Fost sef in Shin Bet-ul israelian: Atacurile din zonele publice sunt practic imposibil de prevenit. In Marea Britanie mare parte a politistilor nu au arme / In Israel, de multe ori intervin civilii inarmati 

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 23 martie 2017, 17:32 Actualitate | Esenţial

Atacul de la Palatul Westminster
Foto: Captura Twitter
Atacurile de tipul celui din Londra sunt aproape imposibil de oprit, a spus fostul sef al unitatii de protectie a personalitatilor din agentia de securitate Shin Bet, potrivit Reuters.  

In Israel au avut loc in ultimii doi ani zeci de atacuri cu masina sau cu cutitul asupra civililor, politistilor si soldatilor din partea palestinienilor.  

"Ce s-a intamplat in Londra a fost practic intr-o zona publica, cand este vorba de zone publice sunt aproape imposibil (de prevenit)", a spus Shlomo Harnoy, care a lucrat 25 de ani in Shin Bet, unde a coordonat inclusiv serviciul de protectie in timpul vizitelor presedintilor SUA.  Acum el este conduce Sdema Group, o firma globala de consultanta in securitate. 

Sunt modalitati de a realiza zonele publice astfel incat sa contracareze amenintari specifice de securitate, inclusiv cand este vorba de materiale explozibile, dar cand este un atac pe un pod sau pe ceva de acest tip este dificil", a adaugat. 

In Israel, pe langa politie si soldatii care patruleaza, poarta arme si multi civili, cea mai mare parte cu serviciul militar satisfacut. In cazul multor atacuri din Israel, imaginile video arata cum civilii scot armele pentru a interveni. 

"Dar, bineinteles, in Marea Britanie acest lucru este foarte dificil. Marea parte a politistilor nici nu poarta arma. Din punctul meu de vedere, acestea este una dintre greselile din Marea Britanie, ca nu permite politiei sa poarte arma", a afirmat Shlomo Harnoy.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

5463 vizualizari

  • +11 (21 voturi)    
    cand ai o problema (Joi, 23 martie 2017, 17:59)

    Razvan_M [utilizator]

    Primul pas este sa recunosti problema.

    Israelul stie ca are o problema cu Islamul si cu Musulmanii si face eforturi pentru a o rezolva. Marea Britanie vorbeste despre cazuri izolate si oameni bolnavi.
    • +1 (9 voturi)    
      Marea Britanie nu mai are teritorii ocupate... (Joi, 23 martie 2017, 22:03)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      nu mai are colonii, nu mai are religie unica de stat....
      • -2 (6 voturi)    
        te referi la Trollistanul mujicesc? (Joi, 23 martie 2017, 23:11)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        Ca alta tara cu religie unica de stat si teritorii ocupate nu-mi vine in minte.
      • +1 (7 voturi)    
        De aceea si se intampla atentate ... (Joi, 23 martie 2017, 23:16)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        ..in UK, ca nu mai are "colonii si nici religie unica de stat", spre deosebire de Israel.

        Si fara nici o legatura cu ... logica celui de mai sus:

        "The fourteen British Overseas Territories are:

        Anguilla
        Bermuda
        British Antarctic Territory
        British Indian Ocean Territory
        British Virgin Islands
        Cayman Islands
        Falkland Islands
        Gibraltar
        Montserrat
        Pitcairn Islands
        Saint Helena, Ascension and Tristan da Cunha
        South Georgia and South Sandwich Islands
        Turks and Caicos Islands
        Sovereign Base Areas of Akrotiri and Dhekelia"

        De asemenea, Religia de stat este unica, dar poate ca tu stii state care au ca "religie de stat" multiple religii. Anyhow, in alta ordine de idei, doare rau?...
        • 0 (4 voturi)    
          ai uitat sa dai exemple de teritorii ocupate! (Vineri, 24 martie 2017, 7:28)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Overseas Territories nu sunt imprejmuite cu sarma ghimpata si nici nu sunt recunoscute de ONU ca teritorii ocupate!
          • 0 (2 voturi)    
            N-am uitat .. (Vineri, 24 martie 2017, 13:38)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            ..Te-am citat: "nu mai are colonii". Sau ai uitat ce ai scris? Desteptule!
    • 0 (6 voturi)    
      Gresit (Joi, 23 martie 2017, 23:28)

      pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Israelul nu are nici o problema cu Islamul, ci cu terorismul si cu amenintarile la adresa integritatii statale. Conflictul din acea zona este de natura politica si vizeaza teritorii disputate de palestinieni si israelieni. Nu o sa auzi de la liderii israelieni ca ei au ceva cu Islamul. 17% dintre cetatenii israelieni sunt musulmani.
  • 0 (16 voturi)    
    tipul e down to earth... (Joi, 23 martie 2017, 18:21)

    demaGOGU [utilizator]

    ...inarmarea civililor pare singura metoda effectiva de a contracara acest gen de razboi "distribuit" declarat Occidentului.

    ne intoarcem insa in Europa la serviciu militar obligatoriu si universal - barbati si femei - ca in Israel?
    • +3 (5 voturi)    
      Nu neaparat (Joi, 23 martie 2017, 20:16)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      In SUA portul de arma e permis in majoritatea statelor, de la limitat partial (pe baza de permis) la complet liber (gen statul Vermont) fara sa fi facut cineva armata. Dar e o mare diferenta culturala intre o tara in care oamenii s-au nascut si au crescut intr-o cultura care permite armele si o tara gen Marea Britanie in care echipa nationala de tir (sport olimpic) se antreneaza in Irlanda pentru ca acasa la ei e ilegal.

      PS. In Marea Britanie sunt mai multe omoruri cu alte arme raportate la populatie decat cele cu arme de foc in SUA; britanicii s-au adaptat, daca nu au arme de foc se omoara cu ce apuca.
      • 0 (0 voturi)    
        mai usor cu cifrele pe scari... (Vineri, 24 martie 2017, 15:11)

        alamicu [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

        Fals! Daca ai studia statisticile si ai lasa-o mai moale cu cifrele senzationaliste ai constata urmatoarele:
        Rata a omucidelor: 3,9 la suta de mii pentru SUA, 0,9 pentru GB
        Rata a omuciderilor cu arme de foc: 3,4 SUA, 0,06 GB. Conform FBI, peste 70% din omuciderile din SUA implica utilizarea armelor de foc
        https://www.fbi.gov/news/stories/latest-crime-statistics-released
        Ca sa traduc mai simplu, in GB ai undeva peste 600 de crime anual in total, in SUA ai in jur de 11000 de morti numai in urma crimelor comise cu arme de foc......
    • +2 (2 voturi)    
      Este absurd să înarmezi milioane de oameni (Joi, 23 martie 2017, 21:09)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Armele ar deveni inevitabil mult mai accesibile oricui, iar numărul deceselor ar fi mult mai mare decât în atentatele din prezent.

      Armele sunt necesare în pustietățile din State, unde primul vecin e la câteva mile, iar șeriful vine dacă îl chemi, dar s-ar putea să-i ia 2-3 ore până ajunge la tine. În Europa, unde vecinul e perete în perete cu tine și poliția vine în 5 minute dacă suni la 112, chiar nu e nevoie să dețină civilii arme de foc.
  • +2 (18 voturi)    
    A avea legal armă e virtual imposibil în UK (Joi, 23 martie 2017, 18:22)

    Harald [utilizator]

    Iar ei sunt foarte mândri de controlul total asupra armamentului.

    A fost în urmă cu vreo 3-4 ani o ultimă amnistie de vreo 15 zile, în cursul căreia posesorii de arme de foc puteau să le predea fără a fi identificați și fără a fi acuzați de deținerea lor. Nici măcar atentatorul nu avea armă de foc, după cum s-a văzut. Soluția israeliană nu e pentru Europa.
    • -1 (3 voturi)    
      Nu avea arma de foc (Joi, 23 martie 2017, 20:20)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui Harald

      Da, atentatorul nu avea arma de foc, dar nici nu a fost nevoie ca sa faca ravagii. Chiar a demonstrat ca un simplu cutit e destul de bun pentru scopurile lui.

      In China unul din cele mai sangeroase atentate a fost comis cu cutit, aproape 180 de victime din care 35 de morti. Populatie dezarmata, victime sigure.
    • +5 (11 voturi)    
      ar fi scos pistoaele si s-ar fi impuscta intre ei (Joi, 23 martie 2017, 22:04)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Harald

      cam ca in USA, unde inca exista atentate!
  • +2 (4 voturi)    
    incurajati politistii romani sa faca uz de arma (Joi, 23 martie 2017, 20:24)

    Ciprian2020 [utilizator]

    cea mai buna metoda preventiva
  • +2 (2 voturi)    
    cfe se mai stie cu israelienii lui kovesi? (Vineri, 24 martie 2017, 10:04)

    jackalphonse [utilizator]

    Gata? Au scapat basma curata? Ce bine sa faci parte dintr o tara puternica!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri