Economistul sef al BNR: Bugetarii ar trebui sa fie trimisi in concediu fara plata o saptamana pe luna

de D.G.     HotNews.ro
Marţi, 18 mai 2010, 22:07 Actualitate | Esenţial

Economistul-sef al BNR, Valentin Lazea, sustine ca nu vede ca solutie taierea cu 25% a salariilor tuturor bugetarilor, el afirmand ca membrii acestei categorii trebuie sa fie trimisi in concediu fara plata o saptamana in fiecare luna, relateaza Mediafax.

"Ca solutie, nu vad taierea cu 25% a salariilor tuturor bugetarilor. Cred ca trebuie facuta o combinatie intre disponibilizari, taieri de salarii si concedii fara plata.  Incepand cu luna iunie, s-ar putea da cate o saptamana de concediu fara plata" , afirma oficialul BNR, precizand ca, in acest fel, s-ar evita si problemele legale ce ar putea aparea in cazul aplicarii masurilor anuntate de Guvern.

El afirma ca nu doar in privinta salariilor ar trebui gasit un compromis, ci si in cazul taierii alocatiilor pentru mame.

"Romania este o tara care traieste pe datorie. Ma refer atat la datoria externa, care creste de la an la an cu aproximativ 10 miliarde, cat si la datoria publica, ce doar anul trecut a crescut cu 7% din PIB", spune Lazea.

Cat priveste modul in care statul a gestionat problema pensiilor, Lazea crede ca "sunt multi care ar trebui sa se intoarca la clasa a 4-a.

"Cu pensionarii, problema este ca li s-au vandut iluzii in anii electorali 2007-2008, in sensul ca s-au suspendat legile aritmeticii de clasa a 4-a. Cand ai 4,5 milioane de contribuabili la sistemul de pensii si 4,8 milioane de pensionari, iar angajatii contribuie cu 32% din salariile lor, prin regula de trei simpla rezulta ca pensionarii nu pot primi mai mult de 30% din salariul mediu. Ca atare, atunci cand Parlamentul a decis ca punctul de pensie sa fie de 45% din salariul mediu, a suspendat legile aritmeticii", afirma Lazea.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

5290 vizualizari

  • +3 (25 voturi)    
    si pentru asta tot Basescu e de vina? (Marţi, 18 mai 2010, 22:23)

    george [anonim]

    Ca parlamentarii sunt niste analfabeti care nu stiu sa faca un calcul de trei simpli?
    • -7 (29 voturi)    
      NU! (Marţi, 18 mai 2010, 21:51)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui george

      el este DIVIN !

      Este plin de realizari, cat a fost ministrul transporturilor ne-a umplut de autostrazi, de avioane si vapoare.
      Cat a fost primar a terminat de asfaltat Bucurestiul si imprejurimile, de schimbat tevile, a construit metroul...
      Dar DUSMANUL a venit si a stricat munca omului....
      • +6 (18 voturi)    
        era vorba (Marţi, 18 mai 2010, 23:51)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Eu

        era vorba de pensii si de aritmetica, nu de halucinatii.
      • -2 (4 voturi)    
        Da! (Miercuri, 19 mai 2010, 8:35)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Ai perfecta dreptate. Sunt intru totul de acord cu tine.
    • +2 (16 voturi)    
      Trei, Doamne, si toti trei (Marţi, 18 mai 2010, 22:08)

      Insomniacul [utilizator] i-a raspuns lui george

      Aici era vorba despre regula de trei simpla (in caz ca nu v-o mai amintiti, intrebati orice pusti de clasa a II-a si va fi fericit sa va dea lectii). Cei trei simpli (sau the three Stooges cum le spun americani. cei trei pampalai) nu pot fi, in cazul Romaniei, decit vreo trei dobitoci aflati in functii de conducere (vreti sa va fac niste sugestii? Incepeti cu Intiiul Intelept, Maria Sa Base, si numarati in jos, pe linie ierarhica .)
    • +7 (11 voturi)    
      manele pt toti (Marţi, 18 mai 2010, 22:39)

      nume [anonim] i-a raspuns lui george

      prea multi cocalari mancatori de seminte in tara asta
    • -1 (13 voturi)    
      Fara prihana (Marţi, 18 mai 2010, 22:53)

      Satanae [anonim] i-a raspuns lui george

      Cum sa aiba vreo vina? De exemplu, anul trecut nu Boc, ci altcineva a marit pensiile cu inca 5%, fapt pt care a platit inca 1 miliard de euroi de la buget. Si a facut astaq nu pt realegerea marelui comandant, ci numai pt ca l-au obligat cei de la PSD, adica comunistii, securistii etc. impotriva carora conducatorul nostru lupta zi si noapte. Anul asta nu mai sint alegeri, asa ca le ia toti banii pe i-a dat de anul trecut pina acum, numai ca trebuie sa-i in 6 luni si nu intr-un an - de unde si scaderea cu 15%. Cine e de vina? Comunistii, mogulii, securistii!!! Ah, si uitasem - agenturili lui Ceasca! Ce misto e sa nu ai creier!
    • +1 (13 voturi)    
      Mda (Marţi, 18 mai 2010, 22:56)

      un roman [anonim] i-a raspuns lui george

      Basescu are posibilitatea de a nu promulga legile pe care le voteaza parlamentul.
      Insa si pe Basescu tot populismul la adus acolo unde este, asa ca....
      • +7 (13 voturi)    
        ehe (Marţi, 18 mai 2010, 23:53)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui un roman

        ce ar fi fost atunci la gura voastra daca nu le promulga. "Dictatorul nu respecta votul parlamentului."
        • +5 (7 voturi)    
          Ceea ce nu "intelege" astia (Miercuri, 19 mai 2010, 6:32)

          domino63 [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

          e ca Basescu a fost suspendat de parlament, dar parlamentul nu a putut fi dizolvat, suspendta de Basescu.
          Si atunci, cine are puterea in tara asta?
          Nu o adunatura ros-galbena-albastra?
          Daca e nu, Basescu e de vina, daca e da, tot asa!
          Ei, astia "tricolori", nu "e" de vina (vorba lui goagãl) niciodata!
          Pe einu Presedintele ii deranjeaza, ci OMUL Basescu. Nu trebuia sa fie el, ci nastase. D'aia e constitutia "care este", d'aia e curtea constitutionala, care este.... Toate cartile au fost facute pentru gainarul sef de la Cornu. Dar a iesit... cine nu trebuie. D'aia nu au astia ochi sa/l vada!
          Logic, nu?
      • +10 (18 voturi)    
        Basescu poate sa nu promulge o lege de 2 ori (Marţi, 18 mai 2010, 23:54)

        george [anonim] i-a raspuns lui un roman

        Presedintele tarii poate sa respinga o lege o singura data si sa o retrimita spre modificare parlamentului. A doua oara este obligat de constitutie sa o promulge indiferent daca este sau nu de acord. Daca nu ar promulga-o a doua oara ar putea fi suspendat din functie pentru incalcarea constitutiei.
        Cine s-a batut cu pumnul in piept pentru marirea pensiilor? Nu cimva PDSR-ul?
        Cine a votat cu ambele maini marirea pensiilor? Nu cumva PDSR-ul si PNL-ul?
        Nu mai tineti minte cand cei 322 il acuzau pe Basescu ca are ceva cu pensionarii?
        Nu mai tineti minte cand Basescu i-a spus ministrului poet sa aduca sursele de finantare pentru marirea pensiilor?
        Ei uite ca va explica un economist, ca la prosti , de ce a fost aberanta marirea de pensii.

        Va meritati cu totii soarta pentru ca sunteti o masa de oameni fraieri si usor de manipulat
      • +5 (7 voturi)    
        presedintele tarii, (Miercuri, 19 mai 2010, 8:07)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui un roman

        ca-l cheama basescu sau ca l-ar fi chemat geoana, nu poate refuza promulgarea doar o singura data. a doua oara, chiar daca legea nu e modificata, presedintele e obligat sa o promulge.
    • -2 (10 voturi)    
      Biensur (Marţi, 18 mai 2010, 22:58)

      Cioaca [anonim] i-a raspuns lui george

      el nu este DIVIN,este DI VINA>
    • 0 (14 voturi)    
      nu direct (Marţi, 18 mai 2010, 23:03)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui george

      dar domnul presedinte a girat proiectul pt ca ii convenea un sut prin ricoseu in fundul lui tariceanu
    • +1 (3 voturi)    
      raspuns : (Marţi, 18 mai 2010, 23:24)

      pardon alexandru [anonim] i-a raspuns lui george

      Da !
    • +9 (11 voturi)    
      Stai ușor (Marţi, 18 mai 2010, 23:26)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui george

      Tovarășul Lazea nu a dat nume. N-a zis nimeni că e Băsescu de vină. Nici de Boc n-a zis nimic. A zis "parlamentari". Ăștia sunt unii răi care fac prostii și, vezi-tu, sunt din toate partidele :)

      După cum spuneam, relaxează-te, n-a zis nimeni nimic de Băsescu.

      Toate cele bune!
      Adrian
      • +6 (8 voturi)    
        pai (Marţi, 18 mai 2010, 23:55)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui ady624

        pai, mai ady, cine a propus si votat cresterea pensiilor? Basescu?
    • -5 (9 voturi)    
      Parlamentarii fac legi (Marţi, 18 mai 2010, 23:28)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui george

      Parlamentarii ar trebui sa faca legi, stimabile. Calculele cad exclusiv in carca puterii executive, recte guvernul + Basescu. Si pentru asta sunt parlamentarii de vina, ca nimeni din guvern n-a observat de un an jumate apocalipsa financiara ce urma?
      • +1 (3 voturi)    
        piticul. (Marţi, 18 mai 2010, 23:53)

        Demigod [utilizator] i-a raspuns lui kinn

        Boc e de vina.
        Vorbest emult, face putin.
        S-a observat si in Cluj cat a fost primar.
        Nu s-a laudat el ca reduce 20% din aparatul administrativ? In schimb a facut angajari. Acum taiem in sange in toti... profesori, medici, administratie, pensionari.

        De administratie nu mi-e mila. Sunt niste incompetenti, si mananca mult mai mult decat produc. Sunt primarii cu 17 angajati, in sate cu 1000 de oameni. Hai sa fim seriosi!
    • 0 (0 voturi)    
      nu sunt prosti (Miercuri, 19 mai 2010, 9:47)

      GeorgeT [anonim] i-a raspuns lui george

      parlamentarii sunt mai destepti decit multi dintre noi.
      Ei au cumparat voturi cu bani imprumutati .
      Noi si copii nostri vor plati aceste datorii
  • +2 (2 voturi)    
    bugetar... (Marţi, 18 mai 2010, 22:25)

    UnCapsunarCanadian [anonim]

    pentru testarea masurii sper ca se ofera voluntar ca si el e bugetar... consider ca nu e solutie... singura solutie e disponibilizarea bugetarilor (voluntara si apoi obligatorie) cu compensatii corespunzatoare.

    numai bine
    UnCapsunarCanadian
  • -4 (10 voturi)    
    Corect..cu o conditie.... (Marţi, 18 mai 2010, 22:28)

    Moromete [anonim]

    Sa fie trimisi in concediu fara plata pe Coasta de Azur sa vada reprezentatii puterii cum isi traiesc viata acolo trudind din greu;
    Ptr acest Lazea: stimabile se vede ca ai terminat facultatea de frizer, pt ca nu vezi in fata ochilor decat foarfece si taieri; Eu unul cred ca incapaciatatea clasei politice atotconducatoare de a pune economia pe roate se traduce in taieri si reduceri..simplu;
    • +5 (5 voturi)    
      lumineaza-ne, Moromete (Marţi, 18 mai 2010, 23:59)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Moromete

      fa lumina in lume, spune-ne in toate limbile pamantului cum ai face asta, ca sa stie si spaniolii si grecii si portughezii si englezii si toti cei care au taiat din cheltuielile bugetare cum sa faca economii fara sa taie.
      • -1 (1 vot)    
        ? (Miercuri, 19 mai 2010, 8:49)

        ? [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

        au taiat -dar vezi ce facilitati au pentru acest fapt:)

        1. banii ii primesc inapoi dupa o anumita perioada
        2. reducere a fiscalitatii
        3. doar anumite venituri se reduc
        4 procentele sunt semnificativ mai reduse decat la noi
        5. veniturile lor in mare parte -exceptie bulgaria - sunt de cel putin 2 ori mai mari ca la noi:)

        ce intelegem de aici ? ca romanul e fraier si prost si merita sa-ti bati joc de el-daca se poate sa munceasca pe degeaba si sa traiasca cu aer (desi cred ca f curand va fi impozitat si ala) :)
  • +6 (10 voturi)    
    Logica matematică (Marţi, 18 mai 2010, 22:31)

    cobra [anonim]

    După mine, firul s-a rupt în 2008 când a fost majorat punctul de pensie (în august, respectiv noiembrie) peste nivelul permis de economia naţională. Că deh, Motocicleanu zicea că duduie la noi economia. În realitate, se apropiau alegerile europarlamentare şi au vrut să se dea bine în faţa alegătorilor.
    Când îi aud şi azi pe unii că susţin în continuare mărirea punctului de pensie la 45% din salariul mediu mă întreb dacă Ponta şi gaşca lui sunt întregi la minte sau bagă fitile în ideea că se vor găsi destui idioţi în PDL care să pună botul.
    • +2 (2 voturi)    
      ? (Miercuri, 19 mai 2010, 0:04)

      ? [anonim] i-a raspuns lui cobra

      iti aduc aminte si prima masura a superbocului de cum a venit la guvernare in 2009- pensia minima garantata de 350 si pensia sociala :). cum dracu p-astea nu le vede nimeni. oare cat fac????!!!!! ca pondere in buget?
      si parca a mai fost una la fel de aberanta -doar ca nu-mi aduc aminte acum:))
    • +5 (5 voturi)    
      Si salariile marite cu 50% la profesori? (Miercuri, 19 mai 2010, 1:09)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui cobra

      Cine a promis?
      Cine se batea cu caramida in piept ca sunt bani?
      Cine zicea ca din secunda 2 a guvernarii se va implementa?

      PDL-ul a votat impotriva maririi pensiei?
      • +1 (1 vot)    
        Si cine e de vina? (Miercuri, 19 mai 2010, 8:42)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Nu, dar in parlament acea lege s-a votat in UNANIMITATE. PSD-ul a promovat acea lege, Basescu a amanat promulgarea 10 zile si a cerut si avizul CCR. CCR a zis ca legea e ok.

        Si Basescu a fost de porc, ca a promulgat legea (era inainte de alegerile parlamentare din 2008), dar ia hai sa ne uitam la toti cei vinovati:
        1. PSD a promovat acea lege. Acum au uitat. Astia sunt nenorocitii numarul 1.
        2. PDL a votat pentru si a sustinut foarte vocal acea lege (Boc). Numarul 2 la vinovatie
        3. PNL a votat in UNANIMITATE in parlament pentru. Brusc s-au "trezit" si au zis nu. Dar stiti de ce? Pentru ca nu mai aveau nevoie de votul a 300.000 de profesori si le dadea mana sa para economi. "Cumparasera" deja votul a 6 milioane de pensionari marind pensia peste orice limita suportabila (punctul de pensie 45% din brut!!). Plus ca aveau si functionarii publici de partea lor (creasera din nimic peste 200 de agentii guvernamentale si marisera salariile functionarilor publici cu pompa). Dupa astfel de pomeni care ne omoara si acum, iti da mana sa pari econom. De altfel a fost pentru prima oara in istorie cand PNL a castigat mai multe voturi in mediul rural decat in mediul urban. A depasit PSD-ul la pomeni electorale.

        4. Basescu a tot amanat promulgarea, a discutat cu sindicatele, a discutat cu CCR, bla-bla. De fapt nu a putut sa nu promulge legea, ca PDL-ul pierdea alegerile. Tot nasol.

        Cam asta e situatia.

        Si ia hai sa ne uitam care sunt aia care au propus aceste mariri uriase de pensii si salarii. Astia sunt: PSD si PNL. Asta e realitatea. PDL si Base au pus botul ca sa nu piarda voturi la alegeri, ca pareau giga-contra: Tariceanu si Geoana vroiau ca oamenii sa traiasca bine, dar ei nu si nu.

        Concluzia e trista: toti sunt vinovati

        Dar mai stiti ceva? Si populatia asistata de stat e la fel de vinovata: toti au urlat (si urla si acum): sa ni se dea, ca sunt bani. Nene, cand consumi 80% din buget pe pensii, salarii si ajutoare sociale, apoi ai ajuns la fundul sacului. Gata banii.
  • -1 (5 voturi)    
    Luati-va concediu (Marţi, 18 mai 2010, 22:34)

    Mihai [anonim]

    Da, asteptam sa va luati concediu fara plata, de ce nu incepeti chiar cu dvs?
    • +3 (3 voturi)    
      deh (Miercuri, 19 mai 2010, 0:00)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      daca vrei, poti merge la servici, dar fara plata, ca de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.
  • +1 (9 voturi)    
    Creier de contabil... (Marţi, 18 mai 2010, 22:35)

    Andrei [anonim]

    Il urmaresc de mai mult timp pe contabilul asta de la BNR , Lazea si mi-e mila de el. Pare a fi un copil al strazii care s-a straduit sa ajunga pe un post important si a reusit. Cand se va termina cu mistificarea asta, cum ca pensionarii sunt "intretinuti" de catre populatia activa/ocupata? Am calculat ca pana la pensie voi plati CAS + pensie suplimentara 47 de ani si voi beneficia de pensie maximum 10-15 ani. Deci, ca pensionar, nu voi face decat sa imi recuperez o parte din banii cotizati o viata. Ca lucrator bancar poate ar trebui si Lazea sa priceapa ca in toti acesti ani Statul s-a folosit de banii mei fara sa imi plateasca nici o dobanda. Dar pentru asta trebuie sa stii mai mult decat regula de trei simpla. Valentin Lazea (nu pot folosi apelativul "domn") imi este realmente mila de tine...
    • +6 (6 voturi)    
      regula jocului... (Marţi, 18 mai 2010, 23:52)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      tot ce spui este corect, dar nu asta este regula jocului in Republica Romania.
      Este exact asa cum spui, tu cotizezi in speranta ca vei recupera.
      Dar statul a inventat o "regula", el foloseste cotizatia ta ca sa dea bani celor ce sunt deja pensionari, iar pentru tine va colecta bani de la cei ce vor muncii, daca va mai fi cineva sa munceasca....
      Seamana cu o schema tip Caritas- dar aici se cheama politica si este si legala si morala- zic ei!

      Asadar, Statul te obliga sa faci ceva acum, dar nu-ti da o garantie ca iti va da ceva in viitor.
      Nu inteleg de ce vorbesti de o mistificare. Asta este- nici macar nu au pretentia ca ar fi altceva!

      Poate ar fi bine sa-ti fie mila...de tine?
    • +4 (4 voturi)    
      ce spui tu nu e valabil (Miercuri, 19 mai 2010, 0:01)

      george [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      dintr-un motiv foarte simplu.
      Guvernele din ultimii 20 de ani au facut deturnari de fonduri la greu. Banii stransi din contributia CAS au fost folosite in alte scopuri decat cel destinat si asa au devalizat fondul de pensii. Plus ca spre exemplu angajatii din armata cu contribuie la fondul de pensii cu absolut nimic dar beneficiaza de pensii babane.
      E clar ca e o problema de sistem.

      Parlamentarii din comisia de munca au votat in ianuarie reducerea contributiei la CAS cu 9% dar in acelasi timp au ridicat procentul de pensii la 45%. Doar niste nebuni pot sa faca asta dar acum toti urla ca Basescu e de vina pentru dezastrul pe care ei l-au generat
    • +5 (5 voturi)    
      vorbesti serios, sau glumesti? (Miercuri, 19 mai 2010, 0:04)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      banii pe care tu ii platesti pentru pensie nu se pun undeva sa te astepte pe tine sa iesi la pensie. Din ei se platesc pensionarii. Pensia ta va fi platita din contributia celor care vor munci atunci. Acum sunt mult mai multi pensionari decat populatie activa.
    • +4 (4 voturi)    
      ultima pensie (Miercuri, 19 mai 2010, 0:25)

      satanae [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Ca pensionar nu vei face decit ce fac si astia de acum, adica vei primi pensia din ce contribuie cei activi. Banii tai de acum nu sint acumulati de catre stat - de-aia nici nu ai dreptul la dobinda - ci sint folositi ca sa se plateasca pensiile pentru pensionarii actuali. Sistemul este asemanator cu un simplu impozit, prin care tu-ti platesti dreptul de a primi pensie, nu pensia propriu-zisa. Lucrurile stau altfel pentru pensiile private, care se bazeaza pe acumularea de bani de la platitori, in conturi individuale, din care, dupa ce ajungi la pensie, banii acumulati plus dobinda iti sint inapoiati sub forma de plati lunare. Un alt avantaj al celui de-al doilea sistem este ca daca mori inainte de termen - ceea ce oricum se va intimpla - banii strinsi de tine se vor da eventualilor urmasi. Dupa sistemul actual, daca mori, toti banii pe care i-ai platit imi vor reveni mie, fraiere, si altor pensionari fericiti ca mine. Asa ca la munca si lasa-l pe bietul Lazea!
    • +4 (4 voturi)    
      mitocanii @ mitocanii (Miercuri, 19 mai 2010, 2:13)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Romanu' cand nu are argumente si de obicei nu are injura si jigneste.
      Omul a facut un calcul simplu si realist. Nu inteleg de ce il jignesti . Asta este realitatea si nu cea din capul tau. Asa este, statul se folosesete de banii tai si omul are tot atata vina cata ai si tu.
      Asa au fost pensiile pana acum si nu de azi, de ieri.
  • +2 (4 voturi)    
    As fi de acord.... (Marţi, 18 mai 2010, 22:40)

    Eddie303 [utilizator]

    As fi de acord cu aceasta varianta.... Asa mai merita. Macar am timp sa mai invat alte tehnici de supravietuire :)
  • -2 (4 voturi)    
    Desptept Lazea asta (Marţi, 18 mai 2010, 22:52)

    Luke [anonim]

    El vrea in loc de taierea cu 25% - o saptamana de concediu fara plata.
    Eu prost fiind, ma gandesc ca asta inseamna ca producem cu 25% mai putin, si deci nu o sa recuperam ce dorim noi sa recuperam (adicam sa producem ceva cu un profit). Adica mai concret de ce nu am sta toata lumea acasa toata luna? Ca apoi o sa te intrebi de ce nu mai merge economia.
    • +2 (2 voturi)    
      producem mai putin? (Miercuri, 19 mai 2010, 0:05)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Luke

      ce producem? Cele mai mari firme care iau bani de la buget merg in pierdere, deci "produc" pierdere.
  • +3 (3 voturi)    
    SA plateasca parlamentarii (Marţi, 18 mai 2010, 22:56)

    ogi [anonim]

    Corecta afirmatia Economistul sef al BNR.
    Si daca persoanele din tara atunci cind gresesc platesc intr-o forma sau alta atunci:.
    DE CE PARLAMENTARII CIND GRESESC NU PLATESC.????
    DE CE JUDECATORII CIND GRESESC NU PLATESC????
    OARE CE AR TREBUI SA FACEM CA ACESTE DOUA CATEGORII DE BELFERI (BOIERI ) SA PLATEASCA DACA GRESESC.????
  • -2 (4 voturi)    
    Romanii,tantalaii (Marţi, 18 mai 2010, 22:56)

    SONIBOUL [anonim]

    fac legi pentru ca DIVINU sa le-ncalce,romanii tantalai iau salarii,pentru ca DIVINU sa-i ia inapoi,pensionarii iau pensii,pentru ca DIVINU sa le ia inapoi,Romanii tantalaii platesc taxe pentru drumuri si acum dupa ce DIVINU nu mai este la transporturi si a vandut si flota(ca n-avea ghetosu bani),plateste taxa pentru autostrazi,pentru ca vrea DIVINU,sunt facuti gaozari,pentru ca DIVINU vrea si femeile tiganci imputite,din acelasi motiv.Desfiinteaza statul,ca-i sta in coaste si nu mai poate de atata inghesuiala de tantalai si tampiti de romani.Da el ghetosu sta pe COTROCENI numa de 6 ani si de aia pentru toate ticalosiile este din DIVIN,DI VINA.
  • +5 (5 voturi)    
    2008, Vosganian: De vina pt ce face PNL astazi (Marţi, 18 mai 2010, 23:07)

    2007-2008 [anonim]

    ...va fi viitorul guvern.


    2008, Vosganian: răspunderea revine viitorului guvern

    BBC, 15 ianuarie, 2008, V Vosganian: (pentru anul 2009) "răspunderea revine viitorului guvern"

    "în anul 2009", a mai spus el, "bugetul va avea peste cinci miliarde de euro venituri în plus faţă de 2008. oare e atât de mult pentru românia să plătească din aceşti bani în plus un miliard pentru a termina definitiv această problemă a pensiilor?"

    http://www.bbc.co.uk/romanian/news/story/2008/01/080115_pensii_pericol.shtml
  • +5 (5 voturi)    
    2008, Vosganian: Isărescu să nu mai comenteze (Marţi, 18 mai 2010, 23:08)

    2007-2008 [anonim]

    Vosganian: Isărescu să nu mai comenteze

    27 FEBRUARIE 2008
    de Victor ROTARIU

    Vosganian nu mai vrea sfaturi de la BNR
    Ministrul Finanţelor, Varujan Vosganian, a lansat ieri un atac foarte dur la adresa lui Mugur Isărescu, spunând că nu mai vrea să primească sfaturi din partea guvernatorului BNR. Ieşirea lui Vosganian a venit ca o replică la declaraţia lui Isărescu, conform căreia guvernul ar trebui să fie mult mai atent în dirijarea economiei.
    “Atunci când ministrul Finanţelor, odată ales în funcţie, preia realitatea şi arată naţiunii că trebuie restructurate cheltuielile, că trebuie introduse criterii de eficienţă, nu e în regulă ca guvernatorul, în loc să spună «da», sunt de acord să menţioneze că structura nu este bună”, a declarat ieri Vosganian, în cadrul unei emisiuni televizate.
    La sfârşitul anului trecut, Mugur Isărescu a atras atenţia Guvernului că politica de a genera cheltuieli de stat în ultima lună a anului pentru a îndeplini bugetul este greşită. Isărescu a explicat atunci că lansarea pe piaţa monetară a unei sume atât de mari de bani (circa două mld. euro, n.r.) în luna decembrie a anului trecut duce la creşterea inflaţiei, ceea ce poate destabiliza mediul economic.

    Pericolul inflaţiei
    Guvernatorul BNR a atras atenţia că din cauza unei inflaţii prea mari, România ar putea amâna adoptarea euro ca monedă naţională în 2014, cum fusese programat iniţial.
    “Dacă inflaţia nu va scădea în mod sustenabil în 2008 şi în 2009, mă tem că adoptarea euro în 2014 nu va fi realizată”, a explicat Isărescu, cu ocazia unui seminar privind situaţia economică a României. În luna ianuarie a acestui an, rata inflaţiei a fost de 7,26%, cel mai ridicat nivel din ultimele 18 luni.
    Unul dintre cele mai mari pericole pentru inflaţie este creşterea salariilor peste aprecierea productivităţii. Presiunea sindicatelor însă este foarte mare, mai ales ţinând cont că e an electoral. Angajaţii din administraţie, cei din învăţământ şi din sănătate au anunţat deja că vor protesta pentr
  • +2 (2 voturi)    
    pe locuri fiti gata HIPERINFLATIE START (Marţi, 18 mai 2010, 23:10)

    hiperinflatie [anonim]

    cu sa va spun mai pe inteles: acesta este momentul in care Romania ia startul in etapa de hiperinflatie !!!
  • 0 (2 voturi)    
    Punctul de pensie nu e totuna cu pensia medie (Marţi, 18 mai 2010, 23:12)

    Omics [utilizator]

    Pensia medie poate avea 0,783 puncte sau 1,15 puncte...

    Ăștia ne sunt specialiștii macroeconomiști...

    Uitați și câți fraieri aplaudă prostia respectivului.
  • +1 (1 vot)    
    Parlamentarii ne-au luat-o inainte (Marţi, 18 mai 2010, 23:12)

    Milka Man [utilizator]

    Si se duc in concediu doua saptamani pe luna.Numai ca...ei sunt platiti pentru asa ceva:-p.
    Ce ar fi sa hibernam?De ce nu propune nimeni solutia asta realista?
  • 0 (4 voturi)    
    propunere (Marţi, 18 mai 2010, 23:23)

    snorkel [anonim]

    poate sa inceapa primul lazea cu o saptamana fara plata, ce parere o avea?
  • +1 (3 voturi)    
    Nedumerire (Marţi, 18 mai 2010, 23:26)

    Andrei [anonim]

    Hotnews este singura publicatie online la care postarile sunt analizate (cenzurate) si apoi piublicate sau nu. N-am inteles pana acum care sunt conditiile pentru a fi publicate. Sau poate acestea se subinteleg, trebuie sa placa unui "mogul"? Macar celelalte publicatie spun explicit ce anume nu vor publica.
    • +1 (1 vot)    
      Daca stii vreun site (Marţi, 18 mai 2010, 23:45)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      pe care sa fie postate toate comentariile fara "cenzura", da-mi si mie linkul:-p. Viva la revolution!
    • +2 (2 voturi)    
      nu e cenzura (Miercuri, 19 mai 2010, 0:08)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      si mie mi s-a parut asa, la un moment dat. Sunt ei puturosi si cand se strang mai multe comentarii, mai taie din ele, la gramada.
  • -1 (3 voturi)    
    ... (Marţi, 18 mai 2010, 23:39)

    nuconteaza [anonim]

    bnr-ul nu e format tot din bugetari? si inca ceva... ce rost are invrajbirea dintre bugetari si cei din mediul privat? nu cumva ca sa se distraga atentia de la adevaratele probleme ale tarii? ca de exemplu incompetenta crasa din parlament? si mai apare cate unul... gen lazea... care mai baga cate o pastila otravita...
    • 0 (2 voturi)    
      Asta stie toata lumea.... (Marţi, 18 mai 2010, 23:49)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui nuconteaza

      e asa de evident ca pana si orbii incep sa vada...Dl.Lazea este unul din cei 20000 de specialisti ai lui Constatinescu...Restul sunt prin Parlament din 90 incoace, prin CA si AGA sau...au murit!Consecintele unor alegeri democratice in care se voteaza pe baza de mici si bere!Sa vezi numai ce interesanta va fi urmatoarea campanie electorala!
    • +3 (3 voturi)    
      pai (Miercuri, 19 mai 2010, 0:10)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui nuconteaza

      e normal sa fie invrajbire. Tu nu te-ai enerva sa platesti din banii tai pe unii care te tin la cozi la ghisee, iti cer spagi in spitale, dau verdicte aiurea in procese?
  • +3 (3 voturi)    
    2008, Vosganian: Răspunderea pt ce face PNL (Marţi, 18 mai 2010, 23:41)

    2007-2008 [anonim]

    ...revine viitorului guvern




    2008, Vosganian: răspunderea revine viitorului guvern

    BBC, 15 ianuarie, 2008, V Vosganian: (pentru anul 2009) "răspunderea revine viitorului guvern"

    "în anul 2009", a mai spus el, "bugetul va avea peste cinci miliarde de euro venituri în plus faţă de 2008. oare e atât de mult pentru românia să plătească din aceşti bani în plus un miliard pentru a termina definitiv această problemă a pensiilor?"

    http://www.bbc.co.uk/romanian/news/story/2008/01/080115_pensii_pericol.shtml
  • +2 (2 voturi)    
    2008, Vosganian: Isărescu să nu mai comenteze (Marţi, 18 mai 2010, 23:43)

    2007-2008 [anonim]

    Vosganian: Isărescu să nu mai comenteze

    27 FEBRUARIE 2008
    de Victor ROTARIU

    Vosganian nu mai vrea sfaturi de la BNR

    Ministrul Finanţelor, Varujan Vosganian, a lansat ieri un atac foarte dur la adresa lui Mugur Isărescu, spunând că nu mai vrea să primească sfaturi din partea guvernatorului BNR. Ieşirea lui Vosganian a venit ca o replică la declaraţia lui Isărescu, conform căreia guvernul ar trebui să fie mult mai atent în dirijarea economiei.
    “Atunci când ministrul Finanţelor, odată ales în funcţie, preia realitatea şi arată naţiunii că trebuie restructurate cheltuielile, că trebuie introduse criterii de eficienţă, nu e în regulă ca guvernatorul, în loc să spună «da», sunt de acord să menţioneze că structura nu este bună”, a declarat ieri Vosganian, în cadrul unei emisiuni televizate.
    La sfârşitul anului trecut, Mugur Isărescu a atras atenţia Guvernului că politica de a genera cheltuieli de stat în ultima lună a anului pentru a îndeplini bugetul este greşită. Isărescu a explicat atunci că lansarea pe piaţa monetară a unei sume atât de mari de bani (circa două mld. euro, n.r.) în luna decembrie a anului trecut duce la creşterea inflaţiei, ceea ce poate destabiliza mediul economic.
    Pericolul inflaţiei
    Guvernatorul BNR a atras atenţia că din cauza unei inflaţii prea mari, România ar putea amâna adoptarea euro ca monedă naţională în 2014, cum fusese programat iniţial.

    http://www.gandul.info/economia/vosganian-isarescu-sa-nu-mai-comenteze.html?3936;2416891
  • +2 (2 voturi)    
    dar regula de 3 "complicata" ce zice? (Marţi, 18 mai 2010, 23:43)

    dom [anonim]

    daca tendinta de scadere a natalitatii se mentine (daca nu cumva se accentueaza din cauza noilor masuri "de austeritate") sa se calculeze ce pensie va avea o persoana care va iesi la pensie peste 10, 15 sau 20 de ani. Se muta varsta de pensionare la 90 de ani?
  • +2 (2 voturi)    
    mie mi se pare ok (Marţi, 18 mai 2010, 23:49)

    hm [anonim]

    sunt prof si cu o saptamana vacanta as reusi sa ma ocup de proiectele care imi si aduc bani, pentru ca profesoratul a fost pentru mine un fel de voluntariat.
    dar ce fac oamenii care sunt profesori de o viata, nu ca mine in primul an, si ce fac oamenii care sunt elevi? se bucura de vacante??
    solutia nu e rea, daca doreste sa trimita bugetarii inspre privat. dar, daca tot are si a avut atata timp la dispozitie, onor conducerea nu se poate ocupa efectiv cu studierea eficientei angajatilor din sistem?
    e usor sa spui, ca presedintele, ca bugetarii sunt contraproductivi si niste lipitori. in unele privinte, e si adevarat. dar, daca d-l basescu ar putea intr-adevar sa se dispenseze de bugetari, ar face acest lucru in 2 timpi si 3 miscari. problema e ca nu poate. cei ce castiga mult de la bugetul statului au in mana si niste sfori strategice. sunt, si ei, aproape politicieni. asa ca s-a trecut la nivelul inferior: bugetarii prapaditi, dar si aici a aparut puterea politico-corupta (cacofonia este intentionata): miscarile sindicale.
    avem, prin urmare, de-a face cu un joc de-a soarecele si pisica, in care, in schimb, soarecele nu e cel preconizat, iar victimele nu sunt nici macar soarecii (adica statul), ci niste amarati care aduc servicii de necesitate publica pe bani putini - fie ei medici, profesori, mici functionari eficienti.
    in timp ce ar trebui sa primim, in sfarsit, o abordare rationala, o evaluare transparenta, interese declarate, rapoarte oneste. personal, m-am saturat de discursuri, cand discutia este aceeasi de atatia ani. aiurelile cu bugetarii malefici sau cu basescu dictatorul sunt la fel de tembele. lucrul pe care il stiu e felul in care imi fac munca. acelasi lucru ar trebui privit si la nivel macro. iar de aici incolo, e treaba statului daca va continua sa finanteze invatamantul sau il va introduce direct in sistemul de productie, iar economia il va finanta in functie de rentabilitatea proprie. profesorii sau doctorii nu sunt bugetari sau privati, ci necesari
  • +1 (3 voturi)    
    Dura lex ... (Miercuri, 19 mai 2010, 0:04)

    Leeview [anonim]

    Tocmai, daca consideram aritmetica o lege ea poate fi schimbata de catre parlament (cu majoritate simpla aritmetica elementara si doar cu majoritate calificata algebra).

    Daca cumva aritmetica nu iese bine, curtea constitutionala poate invalida pe alocuti anumite operatii. Spre exemplu divizibilitatea numerelor a fost declarata neconstitutionala pe motiv ca aritmetica romaneasca este unitara si indivizibila (PS. udmr s-a opus dar fara rezultat).

    Oricand parlamentul poate vota o lega prin care sa-si mareasca numerele prime. Ele (primele) se vor acorda si judecatorilor la categoria operatii speciale.

    Operatiuniile aritmetice sunt bun al intregului popor, dar unii le au pe unele si altii pe altele. Smecherii de la putere "plusul" si "inmultirea".

    Bugetarii saracii s-au jucat putin cu plusul si acum sau trezit ca pot folosii doar minusul. Ca-asa-i la noi.

    Din pacate presedintele nostru a recunoscut ca nu a fost prea bun la aritmetica in scoala. Asa ca nu aproba decat aritmetici simple, sa le inteleaga si el : cota unica ( o formula ne ajunge, ce naiba), taieri egale la toti, preferabil cu cifre "rotunde" (15,25 etc) ca la virgule se incurca.

    Oricum, sa zicem mersi ca exista separarea puterilor in stat, ca daca spre exemplu legifera presedintele, scotea toate operatiile matematice si ne lasa doar cu adunarea si scaderea sa inteleaga si fiica lui. Nu, nu-i mica. Doar prostuta...

    Rautacios si eu, dar parca m-am cam saturat zilele astea sa inghit tot rahatul aruncat de politicienii nostrii (si ai nostrii, si ai lor) care mai de care sa ne arate ce partid detine aritmetica corecta.
  • +2 (2 voturi)    
    2008: Tariceanu nu vrea lectii de la CE despre def (Miercuri, 19 mai 2010, 0:11)

    2007-2008 [anonim]

    Tariceanu nu vrea lectii de la Comisia Europeana pe tema deficitului bugetar

    29.01.2008

    Guvernul va utiliza la maximum plafonul deficitului bugetar de 3% din PIB si nu va renunta sa finanteze proiecte de dezvoltare a infrastructurii, a mediului si agriculturii, pentru a reduce decalajul dintre Romania si celelalte state membre ale UE, a declarat marti premierul Calin Popescu-Tariceanu, aratand ca nu accepta lectii pe aceasta tema din partea Comisiei Europene.

    "Ma intereseaza mai putin ce spun ei. Avem capacitatea sa gestionam deficitul, si voi merge tot timpul
    , pe cat ne putem permite, la maximum, pentru ca am interesul sa investim cat mai mult, nu cat mai putin, astfel ca nu ma sperie ca spune Comisia chestia asta. Toti vreti autostrazi, vrem un standard de viata
    ridicat, dezvoltare rurala, iar lucrurile astea nu se pot face cu nimic. Toate tarile europene au lucrat si cu deficite mai mari
    si nu s-a intamplat in final nicio nenorocire. Nu inseamna ca le depasim, dar sa nu ne tina lectii", a afirmat premierul.

    El a amintit ca, in pofida "tapajului " facut in 2005, cand Romania a renuntat la acordul cu Fondul Monetar International, autoritatile de la Bucuresti au demonstrat ca au capacitatea politica si administrativa sa gestioneze eficient fondurile publice.

    Pe de alta parte, ministrul Economiei si Finantelor, Varujan Vosganian, a anuntat tot marti ca Guvernul ar putea aproba, pana in martie, o rectificare de buget privind reducerea cheltuielilor, si va trimite Comisiei Europene o scrisoare cu o serie de masuri pentru a demonstra tinerea sub control a deficitului in 2008.

    Oficialul a explicat ca aceste masuri sunt necesare pentru a avea anumite rezerve prin care sa se inlature posibilele derapaje provenite din criza de pe pietele externe.

    http://www.realitatearomaneasca.ro/content.php?c=articole&id_categorie=4&articol_id=9270&p=16
  • +3 (3 voturi)    
    impozitul si angajatul la stat (Miercuri, 19 mai 2010, 1:03)

    ion [anonim]

    hai sa ne gandim putin la situatia angajatul la stat ( ma refer la cel ce nu produce sau produce in pierdere): ca orice angajat salariul lui este impozitat si sunt platite contributii le (CAS, CAsS, somaj)...tot la stat! Toate acestea genereaza o schema din care castiga bancile (salarii pe card, tranzactii bancare pt care se plateste comision), eventual ceva firme de cosnultanta, plus un numar aditional de economisti care fac toate calculele. e ca si cum ai muta o parte din banii din portofel in buzunar, dar in timpul mutarii te vede un "cersetor" si-ti cere de-o paine...ca sa-si cumpere o sticla de whisky si sa rada de tine. Cam asa sta si treaba cu bancile si firmele de consultanta. Cine plateste? Eu si cu tine amice, cei care reprezentam sectorul privat...toti banii astia sunt de la noi! Oare cat s-ar economisi si ce-ar pierde un angajat la stat daca lui in cartea de munca i s-ar considera doar salariul net? pt el situatia nu se schimba cu nimic: va baneficia de aceleasi drepturi ca si pana acum ( acelasi salariu, aceleasi facilitati pe care oricum nu le platea nici inaine ca banii tot de la stat erau) . Tranzactiile bancare vor fi cu valori mai mici cu aproximativ 34% (impozit + contributii) fara sa pun la socoteala ca de fapt o firma privata plateste si ea dari suplimentare catre stat , iar numarul de angajati care sunt platiti sa faca adunari, inmultiri si impartiri se vor reduce semnificativ ( deci salariile lor nu mai trebuiesc platite) . Nu inteleg de ce platesc si asigurare de sanatate, dar ministerul sanatatii se alimenteaza tot din bugetul de stat, nu inteleg de ce platesc asigurari sociale dar pensiile si somajul se alimenteaza tot din bugetul de stat...in fine discutia se poate prelungi mult...si totusi cred ca o reducere inteligenta a fiscalitatii are ca afect o economie substantiala de bani...nu mai zic ca un privat nu va tine o firma care-i aduce pierderi, pana la urma scopul unei afaceri este sa scoti profit, nu?
    • 0 (0 voturi)    
      interesant (Miercuri, 19 mai 2010, 4:41)

      ene [anonim] i-a raspuns lui ion

      Curios. Doar 2 % din bugetul Asigurarilor Sociale de Sanatate e finantat prin subventii de la bugetul de stat. Si doar 4.5 % din bugetul Asigurarilor Sociale e finantat prin subventii de la bugetul de stat. Restul reprezinta contriburtii ale angajatorilor si asiguratilor. Daca s-ar aplica ideile dumneavoastra banii nu ar mai fi cheltuiti de bugetul de stat, deci nu ar mai fi incasati de bugetele asigurarilor sociale. Ceea ce ar insemna ca nu angajatorul sau angajatul va decide cati bani aloca pentru aceste bugete (plata la negru, etc) ci tot statul, prin subventii si transferuri. Altfel spus statul va lua din sumele incasate sub forma de tva si accize si va alimenta bugetele asigurarilor sociale. S-ar reduce comisioanele bancare platite dar ar creste comisioanele de trezorerie, deci un nou avantaj pentru stat.
  • 0 (0 voturi)    
    alternativa CFP (Miercuri, 19 mai 2010, 7:41)

    canon [anonim]

    orar: luni-joi cate 7 ore
    vineri 5 ore
    fiecare a 3-a vineri 0 ore

    hai sa recunoastem ca sunt timpi morti cu programul actual care sunt platiti de stat :)
  • 0 (0 voturi)    
    si ce sa le mai facem? (Miercuri, 19 mai 2010, 7:48)

    atreus [anonim]

    Ce discurs e asta? Parca toti se intrec la cum sa mai schingiuie saracul bugetar, cum sa il faca sa scuipe sange si cum sa il biciuiasca mai bine... Discursul mi se pare penibil. De ce nu eficientizam schemele? De ce nu reducem nr de bugetari la toate nivelele dar pastram salariul aceluiasi bugetar. Ideea e nu sa-i facem pe toti sa fuga de sist. bugetar ci sa-i facem sa fie eficienti si productivi. Ori un angajat eficient si productiv il poti atrage doar cu salarii mari. Ideea ar fi reducerea la jumatate sau mai mult a angajatilor la stat dar cu aceleasi salarii sau chiar cu cresteri salariale in anumite sectoare in care nu se inghesuie lumea prea mult. De ex. un profesor la sat... Ce va face daca isi va vedea salariul scazut cu 25% si lasat pe dinafara 1 sapt pe luna? Pai eu de ex. as pleca, si el la fel... iar postul va fi ocupat de unul care va zice ca oricum la valoarea lui altceva mai bun nu ar fi gasit. Asta inseamna un downgrade al calitatii invatamantului la sate de ex...
  • 0 (0 voturi)    
    Nu e bine. (Miercuri, 19 mai 2010, 8:09)

    Sorin [anonim]

    DE TOT. Mai bine sa-i trimitem acasa pentru totdeauna.
    La ce o lalaiti atata? Nici cum trebuie nici cum nu trebuie, de atatia ani tot jucati teatru: uite vinovatul, nu e vinovatul.
    Tara de rahat.
  • -1 (1 vot)    
    Logica stramba (Miercuri, 19 mai 2010, 8:12)

    mdan [anonim]

    Pensionarii au contribuit cu 32%, dar vreo 35-40 ani si nu traiesc tot atata. Pe de alta parte banii pe care pensionarii i-au dat de-a lungul anilor s-au papat de unii ca Lazea. Am auzit, si citit, ca BNR are niste profituri uriase, evident, bani veniti tot de la oamenii simpli pana la urma. Ce-ar fi ca aceste profituri sa fie si ele impozitate cu 99,9% ?
  • -1 (1 vot)    
    Sa-i reamintim Dlui Lazea... (Miercuri, 19 mai 2010, 8:55)

    lili [anonim]

    Ca si anul 2009 a fost an electoral, alegeri prezidentiale Dle Lazea, desi sunt convinasa ca nu ati uitat, poate ati omis sa-l mentionati.... Si in anul 2009 s-au promis multe, s-au marit pensiile de catre Dl Boc, si inca ce triumfalist le-a anuntat in septembrie 2009 in prag de alegeri prezidentiale... Nici asta nu cred ca ati uitat, dar si asta ati omis sa spuneti... Pe de alta parte, aceasta situatie aiurea de la BNR, azi apare Dl Isarescu cu opinile Dumnealui, apoi maine apare Dl Lucian Croitoru cu ale Dumnealui opinii, poimaine apare Dl Lazea cu opiniile Dumnealui, la BNR fiecare sef ale propriile opinii. Nu ar fi nici o problema dpdv al democratiei instaurat temeinic pe meleagurile noastre, dar eu cred ca Dvs cei mentionati, ar trebui sa aveti totusi o OPINIE la nivelul BNR si asta ar trebui sa fie luata in considerare de guvernantii Romaniei. Altfel, la capitolul OPINII EXPRIMATE in presa, pe la conferinte, intalniiri, intruniri etc, auzim, ascultam si..... maine poimaine Romania intra in FALIMENT. Cu toate opiniile PRO si CONTRA.
  • 0 (0 voturi)    
    si ce daca a suspendat? (Miercuri, 19 mai 2010, 9:37)

    Nicky [anonim]

    Pai domnule Lazea, parlamentul face ce vrea el....nu da socoteala nimanui, suspenda ve vrea el.... iar legile astea de care zici, Legea aritmeticii, da, e o lege, deci tot parlamentul a dat-o si atunci ei au zis, in intelepciunea lor: noi o dam, noi o suspendam....
  • 0 (0 voturi)    
    Sa mearga el + politicienii in concediu fara plata (Miercuri, 19 mai 2010, 9:39)

    Claudiu [anonim]

    Sa dea un exemplu bun poporului roman si sa mearga EL si POLITICIENII ROMANI cate o saptamana pe luna in concediu fara plata!!!
  • 0 (0 voturi)    
    O NESIMTIRE CRASA!!! (Miercuri, 19 mai 2010, 9:49)

    Catalin [anonim]

    Solutia mea pentru a iesi din criza: concediu fara plata o saptamana pe luna pentru economistul sef al BNR + toti POLITICIENII din Romania!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Solutia are in ea (Miercuri, 19 mai 2010, 10:52)

    Sile [anonim]

    Ceva tembel de propunere facuta la o sedinta PCR. Daca guvernul si acesti bugetari nu sunt constienti ca natia nu e obligata sa le suporte la toti salariul din munca lor au o mare problema. Ungaria de pilda a luat niste masuri de care nu va scapa nici Romanika si va veni si ziua in care cei raspunzatori ca nu au luat si in Rmanika la timp masurile reale de reforma vor fi trasi la raspundere. Noi asteptam in continuare cu interes. O zi buna!
  • 0 (0 voturi)    
    o saptamana fara medici..una fara pompieri.. (Miercuri, 19 mai 2010, 11:00)

    adina [anonim]

    o saptamna de concediu pe luna in sistemul medical? care si asa e subdimensionat?
    o saptamana de concediu pe luna in invatamant? n-ar fi o problema ca oricum isi bat joc de copii nostri si se face mai multgreva decat scoala..dar totusi..nu cred ca e o solutie.
    cred ca mai degraba ar trebui dimensionate aparatele de stat si concediat acolo trebuie nu hotarari dinastea luate in functie de ce-am visat azi-noapte...
  • 0 (0 voturi)    
    Disponibilizari (Miercuri, 19 mai 2010, 13:05)

    yoyo [anonim]

    Ca solutie, nu vad taierea cu 25% a salariilor tuturor bugetarilor. Cred ca trebuie facuta o combinatie intre disponibilizari, taieri de salarii si concedii fara plata. Urmeaza inca o greva daca se merge pe varianta asta, ca dara ce le mai place unora sa munceasca ca cainelui lantu...
  • +1 (1 vot)    
    Domnu' Lazea... (Miercuri, 19 mai 2010, 17:57)

    Omu' de pe margine [anonim]

    Aceste afirmatii ma fac sa ma intreb cum ati ajuns economistul-sef al BNR? Si. in acelasi timp, sa-i "multumesc" celui care v-a "pus pe functie"...

    Ca sa stiti si dumneavoastra:

    1) cam toata lumea traieste pe datorie... Pentru ca, exceptandu-i pe Bill Gates, Warren Buffet sau altii ca ei, noi, cei mai multi, nu avem la indemana toti banii si ne imprumutam ca sa ne cumparam o casa, o masina, etc. Nu faptul ca se traieste pe datorie este grav, ci posibilitatea de a nu a o mai putea rambursa... Si atunci, problema nu este ca suntem datori, ci ca s-ar putea sa nu mai avem cu ce plati / ceea ce nu este cazul Romaniei...

    si b), sper ca v-ati inclus si pe dumneavoastra printre bugetarii care vor pleca o saptamana in concediu fara plata in fiecare luna... Nu de alta, dar si pe la BNR sunteti cam multi care, pur si simplu, ardeti gazul degeaba!

    Ma asteptam sa spuneti ceva despre cursul de schimb "nesimtit" - ca tot e la moda termenul... - pe care il mentineti, impreuna cu seful si prietenul dumneavoastra, domnul Isarescu... Dar dumneavoastra aveti probleme cu bugetarii...
  • 0 (0 voturi)    
    Uau ! (Miercuri, 19 mai 2010, 22:15)

    ova [anonim]

    Pai nu e tot aia 25% reducere sau 1 saptamana de concediu neplatit.
    Si mai zice ca e economist sef la BNR , cred ca mai degraba a fost vidanjor inainte si a facut economia si matematica cu femeia de servici .
    Astia sunt unii oamenii din conducerea BNR-ului si din conducerea Romaniei , din pacate !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă