Emil Boc: Romania a pierdut o mare parte a pietelor de export, bugetul e supus unor presiuni uriase

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Luni, 16 martie 2009, 16:37 Actualitate | Esenţial

Mostenirea grea a Guvernului Tariceanu, programul de investitii masive si reforma aparatului guvernamental sint cele trei linii directoare ale discursului prezentat de premierul Emil Boc luni, in fata Camerei Deputatilor. "Pornim de la o situatie critica si simpla: Romania a pierdut o mare parte a pietelor de export, bugetul e supus unor presiuni uriase", a declarat Emil Boc in timpul prezentarii programului anticriza.

Inaintea premierului, Calin Popescu Tariceanu prezentase in Camera Deputatilor solutia liberala pentru iesirea din criza:

- Solutia unui deficit de sub 2% este gresita si va duce Romania in recesiune. Este necesar stabilirea unui deficit mai mare
- Reducerea cotei unice de impozitare de la 16% la 15%
- Reducerea TVA de la 19% la 15%
- Reducerea contributiilor sociale cu 2%

Principalele declaratii ale lui Emil Boc:
  • Guvernul are un program anticriza, el a fost inclus si adoptat odata cu bugetul de stat pe 2009 si principalele masuri au fost cuprinse in bugetul de stat
  • Programul a fost generat pe doua realitati: criza economica externa si situatia financiara a Romaniei la sfarsitul anului 2008
  • Criza externa nu si-a spus inca ultimul cuvant si are un parcurs brutal
  • Criza nu s-a nascut la noi, dar pentru foarte multi romani asta nu conteaza
  • Realitatea economica a anului 2008: anul trecut Romania a avut crestere economica de 7,8% si a incheiat anul cu un deficit de peste 5%
  • Guvernarea Tariceanu, in loc sa profite de cresterea economica pentru a pune bani deoparte, a cheltuit tot ce se putea cheltui si ne-a lasat si datori
  • Banii din fondul national de dezvoltare au fost risipiti de guvernarea trecuta
  • Astazi, economia romaneasca nu mai are la dispozitie banii pe care i-a castigat ieri din privatizari. Din nefericire, au fost risipiti
  • Fonduri europene: Romania putea atrage aproape 4 miliarde de euro, dar guvernarea trecuta a adus doar 6% din acesti bani - 176 milioane de euro. Aceasta e performanta guvernarii anterioare in doi ani
  • Banii din imprumuturi rambursarbile, in valoare de peste 4 mld. euro, vechea guvernare a reusit extraordinara situatie de a plati milioane de euro pantru nefolosirea acestor bani
  • Aud astazi vorbindu-se de cat de importanta este reforma structurala a societatii, de cat de importante sunt proiectele de infrastructura, cand fosta guvernare se lauda cu 5 km de autostrada
  • Pornim de la o situatie critica si simpla: Romania a pierdut o mare parte a pietelor de export, bugetul e supus unor presiuni uriase
  • Atat criza mondiala, cat si efectele ei asupra societatii romanesti, nu pot fi evitate

Emil Boc: Am conceput un program anticriza care are drept scopuri:
  • relansarea cresterii economice, sprijinirea mediului de afaceri pentru mentinerea locurilor de munca
  • protejarea populatiei
  • relansarea creditului - poate cea mai importanta problema a economiei romanesti

Emil Boc: Principalele masuri anticriza din Programul de guvernare


1. Investitia publica masiva in infrastructura. Am alocat 10 mld. euro pentru investitii. Am achitat deja 80% din datoriile restante ale vechiului guvern
2. Absorbtia fondurilor europene. Am infiintat un comitet interministerial care monitorizeaza saptamanal gradul de absorbtie si simplificarea procedurilor
3. Mentinerea cotei unice de impozitare de 16%
4. Capitalizarea CEC si Eximbank. Masura are ca scop sustinerea IMM-urilor, finantarea mediului de afaceri
5. Sprijinirea exporturilor
6. Asigurarea contragarantearea creditelor pentru IMM
7. Continuarea si extinderea programului Rabla
8. Includerea in bugetul general consolidat al statului a veniturilor proprii ale institutiilor si agentiilor interguvernamentale
9. Sprijin pentru populatia defavorizata:
Instituirea pensiei sociale minime de 350 lei, in doua etape - 1 aprilie/1octombrie / Compensarea medicamentelor / Prelungirea acordarii ajutorului de somaj / Formarea profesionala pentru someri / Inghetarea salariilor demnitarilor

Emil Boc despre alte masuri:

1. Reducerea numarului de taxe si tarife, incepand cu cele ale caror costuri de administrare sunt superioare incasarilor efective
2. Neimpozitarea profitului reinvestit din trimestrul II 2009
3. Stimularea investitiilor prin acordarea de garantii si ajutoare de stat, plus elaborarea unei scheme noi de ajutoare de stat pentru domenii strategice
4. Masuri privind TVA pentru anumite proiecte
5. Corelarea politicii fiscale cu politica monetara a BNR in vederea reluarii procesului de creditare
6. Masuri de sprijin pentru anumite sectoare-cheie ale economiei, care reprezinta avantaje competitive in raport cu alte tari: agricultura, turism, energie, constructii
7 Accesarea rapida a fondurilor rambursabile de la BEI, si alte institutii similare

Emil Boc:

- Criza care ne obliga astazi la adevaruri neconvenabile si masuri decisive trebuie sa fie baza modernizarii statului
- Reformele structurale nu sunt dictate de FMI
- Legea salarizarii unice trebuie sa elimine privilegiile din sistemul de salarizare din Romania, si va lamuri problema sporurilor si a altor bonusuri
- Restructurarea agentiilor si a aparatului guvernamental


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

3687 vizualizari

  • +16 (18 voturi)    
    Vrem dreptate (Luni, 16 martie 2009, 16:47)

    romanu_jefuit_de_toate_guvernele [anonim]

    Daca stie sigur ca s-a facut risipa si cheltuielile au fost premeditate si intentionat risipitoare sa sesizeze DNA, si celelalte autoritati competente si sa-i bage la bulau sau mai rau la tradare de tara! Da se va intampla o p... ca de obicei!
  • +5 (25 voturi)    
    Bun ! Am inteles ! Mai departe ???!!! (Luni, 16 martie 2009, 16:49)

    CIOC BOC POLOBOC [anonim]

    Guvernul nu pricepe, sau se face ca nu pricepe.
    Nu de discurs politic e nevoie acum, ci de masuri economice.
    Incepe sa se cunoasca faptul ca in guvern nu e nici macar un economist.

    Situatia e cea care e. Am inteles. Totusi, ce faceti mai departe, in afara de lupta sterila pentru voturi ???

    Care sunt masurile ?
  • +3 (19 voturi)    
    PNL n-a risipit doar banii (Luni, 16 martie 2009, 16:53)

    ~ [anonim]

    ci si STABILITATEA economiei pe termen lung

    IN IULIE 2007 inflatia a atins un minim istoric de 3.99%, dupa care - ca urmare a pomenilor electorale acordate de PNL la santajul PSD - inflatia a tot crescut la:

    3.99% in iulie 2007,
    4.96% in august 2007 ,
    6.67% in noiembrie 2007,
    7.3% in ianuarie 2008
    8.63% in martie 2008
    8.46% in mai 2008
    8,61% iunie 2008
    9,04% IULIE 2008
    (Sursa: BNR)

    IULIE 2008 a marcat maximul istoric al ultimilor 3 ani, inregistrat inainte de marirea salariilor profesorilor si inainte de MAREA POMENIADA A GUVERNULUI din August 2008

    6,9% MARTIE 2009

    MARTIE 2009 : Romania ocupa A TREIA POZITIE in cadrul statelor membre UE in functie de rata inflatiei din luna februarie, cand preturile s-au majorat in medie cu 6,9% comparativ cu aceeasi luna a anului anterior, potrivit datelor Eurostat.
    • +3 (15 voturi)    
      Iar ai inceput? (Luni, 16 martie 2009, 20:09)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui ~

      Astia ti-au dat bani ca sa postezi la unele articole sau la toate? ZI si mie cand ajungi la calculator in fiecare zi, ca sa citesc articolele in liniste, nu sa-ti citesc tie "parerile" expirate si repetitive. Te rog...mai scrie si altceva...ca de vreo 3 zile numai acelasi lucru il scrii...Nu vezi ca alesii tai sunt din ce in ce mai penibili? In loc sa-si vada de treaba, ca au f multa, ei tot ne aduc aminte de Tariceanu...am inteles din prima ca v-a lasat o situatie nasoala, puneti mana si faceti ceva, nu va mai plangeti atata. A..si ca sa dam alt sens spuselor tale...ce vina are PNL daca au fost santajati de PSD (partenerii vostri de guvernare !!!) ?
      • -4 (4 voturi)    
        Vor trece zeci de ani ca economia sa fie ajunga la (Marţi, 17 martie 2009, 9:48)

        Sub presul presei PNL [anonim] i-a raspuns lui bgd

        din nou la nivelul atins sub pdl si psd

        pana atunci o sa mananci pisica si-o sa platim datoria facuta de pnl

        nu mi se pare inutil sa afle lumea ale ce plateste azi

        ***deficit bugetar = imprumutul guvernului pnl platit de populatie in guvernarea psdpdl***
  • +4 (20 voturi)    
    asta e tot (Luni, 16 martie 2009, 16:55)

    stk [anonim]

    in afara de injuraturi la tariceanu, altceva?
    • -4 (14 voturi)    
      deci (Luni, 16 martie 2009, 17:20)

      Pikiu [anonim] i-a raspuns lui stk

      injuraturi si la adresa ta ,cap patrat cu mintea n coltzuri .looool
    • +2 (12 voturi)    
      Taxe? (Luni, 16 martie 2009, 17:24)

      amadeusz [utilizator] i-a raspuns lui stk

      Pai cine a crescut CAS-ul? Nu guvernul Boc?
      Ma amuza sa vad fani PDL pe aici care inghit orice prostie.....cum scoti economia din criza?
      Mai pui niste taxe la cetateni?
      • +1 (3 voturi)    
        care economie? (Luni, 16 martie 2009, 20:58)

        Tetelu [anonim] i-a raspuns lui amadeusz

        deci care economie sa o scoti din criza?
  • 0 (18 voturi)    
    BRAVO BOC-ARATALE CA SE POATE CA LA CLUJ (Luni, 16 martie 2009, 16:56)

    Slimerninja [anonim]

    Pt. cine nu a mai fost in Cluj de 5-6 ani , le recomand sa mai dea o fuga sa vada(Ex. Cartierul Zorilor) Sa vada ca se poate sa exista si strazi si trotuare facute(nu se poate totul peste noapte dar sper si stiu ca lucrurile vor continua). Sa vada ca exista inca dinainte de criza o o oferta de case si aparatemnte mai mare decat cererea(ex: Floresti).Sa vada o poza cu Cartieurl Zorilor o poza cu facultatea de Calculatoare si apoi cu actualul sens giratoriu si parculetele amenejate , trotuare si strazi facute. Scapati romani de socialisti si extremisti, oridunde exista acestia economia se duce in jos si lumea saraceste , e lipsa de informatie si usor de manipulat. (din pacate acum vestul e tot socialist , lenea ucide).
    • +4 (12 voturi)    
      Cine nu a fost la cj (Luni, 16 martie 2009, 17:27)

      m [anonim] i-a raspuns lui Slimerninja

      in ultimele 6 luni sa nu o mai faca. Clujul e un orash prafuit in care Boc n-a mai facut nimic de cand a fost numit prim ministru iar Sorin Apostu este ocupat cu altele decat sa faca curat si sa asfalteze strazi. Daca imi spal masina dimineata la pranz e murdara. Asa ca, tuturor celor care l-au votat pe apostu din inertie pt boc le doresc sa nu faca alergie la praf.
    • +6 (14 voturi)    
      Scris (Luni, 16 martie 2009, 17:33)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Slimerninja

      Prietene invata sa scrii apoi mai discutam.
      Daca a zugravit 3 institutii nu inseamna ca e capabil.
    • +3 (9 voturi)    
      zorilor (Luni, 16 martie 2009, 21:19)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Slimerninja

      amice iti bati joc de mine? sa urci calea turzii seara ia cel putin 1 ora. te rog nu iti bate joc de cei care suntem clujeni si asistam la aceasta bataie de joc instituita de boc si aghiotantul sau.
    • +5 (5 voturi)    
      E bullshit cu clujul... (Marţi, 17 martie 2009, 9:34)

      soso [anonim] i-a raspuns lui Slimerninja

      Amice terminta cu prostiile, nu mai lauda clujul ca nu sunt multe motive de lauda. Praf cat si in zorilor, circulatie dezastru, trotoare care n-au fost curatate, toata iarna au stat pline de gheata si mai nou de noroi. Nu-mi veni cu texte din astea ca m-am saturat de clujul dat ca exemplu cand nu merita sa fie!
      A, sunt din Cluj, asta ca sa fie clar. Si mai mult stau in zorilor.
    • +3 (3 voturi)    
      Ai standarde joase (Marţi, 17 martie 2009, 12:03)

      horace [anonim] i-a raspuns lui Slimerninja

      Cu asemenea standarde e jale. Cum e cu asfaltarea durabila a strazilor? Calea turzii o asfaltează în fiecare an. Cănd vine primavara se strica şi asfaltu. Alt punct: Ce dracu face arhitectu şhef si inspectia de stat in constructii? Ce tam tam facea Boc un an in urma ca nu o sa-i mai lase sa faca blocuri aiurea. O facut ceva? Nimic.. haos ca in Liban, Egipt sau Siria..

      Boc si şatra fac ce face orice politician roman. Dau din gura si cam atat. Pe apostu de ce l-au votat clujeni? Din inertie precum zicea cineva mai sus.
  • +3 (15 voturi)    
    Daca esti incapabil, te dai la o parte (Luni, 16 martie 2009, 17:05)

    George [anonim]

    D-le Boc, daca nu esti in stare sa concepi un plan anti-criza si sa vii cu solutii concrete, mai bine v-ati da la o parte si lasati pe altcineva sa guverneze.

    Lumea s-a saturat de acest discurs, de vina pe care v-o aruncati dintr-o parte in alta.

    Ai primit cumva discursul lui Basescu din greseala? Parca el era genul de politician care, pentru a scapa de incapacitatea si impotenta intelectuala, arunca cu nerealizarile personale in stanga si in drepata ca si cum ar fi ale altcuiva.

    Nu incerca sa aruncii pe umerii fostului guvern incapacitatea voastra de a face ceva!

    Sunteti cei mai jalnici care ati fost pana acum la guvernare si propunerea mea ar fi sa intrati cu totii in somaj si sa angajati niste nemti, americani, englezi, francezi, de fapt, ce vreti voi si sa-i lasati pe ei sa guverneze.

    As fi mult mai linistit...
    • -2 (6 voturi)    
      hai nea caisa... (Marţi, 17 martie 2009, 7:28)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui George

      ... spune tu, din putzul gandirii tale, cine are solutzia crizei ca sa se rezolve peste noapte toate belele facute in ultimii 20 de ani cu largul concurs al celor ce azi sunt in PSD si PNL? Da' sa fie o solutie dintr-aia minune, care sa isi produca efectele din seara asta de cand ma bag in pat si pana maine dimineata cand ma trezesc. Arata-mi tu cine e ala care are o asemenea solutie si care sa nu fie linsat mediatic atunci cand ia masurile corecte care sa ne puna din nou pe linia de plutire.

      De dat din gura si din tastatura nu e greu. Mai greu e sa faci ceva constructiv. Si in ceea ce te priveste, sa nu ai impresia ca daca esti cu o bita in maini intr-un magazin de sticlarie poti face tu vreun pahar de cristal. Cel mult il poti " face" si pe el si pe tot ce e in acel magazin.
      Lasa lamentarile si pune osul la treaba in patratica ta, fara sa stea cineva dupa tine. Munceste gandindu-te la tine si plateste-ti impozitele. Si-atunci iti va fi mai bine decat acum.
      • +2 (2 voturi)    
        impozite?!!?? (Marţi, 17 martie 2009, 10:44)

        oh oh [anonim] i-a raspuns lui oh

        Cred ca glumesti. Sa platesti impozite pentru ce??? Infrastructura nu, servicii medicale nu, sa platim impozite pentru ce??? pentru sustinerea firmelor capusa din Romania si managementul de stat ineficient??? Nu vreau sa ma uit in ograda altora, dar intr-o tara normala sa nu zic civilizata ca deja unii vor zice ca virgula compar mere cu pere, statul iti ofera ceva in schimb pentru contributiile platite. La noi, un zero barat, si acum intrebarea, de ce sa contribui fara sa primesc nimic inapoi...nu cumva ne intoarcem la vremea boierilor si a birurilor impuse pe existenta?...iar noi, poporul roman redevenim iobagii?
        • 0 (2 voturi)    
          sa nu injuuri atunci .... (Marţi, 17 martie 2009, 11:56)

          oh [utilizator] i-a raspuns lui oh oh

          ...statul roman ca nu iti poate asigura nici macar o aspirina. Despre siguranta publica si despre stransul infractorilor de pe strada si " cazarea lor" acolo unde trebuie nu se va putea vorbi niciodata la modul serios, pt ca nu vor fi bani. Si din acelasi motiv nu vor fi nici autostrazi iar pensionarii romani, profesorii sau medicii vor fi platiti cu efectul boabelor de fasole. Si din cauza asta cei care au potential sa produca valoare vor pleca din tara si vor munci pentru altii iar noi ne vom alege cu praful de pe toba.

          Cineva va trebui sa intrerupa tot cercul asta vicios. Si cum orice s-ar intampla... tot noi simplii cetateni vom plati totul, cred ca cel mai ieftin iesim cand ne respectam obligatiile . Si apoi putem emite pretentii pentru rezultate. Pana atunci, nu cred ca putem bate cu pumnul in masa Guvernului ca nu traim in tara in curge lapte si miere la robinet.
  • +2 (16 voturi)    
    Sa ne miram?! (Luni, 16 martie 2009, 17:06)

    eugen [anonim]

    A luat cumva guvernul vreo masura sa sustina exporturile in ultima perioada ?!, sau mai explicit, a luat vreo masura anticriza?!
    Nu,
    Atunci nu vad care e problema prim-ministrului;
    Cred ca vorbeste din lumi paralele.
    Adik e absent.
    • 0 (14 voturi)    
      Nu la televizorul lui Patriciu (Luni, 16 martie 2009, 17:14)

      ~ [anonim] i-a raspuns lui eugen

      Guvernul pregăteşte un pachet de ajutoare şi garanţii pentru companii

      BUCUREŞTI / 13:46, 12.03.2009, Mediafax

      Gvernul lucrează la un pachet complet de ajutoare şi garanţii de stat care să fie acordate companiilor din România în concordanţă cu normele europene, a anunţat joi, primul-ministru Emil Boc, în cadrul conferinţei Mediafax talks about Auto Industry.
      El a arătat că Executivul a luat această decizie după ce a constatat că funcţionarii respingeau "pe bandă rulantă şi din prea multă comoditate" numeroase proiecte depuse de firme, din cauza unor greşeli minore, precum lipsa unei virgule.
      "Am verificat, mai ales la proiectele pentru IMM , dar nu numai, şi am constatat că din prea multă comoditate funcţionarii statului respingeau pe bandă rulată proiecte, fie şi pentru o virgulă care într-adevăr nu trebuia pusă acolo, dar o virgulă nepusă care putea fi corectată chiar atunci, la momentul depunerii proiectului sau se putea da un termen de o zi să se remedieze. Era respins proiectul şi trebuia să pierzi 6 luni pentru a intra din nou în proceduri", a spus Boc.
      Premierul a arătat în acest context că sporul de 75% la salariul de bază acordat funcţionarilor implicaţi în procesul de absorbţie a fondurilor europene va fi acordat doar angajaţilor cu performanţe în activitate.
      "Este o preocupare majoră a acestui Guvern de a simplifica procedurile birocratice şi de a-i plăti în continuare cu 75% pe cei care lucrează cu adevărat cu fonduri europene, nu de a plăti de la portar la şef, pe toţi, cu 75%, în toate instituţiile, pentru că lucrează cu fonduri europene. Cei care lucrează cu fonduri europene vor fi plătiţi în continuare pentru aceste activităţi, cu condiţia ca şi ei să aibă această activitate de bună credinţă, să fie orientaţi în direcţia pozitivă de a atrage fonduri europene şi nu de a găsi nod în papură sau de a inventa nereguli pentru a amâna fie depunerea, fie evaluarea proiectelor", a spus Boc.
      • +4 (10 voturi)    
        Concret, exista ceva ? (Luni, 16 martie 2009, 18:27)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui ~

        Ca de minciunile aschimodiei si ale derbedeului sint satul.
        Esti complet off topic.
        Nu trebuie sa fii lingau sau lacheu.
        Vino cu exemple concrete - legi, decrete, norme, etc.
        • +1 (3 voturi)    
          Vezi ca bati campii (Luni, 16 martie 2009, 23:30)

          Eu [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Legile is treaba parlamentului, nu a guvernului. Guvernul poate (daca retin eu corect) o data pe sesiune parlamentara sa-si asume raspunderea pentru un pachet de legi, da' nu poate leigfera pe banda rulanta.

          Decretele le emite presedintele, iar nu-s treaba guvernului.

          Normele, in afara celor de aplicare a cate unei legi, le emit organisme specializate in normare. Alea de aplicare a cate unei legi sunt emise de ministere sau directii din ministere, situate operational mult mai jos decat guvernul (cam ca si cand consiliul de administratie de la Galati s-ar apuca sa faca planificarea muncii la fiecare cuptor).

          Cre' ca chestia la care te refereai matale sunt ordine ale guvernului si ordonante de urgenta. Pt. cultura matale generala, un guvern care emite pe banda rulanta OUG-uri, cum a fost si la vremea lu' Tariceanu si si a lu' Nastase, e un guvern care- se c...a pe el parlament. Noroc ca Boc isi ia meseria in serios - anume aia de jurist - si procedeaza altfel. Asa, daca sta suficient de mult, pana pleaca el poate lasa in urma mai multa legalitate decat a avut RO pana acuma vreodata.
          • 0 (4 voturi)    
            N-ai nimerit, mai citeste o data (Marţi, 17 martie 2009, 0:48)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui Eu

            Tu, draga Eu, citeste cu atentie. Discutile se poarta la concret.
            Postarea mea anterioara este valabila si pentru tine. Sau cea ulterioara.
            Ca tot acolo bate.
            Catre marele NIMIC al FSN-ului.
            Adica ce a realizat Iliescu va realiza si Basescu.
        • -2 (2 voturi)    
          Alex,nerabdatorul (Marţi, 17 martie 2009, 11:25)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Sa numesti pe cineva derbedeu,care cat de cat este superior tie este o depasire de bun
          simt.
          Libertatea de-a comenta si-ti expune capacitatile nu ti le ia nimeni,dar libertatea de-a jigni nu ti-o da nimeni.
          Tu prin acest comentariu scurt si fara sambure nu ne-ai demonstrat nimic.Sau totusi poate ceva si anume:caracterul tau.
          Eu personal deocamdata la aceste contradictii intre cei doi,nu-mi ramane decat sa-i dau dreptate lui Boc(fara sa fiu lingaul cuiva),.Ce ma face sa cred asta?
          Ptr.ca-i ceva natural,ceva care se petrece in intreaga lume.Nu exista partide in lumea asta civilizata,care si-au pierdut pozitiile de la guvernare ptr.ca erau buni,ci exact ptr.ca erau slabi si incompetenti.Si asta a fost Guvernul Tariceanu!
          Am citit acum cateva zile un articol larg,
          documentat, despre situatia Ro.
          O analiza corecta unde se pun intrebari despre rolul jucat de fostul Guvern.
          Printre randuri spus:incompetent si corupt!
          Legi,decrete,norme?Vrei tu sa le vezi in 3 luni?Astea se fac cumva pe banda rulanta,necugetat si pe mizeria lasata de antecedenti?Nu-ti vad bunavointa de-a vede lucrurile impartial.Stii tu cumva cat i-a trebuit
          coalitei germane pana au inceput (sub constelatia unei economii f.dezvoltate si functionabile)sa iasa in fata Bundestagului cu propuneri de legi,norme?Peste 6 luni!
          Nu-i ca-ntr-o firma sa organizezi astazi ptr.luna urmatoare!
          Ce ma deranjeaza?Nerabdarea si incorectitudinea ta!
          • 0 (0 voturi)    
            Multumesc de aprecieri, nu ma intereseaza! (Marţi, 17 martie 2009, 11:46)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui Victor

            Poate tie iti place sa fii condus de unul mai prost ca tine. Este optiunea ta.
            Nu sint obligat sa fiu asemenea tie.
            Transpunind in viata reala cele spuse de tine, inseamna ca prietena/sotia ta, adoarme in fiecare seara cu gindul la fostii ei prieteni. Avind ginduri bune sau rele despre ei.
            Intotdeauna ramin in memorie indivizii care au infaptuit ceva, nu cei care au vorbit.
            Ramine ca diferenta sa o suporti pe pielea ta. Si asta numai daca iti vei da seama de diferenta.
            Succesuri si sa traiesti bine, mai animalule ! - ca tot s-a refacut FSN-ul.
  • +2 (16 voturi)    
    Totusi, esti in stare de ceva ? (Luni, 16 martie 2009, 17:08)

    Alex [anonim]

    Nimic nou, doar gargara.
    Vreo subventie pentru cine face export ?
    Reduceri de taxe si impozite, ca sa se capitalizeze firmele ?
    Reduceri de ministere, agentii, posturi si de salarii din administratia publica ?
    Un exemplu personal dat oricarui roman, poate sa faca acest guvern ?

    NU.
    NICIODATA.

    Acum am inteles valoarea sloganului 'Sa traiti bine!'
    • 0 (6 voturi)    
      Postul matale pe romaneste (Luni, 16 martie 2009, 23:34)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Matale zici cam asa: da' vreo pomana a facut guvernul Boc pana acu'? Daca nu, inseamna ca tot ce zice e gargara.

      Pai in ideea asta poti sa astepti mult si bine. Boc nu cre' ca se gandeste sa dea pomana cuiva, probabil nici la cersetori.

      In plus, reduceri in administratie au existat, da' nu e usor si nici nu merge peste noapte sa dai afara oameni blindati cu contracte de munca si legislatie facuta special ca sa le tina lor de cald.

      Si mai in plus, avand in vedere ca suntem in UE, ajutorul de stat de orice fel e reglementat, si nu poate fi acordat cum ii tuna la fiecare, indiferent ca-l cheama Boc sau Alex.
      • +3 (5 voturi)    
        Concret, negru pe alb, ce a facut aschimodia ? (Marţi, 17 martie 2009, 0:56)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Subventia de export nu este ajutor de stat. Daca tu spui ca Cehia, Germania sau Polonia nu au subventii pentru export in Rusia sau in China, inseamna ca asa este - insa realitatea este alta.
        Trebuie sa mai citesti. Stiu ca la PartidulDeLimbrici nu se face carte. Daca este livrare intracomunitara este reglementata subventia.
        Si lasind la o parte faptul ca nu a facut si nu va face nimic, este aschimodia in stare de un exemplu personal ?
        In afara de a angaja tot felul de nepoate si de a infiinta ministere fara utilitate.
        Inainte de a raspunde la postarile mele, ia-ti vreo 200 de specialisti PeDeLici si veniti, in grup, cu cel putin un argument fondat si real.
        • -5 (5 voturi)    
          PDL a lasat in 2006 economia la cheie (Marţi, 17 martie 2009, 9:56)

          ORICINE poate guverna mai bine ca PNL [anonim] i-a raspuns lui Alex

          PDL a lasat economia in 2006 la cheie - ca si PSD in 2004 de altfel -


          2006: fara inflatie, fara deficit bugetar (3% in limitele cerute de CE), cu CRESTERE ECONOMICA stabila - nu pe datorie - curs euro stabil, cu cota unica de succes.

          In doar 2 ani PNL a schimbat lucrurile RADICAL - ca sa ajungem in halul de-a avea cel mai mare deficit bugetar de dupa 1989

          Acum PDL - si oricare guvern va veni - va trebui sa munceasca poate ZECI DE ANI ca sa mai aduca economia la stabilitatea si cresterea din decembrie 2006.

          De-asta e nevoie sa stim -

          1. Odata ca sa stim UNDE ar trebui sa ajungem, din nou, dupa ce niste tampiti au dat foc la casa
          2, Si ca sa stim ce GRESELI economice a facut PNL - ca sa nu le mai repete NIMENI NICIODATA


          ***DEFICIT BUGETAR = imprumutul guvernului PNL platit de populatie in guvernarea PSDPDL***
  • +3 (15 voturi)    
    Saracia in Romania "cresterii economice" risipite (Luni, 16 martie 2009, 17:10)

    ~ [anonim]

    RL, 28 Februarie 2009

    Paradoxul Tariceanu: Salariile au crescut dar si saracia

    Datele aceluiasi INS arata ca rata saraciei (adica ponderea, in totalul populatiei, a persoanelor din gospodariile al caror venit disponibil pe adult-echivalent este inferior pragului saraciei) a crescut intre 2004 si 2007 (datele pentru 2008 nu sunt inca publicate) de la 17,9 la 18,5%.

    Cea mai accentuata crestere a acestei rate s-a inregistrat in randul persoanelor de 65 de ani si peste (de la 16,6 la 19,4%). Cu alte cuvinte, un batran din cinci traieste astazi sub pragul saraciei.
    • +2 (2 voturi)    
      Foarte bine ! (Marţi, 17 martie 2009, 11:25)

      drakishar [anonim] i-a raspuns lui ~

      Deci un batran din 5 traieste astazi sub pragul saraciei ! Iar salariile au crescut !
      Foarte bine omule !
      Concluzia : Asta inseamna ca populatia activa, adica aia care iau salarii si platesc pensia la aia batranii sunt mai bogati. Ceea ce e si normal. Ce vrei sa ii faci la mosu de peste 65 de ani ? Ei sunt de vina pentru halu in care e tara acuma ! Nu astia "activii" !

      Iti place sau nu, economia si veniturile la buget se bazeaza pe segmentu asta de populatie activa , nu pe pensionari. Pensionarii sunt un rau necesar.
      Si in caz ca nu stiai, Boc tocma ce a dat de pamant cu pensia ta, asta in caz ca anu trecut aveai sub 35 de ani. Dupa cum stii Piticania a hotarat ca procentu care merge la fondu tau de pensii PRIVAT sa ramana tot la 2% ca si anu trecut. Anu asta trebuia sa creasca la 2.5 % .
      • -2 (2 voturi)    
        Orice BULGAR e mai destept ca PNL (Marţi, 17 martie 2009, 14:10)

        ~ [anonim] i-a raspuns lui drakishar

        uite de-aia pana si Bulgarii sunt mai destepti ca PNL
        Nu te-mpiedica nimeni sa fii mai inteligent decat PNL si sa-ti faci fond de pensii "privat" din banii tai personali

        Daca efectul guv. PNL e ca 1 batran din 5 traiesc sub pragul saraciei, inseamna ca PNL a dat economia si bugetul peste cap cu "dublarea pensiilor" de-ge-aba
  • +2 (8 voturi)    
    "au fost risipiti" (Luni, 16 martie 2009, 17:11)

    Catelu [anonim]

    Norii de pe cer se risipesc. Banii se fura!
  • -1 (11 voturi)    
    13 Nov 2008, FMI: Planul PNL = oferta electorala (Luni, 16 martie 2009, 17:19)

    ~ [anonim]

    FMI: Planul lui Tariceanu - oferta electorala, nu strategie anti-criza

    13 Noiembrie 2008,

    "Planul bine articulat de crestere economica si a locurilor de munca", prezentat de Calin Popescu Tariceanu ca o strategie viabila pe timp de criza, este doar O OFERTA ELECTORALA, sustine Juan Jose Fernandez Ansola, reprezentantul regional al Fondului Monetar International pentru Romania si Bulgaria.

    "In conditiile actuale ce trebuie sa stim este «Ok, veti face asta, veti reduce anumite taxe si dupa aceea veti face mai putin din ce? Ce veti face cu partea de cheltuieli si cu partea de venituri pentru a compensa masurile si sa mentineti deficitul bugetar». Uitandu-ma la planul de cheltuieli si venituri se pare ca 2,3 % este prea putin. Probabil ca va fi mai mult de atat. Ar putea trece de 3% daca planul fiscal si planul de cheltuieli sunt pastrate", a spus Ansola, citat de The Money Channel.

    In viziunea reprezentatului FMI, o startegie de criza, spre deosebire de o oferta electorala, trebuia sa aminteasca si de o revizuire a planului de cheltuieli pe 2009 din partea Guvernului, precum si de un plan de prioritati pe anul viitor IN CONDITIILE SCUMPIRII FINANTARILOR EXTERNE.

    http://www.ziare.com/FMI__Planul_lui_Tariceanu___oferta_electorala__nu_strategie_anti_criza-478624.html
  • +4 (10 voturi)    
    Mai bine ai face ceva BOC (Luni, 16 martie 2009, 17:20)

    Diana D [anonim]

    Decat sa acuze guvernarea trecuta, decat sa faca diverse constatari cum ca ne e din rau, mai rau, mai bine ar fi ca BOC (poc) sa se documenteze.
    Sa vada ce fac adevaratii specialisti si oameni de stat din lume si sa actioneze in INTERESUL ROMANIEI nu a familiei Boc, nu a familiei Basescu sau a amantelor presedintelui, nu in interesul bordurilor lui Videanu, a clanurilor Casuneanu, CoCos, Berceanu etc.

    Si apropos iar se aude elicopeterul care in fiecare zi in jurul orei 15:30- 18:00 vine, aterizeaza undeva in jurul pietei Victoria (sa fie oare la guvern) si care dupa cateva minute pleaca. Sa faca oare naveta la Cluj guvernantii nostri? Cu elicopterul? Pe banii nostri?
  • -1 (11 voturi)    
    Guvernarea PNL locul 2 in topul evaziunii fiscale (Luni, 16 martie 2009, 17:32)

    ~ [anonim]

    Romania, locul 2 in topul evaziunii fiscale din UE
    de R.M. HotNews.ro

    Marţi, 16 septembrie 2008,

    19:00 Economie | Finanţe & Bănci

    Romania ocupa locul doi in topul evaziunii fiscale din Uniunea Europeana, potrivit unui raport realizat de Associazione Contribuenti Italiani si Klrs Network of Business Ethics, citat de novinite.com.

    Potrivit raportului citat, evaziunea fiscala ajunge, in Romania, la 18% din produsul intern brut.

    Pe locul unu se situeaza Italia, valoarea evaziunii fiscale fiind estimata la 23% din PIB.

    'Podiumul' este inchis de vecinii nostri din sud, bulgarii, care ne sufla in ceafa: evaziunea fiscala ajunge la aproape 18% din PIB.

    Tarile cu cei mai 'constiinciosi' contribuabili sunt Marea Britanie (6% din GDP), Belgia (5%) si Suedia (3%).

    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-4387436-romania-locul-doi-topul-evaziunii-fiscale-din.htm
  • +3 (13 voturi)    
    incompetenti (Luni, 16 martie 2009, 17:33)

    nnn [anonim]

    Guvernantii actuali sunt o serie de incompetenti, in frunte cu Primul Ministru.

    Pana acum au reusit sa faca doar un lucru f bine: sa dea vina pe Tariceanu. Inteleg ca Tariceanu a risipit bani, dar nu se poate da vina numai pe el, ci si pe PSD si pe PDL care au votat tot felul de pomeni electorale (altele decat marirea salariilor profesorilor).

    Planul anti-criza nu are nimic anticriza in el, numai prostii. In loc sa dea semnale pozitive, de coerenta investitorilor straini, se prostesc pe la televizor. Pt Dl Boc publicul acum trebuie sa fie investitorii nu pensionarii, pentru ca daca investitorii pleaca toata tara moare de foame.

    Cat despre competenta lui Boc la Cluj: una e sa fii primar, si alta prim ministru. Este o mare diferenta.
  • +8 (8 voturi)    
    statul este angajator sau lider de sindicat? (Luni, 16 martie 2009, 17:33)

    salariatul bumai cu sporul de vechime [anonim]

    daca se platesc in continuare toate sporurile aberante la salariatii de la stat,desi se asteapta la cresteri negative de venituri la buget pe trimestrul I 2009,rezulta, in continuare,creste deficitul bugetar,cresc: cursul valutar,preturile,sa, inseamna ca ne meritam soarta si conducatorii neprofesionisti ai statului,care nu se pot impune in fata salariatilor de stat.
    cica:responsabilitate,austeritate...
    intr-un caz similar, angajatorul privat, ar trece imediat la restructurare de salarii(sporuri) si de personal.
    asadar,ne intrebam: statul este angajator sau lider de sindicat?sau mai e un deal: atit sa ne coste anestezia anului acesta electoral?
  • +5 (9 voturi)    
    bla,bla... (Luni, 16 martie 2009, 17:33)

    emi [anonim]

    comentarii,vorbe si nimic concret pt. amarata asta de tara.
  • +4 (8 voturi)    
    Plan (Luni, 16 martie 2009, 17:37)

    Alexandru C [utilizator]

    Prietene, macar era un plan. in prezent nu e niciunul.
    Asculta tu la aia de la FMI ca-ti va fi tare bine.
    Apropo, nu esti in stare sa judeci singur? Trebuie sa-i citezi pe altii?
  • +4 (10 voturi)    
    ok (Luni, 16 martie 2009, 17:54)

    alex [anonim]

    Ok baieti!
    Bine, am inteles treaba cu "greaua mostenire", desi:

    1. Din cite imi aduc aminte, au fost si baietii lui Boc si ai lui Basescu o vreme la guvernare alaturi de Tariceanu.
    2. Treaba cu autostrada e opera lui Basescu, care cum a venit la putere a pus imediat problema rediscutarii contractului cu Bechtel si s-a pierdut asa un an si ceva. Nu am auzit sa fi rezultat ceva in urma discutiilor astora.
    3. Trecem si peste faptul ca in campania electorala sustineati sus si tare ca trebuie marite salariile, ca resurse exista., etc. Acum s-a schimbat placa.

    In fine, au trecut ceva luni de cind v-ati instalat. De acum asteptam si fapte, nu numai gargara. ca de aia v-am votat. Tariceanu si ai lui sa infunde puscariile daca au furat Asta e treaba lor. Pe noi ne intereseaza cu adevarat "sa traim bine". Ne.am saturat de vorbe spuse pe un ton sententios.
    • -4 (10 voturi)    
      not-ok; PDL a lasat STABILITATE economica (Luni, 16 martie 2009, 18:47)

      Sub Presul Presei PNL [anonim] i-a raspuns lui alex

      inflatie mica si deficit NORMAL

      PNL nu avea decat sa continue politica economica a PDL si acum eram cu adevarat OK

      In loc de asta a facut economia praf; acum trebuie ca PDL sa se chinuiasca s-o aduca inapoi de unde a lasat-o.
      • +3 (7 voturi)    
        Ha, ha, ha.... (Luni, 16 martie 2009, 20:46)

        D. [utilizator] i-a raspuns lui Sub Presul Presei PNL

        De mult nu am mai ras cu asa pofta.
        Tu chiar realizezi ce spui?
        Guvernul Basescu-Boc e CEL MAI SLAB GUVERN de dupa Revolutie. Nu au specialisti in niciun minister. PSD a impins non-valori in acest Guvern, PDL nu a avut altii mai buni. Nu ma mir ca Stolojan a refuzat postul de PM cand a vazut minstrii pe care trebuia sa ii inghita.
        • -4 (6 voturi)    
          FMI: ORICINE poate guverna mai bine ca PNL (Luni, 16 martie 2009, 21:25)

          Orice BULGAR e mai destept ca PNL [anonim] i-a raspuns lui D.

          FMI: Bulgaria ar putea fi mai bine poziţionată decât România pentru a depăşi criza economică

          SOFIA / 20:26, 16.03.2009

          Bulgaria ar putea fi mai bine poziţionată decât România pentru a depăşi criza economică actuală, a declarat reprezentantul Fondului Monetar Internaţional (FMI) în România şi Bulgaria, Juan Fernandez Ansola, pentru publicaţia Sofia Echo.

          Principalele diferenţe dintre cele două ţări sunt că România va trebui să reducă deficitul bugetar într-o perioadă de declin economic, în timp ce autorităţile de la Sofia au constituit "în mod inteligent" rezerve în ultimii ani şi menţinut un control strict asupra cursului de schimb, a adăugat Ansola.

          "Politicile economice ale celor două ţări sunt destul de diferite. Bulgaria are un curs de schimb fix şi surplus fiscal, în timp ce România are un curs liber al leului şi un deficit bugetar mare", a precizat oficialul FMI.
          Cursul liber al leului şi deficitul bugetar al României vor fi testate de criza economică, consideră reprezentantul FMI.

          Astfel, Bulgaria dispune acum de spaţiu de manevră, a spus el.

          FMI a anunţat, la începutul lunii februarie, că România ar putea avea o creştere economică negativă în 2009, în contextul scăderii exporturilor, înăspririi condiţiilor de creditare pentru firme şi gospodării, şi al perspectivelor privind declinul consumului şi investiţiilor.
          • +5 (5 voturi)    
            linistea din cimitir (Marţi, 17 martie 2009, 9:53)

            spencer [anonim] i-a raspuns lui Orice BULGAR e mai destept ca PNL

            Pai, dupa aceeasi judecata Romania sta mai bine ca Ungaria, Moldova mai bine ca Bulgaria iar Korea de Nord este absolut neafectata de criza. Ergo ... ?
            • -4 (4 voturi)    
              Ele n-au avut CRESTERE ECONOMICA si nu si-au batut (Marţi, 17 martie 2009, 10:13)

              PNL=tampitii care-au dat foc la casa [anonim] i-a raspuns lui spencer

              joc de ea,

              fix inainte de intrarea in cea mai mare criza economica din istorie
  • +3 (9 voturi)    
    Analiza!!! (Luni, 16 martie 2009, 18:07)

    Doru [anonim]

    D-le Boc ce s-a intamplat se cunoaste si s-a reflectat in statistica!!! Hai sa analizam putin masurile dvs.:
    1. Investitia publica masiva in infrastructura. Am alocat 10 mld. euro pentru investitii. Am achitat deja 80% din datoriile restante ale vechiului guvern .
    Pai d-nule Boc va laudati ca ati achitat 80% din datoriile restante, in acelasi acuzati vechea guvernare de Risipa!!! Sunteti de acord cu ea platind restantele? Isi au fundament real acele facturi?? Nu cred ca e masura anticriza achitarea datoriilor, e doar o etapa normala din procesul bugetar.
    2. Absorbtia fondurilor europene. Am infiintat un comitet interministerial care monitorizeaza saptamanal gradul de absorbtie si simplificarea procedurilor! Alta gargara, credeti ca o comisie interministeriala este o solutie?poate ptr a justifica niste salarii!!! D-le boc fondurile europene sunt destinate in proportie majoritara comunitatilor locale si private!! Cea mai mare parte a birocratiei vine din Bruxelles...atacati problema acolo, nu mai faceti gargara in Romania!!!
  • +5 (11 voturi)    
    Alo Guvernul? (Luni, 16 martie 2009, 18:12)

    un roman [utilizator]

    Vrem masuri nu gargara!
    Nu puteti?! Lasati pe altii, care pot.
    • +2 (2 voturi)    
      Cred ca ai dreptate.... (Marţi, 17 martie 2009, 12:17)

      judex1 [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Hai sa chemam inapoi guvernul tariceanu.
  • +5 (9 voturi)    
    Continuare analiza (Luni, 16 martie 2009, 18:13)

    Doru [anonim]

    3. Mentinerea cotei unice de impozitare de 16%. Cota unica e o realitate din 2005!!! Sau trebuie sa ne bucuram ca nu o schimbati si sa va credem ca ati luat o masura in felul acesta? Sunteti penibil!
    4. Capitalizarea CEC si Eximbank. Masura are ca scop sustinerea IMM-urilor, finantarea mediului de afaceri. O masura buna, in principiu buna. Rezultatele sa le vedem!
    5. Sprijinirea exporturilor. Cum? Explicati-ne!!! Din gura? Marind taxele? Sau cuceriti Occidentul?
    6. Asigurarea contragarantearea creditelor pentru IMM D-le Boc, aceasta idee se aplica inca din guvernarea Nastase!!!!
  • +4 (8 voturi)    
    ...Analiza.. (Luni, 16 martie 2009, 18:18)

    Doru [anonim]

    7. Continuarea si extinderea programului Rabla
    Din nou trebuie sa ne bucuram ca nu sistati, nu blocati??? Ce masura e asta?? Adica fraierilor bucurati-va ca nu distrugem ce e bun!!!! Halal masura!!!
    8. Includerea in bugetul general consolidat al statului a veniturilor proprii ale institutiilor si agentiilor interguvernamentale. Simpla smecherie contabiliceasca!! Cu ce ajuta economia?
    9. Sprijin pentru populatia defavorizata: evident necesara, dat, totusi, cerdeti ca schimba semnificativ viata beneficiarilor?
    In concluzie, va credeti expert in gargara sau ne credeti prosti pe toti!!! Lasati-ne, solutiile anticriza vin de la noi, in mod individual, nu de la un guvern incompetent!
    • -2 (2 voturi)    
      In elanul tau nu exagerezi cumva? (Marţi, 17 martie 2009, 12:16)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui Doru

      Cota unica din 2005, s-a nascut din condeiul unui anumit Videanu.Programul rabla va fi mai departe sustinuta,dar in acelasi timp se cauta si modalitati mai favorabile de creditare
      (deci nu-i chiar asa de neargumentat,mai de graba atacul tau este neargumentat).
      Bineinteles ca nu se vor face schimbari substantiale in viata binefacerilori,dar sistemul social trebuie sa inceapa sa functioneze.
      Peste 70 % din populatie traieste la limita posibilitatilori si aceste indemnizatii mici,ptr.ei este ca un milion ptr.tine.
      Ar fi bine sa nu se compare stand cu fundul pe scaun,cu un calculator in fata!Nu sa criticam de dragul criticii,ci sa cugetam.Adevarul este penetrant:majoritatea romanilori sunt saraci,saraci si iarasi saraci.Fiecare leu ptr.ei este un dar,(ptr.tine poate un ban marunt).
      Chestia cu socialul nu ti-a reusit prea bine!
      In Guvernul trecut asemenea miscari,
      "indulciri"sociale nu a existat.Acel Guvern a fost ptr.clasa medie si de lux.Nevoiasii au fost uitat.Acesti pasi marunti,in locul sariturilor de canguru sunt binevenite.
      Si ultima remarca:ce are Romania deocamdata de exportat si ce taxe se platesc?
      M-ar interesa,ca sa-ti dau si replica taxelor de import-export din alte parti!
      • +1 (1 vot)    
        Esti rupt de realitate (Marţi, 17 martie 2009, 14:10)

        Doru [anonim] i-a raspuns lui Victor

        Draga Victore, ai o problema cu perceptia realitatii!!! Din condeiul lui Videanu s-au nascut multe....afaceri paguboase ptr stat...bucurestenii cunosc cel mai bine!!! O idee se naste gandind si nu dand cu pixul!! Tov boc, pe care-l aperi...a prezentat ca masura mentinerea programului Rabla....n-a facut nici o alta referire la alternative de creditare...de altfel dragule, nici nu prea are cum...
        Cand spui ca 70% din populatie traieste la limita posibilitatilor, cred ca te restrangi la universul tau...scara...blocul...sau jobul...
        In vechea guvernare, spui, nu au existat masuri sociale...dar marirea pensiilor...ce a fost? sau pensionarii trebuie sa moara in viziunea ta?!! Erau cei mai indreptatiti sa beneficieze de aceste masuri cu intaietate, in fond au contribuit prin munca lor...ceilalti ...in putere si care asteapta mila statului...s-o faca in continuare...sau sa puna mana pe lopata sau pe carte daca-i ajuta creierul... Cata incultura ai omule sa te intrebi ce are Romania de exportat si ce taxe se platesc?!! Chiar daca nu direct pe operatiunile de export...produsele/serviciile inglobeaza in pretul lor impozite si taxe..Citeste...si incearca sa gandesti!!!
  • -4 (10 voturi)    
    Aici posteaza doar obsedatii de Tariceanu ? (Luni, 16 martie 2009, 18:19)

    TERENTE [anonim]

    Mare parte din postari sunt parca scrise de basescu : tariceanu in sus, tariceanu in jos.
    Dragi politicieni, singurii interesati de conflictele voastre sunteti voi insiva.
    Parca sunteti Mircea Badea care pierde timpul explicand ratinguri !
    Cand va treziti, totusi ?
    • -4 (6 voturi)    
      13 Nov 2008, FMI: Planul PNL = oferta electorala (Luni, 16 martie 2009, 18:44)

      Sub Presul Presei PNL [anonim] i-a raspuns lui TERENTE

      A devenit FMI obsedat de "inteligentul" tariceanu :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • +7 (9 voturi)    
    du-te acasa la Cluj! (Luni, 16 martie 2009, 18:30)

    kllaus [anonim]

    Guvernul Tariceanu a facut foarte multe greseli. Nu trebuie sa uitam insa faptul ca nu a reusit sa faca mai nimic din programul sau de guvernare. Tot ceea ce s-a facut a fost rezultatul unor compromisuri, facute la inceput cu partidul lui Zeus apoi cu cel al lui Iliescu. De aici vin mare parte din rateurile date de guvernarea precedenta. Astfel s-a ajuns ca un partid cu o doctrina de dreapta sa implementeze un program de stanga. Ce-i drept , nu al lor. In cazul de fata insa, acest pigmeu al politicii romanesti dovedeste ca dupa 3 luni de zile inca nu si-a facut un program de guvernare , nu a construit un buget legat de situatia generala a economiei romanesti(nu este admisibil ca la 2 saptamani de promulgarea Legii Bugetului sa spui ca datele sunt eronate si vor fi necesare rectificari). Mai mult, nu ezita ca la fiecare luare de cuvant sa dea in altii fara mila, si mai ales, fara argumente solide. Spune-ne , te rog, ce stii sa faci altceva decat sa scrii la gazete de UTC-isti? Spune-ne, ce ati facut in perioada in care a-ti guvernat impreuna cu PNL? Raspunsurile au un numitor comun: NIMIC.
    • -1 (5 voturi)    
      in logica postarii d-v, (Luni, 16 martie 2009, 19:20)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui kllaus

      rezulta ca tariceanu a fost rastignit pe 'crucea guvernarii',daca ne uitam ca un guv. 'liberal' condus de tary a luat masuri de stanga aproape dublu in raport cu 'socialistul' bombonel,ca unele datorii ale unor preteni s au metamorfozat in 'actiuni' iar la unii 'baieti destepti' s au sters in dec.'06 datorii de 8 miliarde euro atunci vedem cine la rastignit si mai ales cine l a mentinut 4 ani rastignit
      • +4 (6 voturi)    
        Credeam ca vorbesti in cunostinta de cauza (Luni, 16 martie 2009, 20:13)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui directia 5

        Fara chestii rasuflate, ar trebuie sa vii cu ceva nou - poti sa-mi spui unde ai gasit cifra de 8 miliarde de euro datorii sterse ?
        Sigur este umflata de peste 26 de ori.
        Fii bun si spune-mi in ce M.O. se afla stergerea de datorii pe care o sustii.
        Minciuna este a doua natura la PeDeLici, dar nici chiar asa.
        • -2 (4 voturi)    
          @Alex (Luni, 16 martie 2009, 22:23)

          directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Alex

          ordonanta este datata din 22 sau 23 decmbrie 2006,ea-ordonanta- nu poarta semnatura ministrului de justitie din acea perioada-Monica Macovei- si a fost motivata cu o explicatie penibila si hazlie a lui tary-peste cateva zile urma sa intram in UE si legislatia nu ar mai permite sprijinul guvernamental,de parca aceeasi legislatie ar fi interzis executarea silita
          cifra de 8 miliarde a fost vehiculata de presa acelor zile si poti consulta toata presa din ian. 2007
          gaura mare a fost produsa de 'baietii destepti' care cumparau de la hidroelectrica energie care la randul ei o cumparau de la termoelectrica ,diferenta de pret te las pe tine s a ghicesti cine a suportat o
          • +3 (5 voturi)    
            Te rog sa mai citesti (Marţi, 17 martie 2009, 1:03)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui directia 5

            Valoarea la care te referi este de 320 milioane euro, echivalent lei.
            Mai departe esti intr-o confuzie totala, ai cautat si tu o motivatie.
            Este un interviu hotnews.ro cu un analist - Catalin Dimofte - care explica pentru p.lime, gargara prezidentiala cu baietii destepti. Adica tot ce spune derbedeul este fix in pix.
            Nu merge. Nu esti pregatit.
            Mai citeste.
          • +3 (3 voturi)    
            Ai vreun raspuns ? (Marţi, 17 martie 2009, 10:23)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui directia 5

            Te-ai lamurit ?
            Poti sa dai un raspuns ?
            Cred ca am cam multe asteptari de la membrii de partid.
          • -1 (1 vot)    
            Se vede ca ipochimenii au fost proaspat... (Marţi, 17 martie 2009, 15:34)

            judex1 [anonim] i-a raspuns lui directia 5

            instruiti si platiti. Actioneaza in haita si cu frenezie. Trebuie sa strangem iar randurile, prietene. Haita celor 322 a scos iar coltii. Cand actineaza astia, oamenii cinstiti din Romania sunt in mare pericol.
          • -1 (1 vot)    
            Prietene, se pare ca nu mai suntem... (Marţi, 17 martie 2009, 16:42)

            judex1 [anonim] i-a raspuns lui directia 5

            agreati pe Hotnews. A inceput atacul concentrat impotriva presedintelui Basescu si PDL. Se pregateste marea tradare nationala si distrugerea Romaniei de catre noii 322 si slugile lor nemernice. Nu ni se mai posteaza comentariile si haitele naimite sunt lasate sa-si arunce veninul si sa-si exhibe prostia.
  • +3 (3 voturi)    
    Bugetul destinat programelor pentru IMM-uri a fost (Luni, 16 martie 2009, 18:32)

    Alex [anonim]

    Aici este articolul complet:
    http://www.financiarul.com/articol_23419/bugetul-destinat-programelor-pentru-imm-uri-a-fost-injumatatit.html

    "Bugetul alocat celor 11 programe nationale ale Ministerului pentru IMM-uri s-a injumatatit fata de 2008, ajungand la numai 22 de milioane de lei, in conditiile in care anul trecut reprezentantii guvernamentali promiteau ca vor pune la dispozitia IMM-urilor un buget de 100 de milioane de lei. "
  • +6 (6 voturi)    
    Sunt economisti in guvern? (Luni, 16 martie 2009, 18:38)

    traian [anonim]

    Din pacate pentru Romanica in politica nu prea avem economisti sau adevarati specialiti in macroeconomie sau relatii economice internationale.Ba,sa nu mint,il gasim in guvernul actual pe Constanti Nita de la Brasov care a invatat economie la fosta gospadarie de partid ,inainte de 1989.Tipul a scos si un asa zis tratat de economie care se remarca printr o erata impresionanta...
    • +3 (3 voturi)    
      Mai sint citiva (Marţi, 17 martie 2009, 1:05)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui traian

      Mai bine sa faca hotnews.ro o rubrica, de genul, Unu pe zi.
      As completa cu un om de afaceri ratat care nu-si plateste datoriile si angajatii, ajuns ministru al comunicatilor - Gabriel Sandu.
      Asta macar a trait numai din furt si tepe, nu stiu de ce i-am spus om de afaceri.
  • +6 (6 voturi)    
    incompetenti (Luni, 16 martie 2009, 19:33)

    aa [anonim]

    m-am saturat sa-i tot aud pe imbecilii astia de dupa '89-ncoace, cum se plang de "greaua mostenire", etc.
    Pai, puneti mana si bagati-i la "subminarea economiei nationale" si bagati-i sa-nfunde puscaria, iar in paralel cu treaba asta sa concepeti un plan anticriza real.
    Dar ce faceti voi acum: va plangeti de greaua mostenire si negociati cu bugetarii sporurile, in timp ce la privati le scadeti salariile fara sa "negociati" nimic (vezi marirea CAS).
    Vreau sa-i dau acestui guvern un feedback din economia reala: se vor "ascunde" la negru multe salarii in perioada urmatoare, si nu veti incasa nici cele mai pesimiste lanuri de incasari --> de-aia ati apelat la FMI.
    Ati fu__ut directia acestei tari cu imbecilitatea voastra, dar si voi si progeniturile voastre vor trai in tara asta in viitor, nu uitati!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Cuplet Constantin Tanase - acum 60 de ani (Luni, 16 martie 2009, 21:06)

    Tanase [anonim]

    *Si cu asta ce-am facut?*
    “Ne-am trezit din hibernare
    Si-am strigat cit am putut:
    Sus Cutare! Jos Cutare!?
    Si cu asta ce-am facut?

    Am dorit, cu mic, cu mare,
    Si-am luptat, cum am stiut,
    S-avem noua guvernare?
    Si cu asta ce-am facut?

    Ca mai bine sa ne fie,
    Ne-a crescut salariul brut,
    Dar traim in saracie?
    Si cu asta ce-am facut?

    Ia coruptia amploare,
    Cum nicicind nu s-a vazut,
    Scoatem totul la vinzare?
    Si cu asta ce-am facut?

    Pentru-a cistiga o paine,
    Multi o iau de la-nceput,
    Ratacesc prin tari straine?
    Si cu asta ce-am facut?

    Traversam ani grei cu crize,
    Leul iar a decazut,
    Cresc intruna taxe-accize?
    Si cu asta ce-am facut?

    Totul este ca-nainte,
    De belele n-am trecut,
    Se trag sforile, se minte?
    Si cu asta ce-am facut?

    Se urzesc pe-ascuns vendete,
    Cum nicicind nu s-a vazut,
    Tara-i plina de vedete?
    Si cu asta ce-am facut?

    Pleaca-ai nostri, vin ai nostri!
    E sloganul cunoscut;
    Iarasi am votat ca prostii.
    Si cu asta ce-am facut? ”
    • +1 (3 voturi)    
      Felicitari ! (Luni, 16 martie 2009, 21:50)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Tanase

      Tare de tot, nu stiam cupletul asta.
      Inca odata aflam ca istoria se repeta.
  • -4 (6 voturi)    
    ORICINE poate guverna mai bine ca PNL (Luni, 16 martie 2009, 21:30)

    Romania dupa PNL mai jos decat Bulgaria [anonim]

    Daca BULGARIA e mai bine ca Romania dupa guvernarea PNL,
    atunci,
    ORICINE poate guverna mai bine ca PNL

    FMI: Bulgaria, mai bine poziţionată decât România pentru a depăşi criza economică

    Ansola: Bulgaria ar putea fi mai bine poziţionată decât România pentru a depăşi criza economică

    SOFIA / 20:26, 16.03.2009

    Bulgaria ar putea fi mai bine poziţionată decât România pentru a depăşi criza economică actuală, a declarat reprezentantul Fondului Monetar Internaţional (FMI) în România şi Bulgaria, Juan Fernandez Ansola, pentru publicaţia Sofia Echo.
    Principalele diferenţe dintre cele două ţări sunt că România va trebui să reducă deficitul bugetar într-o perioadă de declin economic,
    in timp ce autorităţile de la Sofia au constituit "în mod inteligent" rezerve în ultimii ani şi menţinut un control strict asupra cursului de schimb, a adăugat Ansola.

    "Politicile economice ale celor două ţări sunt destul de diferite. Bulgaria are un curs de schimb fix şi surplus fiscal, în timp ce România are un curs liber al leului şi un deficit bugetar mare", a precizat oficialul FMI.

    Cursul liber al leului şi deficitul bugetar al României vor fi testate de criza economică, consideră reprezentantul FMI.

    Astfel, Bulgaria dispune acum de spaţiu de manevră, a spus el.

    FMI a anunţat, la începutul lunii februarie, că România ar putea avea o creştere economică negativă în 2009, în contextul scăderii exporturilor, înăspririi condiţiilor de creditare pentru firme şi gospodării, şi al perspectivelor privind declinul consumului şi investiţiilor.
    • 0 (0 voturi)    
      Se ascunde iar adevarul... (Marţi, 17 martie 2009, 16:39)

      judex1 [anonim] i-a raspuns lui Romania dupa PNL mai jos decat Bulgaria

      Ispravile guvernelor PNL
      Risipa, imobilism, lipsa reformelor, jaful national, incompetenta, tupeu si minciuni sfruntate ambalate in vorbarie goala, astea sunt dominantele guvernelor Tariceanu. Ne-au marit in permanenta si cu nerusinare facturile la electricitate si gaze, servindu-si clientela politica, finii si alte neamuri masofiote. Tariceanu a stat la guvernare sacrificand, fara pic de remuscari sau scrupule, pe termen mediu si lung, pe romani, satisfacand cererile tupeiste, golanesti si populiste ale PSD. Guvernarea PNL a fost un monument de incompetenta si impotenta, un mare rau adus Romaniei, pe care nu-l vom putea uita prea repede!
  • +4 (6 voturi)    
    Iar arunca pisica in curtea lui Tariceanu (Luni, 16 martie 2009, 22:48)

    Teo [anonim]

    Da' astia alde Boc, Geoana & Co unde dracu au fost in ultimii ani? La piata, in vacanta prelungita, la spital? Toti care vin la guvernare (aceeasi care se schimba intre ei la fiecare 4 ani) dau vina pe vechiul regim: ca a furat, ca a lasat visteria goala, ca vai ce ne facem, noi de unde mai furam.

    Pai ce mama dracu' e asta, ma? Eu platesc de ani de zile ca nebunul taxe la stat si daca ma duc in spital ma lasa sa crap ca n-au medicamente. Nu pot sa-mi iau o casa ca se face specula in draci, cu banii pe un apartament in Bucuresti imi iau casa in Paris. Nu pot sa mananc ce vreau ca-mi las juma' de salariu la magazin. Nu pot sa ma duc in concediu ca raman lefter sau dator pe viata pentru o saptamana la mare. Si colac peste pupaza, din cauza americanilor si speculantilor romani aflu ca trebuie sa strang din nou cureaua!!!

    Asa ca le transmit guvernantilor: stati pe un butoi cu pulbere si fitilul e aprins (mesaj pentru SPP: nu este o amenitare cu bomba, e o metafora :) ) Faceti-va treaba bine, lasati gargara, puneti TOTI osul la treaba sa iesim cu bine din rahatul asta, ca nu mai asteptam alti 40 de ani sa facem scandal.
    • -4 (6 voturi)    
      Vrei sa mai mananci odata pisica PNL-ului ?! (Marţi, 17 martie 2009, 9:01)

      ORICINE poate guverna mai bine ca PNL [anonim] i-a raspuns lui Teo

      la nesfarsit?

      PDL a lasat economia la cheie, in stare perfecta, fara inflatie 3%, fara deficit bugetar (3% in limitele cerute de CE), cu CRESTERE ECONOMICA stabila - nu pe datorie - curs euro stabil.

      In doar 2 ani PNL a schimbat lucrurile RADICAL;

      Acum PDL - si oricare guvern va veni - va trebui sa munceasca poate ZECI DE ANI ca sa mai aduca economia la satbilitatea si cresterea din decembrie 2006.

      Si dupa ce pune cineva economia pe roate, sa vina iar PSD si PNL sa-i dea in cap !

      De-asta e nevoie sa stii - ca sa nu repeti pacaleala
  • +4 (4 voturi)    
    cat (Marţi, 17 martie 2009, 9:25)

    festinalente [utilizator]

     Romania si exportul sunt din 89 in coace ca apa si uleiul. Papagalul de boc mai bine s-ar duce inapoi in cluj si sa il ia si pe basescu cu el sa se arda intre ei (arde-i pe fraieri)
  • +2 (2 voturi)    
    Daca "tot am auzit" de GREAUA MOSTENIRE NR 1 (Marţi, 17 martie 2009, 10:06)

    GREAUA MOSTENIRE NR 2 [anonim]

    - si ea nu conteaza - atunci sa nu mai vorbim de ea, si nici sa nu mai votam - ca sa putem s-o mai repetam odata ... ! cel putin... !

    cine stie, poate ne revenim dupa mostenirea nr. 1, si-atunci o sa fie din nou nevoie de pnl ca sa aiba cine sa ne mai dea odata la cap !

    ca sa punem de greaua mostenirea nr. 2...,
    ... si tot asa ! ca abia s-au antrenat

    si sa nu mai votam niciodata
    sa lasam pnl-ul sa guverneze vesnic
  • -5 (5 voturi)    
    Orice BULGAR e mai destept ca PNL (Marţi, 17 martie 2009, 10:19)

    tampitii care-au dat foc la casa [anonim]

    ***EXCEDENT BUGETAR Bulgaria 2008

    Europarlamentar bulgar: "Excedentul bugetar - MARELE AVANTAJ AL BULGARIEI, pe perioada de criza" (Euractiv, 22 Februarie 2009)

    http://www.euractiv.ro/uniunea-europeana/articles|displayArticle/articleID_16485/Europarlamentar-bulgar-Excedentul-bugetar-marele-avantaj-al-Bulgariei-pe-perioada-de-criza.html

    ***DEFICIT BUGETAR PNL2008

    *Liviu Voinea*: Deficitul bugetar era 1,3% din PIB in 2004, acum este NU 5,3,
    ci 6,6 după calculul deficitului structural şi cel mai probabil anul
    ăsta peste 7.

    ***DEFICIT BUGETAR = imprumutul guvernului PNL / platit de populatie in guvernarea urmatoare***
    • +2 (2 voturi)    
      Yeah RIGHT ! (Marţi, 17 martie 2009, 11:38)

      drakishar [anonim] i-a raspuns lui tampitii care-au dat foc la casa

      Si orice Penal e mai destept de cat un FSN-ist !
      Cum se face frate ca Boculetu inca mai tine oameni de la PNL pe functii ? Desii respectivii le-au zis clar ca nu trec la PDL .
      Interesant pretene, PDL-u da pe afara de specialisti.
      Stiu cazuri clare in care berceanu de exemplu a fost nevoit sa isi schimbe parerea chiar la el in minister pentru ca solutia tehnica propusa de el era efectiv imposibila de realizat, deoarece pe planeta asta pe care traim exista o forta numita GRAVITATIE !

      Sau stii ce nu intelegea un "specialist" PDL ?
      citez: "- Cum adica domle sa curga apa in jos ? Pai da ce face ce vrea ea ? Asa ceva e imposibil ! Trebuie sa se refaca proiectu astfel incat apa sa curga in sus cel putin 2m pe toata suprafata acoperisului !"
      Omu asta era si este membru AGA la mai multe companii de stat ....
      Cum crezi ca v-a reactiona un inginer constructor de 25 de ani de exemplu, cand sefu lui ii zice ca apa de pe acoperis trebuie sa curga in sus ? Si acu dute roagal pe ingineru ala sa se inscrie in PDL, dupa ce a facut cunostinta cu neanea asta :D.
      Successuri!
    • -4 (4 voturi)    
      Ai dreptate! (Marţi, 17 martie 2009, 13:51)

      judex1 [anonim] i-a raspuns lui tampitii care-au dat foc la casa

      Ispravile guvernelor PNL
      Risipa, imobilism, lipsa reformelor, jaful national, incompetenta, tupeu si minciuni sfruntate ambalate in vorbarie goala, astea sunt dominantele guvernelor Tariceanu. Ne-au marit in permanenta si cu nerusinare facturile la electricitate si gaze, servindu-si clientela politica, finii si alte neamuri masofiote. Tariceanu a stat la guvernare sacrificand, fara pic de remuscari sau scrupule, pe termen mediu si lung, pe romani, satisfacand cererile tupeiste, golanesti si populiste ale PSD. Guvernarea PNL a fost un monument de incompetenta si impotenta, un mare rau adus Romaniei, pe care nu-l vom putea uita prea repede!
  • -4 (4 voturi)    
    Pentru slugile lui Patriciu cu memorie scurta.. (Marţi, 17 martie 2009, 12:00)

    judex1 [anonim]

    Ispravile guvernelor PNL
    Risipa, imobilism, lipsa reformelor, jaful national, incompetenta, tupeu si minciuni sfruntate ambalate in vorbarie goala, astea sunt dominantele guvernelor Tariceanu. Ne-au marit in permanenta si cu nerusinare facturile la electricitate si gaze, servindu-si clientela politica, finii si alte neamuri masofiote. Tariceanu a stat la guvernare sacrificand, fara pic de remuscari sau scrupule, pe termen mediu si lung, pe romani, satisfacand cererile tupeiste, golanesti si populiste ale PSD. Guvernarea PNL a fost un monument de incompetenta si impotenta, un mare rau adus Romaniei, pe care nu-l vom putea uita prea repede!
    • -4 (4 voturi)    
      Ispravile guvernelor PNL (Marţi, 17 martie 2009, 13:50)

      judex1 [anonim] i-a raspuns lui judex1

      Risipa, imobilism, lipsa reformelor, jaful national, incompetenta, tupeu si minciuni sfruntate ambalate in vorbarie goala, astea sunt dominantele guvernelor Tariceanu. Ne-au marit in permanenta si cu nerusinare facturile la electricitate si gaze, servindu-si clientela politica, finii si alte neamuri masofiote. Tariceanu a stat la guvernare sacrificand, fara pic de remuscari sau scrupule, pe termen mediu si lung, pe romani, satisfacand cererile tupeiste, golanesti si populiste ale PSD. Guvernarea PNL a fost un monument de incompetenta si impotenta, un mare rau adus Romaniei, pe care nu-l vom putea uita prea repede!
      • -2 (2 voturi)    
        Pentru slugile lui Patriciu cu memorie scurta... (Marţi, 17 martie 2009, 15:30)

        judex1 [anonim] i-a raspuns lui judex1

        Ispravile guvernelor PNL
        Risipa, imobilism, lipsa reformelor, jaful national, incompetenta, tupeu si minciuni sfruntate ambalate in vorbarie goala, astea sunt dominantele guvernelor Tariceanu. Ne-au marit in permanenta si cu nerusinare facturile la electricitate si gaze, servindu-si clientela politica, finii si alte neamuri masofiote. Tariceanu a stat la guvernare sacrificand, fara pic de remuscari sau scrupule, pe termen mediu si lung, pe romani, satisfacand cererile tupeiste, golanesti si populiste ale PSD. Guvernarea PNL a fost un monument de incompetenta si impotenta, un mare rau adus Romaniei, pe care nu-l vom putea uita prea repede!
      • -2 (2 voturi)    
        Pentru slugile lui Patriciu cu memorie scurta... (Marţi, 17 martie 2009, 16:24)

        judex1 [anonim] i-a raspuns lui judex1

        Ispravile guvernelor PNL
        Risipa, imobilism, lipsa reformelor, jaful national, incompetenta, tupeu si minciuni sfruntate ambalate in vorbarie goala, astea sunt dominantele guvernelor Tariceanu. Ne-au marit in permanenta si cu nerusinare facturile la electricitate si gaze, servindu-si clientela politica, finii si alte neamuri masofiote. Tariceanu a stat la guvernare sacrificand, fara pic de remuscari sau scrupule, pe termen mediu si lung, pe romani, satisfacand cererile tupeiste, golanesti si populiste ale PSD. Guvernarea PNL a fost un monument de incompetenta si impotenta, un mare rau adus Romaniei, pe care nu-l vom putea uita prea repede!
      • 0 (2 voturi)    
        Pentru slugile lui Patriciu cu memoria scurta.... (Marţi, 17 martie 2009, 16:38)

        judex1 [anonim] i-a raspuns lui judex1

        Ispravile guvernelor PNL
        Risipa, imobilism, lipsa reformelor, jaful national, incompetenta, tupeu si minciuni sfruntate ambalate in vorbarie goala, astea sunt dominantele guvernelor Tariceanu. Ne-au marit in permanenta si cu nerusinare facturile la electricitate si gaze, servindu-si clientela politica, finii si alte neamuri masofiote. Tariceanu a stat la guvernare sacrificand, fara pic de remuscari sau scrupule, pe termen mediu si lung, pe romani, satisfacand cererile tupeiste, golanesti si populiste ale PSD. Guvernarea PNL a fost un monument de incompetenta si impotenta, un mare rau adus Romaniei, pe care nu-l vom putea uita prea repede!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi