Emil Boc: Peste 157 de mii de noi contracte de munca, inregistrate in 10 zile de la intrarea in vigoare a noului Cod al Muncii

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 13 mai 2011, 13:43 Actualitate | Esenţial

157.306 noi contracte de munca au fost inregistrate in ultimele 10 zile, in urma intrarii in vigoare a noului Cod al Muncii si a controalelor privind combaterea muncii la negru, a anuntat, vineri, premierul Emil Boc.

El a mai precizat ca 70% dintre contractele nou inregistrate sunt pe durata nedeterminata, iar aproximativ 30% pe durata determinata.

Primul ministru anuntase, luni, ca 102.870 de noi contracte de munca fusesera incheiate intr-o saptamana de la intrarea in vigoare a noului Cod al Muncii si in urma sporirii controalelor pentru combaterea muncii la negru.























1786 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    parca se urla altfel? (Vineri, 13 mai 2011, 13:54)

    naiv [anonim]

    carcotasii zbierau la sunt admin. de bloc. In afara de faptul ca (mai ales in provincie) sunt firme care administreaza si peste 20 de blocuri, toate asociatiile din RO nu sunt 56000. Deci, contractele de munca sunt reale (sper sa nu faca Ipo-Crin o criza de fiere).
  • +7 (7 voturi)    
    Foarte bine! Urmeaza combaterea evaziunii? (Vineri, 13 mai 2011, 13:59)

    Vlad [anonim]

    Cand vedem si niste masuri impotriva evaziunii fiscale? In afara de hipermarketuri si cateva companii mai mari, ma confunt in fiecare zi cu evaziunea fiscala: tot felul de magazine, chioscuri, restaurante, florarii.

    Pe cand o reforma si acolo? De ce nu exista o reforma si in acest sens?
    Cateva idei:
    - sa existe un site unde se pot raporta companiile care fac evaziune fiscala. Sa se intensifice controalele si sa se mareasca amenzile.
    - Sa se roage vanzatorii de mine sa iau bon fiscal, nu eu de ei!
    • +4 (4 voturi)    
      putem face noi reforma (Vineri, 13 mai 2011, 14:33)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      de ce sa mai asteptam sa vina cineva sa faca o reforma pentru a reduce evaziunea fiscala la magazine, chioscuri, restaurante, florarii etc;?

      reforma asta o putem face chiar noi, astia mici si anonimi, cu un minim efort: e suficient sa zâmbim vânzatorilor spunandu-le un "va rog sa-mi dati si bonul fiscal", respectiv "multumesc" dupa ce primim bonul.

      cei care sunt dispusi sa faca un efort ceva mai consistent, pot vorbi despre acest subiect si cu prietenii, rudele, cunostintele noastre care fie nu stiu cere bon fiscal, fie nu inteleg de ce trebuie sa-l ceara. oricum vorbim "de politica si de economie" ca de fotbal sau de moda cu toata lumea in viata de zi cu zi. ce ne-ar costa sa dam niste explicatii celor ce nu au cum sa stie care e rolul bonului fiscal?
      • 0 (0 voturi)    
        am facut deja asta (Vineri, 13 mai 2011, 15:58)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

        Crede-ma, am facut deja asta. Dar ce poti sa faci cand respectivii vanzatori spun ca au casa de marcat la "reparat"? Sau: "Stiti... seful nu e este acum aici."

        Sa sar la bataie, sa-l amenint?
        Nu, aici ar trebui sa intervina legile.
        • 0 (0 voturi)    
          Unde sunt banii cu adevarat? (Vineri, 13 mai 2011, 16:55)

          styx [anonim] i-a raspuns lui Vlad

          Mai terminati propaganda voastra cu bonurile. La mine in oras (Iasi) primesc bon si la covrigi. Mare branza, strang o claie de bonuri lungi de 15-20 de cm (pe jumatate de bon e reclama firmei care aduce casa de marcat) a caror valoare insumata face mai putin decat hartia pe care sunt tiparite. Va incalzesc cu ceva? Dar ca platesc rovigneta si impozit local pe autoturism ca un tolomac de ani de zile si schimb elementele de suspensie o data la doi ani, ca platesc 7% din salariu de 20 de ani si cand am avut O DATA nevoie de niste medicamente compensate pentru o afectiune acuta (vedeam stele verzi de durere) mi s-a spus sa vin pe 1 ale lunii la ora 6 dimineata sau daca nu sa le iau la pret intreg (si evident le-am luat la pret intreg) in timp ce bugetarii isi permit sa paradeasca de 4 ori mai multi bani pe km de autostrada ca in Germania sau ca directorul spitalului de copii din orasul meu are un o limuzina Chrysler 300C si un Jeep modificat cu roti de 1.2m inaltime in timp ce spitalul sta sa se pravaleasca, asta stiti? Voi credeti ca florarii si covrigarii au ruinat tara asta in care traim sau mafia licitatiilor trucate si banii paraditi la "fara numar" pe salarii de smecheri, pensii super-umflate, investitii fara rost si neterminate niciodata, mituirea in diverse forme a populatiei sarace si needucate printr-o puzderie de forme de asistente sociale si altele.
          • +1 (1 vot)    
            Nu cred ca ai dreptate (Vineri, 13 mai 2011, 17:36)

            Vlad [anonim] i-a raspuns lui styx

            Amesteci mere cu pere.
            Cine a zis ca nu trebuie sa fie o reforma si in Sanatate? Cine a spus ca banii publici nu trebuiesc cheltuiti cu mare atentie? Sunt de acord ca in Romania s-a furat ca in codru. Ca au fost sute, mii de proiecte supraevaluate. Ca s-au dat tunuri peste tunuri si unii s-au imbogatit peste noapte.
            Iti inteleg si iti impartasesc frustrarile.

            Dar asta nu inseamna ca nu ar trebui sa ne dorim sa se intample lucruri normale.

            Iar mie nu mi se pare deloc normal ca, de exemplu, din 10 cumparaturi pe care le fac, doar in 4-5 locuri sa primesc bon fiscal. Se creaza o gaura imensa la stat.

            Noi, trebuie sa ne facem datoria de cetateni.
            Acum, daca banii aia ajung la stat, normal ca imi doresc sa fie investiti si folositi cu folos, nu aruncati pe geam.
            Dar asta e deja alta poveste: trebuie sa avem grija pe cine alegem sa controleze acei bani si sa ne conduca.

            Oricum, parerea mea e ca dupa ultimele evenimente nu se mai fura ca inainte. Iar cine face asta, nu doarme deloc bine noaptea si are cosmaruri cu DNA-ul.

            Cel putin sper sa fie asa.
            • 0 (0 voturi)    
              oarecum (Vineri, 13 mai 2011, 19:33)

              styx [anonim] i-a raspuns lui Vlad

              ai dreptate si tu dar trebuie tinut cont de doua lucruri:
              1. trebuie intervenit cu prioritate acolo unde pierderile sunt cele mai mari si abia apoi de strans boabele, in unele cazuri strangerea boabelor e mai scumpa decat boabele in sine. In cazul de fata poate mai eficienta era o angajare "pe propria raspundere"-angajatul sa primeasca suma si sa-si plateasca singur impozitele-ar fi fost si o responsabilizare a angajatilor. Sa stii ca intr-o firma mica nu atat taxele te coplesesc cat administrarea lor (din ciclul 3 muncesc si 3 trebuie sa faca acte in urma lor).
              2. odata cu o masura coercitiva dpdv fiscal trebuia sa arate si statul ca face ceva in privinta cheltuielilor si nu ma refer la mascarada cu politaii arestati cu elicoptere si apoi eliberati dupa 2 luni ci la vreo autostrada terminata, sa aud ca CFR-ul nu mai e in eternul faliment (btw, acea gaura neagra numita CFR e in faliment tot din cauza bonurilor fiscale), etc. Nu vreau sa se inteleaga ca sustin evaziunea dar nu-s nici prost sa ma las orbit de petarde ca pietarii si chioscarii care traiesc de azi pe maine nu lasa economia Romaniei sa se dezvolte.
              Si daca tot vorbeai de atentie pe cine aleg...pe cine sa aleg daca totul e un cerc de pile si relatii si iese tot cine trebuie?
              • 0 (0 voturi)    
                iar aritmetica! (Sâmbătă, 14 mai 2011, 7:29)

                bula [anonim] i-a raspuns lui styx

                10 mil.romani care cumpara de 10 ronpe zi fara bon fiscal cheltuie 36 MILIARDE de ron pe an fara impozitare. Cat e TOATA cheltuiala din sanatate? Un TIR cu flori valoreaza 1,5 milioane euro. Deci floraresele fac maruntis??? In afara de marii fermieri, restul cerealeleor e la negru! Ia incepe domnule draga sa ceri bon la paine si vedem si fiscalizarea fainii!
      • 0 (0 voturi)    
        cum ramane cu piata (Vineri, 13 mai 2011, 16:50)

        luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

        daca te duci si cumperi de la "tarani" din piata ce o sa faci ?
        • +1 (1 vot)    
          Parerea mea (Vineri, 13 mai 2011, 16:58)

          Vlad [anonim] i-a raspuns lui luxdesign28

          Eu cred ca daca ar lovi puternic in evaziune, s-ar aduna destui bani la stat astfel incat in 2-3 luni sa isi permita sa miscoreze TVA-ul la 19%.

          Ar fi si o miscare inteligenta si "populista".
          De altfel, cred ca multi oameni ar cere bonuri fiscale daca li s-ar promite ca o sa se micsoreze TVA-ul.
          Dar e cineva acolo sa tina cont si de parerile noastre?
          • 0 (0 voturi)    
            mai mult populista decat inteligenta (Vineri, 13 mai 2011, 23:23)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

            in realitate prea putine preturi ar fi recalculate daca scade tva-ul maine.
            nu trebuie sa reducem taxele pe consum, trebuie sa reducem taxele pe munca si profit, ca sa atragem investitii si sa usuram povara fiscala pentru cei care respecta legea.
  • -10 (10 voturi)    
    Interesant. (Vineri, 13 mai 2011, 14:03)

    adi [anonim]

    Interesant ar fi sa ne spuna dl. Boc si cat la suta din aceste contracte sunt la minim pe economie si pe 2, 4 ore pe zi?
    E drept ca sunt 157 de mii de contracte noi, dar aseta sunt facute sub 'teroare' . Eu cred ca se putea face si cu "vorba buna"... cu sisteme de reducere a fiscalitatii in domeniu. Putea de exemplu sa faca o oferta... la 5 oameni angajati ai o reducere de x% din taxe.

    Nu cred ca la noi doar "cu parul" se face treaba, exista intotdeauna si reversa medaliei.
    • +5 (5 voturi)    
      Ce zici? (Vineri, 13 mai 2011, 14:23)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui adi

      Consideri ca nu e important ca 157.000 de oameni vor avea pensii?
    • +4 (4 voturi)    
      Saracii angajatori... (Vineri, 13 mai 2011, 14:41)

      je [anonim] i-a raspuns lui adi

      ... cum sunt ei terorizati de un guvern care nu stie sa foloseasca "vorba buna", nu stie sa-i roage frumos sa respecte legea si nici macar nu ii premiaza in cazul cu totul special in care o respecta.

      E incredibil cate capete patrate sunt printre noi!
    • +2 (2 voturi)    
      teroarea legii... (Vineri, 13 mai 2011, 14:54)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui adi

      :)

      Adi, daca maine n-ar mai exista evaziune fiscala incasarile la bugetul statului practic s-ar dubla, ceea ce ar lasa loc si pentru reduceri de taxe si impozite pentru toata lumea.
      Tu spui ca statul, terorist, ar trebui sa le ofere facilitati celor care erau pana ieri in ilegalitate? Un fel de premiu pentru ca nu au platit pana acum? Si cei care lucrau cinstiti si plateau toate taxele? Ei sunt mai fraieri... pot sa plateasca si mai departe fara reduceri, nu? Teroarea neuronului singuratic.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu sunt angajator (Vineri, 13 mai 2011, 16:10)

        Adi [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Lucrez pe micro. Ideea este legata de ce se intampla cu sumele care se incaseaza la buget, merg in gaurile de la CFR, Posta si altele, asta este ok?

        Ne bucuram ca vine statul sa faca dreptate si oamenii astea vor avea pensie... dar asta este cam comunista, nu vreti sa ne dea statul si casa?

        Dupa parerea mea eu trebuie sa-mi cer drepturile.
        • 0 (0 voturi)    
          ai dreptate (Vineri, 13 mai 2011, 18:26)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Adi

          nu e normal ca taxele tale sa se duca intr-o gaura neagra ca CFR, deci cand mai vezi greva sindicalistilor.. du-te la ei si cere-ti drepturile, ca doar din munca ta sunt platiti sa stea degeaba.
    • 0 (0 voturi)    
      haha (Vineri, 13 mai 2011, 16:08)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui adi

      chiar m`ai facut sa rad la faza cu vorba buna :)))
      pe bune, daca vorbesti serios inseamna ca...uitate in tari puternice cum e germania, canada, sua si o sa vezi ca toti respecta legea de frica nu ca ar fi indragostiti de legi :)))
      da oricum banuiesc ca ai vrut tu sa zici ceva da nu ti`a iesit :)))
      • 0 (0 voturi)    
        Vorba buna (Vineri, 13 mai 2011, 16:41)

        adi [anonim] i-a raspuns lui adyQ

        Acolo se respecta legea, si nu inspectorul statului face legea cum vrea el. La noi se negociaza spaga ca la usa cortului. Si cand negociezi de pe pozitie de forta (adica functionarul cu legea in mana) cred ca-ti dai seama cine castiga.
    • 0 (0 voturi)    
      uau (Vineri, 13 mai 2011, 16:16)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui adi

      tu respiri singur, sau ai casti pe urechi in care ti se spune "inspira, respira"?
  • -6 (6 voturi)    
    Explica-mi si mie mai draga Boc (Vineri, 13 mai 2011, 14:05)

    valisa [utilizator]

    Cum ati ajuns voi la aceasta suma astronomica?
    Ai spus ca in 10 zile s-au inregistrat 157.306 contracte noi. Daca stam si judecam putin, din 10 zile cate ai spus mata, 2 sunt de weekend, deci raman 8 zile lucratoare (sa nu imi spui ca au lucrat oamenii si in weekend!). Deci,

    157.306 : 8 zile = 19.663.25/zi contracte inregistrate de inspectorii ITM.

    Dintr-odata superinspectoriwoman va scoate din cacao? Hai las-o jos ca macane boculet! O sa iti miroasa labutele dupa asa o grozavie...
    • -2 (6 voturi)    
      pana acum, ce-a facut ITMul asta?! (Vineri, 13 mai 2011, 14:22)

      costica [anonim] i-a raspuns lui valisa

      Ei nu fac controale zilnic sau le-au pastrat pentru anii electorali 2011 si 2012 ca sa ne spuna cum combate Boc munca la negru?! Pana acum, de ce nu ati combatut-o dle Boc cand toata lumea spunea: combaterea evaziunii este o decizie politica, toti spuneau!! Evaziunea asta a fost cu OK de la Palatul Cotroceni si palatul Victoria pana acum?! Sau, cum a fost?! Ce v-a impiedicat apana cum sa o combateti?! ITMul dormea in birouri ca si cei de la Garda Financiara sau de la Garda de Mediu !!! La ce controale am vazut ca face Garda de Mediu, de exemplu, nu ma mir ca nu reusiti mare lucru, prietenia si relatia personala sunt la loc de cinste la controalele lor si probabil si la ale alorlalte autoritati de control....
    • +1 (5 voturi)    
      Online (Vineri, 13 mai 2011, 14:45)

      cristi767 [utilizator] i-a raspuns lui valisa

      Se fac ONLINE!!!! Ne-informatilor...
      • +1 (1 vot)    
        nu obligatoriu (Vineri, 13 mai 2011, 14:50)

        sellerman [utilizator] i-a raspuns lui cristi767

        nu se fac obligatoriu online; dar nici ca toate contractele au fost incheiate ca urmare a controalelor ITM;
        totusi un lucru bun, pot sa bag mana in foc ca acesti oameni oricum munceau, dar la negru .....
        • -1 (1 vot)    
          ba da, obligatoriu online (Vineri, 13 mai 2011, 18:07)

          ion [anonim] i-a raspuns lui sellerman

          se fac obligatoriu online. itm nu mai primeste contracte de munca la ghiseu din 1 ianuarie 2011.

          contractele nu s-au incheiat ca urmare a controalelor. s-au incheiat de frica. conditiile de verificare s-au schimbat, iar amenzile au crescut urias, plus dosarul penal atasat, incepand cu 1 mai 2011.

          grosier, cam 8-10% dintre cei care angajau oameni la negru au reactionat. acum ar trebui sa astia de sunt la putere sa faca doua lucruri:
          - se dea 3 luni de zile amenzi in draci cand prind angajati la negru
          - sa scada taxele sociale pe salarii.

          ar misca binisor numarul contractelor albe/gri in sus
          • 0 (0 voturi)    
            te contrazic (Sâmbătă, 14 mai 2011, 0:49)

            sellerman [utilizator] i-a raspuns lui ion

            la ITM inca se primesc contractele in REVISal pe discheta pentru cei care nu si-au luat user si parola, crede-ma ca lucrez cu asa ceva ....nu ca ar conta asta ...... desi nu sunt deloc fan al acestui guvern, trebuie sa recunosc ca se vad efectele noului cod al muncii prin aceste contracte , care e clar ca vin din munca la negru, ca doar nu s-au creat asa dintr-o data atatea locuri de munca; ideea este sa continue cu controalele si cu amenzile, prolema este ca daca vin si controleaza numai firme amarate la care gasesc un vanzator la nergu nu vor rezolva mare lucru, trebuie sa intre puternic in marile firme ( de constructii de exemplu ) unde sunt angajati cu sutele la negru, si atunci vor creste rezultatele......
            • 0 (2 voturi)    
              un pic pe alaturi! (Sâmbătă, 14 mai 2011, 7:34)

              prudent [anonim] i-a raspuns lui sellerman

              ori stii despre constructii ori taci! NU marii constructori lucreaza la negru!!! O suta de mii de firme de mici constructori au oameni la negru (mai putini) si oameni la gri. Dar marea (numeroasa) evaziune in constructii o faci si TU, cand il platesti pe Nicu zugravu' la negru, sau pe Fane instalatoru' sau pe Gica electricianu'. Ba chiar si materialele lor sunt de obicei FURATE si totdeauna la negru.
              • 0 (0 voturi)    
                esti (Sâmbătă, 14 mai 2011, 11:56)

                sellerman [utilizator] i-a raspuns lui prudent

                un pic distrus tu amice.....
    • +5 (7 voturi)    
      pe langa (Vineri, 13 mai 2011, 14:50)

      dacicul [anonim] i-a raspuns lui valisa

      inainte de a fi rautacios in comentariu, si a avea atitudinea asta de "stiu tot" ai putea da un search pe google. nu iti recomand sa citesti, ca legislatia e intradevar stufoasa, si doar cei in domeniu o citesc.
      insa, nu e nevoie de super-inspectori (inspectorii inspecteaza in general) contractele se inregistrau la ghiseu, de functionari.
      insa oricum, cu o minima documentare, aflai si tu ca aceste ocntracte nu se mai inregistreaza la ITM, ci se inregistreaza on line, prin aplicatia on line REVISAL.
      in fine, poti carcoti, ca nu iti stie nimeni numele adevarat, sa iti spuna prost, dar pentru cultura generala, citeste
    • 0 (0 voturi)    
      Lasati-o jos ca macane (Sâmbătă, 14 mai 2011, 10:23)

      valisa [utilizator] i-a raspuns lui valisa

      In primul rand ca stiu foarte bine ca se depun online. In al doilea rand NU aveau cum sa inregistreze atatea contracte pe zi. Punct.
  • +9 (11 voturi)    
    Bonus ca sa respecti legea (Vineri, 13 mai 2011, 14:12)

    mircea [anonim]

    tare conceptul..anii de conducere PSD, PNL isi arata coltii..romanii s-au obisnuit sa dea acolo ceva si sa nu respecte legea..acum cand sunt nevoiti ar vrea macar sa primeasca acolo ceva ca sa respecte legea..

    ce sa zic..de-aia sunt atatia care vor sa voteze Uniunea Securistilor cu Lichelele..pentru a putea sa evite legile ca pana acum..
  • +6 (8 voturi)    
    Bravo. (Vineri, 13 mai 2011, 14:15)

    Ciprian [anonim]

    Drept dovada ca lucrurile merg in directia corecta. Nu toti pasii sunt corecti, ne mai impiedicam pe drum dar spre deosebire de perioada PSD-PNL, acum lucrurile care se fac sunt cele care trebuie.
  • 0 (0 voturi)    
    Bine ca s-au inregistrat (Vineri, 13 mai 2011, 14:20)

    Mihai [anonim]

    dar cine verifica si ca firmele respective si platesc catre stat contributia fiecarui angajat? Ca are omul o hartoaga e ok, macar stie si el ca nu lucreaza pentru o firma fantoma dar problema cea mai mare e plata contributiilor care vad cu nu prezinta prea mult interes.
    • 0 (0 voturi)    
      Dupa (Vineri, 13 mai 2011, 15:21)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      ce te-ai inregistrat,te urmaresc astia la banutz...
      Asa ca,stai linistit!
    • 0 (0 voturi)    
      oho (Sâmbătă, 14 mai 2011, 0:51)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      stai tu linistit , ca s-a pus si fiscul pe recuperat al bani, singura problema e ca s-a pus tot pe firmele mici si amarate, la barosani le scuteste sau le esaloneaza datoriile ......
  • -3 (5 voturi)    
    minciuni (Vineri, 13 mai 2011, 14:21)

    cireasa [anonim]

    Idiotul. Sunt in comitetul executiv al unei asociatii de proprietari iat inspectia muncii ne-a zis ca trebuie sa facem carti de munca la fochist, femeie serviciu, administrator. Dintr-un foc 3 din cartile de munca ale lui Boc
    • +3 (3 voturi)    
      Deci pana acum oamenii au muncit la negru? (Vineri, 13 mai 2011, 14:34)

      Claudiu [anonim] i-a raspuns lui cireasa

      Ce ti se pare in neregula cu asta? Orice munca prestata trebuie impozitata astfel incat sa nu platesc doar eu impozite ci toata lumea, indiferent ca sunt fochisti sau femei de serviciu.
    • +2 (2 voturi)    
      Asa e normal (Vineri, 13 mai 2011, 14:56)

      Corina [anonim] i-a raspuns lui cireasa

      Oamenii aia nu lucreaza pentru asociatia de proprietari? N-au lucrat intotdeauna? Ei de ce sa nu aiba aceleasi drepturi ca orice alt om care munceste? Sau crezi ca femeia de serviciu nu merita pensie sau asigurare medicala? Te-ai obisnuit cu a te uita in partea cealalta si acum cand esti obligat sa-ti faci ordine in ograda, te superi.
    • +2 (2 voturi)    
      hmm (Vineri, 13 mai 2011, 14:57)

      cristi767 [utilizator] i-a raspuns lui cireasa

      Pai aia nu trebuie? Daca li se intampla cineva, cine le plateste spitalizarea? Dar pensia?

      Asta e si ideea de combatere a muncii la negru. Sa ii luam pe toti aia care sunt fraieriti de patron (sau care accepta din cauza saraciei) cu ideea ca "las-o bai ca merge asa!"
    • 0 (0 voturi)    
      excelent! (Vineri, 13 mai 2011, 15:24)

      Mihaitza [anonim] i-a raspuns lui cireasa

      asa trebuia sa fie de ani buni. Toata lumea trebuie sa aiba contract de munca, pe 2, pe 4, pe 8 ore, cat presteaza. De ca banul primit de femeia de serviciu nu ar trebui impozitat?
      Urmatorul mare pas este cel descris de cineva de mai sus: SA CEREM BONURILE FISCALE! De fiecare data, politicos si insistent. Am vazut o tona de ONG-uri care apara drepturile cainilor ucigasi de oameni. Nu am vazut niciun ONG care sa apere bugetul de sanatate si de educatie si buzunarul cetateanului de frauda zilnica! Orice bon necerut este o frauda la care noi ne alaturam! Daca exista un ONG care decide sa faca o campanie activa de educare, eu ofer din timpul meu, voluntar, pentru a ajuta.
    • 0 (0 voturi)    
      bine ca ne-ai zis! (Vineri, 13 mai 2011, 15:28)

      simplicius [anonim] i-a raspuns lui cireasa

      deci ai facut (si tu si comitetul) evaziune fiscala. Pai sa te denuntam! Iar ca sa-ti arat cat esti pe afara: acel fochist era angjat numai la voi? PS. asociatii de locatari/proprietari sunt 56.000 in total. Cate sunt administrate de firme specializate? peste 50%! deci iar ai vorbit in plus!
  • 0 (0 voturi)    
    pericol mare (Vineri, 13 mai 2011, 17:30)

    cititor [anonim]

    daca mai dureaza mult sitautia asta ajungem in caretea recordurilor cu somaj 0. Acum fara gluma,cum ramane cu urletele sindicalistilor care ziceau ca vorm deveni sclavi, sau pote ca asa se dorea o munca fara contract asa cam cand vrem si cand ne vine cheful sa mai furam ceva.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri