Basescu: Vrem ca Opozitia din Moldova sa obtina rezultate mai bune la alegerile din 29 iulie

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Marţi, 7 iulie 2009, 18:57 Actualitate | Esenţial

Presedintele Traian Basescu a declarat marti, intr-o intilnire cu jurnalistii straini, ca spera ca Opozitia pro-romana din Republica Moldova sa obtina "rezultate mai bune" la alegerile ce vor avea loc la 29 iulie, relateaza Agentia France Presse.

La 29 iulie, in Republica Moldova vor avea loc alegeri anticipate, dupa ce Parlamentul a esuat in doua rinduri in tentativa de a alege un nou presedinte al Republicii.

Traian Basescu a mai spus ca isi doreste ca relatiile dintre Romania si Moldova sa "revina la normal daca nu pot fi calduroase", si a adaugat ca scopul sau este "stringerea relatiilor dintre Moldova si Uniunea Europeana".

Declaratiile presedintelui roman survin pe fondul unei incordari fara precedent a relatiilor bilaterale. Vladimir Voronin, seful Parlamentului de la Chisinau si fost presedinte pina la alegerile din 5 iunie, a acuzat direct Romania de implicare in presupusa tentativa de rasturnare a conducerii Republicii Moldova.

Reamintim ca, la o zi dupa alegerile din 5 iunie - cistigate de Partidul Comunistilor (al lui Voronin), la Chisinau au izbucnit proteste de strada inabusite de fortele de ordine.

O comisie de cercetare a evenimentelor nu a putut produce dovezi care sa ateste implicarea autoritatilor romane in revolta populara de la Chisinau.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

1206 vizualizari

  • -13 (19 voturi)    
    Ce-l doare pe Basescu de moldoveni ? (Marţi, 7 iulie 2009, 19:33)

    Frankie [utilizator]

    Doar asa ca sa iasa si el in evidenta. Oricum nu conteaza pt Romanica cine iese sau nu presedinte in Moldova doar eventual in USA, Germania, Franta etc...
    • +9 (17 voturi)    
      gresesti (Marţi, 7 iulie 2009, 20:00)

      The Saker [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      nu il simpatizez pe basescu, dar, crede-ma, joaca bine cartea nationalismului; prefer un presedinte care sa ia atitudine pro-romaneasca, sa simta si moldovenii ca sunt sprijiniti , decat un iliescu, pt care moldova de dincolo de prut nu a existat.
    • +9 (13 voturi)    
      gresesti (Marţi, 7 iulie 2009, 20:00)

      The Saker [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      nu il simpatizez pe basescu, dar, crede-ma, joaca bine cartea nationalismului; prefer un presedinte care sa ia atitudine pro-romaneasca, sa simta si moldovenii ca sunt sprijiniti , decat un iliescu, pt care moldova de dincolo de prut nu a existat.
    • +1 (5 voturi)    
      orarul la consulatul din bologna (Marţi, 7 iulie 2009, 22:03)

      taranistu [anonim] i-a raspuns lui Frankie

      dincolo de declaratiile lui Basescu, ma chinui de cateva ore sa gasesc orarul votului la consulatul din Bologna al R. Moldova si, eventual, daca e necesar sa te inscrii pe liste dinainte si nu reusesc. Am google-izat in stanga si dreapta si, nimic. Aproape nimic. Site-urile guvernamentale moldovenesti sunt precum programele lui Lenuta Udrea: foarte existente (pe hartie, a se citi pe net) si ineficiente!
      Va rog, nu pentru mine ci pentru un amic roman, cetatean al R.Moldova, evident anticomunist!
      • 0 (0 voturi)    
        orarul la consulatul din bologna (Miercuri, 8 iulie 2009, 1:56)

        sorina [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        Din cate stiu eu, Voronin ar fi emis de curand un ordonanta sau ordin ...conform caruia pentru alegerile din 29 se vor organiza sectii de votare doar pe teritoriul republicii, cetatenii moldoveni aflati in afara granitelor fiind astfel privati de dreptul lor legal de a-si exprima optiunea de vot. Ce ziceti despre asta?!!!
  • -5 (17 voturi)    
    si noi la fel (Marţi, 7 iulie 2009, 19:38)

    msrp [utilizator]

    si noi vrem ca opozitia din Romania sa obtina rezultate mai bune la alegerile din noiembrie. opozitia lu Basescu ma refere, ca parlamenterele abia au fost din pacate
    • +7 (13 voturi)    
      Care noi? (Marţi, 7 iulie 2009, 20:00)

      cujo001 [utilizator] i-a raspuns lui msrp

      Vobeste in numele tau teteo! Mai trece multa apa pe dambovitza pana ai sa-i vezi pe-ai tai la Cotroceni. Pana atunci poate-i vezi la Rahova pe finantatorii lor, e mult mai probabil iar asteptarile TALE ar fi mai de rezon, zau asa :))
      • -1 (3 voturi)    
        Vorbesc in numele meu (Marţi, 7 iulie 2009, 23:49)

        msrp [utilizator] i-a raspuns lui cujo001

        cand o vorbi si Basescu in numele lui. Pana una alta a zis "vrem" si nu stiu la cine facea referire.

        Mda, asta cu Rahova ai dreptate. finantatorii opozitiei la Rahova, finantatorii puterii in Parlament/Guvern , c'asa-i in democratie
        • +1 (1 vot)    
          Presedintele Basescu! 1 (Miercuri, 8 iulie 2009, 8:16)

          Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui msrp

          A vprbit si in numele meu ca de aia l-am votat. Ai priceput? Sau capul tau de PSD-ist infocat nu poate pricepe ca un Presedinte vorbeste intotdeauna in numele poporului sau.
          • -1 (1 vot)    
            Basescu sa vorbeasca in numele lui (Miercuri, 8 iulie 2009, 16:37)

            romanu [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe

            Basescu sa vorbeasca in numele lui personal; gura pacatosului...
  • +12 (14 voturi)    
    asa, ca pentru cre(s)tini (Marţi, 7 iulie 2009, 20:25)

    mit o'cannoo [utilizator]

    1. Conteaza cine iese presedinte pentru ca acela va dicta politica externa a Moldovei: pro sau anti-romaneasca.
    2. Opozitia lui Basescu? Cine? Cei ai lui Iliescu care a vandut Moldova cand a semnat tratatul cu un URSS muribund in '91? Sau cei ai lui Constantinescu care a vandut Insula Serpilor la ucraineni cand a semnat in '97 tratatul cu Ucraina? Cei ai lui Crin? Cat a au avut premier 4 ani nu l-au trimis niciodata pana la Chisinau, ca deh, din saracia lucie de acolo nu poti face nici un ban fara sa-i calci pe rusi pe coada. Sau Vadim? De 20 de ani nu l-am auzit niciodata sa zica ceva de rusi, numai de unguri, de parca ungurii ne-ar fi luat Basarabia si Bucovina. Sau Becali? Care nu e in stare sa lege 2 propozitii intr-o fraza fara un tic verbal de genul "ma-ntelegi?" Sau Oprescu? Un doctor spagar care nu a terminat decat un singur proiect al predecesorului (si ala aproape finalizat)? Ma refer la Pasajul Universitati. Da o tura pe la Municipal, ca eu am fost acum 2 ani cand el inca era sef acolo si era vai de mama lui spitalul.
    Asta se numeste "opozitie"? Nici macar glume proaste nu se pot numi exempl(ar)ele de mai sus.
  • +9 (15 voturi)    
    afirmatie normala (Marţi, 7 iulie 2009, 20:31)

    Ciprian [anonim]

    In conditiile in care Moscova sprijina regimul Voronin, apreciez ca presedintele Romaniei exprima deschis speranta ca opozitia din Rep Moldova sa obtina un scor mai bun decat la alegerile din aprilie.
    Indiferent de parerea nostra fata de Basescu, presedintele Romaniei exprima in momentul asta speranta romanilor ca in Moldova sa fie inlocuit acest guvern atat de dusmanos Romaniei. Faptul ca guvenrul comunsit de la Chisinau uraste Romania si cetatenii ei a fost demonstrat fie prin declaratii, fie prin acuzarea pe nedrept a abordarii drapelelor UE si Romaniei - gest realizat la indemnul demnitarului comunist Turcanu si probabil instrumentat de Rusia, fie prin introducerea vizelor pentru cetatenii romani, etc.
    • -9 (11 voturi)    
      Gresit (Marţi, 7 iulie 2009, 20:45)

      Miki [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      Presedintele nu trebuie sa se amestece in procesul electoral din alta tara! Cum era daca Putin spunea ca spera ca PSD sa obtina un scor mai bun?! E o declaratie electorala, nationalista si va fi urmata de una pe masura a lui Voronin. Si vor castiga amandoi pt sunt multi ca Ciprian si alti naivi.
      • +7 (9 voturi)    
        Papuse... (Marţi, 7 iulie 2009, 21:15)

        mit o'cannoo [utilizator] i-a raspuns lui Miki

        Rusii nu numai ca declara ca spera sa castige Voronin, dar tocmai au aprobat juma' de miliard de dolari "imprumut" in cazul in care castiga, asta ca sa le arate moldovenilor ca daca voteaza cum trebuie le mai dau niste malai. Dar oricum e prosteala pe fata pentru ca indiferent de conditii, tot imprumut sa cheama si pana la urma trebuie dat inapoi.
        Cat despre PSD... credeam ca e un partid modern, cu viziune europeana... Sa ma fi inselat si ei defapt sa fie finantati de la Moscova?
    • +7 (9 voturi)    
      subscriu! (Marţi, 7 iulie 2009, 21:02)

      mit o'cannoo [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

      Si intreb: de ce intotdeauna trebuie sa existe cativa prosti care sa injure un om care incearca, macar prin declaratii, sa sustina un interes legitim romanesc, si asta doar pentru ca il cheama Basescu. Asta este in "job description" la presedinte si asta face.
      Iar Basescu a facut cu Voronin ce nici Iliescu, nici Constantinescu nu au facut cu Snegur si Lucinschi: l-a fortat sa arate ca este defapt o papusa ruseasca.
      • -3 (5 voturi)    
        o da (Marţi, 7 iulie 2009, 23:51)

        msrp [utilizator] i-a raspuns lui mit o'cannoo

        Asta ma incalzeste la culme ca a facut Basescu:l-a convins pe Voronin sa arate ca e o papusa ruseasca! Frectie la picior de lemn. Basescu da, stie sa arate defectele oamenilor insa sa face ceva util cand?
  • +5 (7 voturi)    
    OK (Marţi, 7 iulie 2009, 22:04)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Vreti sau nu, aici Presedintele e OK.DDD
  • +1 (1 vot)    
    de fapt cum e (Marţi, 7 iulie 2009, 22:56)

    alex [anonim]

    "Vrem" sau "speram" ca opozitia sa obtina rezultate cat mai bune la alegerile din R Moldova? E o mica nuanta.
  • 0 (2 voturi)    
    eroare (Marţi, 7 iulie 2009, 23:13)

    vlad [anonim]

    Alegerile au avut loc pe 5 aprilie.
    • 0 (2 voturi)    
      Si se reiau... (Miercuri, 8 iulie 2009, 10:10)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui vlad

      ... pentru ca Parlamentul nu a putut alege noul presedinte si a fost dizolvat. Acum au loc din nou alegeri parlamentare.
      • 0 (0 voturi)    
        Se reiau, iar... (Miercuri, 8 iulie 2009, 22:42)

        vlad [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Eu nu am spus altceva, dar inteleg ca nu ai citit atent articolul. Spuneam ca alegerile au avut loc pe 5 aprilie, si nu pe 5 iunie, cum gresit se mentioneaza.
  • +1 (3 voturi)    
    Vinduti (Marţi, 7 iulie 2009, 23:41)

    Lucianmotzul [anonim]

    Acesti tradatori de neam si tara ,care nu vad cu ochi buni declaratile lui Basescu sint cei mai josnici oameni (daca pot fi numiti asa) Basarabia este a ROMNIEI si toti sintem o tara TRAIASCA SI SA SE INFAPTUIASCA ROMNIA MARE,jos tradatori si vinzatori de neam si tara. VREM INAPOI CE ESTE AL NOSTRU.
  • 0 (0 voturi)    
    romanism.net (Miercuri, 8 iulie 2009, 22:59)

    laur [anonim]

    Este bataie de joc nationala ceea ce face PCRM.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri