Greva de amploare in sistemul bugetar, spitalele asigura doar urgentele. RATB si Metrorex circula normal

de Carla Dinu     HotNews.ro
Luni, 31 mai 2010, 7:41 Actualitate | Esenţial

Bugetarii au inceput luni prima zi de greva generala, la care participa functionari publici, profesori si personal medical, in semn de nemultumire fata de masurile de austeritate anuntate de Guvern. Aproximativ 10.000 angajati de la serviciile de ambulanta au intrat in greva pe termen nedeterminat. Acestora li se alatura sindicalisti din politia comunitara, angajati din penitenciare si cei de la vama. Tot luni, pensionarii au anuntat un nou protest in fata sediului Guvernului.

Sindicalistii spun ca peste 100.000 de functionari publici isi vor opri activitatea. Presedintele executiv al Federatiei Nationale a Sindicatelor din Administratie (FNSA), Romel Neagu, a declarat pentru Mediafax ca sunt judete in care peste 100 de primarii vor opri activitatea luni. Intre ele, judetele Mures, Timis, Constanta, Cluj, Iasi.

Pe toata perioada grevei generale salariatii vor fi prezenti la serviciu, in cadrul programului stabilit la nivelul fiecarei institutii, acestia semnand pentru prezenta, fara a presta in schimb nicio activitate, se arata intr-un comunicat de joi al Federatiei.

Incepand cu 1 iunie, intre orele 12.00 si 14.00, sindicalistii FNSA vor participa la mitinguri de protest la nivelul judetelor, in fata prefecturilor, organizate de catre confederatiile sindicale.

Sindicalistii sunt nemultumiti de reducerea drastica a veniturilor salariatilor din administratia publica locala, precum si de disponibilizarile anuntate de Guvern.

Liderul Aliantei "Sed Lex", Vasile Marica, a declarat, pentru Mediafax  ca aproximativ 85.000 din cei 105.000 de membri de sindicat vor stopa activitatea luni, in semn de solidaritate cu ceilalti functionari publici.

Si circa 360.000 de profesorii intra de luni in greva generala pe termen nelimitat, chiar in ziua in care 200.000 de elevi sustin proba de limba straina a bacalaureatului. Ministrul Funeriu a declarat ca examenul se va desfasura normal in toate judetele tarii.    

In spitale, se va asigura 30% din activitate, respectiva urgentele, dupa ce cadrele medicale din toata tara intra luni in greva de solidaritate.

Alaturi de acestia, 10.000 angajati de la serviciile de ambulanta intra in greva pe termen nedeterminat. Ei sunt sprijiniti de politistii comunitari si angajati de la vama.  

Si angajatii din penitenciare intra luni in greva generala. Sindicatele din penitenciare reprezinta aproximativ 11.000 de membri, din cei 12.500 de salariati si va participa la toate actiunile organizate de Confederatiile sindicale impotriva masurilor de austeritate anuntate de Guvern, scrie Agerpres.

Tot luni, pensionarii au anuntat un nou protest in fata sediului Guvernului.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

8941 vizualizari

  • +8 (14 voturi)    
    Asa, (Luni, 31 mai 2010, 8:07)

    domino63 [anonim]

    hai pomanagii la intins mana!
    E sezonul de vara!
    "E" oferte de la sindicatele patroane!
    • -1 (1 vot)    
      Mioare (Luni, 31 mai 2010, 15:45)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui domino63

      Om fi noi pomanagii, dar si voi sunteti niste oi care va lasati patronii sa se c**e in capetele voastre. De ce nu ati protestat? De ce indurati ca vitele fara sa faceti nimic? Pe la voi nu sunt oameni cu ceva prin pantaloni? De ce nu va aparati drepturile?

      Sa te fereasca D-zeu sa ajungi sa ajungi pe mana unui medic care sa aiba grija de tine pe cat este platit, copilul tau sa ajunga pe mana unui profesor care sa isi faca treaba dupa leafa sau sa ai nevoie de un politist care sa munceasca pe masura salariului.

      Dragilor, sunt foarte multi bugetari care au ajuns sa isi faca meseria din onoare: profesorii, medici, politistii sunt cateva categorii. Sunteti invidiosi pe ei? Sa va dea Dumnezeu leafa de profesor, progam si examene de medic si riscuri de politist.
      • 0 (0 voturi)    
        M/ai rupt cu onoarea! (Luni, 31 mai 2010, 21:02)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui mitica

        Ce onoare iti trebuie sa iei plicul?
        Profesor fiind, medic fiind, politist fiind!
        Hai sa fim seriosi!
        Daca voiai un argument puternic ai fi spus ca sunt UNII profesori, UNII doctori, UNII politisti.
        DAR NU TOTI!
        Asa cum lasi sa se inteleaga!
        Te rog, nu ma insulta!
        Ceea ce faci este un act demagogic, mincinos, manipulativ... si as putae continua cu epitete mult mai dure!
        Asa ca, mitica, gura putin mai mica!
        9Asta asa de dragul rimei!)
      • 0 (0 voturi)    
        asta e supermanu bugetar? (Marţi, 1 iunie 2010, 1:05)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui mitica

        adica omu cu leafa de profesor, programu de medic si riscuri de politist. eu as fi mentionat si spaga de vames.
  • +7 (11 voturi)    
    mincatorii de bugete (Luni, 31 mai 2010, 8:16)

    vanghelie [anonim]

    da ,mare intilnire intre darea de mita si luarea de mita
  • +10 (14 voturi)    
    asta stiu (Luni, 31 mai 2010, 8:16)

    ando [anonim]

    Asta stiu sa faca, greva...De ce nu se duc si ei sa munceasca la privat? Aaaaa... e greu!
    • -11 (13 voturi)    
      pentru ando (Luni, 31 mai 2010, 9:04)

      dan [anonim] i-a raspuns lui ando

      o sa mai stam de vorba prin toamna-iarna privatule, cand nimeni nu va mai avea bani de produsele sau serviciile voastre. o sa vedeti atunci pe pielea voastra cat sunt de bune masurile astea pe care le laudati acum.
      • +6 (6 voturi)    
        Bulica (Luni, 31 mai 2010, 9:27)

        miki [anonim] i-a raspuns lui dan

        Astia de la privat cel putin avem ce vinde,voi in schimb o sa dati ortul popii la iarna!Daca nu va bagam bani in buzunar nu o sa aveti nici de chibrite,darmite de curent,gaz,intretinere.Mai aveti timp sa nu-i mai ascultati pe imbuibatii de lideri sindicali care,oricum nu fac nimic pentru voi.Daca i-mi dai exemplu un singur sindicalist ajutat de un lider ce apare pe sticla,poti sa faci greva cit vrei.
        • 0 (4 voturi)    
          atentie la cine sariti... (Luni, 31 mai 2010, 11:45)

          vilvoi [anonim] i-a raspuns lui miki

          Daca liderii de sindicat sunt corupti si imbuibati, asta nu inseamna ca unele revendicari ale angajatilor de la stat nu sunt justificate.
          Chiar daca de multe ori m-am lovit de indolenta si incompetenta lor, nu de putine de ori si ei sunt victimele unui sistem bolnav, condus de niste minti bolnave exclusiv in detrimentul poporului roman. Care popor e format atat din bugetari, cat si din privati.

          Faptul ca acum se-njura bugetar cu privat e doar rezultatul manipularii guvernamentale. Think about it!

          Sincer, chiar aveti impresia ca taierile astea vor rezolva cu adevarat ceva? Sistemul ramane acelasi. Orice bugetar se poate incapatana si mai tare sa-si faca treaba, fiind platit uneori cu pana-n 200 euro / luna, altii alegand sa-si rotunjeasca veniturile prin controale mai amanuntite si mai drastice asupra privatilor, de unde sa plece cu o spaga pe masura, iar privatii, desi platesc de n ori taxe si impozite, vor trebui sa suplineasca diferentele salariale ale medicilor si, de ce nu, ale profesorilor, tot prin "atentii"... asa ca nimeni nu castiga din jocurile scarboase ale PDL.

          Problema e c-au furat sute de milioane de euro fara sa-si puna problema ca vor pati candva, ceva... exact asa a crezut si ceausescu, ca este etern si n-a fost... poate n-ar strica sa aratam, atat puterii cat si opozitiei, cum stau lucrurile... insa, cu ce "armata"?
      • +3 (5 voturi)    
        hai s-o vedem si p-asta (Luni, 31 mai 2010, 10:06)

        ana [anonim] i-a raspuns lui dan

        Daca nu stiai, afla ca privatii au fost printre primii afectati de mizeria asta numita criza. S-a renuntat la bonuri de masa, s-a taiat din salarii decat sa se puna lacatul pe usa, s-a stat si prin somaj tehnic. Si n-am auzit de niciun privat sa iasa-n strada sa faca grava. Asa ca... mai incet!!!
      • +3 (5 voturi)    
        Tu esti serior? (Luni, 31 mai 2010, 10:49)

        Niko [anonim] i-a raspuns lui dan

        Tu consumi din taxele platite de noi. Ce zici tu e echivalent cu ai multumi unui hot ca cumpara de la tine din bani furati cu o seara inainte. Insa ai dreptate: bugetarii nu produc nimic, doar consuma.
        • 0 (4 voturi)    
          wrong (Luni, 31 mai 2010, 11:14)

          alex [anonim] i-a raspuns lui Niko

          Bugetarii nu produc nimic....hm,atunci imagineaza-ti ca pe copilul tau nu are cine sa-l invete,sau la ce salarii au profesorii ar putea juca sotron la scoala cu ei,sunt de acord cu micsorarea salariilor nesimtite,sunt profi ce au si pensie si salariu si depasesc 1200 de euro,dar ce face un debutant care are 8 milioane salariu si ramane cu 6????????cum e posibil?e inuman ,nu ganditi inainte sa scrieti,da,bun,vom pleca toti in privat...si in locul nostru cine vine?e incredibil,murim de foame daca ramanem
          • +2 (2 voturi)    
            Nu inteleg (Luni, 31 mai 2010, 11:44)

            Niko [anonim] i-a raspuns lui alex

            Invatamantul nu poate fi privat? Invatamantul de stat este atat de performant ca oamenii sunt obligati sa isi trimita copiii la scoala. Nu cred ca sunt multi oameni care nu si-ar trimite copiii la scoala. Cunosc tigani care fac asta.
          • +1 (1 vot)    
            Exista si varianta privata! (Luni, 31 mai 2010, 12:30)

            domino63 [anonim] i-a raspuns lui alex

            Ce, numai bugetarii exista?
            Sa vezi tu ce profi sunt in privat, ce medici sunt acolo, sa vezi ce inseamna sa muncesti cu adevarat!
            La bugetari,... varza!
            Daca tot ssunteti asa de buni, de ce nu acceptati sa lucrati in privat?
            Pentru acolo nu ati rezista!
            Nu ati exista!
            Asa ca...
            • -1 (3 voturi)    
              nu cred ca esti constient despre ce vorbesti (Luni, 31 mai 2010, 13:36)

              Dani [anonim] i-a raspuns lui domino63

              Depindem unii de altii, ar trebui sa'ti dai seama de asta, bugetari-privati. Lucrez la Urgente si nu cred ca ai vrea sa'ti lingi ranile singur daca patesti ceva.
              Foarte multi dintre colegii mei au plecat in strainatate. Parerea ta nu face dacat sa'i convinga si mai tare.
              • 0 (0 voturi)    
                Nu stie ce spune (Luni, 31 mai 2010, 15:58)

                mitica [anonim] i-a raspuns lui Dani

                Saracul cu duhul nu intelege ca bugetari sunt si jandarmii, pompierii, politistii, medicii etc. Ia sa ia ia foc casa, sa vezi ce pretentii are. Ia sa intre cu masina in pom, sa vezi cum ajunge sa se roage la sfantul SMURD.

                Asa este la noi, platesti 2 lei, dar vrei servicii de VIP.
              • 0 (0 voturi)    
                daca e sa fim foarte pragmatici (Marţi, 1 iunie 2010, 1:12)

                gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Dani

                da, ai dreptate. depindem unii de altii. eu zic, totusi, daca e sa fim pragmatici pana la capat, ca voi depindeti mai tare de noi. stii de ce? daca tu ai sa pleci de la urgente o sa aducem niste medici din india, china, gasim noi unii care ar munci pe cat luati voi. sa nu-mi zici ceva de pregatirea lor ca acu iti zic de cazul slatina, da? te-ai mai linistit ? acum e cazul sa spui, ca si mine, daca esti onest, ca cei mai multi bugetari nu au ce cauta in sistem, ca tu ai merita un salariu dublu daca seful spitalului din vaslui nu ar capusa spitalul, de exemplu, si tot asa. concluzia este ca greva este o tampenie, o aberatie. vrei sa faci ceva? spune care dintre colegii tai freaca duda, care dintre cei aflati in sistemul bugetar mananca prea mult si face prea putin. asta ar trebui sa faci, lasa teoriile cu depindem unii de altii, fa ceva concret.
  • -11 (17 voturi)    
    Unitate (Luni, 31 mai 2010, 8:28)

    Symbol [utilizator]

    Daca masurile anuntate de Boc ii vor afecta DOAR pe bugetarii 'lenesi ", atunci bine!Daca ne vor afecta pe TOTI, atunci inseamna ca v-au spalat creierul eficient si am avut dreptate sa pornim greva! Nu e tarziu sa vedeti realitatea, 'privatilor'.Unitate!
    • +12 (16 voturi)    
      Nu simbolica (Luni, 31 mai 2010, 9:46)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Symbol

      Nu ne-a spalat nimeni creierul. Numai ca noi astia de la privat am experimentat scaderile astea salariale in Jan 2009. Si n-am facut greva sau alte celea. De aia ne uitam la voi ca la niste fiinte ciudate. Daca ai fi lucrat in privat ai fi stiut ca salariul mai si scade din cind in cind, la fel cum mai si creste. Da' la voi la bugetari nu s-au aflat lucrurile astea inca
    • 0 (4 voturi)    
      Sa iesi din greva (Luni, 31 mai 2010, 11:45)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Symbol

      cand ti-oi spune eu! Spor la stat, in continuare. Oricum nu e mare diferenta doar ca NU luati bani deloc si nici .... ciubucuri!!!
      In spitale se lucreaza nu pot rata spaga!
  • +7 (7 voturi)    
    Romania bugetara (Luni, 31 mai 2010, 8:42)

    Ionescu [anonim]

    ? Ce intelegeti prin asta. Adica toti bugetarii din Romania au intrat in greva? Nu mi se pare.
  • +14 (14 voturi)    
    Nu sint de acord (Luni, 31 mai 2010, 9:04)

    R.A.Muresan [utilizator]

    Draga Carla, te rog sa nu generalizezi, fiindca asta te scoate din rindul jurnalistilor profesionisti.
    Lucrez la stat, sint informatician si nu beneficiez de nici un fel de reducere de impozit, cistig prost si sint nemultumit, dar nu intru si nu voi intra in greva fiindca consider ca merit ceea ce mi se intimpla. Asadar, retine te rog, nu toata Romania bugetara va fi azi in greva: cel putin un bugetar dezaproba greva fiindca e foarte prost orientata.
    Sint nemultumit de politica guvernului si foarte proasta inspiratie a primului ministru, Emil Boc, care nu mai stie cum sa spele imaginea politica a partidului sau: nu scazind salariul guvernatorului Bancii Nationale dai un exemplu de solidaritate ci incepind cu salariul tau si al celor apropiati intru politichie si potlogarii. Nu guvernatorul a adus Romania in starea in care se afla desi, e-adevarat, sistemul bancar romanesc e mai degraba unul neperformant, ca tot "sectorul privat" de altfel.
    In realitate, intreaga societate romaneasca e neperformanta: chiar cei de la hotnews sint neperformanti, si pot sa argumentez.
    Cel mai neperformant ramine insa sectorul bugetar unde, din pacate inca mai gasesti si azi rectori de care nu a auzit nimeni in lumea specialistilor, managerilor, etc, si care primesc salarii de zeci de mii de lei (noi): sau functionari si inalti functionari in tot soiul de agentii si institutii fara obiect.
    As aminti aici, de pilda, trezoreriile: acestea nu sint banci si nici organe de control. Ce fac ele? Intirzie nepermis de mult procedurile bancare, ofera locuri de munca clientelei politice, intr-un cuvint, sifoneaza bugetul. Simplu. Aveti alte explicatii, opinii?
    Sa tai in carne vie asta inseamna, sa reanalizezi financiar totul, dar absolut totul: de la politica de monopol din mediul privat, pina la virfurile ministerelor, de la felul in care poate fi stimulat cel care are o idee de mica afacere, pina la felul in care ii privilegiezi nemeritat pe cei care au deja una de amploare.
    • +3 (7 voturi)    
      Corect (Luni, 31 mai 2010, 10:04)

      cititor9 [anonim] i-a raspuns lui R.A.Muresan

      Un punct de vedere onest si corect. Toti suntem in vreu fel sau altul de vina. Si bugetari si privati...
      Ca in sistemul bugetar e mai usor sa ajunge si sa ramana lichele e altceva.
      Facem universitati in orase cu 80.000 locuitori care scot absolventi care nu stiu pe ce lume traiesc si care inainte de 89 nu cred ca terminau cu bine un liceu mai serios si daca vrem sa le desfiintam nu putem pentru ca cei de acolo fac greva...
      Evident ca exista incompetenta si hotie si la privat. Incomptenenta la patroni si hotie la unii angajati, dar in limite normale si decente...
      • +3 (3 voturi)    
        umor involuntar (Luni, 31 mai 2010, 10:11)

        raducu [anonim] i-a raspuns lui cititor9

        Incompetenta si hotie in limite normale si decente... curat murdar nene Iancule !
      • 0 (0 voturi)    
        Cat de corect? (Luni, 31 mai 2010, 14:11)

        Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui cititor9

        Hotia si incompetenta nu cunosc granite, nu se pot incadra "in limite normale si decente"...
        Daca un hot iti calcã casa, vei fi de acord cu el "sa te faca" doar "in limite normale si decente"?
    • +4 (4 voturi)    
      Serios? (Luni, 31 mai 2010, 11:09)

      Niko [anonim] i-a raspuns lui R.A.Muresan

      In sectorul privat cel care nu e performant pierde, este scos automat de pe piata libera. Probabil incerci sa insinuezi ca sectorul privat nu e performant fiindca nu mai poate sa sustina din taxe pe bugetari. Cu totul alta mancare de peste.
      • +2 (2 voturi)    
        Serios (Luni, 31 mai 2010, 14:43)

        R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui Niko

        Nu incerc sa insinuez nimic stimabile. Sint de dreapta si consider stinga politica o molima pentru societatea romaneasca. Asadar, stiu prea bine cine sustine sistemul bugetar si ca balanta e complet dezechilibrata acum: avem un sistem bugetar supradimensionat sustinut de un sistem privat rahitic. E vorba, cum spui, de cu totul alta mincare de peste.
        Ai dreptate, "In sectorul privat cel care nu e performant pierde, este scos automat de pe piata libera." Numai ca la noi nici astazi piata nu e una cu adevarat libera: multe din preturi ramin artificiale -- tarabele din piata au adesea preturile trase la indigo, ce sa mai vorbesc de supermarket-uri sau alte forme de monopol mascat care nu pot fi dovedite de sistemul juridic bugetar complet depasit de la noi.
        Ar fi stupid, pe de alta parte, sa reducem totul la profitul imediat. Invatamintul nu e gindit ca productie de creiere pe saptamina si nici sanatatea ca numar de masele plombate la mia de locuitori sau metri de matze cusute. Trebuie sa existe proiecte pe termen lung iar acestea sint in mod inerent legate de educatie si sanatate. Si s-a vazut in scandalul Spiru Haret ca solutia privata in materie de invatamint nu e neaparat una de excelenta.
        Nu as continua cu comparatiile astea fiindca mie, conflictul bugetar-privat mi se pare unul artificial, intretinut de o presa mai degraba mediocra daca nu incompetenta la rindul sau -- in cea mai mare masura tot privata.
        Sigur ca trebuie reforma: ideea mea era ca daca politicienii tot striga reforma, pentru a deveni credibili dar mai ales pentru fi urmati ar trebui sa inceapa cu ei si cu protejatii lor, mai precis cu sirul interminabil de institutii inutile.
        Sint dispus sa creditez din nou clasa politica si sa finantez cu 25% din salariu relansarea economica, dar vreau sa vad mai multa onestitate si cumpatare la politicieni. Nu cred ca cer prea mult: in rest, pretentiile sindicale ramin nerealiste fiindca scaderea salariilor este, fireste, INEVITABILA.
    • 0 (2 voturi)    
      Ce va place sa criticati dupa cum sufla criza. (Luni, 31 mai 2010, 13:32)

      a [anonim] i-a raspuns lui R.A.Muresan

      Acum 2 ani toata lumea se lua de invatamantul privat. Aprea Sfanta la televizor si toata suflarea de pe Hot News ii lua apararea. Ce bine ar fi fost acum sa fi renuntat la invatamantul de stat!
      • 0 (0 voturi)    
        confunzi (Marţi, 1 iunie 2010, 1:15)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui a

        nu ne luam de invatamantul privat ci de calitatea acestuia, de faptul ca la spiru se scot pe banda diplome, ca la editura. nu era vb de principiul de invatamant privat ci de modul de implementare a acestui principiu la spiru. cu totul altceva.
  • +17 (21 voturi)    
    La munca bugetarilor! (Luni, 31 mai 2010, 9:15)

    Claude [anonim]

    Cind au fost disponibilizarile masive din constructii cind zeci de mii de oameni au ramas pe drumuri, n-a latrat nimeni! "Da-i in ma'sa" s-a spus atunci "asa-i la privat!".
    Uite de aia nu pling dupa bugetari.
    • +9 (9 voturi)    
      Sindicatele (Luni, 31 mai 2010, 9:31)

      tibirk [utilizator] i-a raspuns lui Claude

      sun infometate rau iar astia au indraznit sa le reduca ciolanu'......Pesedeaua se cutremura zdravan!!!!
  • +14 (16 voturi)    
    Vanduti politic (Luni, 31 mai 2010, 9:16)

    Flatron [utilizator]

    Dragi mei lideri sindicali condusi politic pe bani grei , unde erati cand s-au inchis si daramat fabricile din Romania , iar oamenii au ramas fara locuri de munca? Atunci ati luat parte la demolarea romaniei si v-ati umplut buzunarele ! Atunci nu ati chemat oamenii la greva!! Cei mai mari tradatori si vanduti politic ptr interesele voastre. Va mai mirati ca nu participa lumea la greva? Foarte bine fac.
  • +12 (12 voturi)    
    Sunt greve si greve (Luni, 31 mai 2010, 9:33)

    Un roman anonim [anonim]

    Nu sunt angajat in invatamant dar am fost un timp si, cel putin asa cred, cunosc situatia si din interior. Mentinerea nor salarii destul de mici la baza (profesorii debutanti) si lipsa de investitii conduc la sitiatia actuala in care lipsa de preformanta caracterizeza sistemul. De ce? Toti cei capabili nu sunt atrasi de invatamant, ajung acolo de multe ori cei care nu au lata alternativa. Iar prestigiul social al profesiei e in cadere libera. In mare parte e identica situatia si in medicina. Asa ca grvele din aceste ramuri sunt oarecum justificate. In schimb nu pot fi solidar cu grva "birocratilor" dintre care vreo 2-3 angajati pe bune muncesc cu salarii mici si 7-8 angajati politic stau pe salarii mari. Si te mai trateaza , cand ai nevoie de ei ca si cum ti-ar face un favor dsi ei sunt angajatii nostri, ai platitorilor de impozite, bugetari sau privati. De asemenea sunt total impotriva grevei nesimtite a sindicatului Metrorex, greva total politica impusa de un lider angajat poltic. Actualmente sindicatele nu mai reprezinta nimic decat interesele unor lideri imbogatiti mai mult sau mai putin licit si inregimentai alturi de un partid sau altul. Iar tentativa PSD alias pdsr de a folsi si potenta nemultumirea populara pentru a accede la putere, facand pe "mortul in papusoi" cu privire la contributie lui la aceasta situatie e chiar nesimtire.
  • +10 (10 voturi)    
    Am vazut bine ? (Luni, 31 mai 2010, 9:37)

    giga [anonim]

    Politia comunitara ? Pai p'astia ii vad doar de citeva luni si-mi par niste politisti resapati care nu-si gasesc locul. Au inceput cu greva, ce fac si ce vor astia?
    • +2 (2 voturi)    
      Sunt niste "neterminati" (Luni, 31 mai 2010, 10:11)

      ana [anonim] i-a raspuns lui giga

      Politia comunitara este infiintata in cadrul primariilor, mai papa niste bani de la bugetele locale. Sunt fostii gardieni publici care atunci cand au fost desfiintati nu au putut fi preluati de jandarmerie ca nu aveau cele 10 clase care se cereau. Asa ca i-au grupat in politia comunitara.
  • +5 (5 voturi)    
    mda (Luni, 31 mai 2010, 9:37)

    me [anonim]

    functionarii publici...
    foarte frumos... macar am scapat maine de un drum... nu cred ca mai are rost sa ma duc sa-mi iau cartea de munca...
  • 0 (0 voturi)    
    confuz (Luni, 31 mai 2010, 10:05)

    confuz.... [anonim]

    pana la urma cum este RATB-ul si Metrorex-ul intra in greva da sau nu caci pana ieri faceau greva acum s-au razgandit??? CARE e pana la urma???
  • +4 (4 voturi)    
    Cred (Luni, 31 mai 2010, 10:20)

    Popescu Vasile [anonim]

    Buna ziua,

    Ar trebui facute restructurari in sectorul bugetar. As da ca exemplu urmatarea chestiune:
    Avem 3 structuri suprapuse platite de catre stat: jandarmeria, politia, politia comunitara

    Sa va zic eu de ce s-a infiintat politia comunitara?
    Simplu, pt politiceni, acestia aveau rude si alte persoane de care au fost ajutati pe perioada campaniile electorale si a trebuit sa le asigure apoi un loc de munca la stat. Deci cu buna stiinta au inventat aceasta structura de politie comunitara unde sunt angajati tot felul de persoane care au legaturi cu politicul sau sunt rude ale acestora, ale unor sefi de politie, etc. Jos cu ei, desfiintati-i pt ca mananca degeaba. Cum poti sa pui un politist de la politia comunitara sa faca circulatie cand el habar nu are, pt ca nu a facut 1-2 ani de scoala de Politie ci pur si simplu s-a trezit acolo, cu ceva cursuri de specialitate si acum e mare politist.
    Asa cum zicea cineva mai sus din IT, in sistemul statului nu te poti angaja daca nu ai relatii, posturile scoase la concurs nu sunt afisate sa stie toata lumea de acele posturi, decat persoanele pentru care sunt destinate.
    Atat am avut de spus si sa ne auzim cu bine!
    • 0 (0 voturi)    
      partial ai dreptate (Luni, 31 mai 2010, 11:07)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Popescu Vasile

      Politia comunitara s-a infiintat impusa de uniunea europeana si de aceea gardienii publici s-au transformat in pol. com.,ne-avand ca scop politicul.Dar greseala mare a fost ca nu s-a respectat forma de la gardieni adica sa fie independenti de cond. Primariilor si sa se respecte niste clauze si obligatii din contractele incheiate cu acestia.Asa in forma asta fiecare primar face ce vrea cu angajatii lor dandu-le sarcini care contravin atributiilor de serviciu dar nu au ce sa faca implicand chiar politicul.Sa sti ca s-au facut patrule mixte politist de la rutiera si pol. com.iar dupa o perioada poti face circulatie dar specific ei fac doar dirijari de circulatie .In privinta angajarilor s-au facut pe clientela politica spun asta ca cunosc situatia(fiind gard.public din 1995 si in prezent politist com.) adica la fel cum s-au facut toate angajariile din primarii dar sa nu uitam ca sunt si ei totusi oameni,cu familii etc.
  • -2 (2 voturi)    
    unitate fratilor (Luni, 31 mai 2010, 10:48)

    cristi [anonim]

    Pacat ca va certati si puneti vina pe criza(inchipuire)de vina e proasta gestionare a banilor si a fondurilor,distribuirea lor fiind pe preferinte sau ochi frumosi(udrea) ,interese,am mai spus s-a pus lupul paznic la oi si s-a ales praful de tara asta.Dupa revolutie fiecare a cautat sa-si satisfaca interesele propii sa-si umple buzunarele si sa saraceasca tara asta care Ceusescu a facut-o sa fie printre primele tari cu industria foarte dezvoltata.De 20 ani sa vandut si distrus tot ce s-a cladit in vremea comunismului iar cand s-a vazut ca nu a mai ramas nimic s-au gandit sa i-a de la populatia tarii sa le platim noi salariile mari ,oameni buni oare a disparut demnitatea poporului roman nu mai stim sa alegem intre bine si rau?
    • +2 (2 voturi)    
      Da, frate Balcescu! (Luni, 31 mai 2010, 14:21)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Senatorul Rudotel, cumva, estem? Servus, draghe...
      • 0 (2 voturi)    
        Unitate impotriva raului! (Luni, 31 mai 2010, 15:22)

        Gii [anonim] i-a raspuns lui Don Ciccio

        Doane coane... De ce nu emigrezi matale in Sicilia?? Sa ne scutesti de parerile tale...
        Omul chiar are dreptate... Ar trebui sa iesim toti la greva... la miting, impotriva guvernantilor de orice culoare politica, pt. ca si-au batut joc de tot, de oameni, de tara...
        Parerea mea ca tara e intr-un declin puternic din '90 si pana azi... si cei mai multi ne complacem.
        Citind posturile de aici nu inteleg oameni buni, care va numiti romani, cum puteti fi atat de egoisti, de orbi si de dezbinati?
        D'aia nu reusim nimic, pt. ca suntem ingusti si dezbinati. Poftim mentalitate: "Nu ma afecteaza pe mine, nici o problema, n-are decat sa moara, nu ma intereseaza, nu e treaba mea"... asta e mentalitatea pe care o vad...
        Lasand la o parte faptul ca masuri dure ar fi trebuit luate de un guvern si pana la urma cineva tot urma sa fie lovit, bugetari, pensionari, sau salariati, dar stiti voi ca din acesti bani care se obtin din scaderi salariale/pensii nu-s iara folositi de clasa politica pt. inavutire? Pt. asta ar trebui facut miting. Pt. faptul ca mergi pe strada, cineva iti da in cap si tot el se vaita ca s-a lovit de capul tau tare... Pt. faptul ca un om cinstit care doreste sa faca ceva bun plateste oalele sparte de altii. Pt. nesimtirea si aroganta guvernantilor si a diversilor "oameni de afaceri" de orice culoare... Pt. asta. Daca nu vedeti astea atunci ne meritam soarta si e fiecare pt. el... Pacat... am avut o istorie frumoasa, cel putin asa rezulta din carti... dar realitatea e dura si cei mai multi aleg sa plece pt. ca nu reusesc sa-i faca pe ceilalti sa vada realitatea.
        O zi buna!
  • +1 (1 vot)    
    daca tot nu presteaza nici o activitate (Luni, 31 mai 2010, 11:29)

    florin [anonim]

    propun sa se faca o analiza dupa aceasta zi (sau aceste zile) si tot traficul internet, convorbirile telefonice, combustibil etc sa le fie imputate salariatilor deoarece inseamna ca resurse statului platite din bani publici sunt utilizate in folosul strict personal
  • 0 (0 voturi)    
    Romanismul in actiune ! (Luni, 31 mai 2010, 15:07)

    MIHAI 2 [anonim]

    Lupta de clasa pe INTERNET.
    Sa nu mai dam viina pe tancurile sovietice...
    ..a fost si este e gena strabuna...
  • -2 (2 voturi)    
    comentarii postate de salahorii pdl (Luni, 31 mai 2010, 15:37)

    mihai [anonim]

    este evident cum a fost si in campania electorala ca se recurge la intoxicare, intimidare, la denaturarea opiniei publice.
    Divide et impera functioneaza perfect intr-o tara unde fiecare sarbatoreste decesul paricopitatei vecinului.
    limbajul celor angajati in astfel de actiuni le reflecta nivelul de educatie. bine ca nu formati brigazi care sa impuna morala civica, cea a pdl, psd sau dupa cum e cazul si statul de plata. vorbiti intr-o democratie dintr-o perspectiva care reveleaza o formatie de militie spirituala (nu cea din catavencu)
    este mult mai simpluz asa , ca diverse categorii de cetateni si salariati sa isi consume energia in disspute de acest gen decit sa se intrebe TOATA lumea ce a facut guvernul, ce face in cazurile de risipa si furt a banilor publici prin contracte uriase date in conditii arhicunoscute
  • 0 (0 voturi)    
    Am gasit solutia iesirii din criza ! (Duminică, 25 iulie 2010, 14:05)

    Mircea Cristian [anonim]

    Am gasit solutia iesirii din criza ! Este foarte simplu acum !
    Bugetarii disponibilizati vor scoate tara din criza, acum sa vezi adevarata privatizate, cadre pregatite, experienta, respectul fata de bugetari……da cum este momentul ca bugetarii disponibilizati sa dea o lectie privatilor, sa arate ei cum se face privatizare, cum se varsa la buget taxe si impozite, cum se respecta legislatia si toate normele in domeniu.
    Acum va inflorii tara cu acesti fosti bugetari care se vor privatiza si care vor demonstra ca sunt foarte capabili in conducerea afacerii si respectarea legii , vor fi constiinciosi in plata la timp a impozitului forfetar, taxe si impozite. In sfarsit vom iesii urgent din criza si ne vom uita noi cu invidie la fostii bugetari ,.... in curand adevarati patroni. Asta da exemplu. Bravo bugetarilor. Va multumim bugetarilor ca ne aratati adevarata privatizare…..
    ps. Aceasta este singura sansa sa fie pusa in practica privatizarea, cu cei care au gandit aceste legi, da ei sunt cei mai indicati sa ne dea o lectie de competenta si cunoastere , o lectie noua privatilor, unii fara studii, unii doar cu meseria. In curand vom lua exemplu de la fostii bugetari care se vor privatiza in masa deoarece exista toate conditiile de a prospera si a scoate tara din criza prin plata la timp a impozitelor. Bravo bugetari disponibilizati....viitori privati, dati un exemplu de cum se face treaba in tara avand toate cunostiintele in domeniu si legislatie pe masura in favoarea privatului. Ce simplu este…..am gasit solutia ! Succes !
  • 0 (0 voturi)    
    Ajunge cu batjocura ....la munca bugetari (Duminică, 25 iulie 2010, 14:07)

    revoltatul [anonim]

    Daca vrei sa cunosti opinia tuturor atunci afla si opinia mea. Cum pot sa fiu solidar cu bugetarii cand de un an am inchis firma din cauza lor a celor de la garda financiara si a altor organe de represiune fata de privatizati. Acesti bugetari au distrus Romania de mult, dar numai acum aflam ce salarii mari au, ce sporuri de terminare a privatizatului au, ce prime, pana acum am trait si noi cu salarii de privatizati si nu am stiut ce bine traiesc acesti bugetari de la finante, garda si alte organe de represiune contra noastra a muncitorilor care stiu meserie si au avut o mica afacere productiva..... De ce sunt revoltat pe bugetarii de la garda financiara si finante ? Pentru faptul ca sunt atatea legi, instructiuni, normative care se schimba peste noapte, care apar si se modifica, care sunt interpretate cum vor ei si este imposibil sa nu gaseasca ceva pentru a fi amendat. Cat de corect ai fi, cat ai dorii sa lucrezi corect sa castigi corect sa poti sa platesti impoziote si taxe nu ai cum sa te integrezi si sa respecti intocmai legile lor intotocheate. Astfel sun facute ca sa poata da amenzi oricand si oricui, sa poata inchide o firma cand au chef. Aceasta nu este corect , ar trebuii desfiintate toate aceste institutii bugetare care cauta doar sa injoseasca privatizatii sub orice fel. Cum poti lucra din cauza abonamentelor la amenzi, din cauza abonamentelor la controale, din cauza represiunii din partea acestor bugetari care traiesc pe spatele nostru a contribuabililor. Nu pot sa fiu solidar cu acesti bugetari , noi suntem cei care am tinut economia, noi muncitorii, noi intelectualii, noi privatizatii, doar noi am fost cei care am fost amagiti de acesti bugetari sa muncim, sa ne facem firme, sa producem, pentru ca acesti bugetari sa ne poata lua din munca noastra, da sa ne poata injosi zilnic oriunde la orice ghiseu, institutie bugetara ai merge esti injosit de acesti bugetari care nu au fost , nu sunt in stare sa faca nimic decat sa stea sub aripa statului si
  • 0 (0 voturi)    
    Solidar cu bugetarii ? (Duminică, 25 iulie 2010, 14:08)

    banatul [anonim]

    Inainte de1990 a fost rau …..dar acum dupa 20 de ani de la schimbare este mai rau. Nu am cui sa multumesc in acesti 20 de ani de epoca bugetara mult mai rau decat epoca comunista.
    Cui sa multumesc ? ..... bugetarilor de la garda financiara pentru amenzile date, le multumesc ca in sfarsit am vazut realitatea acestei perioade cand daca muncesti esti prost, le multumesc ca am inchis afacerea , acum datorita lor nu mai trebuie sa fiu stresat, sunt somer, ce bine e.
    Multumesc bugetarilor medici de la spitale care in acesti ani m-au purtat pe drumuri, le multumesc pentru indiferenta si diagnosticul gresit pe care l-au dat, le multumesc ca nu am murit......datorita indiferentei lor am apelat la alti medicii privati care mau vindecat, acum sunt somer sanatos !
    Multumesc functionarilor de la cadastru .....unde acum astepti doar 4 zile lucratoare pentru un extras CF, si doar intre orele 8 - 12, multumesc ca acum nu mai stam la rand , sunt zeci de functionari la cadastru care.....asteapta sa vina un solicitant si sa il rezolve doar in 4 zile. Multumesc cadastristilor !
    Multumesc bugetarilor din primarie, acum zunt zeci de birouri cu sute de functionari care vegheaza sa platesti la timp, dar nu te streseaza de vineri de la ora 13 pana luni dupa pauza de cafea.....te lasa in aceste zile sa lucrezi linistit pentru ei , pentru buget, de esti privatizat si trebuie sa lucrezi si sambata si duminica sa poti aduna bani pentru impozite. Multumesc bugetari din primarie pentru penalitati , pentru majorari.....
    Multumesc bugetarilor de la finante pentru ghiseele si personalul prompt in colectarea darilor, in calcularea penalitatilor si accesoriilor. Multumesc pentru accesorii......acum ca am multe, nu mai trebuie sa muncesc in firma, in sfarsit am inchis si sunt fericit ca sunt somer.
    Pentru toate acestea si multe altele le multumesc acesor categorii de bugetari din epoca noua epoca bugetarilor.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă