Peste 1.700 de caini, stransi de Politia Animalelor Sector 1

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 26 martie 2010, 15:33 Actualitate | Esenţial

Peste 1.700 de caini maidanezi au fost adunati de pe strazile Sectorului 1 de la deschiderea celui mai modern adapost pentru cainii fara stapan din Capitala, informeaza Agerpres.

De asemenea, au fost sterilizati si vaccinati peste 550 de caini, iar la 814 li s-au montat microcipuri.

Peste 230 de caini au fost revendicati de catre proprietari, iar 197 au fost dati spre adoptie in cadrul celor 13 campanii initiate de Primaria Sectorului 1 sau direct de la Centrul Odai.

Potrivit administratiei, Politia Animalelor a adunat de pe strazi in perioada ianuarie 2009 - martie 2010, 1.704 caini, dintre care 585 sunt inca adapostiti in Centrul Teritorial ''Odai''.

Inaugurat la 15 ianuarie 2009, Centrul Teritorial poate adaposti aproape 600 de caini care sunt ridicati de pe strazi.

Odata ajunsi in adapost, cainii sunt vaccinati, sterilizati si li se monteaza microcipuri pentru identificare.

Pentru a impiedica abandonul animalelor pe domeniul public si pentru a responsabiliza detinatorii de animale de rasa comuna cu privire la obligatiile ce le revin, Primaria Sectorului 1 a demarat, in octombrie 2009, campania de identificare a cainilor si pisicilor.

Cainii si pisicile din Sectorul 1 sunt monitorizati de politistii comunitari prin microcipuri si crotalii pentru o identificare mai usoara a proprietarilor, in cazul in care animalele se pierd de stapani.


Citeste mai multe despre   






















1808 vizualizari

  • +12 (12 voturi)    
    ... (Vineri, 26 martie 2010, 15:51)

    xyz [anonim]

    Promit sa votez tot restul vietii mele pe primarul care va reusi sa scape Bucurestiul de caini vagabonzi. Si cred ca mai sunt cativa care gandesc ca mine.
    • +7 (7 voturi)    
      Subscriu (Vineri, 26 martie 2010, 16:25)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui xyz

      ... si eu la fel! De fapt asta e prieritatea numarul 1 in momentul de fata...

      as vrea sa vad o actiune din asta si in sectorul 6 cu conditia ca o data ridicati sa nu se mai intoarca in strada!
      • +5 (5 voturi)    
        Important (Vineri, 26 martie 2010, 16:40)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        La Moscova s-a pus mitraliera pe ei 1 sapt...Un pic de galagie la inceput iar apoi toata lumea a fost fericita...La fel cum e cu DNA :)
        Nu se va rezolva nimic pana cand nu se va pune impozit 100euro pe an pe cap de pisica sau caine. Banii pot fi platiti ca asigurare medicala ptr animale, cip si alte metode de control...Ce nu e revendicat, platit, cipuit...Ar fi o idee buna sa vedem mai putine animale, iar cele pe care le vedem sa stim ca sunt ingrijite si vaccinate
    • +1 (1 vot)    
      Sectorul 3 ? (Vineri, 26 martie 2010, 17:04)

      marinaru [anonim] i-a raspuns lui xyz

      Si eu mi-am propus sa votez primarul care ma scapa de caini...disperarea este maxima de am ajuns sa votam un primar doar pentru acest lucru care trebuie oricum facut.
    • +2 (2 voturi)    
      ei na... ce bine (Vineri, 26 martie 2010, 17:13)

      odessa [anonim] i-a raspuns lui xyz

      Astia de la Pol. Anim. Sect. 1 nu cunosc legea si sunt si niste specialisti in birocratie.

      Am 7 caini pe scara si mi-au raspuns cei de la Politia Animalelor ca nu pot face nimic, dupa ce am facut reclamatii timp de 1 an.
      Motivul, cainii sunt pe scara si ei nu pot intra acolo. In plus nu pot amenda pe nimeni deoarece, toti vecinii sunt de acord cu cainii de pe scara. Pai cum poti sa scoti tampenia, cum ca toti vecinii sunt de acord cu acei caini, de vreme ce sunt 2 vecini care au facut reclamatie scrisa, unul este mort si 2 sunt plecati in Spania definitiv. In plus cei care au caini sunt chiriasii primariei (ICRAL-ului) si nu sunt propietari.....
      La un moment dat mi-au recomandat calduros sa ii dau in judecata pe cei cu caini.
      Atunci ei de ce mai sunt platiti daca tot nu pot face nimic?

      E poveste lunga ... si mi-e si rusine de aceasta situatie...ca sa mai pot povesti
    • 0 (0 voturi)    
      +1 (Vineri, 26 martie 2010, 17:54)

      gigi kent [anonim] i-a raspuns lui xyz

      +1
  • +6 (6 voturi)    
    Nu cred ca vom scapa (Vineri, 26 martie 2010, 15:54)

    Cucu [anonim]

    Au devenit precum sobolanii. Nu cred ca mai putem scapa vreodata de ei. Pina nu convingem o anumite etnie discriminata ca sint foarte comestibili, la fel ca si lebedele nu avem sanse.
  • +4 (8 voturi)    
    vai ce sa spun (Vineri, 26 martie 2010, 16:00)

    hin gheere [anonim]

    o stire relevanta indeed! de parca ma intereseaza pe mine de sectorul 1. o picatura intr-un ocean.

    intrebarea e cand se da legea aia cu eutanasirea, lasati-ma cu microcipurile si cu alte vrajeli. cand dispar complet TOTI cainii de pe strada, din TOATA tara, aia conteaza, nu ca s-a facut tarc de 6 stele cu jacuzii pentru javre in S1 si ca politia comunitara umbla dupa zeitatile patrupede cu scanerele in mana sa vada pe unde se deplaseaza ca sa faca o harta a raspandirii lor si apoi o emisiune pe NG wild.

    trebuie citit cu atentie articolul ca sa-ti dai seama unde se bate (adica intr-o campanie de gen brigit bardo); incepe cum ca 1700 de unitati au fost ridicate; a, ca doar 585 sunt inca on site si ca restul (majoritatea) sunt pe strada binemersi, (latrand, muscand, c*****u-se), asta se spune asa mai voalat undeva pe la mijloc asa cand cititorul oboseste sa mai fie atent.

    da deci in concluzie vreau sa multumesc din suflet autoritatilor si hotnews (pt informare) ca se face atat de mult pentru siguranta cetateanului care acum nu mai are nici o spaima (si nici un 'noroc' lipt de pantof) cand iese pe strada
    • -3 (7 voturi)    
      nu ne mai spune nimic (Vineri, 26 martie 2010, 16:20)

      nenominal [utilizator] i-a raspuns lui hin gheere

      Poate ca daca s-ar da si legea cu eutanasierea pentru oameni am scapa de bizoni ca tine. Solutia in cazul de fata sta in educatie si nu in eradicare, cretinule. Faptul ca omori o mie de caini acum nu inseaman ca problema nu mai apare, ci doar se musamalizeaza.
      Eu as fi de acord sa te eutanasieze pe tine, dar totusi cred in selectia naturala.
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Vineri, 26 martie 2010, 16:36)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui nenominal

        sa-l eutanasieze pe el pentru ca a propus solutia eutanasierii cainilor? hai sa-ti spun eu o chestie tie... in momentul in care ii doresti asta esti mai rau decat "criminalii" de caini. Pentru ca doresti moartea unui om! De fapt intre tine si el e o singura diferenta - el doreste moartea cainilor iar tu pe cea a oamenilor... din punct de vedere moral esti cu mult sub acest "bizon" cum ii zici tu!
      • +2 (2 voturi)    
        Mai, nenominalule (Vineri, 26 martie 2010, 18:32)

        bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui nenominal

        dar de ce nu propui sterilizarea sobolanilor? Aaa, tie nu-ti plac sobolanii, deci este "moral" sa fie omorati.
  • +7 (7 voturi)    
    Si in sectorul 4 sa faceti la fel! (Vineri, 26 martie 2010, 16:03)

    gigi [anonim]

    Numai in jurul blocului meu situat langa piata straduintei cred ca sunt peste 20 de caini. Ziua latra la masini si oameni, noaptea urla si schelalaie de rasuna toata zona. Calvarul asta il traim de 4-5 ani buni.
    Acum cateva zile am vazut vreo 7 caini care mancau ceva dintr-o groapa pe racovita vis-a-vis de sectia 15 de politie. Toata lumea trecea pe trotuarul celalat sau mergeau pe carosabil pentru ca nimeni nu avea curaj sa treaca pe langa ei.
  • +4 (6 voturi)    
    Si celelalte sectoare? (Vineri, 26 martie 2010, 16:05)

    Andy [anonim]

    Am trimis 2 sesizari la ASA pentru ca in sectorul 5 sunt mai multi caini maidanezi decat locuitori si nu s-a luat nicio masura. Nici macar n-am primit raspuns la sesizari, in termenul legal de 30 de zile.
  • +2 (2 voturi)    
    230 revendicati de "proprietari" (Vineri, 26 martie 2010, 16:29)

    bobo21 [utilizator]

    Pun pariu ca majoritatea "proprietarilor" sunt ramolitii care i-au crescut pe langa bloc.
  • +3 (3 voturi)    
    Asociatiile de vanatori (Vineri, 26 martie 2010, 16:39)

    Amoredivino [utilizator]

    Sa nu li se mai dea permise de vinat la vinatori pina ce nu vin fiecare cu cite 1000 de perechi de urechi de maidanezi. Sa foloseasca cel mai mic calibru, nici nu se aude si efect omoritor e undeva pe la 100 de metri, deci nici nu sunt periculoase gloantele pentru vecinatate. Rusii in Moscova au scos armata cu Kalashnikoave de i-au mai rarit pe dulai. Dar rusii au sistemele lor megalomane, ce-i drept...
    • +3 (3 voturi)    
      Safari-uri (Vineri, 26 martie 2010, 17:13)

      Silviul [anonim] i-a raspuns lui Amoredivino

      Să facem safari-uri urbane în bucureşti pentru străini. Scapam de javre si mai iese si un ban. Ce fain ar fi.... Kalashnikov!!
  • +1 (1 vot)    
    bravo! (Vineri, 26 martie 2010, 17:15)

    liviu_ [utilizator]

    mai avem inca 5 sectoare... si vreo 50-100k caini...
  • +2 (2 voturi)    
    caini (Vineri, 26 martie 2010, 17:34)

    scofie3ld128 [anonim]

    Locuiesc in sectorul 6 e plin de maidanezi....nu poti alerga in parc pe inserat,,de bicicleta nici nu poate fi vorba,zgomot infernal noaptea,rahati pe trotuare si unde mai pui ca din cand in cand zace cate unul stalcit pe strada...Sa ofere vreun bogatan in secret recompensa pt capturare de caini si cred ca in zece zile ar fi in pericol si aia cu stapan...
  • 0 (0 voturi)    
    Eu sunt tare curios (Vineri, 26 martie 2010, 17:45)

    Cristi [anonim]

    Cum ii sterilizeaza astia de se inmultesc mai abitir.
    • +2 (2 voturi)    
      Irelevant (Vineri, 26 martie 2010, 18:29)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Cu sterilizarea n-o sa se rezolve niciodata problema. Degeaba sterilizeaza 20.000 de caini pe an, daca femelele ramase fata mai mult decat atatia in acelasi interval de timp. Eutanasierea este singura solutie.
  • -1 (1 vot)    
    :) (Vineri, 26 martie 2010, 18:07)

    ion voicu [anonim]

    mare atentie dragii mei, ca ni se distrage atentia cu nimicuri precum problema maidanezilor.
    coruptia e problema fundamentala!
    pe coruptii romaniei care umbla liberi in masini de lux cind ii sterilizati si cipuiti?
    da pe neanelu, pe mitrea si pe nasty boy cind o sa-i vedem dupa gratii?
    da pe restul care asteapta la coada?
    da mineriadele cind o sa fie pe rol?
    da procesul comunismului?
    lasati naibii cinii si pisicile in pace ca nu astea sint problemele importante acum...
  • +1 (1 vot)    
    China nu-i vrea? (Vineri, 26 martie 2010, 19:57)

    mihai [anonim]

    Nu-i putem exporta in China? Ca alora le plac.
    Sau sa fie facuti manusi, materie prima e din belsug si moca.
  • 0 (0 voturi)    
    problema cainilor trebuie rezolvata (Vineri, 26 martie 2010, 22:26)

    letitia [anonim]

    cainii vagabonzi ar trebui dati celor care au nevoie de ei,de exemplu d-nei B.Bardot ,chinezilor,si altor natii care consuma carne de caine.Sa nu uitam ca Bunul Dumnezeu desi a creat si animalele El le-a dat pe mana omului sa le dea nume si sa le stapaneasca.Deci trebuie facut in asa fel sa nu sufere oamenii si copii mai ales di cauza cainilor .S-au intamplat multe necazuri din cauza lor.
  • 0 (0 voturi)    
    un pic de bun simtz (Sâmbătă, 27 martie 2010, 12:26)

    vlad cio [anonim]

    nici o specie nu ar trebui sa aiba drept de viata si de moarte asupra alteia. toate fiintzele vii au un sens ce NU tine neaparat de om si de folosul pe care acesta crede ca il da acelei specii. hranitzi si ingrijiti animalele. ati fi putut fi in locul lor!
  • 0 (0 voturi)    
    caini comunitari (Marţi, 30 martie 2010, 15:32)

    Cetatean [anonim]

    In sfarsit un primar civilizat si cu adevarat european.
    Exemplul trebuie preluat.
    Felicitari primarului de la sectorul 1.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi