lasa sa o lasi mai moale ca sa faci Burn-Out. Situatia in State intradevar este mai rea decat in Romania legat de cat trebuie sa muncesti.
      • +2 (2 voturi)    
        situatia este un pic mai complicata (Miercuri, 31 august 2011, 2:38)

        visio [anonim] i-a raspuns lui Daia

        decat vrei tu sa spui; realitatea este ca o parte semnificativa a maselor este multumita cu o paine; si ma refer la cei care aveau vreo 40 ani la revolutie; acea generatie a devenit un balast fara voia ei; este valabil pentru orice profesie a acelei generatii: de la profesori la cantareti, de la....pana la...toti erau prastie in acei ani; si de atunci a inceput improvizatia...iar ce traim azi este agonia acelei improvizatii; eu nu am muncit la Stat nici o secunda dupa ce am terminat scoala; deci nu iti pot spune cum e munca la bugetari; la privat insa am incercat tot ce se putea si te asigur ca au fost oase rupte si cu folos si fara; numai cine nu isi cunoaste interesul nu merge la munca; in rest, totul este negociabil; in viata totul este negociabil; indiferent ca vorbim de capitalism sau socialism ori budism sau crestinism; so, la patron e simplu: aduci bani, iti iei salariul; nu iti faci treaba, esti somer; desigur ca romanul vrea sa rupa norii in numai 20 ani de democratie si capitalism dar...norii rupti de unul ajung deasupra altui roman si ii creeaza probleme; asta-i riscul societatii indiferent ca traiesti in triburi sau metropole; romanii nu au probleme de mentalitate, ci mai degraba de caracter dar si aici trebuie sa fim rezervati in afirmatii si mai ales atenti la conditiile existente;
        deci, acesti "nori" trebuie imprastiati pentru ca umbra lor se vede direct in buzunarul nostru...ori, cand nu ai bani e mai greu sa iti cumperi o carte sau sa faci un concediu decent
  • +4 (10 voturi)    
    duduie (Luni, 29 august 2011, 18:31)

    traiang [utilizator]

    As vrea sa vad si eu cate intreprinderi au facut sa duduie pentru cei 4 mil de romani care au pribegit in west la lucru
  • +4 (18 voturi)    
    Cinstit (Luni, 29 august 2011, 18:32)

    Cetatzeanu; [anonim]

    Poate reuseste sa ii convinga pe romanii aia care au plecat de acasa in urma sfatului ca "Daca nu le convine pot pleca din Romania!"
    Si poate ca se vor intoarce si capsunarii in Romania daca au o dovada de schimbare a mentalitatii
    Si daca rezultatul final in reforma statului Roman ajunge la concluzia HAI SA II DAM Romanului o MOTIVATIE a muncii poate nici nu mai pleaca romanasii nostri in afara pentru ca vor fi platiti competitiv in Romania

    Hai Romania!

    Sanatate
    Si sa ne dea Dumnezeu gandul cel bun
    Mai bine mai tarziu decit NICIODATA!
    Poate isi aduce aminte don presedinte ca REPREZINTA poporul roman si ia masuri!
    • +1 (7 voturi)    
      situatia economica (Luni, 29 august 2011, 19:22)

      necmarc [anonim] i-a raspuns lui Cetatzeanu;

      In situatii de criza economica,masurile pe care le ia un guvern vor fi intotdeauna antipopulare!Cred ca mai degraba este o lipsa de comunicare intre guvern,patronatesi sindicate.Poporul roman a suferit destul si, poate,va incerca sa mai sufere...Principala problema este lipsa de perspectiva.Cand se va termina criza economica?Vom trai mai bine peste un an,peste doi,niciodata?Sunt sigur ca domnul presedinte stie ca reprezinta poporul roman,dar de ce o tara binecuvantata cu atatea bogatii trebuie sa sufere si sa se indatoreze pentru simplul motiv ca nu stiu ce organisme mondiale spun ca asa este bine.
    • 0 (8 voturi)    
      ai vreun indiciu ? (Luni, 29 august 2011, 21:13)

      Doc [anonim] i-a raspuns lui Cetatzeanu;

      Ce te face sa crezi ca domn' presedinte reprezinta poporul roman ? In rest....pentru o viata sanatoasa, consumati fructe si legume.
      • 0 (2 voturi)    
        - (Marţi, 30 august 2011, 15:21)

        mosh [anonim] i-a raspuns lui Doc

        Nu ma, Iliescu reprezinta poprul roman, boarfa uslista
    • -1 (1 vot)    
      Capsunarii !! (Marţi, 30 august 2011, 13:08)

      Daia [anonim] i-a raspuns lui Cetatzeanu;

      Nu cred ca vreo motivatie oferita de statul roman i-ar face pe "capsunarii" plecati din Romania sa revina de unde au plecat !!! Cine in Romania mai angajeaza o persoana trecuta de 45 ani care, in functie de locul de munca, ar fi deja pensionara de aproximativ 5 ani ?? Poate ar fi mai bine ca cei trecuti de 40 ani sa revina in Romania sa devina pensionari, le-ar fi cu mult mai bine decat sa munceasca in occident ca in occident, nu ca in Romania !!!
  • +3 (17 voturi)    
    nici noi (Luni, 29 august 2011, 18:35)

    bula [anonim]

    nu mai putem sta cu aceeasi politicieni. mai vrem si altii noi, se poate??? dar nu cu eba...
  • +1 (11 voturi)    
    Hehehe... (Luni, 29 august 2011, 18:37)

    des [anonim]

    Tot e bine ca dupa 8 ani a realizat dl Basescu ceva!
  • -5 (17 voturi)    
    Hahalera (Luni, 29 august 2011, 18:38)

    Bugetaru de la Cotroceni [anonim]

    Eu propun sa omoram toti bugetarii. Sa incepem cu bugetarul sef. Sau el scapa avand in vedere ca nu din salariul de la stat traieste?
    Genocidul asupra pensionarilor a inceput sa dea rezultate dar este cam lent. Accelerati reforma ca toti supravietuitorii sa o duca bine.
    • +1 (9 voturi)    
      pai de aia a mers la Rosia Montana :D (Luni, 29 august 2011, 21:32)

      codrutza [utilizator] i-a raspuns lui Bugetaru de la Cotroceni

      ... sa le dea nitica cianura, la pensionari... :P
  • +9 (13 voturi)    
    CAS=Ponzi (Luni, 29 august 2011, 18:39)

    Paul [anonim]

    Pai daca CAS nu e fond de pensii, ci o mare schema Ponzi, normal ca se va infunda pana la urma. Restructurati CAS-ul, transformati-l intr-un veritabil fond de investitii si atunci nu veti mai depinde atat de mult de contributiile angajatilor. Domnilor! De ce v-a mandatat "boborul" asta, sa faceti treaba sau sa dati declaratii de presa si sa aruncati cartoful fierbinte de la unul la altul?
    • +3 (9 voturi)    
      mai paulica (Luni, 29 august 2011, 20:02)

      a [anonim] i-a raspuns lui Paul

      tu nu intelegi ca asa a inceput treaba cu pensiile?

      in anul cind a inceput sa se plateasca contributia, ea s-a dus catre cei pensionati in acel an. alti bani nu este ma! pricepi? paygo asa ii zice pe engleza.
      • +2 (4 voturi)    
        asa (Luni, 29 august 2011, 21:43)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui a

        Si asta nu e schema Ponzi? Sistemul trebuie reformat, dar cine isi asuma asta? Ce daca asa a inceput, trebuie sa continue tot asa? Paygo asta la ce echipa joaca?
  • +1 (13 voturi)    
    mai lasa-ne (Luni, 29 august 2011, 18:46)

    catalin [anonim]

    asta o stim si noi ca e greu ca 4.9 sa fie sustinuti de 4.2 si aia cu salarii minime la greu (50% salariu minim 50% bani la negru asta in cazul fericit in care estim platit la gri)...dar spre deosebire de tine noi nu putem face nimic decat sa ne dam demisii,sa ne certam cu patronii prost crescuti si hrapareti sau cu un stat roman prost ,hot si calic.Fa ceva tu si cu guvernul pe care il tii la putere de atata timp acest guvern de hoti si incompetenti....creeaza locuri de munca si fa legislatia in asa fel incat orice roman sa fie platit corect si statul sa ia impozite si taxe ok.Eu am decizie in instanta de recuperare a unor sume despagubiri pentru bunicul si tata care au avut cate ceva in Bulgaria si dupa ce ca a durat procesul cam 10 ani de 1 an si jumatate de cand s-a dat sentinta nu am vazut un leu.....in schimb acum 2 sapt. mi-a venit o notificare de la ANAF ca nu am platit de 2 ani impozitul la casa si ca in 2 sapt ma executa silit....ce ziceti de STATUL ASTA NENOROCIT?
    • -1 (5 voturi)    
      sadf (Marţi, 30 august 2011, 1:59)

      asdfsdfg [anonim] i-a raspuns lui catalin

      n'are ce sa faca guvernul, cu aia prost crescuti si cum or mai fi e treaba ta sa te descurci..
      si f bine ti'a facut, ce legatura are tot ce zici cu faptul ca nu ti'ai platit impozitul?? exact asta ar trebui sa faca, dar calumea.
  • +4 (8 voturi)    
    ...da cu 2 milioane de bugetari , poate sta ...? (Luni, 29 august 2011, 18:47)

    bm [anonim]

    Raspuns : Da!, poate sta, nu poate progresa !
    • -1 (13 voturi)    
      borduriada (Luni, 29 august 2011, 19:28)

      SS [anonim] i-a raspuns lui bm

      Da cu firme capusa poate sta Romania!!?
      • +3 (3 voturi)    
        Bugetari (Marţi, 30 august 2011, 8:16)

        nimeni_ [utilizator] i-a raspuns lui SS

        Da, firmele capusa sunt tot bugetari ca de la buget iau banii. Privati sunt aia care nu fac afaceri cu statul.
    • 0 (2 voturi)    
      cine submineaza bugetul statului (Marţi, 30 august 2011, 13:00)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui bm

      Bugetarii sunt doar 1,2 milioane, marea majoritatea avand salarii sub 1000 de lei net lunar; astia sunt bugetarii de rand! daca ne referim la cei de lux, asta e alta treaba, de aia oricum nu se atinge nimeni; iar posturile sunt blocate, pleaca 7 din sistem si intra doar 1. Salariile bugetarilor insumeaza 4,9 miliarde euro anual, iar gaura neagra de la Bechtel insumeaza 6 miliarde de euro. No comment.
  • -1 (19 voturi)    
    Pai hai sa mai omoram din ei... (Luni, 29 august 2011, 18:54)

    Catalin [anonim]

    Nu, Base ? Nu le mai da medicamente si pune-i sa plateasca din buzunar medicamente anti-cancer care costa zeci de milioane pe luna, nu le mai da pensii desi au muncit o viata, nu le mai da ajutoare, injura-i pe rusi ca sa ne dubleze pretul de gaze, exact asa cum faci acum, si in 2-3 ani o sa fie foarte putini pensionari.

    Bravo !
    • -1 (7 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 29 august 2011, 20:21)

      Pensionar [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      Trebuieste facuta decimarea in sens invers; si anume : in loc sa-l impuscam pe tot al zece-lea pensionar, sa facem invers, sa impuscam noua pensionari si sa ramana al zece-lea
    • +4 (4 voturi)    
      in (Luni, 29 august 2011, 22:02)

      in [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      in schimb, propui sa omoram prin extenuare pe cei care muncesc si contribuie la fondul de pensii?
  • +15 (17 voturi)    
    cati sunt pensionati medical? (Luni, 29 august 2011, 18:59)

    vic [anonim]

    Cati sunt pensionati medical din 4,9M?Sie cineva?Verificati la sange pensionarile medicale!
    • -3 (9 voturi)    
      i-auzi (Luni, 29 august 2011, 22:07)

      The Saker [utilizator] i-a raspuns lui vic

      ati pus toti botul a vrajeala asta a lui Basescu; pai gandeste, desteptule, ce faci cu masa asta de oameni aflata intre 55-65 ani, ca sa nu zic 60-65 ani, care si-au pierdut locurile de munca masiv datorita coruptiei, prin care s-au falimentat marile fabrici si intreprinderi de stat , pt a-si lua politicenii spagile lor de milioane??? Au fost disponibilizati masiv, si acum nu mai au nici un fel de protectie sociala, nici nu ii mai nagajeaza nimeni.
      Si doi la mana, vezi ca sunt bani destui, dar nu se zice nimic de miliardele furate anuala prin lictatii tructe, intermedieri de vaznari de energie de la stat catre stat prin privati ocrotiti de mafia pedelista (continuarea celei pesediste), plsu miliarde cheltuite pe privilegii aiurea.
      Ia de ex. uite ce am citit azi pe Romania Libera, declaratie a lui Boc:
      "Premierul a arătat că Guvernul cheltuieşte circa 110 milioane euro anual pentru drepturile revoluţionarilor, iar numărul acestora a crescut de la 4.000 în 2004 la aproape 17.000 în prezent."
      Deci din 2004, de cand e PDL la putere, a crescut de 4-5 orti numarul revolutionarilor de la ...1989 !!!
      Baaaa, astia de la PDL sunt mai dezastru decat PSd-ul in vremurile de glorie.
  • +1 (5 voturi)    
    toti politicienii sunt de vina (Luni, 29 august 2011, 19:03)

    Laly [anonim]

    Adunind cele doua categorii pensionari+salariati ne da o cifra care da bataie de cap politicienilor nostri si nici unii nu sunt in stare sa asigure(fara imprumuturi de afara)suma necesara platilor respective.Oamenii ar vrea sa plece dar unde?Solutia de reducere a veniturilor va duce pina la extreme iar in strada vom asista la o politie care bate ca in Spania pentru ca oamenii se vor revolta.Ceausescu stim ce ne-a oferit-nu ne pare rau dupa el pentru ca am avut puterea de a munci neconditionata oriunde am gasit de lucru.Dreptatea nu exista .Pacat de tarisoara asta.Pacat de oamenii care au muncit o viata si au o pensie de mizerie pentru ca paralel cu ei sunt falsii poensionari care,,papa,,din buget precum rechinii.
  • +6 (10 voturi)    
    Distrugeti capusarea Romaniei! (Luni, 29 august 2011, 19:03)

    SS [anonim]

    Da, dar mai intai opriti capusarea Romaniei de firmele interpuse la fondurile europene!
    Aduceti in tara banii furati din autostrazi neconstruite si din borduri puse aiurea!!

    Si veti vedea ca sunt bani pentru o populatie dubla ca a Romaniei!!

    De demagogie ieftina ne-am saturat!

    Primul ministru ce a facut pentru dezvoltarea sectorului privat!!??
    Ca vad ca avem politicieni din ce in ce mai bogati, miliardari in euro!!?
    Pe ei cum i-a suportat Romania!!?
  • +2 (8 voturi)    
    mai introduceti impozitul forfetar (Luni, 29 august 2011, 19:28)

    andrei [anonim]

    asa sigur o sa ridicati numarul salariatiilor din romania ...
  • -7 (13 voturi)    
    Si Basescu ce face pentru asta ? (Luni, 29 august 2011, 19:32)

    ggjgjddgj [anonim]

    Practic, ce face el pentru a mari numarul de salariati.
    Eu am vazut ca el da permanent ordine sa se reduca numarul lor.
    Sau poate vrea sa reduca numarul de pensionari ?
  • -6 (16 voturi)    
    Nimeni nu-l mai crede pe matroz ... (Luni, 29 august 2011, 19:34)

    Louis [anonim]

    ... daca pana si pe hotnews e criticat.
  • +14 (14 voturi)    
    O CAPUSA DE ELIMINAT (Luni, 29 august 2011, 19:44)

    pointless man [utilizator]

    incalzirea centralizata. Romani, treceti pe centrale de apartament si veti fi singuri raspunzatori pentru temperatura din casa. Desfiintati radet-urile care mai au citeva mii de abonati prin diverse orase de provincie - banii pompati in ele ar ajunge ca cei inca legati sa-si puna centrala de trei ori. Desfiintati CET-urile construite de Ceausila, plaga Romaniei de ieri de azi si de maine, care NU POT functiona rentabil NICIODATA.

    Mai sint si alte capuse.
  • +6 (8 voturi)    
    cati agricultori sunt in Romania? (Luni, 29 august 2011, 19:45)

    mda [anonim]

    cati producatori agricoli sunt instruiti sa lucreze eficient, sa se asocieze, cati agricultori reusesc sa se descurce prin hatisul de birocratie si taxe romanesc? cati agricultori platesc impozite, sunt inregistrati ca producatori, reusesc sa-si vanda marfa etc.?

    - extrem de putini.

    cat din produsele agriculturii romanesti ajung in marile magazine? cat din produsele importate ar fi putut fi cumparate de la producatori autohtoni? care este diferenta de pret intre produsele de import si cele autohtone?

    cati dintre taranii romani sunt si altfel cunoscuti statului roman decat prin mizerele si complet inutilele ajutoare sociale?

    e interesant ca d-lui presedinte i s-a facut foame tocmai acum, dar, din cine stie ce motive, lucrurile nu vor sta in cazul sau la fel ca in toate celelalte cazuri de borfasi. a fost, cu siguranta, primul presedinte post-decembrist ales PENTRU A STOPA FURTUL SI CORUPTIA. daca lumea mai asteapta ceva de la el, este sa NU FURE, nu sa incaseze placinta aurita a RMGC-ului.
    da, nea' Nastase a furat, nea' Patriciu asemenea, toti ailalti "mari" ai politicii autohtone au furat si ei. si-au fost alesi. ei, uite ca in cazul d-lui Basescu nu se va putea. si cred ca asta va fi un semn foarte bun.
  • +4 (12 voturi)    
    abureli (Luni, 29 august 2011, 19:48)

    Mihaly [anonim]

    Proiectul Rosia Montana nu este decit un nou gen de tun dupa marile tunuri din privatizari. Dezvoltarea promisa de Gold Corporation este atit de anemica incat se poate rezolva prin utilizarea eficienta a potentialului turistic al zonei (ei promit 16 ani de activitate si probabil va dura mult mai putin). Profitul pe care il ia statul si in consecinta societatea romaneasca este ridicol de mic in comparatie cu cel luat de Gold Corporation (in spatele careie ma tem ca se alfa niste politicieni Romani).
    Tinind cont ca o resursa a statului roman ii va impogati masiv pe cei de la Gold Corporation nu ar trebui sa se discute mai jos de 50% din aurul extras (adica jumatate din ce se extrage sa mearga la BNR). Din cealata jumatate GC ar trebui fortata s aplateasca salarii incepind de la 1000 euro pe luna (cel mai mic salariu); si asa le va ramine un profit enorm. In statul roman corupt pina in maruntaie va primi un rahat de 4%
    • +1 (5 voturi)    
      Excelent comentariul ! (Luni, 29 august 2011, 21:46)

      Alexandrina D [anonim] i-a raspuns lui Mihaly

      Ce nu i-o fi convenit dobitocului care v-a dat minus? Cu siguranta postac de serviciu al lui Gold.
  • +4 (8 voturi)    
    Nu creste numarul de salariati. (Luni, 29 august 2011, 20:03)

    adi [anonim]

    Din pacate a trecut vremea buticurilor de la coltul blocului, a frizeriilor de apartament sau alte mici afaceri din zona serviciilor. Acestea nu vor asigura cresterea numarului locurilor de munca degeaba repeta atat el cat si Boc ca sunt prea multi pensionari si prea putini cei care produc.
    Din cei 3 milioane care produc cati sunt in zona serviciilor? Acestia vor produce cand ceilalti vor apela la serviciile lor si vor angaja doar cand nu vor mai face fata comenzilor. Raman ceilalti care produc bunuri dar care nu mai au incredere in legislatia romaneasca care cu mici exceptii, e constituita dintr-un sir nesfarsit de ordonante de urgenta, care pot fi schimbate la fel de urgent.
    Asa ca nici producatorii de bunuri nu vor angaja decat in masura in care vor capata incredere in legislatia romaneasca.
    Si atunci unde trebuie umblat? Se refera oare doar la numarul pensionarilor?
    • 0 (10 voturi)    
      Productie de bunuri. (Luni, 29 august 2011, 20:27)

      AlinN [utilizator] i-a raspuns lui adi

      Comentariul de jos de la "un privat" este edificator pentru a descrie starea de fapt: statul prin trambita sa principala, dl Basescu, urla si se tanguie ca el insusi nu face reforme, si ca sa "iasa din criza" apeleaza la jaf (Rosia Montana = 4% partea statului roman).
      • +2 (8 voturi)    
        scurt si cuprinzator (Luni, 29 august 2011, 21:35)

        mda [anonim] i-a raspuns lui AlinN

        asa este, ati rezumat totul cat se poate de bine.

        sunt profesor in provincie, si peste jumatate din elevii mei provin din zona rurala. credeti ca acesti tineri sunt instruiti si ajutati, dupa ce termina scoala, sa puna pe roate ferme sau mici fabrici pentru prelucrarea produselor agricole? - nicidecum.
        sunt impinsi, oricat de slabi ar fi la invatatura, sa termine liceul (doar 10 clase-s obligatorii, iar dupa a zecea nimeni nu-i da afara, nu?) si sa mearga spre facultati complet inutile.
        e plina tara de someri, de fabrici distruse, iar locuri de munca - nema. sau, daca sunt, majoritatea sunt slujbe platite incredibil de prost, in zona gri sau neagra a economiei.

        nu mai are rost sa vorbim despre zecile sau sutele de mii de tigani, ignorati complet de statul roman, fie ca traiesc in mizerie, muncesc la negru sau, dimpotriva, fura si trag itele lumii interlope.

        astfel ca povestea domnului presedinte suna din ce in ce mai strident. da, avem prea putini salariati. dar singura solutie propusa de domnia sa pana acum a fost sa culpabilizeze romanii ca nu-s in stare sa se auto-salarieze. de ce nu au domne, spirit intreprinzator? daca n-au - atunci e vina lor de fraieri. si cu asta am incheiat discutia.
        evident ca este vina romanilor nu numai ca-s fraieri, dar si ca au coruptia in sange. DAR atunci cand datul cu stangul in dreptul este un fenomen la scara nationala si cand e clar ca problema nu se va regla de la sine, atunci e cazul sa intervii.

        si acum, colac peste pupaza, domnului presedinte i s-a facut pofta de ceva banisori canadieni, asa ca a mai venit cu un "argument" impotriva "asistatilor social".

        RUSINE!
  • +16 (16 voturi)    
    Sa vedeti cum stau lucrurile in realitate. (Luni, 29 august 2011, 20:10)

    Un privat [anonim]

    Sunt privat de cand ma stiu si inca nu m-am imbogatit. Am vrut sa dezvolt si o mica afacere cu legume in solarii pe un teren cumparat langa oras si ca sa vezi; ca sa construiesti legal un solar in camp din trei pari si o folie iti trebuie PUZ, autorizatie de constructie, scoatere din circuitul agricol si alte formalitati pe bani grei. Legal nu poti face nimic iar daca pornesti ilegal te trezesti cu fomistii din administratiile locale la ciupit. Asta-i statul care vrea sa creeze locuri de munca.
    • +5 (7 voturi)    
      cum adica? :O (Luni, 29 august 2011, 21:37)

      codrutza [utilizator] i-a raspuns lui Un privat

      De ce trebuie scos terenul din circuitul agricol, daca cultivi legume?
      Asa tampenie n-am mai auzit! Asta a cui "opera de intelepciune" este?
    • +3 (3 voturi)    
      Ce vorbesti? (Luni, 29 august 2011, 21:44)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Un privat

      vino in orasul meu-municipiu,resedinta de judet -ca sa admiri solarii cat vezi cu ochii in curtea unui vecin (sa zicem "curte",ca s-a intins an de an pe mai multe terenuri ,cu proprietari decedati ,fara mostenitori) ,solarii facute nu din pari si folie ,ci cu structura metalica,fixata in beton - unul din solarii e chiar pe gardul meu(sa nu cumva sa-ti inchipui ca mi-a cerut asentimentul sa-l ridice) ;crezi ca il intreaba vreo autoritate ceva despre aprobari ,aviz de mediu etc.?astea cu atat mai mult cu cat nu e nici racordat la canalizare,nici nu plateste salubritatea (strada are canalizare , se ridica gunoiul etc.)
    • -2 (4 voturi)    
      asdf@adf.com (Marţi, 30 august 2011, 2:11)

      asdfsadf [anonim] i-a raspuns lui Un privat

      aha, ar fi fost bine sa gasesti in cutia postala totul ok cand te'ai hotarat sa faci totul "legal". si aia 3 pari cu plasticul sa fi picat din cer, nu? atatea vaicareli si ifose de la oameni incapabili sa creasca o rosie sau sa vanda o cola "lgal" cate poti sa citesti aici...
      auzi, sa'ti creeze statul loc de munca

      asta e cea mai mare prostie - ajutoarele pt agricultori. niste analfabeti vor sa creasca rosii in curte, statul le toarna bani cu galeata si tot ce gasesti in piata de la ei sunt cele mai strivite si scumpe rosii.. nu mai bine cumparam aproape pe gratis de la greci sau turci? care e problema cu alea? raman cativa inapti de'astia pe afara, se pot apuca de zugravit, maturat, de altceva...
  • -2 (10 voturi)    
    PREA MULTI PENSIONARI (Luni, 29 august 2011, 20:17)

    STAN PATITU [anonim]

    Prea multi pensionari domnule presedinte? Impusca-i!
    Prea putini salariati? Da-i afara sau trimite-i in strainatate...
    • 0 (6 voturi)    
      corect. (Luni, 29 august 2011, 21:25)

      Australia [anonim] i-a raspuns lui STAN PATITU

      Sa ramana in tara asta doar el, Boc si Udrea. Ce servicii isi vor face unul altuia, incat sa supravietuiasca cu totii....ramane de ghicit.... :)
  • -2 (12 voturi)    
    Basescule, redirectioneaza cianurile ! (Luni, 29 august 2011, 20:21)

    Carcotescu [anonim]

    Rezolvi doua lucruri imp: iti iei si spaga pentru Rosia Montana si ii omori si pe pensionari !
    Traiasca Partidul Portocaliu cu al sau Kapitan !
    • 0 (8 voturi)    
      nu (Luni, 29 august 2011, 20:44)

      nu [anonim] i-a raspuns lui Carcotescu

      nu e nimeni croit sa omoare pensionari. dar trebuie redusa valoarea pensiilor, sau micsorat numarul pensionarilor prin cresterea varstei de pensionare.
      • +2 (6 voturi)    
        dar... (Luni, 29 august 2011, 21:38)

        codrutza [utilizator] i-a raspuns lui nu

        ... cu cianura ati incercat? >:)
  • +7 (7 voturi)    
    Metrorex (Luni, 29 august 2011, 20:31)

    vic [anonim]

    Metrorex este privavatizat?Daca nu rugam anchetarea celor care fura banul public(vezi pretul la curent),deci facem o economie.Apropo de marele alb Borecea parca se numeste ,si restul patonilor de fotbal.Care este motivul pentru care cei care organizeaza meciurilede fotbal nu platesc organele de ordine publica sau de interventie rapida atunci cand se produc incidente,de ce sa fie platite din banul public ?Si uite asa ban cu ban mai apar niste locuri de munca mai sprijinim niste pensionari!
    • +5 (5 voturi)    
      Simplu! (Luni, 29 august 2011, 21:10)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui vic

      Daca Borcea sau restul patronilor de fotbal ar plati cinstit datoriile la stat ,inclusiv pe organele de ordine publica de pe stadioane nu ar putea strange si nu si ar mai permite cheltuieli pe fite sau nunti de un milion de euro.Iata unde sant banii pensionarilor,la mana unor nababi care au adunat milioane de euro fara ca legea sau fiscul sai ia la intrebari."O mana spala pe alta si amandoua spala obrazul"
  • -2 (12 voturi)    
    El a creat, el a distrus .... (Luni, 29 august 2011, 20:52)

    Membrul de Partid [anonim]

    Se spunea odata ca e locomotiva care trage dupa el partidul, acum se poate spune ca a devenit groparul lui.
    Asta, judecand la rece.
  • -1 (13 voturi)    
    Normal (Luni, 29 august 2011, 20:55)

    Steff [anonim]

    Pai normal,c�nd stai 6 ani la guvernare sa te intrebi de ce nu sunt locuri de munca si de ce nu ai fost in stare sa le creezi.nu ?!?
    • +1 (7 voturi)    
      Voiculescue (Luni, 29 august 2011, 22:38)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Steff

      du-te tata si te uita la Antenele matale, ok?

      Cine a stat "mai animalule" (vorba taticului tau) 6 ani la guvernare?
  • +4 (8 voturi)    
    pensionari (Luni, 29 august 2011, 21:02)

    jacky [anonim]

    Pina cind va luati de pensionari,ca sunt prea multi?Am fost fortata,la virsta de 50 de ani,sa ies la pensie.Cind am trimis o cerere directorului,in care scriam ca doresc sa lucrez mai departe(in proiectare),distinsul domn,a semnat cu atita placere,incit a strapuns foaia de hirtie,cu un NU SE ACCEPTA!Acesti ticalosi sunt vinovati de starea de fapt,au pensionat ,fortat,oameni cu o calificare inalta,pentru a putea mai usor sa distruga economia romaneasca.Iliescu si gasca lui de imbuibati ,sunt vinovati de acest fapt,acesti nemernici merita stirpiti ,precum sobolanii.
  • +5 (5 voturi)    
    Macar daca (Luni, 29 august 2011, 21:09)

    Cristian [anonim]

    Incompetentii de la stat nu ne-ar pune doar bete in roate.....
    si trata ca si cum noi suntem platiti din banii lor si nu invers.
  • 0 (8 voturi)    
    Prea multi pensionari ? (Luni, 29 august 2011, 21:12)

    serban [anonim]

    Prea multi pensionari ? Dl.Presedinte Basescu are dreptate... sunt prea multi, mult prea multi. Trebui sa scapam de ei !!!! Incet, fara zarva, fara scandal... le luam medicamentele, scumpim mancarea, gonim medicii din tara, incurajam derbedeii si vagabonzii sa-si bata joc de batrani, incurajam copii sa-si goneasca pe strada parintii batrini care nu le pot da prea multi bani pentru discoteci, droguri, bautura, femei....Dle. Presedinte aveti putina rabdare si in cativa ani scapati de ei...Daca doriti oameni activi atunci importati chinezi ... si inca ceva, cit mai multe chinezoaice pe care sa le imperecheati cu tiganii nostrii ...pardon ROMI.!!!
  • +2 (6 voturi)    
    corect! (Luni, 29 august 2011, 21:26)

    codrutza [utilizator]

    Cianura sa ii manance! Uite, ca Base deja a gandit in perspectiva - e drept ca idei asemanatoare a avut si Ceausescu dar... deh... probabil cand se ajunge pe tronul de "presedinte" ideile bune se iau de la scaun :P
  • +4 (6 voturi)    
    cautam solutii (Luni, 29 august 2011, 21:51)

    Florin [anonim]

    > singura problema a Romaniei actuale par a fi doua categorii sociale: pensionarii, pe locul 1 si bugetarii, pe locul 2.
    > nu se mai aude nimic de reducerea numarului de parlamentari, nici de fiscalizarea averilor ilicite facute dupa '89.
    > nu se aude nimic de creearea de noi locuri de munca
    > ma bucur insa ca macar premierul este multumit cu salariul sau, oarecum decent, de 5.300 lei, stiind ca majoritatea bugetarilor nu au nici macar a cincea parte din salariul domniei sale.
    > Emil Cioran avea dreptate cand afirma: Cred in salvarea umanitatii, in viitorul cianurii. Probabil se referea la cianura de la Rosia Montana.
  • +7 (9 voturi)    
    Locuri de Munca sunt... (Luni, 29 august 2011, 21:54)

    Seful [anonim]

    dar romanul prefera POMANA... mai bine sta la mana statului ( si la propriu si la figurat) decat sa munceasca. Si sa va dau pe fata realitatea....
    Nu locuiesc in Romania ci undeva in Europa , si am o firma romaneasca de constructii unde angajez romani, in constructii la un salariu intre 1 mie si 1200 Euro pe luna plus cazare si mancare gratuit, ... angajatii mei muncesc in deplasare iar toti banii le revin CURAT... in brate.... le platesc toate darile catre statul roman, pensii, somaj, sanatate etc. ce credeti ca fac dupa o luna maximum doua )... incep sa/si bata joc de materiale si timp. (care inseamna bani ). Daca le ceri performanta si le dai norma incep sa se planga ca e greu, ca n/are timp sa o faca etc.
    Le explic ca munca de birou n/am sa le dau, d/aia i/am angajat pe santier. NU sant invatati cu munca, n/au nici un pic de constiinta in disciplina muncii.
    Din peste o suta care au lucrat la mine, pot sa/i numar pe degete pe cei constiinciosi, intr/adevar care/si merita banii. Sant bucurestean / (Mitic) si am incercat muncitori din toate zonele Romaniei. Cei mai si cei mai bine organizati si constiinciousi sant... surpriza.... maghiarii din Romania si ardelenii.
    N/am nimic cu ceilalti, dar.... pacat... degeaba ii invinuim pe unguri ( sau cum i/i chemati bozgori ).. dar sa stiti, din proprie experienta de peste zece ani, acestia de mai sus merita tot respectul.
    Uitati/va putin peste granita si faceti singuri comparatie..... sa nu ne mai batem cu caramida/n piept..... s/ar putea sa ne lovim prea tare.
    • -2 (4 voturi)    
      poi, deh... (Marţi, 30 august 2011, 8:08)

      codrutza [utilizator] i-a raspuns lui Seful

      Daca astia buni au ascultat "sfaturile" Maretului Carmaci si au plecat din tzara, logic! concentratia de putori din Romania creste... probabil in curand vor fi in majoritate covarsitoare astfel incat... sa traiasca Base si ai lui din ce produc astia...!!! >:
    • +1 (1 vot)    
      @Sef (Marţi, 30 august 2011, 18:31)

      Anrei [utilizator] i-a raspuns lui Seful

      Domnule Sef, daca dumnevoastra nu ati fost in stare sa faceti o selectie buna la angajare asta nu inseamna ca toata tara e plina de oameni neseriosi care muncesc pe santier. Tara asta nu se defineste doar prin domeniul constructii. Ma intreb...de ce traiti undeva in Europa?si nu in tara?Si dumneavoastra ca si multi altii ati facut bani in strainatate ca sa puteti sa veniti sa investiti aici. Din moment ce nu locuiti in Romania de ce afirmati ca exista destule locuri de munca?Sau ati creat dumneavoastra locuri de munca pentru intreaga Romanie?
  • -1 (7 voturi)    
    @base (Luni, 29 august 2011, 22:17)

    pensionar [anonim]

    mai taie din medicamente si murim repede...ca sa nu va mai incurcam mult...traiane...cam asta inteleg eu si nu cred ca sunt departe de adevaratul sens....
  • +3 (3 voturi)    
    legea lusratiei? (Luni, 29 august 2011, 22:18)

    mockito [utilizator]

    ce se mai aude cu ea? acolo sunt toti banii...la fostii politicieni si hoti de cartier k Becali, DD, Voiculescu, Vantu, Nastase si toti fitosii cu mertzane, vile si lanturi de aur la gat... mai bine le puneti lanturi la maini/picioare si le confiscati averile... si vor ajunge si banii pt pensionari.
  • +3 (7 voturi)    
    vad (Luni, 29 august 2011, 22:30)

    a [anonim]

    ca foarte multi stati cu ciocu cascat sa va dea basescu si boc locuri de munca. mai oameni buni, locul de munca trebuie sa vi-l gasiti singuri. daca mai cereti locuri de munca de la politicieni instauram iar socialismul si o sa se gaseasca si canal si repartitii. daca v-ati fi gindit un pic in loc de audi sau ford focus si plasme si vacanta in croatia va luati un tractor sau o combina in leasing si va gaseati ceva de facut. acum asteptati de la basescu sau boc sa va dea de lucru? sau si mai rau de la ponta sau antonescu? ce aveti? cum dracu credeti voi ca unul ca antonescu o sa va creeze locuri de munca?
    • 0 (4 voturi)    
      vezi corect? (Marţi, 30 august 2011, 6:17)

      adi [anonim] i-a raspuns lui a

      Daca toti oamenii ar fi intreprinzatori atunci n-ar mai exista salariati.
      Asa ca cineva trebuie sa creeze locuri de munca. Statul nu creaza locuri de munca dar trebuie sa creeze cadrul legislativ corespunzator ca cei care au stofa si posibilitati de intreprinzatori sa-si porneasca afacerile si sa angajeze. Si daca eu vreau sa fac asa ceva si ma trezesc ca imi trebuie dublul sumei necesare investitiei doar ca sa platesc dari si spagi nu voi mai crea locuri de munca in veacul vecilor.
    • -1 (3 voturi)    
      o sa-ti raspund tie, pentru ca multi ganditi asa.. (Marţi, 30 august 2011, 9:38)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui a

      Nu ati inteles, nu v-a explicat nimeni capitalismul, socialismul, liberalismul (nici autodefinitii campioni ai liberalismului, Base, Boc & gashca).
      Liberalismul modern nu inseamna "capitalism salbatec" de secolul 19 !
      Statul minimal nu lasa legea junglei sa regleze functionarea economiei si a societatii...
      Da, statul nu face intreprinderi de stat, socialiste, pentru a crea locuri de munca.
      Dar statul este responsabil de legile , mai ales fiscale, care incurajeaza sau nu investitiile.
      O tara cu legi stabile (care nu se schimba, ca la noi, cum schimbi chilotii) si favorabile investitorilor, ii atrage si astia creeaza locuri de munca.
      Ce-i mai intereseaza pe astia?
      Sa aiba drumuri, daca se poate autostrazi (din care a zis ministrul transporturilor Basescu ca nu avem nevoie...)pe care sa-si transporte materialele si produsele.
      Ce-i mai intereseaza pe astia?
      Sa gaseasca forta de munca bine calificata. Funeriu se ocupa de asta, ce credeti, face ce trebuie?
      Forta asta de munca trebuie sa mai fie si in stare de munca, adica bine hranita si sanatoasa....
      Spitalele le desfiintam, medicii ne pleaca...
      etc. etc. ai prins ideea?
      Statul, prin masurile legislative, poate sa dezvolte sau sa ingroape o tara.
      Ce a facut si face statul nostru?
      Nu ma lua de la pashopt....acum conduce , cam de multishor, Basescu (realizezi si tu ca Boc si restul nu conteaza).
      Si se vaita ca nu e bine.
      Daca era un japonez cu onoare isi facea harakiri (ai auzit ca tot guvernul japonez si-a dat demisia? uite ca se poate !)
      • 0 (2 voturi)    
        mai wizardozule (Marţi, 30 august 2011, 15:58)

        a [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        nu mai bate cimpii , ca aici era vorba de creare de locuri de munca si nu de altceva. discutia este si in usa unde toti se uita la obama si asteapta sa creeze el locuri de munca ca roosevelt acum 80 de ani. la ei macar se poate face o politica protectionista ca de capital si tehnologie nu au nevoie. noi nu avem nici cultura muncii nici capital nici alte avantaje deosebite, in schimb pretentiile sint mari. eu incercam sa va spun ca politicienii romani sint ultimii care pot crea locuri de munca. multumiti-va macar cu faptul ca fura mai putin si mai reduc deficitele bugetare.
  • +6 (6 voturi)    
    pensiile (Marţi, 30 august 2011, 0:11)

    dumnezeu [anonim]

    mai bine sa le plateasca din bucati de catedrala neamului ca aia e din bani publici. sau sa se faca toti popi ca ai nost sunt scutiti de taxa. ii botezam si pe canadieni cu corporatia lor si ii facem schi de xploatare aurifera crestin. amin
  • +3 (5 voturi)    
    azi noapte Irene a trecut peste office-ul meu (Marţi, 30 august 2011, 1:23)

    mucenic [utilizator]

    Am stat in office 36 de ore . M-am rotit permanent intre cele 4 locuri pe unde intra apa si o sugeam cu carpe, o pompa si un aspirator. N-am putut dormi decat doua ore, la inceput. Cand am plecat mi-am lasat oficiul in conditii bune de functionare. Am fost frant de oboseala dar nu mi-am permis sa ma duc la restaurant. Cand m-am intors acasa m-am intors pe cale ocolita sa nu platesc taxa la pod. Muncesc pentru mine si desi am o profesie care se chiama "nobila" nu ma dau inapoi sa fac munca de jos sa economisesc.
  • +5 (5 voturi)    
    solutia este simpla (Marţi, 30 august 2011, 4:10)

    Lucianmotzul [anonim]

    tot vorbiti dati LEGE sa fie justificate toate averile ,controlati la cite taxe au platit ,care nu justifica confiscat si vindut ,procese scurte si in termen fff scurt nu taraganari de ani.
  • -2 (2 voturi)    
    salariati versus pensionari... (Marţi, 30 august 2011, 7:48)

    ion cuibar [anonim]

    Basescu are acum ocazia sa incerce la pensionari si cu cianura ,eventual imprumuta de la societate pe care o sustine sau tocmai de asta o sustine? Deficitul la pensii ar trebui acoperit din vanzarile de active din ultimii 20 de ani ,din profitul societatilor de stat ,din chiriile locuintelor ,cladirilor construite inainte de 1989 ,inclusiv din chiria incasata de la Palatul Poporului . Toate s-au facut cu munca si si cu banii actualilor pensionari . Ar mai fi o surse ,din imputarea tuturor distrugerilor de dupa defectiunea din decembrie si din imputarea lui Iliescu si guvernului Roman a deturnarii de fonduri din 1990 ,atunci cand Ion Ilici Iliescu anunta ca deficitul din anul '89 ,datorat huliganilor care au actionat in strada si in toate intreprinderile ,v-a fi suportat din excedentul la fondul de pensii.
  • -1 (3 voturi)    
    miroase a jaf national (Marţi, 30 august 2011, 8:05)

    adi [anonim]

    De-aia merge prost totu-l in tara asta ca-si baga peste tot Base,coada.Ca Ceausescu se pricepe la toate si la nimic,doar indicatii pretioase,solutii nexa.Unde ma-i e ceva de furat si de jefuit hop si Base.Rezolva el resursele de aur in mod profesionist asa cum a rezolvat-o si cu flota Romaniei.Nu le ma-i ajunge bugetu-l tarii,nu le ma-i ajunge zecile de miliarde imprumutate,vor sa stoarca tara pana la sange de ultimele resurse de aur.Doamne ce mare patriot a fost Ceausescu ,fata de Base. Daca-i pasa de romanii care l-au votat crea locuri de munca,dar dupa cum se vede nu -i pasa,prefera romani fara venituri decat romani cu locuri de munca.Se aude pe la colturi ca miliardarul Soros l-a ,,sponsorizat"cu ceva zeci de milione de dolari,si acum il strange cu usa,banii inapoi sa-u ne dai voie sa exploatam auru-l,daca nu, spunem tot la presa ,cica ar fi spus Soros.Si cand e vorba de bani, zgarcit cum il stim s-a speriat foarte tare,nu ca ar afla populatia ci ca ar putea pierde banii de la Soros.
    • -1 (1 vot)    
      nu, tara merge prost ca-i plina de hoti (Marţi, 30 august 2011, 10:08)

      mda [anonim] i-a raspuns lui adi

      iar prin "miscarea" asta, d-l Basescu a intrat si el in tagma hotilor.
  • -2 (2 voturi)    
    opriti plecarile tinerilor (Marţi, 30 august 2011, 10:18)

    dragut [anonim]

    boc si base sa opreasca exodul de tineri in afara care in proportie de 60/70% nu se vor mai intoarce,chiar ar fi fraieri sa vina sa cheltuie banii castigati aici in mizeria asta de tara,plina de hoti si curve(elene).daca nu dai niste salarii bunicele nici nu vor ramane decat pensionarii.Se pleaca pe capete ,ptr a fi slugi afara.Asta e Romania de azi.Vor ramane numai hotii!!!
  • +3 (5 voturi)    
    GO , GO HOME ! (Marţi, 30 august 2011, 11:46)

    cip. [anonim]

    Are dreptate dl Presedinte . Ca intotdeauna. Va rog sa nu-l contraziceti ca s-ar putea sa scuipe si sa injure. Ei bine , cu cei 100 salariati pe care viitorul santier din Rosia Montana ii va angaja , PIB-ul Romaniei va creste si atunci raportul pensionari / salariati se va diminua. Aceste prafuri aruncate in ochii prostilor nu mai orbesc pe nimeni. Asa ca , dle Presedinte , GO , GO HOME !
  • +1 (1 vot)    
    Asistatii sociali? (Marţi, 30 august 2011, 12:27)

    cucurigu [anonim]

    Nu cred ca pensionarii sunt marea problema intrucat ei la un moment dat au contribuit la bugetul statului cu taxe si impozite.
    Cei circa 2 milioane de asistatii sociali tuciurii care niciodata nu au contribuit la buget nici macar cu un cent dar in schimb iau din greu ajutoare sociale si fac purdadei in prostie luand bani pentru fiecare din ei...asta este adevarata problema.
  • -1 (1 vot)    
    atunci omoara pensionarii..nu? (Marţi, 30 august 2011, 13:45)

    mdmmcj [anonim]

    daca romanica nu mai poate sta mult cu 4,9 milioane de pensionari si 4,2 milioane de salariati, din care 1,2 milioane angajati la stat, traind tot din ce produc cei 3 milioane..atunci
    gazati-neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  • +1 (1 vot)    
    Multi in administratia locala (Marţi, 30 august 2011, 14:30)

    Ioana [anonim]

    Sunt prea multi bugetari in special in administratie, Inainte de 1989 nu erau atatea primarii si orase si erau vreo 24 milioane de persoane , acum dupa ce au plecat in jur de 3 milioane de romani in strainatate , in conditile unei natalitati reduse am infiintat tot felul de primarii si orasele in ultimii 10 ani , care nu au apa si nici canalizare. In aceste nou infiintate institutii s-au angajat peste 100000 de persoane care isi mai dau si sporuri pleaca in strainatate pe banii contribuabilului etc.. Aici in administratia publica se afla cei mai multi care taie frunza la caini....
  • -1 (1 vot)    
    viitor (Marţi, 30 august 2011, 15:18)

    papadoc [anonim]

    problema e ca nimeni nu creeaza locuri de munca.
    cei care au bani si ar putea investi ptr. ca sunt niste borfasi nu-i duce mintea(butelii, tika-taka), ei numai fura banul public.
    nu e rolul statului sa genereze locuri de munca, investitii straine nu vin din cauza coruptiei si furtisagului. Boc vrea sa-i aduca pe chinezi, poate in zece ani chineza se va vorbi la gradinita.
    Base ce sa faca si el, atata poate, o sa joace table si tzintar pe barca pe lacul de cianura la rosia montana.
    • +1 (1 vot)    
      asa e (Marţi, 30 august 2011, 16:04)

      a [anonim] i-a raspuns lui papadoc

      papadocule, dar romanasii asteapta multi dintre ei cu smecherie sa se dea si locuri de munca numai in localitatea de domiciliu program de la 9 la 5 , la birou sau pe teren platite gras si sigure.

      pina sa se deschida granitele pe vremea fsn psd si altii nu mai stiau cum sa treac dunarea inot acum jegurile uslinoase pling pe umarul capsunarului obidit alungat de basescu din tara si pe care geoana l-ar fi rasplatit cu 20000 de euro numai daca s-ar fi intors acasa.
  • -1 (1 vot)    
    oare cine vinovat de raportul pensionari/angajati (Marţi, 30 august 2011, 15:41)

    Lache [anonim]

    Nu cumva vinovat este tot Basescu, indirect prin programele de guvernare pe care le-a patronat pana acum, si numa refer la ultimii 7 ani ci la ultimii 20 in care a ocupat functii in diferite guverne. Si acum vor zice multi prosti"da, dar el avrut sa faca dar nu l-au lasat mogulii, securistii si comunistii ". Nu el incuraja tinerii nemultumiti sa plece in alta tara si au plecat de la muncitori calificati , medici itisti,pana la cercetatori. Si prevad ca in urmatorii ani vor pleca tot mai multi pana cand Romania va ajunge o tara de pensionari si de tigani asistati social. Legat de interesul presedintelui pentru RosiaMontana este evident pentru cine are putina minte ca e vorba de un interes personal, legat de fondurile pentru campania electorala ale pdlului si de ce nu, poate si niste polite mai vechi care sunt scadente acum la sfarsit de mandat si pe praful asta n-au de unde mai trage alte tunuri.
  • -1 (1 vot)    
    vorbe goale (Marţi, 30 august 2011, 16:41)

    cafea cu lapte [anonim]

    atat timp cat guvernul (cu girul presedintelui) nu a luat si nici (nu va lua dupa cat se pare) nici o masura de stimulare a investitiilor mai bine tacea. dar vina este a tuturor incompetentilor si hotilor care ne conduc de peste 20 de ani. cum sa avem mult mai mult salariati cand predictibilitatea financiara este zero, daca avem biruri pe angajati si angajatori care intrec limita bunului simt, daca contractele se dau cu dedicatie, daca avem management politic si nu tehnic, daca ... . mentalitatea guvernantilor de a castiga pe termen scurt sume care sa le acopere prostia aici duce. scadeti taxele si impozitele firmelor si angajatilor, stabiliti odata ce primeste omul din contributiile aberante pt sanatate, mariti amenzile pt neplata atat pt firme cat si pentru stat si mai vorbim. pana atunci domnule basescu consider ca esti un mare ipocrit.
  • -1 (1 vot)    
    Rosia Montana... (Marţi, 30 august 2011, 17:21)

    graziela [anonim]

    Domnule Traian Basescu, de ce noi, pensionarii, suntem vinovatii nr. 1 ai Romaniei ? Sunt pensionara , am muncit cca 35 ani , si am ajuns la varsta cand ziua de maine este un semn mare de intrebare : ce ne mai pregateste "dragul" nostru guvern, sfatuit din umbra de marele conducator. Majoritatea ordonantelor sau deciziilor bravilor nostri politicieni(de toate culorile) au ca motivare : numarul mare de pensionari ! Nu va puneti intrebarea cum de s-a ajuns la aceasta stare de lucruri ? Unii dintre noi ne-am pus aceasta intrebare si am ajuns la trista concluzie: avem o "clasa politica imatura, plina de ifose, pusa pe jecmanire, pe imbogatire si jaf in interes propriu. Proiectul Rosia Montana nu trebuie sa fie hotarat de actuala noastra democratie (aflata intr-o perpetua tranzitie )! Acest proiect trebuie lasat pe mana urmasilor nostri, care vor sti sa-l pretuiasca la adevarata valoare si-l va exploata prin forte proprii, nu ajutati "dezinteresat chipurile" de venetici! ! Un nu, hotarat, acestui proiect...
  • -1 (1 vot)    
    Basescu (Marţi, 30 august 2011, 17:56)

    Anrei [utilizator]

    Basescu ăsta dupa ce isi vinde tara mai vrea sa aiba si muncitori in ea, eventual si locuri de munca picate din cer. Nu il duce mintea la nimic, in afara de privatizari si vanzare de tara. Da de comentat aiurea stie. Ce rost isi au comentariile astea din partea lui cand stie prea bine ca nu a ajutat tara asta cu nimic, dimpotriva a dus-o la fund. Afirmatii face, dar ceva concret?Vreau sa vad si eu cum ajuta domnul presedinte la solutionarea problemei. Ei sunt cei care ingroapa sistemul privat si tot ei sunt cei care se vaita, vai nu mai putem rezista cu atat de putini salariati. Sunt penibili!!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version