Senatul decide luni asupra introducerii pasapoartelor biometrice. Un grup de credinciosi ortodocsi, in protest

de E.M.     HotNews.ro
Luni, 16 martie 2009, 9:18 Actualitate | Esenţial

Senatul va lua luni o decizie referitoare la Ordonanta de urgenta privind introducerea pasapoartelor electronice. In cadrul dezbaterii de miercuri nu a fost intrunit numarul necesar de voturi, iar daca acest lucru se repeta, ordonanta va fi aprobata tacit. Tot luni, in cursul dupa-amiezei, este programat un nou miting al credinciosilor ortodocsi, in ciuda precizarilor formulate de oficialii Ministerului de Interne, care au dat asigurari ca cifra 666 nu exista in aceste documente.

Numarul fiarei si o dictatura la care nici Ceausescu nu a visat

Calugarul Teodosie Balan, de la manastirea Petru Voda, a fost prezent miercuri in plenul Senatului unde a impartit materiale impotriva introducerii pasapoartelor biometrice. El a solicitat o varianta in care pasapoartele electronice sa fie emise doar la cerere, pentru cei care doresc sa calatoreasca in SUA: "Ne propunem sa modifice OUG, astfel incat cine vrea act biometric sa faca cerere scrisa, iar noua celorlalti, care socotim ca suntem atinsi in constiinta noastra religioasa de aceasta masura venita din afara si strecurata pe sest, fara dezbateri, sa ni se dea dreptul sa folosim actele pe care le avem", a declarat calugarul, care a vorbit "in numele ortodoxiei bisericii din ultimii 2000 de ani". "Nu numarul deranjeaza, ci alte doua lucruri. Este un foarte bun candidat, cel mai bun candidat, sa devina semnul fiarei, prin implant. Al doilea, faptul ca nu este un candidat, ci un executant a ideii statului totalitar-global. Din momentul acesta va incepe o dictatura la care Nicolae Ceausescu nu a visat", a mai spus calugarul.

Cifra 666 nu exista in pasaport

"Cifra 666 nu exista in pasaport, nu exista nici cod de bare, iar mediul de stocare contine elemente de securizare precum imaginea faciala si impresiunea digitala a doua degete pereche", a explicat Aurel Vasile Sime, seful Directiei Generale de Pasapoarte. "Sunt unele dintre cele mai sigure pasapoarte electronice din lume", a precizat Sime.


Citeste mai multe despre   






















1418 vizualizari

  • -5 (7 voturi)    
    Apocalipsa,bre (Luni, 16 martie 2009, 9:29)

    Weather [anonim]

    dom'le,eu nu pricep un lucru:scrie in biblie de apocalipsa,sfirsitul lumii,666 si alte dintr-asta care se vor intimpla pentru ca asa vrea dumnezeu.pai daca asta e voia lui,noi de ce ne impotrivim?sa se aleaga odata griul de neghina...pai sa ma ierte dumnezeu,dar daca era sa fie rastignit acum hristos,precis se organizau mitinguri impotriva acestei rastigniri.si ninic nu s-ar mai fi intimplat.asa ca sa nu ne impotrivim lui...
    • 0 (4 voturi)    
      ai dreptate, dar ... (Luni, 16 martie 2009, 9:54)

      altul [anonim] i-a raspuns lui Weather

      Ai dreptate, asa trebuie sa fie. Dar vorba ta, grâul trebuie sa se separe de neghina. Si trebuie sa "rezisti pâna la sfârsit", adica pâna trece valul. Fii statornic si atunci nu te vei clatina. Cu cipul în mâna nu stiu în ce masura te mai poti numi "grâu" si sa ramâi nestricat. Biblia te ajuta sa te aperi, tâlharii nu sunt decât din propria lor voie si cauta sa ne fure libertatea.
    • +1 (3 voturi)    
      Raspuns (Luni, 16 martie 2009, 9:56)

      Cryspus [anonim] i-a raspuns lui Weather

      Dom'le "Apocalipsa,bre" s-ar parea ca nu intelegi mult mai multe lucruri... Dar s-ar putea ca nici nu vrei sa intelegi asa ca eu iti spun un lucru: Dumnezeu prestie totul dar nu predetermina nimic. Asa cum stim noi despre un om care a furat: va fi judecat si apoi inchis. Stim asta dinainte sa ajunga la inchisoare pentru ca asa e mersul lucrurilor....dar cu toate astea el a fost ABSOLUT liber sa comita furtul sau nu...
    • +1 (3 voturi)    
      ati inteles gresit... (Luni, 16 martie 2009, 10:18)

      constantin [anonim] i-a raspuns lui Weather

      intr-adevar scrie ca se vor intampla lucrurile astea, dar nu din voia Lui Dumnezeu....pur si simplu omul se autodistruge. in plus, faceti o grava confuzie; Hristos nu a fost omorat; Jertfa sa a fost una de bunavoie. S-a jertfit; altfel aduceti ideea ca Dumnezeu a fost neputincios, adica nu a putut sa se apere. in ce priveste postul dumneavoastra are acel aer defetist, tipic catolic si neoprotestant, adica aerul predeterminarii...dar cum sa fie asa? n-ati auzit: "cel ce voieste, sa se lepede de sine...". deci, ORICINE doreste este liber sa vina la mantuire. problema este ca oamenii de atata bine l-au uitat pe Dumnezeu. ce va urma voi veti vedea.
      • 0 (0 voturi)    
        Bis.Cat. (Luni, 16 martie 2009, 14:34)

        Catolic [anonim] i-a raspuns lui constantin

        Nu prea stii cam cum e cu religia Catolica actuala daca potzi sa scrii : "aer defetist, tipic catolic si neoprotestant, adica aerul predeterminarii.." Daca ai frecventa Biserica Catolica ai vedea caracterul ei deskis, optimist si modern. Ai auzit de proteste catolice anti pasapoarte bio sau coduri de bare?
  • 0 (2 voturi)    
    falsificabile (Luni, 16 martie 2009, 9:41)

    gigi [anonim]

    atata timp cat deja au fost falsificate extrem de usor, nu prea inteleg avantul... decat comisioanele pt firma care le va face, evident
  • +1 (3 voturi)    
    da... (Luni, 16 martie 2009, 10:29)

    octavian_dudescu [anonim]

    surprinzator este faptul ca acelasi preot a mai facut alte demersuri. el si numai el iesind public. nu cuvantul "biometric", nu o poza si amprente digitale, nu un cod de bare sau un existent numar 666 este marea problema acum. ceea ce ar trebui sa doara, lucru pe care ar trebui sa-l constientizeze toti, sa-l murmure toti, este faptul ca acesta este de fapt unul dintre pasii spre altceva, mult mai mare, indraznet si greu de inchipuit de un om simplu. documentati-va, aflati si nu permiteti chiar daca credeti in dumnezeu, biblie sau nu. in fata unor lucruri de asemenea gravitate nu trebuie sa se faca distinctia intre cei ce cred in dumnezeu si cei ce nu cred; suntem un tot, suntem oameni
  • -2 (6 voturi)    
    Popii astia nu mai au ce face (Luni, 16 martie 2009, 10:33)

    geo [anonim]

    mai bine ar face ceva bun pt tara asta nu sa se dea in spectacol la tv
  • +3 (3 voturi)    
    666 (Luni, 16 martie 2009, 10:37)

    MARIUS [anonim]

    Cred ca senatorii voteaza astazi daca "maine" vor mai fi in Senatul Romaniei. Eu nu stiu pe cine reprezinta ei, dar in nici un caz pe mine atunci cand accepta conditiile pasapoartelor biometrice .
    In concluzie, daca voteaza aceasta lege, mai mult ca sigur la alegerile viitoare europarlamentare, prezidentiale si parlamentare voi vota impotriva celor ce au votat "vanzarea noastra a cetatenilor".

    A reprezenta vointa poporului inseamna a face voia lui. Cred ca ar trebui impus un referendum in acest caz. Este prea importanta decizia ca sa fie impusa de la centru.
    • -1 (1 vot)    
      trivial (Luni, 16 martie 2009, 13:24)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui MARIUS

      decizia e triviala. Adoptarea pasapoartelor biometrice e triviala si nu are nici o relevanta. Cresterea sigurantei cetatenilor este singurul rezultat si este pozitiv. Aberatii apocaliptice si conspirationiste se gasesc peste tot dar nu au nici un efect la nivel global. Conspiratori globali sunt sigur ca exista dar probabil marea majoritate sunt internati in clinici specializate din intreaga lume. Organizatii secrete au fost de cand lumea dar nu au prea avut succes. Zei nu exista si nu au existat vreodata asa ca preotii nu isi au rostul. Religia ca fenomen social insa nu trebuie ignorata dar pentru asta ar trebui scrise studii intregi si facute cercetari de genetica, psihologie, psihiatrie, etica, sociologie etc. Cam atat...
  • +1 (3 voturi)    
    da... (Luni, 16 martie 2009, 10:42)

    octavian dudescu [anonim]

    interesati-va despre acele cipuri de care se vorbeste, care exista deja si au fost implantate unor oameni care in prealabil au fost terorizati de "teroristi", care sunt implantate deja la copii si le urmaresc orice miscare, cipuri care in viitorul apropiat vor face multe alte lucruri. se va sti oriunde sunteti, cine sunteti, toate datele dumneavoastra, date care poate vor putea fi substituite sau modificate, folosite ca sa pareti ca ati fost in alt loc la o anumita ora si data. ganditi-va ca la un moment dat o sa fim anuntati ca aceste cipuri or sa ne ajute la buna functionarea a unor organe interne, acolo unde corpul nu o mai poate face, fiind monitorizata "online" starea generala. toate bune si frumoase pana la momentul cand vei calca stramb, vei vorbi mai mult...atunci s-ar putea sa actioneze invers. sunt multe de vorbit dar cel mai bine ar fi sa va documentati
  • +3 (5 voturi)    
    aprobata tacit (Luni, 16 martie 2009, 11:44)

    dubios [anonim]

    cum draku, Domane iarta-ma, "iar daca acest lucru se repeta, ordonanta va fi aprobata tacit", adica nu dam doi bani pe senat (adica pe popor), de ce ii mai platim frate?

    si, in plus, dragi dezinformatori ai patriei, va spun ca problema nu era in cifra 666 existenta in numarul pasapoartelor (asta e o deformare a informatiei), ci fata de urmarirea persoanei, despre intimitatea ei, despre libertatea ei, adica dupa cum zicea un ziarist englez, suntem o "natiune suspecta" din start, asa ca nu mai mintiti poporul cu televizorul. Intrebare: MAI-ul nu a dat nici o asigurare ca nu te urmaresc, ai? :))

    P.S. pentru cei ce conduc sau scriu in presa: multi dintre voi, dar nu toti, ati fi fost candidatul ideal la "informatorul si turnatorul anului" pe vremea lui Ceasca. Ma intreb cum de reusiti sa dormiti, punad sub perna atatea minciuni, caci nu pot sa cred ca le faceti decat intentionat, adica platiti sau pentru interese... sau frica.
  • +2 (2 voturi)    
    suntem doar niste machete din nefericire (Luni, 16 martie 2009, 12:13)

    gabriel [anonim]

    Nu numarul 666 ma deranjeaza chiar daca sunt otodox ceea ce ma revolta este ca aceste pasapoarte reprezinta doar un pas in cenzurarea libertatii omului si sper sa nu se ajunga in situatia sa se implanteze cipuri si pe om
  • 0 (6 voturi)    
    Cifre, numere, simboluri (Luni, 16 martie 2009, 12:16)

    Archaeopteryx [utilizator]

    Dragilor. "666" nu este o cifra. Sunt 3 cifre, daca vreti. Sau un numar. Faceti distinctia! Cifre sunt simbolurile de la 0 la 9 cu ajutorul carora se formeaza numere.

    Si ca sa fiu la subiect: numarul cu pricina nu apare pe pasapoarte, asadar de unde aceasta discutie?
  • +1 (1 vot)    
    Preotilor isterici! (Luni, 16 martie 2009, 14:42)

    Salaman [anonim]

    La fiecare 1.000 de chitante eliberate de parohii, una are cifrele 666 inscrisa. Pastrati/va demnitatea si echilibrul.
  • 0 (0 voturi)    
    numarul diavolului (Luni, 16 martie 2009, 14:42)

    crestin [anonim]

    Cei care cred in Dumnezeu si IISUS HRISTOS luati-va angajamentul, in sfanta biserica, ca nu o sa mai votati vreodata acei parlamentari sau partide care or sa voteze venirea satanei la putere. Daca ei cred ca se pot ascunde in virtutea anonimatului atunci voi votati pe oricine altcineva decat reprezentantii partidelor care au participat la asa orare. Prefer sa votez UDMR, ca roman, daca ei se afla de partea baricadei lui CRISTOS.
    Asa sa ne ajute Dumnezeu!
    • 0 (0 voturi)    
      crestin=tembel (Luni, 16 martie 2009, 17:31)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui crestin

      Nu credeam sa ajung vreodatat la concluzia asta dar tu m-ai ajutat. Sa fii binecuvantat.
      • 0 (0 voturi)    
        oare crestin? (Luni, 16 martie 2009, 19:57)

        Vio [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Nu toti cei care scriu in numele cuiva, insemna ca se si identifica cu acel ceva. In primul rand observa ca "crestin" scrie Hristos cu "CRISTOS" deci este clar ca este catolic (deci voteaza cu UDMR).
        Sa nu ne amagim dar sa nu amestecam Ortodoxia cu catolicismul (generatorul cruciadelor, inchizitiei si iertarea pacatelor pe bani).
        Referitor la pasapoarte... aceste este un act premergator la ceva (inclusiv la semnul apocaliptic care va fi implantat). Cand este mai usor sa lupti? La inceput sau la sfarsit cand nu mai ai ce face?
        Ma asteptam la poporul roman sa aibe alta atitudine caci am avut un Mihai Vitezul, un Stefan cel Mare, si un Brancoveanu.
  • 0 (0 voturi)    
    Popi si popi (Luni, 16 martie 2009, 15:16)

    Pink Panther [anonim]

    Popii astia sunt ca politicienii.
    Nu degeaba se inhaiteaza.

    In loc sa faca lucruri utile, popii ce fac:
    - isi mai trag ceva paduri
    - niscai termopane la cladirile istorice
    - ocupa terenuri din orase care in loc sa fie terenuri de sport ajung biserici care se adreseaza trecutului si mizeriei (batrani si cersetori) in loc sa se adreseza tinerilor
    - isi fac biserici in scoli (incredibil, ex: la Timisoara la liceul CD Loga). Adica in loc sa se realizeze o sala de spport se face o biserica de care elevii se sprijina cand fumeaza.
    - consuma banii pentru drumuri. Ex: Pentru Timis Guvernoiu de Bucuresti a aprobat bani pentru constructia de biserici dar nu s-au dat bani pentru reparatia drumului TM - Lugoj sau Centura TM.
    Dupa aia se mira de tendintele centrifuge...

    Bai popilor duceti-va la Athos si caiti-va pentru prostiile pe care le faceti si lasati-ne in pace.

    PS: Luati si enoriasii cu voi ca poate mai creste IQ-ul in Ro si mai schimbam politichia romaneasca in care "cu evlavie" sunteti bagati.
  • 0 (0 voturi)    
    Prietenii lui Satan (Luni, 16 martie 2009, 17:59)

    Pantera Roz [anonim]

    Este clar ca acesti calugari si preoti ce militaeza atit de vehement pentru neintroducerea pasapoartelor habar nu au ce sunt cipurile,cum pot fi citite si ce influenta vor avea asupra cetatenilor.ai bine s-ar ocupa de reformarea Bisericii si educarea preotilor care au devenit cei mi mari dusmani ai ortodoxiei prin lacomia si lenea lor.Cum sa te astepti sa salveze suflete niste sacerdoti ce se preocupa mai mult de cele lumesti?
  • 0 (0 voturi)    
    Pasapoarte biometrice (Luni, 16 martie 2009, 18:41)

    bibi [anonim]

    Ce mi se pare bizar este ca o data cu "evolutia" unei societati evolueaza si nevoile de securitate ale ei. Bineinteles, ca vom evolua in continuare astfel incat cei care ne conduc spre noi cai de progres si civilizatie ne vor spune ca este absolut vital pentru societate ca membrii ei sa aiba implantate cipuri.

    Precum sta vaca in staul, asa vom fi si noi. Bineinteles in timp, nu asa dintr-o data. Oricum si acuma suntem incorsetati de tot felul de reguli, regulamente, dar ne-am obisnuit. Si cat timp oamenii au "paine si circ" ei sunt in stare sa stea precum pasarea in colivie.

    Mai sunt insa unii carora nu le place starea asta de leguma. Le lasa acestora guvernantii sa aleaga daca vor sau nu pasaport biometric, cipuri si alte gadgeturi?

    Vina in acest caz nu este numai a guvernantilor, ci a lumii in general, nesatula de ceea ce are, manata mereu de consumism si confort.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi