Emil Boc: Oricine este capabil de munca in tara asta trebuie sa munceasca... smecherii trebuie sa dispara

de D.G.     HotNews.ro
Duminică, 27 iunie 2010, 11:12 Actualitate | Esenţial


Premierul Emil Boc s-a referit si sambata, in cadrul videoconferintei cu prefectii, la masura majorarii TVA la 24%, precizand ca propunerile initiale -de reducere a salariilor si pensiilor- vizau domeniile cheie, cu probleme. Premierul a recunoscut ca majorarea TVA este o solutie care are efecte dureroase pentru economie, pentru ca incetineste iesirea din recesiune: "avem nesansa de a corecta greselile din ultimii 20 de ani... aceste boli, care au intrat intr-o forma cronica; trebuie sa corectam aceste boli ale sistemului", a subliniat Boc.

Premierul s-a referit si la persoanele care primeau ajutoare de la stat, desi au vile si masini de lux: "Oricine este capabil de munca in tara asta trebuie sa munceasca... Smecherii care incearca sa primeasca bani pe usa din dos trebuie sa dispara din ecuatia economiei.

Potrivit premierului, verificarile efectuate pana in prezent in cazul a 25% dintre dosarele de acordare a venitului minim garantat au relevat ca in 20% din cazuri acest ajutor social este alocat necuvenit.

Premierul Emil Boc a anuntat sambata ca Executivul a decis majorarea TVA cu 5 puncte procentuale, de la 19% la 24%, si a aprobat forma finala a scrisorii catre FMI. Emil Boc a precizat ca decizia privind cresterea TVA este singura masura economica adoptata in sedinta de Guvern de sambata si reprezinta "cea mai buna solutie ramasa in acest moment, in raport cu celelalte, in conditiile deciziei Curtii Constitutionale".


Citeste mai multe despre   
















5133 vizualizari

  • -46 (68 voturi)    
    iesiti in strada ca nu se mai poate (Duminică, 27 iunie 2010, 11:18)

    roman [anonim]

    m-am saturat fratilor de vrajeala lui boc, basescu si sleahta lor de comunisti ajunsi in 20 de ani milionari in euro...ori facem o noua revolutie sa-i dam afara ori ne caram noi.
    • +58 (60 voturi)    
      Oamenii strazii (Duminică, 27 iunie 2010, 11:31)

      da,da [anonim] i-a raspuns lui roman

      Sa incerce Boc sa explice asta sutelor de mii de tigani care fac cozi la asistenta sociala sau la spitale pe banii nostri. Eu propun sa ii punem la construit autostrazi, vor costa si mai putin si vor primi si ei bani cinstiti.
      • +35 (41 voturi)    
        Sunt mul mai multi! (Duminică, 27 iunie 2010, 11:53)

        Arthur [anonim] i-a raspuns lui da,da

        Si pentru mine e uimire de ani buni cum nu da statul faliment. In Ro PRODUC ceva numai vreo 2,5 mil.Restul sunt fie bugetari,fie pensionari,fie tigani( care nu au platit vre-o data o taxa ,dar beneficiaza de ajutoare,spitale,chiar si scoli,tranport etc),tarani care nici eu nu platesc mai nimic la buget etc.Si din cei care produc valoare adaugata sunt o gramada care evazioneaza: in constructii 80% din muncitori lucreaza la "gris" cu salariul minim,iar restul la"negru",micii comecianti(chioscuri si tarabe) care sunt grosul declara max.10% din vanzari etc. Nu mai vorbesc de evaziunea de accize si TVA la alcool,tigari,combustibili,importuri de legume ,fructe,flori etc.Pe total faptul ca se colecteaza numai cca.32% din PIB din taxele si impozitele prognozate ,fata de peste 50% in statele UE ,e o situatie pe care toate guvernele au acceptat-o si ea ne-a dus aici. Si ,cum spuneam,ma mir ca nu dam faliment.Probabil ca d'aia e nemultumit Vladescu pentru ca stie ca nu o sa poata colecta TVA-ul suplimentar si ca de fapt va creste evaziunea. Cam penibil, dar ca si la circulatie nu poti sa pui firma si controlorul caci asa de raspandit e fenomenul. Mai trist e ca se va intampla ca de obicei: cei cca. 20% din romani care muncesc cinstit o vor lua in barba!
        • +11 (21 voturi)    
          in romania produc si agricultorii... (Duminică, 27 iunie 2010, 12:51)

          ... [anonim] i-a raspuns lui Arthur

          problema e ca romanul snob nu cumpara de la producatorii romani, iar statul corupt prefera sa sape agricultura in loc sa-i ajute pe tarani sa-si lucreze singuri pamanturile.
          de asemenea, bugetarii nu produc direct, dar cu nitica vointa si ceva patriotism din partea conducatorilor, bugetarii si-ar putea indeplini rolul esential: cel de favorizare a productiei - un profesor ar trebui sa formeze indivizi capabili de integrare in economia statului, dar fiecare "masura" impusa in invatamant este inversul celei eficiente. doctorii ar putea fi si ei eficienti daca cineva ar avea cat de cat grija de sanatate.
          si nu pledez, evident, pentru un stat interventionist, ci, dimpotriva, pentru unul in care statul sa se abtina de la indicatii pretioase, intentii distructive si furturi.
          d-l boc este un om cinstit si bine intentionat, dar, chiar si in echipa de guvernare, cati sunt asa?
          • +5 (13 voturi)    
            profesorii? (Duminică, 27 iunie 2010, 13:20)

            dan [anonim] i-a raspuns lui ...

            ai auzit tu sa plateasca impozit vreun profesor pe meditatii?? Profesorii cica ar trebui sa dea exemplu, ce exemplu dau???
            • +3 (3 voturi)    
              ce are una cu alta? (Duminică, 27 iunie 2010, 14:20)

              ? [anonim] i-a raspuns lui dan

              un invatamant subfinantat da rezultate jalnice. ia uitati-va la situatia invatamantului in elvetia, pentru comparatie.
              cat despre profesorii ce nu declara meditatiile, sunt evazionisti ca majoritatea privatilor din tara asta. dar o meditatie buna ajuta mai mult statul decat impozitul pe care ar trebui sa-l plateasca. daca meditatiile nu s-ar da decat pentru imbogatirea unor cunostinte sau aptitudini, iar nu pentru reiterarea acelorasi proceduri tocite recomandate de minister si inspectorate, atunci ele ar fi extrem de utile. meditatii exista si in occident.
            • +5 (5 voturi)    
              nu vorbi la general (Duminică, 27 iunie 2010, 14:40)

              Garda de Fier Vechi [utilizator] i-a raspuns lui dan

              domnu' daca tu nu ai iubit scoala carele este, nu vorbi cand habar n-ai. Ai idee cat este impozitul oficial? 280 lei si sunt destui care il declara la circa financiara. De la taricelu' incoace, v-ati golanit si dispretuiti tot ce tine de scoala, mai ales ca au fost promovati pe televiziuni diversi "profesori" galagiosi (exceptii mediocre). Preda o saptamana si dupa aia vezi daca mai gargarisesti!
            • +1 (1 vot)    
              POLITICAL CORRECTNESS !!?? (Luni, 28 iunie 2010, 10:47)

              escu [anonim] i-a raspuns lui dan

              Trebuie sa terminam odata cu aceasta ,,political correctness" fara nici o noima si sa-i punem la munca pe tzigani !
              Dane, hai sa fim seriosi, nu profii sunt problema noastra ci poate solutzia! Intradevar problema mare a acestei tzari este tzigania care se extinde peste tot precum ciuma !
          • +10 (18 voturi)    
            Da sigur (Duminică, 27 iunie 2010, 13:25)

            Alex S [utilizator] i-a raspuns lui ...

            Du-te la tara sa vezi milioane de tarani care se plang ca nu au ce manca si cand ii intreaba reporterii da cu ce va ocupati spune "cu agricultura". Au si ei un hectar de pamant si pe ala il dau in arenda ca le e lene sa il munceasca si se asteapta sa traiasca de pe urma lui. Argicultura inseamna fermieri cu zeci, sute de hectare de pamant pe care cultiva si care investesc, se extind pt a isi creste veniturile, nu se plang la guvern ca nu au ei bani.
            • +13 (13 voturi)    
              ? (Duminică, 27 iunie 2010, 13:40)

              ... [anonim] i-a raspuns lui Alex S

              eu nu cumpar zarzavaturi, fructe, lactate, oua decat de la tarani. si iata ca supravietuiesc. in plus, daca te uiti pe geam intr-o calatorie "la tara" o sa observi ca sunt destule terenuri cultivate. nu toate, ca suntem putori, dar destule. dintre elevii mei de liceu, multi isi ajutau parintii la muncile agricole.
              eu nu am vazut tarani care sa se vaite ca nu au ce manca. dimpotriva, intotdeauna m-a socat sa vad oameni care, fiind fosti lucratori in cap sau someri la tara, reuseau totusi sa duca o viata decenta PENTRU CA erau la tara si aveau gospodarie. probleme mai mari au, intr-adevar, cei din campia olteniei sau din baragan, pentru ca acolo totul depinde de soare si ploaie, iar seceta este o amenintare perpetua. cu putin ajutor, s-ar apuca sa-si margineasca lanurile cu copaci, pentru combaterea secetei, si, daca autoritatea de orice tip ar inceta sa intervina, ar avea si cui si pe ce sa-si vanda produsele.
            • +2 (2 voturi)    
              Nu o sa fiu la fel de delicata ca profesorul (Duminică, 27 iunie 2010, 19:05)

              Crina [anonim] i-a raspuns lui Alex S

              care a scris inainte, asa ca iti zic ca tu esti un trantor snob si imbuibat de emisiuni tv belicoase, si desigur.. si clontos! Si nu acei oameni onesti, care cu traiesc efectiv la tara, si chiar muncesc de dimineata pana noaptea tarziu! Si care nu se plang niciodata! Niciodata! Nici de pensii mizerabile, nici ca sunt nedreptatiti , nici ca o inundatie , sau o seceta infricosatoare, sau o ploaie cu gheata ( sau alte furii ale naturii) le distruge intreaga munca..
              Da, adevarat, mai sunt si starpituri la tara, insa procentul lor este prea mic, in comparatie cu cei care se cuibaresc pe la oras.
              Si nu stiu eu ce pamanturi nelucrate ai vazut, ca nu prea sunt. Iar cele care sunt, nu apartin cu adevarat taranilor, care isi iubesc pamantul, ci ale unor... revindecatori.. care nu ar pune nicicand mana sa lucreze! Pe ei statul ar trebui sa-i amendeze strasnic. Si daca tot nu se invata minte, sa le confiste latifundiile. Ca nu le merita
        • +4 (8 voturi)    
          Sunt doar partial deacord cu tine (Duminică, 27 iunie 2010, 13:22)

          Alex S [utilizator] i-a raspuns lui Arthur

          Sunt deacord ca tiganii si taranii care nu muncesc trebuie sa nu primeasca absolut nimic. Sunt anti socialism. Insa nu inteleg de ce sustii ca e bine ca statul sa incaseze peste 50% din PIB prin impozite. In momentul de fatza tu platesti 32% din care nu iti convine ca se tin in spate parazitii (nici mie). Da de ce vrei sa platesti 50% si in acelasi timp sa nici nu ii mai ajute? Cu ce te incalzeste ca nu ii mai ajuta pe aia in conditiile in care tie iti iau si mai multi bani prin impozite decat atunci cand ii ajuta? Nu ar fi mai bine sa ramana taxele la 32% din PIB, iar tiganii si taranii sa mearga la munca, in felul asta sa creasca PIB-ul si sa nu iti scada tie nivelul de trai?
          • +2 (2 voturi)    
            "tiganii si taranii"??? (Duminică, 27 iunie 2010, 14:31)

            ... [anonim] i-a raspuns lui Alex S

            nu inteleg alaturarea.
            "care nu muncesc"? - doar pentru ca munca unui taran este pe de-a-ntregul ignorata de stat nu inseamna ca acesta nu munceste. dimpotriva, pentru un alde noi obisnuit cu birou, calculator, program de 8-9 ore pe zi si week-end-uri, si cu o munca 50% inutila, o saptamana de "trandavie agricola" ar fi letala.

            prin urmare, ar fi extrem de util pentru pib-ul amarat al romaniei ca, in loc sa debitati ineptii precum "tiganii si taranii sa mearga la munca", sa incepeti sa ganditi un pic romaneste si sa incurajati mica economie locala.
          • 0 (0 voturi)    
            pentru (Duminică, 27 iunie 2010, 15:47)

            veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

            un sistem de sanatate si un sistem de educatie de calitate, sperand ca acolo vor merge banii in plus.... zic eu!
        • +6 (8 voturi)    
          despre taranii (Duminică, 27 iunie 2010, 13:27)

          un taran [anonim] i-a raspuns lui Arthur

          Matale zici ca taranii nu platesc mai nimic la pentru buget ? Zici ca asta e motivul pentru care care taranii sunt bogati si o duc asa bine?
          Nu vrei sa facem schimb , vino matale la sapat porumb , cules porumb, taiat coceni samd si vin eu la oras . O sa ai nevoie sa platesti aratul , discuitul , semanatul , ingrasamintele , treieratul etc dar presupun ca nu o sa fie o problema pentru matale ca probabil o sa ramaii cu un profit bun dupa vinzare recoltei . Eu nu reusesc nici un profit , lucrez pe pierdere , munca mea nu se pune de loc la socoteala . Dar vine perceptorul la poarta si m-a trage de mineca sa imi platesc darile , ca au mai angajat vre-o 3 la primarie si trebuie sa fiel si ei platiti dupa merit ..
        • +3 (5 voturi)    
          raspuns si unui roman ce a postat nmai sus (Duminică, 27 iunie 2010, 14:03)

          tepes [utilizator] i-a raspuns lui Arthur

          Arthur,nume de legenda,pacat ca vorbesti fara sa gindesti.Cum poti sa pui pe acelasi palier pensionarii si tiganii?Spui tu ca pensionarii nu platesc taxe si impozite?pai asta este nenorocirea ca numai ei platesc,,unde traiesti amice de ce nu te informezi intii pt.a nu blama o intreaga categorie sociala .-Cit priveste pe cel ce se intitulea roman poate sa se care afara daca vrea,ca de astfel de sfatosi nu avem nevoie.
      • +29 (29 voturi)    
        smecherii sa dispara.. (Duminică, 27 iunie 2010, 11:55)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui da,da

        Pai scade populatia romaniei la jumatate daca dispar toti 'smecherii'. Boc foloseste un apelativ mult prea generos pentru milioanele de trantori care prefera sa traiasca din ajutoare de stat si alte cateva milioane de ipocriti care mananca paine degeaba pe bani de la buget.
        • -3 (7 voturi)    
          hahahahahahahahahahahah (Duminică, 27 iunie 2010, 12:35)

          tirtau [anonim] i-a raspuns lui pehash

          trantorii sunt multi,dar cu un guvern capabil astia nu ar reprezenta nici un pericol.....muuuult mai periculos este prostul care insista sa munceasca ...vezi cazul guvernului(boc)
        • 0 (0 voturi)    
          Gresesti cu 50% (Duminică, 27 iunie 2010, 15:01)

          Florin [anonim] i-a raspuns lui pehash

          "Sa dispara" inseamna sa-i bagi la puscarie ca Boc nu s-a gandit la "solutia finala". Si atunci trebe imprejmuita Romania cu gard de sarma ghimpata.
      • -1 (5 voturi)    
        astia ne cred prosti (Duminică, 27 iunie 2010, 12:12)

        true [anonim] i-a raspuns lui da,da

        s-au gasit chioru si piticu sa dea lectii de morala...ei si trepadusii lor fura de rup si prostimea sa munceasca
      • -2 (2 voturi)    
        hahahahahahahahahahahhahahah (Duminică, 27 iunie 2010, 12:32)

        tirtau [anonim] i-a raspuns lui da,da

        pai nu ai citit cu atentie......el spunea ca are de gand sa plece din tara asta ....sau nu intelegi in ce categorie intra?
      • +16 (16 voturi)    
        aveti dreptate (Duminică, 27 iunie 2010, 12:44)

        hm [anonim] i-a raspuns lui da,da

        din pacate, atata timp cat guvernul nu se ia de acesti indivizi, foarte multi dintre ei plini de bani, tupeu, masini etc, si care nu platesc niciodata nici un fle de impozit traind pe spinarea noastrea, acest guvern nu mai poate spera nici macar la o minima credibilitate. Personal, m-am saturat sa merg pe strada si sa calc pe coji de seminte, m-am saturat sa ii vad in piete cum capuseaza munca taranilor, m-am saturat sa ii aud cum injura pe strazi, m-am saturata sa vad cum dau cu picioarele in masinile care ii deranjeza, m-am saturat sa ii vad cum ne bat doctorii prin spitale, M-AM SATURAT .....
      • +8 (8 voturi)    
        smecherii sunt cei cei ce favorizeaza (Duminică, 27 iunie 2010, 13:16)

        george [anonim] i-a raspuns lui da,da

        Smecheri de fapt sunt cei ce faciliteaza acordarea ajutoarelor de orice fel.
        De ce nu sunt infundate puscariile cu citeva mii de doctori de praduiesc bugetul si sa vedem daca or sa mai indrazneasca altii sa bage mina in buzunarul public.De ce oare vinovat este doar cel ce cere dar nu cel ce da . Sau cumva cei ce dau aceste ajutoare sunt doar incompetenti dar inocenti in prostia lor.Nu cred ca sunt asa inocenti
      • 0 (0 voturi)    
        iuh (Duminică, 27 iunie 2010, 19:52)

        dew [anonim] i-a raspuns lui da,da

        in Germania exista legi care ar putea sa inspire in directia asta...

        dar nu suntem Germania.

        ce vrei sa faca copii astora ? :)
        sa munceasca ?!!!

        wrong thinking.
    • +36 (36 voturi)    
      esti liber sa te cari... (Duminică, 27 iunie 2010, 11:46)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui roman

      sa taiem pensii nu vre,sa dam afara functionarii care sunt in plus nu vrei,sa marim tva nu vrei,sa taiem pensiile si salariile mari ca ale lui costea si costiniu nu vrei,i da si tu oa solutie mai buna sau dute in china sau cuba si ia-l si che guevara asta al nostru cu tine
      • -2 (2 voturi)    
        pentru asta cu cuba lui (Duminică, 27 iunie 2010, 11:52)

        ras [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        dar de averile ilicite ale lui videanu, berceanu, blonda lui base, fiica lui base, fratele lui base si altii ca ei de ce nu zici nimic...
    • +1 (1 vot)    
      Da, da, da.... (Luni, 28 iunie 2010, 13:16)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui roman

      ...sa vina Patriciu, Vantu si altii care nu au furat.... Cam asa vrei sa zici matale....Suspini, nu-i asa, dupa frumoasele vremuri in care politica se facea cu bata minerului......ce vremuri!!! Bolsevicii au distrus tara asta si se pare ca inca nu s-au saturat!!!
  • -29 (41 voturi)    
    :)) (Duminică, 27 iunie 2010, 11:19)

    Camil [anonim]

    Maaama da asta'i destept rau!! Ce idee buna!! Sa dispara smecherii si sa munceasca aia care pot :D... Oare s-a gandit mult? Cred ca a stat inchis intr-o camera cu consilierii (mai ales Vass) ore intregi pana sa ajunga la concluzia asta :)))
  • -29 (41 voturi)    
    as (Duminică, 27 iunie 2010, 11:24)

    gina [anonim]

    adik tu si base si toti pdelistiii si atunci tara isi revine!!!!
    • +30 (34 voturi)    
      Gura pacatosului.... (Duminică, 27 iunie 2010, 11:43)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui gina

      La ce anume isi revine ? La jaful PSD-isto liberal ? facturile voastre trebuie sa le plateasca acum o natie intreaga ! Nu va ajunge cat ati jecmanit, vreti iar ? In cotet cu voi !
    • +3 (5 voturi)    
      Tabula rasa (Duminică, 27 iunie 2010, 16:36)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui gina

      Iata ce pot face, unora dintre semenii nostri, sedintele de spalare a creierelor!

      Oare, mai sunt sanse de a ne reveni ca natiune, cu oameni precum @gina?
  • +11 (21 voturi)    
    Smecheri mai versus smecheri mici (Duminică, 27 iunie 2010, 11:25)

    valisa [utilizator]

    Aici sunt vizati doar micii smecheri. De cei mari nu va atingeti ca de, fac parte din conducerea tarii si doar fac legile in favoarea lor.
    • +4 (6 voturi)    
      smecherii mici: multi, da' rai (Duminică, 27 iunie 2010, 13:44)

      blend-a-merde [anonim] i-a raspuns lui valisa

      de-ar disparea smecherii mici, tot ar fi bine. dupa parerea mea astia capuseaza mult mai mult decat aia mari. sunt prezenti in orice comuna, in orice oras, fie ca e mic, fie ca e mare... si nu capuseaza altceva decat bugetul. de-acolo s-au hranit si de-acolo se hranesc si-acum, in plina criza. astia nu au mama, nu au tata. ling cu usurinta ce au scuipat si viceversa. de fapt, tot ce e aparat administrativ local este o grupare infractionala. intra in politica pentru a-si asigura relatii in toate directiile si a profita de orice informatie aducatoare de venituri. poti discuta despre treaba asta zile intregi. doar trebuie sa deschizi ochii si sa cauti pe net. uite un exemplu: http://www.giurgiu.anofm.ro/proiecte_in_derulare.htm
  • +28 (36 voturi)    
    Aveti dreptate (Duminică, 27 iunie 2010, 11:29)

    gabriel [anonim]

    Este greu D-le Boc sa corectati ce a pastorit PSD 15 ani...succes.
    • -20 (24 voturi)    
      mai desteptule (Duminică, 27 iunie 2010, 12:02)

      sebastian [anonim] i-a raspuns lui gabriel

      In aia 15 ani basescu a fost de doua ori ministrul transporturilor.... si o data vicepremier.. asa ca mai taci din gura... du-te si ... pe marile genii basesciene, ca sunt tare capabili... si apoi sa vorbesti.
    • -3 (3 voturi)    
      hahahahahahahahahahahh (Duminică, 27 iunie 2010, 12:41)

      tirtau [utilizator] i-a raspuns lui gabriel

      ptr Boc e greu orice ;e greu sa vorbeasca la microfon(tre sa stea pe varfuri)e greu sa ia o decizie (vezi schimbarile de idei de pe o zi pe alta)e greu sa aplice ideile altora (vezi pensiile)......etc
      eu sunt sigur ca nu va putea aplica nici masura asta cu tva marit.....
      am votat cu ei si nu cred in PSD dar nu cred ca in anii de guvernare ai lor a existat atata panica, nesiguranta si lipsa de incredere,asta este cea care ne omoara ,restul bucurosi le-om duce toate..SARACITI BINE............
    • -1 (3 voturi)    
      Doar 10 (Duminică, 27 iunie 2010, 16:03)

      Albu Zahar [utilizator] i-a raspuns lui gabriel

      Doar 10 ani a pastorit PSD-u.l
      11 ani au pastorit altii.
      De 6 ani pastoreste Basescu.
      Crezi ca problema e la pastor?
  • -13 (25 voturi)    
    bun (Duminică, 27 iunie 2010, 11:31)

    Mazeta [utilizator]

    Boculetz se leaga de oamenii care au primit nemeritat ajutoare de stat, dar nu zice nimic de firmele care au primit subventii, garantii si ajutoare, devalizand statul. Hai sa dau un exemplu celebru:

    „In urma cu cateva zile, Basescu a laudat si Rafinaria RAFO, tot in timpul unei vizite de lucru, sustinand ca "abordarea pe care a avut-o noul management de la RAFO este una corecta". In plus, presedintele a initiat acordarea unui ajutor pentru RAFO sub forma de garantii guvernamentale pentru un credit de 330 milioane euro.” (4 oct. 2009)
    • +2 (2 voturi)    
      atentie! (Duminică, 27 iunie 2010, 12:23)

      tiana [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Garantiile guvernamentale nu sunt bani. Asa ca ce ai spus tu sunt parole, parole, parole...
  • -13 (25 voturi)    
    ajutoare de la stat (Duminică, 27 iunie 2010, 11:33)

    andrei [anonim]

    Bai Bocule, da sefu' tau cum a primit o casa moca desi era presedinte?
    • -1 (3 voturi)    
      plusuri ptr. mazeta (Duminică, 27 iunie 2010, 12:57)

      +++++ [anonim] i-a raspuns lui andrei

      si i-a cumparat casa langa Paris ebei & sidei de cateva mil. printr-o firma off-shore....
      cum suna indemnul lui bokkkk? smecherii trebuie sa dispara?
      dar dalapidatorii, aia nu trebuie sa dispara?
      Pai sa inceapa cu seful sau!
  • +16 (34 voturi)    
    de ce atata ironie in comentariile voastre? (Duminică, 27 iunie 2010, 11:37)

    proBOC [anonim]

    de ce atata rautate? Chiar nu vedeti cat munceste omul acesta? Chiar nu percepeti bunele lui intentii? Nu vedeti ca el, Basescu, Vladescu, Funeriu si Udrea sunt singurii care ne pot ajuta? Ei ne vor scapa din ghearele saraciei asa cum ne-au scapat deja de nenorocitii de comunisti si de mogulii cei rai. Ne-au scapat de Iliescu, Patriciu, Vantu, Voiculescu... de acesti oameni rai, asa cum in trecut Iliescu ne scapa de Coposu, Ratiu, Campeanu si toti cei care "nu mancasera salam cu soia ca noi" si venisera "sa ne vanda tara" ...Tineti minte? Discursurile dictatorilor seamana si ei mereu vor identifica niste "oameni rai care vor sa suga sangele poporului"
    Ca sa revin cei din guvernul de azi sunt oamenii pentru a caror sanatate ma rog zi de zi. Datorita lor copii mei vor trai mai bine. Da, da, da... sunt portocaliu pana la capat ;)
    • +10 (22 voturi)    
      comparatii (Duminică, 27 iunie 2010, 11:52)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui proBOC

      a-i compara pe Iliescu, Patriciu, Vantu, Voiculescu cu Coposu, Ratiu, Campeanu e de domeniul sacrilegiului.inteleg ca antenele ti-au spalat creierul si ca oricum nu era mult de spalat, dar si stupiditatea credeam ca are o limita. m-am inselat.
      • +7 (9 voturi)    
        Citeste mai atent ! (Duminică, 27 iunie 2010, 13:00)

        xxx [anonim] i-a raspuns lui alpha

        Citeste mai atent ce a scris omu de mai sus, ca NU ai inteles ce a vrut sa zica.
        • -1 (1 vot)    
          lasa-l asa.... (Duminică, 27 iunie 2010, 20:12)

          proboc [anonim] i-a raspuns lui xxx

          Ce daca nu a inteles!

          Important este ca noi il iubim pe domnul presedinte Traian BASESCU, pe Emil Boc si, desigur, pe competenta doamna UDREA si suntem vesnic recunoscatori ca am scapat de comunistii cei rai.
          Vai...cat sunt de fericit!!!!
    • +7 (13 voturi)    
      Ce subtil? (Duminică, 27 iunie 2010, 12:06)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui proBOC

      Arati cu degetul in alta parte si spui "uite hotul",pentru a nu vedea hotii.Degeaba-i pupi in cur pe Voiculescu,Patriciu,Vantu,etc. tot excroci raman.Problema este ca in Romania ,cu un parlament care-si urmareste numai propriile interese,nu se pot lua masuri dure intr-o perioada de criza.Si Boc e vinovat.La urma urmei este primministru,democratic ales,si conform principiilor democratiei,minoritatea se supune majoritatii.Boc trebuia sa dea de pament cu cei care se opun masurilor.Sa dea afara din administratie toti oamenii lui Tariceanu si Nastase,pentru-ca este normal cand vii la putere sa vii cu oamenii tai.Si asa stie romanul cine si ce a facut.Daca nu ai oameni pregatiti sa poti sa iei puterea ,nu te mai inghesui si asteapta
    • -1 (1 vot)    
      da? (Duminică, 27 iunie 2010, 12:22)

      me [anonim] i-a raspuns lui proBOC

      de 6 ani e base presedinte si se fura la fel de mult
      paoate chiar mai mult...
      daca nu stii mai bine taci!
      pdlu fura la fel pa psdu si pnlu asa ca termina cu lozincile populiste!
      se pare ca in materie de spalat creierul americanii au ce invata de la noi
    • -5 (5 voturi)    
      ok (Duminică, 27 iunie 2010, 13:18)

      militaru [anonim] i-a raspuns lui proBOC

      sa-ti fie de bine ca esti pornocaliu!din pacate traiesti intr-o alta tara nu cea a lui boc si comp.
      mie chiar mi-e rusine ca sunt ardelean cu habaucul asta.altiiiiiiiiii.
    • 0 (0 voturi)    
      ai vrut sa spui (Duminică, 27 iunie 2010, 14:56)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui proBOC

      ca esti portocaliu pana-n varful urechilor.
      Da te rogi si pt Ridzi?
      • 0 (0 voturi)    
        Desigur ca si pentru doamna Ridzi (Duminică, 27 iunie 2010, 20:16)

        proBoc [anonim] i-a raspuns lui Florin

        Competenta maxima a acestor distinse si minunate doamne de la PDL (Elena Basescu, Udrea, Ridzi, Anastase) este demna de tot respectul nostru.
        Sunt vesnic recunoscator presedintelui nostru, Domnul Traian BASESCU, ca a promovan mereu oameni extraordinari, cu calitati indutabile. Multumesc din suflet domnule presedinte.
        Alaturi de dumneavoastra vom atinge noi culmi de progres si bunastare. MULTUMESC. Sunteti farul calauzitor al acestui neam. Cel ce ne-ati scapat de comunistii cei rai si de mineri. MULTUMESC.
    • +2 (2 voturi)    
      Impotriva smecheriei (Duminică, 27 iunie 2010, 16:27)

      Albu Zahar [utilizator] i-a raspuns lui proBOC

      De mult lupt impotriva smecheriei, a smecherilor, a incultului profitor, a celui ce crede ca sa fii destepta inseamna sa furi si sa muncesti inseamna sa fii prost.
      Smecherul este viermele care mananca din societatea moarta cultural.
      Eram un Don Quijote pana acum, dar nu mai sunt... Abia acum incepe lupta finala... Bravo Boc!
      • 0 (0 voturi)    
        .... (Duminică, 27 iunie 2010, 21:33)

        dorian gray [anonim] i-a raspuns lui Albu Zahar

        dulce inocenta...
        vorbesti de parca boc a aterizat ieri pe planeta si a detetctat intr-o clipita problema tarii
        boc e de destul timp premier, e jenant ca acum de-abia "a realizat'" ca e rau ca sunt asa multi smecheri...
  • +21 (21 voturi)    
    cum scria un tip intr-un ziar... (Duminică, 27 iunie 2010, 11:43)

    Niggerson [utilizator]

    ...IMPOZITATI TZIGĂNIA ! Dar problema e, sunteti voi capabili ?
  • 0 (22 voturi)    
    Elevii silitori (Duminică, 27 iunie 2010, 11:47)

    Justin Puscasu [anonim]

    Dl. Boc vorbeste mult, repede, folosind cuvinte mari, ca un elev silitor care a invatat pe dinafara lectia.
    Din pacate, face cam putin.
    Paradoxal, imi aminteste de un alt elev silitor,c are vorbea putin, rar si taraganat, insa facea si mai putin - Dl. Ciorbea.
    Amandoi se lupta cu "greaua mostenire", dar, de obicei, sunt invinsi de "securisti". Sau de propria incompteneta.
    • +3 (3 voturi)    
      Face putin... (Duminică, 27 iunie 2010, 12:26)

      martianu [utilizator] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      Pentru ca nu este lasat de mafia asta care a impanzit si ingradit toate institutiile. Tu chiar nu vezi ce se intampla in jurul tau, papi cu lingurita ce-ti baga TV pe gat... si cu asta ii dai inainte. Pacat ca sunt multi ca tine.
  • 0 (0 voturi)    
    gargara populsta tipica (Duminică, 27 iunie 2010, 11:50)

    Serban [anonim]

    bla bla bla ...
    Mai bine intra in detalii si spunea ca ei tintesc sa creasca veniturile la buget cu 1 miliard de euro prin aceasta crestere de tva.
    Ma indoiesc ca nu puteau sa scoata banii astia din alta parte. Ministerul turismului are in 2010 buget de 0.5 miliarde euro de exemplu.
    Autostrada de 42 km de langa Cluj a costat 1.1 miliarde de euro ca sa pun in perspectiva ce inseamna 1 miliard.
    Au miscat fragila balanta a economiei... e posibil sa plece investitorii, sa produca numai falimente si sa scada veniturile bugetare si mai mult.
    Inca odata factura incompetentei conducatorilor este platita de cei care produc ceva in tara asta.
    Domnule Boc si dragi politicieni; De la mine si de la multi alti romani un calduros: Va Iubim!
  • 0 (0 voturi)    
    smecherii lor sunt OK (Duminică, 27 iunie 2010, 11:50)

    bogdan [anonim]

    Dar de smecherii care iar schimba bordurile prin capitala (Piata Arsenalului) nu zice nimic ?
    Sau cei care asfalteaza strazile (calea Vitan) fara gropi ?
    Sau smecherii care primesc sute de milioane de euro ptr autostrazi invizibile(Bechtel, Arad-Timisoara, cernavoda-Constanta, Bucuresti-Ploiesti) ?
    Aaaa... ei sunt ok.. sunt ai lui Videanu, Berceanu, Udrea, etc
    La prosti - biciul pe ei si taxe cat mai mari. Adevaratii smecheri vor trai mai bine !
  • 0 (0 voturi)    
    Ajutoare sociale. (Duminică, 27 iunie 2010, 11:52)

    Cristian [anonim]

    Cred ca in loc sa constate (ca asta putem face cu totii) domnul Boc ar trebui sa initieze si masuri concrete, cum ar fi, de exemplu:

    - atunci cand se constata ca ajutorul social este nejustificat se dispune pe loc sistarea platilor
    - masurile de recuperare se pot dispune ulterior, iar ele trebuie sa vizeze direct persoanele responsabile de analiza dosarului si nu neaparat beneficiarul final (de la care oricum nu ai ce lua), respectiv cei care au facut ancheta sociala si cei care au validat dosarul.
    - pentru persoanele care nu sunt prezente in tara trebuie sistata plata (acest lucru se poate face consultand baza de date a politiei de frontiera sau a vamilor si baza de date a agentiei de prestatii sociale)

    E mai simplu si mai eficient.
  • +15 (15 voturi)    
    cine e capabil de munca a plecat deja (Duminică, 27 iunie 2010, 11:54)

    angel [anonim]

    catre alte tari, und emuncesti dar si ai. au ramas romanii sadea, care isi fura caciula unii altora. pot sa fie alegeri peste alegeri, toti sint la fel
  • +4 (8 voturi)    
    e chiar invers (Duminică, 27 iunie 2010, 11:57)

    vveninosu [utilizator]

    poate surprinzator pt boculetz, dar e chiar invers. cei care sunt capabili sa munceasca au plecat sau se gandesc sa plece, iar smecherii raman sa "suga" cat ma pot
  • -12 (14 voturi)    
    Smecherii (Duminică, 27 iunie 2010, 12:02)

    Om al muncii [anonim]

    Munca l-a creat pe om si smecherii au cread PDL-ul
    Mititelule, lamureste-l pe tatucul Dicta-Chiorul sa-i termine pe: Videanu, Berceanu, Blaga, Udrea+Cocos si restul de smecheri. Daca nu v-a plati pretul tacucului Stalin care a omis sa-l termine pe Beria si i-a fost fatal.
    ... "oricine poate munci in tara asta" pe un salariu de mizerie. In schimb smecherii NU!
  • +13 (15 voturi)    
    mega tare vorba asta (Duminică, 27 iunie 2010, 12:03)

    dan [anonim]

    dl. Boc smecherii din tara asta NU platesc impozit, doar cei prosti..adica cei salariati ca mine. ma gandesc cu groaza cum saracii manelisti vor supravietui in aceste vremuri cu tva 24%, mai ales ca nu platesc impozit la stat. vai vai...a zis cineva mai sus sa iesim in strada. cea mai buna idee in ultima vrem...
  • +7 (7 voturi)    
    Intrebare pt dl. Boc (Duminică, 27 iunie 2010, 12:05)

    george [anonim]

    desi stiu ca nu o sa-mi raspunda. De ce abia acum? De ce trebuie sa ajungem pe buza prapastiei ca sa ne spuna asta? E premier de ieri? Nu mai vorbesc de faptul ca de vorbe sunt satul. Vreau sa vad ca face ce spune! Atfel, nu imi aminteste decat de Ceausescu cu al sau `Sa facem totul!`.
  • +12 (12 voturi)    
    CORECT! (Duminică, 27 iunie 2010, 12:08)

    vasile b [anonim]

    IN TARA ASTA SUNT NUMAI BURTOSI..NUMAI CERSETORI SI POMANAGII..NUMAI LENESI-PUTUROSI.

    LA MUNCA CU EI NU LA INTINS MANA..SI LA CERSIT AJUTOARE....

    SA DEA BOC LEGI DURE CA IN TOATE STATELE MEMBRE ALE UE SA-I PUNA LA MUNCA...

    OAMENI BUNI..VOI MUNCITI SA-I TINETI PE JEGOSI ACASA CU AJUTOR SOCIAL..SA INCURAJATI TIGANII SA FURE, SA CERSEASCA SI SA STEA PE BANII MUNCITI DE VOI..
  • +4 (4 voturi)    
    Hotii stilati (Duminică, 27 iunie 2010, 12:09)

    Rautaciosu [anonim]

    Mai intai scapati de hotii din jurul CIOLANULUI GRAS
    PS VEDETI AGONISELELE MULTORA .....
  • -4 (4 voturi)    
    Sluga ajunsa imparat.... (Duminică, 27 iunie 2010, 12:13)

    TED [anonim]

    Am citit comentariile de mai sus....sunt siderat....
    catelusii pedelei continua sa latre....dau vina pe partide,pe pensionari,pe daci si romani....pe poporul asta ca exista....si nu prea mai pot fura...nu prea mai au ce....
    Acest om ajuns PRIM....e o caricatura...nu stiu ce studii are si pe unde....dar asta nu e in stare de nimic....poate doar sa recite aberatiile marinarului sef de gasca de hoti....
    Nu mai scriu mare lucru....ma oripileaza pedeleii care au ordin sa-si apere gasca de mafioti....si lor si sefului le vine sfarsitul....
    Apropo...securisti ascunsi in conducerea actuala....dati-va jos epoletii....se vad...
    Poporul o sa va arate recunostiinta!...
    • +1 (1 vot)    
      lui tTED (Duminică, 27 iunie 2010, 22:06)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui TED

      din felul in care va exprimati, dv. dati dovada de *SUPER EDUCATIE* si *SUPER CULTURA*. Rusine !
  • +1 (1 vot)    
    deraiere de subiect (Duminică, 27 iunie 2010, 12:21)

    Dru [anonim]

    smecherii...baronii locali, politicienii corupti..what'ever!!! sincer nu ma intereseaza, vina e aruncata din gradina in gradina, din dna in dna in conturi externe in afaceri murdare , in datorii de stat?

    si noi??? restul oamenilor care muncesc pe rupte si cotizeaza lunar la stat? noi? astia care platim la sanatate si cand avem o problema mergem la particular pt ca statul nu are resurse? noi..astia care avem rate ca n-am vrut sa platim chirii la nesfarsit..mi se pare ca din toata ecuatia asta cu majorarea tva singurii care au de pierdut sunt tot romanii care muncesc cinstit. salariile nu se vor majora, are grija statul tinand salariul mediu atat de mic sa incurajeze si multinationalele sa nu-l mareasca pt a se situa in limita legala...iar preturile cresc constant. ajung din nou la aceesi concluzie la care au ajuns si altii inaintea mea: ori emigrez ori incep sa fac afaceri murdare...caci in tara asta...daca muncesti cinstit si iti platesti taxele o iei la ****
  • -2 (2 voturi)    
    wow (Duminică, 27 iunie 2010, 12:24)

    me [anonim]

    "Oricine este capabil de munca in tara asta trebuie sa munceasca...smecherii trebuie sa dispara " - pai si ce mai astepti? da-ti demisia ! si sa te urmeze si restu!

    PS: nu zicea-ti voi ca mai bine plecati decat sa mariti TVAu?

    PPS: fiti portocalii fratilor pana la capat. cu ei o sa muriti! cresterea TVAului inseamna 90% falimentul romaniei
  • 0 (0 voturi)    
    ramasite ?!! (Duminică, 27 iunie 2010, 12:27)

    liviu! [anonim]

    ,,Trebuie ca rominia sa scape de clica lui iliescu [comunista ] si apoi sa ne gidim ca o sa fi bine, pina cind lideri celor 2 partide P.S.D si P.N.L nu vor fi pedepsiti pentru devalizare acestei tari nu va fi bine [basescu se chinuie sa faca ca justitia sa functioneze ,dar degeba nu functioneza !!!
  • +1 (1 vot)    
    Smecherii muncesc ! (Duminică, 27 iunie 2010, 12:29)

    Muntean Ilie [utilizator]

    am platit taxa de poluare de 1380 EURO in anul 2008, august...........acum am auzit ca cei care s-au judecat cu statul au primit taxa inapoi..........si uite asa ma judec cu statul sa-mi iau banii inapoi pentru ca este o taxa ilegala........RUSINICA STATULUI SI CONDUCATORILOR.......
  • 0 (0 voturi)    
    restructurarea bugetarilor e mult mai importanta (Duminică, 27 iunie 2010, 12:34)

    pinguinu [anonim]

    ca de obicei, se bate apa in piua; banuiesc ca de restructurarea smecherilor de bugetari a uitat, cind de fapt smecheria(a se citi cancerul romaniei) acolo e concentrat; ar fi momentul ca boc sa dispara, ca e clar ca nu isi va depasi niciodata conditia.
    • 0 (0 voturi)    
      Mai e ceva (Duminică, 27 iunie 2010, 20:08)

      george [anonim] i-a raspuns lui pinguinu

      si nu stiu daca nu e chiar mai important decat problema bugetarilor. As zice ca e nevoie si de politisti si de judecatori si de doctori si de profesori. Si cred ca mai sunt si alte categorii pe care le uit acum. E nevoie de ei, fac ceva, sunt platiti pentru ce fac si platesc impozit. Cred ca problema cea mare e populatia rurala. (Ma feresc sa folosesc termeni asa de duri ca ai tai si prefer sa numesc populatia rurala `problema`). Populatia rurala nu produce nimic, nu plateste impozite dar consuma (daca permiteti termenul) si justitie si sanatate si invatamant ca sa nu mai zic de ajutor social. Sigur, ca guvern e mai simplu sa arati cu degetul spre bugetari si sa iei de la ei - mai ales in conditiile in care oamenii au fost invatati ca judecatorii sunt corupti, doctorii sunt prosti iar profesorii forteaza copiii sa faca meditatii - decat sa misti cu adevarat lucrurile in mediul rural adica acolo unde nimeni in ultimii 20 de ani (sau poate 65 de ani) nu a fost in stare sa miste lucrurile in directia buna. Cum ar zice dl. Vacaroiu, `parerea mea!`.
  • -2 (2 voturi)    
    corectarea greselilor (Duminică, 27 iunie 2010, 12:41)

    nihil [anonim]

    "avem nesansa de a corecta gresilele din ultimii 20 de ani..."
    Prin taierea pensiilor si salariilor nu corectati absolut nimic stimabile domn. Nici majorarea TVA nu este o solutie. In tara asta decedata d.p.d.v economic un singur lucru ar mai putea resurcita economia. O dictatura militara asociata cu iesirea din marea adunatura eoropeana, pentru a putea reporni productia proprie, lucru ce sta la baza economiei nationale. Ca importul ieftin, de proasta calitate si mai ales SCUTITE DE TAXE SI IMPOZITITE nu face altceva decit baga in pamint productia nationala. Si inca nu am pomenit de piata neagra, evaziunile fiscale si multe alte lucruri neplacute.
    Trebuie sa luati la cunostinta stimabile d-nule BOC sunteti un incompetent impreuna cu toata adunatura din cele doua camere. Va sugerez sa dizolvati parlamentul si sa va dati demisia.
  • +2 (2 voturi)    
    Romania (Duminică, 27 iunie 2010, 12:42)

    ionut [anonim]

    Romania cheltuie mai mult decat produce. Avem mult pre multi bugetari cu salarii mai mari decat in domeniul privat iar pensionari sunt si ei mult prea multi in raport cu numarul persoanelor peste 60 ani.
    Le tot plangem de mila bugetarilor, dar daca am face un sondaj am vedea ca peste 50% din populatia activa a tarii ar vrea sa lucreze la stat. De ce oare?
    Daca am scadea contributiile angajatorului cu 10% am putea aplica un impozit progresiv pe salar megand pana la 60-70 % in acest fel am lovi mult in acei bugetari si pensionari cu salarii si pensii foarte mari. Deoarece eu cred ca in domeniul privat s-ar gasii tot felul de solutii ca salariile mari sa se plateasca sub alte forme iar cele medii nu ar afecta angajatorul datorita reducerii contributiilor la salarii. Sau se poate mari contributiile angajatului la snatate si pensii.
    Impozitul pe profit si dividend nu trebuie schimbat pentru a nu descuraja investitorii.
  • -1 (1 vot)    
    problema e in ograda ta mai boc (Duminică, 27 iunie 2010, 12:44)

    cristi [anonim]

    in ograda voastra ca toti sunteti din acelasi aluat ..si pdl si psd..pnl..pc..udmr..sau care naiba mai sunt... toti ati intrat in politica sa va imbogatiti si asta ati facut.. nu ca va doare pe voi de tzara asta . problema e TUNURILE pe care le-ai dat si le dati.. aici sunt miliardele de euro ce acum ne lipsesc atat de mult...aici sunt fabricile care au existat si nu mai exista si nici nu vor exista.. aici sunt contractele pe care le "castigati corect" cu statul practicand preturi de n ori mai mult decat media... aici sunt asfaltarile care nu se mai termina si tot nu avem drumuri...aici sunt rudele angajate ca deh sa manance si ei... iar asta de 20(douazeci) de an CONTINUU!! aici e problema!
  • +8 (8 voturi)    
    ... (Duminică, 27 iunie 2010, 12:49)

    piktor [anonim]

    mi se pare foarte interesant pentru spiritul "comentatorilor" de ocazie de pe-aici, cum primul ministru e injurat ca si-a permis sa trimita putorile la munca...
    "cine nu munceste, sa nu manance" - daca stiti cine a zis vorba asta, sariti sa-L injurati si pe El
    • -4 (8 voturi)    
      la munca (Duminică, 27 iunie 2010, 13:26)

      militaru [anonim] i-a raspuns lui piktor

      la munca este in regula,dar unde ?la locurile de munca inchise de acualul guvern?
      despre ce economie vorbiti?noi mai avem economie?sunteti din alt loc! economia noastra e formata din servicii,bisnita ,furt,alte asemenea.
      • +4 (4 voturi)    
        Citeva propuneri (Duminică, 27 iunie 2010, 15:56)

        aac [utilizator] i-a raspuns lui militaru

        - spalat veceuri publice
        - curatenia orasului
        - sapat santuri
        - agricultura (cu ziua), etc.


        De munca este numai sa vrei. Tu faci economia nu guvernu. Dupa modul in care gindesti se poate vedea ca astepti sa ti se dea sau sa ti se faca.

        Mie mi s-a facut lehamite de concetatenii mei de tipul tau.
    • -6 (6 voturi)    
      pentru piktori ca tine (Duminică, 27 iunie 2010, 13:28)

      comentator [anonim] i-a raspuns lui piktor

      prostii muncesc si smecherii ca videanu, berceanu, blonda lui base, fiica lui base, fratele lui base si toti trepadusii lui base fura pe rupte si isi fac averi de milioane de euro
      • +2 (2 voturi)    
        serios, te auzi cand vorbesti? (Duminică, 27 iunie 2010, 18:50)

        piktor [anonim] i-a raspuns lui comentator

        ti-e ciuda ca nu poti si tu sa furi?
        nu te pricep... vrei sa ai fara sa muncesti pentru ca numai prostii muncesc?
        uite de-aia n-are matza coada!
  • +7 (7 voturi)    
    Trebuia sa vina criza ca sa se faca curatenie (Duminică, 27 iunie 2010, 12:50)

    cix [anonim]

    De ani de zile, mii de persone s-au pensionat pe caz de boala si lucreaza la negru bine merci, totul cu complicitatea medicilor, care au luat spaga ca sa faca "un bine". Dupa toti se mira ca nu mai sunt bani de pensii, de investitii etc. Asta e doar una din gaurile sacului, pe care dupa capul lui Boc ar fi trebuit acperite de cei cu pensii de drept. In administrazie s-au triplat in ultimii 3 ani bugetari din adminsitrazia publica... ca de, vineau bani de la investitori straini si de la romanii din afara. Acum totul s-a blocat, banii nu mai vin si sa vedem ce vor face cu bugetarii parazitari...Actualii guvernati, pe care i-am votat in loc sa fi luat masurile necesare la timp s-au gandit la pelea lor, la alegeri iar acum cand e tarziu si dau vina pe altii si iau masuri disperate de ultim moment. Sunt complet dezamagit de clasa politica actuala, indiferent de culoare.
  • -1 (1 vot)    
    cum sa dispara? (Duminică, 27 iunie 2010, 13:02)

    Dan [anonim]

    a) exterminare?
    b) expulzare?
    e) reeducare in lagare de munca?

    Ce alegeti, dle Boc?
  • -2 (2 voturi)    
    BOC (Duminică, 27 iunie 2010, 13:04)

    sabo [anonim]

    INCEPE CU DUMNEATA SI SLEAHTA CARE SUGE DE ANI BUNI
    PENTRU CINE VORBESTE BOC?
    PENTRU SARACI?
    PAI LA ASTIA A TAIAT NU LA SMECHERII!
    SMECHERII BINE MERCI
    CU PENSII MARI, IN PARLAMENT SI
    LA...COTRO....
    SAU NU AVEM IN -COTRO....CE -NI-SE -DA!!!
  • +3 (3 voturi)    
    terminati odata cu pomeniile (Duminică, 27 iunie 2010, 13:06)

    make [anonim]

    Dar de ce se mai dau ajutoarele de stat.Aud????De maine tb suspendate orice ajutor de stat, nu ai de lucru asta nu inseamna ca statul tb sa iti dea sa stai degeaba.Se stie cine sta degeaba si anume de o anumita culoare.In plus toate subventiile de care beneficiu pensionari tb sa dispara de la mijloacele de transport in comun gratis, medicamente compensate cu 90% , ajutoare la caldura etc toate aceste tb sa dispara ca pensiile acestora nu s-au taiat.Sa mai terminam o data cu pomeniile astea, nu iti permiti sa platesti intretinerea la ap cu 4 camere din centru bucurestiului inseamna ca te muti la garsoniera.Nu mi se pare corect ca eu sa le platesc la astia intretinerea, parinti mei care sunt la tara de ce nu beneficiaza de astfel de facilitati??Tb sa inteleaga ca nu ii tine nimeni in centru Bucurestiului si sa merga la tara dc atat isi permit.
  • -2 (2 voturi)    
    Boc are dreptate (Duminică, 27 iunie 2010, 13:09)

    Mihai [anonim]

    In consecinta, el ar trebui sa fie primul care sa dispara. Apoi Udrea, Videanu, Berceanu si ultimul pe lista cu voia dvs. Basescu.
  • 0 (0 voturi)    
    despre smecheri (Duminică, 27 iunie 2010, 13:12)

    elena [anonim]

    Eu cred ca ar trebui sa-i mentionati si pe smecherii pe i-ati numit in functii mari cu salarii mari care nu fac nimic si deci nu gresesc nimic ;trag de timp si iau bani.Si spuneti ca dezvoltarea tarii se amana ????pana cand?
  • -2 (2 voturi)    
    Afara ! (Duminică, 27 iunie 2010, 13:14)

    Doctoru' [anonim]

    Daca smecherii trebuie sa dispara atunci...afara cu voi ! Voi cei de la guvern sinteti cei care va tineti de hotii si smecherii. Afara de la guvern, e timpul sa umpleti puscariile !
  • +1 (1 vot)    
    la munca cu fitele si coalarii.. (Duminică, 27 iunie 2010, 13:15)

    tom [anonim]

    la munca cu toti fitosii si cocalarii care ne sfideaza cu averile si neam-prostismul lor devenit deja proverbial...eradicarea contrabandei cu tutun, droguri si alcool ar rezolva dintr-un foc toate problemele financiare ale tarii.. totul este sa se vrea aceste lucruri...este momentul adevarului pentru boc si nu stiu daca are sustinere din partea alor lui, daca nu cumva si acestia sunt bagati in astfel de combinatii .....
  • +8 (8 voturi)    
    exista un telverde pt a denunta falsii pens? (Duminică, 27 iunie 2010, 13:18)

    adrian [anonim]

    Buna ziua,am o intrebare pt hotnews:exista un telverde unde se pot da informatii despre falsii pensionari( pensionati pe caz de boala)?
    multumesc anticipat pt raspuns,o zi buna in continuare
    • 0 (0 voturi)    
      0800.806.806 (Duminică, 27 iunie 2010, 23:59)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      Asta este de la DNA. Probabil ca astia pot inregistra reclamatia.

      website: http://www.mai-dga.ro/index.php?l=ro&t=213
  • +6 (8 voturi)    
    Problema e ce facem cu smecherii ca (Duminică, 27 iunie 2010, 13:21)

    Alex [anonim]

    Antonescu, Ponta, Iliescu, Nastase, Vanghelie, Mazare, Dragnea, Geoana, Voicu, Voiculescu, Vantu, Patriciu...? Astia ne-au mancat zilele si inca o fac...
    Sunt de acord cu Boc! La munca cu parazitii!
  • -1 (5 voturi)    
    Salut voivos de pionier (Duminică, 27 iunie 2010, 13:22)

    constantin [anonim]

    Mult iubite si stimate Tovaras Boc: Invataturile dumneavoastra despre smecherii care trebuie sa dispara, sunt halucinante! Ar insemna ca cel putin 50%, pardon 70% din cetatenii acestei colonii, sa dispara. In frunte cu mult iubitul si stimatul Tovaras, si sleahta lui de Tovarasi Guvernanti!
  • -1 (1 vot)    
    ar fi trebuit sa spuna : (Duminică, 27 iunie 2010, 13:34)

    zarzache [utilizator]

    oricine e capabil de munca in tara asta trebuie sa faca si smecherii ... fraerii trebuie sa dispara
  • +3 (3 voturi)    
    cinste floare rara (Duminică, 27 iunie 2010, 13:34)

    petrache [anonim]

    oamenii cinstitii sunt pe cale de disparitie
  • +1 (1 vot)    
    CRIZA (Duminică, 27 iunie 2010, 13:45)

    nik [anonim]

    Partile bune ale crizei :
    1.Ne face mai responsabili.
    2.Populatia incepe sa invete notiuni de economie ,atfel incat nu va mai pune "botu" la sloganul PSD :pensii ,ajutoare si protectie sociala pentru toata lumea.
    3.Reforma statului.
    4.Constientizarea electoratului ca nu este deajuns sa fi "bun gospodar sau baiat de treaba " pentru a fi si primar.
  • +2 (2 voturi)    
    DA ! (Duminică, 27 iunie 2010, 13:48)

    zit [anonim]

    Incepeti cu parlamentul: cei de la guvernare lasti nasul mai jos iar opozitia sa lase ciocu' mai mic si refaceti legile cum trebuie, fara ''portite''de scapare; dati de pamint cu evazionistii si dati fondurile unde trebuie, cu termen de maxim 2 ani, in care sa-i obligati pe cei ce le primesc sa demonstreze ca le-au meritat si SA PRODUCA, nu sa-si umfle conturile in banci si averile personale ( in caz contrar sa le returneze cu dobinda !); restructurati TOT aparatul bugetar si recalculati salariile si pensiile in raport cu PIB-UL (ce depaseste limita bunului simt, IMPOZITATI PINA LA 80% DACA CCR NU VA DA VOIE SA TAIATI!), si anulati TOATE TIPURILE DE SPORURI si alte genuri de compensatii suplimentare, faceti salarii unice pe ramuri de activitate SI ATIT; veniti cu programe de dezvoltare viabile pt. companii care sa PRODUCA nu pt. buticari, cazinouri si tot felul de bisnitari care nu fac decit sa ia din en-gros si sa vinda la en-detail; anulati taxe asurde (tip ''taxa pe apa de ploaie'' !) si acordati relaxari fiscale pentru ADEVARATII investitori care pot crea mii de locuri de munca (nu 2-3 !); renuntati la sistemul ''clientelar'' DE STAT; dati stabilitate si incredere celor care vor sa investeasca, nu mai schimbati legile si nu mai introduceti taxe de azi pe miine; faceti licitatii publice TRANSPARENTE si cunoasteti-va BINE partenerii de licitatie; puneti la treaba organele de contol asa cum si unde trebuie; mariti impozitele proprietarilor de mari suprefete de teren NELUCRATE,micsorati-le si dati facilitati si fonduri directe celor care le lucreaza (pt. utilajele necesare, ingrasaminte, seminte,etc).S.A.M.D... Va asiguram ca cine poate sa lucreze va lucra si sint multi care ar trece de la stat la privat (contrar unor pareri) cu doua conditii insa : SA AIBA UN LOC SIGUR DE MUNCA,DUPA PREGATIREA PE CARE O ARE SI SA FIE PLATIT ! NU POTI CERE UNUI MEDIC SA MUNCEASCA LA SAPA, NICI OTELARULUI SA PUNA PERFUZII ! Gata cu hotii si lenesii, si-au luat destul !!
    • -2 (2 voturi)    
      Cum le stii tu pe toate (Duminică, 27 iunie 2010, 14:48)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui zit

      Da daca n-ai candidat! Da poate nu-i timpu pierdut
  • -3 (5 voturi)    
    de ce nu lasati comentariul meu sa treaca? (Duminică, 27 iunie 2010, 13:54)

    cristi [anonim]

    nu postati decat ce va convine voua? pe ce criterii alegeti comentariile avand in vedere ca am folosit un limbaj adecvat,,? moderatorii vostrii au nuanta politica..sau sefii moderatorilor au directive de partid? mesajul meu a fost general si s-a indreptat catre toata clasa politica... pt ca mi se pare ipocrit mesajul lui Boc cand aceleasi laturi le face si pdl-ul asa cu le-au facut si cei dinaintea lor.. si apar la tv si in presa pozand in salvatori cu idei marete dar ca de fiecare data exista cineva care impiedica bunul mers dar ei nu se lasa infranti pt ca doresc binele poporului...
  • +4 (4 voturi)    
    PSD (Duminică, 27 iunie 2010, 13:56)

    liv [anonim]

    acum un an ma distra un afis electoral :
    PSD = (P)Pensii
    (S)Salarii
    "D-ul" ,nu stiu ce dra** insemna ,poate ma ajutati voi .
    • +3 (3 voturi)    
      Datoria-i ca râia (Duminică, 27 iunie 2010, 16:50)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui liv

      "D"-ul vine de la... Datorii!

      In campaniile electorale se dau si pomeni electorale:
      - [P] de la Pensii (electorale);
      - [S] de la Salarii (electorale);
      - [D] de la Datorii (post-electorale)

      Unde nu-i cap, vai de buzunare... Vezi bucuria unora dintre pensionari, la aflarea vestii ca vor ramane cu cei 15% in buzunar. Trai, neneaca, si huzur!
  • +3 (3 voturi)    
    Mai bine iesiti la munca! (Duminică, 27 iunie 2010, 13:58)

    CigStar [anonim]

    Lasati frate iesitul in strada si puneti mana pe lopata, sapa, coasa sau orice altceva va este la indemana. Doar asa mai avem o sansa sa supravietuim.
  • +2 (4 voturi)    
    B a B O C (Duminică, 27 iunie 2010, 14:07)

    punisher [anonim]

    Pai cine a generat situatia asta cu smecherii nu tot STATUL.? Pai tu acum iti dai seama ca singura solutie este munca riguroasa si recompensati oamenii inventivi si muncitorii?Pai,voi guvernele dela 89 incoace ce ati facut pana acum?Ati incurajat nemunca,prostia,smechereala,hotia,prostia,nepotismele si acum vii si vorbesti? Glumesti sau esti prost?.Pana si in ziua de azi la stat de cand a venit PD-L se angajeaza la greu nepoti,rude si ii da afara pe oamenii care muncesc.Pai sa vedem noi cand o sa ramaneti cu toti prostii angajati la STAT sa vedem ce p--a mea faceti? cretinilor.Bai Bocule,celalte tari sunt imprumutate , cu greutati financiare mai mari ca Romania,dar macar ei au ramas cu drumuri,cai ferete,spitale,scoli,etc.Romania cu ce a ramas??? Cu nimic si cu banii furati si fara nimic,nici scoli,spitale,drumuri ,etc.si voi aveti tupeul sa spuneti ca smecherii trebuie sa dispara cand de 20 de ani ati distrus in Romania cultul muncii si ati pus la loc de cinste hotia,nemernicule!!!!!!!!!! Uaaaaa .
  • +4 (6 voturi)    
    Numai gargara (Duminică, 27 iunie 2010, 14:08)

    Mihai [anonim]

    de la dl Boc. Eu vreau fapte, la timpul prezent, nu la viitor. Daca un angajat isi toarna patronul ca lucreaza, va fi dat afara findca patronul respectiv indeasa ceva in buzunarul celor de la inspectorat si nu se intampla nimic. Curatenia trebuie inceputa in politie si justitie. As angaja cativa procurori de baza, le-as da cateva zeci sau sute de mii de euro pe luna si sa inceapa curatenia. Pentru orice corupt din Ro, ca a luat spaga un leu sau un milion de euro 25 de ani de puscarie fara drept de vizite sau eliberare conditionata. Sa poata fi inchisi si judecatorii si avocatii si toti care isi baga nasul, inclusiv politicienii, chiar si presedintele. La puscarie cui nu-i convine in civilizatie. Iar acolo sa fie dusi la munca pentru mancare, nu sa traiasca pe cheltuiala noastra. Nu munceste, nu manca ca in civilizatie. Si ghertoii cu bmw care se duc si iau ajutoare de la stat. Ai contribuit cu ceva? Nu. Atunci valea, daca fugi de munca nu meriti sa primesti ajutoare, daca comiti infractiuni puscaria te manca. Daca in Ro nu se incepe cu niste legi dure vom sfarsi rau, indiferent cine va fi la guvernare. As baga la inchisoare si pe cei care dau spaga in timpul alegerilor, galeti, zahar, faina etc.
  • -1 (3 voturi)    
    UIte ma ce zice bocciu! (Duminică, 27 iunie 2010, 14:20)

    eba [anonim]

    Uite ca si-a dat sema acas udrea vicleanu, berceanu, ritzi, bleaga si ceilalti de pe langa el fura si nu fac nimic si le-a mai zis si smecheri! BA, E TARE ARDELEANU ASTA! Ce mai, ii plesneste capul ala mare de dobitoc ce e ! Deci cand udrea fuira cu cocosul ei de doi bani o groaza de bani e nimic iar cand dai la o familie de pensionari un ajutor de inclazire e tragedie nationala... Asa intelege nemrnicul asta?! Pai d-aia merge tara prost fratilor ca nu il taram pe piticul asta prin oras sa il dam cu capul de bordurile lui viclanu.. Tra condusa de doi pitici retardati> bbese si boc...
  • +1 (1 vot)    
    ....sa dispara....dar (Duminică, 27 iunie 2010, 14:22)

    agora [anonim]

    Cam tarziu .Smecherii o duc bine merci de 20 de ani si si-au asigurat si urmatorii 100 ...
  • -1 (1 vot)    
    Asta... (Duminică, 27 iunie 2010, 14:43)

    Xulescu [anonim]

    ... e ca si cum ar fi spus ca el, impreuna cu sleahta de smecheri ce ne conduc ar trebui sa dispara :)) Ce dobiBoc !
  • +4 (4 voturi)    
    Ca tigan, sunt boier! (Duminică, 27 iunie 2010, 14:44)

    Stanescu Minune [anonim]

    Cand sunt minor, iau bani de la stat, mai cersesc,mai ciordesc, scoala moca, spitale moca. Cand sunt mare mai julesc cate cava, daca merg in puscarie satul imi da mancare si casa. Impozite la stat moca, amenzi nu platesc niciodata, la votare vind convenabil votul. Cand sunt batran (este drept ca nu prea apuc),primesc ajutoare de stat. NU AM PLATIT TOATA VIATA IMPOZITE. Vand tigari la greu (kanci accize), vand droguri. Am tot ce-mi trebuie, sa faca Base taxele de 90% nu-mi pasa. Ma mut in Franta si Anglia. SUNT BOIER!
  • -1 (5 voturi)    
    o sa supravietuim. Sa-i dam statului ce merita! (Duminică, 27 iunie 2010, 15:18)

    sivulache [anonim]

    eu sunt din acea categorie cea mai afectata! Sunt bugetar cu salariu mic si familist. Da sunt din acea categorie de cetateni cinstiti care am platit si ultimul leut datorat statului si statul nu a facut niciodata nimic pt mine. Cand am fost bolnav medicul de familie mi-a cerut bani pe adeverinta, iar medicamentele desi erau intr-un program national de compensare m-a lamurit ca nu mi le poate compensa caci sunt altii mai nevoiasi, de plafonul e mic. Cand am fost sa-mi schimmb permisul auto, xeroxurile ordinare nu le luai de la Politie ci de la o firma de peste drum unde era 5 lei tipizatu (banale A4 care ar trebui sa fie pe net). Platesc rovigneta si-mi rup masina in cele mai proaste drumuri din lume.Platesc impozitele locale la zi, dar loc de parcare langa blocul meu nu primesc de drept (desi locuri sunt) ci ar trebui sa dau ploconul . Si exemplele pot continua.
    Dar nevoia e cel mai bun dascal. O sa incep si eu sa invat sa fentez acest stat grobian si necinstit care isi bate joc cu predilectie de cei mai loaiali cetateni ai sai. Cumva trebuie sa supravietuim si noi, si chiar daca fizic o sa o facem mocirla promovata de acest stat corupt ne va asana constiintele. Probabil ca ar fi trebuit demult sa se ajunga la rebeliune civica, dar noi astia cinstiti si fututi de stat suntem o minoritate. Deci va trebui sa ne reorientam dupa modelele din jurul nostru, adica tagma celor care-i doare in cur de statul asta.sa-i dam statului ce merita!Sa-l tratam cum ne trateaza si el pe noi.
    Cand il auzi pe Boc ce ineptii debiteaza te apuca plansu. Chiar m-am gandit la o comparatie, asta e atat de potrivit si de capabil sa fie prim-ministru, cam asa cum e femeia de serviciu de la mine din scara pregatita sa fie prim solista la Opera din Viena.
  • -1 (3 voturi)    
    Un exemplu... (Duminică, 27 iunie 2010, 15:40)

    cristian [anonim]

    Oricine este capabil de munca in tara asta trebuie sa munceasca... smecherii trebuie sa dispara

    Pai Guvernul ar trebui sa dispara primul, nu?
  • +1 (1 vot)    
    Vorbe (Duminică, 27 iunie 2010, 16:15)

    dondan [anonim]

    Vorbele astea le tot auzim de o gramada de ani. Ca trebuie sa scapam de smecheri de lepre de jigodii ca economia subterana e in floare ca se fac se dreg.
    Un singur lucru se uita ca datorita politicului de orice culoare sa ajuns aici. Si vorbe de astea mari o sa mai auzim de aici fiti convinsi.
    Iar daca ar fi sa scapam de smecheri in primul rand ar trebui sa scapam de ei......
  • -1 (3 voturi)    
    Vorbe, vorbe goale la foc automat.... (Duminică, 27 iunie 2010, 17:42)

    lili [anonim]

    Dle Boc trancaniti aceleasi prostii din noiembrie 2008 de cand sunteti la guvernare si n-ati facut nimic din toate cate le-ati tot turuit pana acum. Adica ACUM, cand de fapt ne aburiti ca trebuie sa luati cele mai dure masuri fiindca de fapt nefacand nimic ati adus Romania in FALIMENT. Vorbe, vorbe goale... si FALIMENTUL care bate deja la usa..... Si anunta si disparitia PDLului dezastruos si distrugator de tara..... VORBE......Deja ati devenit insuportabil......
  • 0 (0 voturi)    
    interlopii.... (Duminică, 27 iunie 2010, 18:04)

    vassa [anonim]

    se referea și la lumea interlopă?
  • -1 (3 voturi)    
    competenta! (Duminică, 27 iunie 2010, 18:46)

    adriana [anonim]

    Daca ar fi existat competenta si buna vointa se puteau repara greselile ultimilor ani tinind cont ca si boc este la putere de ceva timp si nu s-ar fi ajuns in situatia jalnica in care suntem acum.
  • 0 (2 voturi)    
    Pai atunci (Duminică, 27 iunie 2010, 19:08)

    Pantera Roz [utilizator]

    cum de n-ati disparut pana acum,d-le Boc?!
  • -1 (3 voturi)    
    Ne-ai dus de rapa Micutule (Duminică, 27 iunie 2010, 19:33)

    Bolobok Catastrofa [anonim]

    Emile, noroc ca ai venit tu dupa 20 de ani sa corectezi toate incompetentele guvernarilor. Iti multumim din suflet !!!
  • -1 (3 voturi)    
    "competenta" Dlui Boc.... (Duminică, 27 iunie 2010, 21:55)

    marietta [anonim]

    Vazuta de Dl Florin Pogonaru, Presedintele Asociatiei Oamenilor de afaceri din Romania:

    "Cea mai rea variantă ar fi creşterea impozitelor într-o perioadă în care toate ţările din jurul nostru le scad. Am acţionat împotriva economiei", spune Florin Pogonaru, preşedintele Asociaţiei Oamenilor de Afaceri".

    "Eu am spus că nu i-aş da domnului Boc nici măcar un chioşc să conducă. Aş vrea să-l văd pe Videanu cum îi dă o carieră de marmură s-o conducă după ce nu va mai fi ministru sau pe Elena Udrea că-i lasă un hotel în administrare.
  • 0 (2 voturi)    
    unde? (Luni, 28 iunie 2010, 10:16)

    dan [anonim]

    sa munceasca, ok ! dar unde sa munceasca? unde sunt locurile de munca? de la privati se da afara, de la buget se da afara.... deci? cum se sustine practic ideea stralucita a lui BOC?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version