Linia feroviara Gara de Nord - Otopeni se va inchide, pentru ca inregistreaza pierderi

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 12 mai 2009, 14:58 Actualitate | Esenţial

Linia feroviara Gara de Nord - Otopeni inregistreaza pierderi si va fi inchisa, a declarat, marti, ministrul Transporturilor, Radu Berceanu. Acesta nu a precizat cand va fi inchisa linia respectiva, informeaza Mediafax.

"Trenul e pe pierdere si ca orice lucru care merge pe pierderi va fi inchis. Nu atrage suficient trafic", a spus Berceanu.

Primele curse pe traseul Bucuresti-Otopeni au avut loc in luna februarie. Trenul merge pe traseul Gara de Nord Bucuresti-Triaj-Chitila-Mogosoaia-Balotesti, de unde pasagerii isi continua calatoria cu autobuze, pana la aeroportul Otopeni. Pretul unui bilet, care acopera si transportul cu autobuzul, este de sase lei.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

6104 vizualizari

  • +20 (20 voturi)    
    normal (Marţi, 12 mai 2009, 15:07)

    sorin [anonim]

    ca orice lucru bun (dar facut prost) din Romania trebuie oprit. Am facut vreo 2 curse cu linia asta si mi s-a parut ceva foarte bun. Partea proasta era ca trenurile mergeau din ora in ora fie ca erau sau nu avioane care pleaca/vin si asa mai departe. Pai degeaba exista tren daca nu soseste sau pleaca nici un avion. Am discutat cu conductorul de pe tren si imi zicea ca primele curse erau facute doar de catre el si mecanic. Normal ca asa nu merita dar nici sa scoti de tot un lucru bun. Se putea reface programul dar nah, asta este...
    • +5 (5 voturi)    
      PETITIE (Marţi, 12 mai 2009, 16:04)

      EccE [utilizator] i-a raspuns lui sorin

      Poate cineva sa aiba initiativa sa facem o petitie catre minister, adica musiu Berceanu, sa patreze linia? Si eu am mers cu trenul ala si mi s-a parut o briza de occident (aer conditionat etc) in Romania..e de-a dreptul pitoreasca si cu minim efort s-ar putea mari viteza pe ea..iar in viitor conectata direc cu aeroportul...20-30 min pana la aeroport, mai mult nu ar cere nimeni..pramatia de berceanu cu mafiotii lui
      • +3 (5 voturi)    
        Pai asta este si ideea (Marţi, 12 mai 2009, 16:41)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui EccE

        Ideea este sa ne rugam de dl Berceanu sa o pastreze, el o va pastra si toata tarasenia va da cateva voturi in plus PDL la alegeri. Plus ca dl Berceanu va apare drept "taticul" acestei linii care acuma pare a fi "din flori".
        • +4 (4 voturi)    
          si cui ii pasa? (Marţi, 12 mai 2009, 17:03)

          Io [anonim] i-a raspuns lui CezarN

          N-are decat sa-i aduca voturi; sau nu.
          Sa faca el linia CF pana in aerogara si-atunci poate ar si merita voturile alea; asa, cu jumatati de masura, normal ca nu e folosita linia.
    • -2 (6 voturi)    
      unde cobori ?? (Marţi, 12 mai 2009, 16:11)

      val [anonim] i-a raspuns lui sorin

      LAS-o nene ca macane !! Unde cobori ??!! In camp si mergi cu autobuzul pe un drum de tara de iti sar capacele !! In plus ca le doresc celor cu bagaje si copii sa vada cum se urca in tren !!! E un peron ca intr-o halta de doi lei !!!! Sunteti niste bieti activisti de partid PSD !!!!!!
      • +6 (6 voturi)    
        Raspuns si mentalitate de pdl-ist!! (Marţi, 12 mai 2009, 16:28)

        vio [anonim] i-a raspuns lui val

        1. Drumul acela se poate asfalta.
        2. Calea ferata poate fi dusa pana la aeroport.
        3.Peronul poate fi inaltat cu 50cm, exista firme "de profil", nu stiu daca stii.
        4. Se inchide ceva ieftin si util, dar care nu aduce "bacsis" la partid, asa cum cotizezea taximetristii si microbuzistii care fac acelasi traseu dar la un pret de 10 sau 50 de ori mai mare.
      • +4 (4 voturi)    
        cobor pe peron (Marţi, 12 mai 2009, 16:48)

        sorin [anonim] i-a raspuns lui val

        E clar, daca iti spui parerea in Romania ori esti apostrofat ori esti din vreun partid. Sincer cand am citit articolul n-am facut nici o legatura politica. M-ai gandestete si d-le EccE ca mai sunt oameni carora li se rupe de politica, vor doar sa isi vada de viata lor.

        Ca si o completare: nu sunt din Bucuresti si cand am calatorit cu trenul respectiv mi s-a parut o modalitate moderna si de bun simt de a ajunge la/de la aeroport. Si cand am fost am avut 2 geamantane mari dar pt. asta nu m-am plans, a fost chiar ok. Chiar daca drumul ala nu e cu asftalt o portiune autocarul te ia de la usa aeroportului si te lasa la urcare pe peron. Daca ai genti de aeroport (cu rotile) poti sa le cari lejer dupa tine. Plus ca pt. pretul de 6 lei prefer sa car 10 m gentile decat sa dau de 10-15 pretul pe acelasi drum.

        Si cum au mai spus altii aici: modalitatea asta de transport se poate imbunatati - se poate lucra la programul trenurilor, se poate prelungi calea ferata pana in aeroport, se pot asfalta drumuri, etc.

        Ar fi bine daca cineva ar initia o petitie ce sa fie trimisa autoritatilor.
    • +7 (7 voturi)    
      Bucuresti, singura capitala fara tren la aeroport (Marţi, 12 mai 2009, 17:09)

      geo [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Suntem singura capitala din Europa care nu are tren sau metrou la aeroport. Parca suntem in lumea a 3-a....
      • -3 (3 voturi)    
        mai usor cu trenul pe aeroport (Marţi, 12 mai 2009, 18:04)

        eu [anonim] i-a raspuns lui geo

        berlin (capitala germaniei) are doar autobuz si taxi catre aeroport. cu alte cuvinte nu are metrou sau tren catre aeroport.
        ca tot veni vorba, se mai intampla ca autobuzul sa nu ajunga in statie la ora afisata pe panou. deh, nici precizia germana nu mai e ce-a fost ...
        • +3 (3 voturi)    
          serios? (Marţi, 12 mai 2009, 18:30)

          manoland [utilizator] i-a raspuns lui eu

          Te inseli. Aeroportul Schoenefeld e legat de oras si prin linie de metrou de suprafata (S-Bahn linia S45 sau S9). Acest aeroport e in sud-estul orasului, in afara zonei centrale, asemanator cu OTP.

          Tegel, care e aeroport situat in aglomeratia urbana, are intr-adevar doar legatura prin autobuz.

          Asadar, compari mere cu pere!
      • 0 (0 voturi)    
        Praga (Marţi, 12 mai 2009, 18:51)

        ALex [anonim] i-a raspuns lui geo

        Nu are tren pana la aeroport si nici avion pana la gara. Exista liniile de autobuz 119 (din Dejvicka la Letiste Ruzyne) si AE (Airport Express de la Zlicin la Ruzyne). Autobuzele nu au aer conditionat, merg ceas si au podea joasa pentru a urca si cobori rapid cu bagajele.
      • 0 (0 voturi)    
        Mai calatoreste, nene! (Miercuri, 13 mai 2009, 12:07)

        johnny [anonim] i-a raspuns lui geo

        La fel ca multi altii care cred ca Romania si romanii sunt ultimii din ... (completati voi punctele cu orice va trece prin cap!), tot asa si tu iti dai cu parerea fara sa cunosti situatia! N-am sa enumar capitalele europene care nu sunt conectate prin linie ferata, te las pe tine sa-ti faci un scop din a le descoperi!
      • 0 (0 voturi)    
        romania asta (Vineri, 12 iunie 2009, 21:33)

        alex [anonim] i-a raspuns lui geo

        haha.. ce ''parca a 3-a''? noi suntem in lumea a 15-a :))
  • +18 (18 voturi)    
    incredibil... (Marţi, 12 mai 2009, 15:08)

    suparat... [anonim]

    nu pot sa cred ca romanii, in loc sa mearga cu acest tren, prefera sa se omoare pe DN1 prin trafic si sa ia taxiul prin aglomeratia aia.. Ultima data am fost in Romania acum vreo jumatate de an si am facut de la aeroport pana la Piata Victoriei cam 1 ora si 50 de minute. Dar ma rog, placerea e a romanului...
  • +6 (8 voturi)    
    despre cursa.. (Marţi, 12 mai 2009, 15:12)

    claudel_irl [anonim]

    parerea mea este ca daca faceai linia de cale ferata pana aproape de aeroport ca sa se poata circula direct din aeroport in tren ar fi fost mult mai simplu pentru multi si ar fi produs mai multi bani dar asa lumea cu multe bagaje si familii numeroase nu au chef sa se mute din autobuz in tren si din tren in alt tren..
  • +17 (17 voturi)    
    cata nesimtire (Marţi, 12 mai 2009, 15:14)

    calatoru [anonim]

    e pur si simplu incredibil!

    ati incercat sa majorati pretul biletelor?

    cand ati lansat produsul, v-at igandit c-o sa obineti profit din prima zi sau cum? nu v-ati gandit la o periaoda ptr educarea cererii?

    ptr cine produce pierderi? ptr taxiuri? ptr bastanii care si-au facut case pe malul lacului, de-qa lungul caii ferate?

    care alte trenuri nu le-ati scos, desi produc pierderi?
    • +11 (11 voturi)    
      n-ai inteles (Marţi, 12 mai 2009, 15:37)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui calatoru

      produce pierderi = NU produce spagi
    • +8 (8 voturi)    
      Excelent spus! (Marţi, 12 mai 2009, 15:37)

      doru [anonim] i-a raspuns lui calatoru

      Ai perfecta dreptate.
      Pierderea ar fi minima, si oricum sint multe alte curse care sint in pierdere chiar si mai mare.
      ...alte interese sint la mijloc decit ale calatorului.
  • +9 (9 voturi)    
    Anticipare (Marţi, 12 mai 2009, 15:14)

    Florin [anonim]

    Cati dintre cei care citesc acest forum au anticipat acest moment?
    • +3 (3 voturi)    
      io stiu pe unu (Marţi, 12 mai 2009, 15:20)

      calatoru [anonim] i-a raspuns lui Florin

      nu e in sistem dar banuieste cum functioneaza sistemu
    • +10 (10 voturi)    
      re: anticipare (Marţi, 12 mai 2009, 15:22)

      bursy [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      Cumva ma asteptam sa aud asa ceva, insa e total imbecil sa declari ca nu e rentabil dupa 2 luni. Alternativele sunt ori sa iei autobuzul (ultima data cand am mers cu el te lasa in Piata Victoriei, nu la gara, plus ca era super full), ori sa fii jefuit de taximetristi (mi-au cerut 130 lei de la Baneasa la Gara, cand cursa face 15 lei).
    • -5 (7 voturi)    
      o porcarie (Marţi, 12 mai 2009, 16:16)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui Florin

      din start am spus ca linia asta e o porcarie!!

      cati bucuresteni ar merge pana la gara (???!!!) ca sa ia un tren care nici macar nu ajunge direct la aeroport???

      e stupid! unde mai pui si programul acestui tren! pai cu cat timp inainte tre sa pleci de acasa, sa ajungi la gara, etc ...
      • +1 (1 vot)    
        (Miercuri, 13 mai 2009, 10:48)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui Marian

        man, esti tare /.. eu de exemplu din dr taberei , am preferat sa ajung la gara si de acolo am luat trenul la aeroport. este adevarat ca la gara de la aeroport ne-a asteptat un autocar care in 5 minute ne-a dus in aeroport.. am mers foarte comfortabil si ok..
        altfel cum as fi ajuns? cu autobuzul acela care face 5 ore pana la aeroport? cu taxi ca te fura pe fara??
        gandeste si tu man inainte de a comenta
  • +8 (8 voturi)    
    Alternativa (Marţi, 12 mai 2009, 15:19)

    calatorul [anonim]

    Mai bine inchideti-va voi undeva de unde sa nu mai iesiti niciodata. Daca ar veni un neamt sau un american la noi ar zice ca sintem scapati toti de la balamuc.
    O posibila destinatie de calatorie pt toti guvernatii ( din prezent si din trecut) ar fi Guantanamo.
  • +2 (2 voturi)    
    hehehe (Marţi, 12 mai 2009, 15:19)

    amuzatu [anonim]

    Ce-mi place tara asta :) :) :)
  • +6 (6 voturi)    
    neplacut (Marţi, 12 mai 2009, 15:32)

    sasu [anonim]

    e inadmisibil sa nu ai un astfel de mijloc de transport care sa faca legatura intre cel mai mare aeroport al tarii si bucuresti. trenul asta nu e un moft si ar trebui mentinut chiar daca la inceput inregistreaza pierderi.

    aaa, si inca ceva. casa aia de bilete e ingropata sub sosirile de la international si nu e nici un indicator care sa te ghideze spre casa de bilete.
  • +6 (6 voturi)    
    dupa doua luni nu e rentabil ?!? (Marţi, 12 mai 2009, 15:35)

    ok [anonim]

    Se vede clar ca acestia nu au avut niciodata experienta comerciala reala doar business cu statul. Dupa doua luni pierde, deci concluzia este sa il inchidem!?!? Ma intreb la ce se asteptau ? Ca dupa 2 luni sa suporte tot CFR-ul? Povesti ...
    • 0 (0 voturi)    
      dupa doua luni nu e rentabil ?!? (Marţi, 12 mai 2009, 21:13)

      m [anonim] i-a raspuns lui ok

      Si mie mi se pare cam mult ca la niste oameni politici (politruci) sa le cerem sa gandeasca economic.
      Este imposibil ca dupa prima luna o afacere de genul asta sa ii ceri sa mearga pe profit. Probabil ca in studiul lor de opinie nu au castigat nimic electoral, asa ca inchid linia.
  • +6 (6 voturi)    
    Romania sec XXI (Marţi, 12 mai 2009, 15:35)

    ady [anonim]

    lipsa de proiecte ,viziune,interes ...
  • +6 (6 voturi)    
    Linia rapida CF se inchide (Marţi, 12 mai 2009, 15:37)

    OLTEANU [anonim]

    si supermanagerul berceanu ,initiatorul acestei idei va suporta pierderile injregistrate de la lansarea ei si pana acum ! din salariul de ministru al transporturilor ! si sa vina in fata telespectatorilor radio-tv si sa-si recunoasca incompetenta !
    la mai multe supercompetentule guvern !!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Idioti ! (Marţi, 12 mai 2009, 15:37)

    Dan [anonim]

    Exista si in alte tari curse, trasee, care nu sunt rentabile sau nu aduc profitul anticipat, insa sunt lasate sa functioneze iar banii se recurepeaza din alte parti de catre primarii/ministere...etc... Dar sunt lasate sa functioneze tocmai pentru utilitatea lor, nu pentru profit.
  • -1 (3 voturi)    
    extraordinar! (Marţi, 12 mai 2009, 15:42)

    Reen [anonim]

    Dl. Berceanu are numai idei extraordinare, una dintre ele fiind renuntarea la constructia aeroportului din Ghimbav, Brasov. Bravos, natiune!
    • +1 (1 vot)    
      revoltator (Marţi, 12 mai 2009, 15:53)

      altetza [anonim] i-a raspuns lui Reen

      trebuie sa fim ultimii oameni sa lasam sa se intimple totul peste captele noastre. asa cum s-a deschis linia fara studiu de fezabilitate economica, probabil, asa se inchide fara sa i se dea timpul necesar ca sa creeze cererea. scrieti-i lui berceanu, bombardati-l cu mailuri ... e nevoie de implicare, oameni buni.
  • +3 (3 voturi)    
    s-a dat unui calculator o problema... (Marţi, 12 mai 2009, 15:45)

    a [anonim]

    cat costa fabricatia, cu cat se poate vinde... si a fost chestionat calculatorul cat sa fie productia pentru ca costurile de productie sa fie minime? raspuns? de calculator... productie zero costuri zero, cred ca si aici aceeasi problema, mai bine stam acasa...
  • +7 (7 voturi)    
    Domnule ministru (Marţi, 12 mai 2009, 15:48)

    cici [anonim]

    Breeee domnu ministru, matale ne explici aici ca transportul in comun e o afacere a statului, nu un serviciu pentru cetateni. Pai cum vine asta sefu, si cum ajungem la aeroport, cu taxiurile care costa cat biletul de avion? Sunteti niste mafioti jenanti fara inspiratie, si fara suparare da voi PDL-isti a-ti reusit sa fiti mai manelisti si mai golani decat PSD-isti ceea ce nu credeam ca e posibil. Hai pa
  • +5 (5 voturi)    
    sa inchidem tot CFR-ul (Marţi, 12 mai 2009, 15:58)

    consultanta strategica [anonim]

    CFR Calatori produce pierderi. As propune sa inchidem CFR calatori cu totu, in felul acesta salvam si industria auto.

    Salariati ide la CFR calatori sa primeasca cate o masina dacia pe post de compensate, cu bani de la UE.
  • +3 (3 voturi)    
    era de asteptat... (Marţi, 12 mai 2009, 16:00)

    cipax [utilizator]

    ...pentru ca exista mafia taxiurilor ce este mana cu conducerea aeroportului si tot ce le sta in calea profitului trebuie strivit; asa ca s-a facut totul astfel incat calatorii sa nu folosesca alte variante: autobuze, tren, masina personala...
    daca te uiti pe saiturile aeroporturilor internationale gasesti in detaliu ce mijloace de transport ai pentru a ajunge in centru, orar, harti, etc...
  • +2 (4 voturi)    
    prea devreme (Marţi, 12 mai 2009, 16:00)

    george [anonim]

    Berceanu e ///un spagar.E prea devreme sa inchizi o linie sub pretextul ca nu e rentabila.Ar trebui sa treaca ani pana cand lumea se obisnuieste sa o utilizeze frecvent.Dar probabil ca sunt si alte interese la mijloc.Le-a luat painea la hotii de pe taxiuri si alte firme de k.k.t.
  • +3 (3 voturi)    
    Ministrul Transporturilor (Marţi, 12 mai 2009, 16:05)

    Berbeceanu [anonim]

    Dl. Berceanu a reusit din nou sa se autodepaseasca. Dupa aeroportul din Brasov, pe care nu-l vrea nicicum, dupa taxarea autostrazilor inexistente, iata vine cu o noua idee. Cartea recordurilor n-are atatea pagini cate perle scoate domnul respectiv. Mai ziceti-mi si mie un aeroport de capitala europeana care n-are un sistem de transport la/de la aeroport rapid si eficient.
  • +2 (2 voturi)    
    serios (Marţi, 12 mai 2009, 16:09)

    mihai [anonim]

    linia inaugurata cu mare tamtam de acelasi bercovici?
    bai romani nu mai puneti boticu!
  • +3 (3 voturi)    
    mai bine (Marţi, 12 mai 2009, 16:10)

    Luke [anonim]

    Mai bine privatizati-l daca nu exista nici o alta sansa de-al tine. si la fel cu toate celelalte linii despre care se vorbeste in ultima vreme ca se vor inchide.
    Stiu de exemplu despre gara din Cugir ca acum este privata. Au avut curse pana la Sibot (pana acolo nu puteau intalni alte trenuri) dar mai apoi s-au extins pana in Alba Iulia. Trenurile alea chiar mergeau in pierdere cand erau la stat deoarece mai mult de jumate erau blatisti. Dar uite ca la privat se poate.
  • 0 (0 voturi)    
    tantalaii si gogomanii (Marţi, 12 mai 2009, 17:02)

    bozo [anonim]

    era destul de clar ca linia asta nu putea fi rentabila din primul foc, dar e la fel de clar ca ar deveni extrem de rentabila daca s-ar moderniza calea de rulare si s-ar prelungi pana la aeroport.

    si nu va ganditi doar la bucurestenii ce merg la aeroport, ganditi-va cat de utila este aceasta legatura pentru cei ce vin din tara cu trenul.

    in mod cert caile ferate ar deveni extrem de utilizate si de rentabile daca s-ar moderniza si ar fi introduse niste linii de mare viteza.

    sigur ca in contextul actual este un supliciu sa mergi cu CFRul, faci 5-6 ore pe 250 km Bucuresti-Constanta, 8-9 ore pe vreo 500 km Bucuresti-Cluj, pierzi o zi numai ca sa mergi cu trenul...un tren de mare viteza ar face o ora si un pic pe primul traseu si ceva mai mult de doua ore pe al doilea.
    Parca devine mai unita si tara daca nu te mai sperie drumurile.

    Sigur ca pentru asta e nevoie de minte, de dorinta de a face ceva, de capacitatea de a gestiona un astfel de plan de dezvoltare. Nu e suficient sa tai cu barda unde nu obtii profit ca sa mearga treaba bine.
  • +1 (1 vot)    
    golaniiii (Marţi, 12 mai 2009, 17:07)

    marius [anonim]

    trebe protest.
  • 0 (0 voturi)    
    Trenuri (Marţi, 12 mai 2009, 19:08)

    Pogonici [anonim]

    Nu e adevarat ca suntemt singurii fara tren la aeroport.

    Nici Dublin-ul nu are vreun tren care sa ajuga la acolo.
  • +1 (1 vot)    
    sunt pierderi (Marţi, 12 mai 2009, 19:18)

    Alin [anonim]

    Inregistreaza pierderi si nu se poate continua asa ..

    dar stiti cine inregistreaza pierderi ? Fly taxi ... si cum trebe sponsorizari pt campanie , tre sa dea ceva in schimb.
  • +1 (1 vot)    
    Voi nu intelegeti (Marţi, 12 mai 2009, 19:58)

    ploiesteanu [utilizator]

    ca trebuie sa faca jocul bisnitarilor. E un nenorocit. Asa a facut si cu DN Ploiesti - Targoviste, cica drum national si el e de carute. Nu sunt bani dupa parerea lui berceanu, si apoi a explicat ca, de fapt, motivul e simplu, dureaza mai mult de 4 ani si braveaza cu reusita celalalt guvern.
  • 0 (0 voturi)    
    rusine (Marţi, 12 mai 2009, 22:19)

    dans [anonim]

    huoooooooooooooooo!dom' berceanu circula cu girofarul n-are treaba de noi cei care ne targuim, vorba vine, cu taximetristiii..........
  • 0 (0 voturi)    
    oricum era o prostie si o smecherie totul (Miercuri, 13 mai 2009, 0:22)

    ecologistul [anonim]

    mai ilogica solutie tehnica pentru transferul de la halta aia pana la aeroport rar mi-a fost dat sa vad

    adica dupa ce ca halta e amenajata mai prost decat debarcaderul lui nea costica pescarul de la afumati, esti invitat sa te urci intr-un.....autocar (ca deh' tre sa aratam ca avem cu ce...)....care autocar are clar gabaritul depasit sau cel mult la limita fata de drumul pe care merge catre aeroport....de cand l-am auzit pe Berceanu vorbind despre asta mi s-a facut rau....ca ideea nu e noua....doar ca a vrut sa puncteze de data asta la capitolul imagine,...vezi tu, "noi ne-am instalat la putere, si iata ce am rezolvat in cateva zile: am starpit mafia taximetristilor pungasi (care au ramas tot acolo in fata garii la vanatoare de fraieri si de straini), am amenajat in regim de urgenta un peron (care arata ca in zonele alea din africa) si asiguram transport modern....hai mah....lasa-ne....mai avem pana ne desteptam si noi....
  • 0 (0 voturi)    
    O firma de taxi merge pe pierdere (Miercuri, 13 mai 2009, 0:33)

    zisu [anonim]

    Eu zic ca va enervati degeaba, probabil firma de taxi-uri de la aeroport merge pe pierdere si asta este raspunsul la problema aceasta....
    De ce sa tinem un tren neprofitabil, sa ne mai chinuim noi sa aranjam orarul dupa mersul avioanelor, mai bine il scoatem, fratilor ramani este strigator la cer, cred ca suntem cel mai bolnav neam de pe glob....

    "Inainte cu hotia, traisca Romania !!!!!!"
  • 0 (0 voturi)    
    Cuplul comic Berceanu / Pogea (Miercuri, 13 mai 2009, 7:04)

    Terente [anonim]

    Pai CFR pe ansamblu are piederi mari. Dupa logica de fier a domnului Berceanu CFR ar trebui inchis maine. Idem Taromul a avut ani multi pierderi....
    Nea berceanu (ca si nea Pogea cu forfetaru' lui) n-au nici cea mai vaga idee despre economia de piata.
    Prietene, dupa 2 luni tu poti afirma daca o linie e profitabila sau nu ? In o perioda de criza in care traficul pe Otopeni e oricum redus ? Poate lua un an pana sa se decida asta cu profitabilitatea, linia trebuie intai sa inceapa sa fie cunoscuta etc. Ma mir ca n-a declarat dupa prima cursa inaugurala ca linia e pe pierdere.
    Nea Pogea nu intelege ca daca faci o investitie intri o perioada pe piedere contabila, ar trebui sa-i explic prea mult cu amortizari etc. El cu forfetaru' lui au indus in randul omenilor simpli cateva idei periculoase cum ca toti cei cre fac afaceri sunt niste hoti de doi lei. Domn Pogea, in anii 50 v-ati fi descurcat excelent, pe bune....
  • 0 (0 voturi)    
    La ce să ne fi aşteptat? (Miercuri, 13 mai 2009, 9:29)

    Laurentiu Ghiţă [anonim]

    Când s-a dat drumul la acest paleativ, am postat un comm la care nişte troglodiţi m-au trimis să iau taxiul.
    Cum poţi să ajungi la o aşa concluzie abia acum , când totul era clar de la început?
    Reiau cele spuse atunci:
    - Foarte multe curse aterizează şi pleacă în afara orarului acestui tren adică, după ora 0.00 şi in jurul orei 6.00 dimineaţa. La aceste ore chiar nu ai alternative;
    - În cursul zilei, există ore la care trebuie să fii masochist să preferi o oră cu trenul până la gară unei alte ore cu taxiul până acasă;
    - Nu mai punem la socoteală trambalarea autobuz-tren, care-ţi taie de la început cheful pentru astfel de "experimente".
    În rest, poate chestia cu "puşculiţa" e valabilă, poate nu. Cert este că taximetriştii de Otopeni au devenit tot mai obraznici şi agresivi.
    Să-i vezi de-acum încolo!
  • +1 (1 vot)    
    Ce m-am saturat (Miercuri, 13 mai 2009, 11:03)

    Romy [utilizator]

    Eu am folosit linia aceasta.

    Din pacate, cand am vazut ca nu i se face reclama, ca nu exista un bilet standard, ca nu exista interes, am fost sigur ca se doreste inchiderea liniei.

    Taximetristii trebuie in continuare sa ceara 50E cu nerusinare.

    Nu pot sa uit ce fete faceau taximetristii in gara de nord cand ma asaltau si le spuneam ca este tren spre Otopeni si ca merg cu ei daca ma duc acolo cu 6 lei...
    • +1 (1 vot)    
      Bravo ! (Miercuri, 13 mai 2009, 14:07)

      Mony [anonim] i-a raspuns lui Romy

      Esti tare Romy... asa ar trebui sa procedeze toti care merg din gara catre aeroport, atunci macar, poate, ar mai scade pretul la taxi daca nu ar ramane linia CFR
  • 0 (0 voturi)    
    berceanu-un incompetent (Miercuri, 13 mai 2009, 12:24)

    hobittul [anonim]

    Berceanu este un ministru prost dar din pacate apartine partidului PD-L si, chiar daca este incompetent, va fi mentinut in functie. asa merge treaba in Romania ! Lingaii politici gasesc mereu o ciozvarta pe care sa o roada.
    Linia trebuia mentinuta si promovata corespunzator. Astfel i-ar fi crescut traficul de calatori si, in consecinta, rentabilitatea.
  • 0 (0 voturi)    
    lasati-o in continuare (Marţi, 19 mai 2009, 20:54)

    danut [anonim]

    lasati-o in continuare...macar pana in septembrie, octombrie. vine vara, incep vacantele...domnule berceanu - taximetristii si-au umplut buzunarele destul............
  • 0 (0 voturi)    
    pierderi in turism (Miercuri, 27 mai 2009, 17:57)

    Ciprian [anonim]

    Asta era o idee foarte buna care nu a apucat inca sa fie adoptata de public.
    Ca orice investitie, trebuie sa ai un pic de rabdare sa-ti aduca profit.
    In primul rand, ceea ce este gresit e faptul ca programul trenurilor nu era legat de programul avioanelor. Apoi, nu am vazut semne clare in aeroport care sa indice drumul spre autocarul care te duce la gara Otopeni (poate n-am fost eu atent, dar in alte aeroporturi sunt semne mari care indica statii de gara, transport in comun, etc)
    Asta era o metoda civilizata de a junge de la aeroport la gara de nord, fara a apela la taximetristi.
    Cred ca turismul in Romania cva avea de suferit, fiindca multi straini veniti in tara noastra sunt foarte dezamagiti de preturile piperate si aproximative la taxiurile dintre aeroport si gara si de lipsa de infrastructura in general.
    Trenul intre aeroport si gara de nord era o investitie care pe termen lung putea sa faca viata mai usoara calatorilor in Romania si sa lase o usoara impresie de civilizatie...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi