Elena Udrea: Romania e o piata de 20 de milioane de turisti care ar trebui reinvatati sa-si viziteze tara

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 26 aprilie 2011, 20:28 Actualitate | Esenţial

Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a afirmat, marti, ca Romania este "o piata de 20 de milioane de turisti care ar trebui reinvatati sa-si viziteze tara" si ca Ministerul Turismului nu poate interveni in ceea ce priveste preturile practicate de hotelierii romani.

Prezenta marti la Ploiesti, unde a participat la Colegiul Director al PDL Prahova in cadrul caruia Emil Boc si-a prezentat motiunea cu care candideaza pentru un nou mandat de presedinte PDL, Elena Udrea a afirmat ca este "un noroc pentru Romania ca poate sa foloseasca bani europeni pentru a se promova atat pe piata externa, cat si pe piata interna", relateaza Mediafax.

"Romania este o piata de 20 de milioane de turisti care ar trebui reinvatati sa-si viziteze tara", a afirmat Udrea.

Ministrul Turismului a spus ca nu pot fi opriti romanii sa plece in strainatate, dar ca "este bine" ca romanii sa viziteze si tara lor.

In ceea ce priveste preturile practicate de hotelierii din Romania, Udrea a apreciat ca acestea "ar fi bine sa fie adaptate pietei".

"Ar fi bine ca preturile din Romania sa fie adaptate pietei. Din pacate, ministerul (Ministerul Turismului - n.r.) nu poate reglementa preturile pentru ca este o piata libera, dar atat timp cat vor fi turisti care vor plati hotelierilor preturile considerate mari inseamna ca acestia nu vor scadea preturile. Noi ne dorim mai multa calitate. In ceea ce priveste preturile, noi nu avem nicio competenta", a spus Udrea.

Ministrul Turismului a adaugat ca in primul trimestru al acestui an a crescut numarul turistilor straini care au vizitat Romania, crestere care a fost de asemenea inregistrata si in trimestrul al patrulea din anul 2010.

"Cred ca trebuie sa investim in promovare. Romania beneficiaza de 75 de milioane de euro bani europeni pentru a se promova si cred ca ar trebui sa fim in stare sa cheltuim acesti bani", a mai spus Udrea.


Citeste mai multe despre   






















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

1529 vizualizari

  • +12 (16 voturi)    
    20 de milioane de romani?! (Marţi, 26 aprilie 2011, 20:58)

    costica [anonim]

    turisti care sa-si viziteze tara ?! Care 20 de milioane, stimata doamna?! Ca din astia, 4 milioane sunt mosi si babe saraci care n-au iesit din satul natal si nu s-au plimbat la viata lor decat cu caruta cu cai??!!!!!! Mai sunt vreo 2 milioane de tigani, dar astia se plimba la Paris, Londra si Roma si Madrid, nu in tarisoara asta amarata !!! Mai sunt vreo 2 milioane de copii pana in 4-5 ani si ce ramane se mai plimba cat ii tine punga saraca !!! De plimbat cum vrea Dna Udrea s-or plimba vreo 2 maxim 3 milioane de romani !!! Astia sunt Dna Udrea de plimbat, nu 20 de milioane cum spuneti Dvs !! Mi-a placut gluma Dnei Udrea, am ras bine pe seara asta, o sa dorm bine !!!!
    • +6 (6 voturi)    
      e blonda (Marţi, 26 aprilie 2011, 21:21)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui costica

      ce sa-i faci, problema e ca abereaza pe banii nostri, aici e buba
      • -3 (5 voturi)    
        daca a zis udrea (Miercuri, 27 aprilie 2011, 7:42)

        unu [anonim] i-a raspuns lui sellerman

        daca a zis udrea, nu e bine! asa e textu'
      • +3 (3 voturi)    
        Pai, ne cam meritam soarta. (Miercuri, 27 aprilie 2011, 8:35)

        danbaloiu [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

        NOI am permis, si inca multi spun in continuare ca asa trebuie condusa România.
        Am ajuns de râsul lumii (cu tot mai multi oameni care au uitat sa ...mai râda)
      • +4 (4 voturi)    
        de ce abereaza? (Miercuri, 27 aprilie 2011, 9:36)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

        mie mi se pare ca amicul costica de mai sus este cel care abereaza.
        milioanele alea de 'mosi si babe' saraci nu au copiii in floarea varstei care i-ar putea scoate din casa? cand ai copii pana in 4-5 ani ii tii inchisi in casa?
        comentariile voastre sunt mai 'blonde' decat afirmatia ministrului. in fiecare an cand aveti cateva zile libere se inghesuie snobii la pensiuni pe valea prahovei de nu mai ai unde sa arunci un ac, iar restul poponatiei se duce la bunici sa puna gratarul langa cotetul gainilor.
        • -1 (1 vot)    
          ti se pare ca nu abereaza? (Miercuri, 27 aprilie 2011, 11:01)

          sellerman [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          pai hai sa calculam, la o populatie de 21 mil catimai suntem, de unde scoate doamna ministresa 20 mil de turisti? eu chiar cred ca abereaza .cu snobii de pe valea prahovei sunt de acord cu tine, dar aia nu sunt 20 mil categoric...... nu mai intru in amanunte de calitatea serviciilor , cel putin de pe litoral, chiar nu are sens sa comentez .... doamna ministresa ar face bine sa faca niste vizite cel putin la vecinii bulgari, si sa ia notite despre ce inseamna calitatea serviciilor si comportamentul fata de turist, ar putea sa inceapa cu asta si apoi mai discutam.
        • +1 (3 voturi)    
          uite de ce abereaza Dna Udrea..... (Miercuri, 27 aprilie 2011, 11:10)

          costica [anonim] i-a raspuns lui pehash

          adica, Dna Udrea e cam paralela cu realitatea din buzunarele catorva milioane bune de romani.... Ieri INS anunta ca aproape doua treimi dintre salariatii Romaniei castiga sub 1.500 lei brut :

          "In luna octombrie a anului trecut, 65,7% dintre femei si 58,4% dintre barbati castigau mai putin de 1.500 lei brut arata datele INS publicate vineri. Per total, aproximativ 2,58 milioane de salariati, respectiv 62% din total au inregistrat venituri mai mici de 1.500 lei, in conditiile in care salariul mediu a fost de 1.721 lei."

          Ma indoiesc cum ca acesti angajati ar avea printre prioritati turismul, adica vizitarea Romaniei dnei Udrea..... Dna Udrea e complet paralala cu Romania asta, ca toata guvernarea portocalie in frunte cu Basescu si Boc....
          • +1 (1 vot)    
            complet paraleli.. (Miercuri, 27 aprilie 2011, 13:05)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui costica

            acelasi INS spune ca peste 90% din populatia romaniei traieste in locuinte proprietate personala si ca diferenta intre datele amigo si cele oficiale este de vreo 2 milioane salariati.
            deci majoritatea romanilor nu platesc chirie, o treime din salariati nu platesc impozite si tot asa..
            acelasi INS spune ca avem inflatie pentru ca jumatae din populatie fumeaza si consuma alcool la greu.
            cati romani practica un sport? cati fac miscare macar 30 de minute pe zi? cati au boli cardiovasculare pt ca mananca prea mult zahar si grasimi?

            uite asa gasesti rapid cele 20 de milioane de romani care ar putea in ziua libera sa-si puna doua sandwich-uri in buzunar si sa plece dimineata sa viziteze un obiectiv turistic la 50-100km de casa. daca n-au bani de transport e suficient sa renunte la tigari :)
            • 0 (0 voturi)    
              ce-ai enumerat arata exact saracia.... (Miercuri, 27 aprilie 2011, 13:53)

              costica [anonim] i-a raspuns lui pehash

              cifrele tale sunt caracteristice tarilor sarace..... gandeste-te ca 2/3 dintre angajatii Romaniei au salariul brut(!!!) sub 1500 Roni, ori la o familie cu 2 astfel de salarii si cu 2 copii, elevi la liceu sa spunem sau chiar studenti e foarte greu !!! Crezi ca le mai arde de turism??!! Cat priveste faptul ca romanii sunt mari proprietari de case, asta este real dar se datoreaza faptului ca mai mult de jumate din ei poate chiar 3/4 le-au cumparat imediat dupa revolutie, cand nu costau prea mult, nu stiu cati nu le-au cumparat atunci........ dupa revolutie s-au schimbat lucrurile iar criza ce a bantuit mapamondul va schimba complet situatia cu proprietarii de case din Romania... mai e si altceva aici, in Romania conditia de chirias inseamna altceva decat in lumea civilizata, este diferit din multe puncte de vedere, ratele si nu numai i-au determinat pe multi romani sa prefere in anii trecuti sa cumpere decat sa plateasca chiriile alea mari la proprietari....difera multe....
    • 0 (2 voturi)    
      Somn usor (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:09)

      johnsa [anonim] i-a raspuns lui costica

      Ai inteles exact despre ce vorbeste atat D-na cat si articolul : cati romani sunt in RO.
    • -3 (3 voturi)    
      citeste mai bine (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:10)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui costica

      20 de milioane de turisti, nu 20 de milioane de romani.
      si este vorba de turisti straini, nu romani.

      nu stiu unde ai vazut tu gluma... era la numar comentariul asta?
      • +2 (2 voturi)    
        20 de milioane de romani.... (Miercuri, 27 aprilie 2011, 7:58)

        costica [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        care ar trebui reinvatati SA-SI viziteze tara ??!!!! Aceasta exprimare din limba romana, tie ce-ti spune?! Tu chiar nu intelegi limba romana ?! De diateza reflexiva, ai auzit ?!! Este foarte clara exprimarea, cei 20 de milioane de romani, zice Dna Udrea, ar trebui reinvatati SA-SI viziteze tara!!! Acest SA-SI viziteze, se refera in frumoasa limba romana la propria tara, nu stii asta?! Mergi frumusel si mai citeste gramatica limbii romane !!! Poti si sa revii cu scuzele de rigoare si cu argumentele recitirii gramaticii limbii romane !!!!
      • +1 (1 vot)    
        esti in eroare (Miercuri, 27 aprilie 2011, 11:02)

        sellerman [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        doamna cea blonda spune clar: 20 mil de turisti care ar trebui invatati sa-si viziteze tara, nu e vorba deloc de turisti straini, corect?
    • +1 (1 vot)    
      Corect! (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:38)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui costica

      Doamna Udrea ar fi mai castigata daca ar invata pe gratis din comment-uri precum cel de mai sus, in loc sa arunce bani pe frunze fara nici un efect pentru turismul romanesc
    • +3 (3 voturi)    
      De ce esti rau? Ai stricat somnul doamnei Udrea! (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:52)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui costica

      La valoarea ei , ar merita mai mult de 20 de milioane de turisti romani. La fel ca Basescu, doamna Udrea e prea buna pentru popoprul asta nerecunoscator! Ei merita mai mult! Sper ca Dumnezeu sa le ofere ceea ce merita!
    • +2 (2 voturi)    
      Aia 4 milioane (Miercuri, 27 aprilie 2011, 0:12)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui costica

      Fac si ei plimbari...
      Acu ceva ani aveau niste bilete gratuite pe CFR. Bunica-mea primea in fiecare an un sejur la tratament la o statiune balneara. Si da, e de la tara si se plimba cu caruta :).

      La moaste la Iasi, vin cam 1 mil de romani, majoritatea mosi/babe...la manastiri, banuiesc ca tot ei sunt majoritari. Varsta turistului depinde de tipul obiectivului :).
  • +4 (4 voturi)    
    eu as vizita (Marţi, 26 aprilie 2011, 21:19)

    Gramofonu' [anonim]

    Dar n-am cum :(
    Cu CFR-ul am incercat si mi-a ajuns, pe autostrazi mi-e greu ca nu exista, cazarea e mai scumpa decat - un exemplu - in Austria.
    Nu trebuie sa ma reinvatati, ci sa ma convingeti.

    "atat timp cat vor fi turisti care vor plati hotelierilor preturile considerate mari inseamna ca acestia nu vor scadea preturile" - asta da citat, e de pus in rama.

    Eu vreau sa scada preturile, prin urmare actionez in consecinta ;)
  • +4 (4 voturi)    
    habar n-am (Marţi, 26 aprilie 2011, 21:20)

    octav [anonim]

    Alooooooooooo! S-a auzit la Ministerul ala care cheltuie pe proiecte aiurea banii tarii ca la vecinii cu turism preturile sunt la 50% din cele de la noi. De ce sa ma duc la banditi sa le dau banii, cand pot sa ii cheltuiesc in Grecia sau Bulgaria de 2 ori mai eficient, sa nu ma fure nimeni si sa cunosc si adevarata ospitalitate.
    Halal turism in Romania iar la Berlin v-ati facut de ras!
    Dati-va demisia da repede!
  • 0 (4 voturi)    
    turism (Marţi, 26 aprilie 2011, 21:51)

    udrea [anonim]

    am 63 ani si ii multumesc doamnei Udrea ca m-a trimis in excursie prin tara. Eu am fost in toate colturile tarii si am vazut cat e de frumoasa. Am reusit sa decontez cateva milioane de lei . dar ce mai conteaza .Vreau sa mai merg . dar tot cu decontare de la minister, si in afara tarii , de ex. prin America sau numai Australia, adica cat pot deconta. Va multumesc D-na Ministru si sa va dea CEL de sus , sanatate. Multumesc pentru efort.
  • 0 (0 voturi)    
    S (Marţi, 26 aprilie 2011, 21:52)

    The Man [utilizator]

    Subscriu!
  • -1 (5 voturi)    
    lelitei Udrea... (Marţi, 26 aprilie 2011, 21:55)

    monica L [anonim]

    i-as spune ca de doua luni vreau sa ajung la Tg.Mures sa vad orasul... Taromul cere niste preturi uluitoare, legaturile fiind imposibile unui sejur, iar cu trenul se fac 10 ore, fara intirzierile de rigoare. Pina la Sighetul Marmatiei as face 15 ore cu trenul iar la cl. 2 vagonul de dormit e cu cusete mixte sexual. Despre ce vorbeste lelea Udrea??? Imi plateste UE inchirierea unei masini cu sofer, care face oricum zeci de ore prin hirtoape?
    Lelea nu-i decit o mincinoasa, ca si Nelutu Botis si ceilalti pedelisti.
  • +2 (2 voturi)    
    care tara? (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:05)

    faranume [anonim]

    Eu as intreba-o care tara??? Madama Udrea, tu traiesti pe alta lume sau in alta tara.. sigur nu in tara care traiesc cei 20 de milioane de romani, traiesti in tara celor care-i fura zilnic pe cei 20 de milioane de romani..
  • +1 (3 voturi)    
    Turism romanesc fara drumuri (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:05)

    dsn [anonim]

    Ca sa poata viziata tara mai intai ar trebui sa aiba bani, apoi sa avem drumuri pe care sa nu-si rupa masinile si apoi ceva de vizitat la preturi mai mici ca in Grecia, Bulgaria sau Turcia. Fara cai de acces nu putem sa facem turism. Vine turistul o data si a doua oara nu mia calca nici in vis prin Romania. Mai avem mult de munca. Stam bine numai la reclama, elementul de care suntem cei mai interesati. Vom vedea ce o sa mai fie.
  • +1 (1 vot)    
    probabil (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:18)

    luxdesign28 [utilizator]

    ca dna Udrea a vrut sa spuna ca toti romanii sunt potentiali turisti. Dar oare cati isi permit efectiv sa o viziteze ? Fiecare om isi stabileste anumite prioritati.
    • +2 (2 voturi)    
      potentialii turisti romani..... (Miercuri, 27 aprilie 2011, 10:12)

      costica [anonim] i-a raspuns lui luxdesign28

      adica, Dna Udrea e cam paralela cu realitatea din buzunarele catorva milioane bune de romani.... Ieri INS anunta ca aproape doua treimi dintre salariatii Romaniei castiga sub 1.500 lei brut :

      "In luna octombrie a anului trecut, 65,7% dintre femei si 58,4% dintre barbati castigau mai putin de 1.500 lei brut arata datele INS publicate vineri. Per total, aproximativ 2,58 milioane de salariati, respectiv 62% din total au inregistrat venituri mai mici de 1.500 lei, in conditiile in care salariul mediu a fost de 1.721 lei."

      Ma indoiesc cum ca acesti angajati ar avea printre prioritati turismul, adica vizitarea Romaniei dnei Udrea..... Dna Udrea e complet paralala cu Romania asta, ca toata guvernarea portocalie in frunte cu Basescu si Boc....
  • +3 (3 voturi)    
    promovare ?? (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:23)

    kin3zu78 [utilizator]

    degeaba spoiesti matale gardul cand inauntru e ursul mort si imputit deja. Pai turistii straini nu ii atragi cu drumuri gaurite, cu jegul din orase etc.
  • 0 (2 voturi)    
    reinvatati/ (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:24)

    io [anonim]

    Reinvatati?? Cum pm te exprimi asa? Pe cine sa reinveti matale? Adica cei cateva milioane, cum zice costica mai sus, sunt neinvatati? Intr-o tara normala matale tre sa te ocupi de munca ta si sa lasi chestiile astea cu reinvatatul la o parte, suna al naibii de prost, doar ca nu te auzi acolo in rahat de prea mult zgomot. De aici , de peste balta, dintr-o tara civilizata, iti trimit greata un hai sictic la m in p. Auzi , reinvatati ... natia matii.
  • 0 (0 voturi)    
    Tot turist (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:24)

    luxdesign28 [utilizator]

    ma numesc si daca am cortul cu mine. Turist nu se numesc numai cei care merg cu masina si se cazeaza la un hotel.
  • -1 (1 vot)    
    pai (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:26)

    ady [anonim]

    or sa va usuce la bani ..imprejmuiti zonele radioactive din romania mai intai..daca UE afla cum stau haldele de uraniu ne scot cu un sut in fund afara..
  • +2 (2 voturi)    
    ai vazut cum sar tganii pe turistii din bucuresti (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:36)

    rov [utilizator]

    sa le ia bani pe locurile de parcare seara ?
    ai vazut in ce mizerie isi tin tigoineri casele din centru ?
    incearca cineva din minister sa mearga pe jos prin bucuresti sa-si dea seama ca ori nu sunt trotuare, ori sunt blocate de masini, ori pline de maidanezi ?

    hotelurile le-au luat securistii si potentatii-spagari fara talent in turim in anii 90, acum se culeg roadele....

    iar pe de alta parte si asa romanii stau aici de nevoie...

    vreti turism ?
    1 strazi-autostrazi
    2.curatenie, lege si ordine
    3.facilitati si disciplina fiscala
  • +1 (1 vot)    
    Cu barca in munti (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:40)

    trist roman [anonim]

    Este adevarat ca romanii ar putea fi primii intre turistii propriei tari doar ca nu toti au masina personala si nu toti isi pot permite cate un sejur la mare sau la munte in alt anotimp decat cel al reducerilor de pret ca masura guvernamentala.
  • +1 (3 voturi)    
    Tovarășa Udrea (Marţi, 26 aprilie 2011, 22:45)

    ady624 [utilizator]

    Stimată tovarășă, pardon, doamnă... nu promovarea este problema! Nu mă plimb prin România nu pentru că nu văd frunza la televizor ci pentru că mi-ar lua nenumărate ore să o fac. Ducem lipsă de infrastructura, cultură turistică (mă refer aici la personalul angajat în turism) și de oameni capabili să înțeleagă acest "business". Pentru că banii nu ies singuri din turiști, trebuie investiți mai întâi, ori la noi majoritatea cred că investiția înseamnă să cumpăr o bere de la alimentară și s-o vând la o masă în mijlocul trotuarului de cinci ori mai scump. Și astea nu neapărat în ordinea asta.

    Treaba cu promovatul este doar o metodă de a mai stoarce bani. Când ne apucăm de infrastructură și de școala de turism? Că nu e suficient să știi să scrii o notă de plată...

    Mulțumesc,
    Tov. Adrian
    • 0 (0 voturi)    
      Care promovare? (Miercuri, 27 aprilie 2011, 11:14)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui ady624

      Ca eu n-am vazut nici un spot cu celebra frunza (desi, de vreo 4 luni ma uit la Discovery si NG in Belgia).
      Sa fie facuta reclama doar pentru romani?
      • 0 (0 voturi)    
        Nici eu nu am văzut-o (Miercuri, 27 aprilie 2011, 13:43)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui mra

        Și mă aflu în Florida...

        Adrian
  • +2 (2 voturi)    
    cum s-o vizitam? (Marţi, 26 aprilie 2011, 23:02)

    sigmirean [anonim]

    costica a zis bine dar eu intreb pe d-na ministru :ati incercat vreodata sa ajungeti la Scarisoara?Ati trecut vreodata da la Fantanele la Albac?De la Sipot pe Cheile Nerei exceptand elicopterul,cu ce ne recomandati sa ne deplasam?Pestera Tausoarele este accesibila doar calare!In general caile de acces la numeroase obiective turistice sunt inpracticabile(ministra transporturilor va e cunoscuta?)Las lista deschisa pentru ca cei 2-22.000.000. de potentiali turisti sa spuna unde ar vrea s-ajunga,dar NU POT PENTRU CA NU EXISTA DRUMURI PRACTICABILE!
    • +1 (1 vot)    
      foarte bine (Miercuri, 27 aprilie 2011, 9:31)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui sigmirean

      daca ar exista drumuri s-ar distruge orice obiectiv turistic in 2 ani...
  • 0 (0 voturi)    
    UMILINTA (Marţi, 26 aprilie 2011, 23:07)

    ing.Die Nicolae Alexandru [anonim]

    ASOCIATIA "ROMENI DI PADOVA"
    Intoarcerea temporara acasa , prilej de emotii si nostalgii.
    Sentimente umilite de "vanatoatrea" la care suntem supusi de catre politia rutiera din Romania . Un fenomen cronicizat .
    Invitam si cu acest prilej ,autoritatile de la Bucuresti sa eradice aceste practici umilitoare pentru noi diaspora .
    Vom revenii cu o scrisoare deschisa pe aceasta tema ,adresata d-lui Ministru de Interne al Romaniei .
    De la Padova
    ing. Die Nicolae Alexandru-Presedinte .
    • 0 (0 voturi)    
      Luati avionul! (Miercuri, 27 aprilie 2011, 9:57)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui ing.Die Nicolae Alexandru

      Ca e ieftin. Daca tot insistati sa va dati buni cu masinile cu "clima bizonica" prin tara, nu va plangeti ca va jupuie politistii sau ca vi se rup rotile pe drumurile patriei.
    • +1 (1 vot)    
      mirat (Miercuri, 27 aprilie 2011, 11:17)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui ing.Die Nicolae Alexandru

      pentru ca eu ma intorc destul de des in tara (din Belgia) si nu am avut abolut nici o problema cu Politia Romana. Sa fie cumva si din cauza stilului de condus? (personal, cand vad pe strazile din Romania masini cu numar de Italia, casc ochii bine)
  • +1 (3 voturi)    
    e bine si in Ungaria (Marţi, 26 aprilie 2011, 23:09)

    sakura [anonim]

    Ieri seara m-am intors de la Hajdu in Ungaria. A fost bine si placut, am intrat in tara prin Satu-Mare. Inainte de granita sate amarate unguresti dar cochete, in Romania prafuite si urate, ciudate. Am fost in iarna in Austria. E ideal. Rog pe doamna ministru sa faca o comparatie intre Bad-Mittendorf si sa zicem...Tusnad.
    Sarumana, sa veniti in Ardeal si Europa data viitoare cu un pasaport in mana nu cu tampenii.
    • 0 (0 voturi)    
      Recomandare (Miercuri, 27 aprilie 2011, 11:18)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui sakura

      Evitati centura orasului Satu Mare (daca nu vreti sa ingropati masina acolo)
  • 0 (6 voturi)    
    Cu ce bani ? (Marţi, 26 aprilie 2011, 23:20)

    kjklggg [anonim]

    Inainte de guvernul PDL mai puteam sa fac un concediu vara dar de cand cu basescu boc 100% si taierile de 30-40% abia ne mai ducem zilele , darmite excursii. Poate pedelistii sa mai aiba ceva resurse.
  • +4 (4 voturi)    
    Intercity Brasov-Cluj IC531 (Marţi, 26 aprilie 2011, 23:34)

    Daniel [anonim]

    Intre vagoane anumiti pasageri ies din cand in cand si fumeaza desi vagonul restaurant este alaturi si acolo fumatul este permis...

    la fiecare deschidere de usa intra fum si miros de tutun in tot vagonul...

    controlorul se multumeste sa ii roage sa stinga tigara iar respectivul o arunca jos si o stince cu pantoful...

    niste cocalari dau drumu la manele la telefonul mobil si rasuna tot vagonul....

    controlorul trece, si ii roaga sa dea mai incet... nu sa opreasca...

    la mijlocul vagonului este un ecran lcd, unde tot drumul se perinda ofertele cfr catre munchen si austria... nici o informatie despre statii, nici o harta, doar ofertele cfr si un anunt mare cu rosu cum ca e interzis sa mergi fara belet...

    mergeti dvs in excursie in romania cu copii in fum de tigara la vagon de nefumatori...eu prefer sa imi cheltui banii de vacanta pe alte meleaguri
    • -3 (3 voturi)    
      ia alta ruta, catre Vest (Miercuri, 27 aprilie 2011, 0:11)

      sakura [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Pe trenurile unguresti, exemplu Budapesta-Oradea-Cluj-M.Ciuc sunt compartimente doar pentru fumatori. Sunt curate, altfel construite. Daca vrei sa te simti in excursie, ia te rog Iasi-Timisoara. Vei vedea India. Sau, sa zicem...Buzau-Ploiesti. Vei vedea un Bangladesh, te vei simti bine. Vei fi poate singurul calator ce isi cumpara bilet. E un sentiment unic, o aventura, vei simti adrenalina. Frica legata de faptul ca te vor lua controlorii la 11metri. Da de unde esti? De ce ai bilet?
  • +2 (2 voturi)    
    Romania, o gluma (Marţi, 26 aprilie 2011, 23:42)

    Butonel Mufa [utilizator]

    "Este bine?" zice Udrea? O fi, insa cum naiba as putea sa ajung eu din Bucuresti In Maramures de exemplu? Elicopter nu am, masina nu vreau sa o omor pe drumurile minunate ale tarii, asa ca prefer sa ma sui in avion si sa plec spre alte zari mai calde, de unde sa ma intorc cu bateriile incarcate. Nu vreau ca dupa un an de munca sa imi petrec concediul captiv pe soselele mult prea proaste si insuficiente ale Romaniei. Frumoasa tara si frunza, nu zic, dar mai frumoase sunt Grecia, Bulgaria, Turcia, Croatia sau orice alta tara europeana
  • +1 (1 vot)    
    Si dna Udrea ar trebui sa caonstientizeze (Marţi, 26 aprilie 2011, 23:49)

    pityu [anonim]

    Si dna Udrea ar trebui sa caonstientizeze ca fara infrastructura nu se poate tuism de calitate.
    Saptamana trecuta am vizitat Pestera Ursilor am crezut ca las masina acolo :((
    Drumul era ca si dupa razboi. Si acesta pestera este doar un singur obiectiv turistic renumit totusi ca si unul dintre cele mai spectaculoase obiective turistice ale Muntilor Apuseni.
  • +3 (3 voturi)    
    mai e de lucru... (Miercuri, 27 aprilie 2011, 0:08)

    Bogdan [anonim]

    Am batut Romania-n lung si-n lat. Am fost de la Gura Portitei la Sighetu Marmatiei si de la Voronet la Cazanele Dunarii. Am vazut barajul Petrimanu si am vazut Aiudul cu Rapa Robilor. Am fost in Tara Hategului si in Muntii Vrancei, am fost pe Valea Izei si la Sambata de Sus. Am fost intr-o gramada de locuri frumoase, ne-manelizate, cu oameni cu care-ti face placere sa schimbi o vorba.

    Acum, intrebare: cata lume a vazut la televizor promo-uri cu zona Tismanei? Dar cu zona Siriului? Dar cu Poiana Marului? Cate ghiduri turistice regionale sau panouri electronice interactive exista in orasele resedinta de judet sau in benzinariile de pe DN-urile noastre?

    Si mai important: cu o infrastructura rutiera si feroviara pe care viteza medie la drum lung ajunge cam la 60km/h, turismul in care trebuie sa-ti rezervi "o zi dus, una intors" intr-o tara de dimensiunea Romaniei nu poate depasi nivelul de "a, pai pentru asta tre' sa-mi iau concediu o saptamana..."
  • 0 (0 voturi)    
    despre turism (Miercuri, 27 aprilie 2011, 0:20)

    tavi [anonim]

    ar trebui constituita o organizatie a tuturor hotelierilor si tuturor proprietarilor de restaurante prin care sa se specifice preturi minimale sau maximale care pot satisface si atrage mai multi turisti. daca si ei vor clienti.
  • +2 (2 voturi)    
    faina tara (Miercuri, 27 aprilie 2011, 0:20)

    gopo111 [utilizator]

    pai udrea tu cum vrei sa se duca lumea sa viziteze propria tara, ca inafara de bucuresti si constanta tu nu promovezi nimic, nu am auzit niciodata sa zici ceva de manastirile din moldova, de maramures si altele, tu investesti in "turism"doar in bucuresti ca acolo ai tu interes, iti ies si tie bani de piine de acolo si cum zic alti si au fff mare dreptate in comments, cum vrei sa ajungi acolo sa vizitezi , inteleg ca tu udreo ai avion , elicopter, sau escorta de militie la dispozitie, dar restul? asa ca mai bine pe meleaguri straine, ca e super, Grecia e super, la fel Bulgaria, si altele, la noi , ce vezi , preturi supeeeeer mari , locuri jegoase si cam atit, pai daca te lauzi ca faci ceva pt turism , fa pt toata tara ca avem locuri super frumoase , dar cred ca tu nu ai auzit de ele, nu ai interes in astea, asa ca lasa-ne cu invatatul dea turismul ca esti o varza de femeie
  • +2 (4 voturi)    
    hotnews, de ce ma cenzurati? (Miercuri, 27 aprilie 2011, 0:29)

    monica L [anonim]

    ziceam doar ca lelea udrea e la fel de mincinoasa ca nelutu botis... nu-i motiv de cenzura...
  • +2 (2 voturi)    
    mda (Miercuri, 27 aprilie 2011, 0:50)

    vinny [anonim]

    mersi de sfat Lenutzo :)
    ah, greu e cu blonda asta :)
  • +1 (1 vot)    
    Reeducare (Miercuri, 27 aprilie 2011, 9:08)

    Grosu [anonim]

    Dna Udrea ar fi vrut sa spuna ca 20 milioane ar trebui sa fie "reeducati" sa viziteze tara. Poate sa-si faca vacanta la turnat pietris pentru autostrazi.
  • +1 (1 vot)    
    turism (Miercuri, 27 aprilie 2011, 9:34)

    sebi [anonim]

    Decat sa mia merg in Romania pe litoral mai bine stau acasa, aici nu se stie sa se faca turism decat sa se faca bani rapizi din nimicuri si calitate indoielnica !
  • +2 (2 voturi)    
    pe ce drumuri si cu ce pret ? (Miercuri, 27 aprilie 2011, 9:40)

    asda [anonim]

    pe 200 km de autostrada care au costat cat programele spatiale mondiale ?
  • +1 (1 vot)    
    intamplare (Miercuri, 27 aprilie 2011, 12:21)

    ady [anonim]

    sa-i reamintesc tov udrea ce inseamna turism romanesc..
    am fost in Bucovina ..la faimosul restaurant CAsa BUcovineana in vatra dornei ..toate bune si frumoase ..mancarea buna ..servire de nota 5 ..dupa ce ne-am cazat cineva suna la usa insistent..''alooo am venit sa colectam hartia''..deschid si ce sa vad o doamna cu o galeata colecta hartia igienica murdara pt ca nu era conducta capabila sa o transporte..
    am facut bagaju si am fugit..asta e turismu' in romania
  • +1 (1 vot)    
    Parca am fi pe vremea lui Stalin. (Miercuri, 27 aprilie 2011, 12:41)

    Alui [anonim]

    Auzi tu! Prostii de romani ar trebui invatati (reeducati fortat) sa-si viziteze tara! Obligatoriu.
    Pai hai tovarasa Udrea si da exemplu! Viziteaza dumneata tara cu masinuta personala si spune-ne si noua cum a fost.
  • +1 (1 vot)    
    cand raportul (Miercuri, 27 aprilie 2011, 12:47)

    nahir [utilizator]

    pret-calitate va fi la fel ca in afara tarii (desi banal deja, dar sa comparam Bulgaria cu Romania si ar fi suficient), atunci si romanii se vor orienta mai mult catre propria tara.
  • 0 (2 voturi)    
    Sfaturi pentru potentialii turisti in Romania (Miercuri, 27 aprilie 2011, 12:48)

    Alui [anonim]

    Va recomand sa circulati in Romania cu masini capabile de off-road. Daca nu, luati cu voi cel putin patru roti de rezerva, plus amortizoare daca mai incap.
    Sa nu va puna pacatele sa n-aveti rovineta! Ramaneti fara certificatul de inmatriculare al masinii si o sa va mai ia cateva sute de kilometri si zile sa-l primiti inapoi.
    Inarmati-va cu rabdare si masti de gaze pentru toti ocupantii masinii. Daca nimeriti dupa o rabla, depasirea va poate costa viata sau masina. Am fost in Ro in martie si drumurile sunt in cea mai proasta stare de cand ma stiu. Noroc ca am inchiriat un Nissan X-trail, cu alta masina aveam pagube mari.

    Cel mai bun sfat: Nu vizitati Romania!
  • +1 (1 vot)    
    romania merita vizitata (Miercuri, 27 aprilie 2011, 16:08)

    adrian [anonim]

    romania merita vizitata si cred ca toti suntem de acord cu asta. daca n-ar fi drumurile asa proaste, strainii ar navali instant !! deci primul pas ar fi infrastructura....20 de ani n-am fost in stare sa facem nimic, vom mai astepta inca 20 pana sa devenim o tara de vizitat!! turistii romani prefera sa mearga in tara, insa preturile sunt asa nesimtite incat optezi pt turcia sau bulgaria....si sa nu mai vb de servicii...ma rog, daca n-ar fi burtosii care-si permit sejur la mare si la munte, hotelierii probabil ar scadea preturile...pana atunci, nicio sansa!
  • 0 (0 voturi)    
    calcul (Miercuri, 27 aprilie 2011, 17:06)

    monica L [anonim]

    Am facut un calcul din care rezulta ca pe cei 1100000 cm de autostrada realizati de "Romania" in 2010 incap 13200 masini. Socotind ca in fiecare masina incap 5 romani, rezulta ca guvernul Boc trebuie sa realizeze autorstrazi inca vreo 215 ani de aici incolo, ca noi toti cei 20 de milioane sa facem turism pe drumurile - bune - ale patriei. La mai mare, Emile! Sa cresti mare, lelito Udrea!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version