Dezbatere publica: Pasaj cu patru benzi in intersectia Calea Floreasca - Barbu Vacarescu

de D.G.     HotNews.ro
Miercuri, 10 martie 2010, 13:55 Actualitate | Esenţial

 documente
(10 Mar 2010) PDF, 2MB
Primarul Neculai Ontanu a lansat dezbaterea publica a proiectului “Supralargirea Soselei Pipera si pasaj denivelat” pentru informarea si consultarea populatiei despre aceasta initiativa.

In acest sens, pe site-ul Primariei Sectorului 2 la adresa www.ps2.ro, la rubrica “Noutati” a fost postat documentul cu titlul “Proiect Supralargire Soseaua Pipera si Pasajul Denivelat – document supus consultarii publice.”

Potrivit documentului prezentat, pentru fluidizarea traficului rutier pe Soseaua Pipera este necesara construirea unui pasaj cu patru benzi de circulatie ce va traversa intersectia dintre Calea Floreasca si strazile Barbu Vacarescu, Capitan Aviator Alexandru Serbanescu si Avionului, precum si supralargirea soselei Pipera.

Noul pasaj, ce urmeaza a fi executat, va avea o lungime totala de 474.40 m, fiind compus din 4 grinzi continue si cu cadre cu 3 deschideri, iar inaltimea maxima a fost impusa de asigurarea unui gabarit de libera trecere h = 5.50 m, pentru linia de tramvai existenta pe Strada Barbu Vacarescu.

Soseaua Pipera se afla situata in partea de nord a Capitalei, incepe de la intersectia cu strada Nicolae Caranfil si se continua cu o latime de patru benzi de circulatie (cate doua pe sens) care, in prezent, se dovedesc insuficiente pentru circulatia din ce in ce mai aglomerata, motiv pentru care noul tronson de sase benzi de circulatie al soselei Pipera va rezolva problema si va face legatura cu pasajul rutier suprateran peste calea ferata din zona Pipera Tunari, realizat de Primaria Sectorului 2 in colaborare cu Primaria Voluntari.

Proiectarea a fost realizata de proiectantul general S.C. Search Corporation S.R.L., selectat de catre Primaria Municipiului Bucuresti prin licitatie publica.

Vezi aici zona unde ar trebui amplasat pasajul:




Citeste mai multe despre   























6383 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    pai da (Miercuri, 10 martie 2010, 14:48)

    jean [anonim]

    pai si ce mai asteptati?!!?!?! sa inceapa lucrarile!!!
  • +3 (7 voturi)    
    Ontanu, .... (Miercuri, 10 martie 2010, 14:51)

    MLZ [anonim]

    Ontanu, ... Ontanu, .... suna cunoscut ....

    Asta nu e ala care acu' doua alegeri locale (la primul mandat al sau) promitea un pasaj care sa faca "strapungerea Dna Ghica - Pantelimon" (pe care nu l-a facut, evident) si care acum un rand de alegeri locale (la al doilea mandat al sau) promitea un pasaj suprateran Dna Ghica - Colentina?!
    (Google it!)

    Mai baga o fisa, mai trage o data?! Sau cum?!

    Eh, el o fi baiat bun, intreprinzator, cu viziune si suflet mare, da' nu l-au lasat scarbili alea de consilieri pesemne .... :o))

    Jos! Doi!
    • +4 (4 voturi)    
      Asa e, dar... (Miercuri, 10 martie 2010, 15:38)

      emil [anonim] i-a raspuns lui MLZ

      el este cumva in lucru. Adica este terminat in proportie de 60%, dar lucrarile s-au blocat din cauza exproprierilor. Mai pe intelesul tuturor, de cand a venit Oprescu s-a oprit executia pasajului, ca de altfel si a lucrarilor de la Eroii Revolutiei.Google it!
      • -2 (2 voturi)    
        Dar.... esti pe langa!!! (Miercuri, 10 martie 2010, 15:59)

        un bucurestean!! [anonim] i-a raspuns lui emil

        Podul ala a luat-o in freza inainte sa vina Oparescu la primarie. Mai cauta pe net. Firma a luat banii inainte si primaria a sfeclit-o cu exproprierile. Treaba romaneasca. Daca stai prin zona ai sa vezi ce frumos se spala si se curata de catre Supercom frumusete de podisca si ce bordurele frumoase are d'alea d'ale lu Videanu.
      • -2 (4 voturi)    
        Re: emil (Miercuri, 10 martie 2010, 15:59)

        MLZ [anonim] i-a raspuns lui emil

        Chiar daca Oprescu este piedica care i-a stricat echilibrul in viata si i-a pangarit demnitatea de primar lu' Ontanu ... este vorba doar de Dna Ghica - Patelimon.
        Tot mai ramane pajasul Dna Ghica - Colentina .... sedus si abandonat.

        Intotdeauna altcineva e de vina. Nimeni n-are nicio responsabilitate.....

        Eu nu-s de vina / Tu nu esti de vina / El nu e de vina ( - Imnul National - )

        Asa ca ... Jos! Doi! La toamna! (poti sa te asezi acolo, in ultima banca, langa Ontanu)
        • +1 (1 vot)    
          Re: MLZ (Miercuri, 10 martie 2010, 20:20)

          emil [anonim] i-a raspuns lui MLZ

          Tot e de vina cineva pentru oprirea multor proiecte in Bucuresti. Mai toate oprite cam in acelasi timp, in vreo 2 luni de la investirea lu' domn primar general medic profesor mistocar si smecherit. Super omu'. Patru ani dusi pe apa sambetei.
  • +2 (2 voturi)    
    Excelent, dar incomplet (Miercuri, 10 martie 2010, 15:07)

    Calator prin Aviatiei [anonim]

    Cred ca este de utilitate si binevenit, dar la ce foloseste atat timp cat pe prelungirea spre centru a str. Caramfil, chiar in dreptul Ambasadei Chinei, exista o singura banda pentru acces spre Bdul. Aviatorilor si proiectul nu prevede si o largire, obligatorie, a cestui segment.
    Sau poate proiectantul se gandeste deja la un nou pasaj suspendat peste curtea bisericii si a Ambasadei Chinei?
    Va rugam sa mergeti cu gandirea mai departe.
  • +1 (3 voturi)    
    asta e proiect Oprescu? (Miercuri, 10 martie 2010, 15:11)

    marius [anonim]

    nu de alta dar Barbu Vacarescu si Calea Floreasca sunt putin paralele de cand pleaca din Stefan cel Mare si pana ajung in Soseaua Pipera....
    • 0 (0 voturi)    
      Sunt la un pas (Miercuri, 10 martie 2010, 15:47)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui marius

      In capat, unde se termina Calea Floreasca, adica intersectia cu Pipera, distanta dintre cele 2 bulevarde e de vreo 50m (exact unde-i reprezentanta Skoda si Seat). Nu de alta dar am lucrat acolo 2 ani...

      Si problema nu-i partea cu 2 benzi/sens a soselei Pipera (adica Caramfil-Floreasca) - desi in ultimele luni au tot lucrat acolo si-au reusit sa blocheze o banda cu niste gropi pt conducte - ci partea de dincolo de B. Vacarescu, unde-i doar o banda/sens.
  • -1 (1 vot)    
    foarte frumos ca dom' premar (Miercuri, 10 martie 2010, 15:16)

    kalu [anonim]

    s-a sensibilizat la rugamintea stabilor din Pipera si a fostului tovaras premar la Voluntari dar eu am 2 nelamuriri: 1 - ce legatura are sector 2 cu Voluntari ??? si 2 - nu intelegeti ca prioritar largirii soseaua Pipera este largirea soselei de centura si construirea de pasaje supraterane la intersectiile acesteia cu intrarea in Otopeni, Domnesti, etc? Astfel, poporu' nu o sa-si mai doreasca sa-si plimbe masina din dotare prin Pipera. Dupa care, daca mai raman bani (dar nu cred) sa se largeasca si soseaua Pipera. Dar in ordinea asta, altfel nu cred ca se vor schimba prea multe. La fel si gluma proasta: conectarea autostrazii Bucuresti-Brasov la soseaua Petricani, o idiotenie imensa...
    • -1 (1 vot)    
      asa e! (Miercuri, 10 martie 2010, 16:06)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui kalu

      Cand am scris eu un comentariu despre intrarea in Bucuresti a autostrazii, am primit multe minusuri. De la baieti dezinteresati, bineinteles! Au facut in sfarsit ceva-ceva la intrarea in oras dinspre Ploiesti, si acum muta tot intr-o intersectie care si in zilele noastre e cu probleme: Lacul Tei cu Petricani. Unde dracu' o sa se imprastie toti aia care intra in oras pe acolo?
      • +1 (3 voturi)    
        Asta asa este cu Petricaniul si intrarea (Miercuri, 10 martie 2010, 16:27)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Radu

        O sa se imprastie pe pereti, macar o parte din ei. Sadic vorbind, o sa isi traga un glont in cap.

        Eu intru periodic prin Petricani spre Lacul Tei/Doamna Ghica. Si astazi acolo e moarte la orele de varf, acel semafor e practic blocat din toate sensurile. Dar sa te gandesti sa versi tot traficul dinspre valea Prahovei pe acolo ca sa intre in Bucuresti trebuie sa fii cam nebun. Nici Lacul Tei si nici Doamna Ghica nu se pot largi mai mult din cauza blocurilor.

        On topic: acel pasaj despre care vorbeste Ontanu ar fi folositor "piperistilor", adica celor care locuiesc in Pipera si fac cozi uriase ca sa intre inspre Aurel Vlaicu, altfel nu e prea mare ajutor pentru cei care locuiesc in sectorul 2. As zice ca sunt alte zone mult mai importante in privinta traficului care se blocheaza frecvent.

        Si da, este evident ca Floreasca si Barbu Vacarescu sunt cvasi-paralele, nu se intalnesc niciodata, asa ca definirea pasajului la intersectia lor e cam aberanta.
        • 0 (0 voturi)    
          ia-o frumos pe jos pe barbu vacarescu, (Joi, 11 martie 2010, 10:58)

          alex [anonim] i-a raspuns lui ion

          sau cu masina, bicicleta, rolele - cu ce vrei tu si din ce capat vrei tu - si mergi pina vezi o benzinarie lukoil si un bloc-turn, mare, in constructie. acolo vei avea surpriza sa vezi ca cele doua artere se intilnesc, ca nu mai sint chiar asa de paralele.
      • +1 (1 vot)    
        o solutie (Miercuri, 10 martie 2010, 22:16)

        joe_man [anonim] i-a raspuns lui Radu

        O solutie a problemei expuse de tine ar fi crearea unei legaturi intre soseaua Petricani spre Soseaua Fundeni prin partea de nord a lacului Plumbuita.
        Un asemenea drum (+ pasajele aferente) ar fi util chiar si acum pentru descongestionarea zonei, si ar avea efect asupra unei zone largi: Fundeni, Colentina, Petricani, Lacul Tei.
        Desigur nu e decat o rezolvare partiala a problemei din zona, pentru ca congestionarea se va muta apoi la Fundeni/Pantelimon si in Pipera/intersectiile spre zona Pipera + calea ferata.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Miercuri, 10 martie 2010, 15:24)

    Aph [anonim]

    Foarte reprezentativ, harta e de vreo 40 ani - Bd. Titulescu in constructie, nu mai zic de Cartierul Francez unde apare "Pepiniera"...

    Trecand peste asta, oare n-ar fi mult mai util un pasaj care sa uneasca Sos. Nordului cu Elena Vacarescu (fosta Nordului)?
  • 0 (0 voturi)    
    Pasaj mandria tarii (Miercuri, 10 martie 2010, 15:42)

    rvemis [anonim]

    F tare ... si cand se apuca de treaba?... in 2015? :))
  • +3 (3 voturi)    
    Tichie de margaritar!! (Miercuri, 10 martie 2010, 15:45)

    un bucurestean!! [anonim]

    Dom primer ati uitat de podul de la Doamna Ghica catre Pta Delfinului (spre Socului)??? ca l-ati facut jumatate, e luminat, frumos asfaltat doar ca nu se termina, ramane suspendat!!
    Ati uitat de podul ala peste intersectia de la Doamna Ghica dar vad ca ne bagam in Pipera sa-i ajutam pe sarmanii de acolo.
    Construieste Dom primer legaturile peste calea ferata cu centura capitalei sa o scurteze poporu pe acolo cu chiu 7ele!!
    O fluidizare la Pta Iancului ca e jaale dimineata acolo sau ceva asemanator cum s-a construit la Obor sa se faca si la Pta Muncii alta problema de aglomeratie.
    Poate terminati santierul de la Pta Gemenii (fosta Galati) alta nebunie si acolo.
    NE bagam in pipera!!
    • 0 (0 voturi)    
      De acord (Miercuri, 10 martie 2010, 16:39)

      ion [anonim] i-a raspuns lui un bucurestean!!

      Corect, sunt multe puncte in sectorul doi unde este moarte in orele de varf: Petricani-Doamna Ghica-lacul Tei, Baicului-Pantelimon, Piata Gemeni, cam toate strazile laterale care dau in Colentina, etc

      Largirea strazii Doamna Ghica cu pasaj peste calea ferata a murit in fasa, desi era o legatura buna intre Colentina si Pantelimon. Asa nu faci decat sa mori la bariera in Baicului zeci de minute pe o strada rupta si ingusta.

      Am trecut direct la acest pasaj care de fapt asta face: ii ajuta pe cei din Pipera sa intre/iese in/din oras, ca pasajul ala peste calea ferata doar ce s-a terminat. Si cu ala a pus CFR-ul sa isi mute stalpii, de bine ce a fost proiectat, dar pentru stabii de acolo se poate orice.

      Daca o sa fie undeva de votat, eu o sa votez impotriva acestui proiect. Eu locuiesc in sectorul 2, unde si platesc taxe. Nu am chef sa fac din banii mei pasaje bizare pentru Pipera. Mai ales cand traficul in interiorul sectorului e crunt.
    • 0 (0 voturi)    
      Pasaj Baicului (Miercuri, 10 martie 2010, 18:12)

      Gilraen [utilizator] i-a raspuns lui un bucurestean!!

      Am vazut o emisiune la tv despre pasajul ala. Nu au uitat de el...dar...a expirat contractul cu constructorul. Care si-a luat bagajele si-a plecat.
      Acum trebuie sa faca o noua licitatie...care ar trebui sa se intample undeva anul asta. Adica probabil va fi gata in vreo 5 ani...

      Eu nu inteleg de ce e luminat totusi...drumul e blocat, nu sunt blocuri, case...dar se consuma curent...adica bani publici.
      • 0 (0 voturi)    
        cum adica nu sunt case, blocuri? (Joi, 11 martie 2010, 14:04)

        gazpefoc [anonim] i-a raspuns lui Gilraen

        soseaua trece fix pe langa blocurile de 4 etaje pe dreapta si casele de tigani de pe stanga. nu ai ce face in afara de cont pe hotnews si posta comentarii idioate? sa-mi stinga lumina din fata blocului ca sa ce, sa poate tiganii sa fure mai bine? nu ca i-ar deranja lumina dar macar ii vezi cand se invart pe langa masini.
  • +1 (1 vot)    
    "Hontanu" (Miercuri, 10 martie 2010, 16:32)

    vetanase [anonim]

    cel "independent" este cel care, dupa ce a distrus Piata Obor , tine de peste 2 ani zona respectiva
    in stadiul de santier, adica intr-o mizerie de nedescris , la nici 50 de metri de sediul primariei !
    Deci mai usor cu pasajele...nu cred ca le apucam
    in aceasta viata ...
  • +2 (2 voturi)    
    Bani aruncati (Miercuri, 10 martie 2010, 18:14)

    radu [anonim]

    Se arunca banii pe fereastra cu acel pasj, care nu va rezolva nimic. TRec zilnic pe acolo iar problema se va muta spre ambasada Chinei, cu siguranta. Cu mult mai important ar fi pasajul peste calea ferata spre Petricani, acolo este marea problema-acolo unde arata Hotnews cum se trece "pe rosu" la bariera. Soseaua Pipera trebuie doar largita la 4 benzi si create bretele la dreapta, ceea ce ar rezolva cam 70% din problema cu bani mult mai putini. Iar "vetanase " are 1000% dreptate cu Piata Obor, care era cea mai mare-si ieftina piata din Bucuresti si a distrus-o marele primar Ontanu, fara sa puna nimic in loc.Asa "ajuta" ontanu locuitorii...
  • 0 (0 voturi)    
    inca un pasaj... in continuarea celui facut recent (Miercuri, 10 martie 2010, 18:15)

    max [anonim]

    Daca vor dura lucrarile ca la pasajul de la Baneasa...

    Dimineata este aglomerat atat pe str Pipera de la intersectia cu Nicolae Caramfil cat pe Barbu Vacarescu de la hotel Erbas pana la intersectia cu str. Pipera.

    Acest pasaj nu face decat sa fluidizeze traficul atunci cand se va face autostrada spre Ploiesti care va trece prin Pipera si sunt curios ce solutii se vor gasi din moment ce in Pipera este doar o banda pe sens pana in Tunari....


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri