Mircea Cartarescu: Probabil singurul personaj politic capabil sa creeze o coagulare a dreptei ar fi Dacian Ciolos

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 25 februarie 2017, 19:17 Actualitate | Esenţial

Mircea Cartarescu
Foto: Cosmin Bumbut
Dacian Ciolos ar fi "probabil, singurul personaj politic capabil, in acest moment, sa creeze o coagulare a dreptei", este de parere scriitorul Mircea Cartarescu. "Eu ma gandesc la un fel de coagulare a opozitiei si intr-adevar, probabil, in acest moment, singurul capabil, singurul personaj politic capabil sa creeze aceasta coagulare ar putea fi domnul Dacian Ciolos, (...) pentru ca mandatul sau de prim-ministru, dupa parerea mea, a fost unul dintre cele mai decente de la Revolutie incoace", afirma Mircea Cartarescu intr-un interviu acordat Digi 24, ce urmeaza sa fie difuzat duminica.

Mircea Cartarescu spune ca guvernul tehnocrat a fost eficient si bine organizat, iar guvernarea lui Dacian Ciolos a fost asemanatoare cu cea a prim-ministrilor din tarile occidentale.

El considera ca un eventual partid politic construit de fostul premier ar putea fi o solutie pentru opozitie. Totusi, scriitorul spune ca nu vede aceasta posibila noua forta politica ridicandu-se de una singura, ci colaborand cu PNL si USR.

"Si cu ocazia acestei guvernari, domnul Ciolos, dupa parerea mea, a crescut foarte mult in ochii oamenilor si cred ca putini oameni politici de la noi au, in acest moment, aceasta anvergura, aceasta virtualitate de om care ar putea coagula un electorat de dreapta si de stanga", a afirmat Mircea Cartarescu.


Citeste mai multe despre   






















13926 vizualizari

  • +39 (57 voturi)    
    !!!!! (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 19:32)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    probabil, fiind cam singurul popular,cu priza la public si procent ridicat de incredere.

    DAR,tocmai din acest motiv e facut in toate felurile de propaganda ventilatoarelor media de improscat rahat la comanda infractorilor neoceausisti, psd-alde.
    • -29 (53 voturi)    
      care dreapta? (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 21:00)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

      Ideologia dreptei a fost facuta praf de ipochimene gen Basescu, Gorghiu, Blaga, Turcan... Si, cu voia dumneavoastra, de presedintele Iohannis.
      Cat priveste USR-ul, asta nici nu stie pe ce lume se afla din punct de vedere ideologic.
      Deci, care dreapta?
      Si unde e stanga? Ca PSD-ul, prin masurile economice luate incepand cu 2014, arata mai mult a liberali decat liberalii.
      Poate asa trebuie sa fie Romania, un fel de varza de... Bruxelles...
      • +45 (55 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 21:28)

        EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        jocul politic din Romania nu e dreapta-stanga
        ci onest-infractor!

        oricine e onest, indiferent de stanga sau de dreapta, poate face opozitie actualei coalitii profurt.
        • +23 (23 voturi)    
          Asa e! (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 23:03)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

          Ne place sau nu, guvernul lui Ciolos a avut un iz de normalitate...
        • +14 (14 voturi)    
          sau contra bolsevicilor rosii gen ilici (Duminică, 26 februarie 2017, 2:51)

          Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

          cam asa au votat fff multi. in romania nu exista dreapta vs stinga, exista ei contra noastra si restul care asista.
        • -11 (19 voturi)    
          dreapta-stanga (Duminică, 26 februarie 2017, 3:19)

          LearnHowToThink [anonim] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

          Eu votez cu stanga pentru ca stiu ca sunt infractori si in partidele de dreapta !
          • +10 (14 voturi)    
            Iar eu ... (Duminică, 26 februarie 2017, 10:28)

            motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

            ... traversez strada prin locuri nepermise pentru ca stiu ca au existat si cazuri de cetateni loviti de masini pe trecerile de pietoni !

            Cam asa suna ce ai scris dumneata. Inteleg comentariul ca pe o ironie la adresa buimacilor care incearca sa isi "justifice" votul pentru penalii PSD/ALDE spunand ca au auzit ei la A3/Guitza TV ca oricum toti politicienii fura.
            • +1 (1 vot)    
              nu ma uit la tv (Luni, 27 februarie 2017, 2:17)

              LearnHowToThink [anonim] i-a raspuns lui motanul_gri

              trebuie doar sa cauti pe google ;)
          • -1 (1 vot)    
            Nu (Luni, 27 februarie 2017, 10:43)

            Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui LearnHowToThink

            cauza e doar incapacitatea de a rationa si de a analiza realitatea. Simplu :-))
        • -17 (23 voturi)    
          Onestitate? (Duminică, 26 februarie 2017, 8:44)

          Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

          Unde sunt banii luati de la oameni pt Cumintenie? Unde plm e onestitatea aici? Mai scoate-ti capul din fundul lui Ciolos si face the reality. Omul e un infractor. Se poate spune ca a fugit cu banii.
          • +3 (9 voturi)    
            Habar nu avem despre ce vorbim (Duminică, 26 februarie 2017, 12:54)

            marki [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

            ... dar hai să vorbim, să aruncăm petarde aiurea-n tramvai: „Sumele donate vor putea fi restituite integral donatorilor până pe 31 decembrie 2017. Guvernul a stabilit mecanismele de restituire a donaţiilor. Până acum au participat aproximativ 100.000 de donatori, suma totală donată fiind de 1,273 milioane de euro", a declarat Liviu Iolu.
            Acesta a spus că pentru restituirea sumelor donate prin SMS şi prin intermediul liniilor telefonice, Guvernul va încheia acorduri cu operatorii de telefonie.
            http://www.mediafax.ro/economic/banii-donati-pentru-cumintenia-pamantului-se-vor-returna-pana-anul-viitor-pe-31-decembrie-2017-16043237
            • -4 (12 voturi)    
              Habar nu ai ce scrii (Duminică, 26 februarie 2017, 17:23)

              Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui marki

              Care guvern „va încheia acorduri”? Grindeanu? Really? Deci Grindeanu va încheia acorduri (că Ciolos nu s-a deranjat să le încheie) ca să restituie banii luați de Ciolos. Tu chiar crezi tampeniile astea? Hai sa-ti spun ceva: 1. banii ăia nu se vor mai da niciodată, a fost o țeapă pe care v-a tras-o Cioloș. 2. asa stau lucrurile in acest moment in tara asta incat dacă Ponta sau Grindeanu ar fi făcut schema financiara pe care a facut-o Ciolos cu Cumințenia, deja erau luați de DNA și băgați în închisoare pe viață, eventual împreună cu toată familia lor. Dar Ciolos e bine mersi și se cere în fruntea PNL în acest moment.
              • +5 (5 voturi)    
                Se returneaza (Duminică, 26 februarie 2017, 22:51)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

                pe baza de cerere. Eu am donat,dar nu vreau banii inapoi. Ii las guvernului actual sa-i folosesca la ce crede de cuviinta.
                Tu daca ii vrei inapoi fa cerere la guvern. Dar cred ca nu ai donat nimic, doar ai gasit un subiect sa faci scandal inutil.
      • +8 (12 voturi)    
        No, lasa-ne! (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 21:44)

        valli [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        Din tot textul se simte bre trolule rusnac un dispret gretos fata de noi. Cred ca daca te citesc sefii te penalizeaza. Esti ca unii de la catedra care plesneau si jigneau copiii. Dar tu nici macar asta nu esti.
      • +21 (21 voturi)    
        sa nu cumva sa aduci aminte (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 22:17)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        De dreptaciul Tariceanu sau dreptocratul de Avocat al Poporului care au supt la tita national-socialistilor din PSD pana cand si-au distrus partidele.
        Cat despre USR ne doare la basca daca sunt de dreapta sau stanga, cata vreme sunt anti-furt si pro-guvernare onesta, cata vreme sunt pro-Europa si anti- mocirla numita Rusia.
      • -9 (13 voturi)    
        corect (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 22:40)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        Eu sunt de dreapta si n-as vota cu unul care sustzine Marea Uniune Islamica a Europei (M.U.I.E.)
        • 0 (0 voturi)    
          Voteaza mai bine (Luni, 27 februarie 2017, 10:44)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui john70

          cineva care sa te invete sa scrii in limba Romana (sustzine e "marca" de agramat)
      • +6 (8 voturi)    
        )))) stai sa vezi si sa auzi Oamenii (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 22:54)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        din M10, vin incet, dar vin Sigur !
    • -8 (14 voturi)    
      Cioloș e funcționar, nu politician (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 21:46)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

      Dacă îi are pe Iohannis și pe Hellvig în spatele lui, să-l apere de câini, Cioloș e un bun funcționar. Dar de unul singur, îl mănâncă hienele cu fulgi cu tot.

      Un politician are în primul rând balls și spune oamenilor lucruri pe care nu întotdeauna ei erau pregătiți să le afle. Cioloș e doar un fel de șef de birou care are neapărată nevoie să dea raportul unui șef mai mare.

      România e în mare criză de valori, de asta oamenii se agață de tot felul de idoli falși. Dar Cioloș e funcționarul tipic de Bruxelles, pe care tot Băsescu l-a adus în atenția publicului.
      • +2 (4 voturi)    
        xzxzxzx (Duminică, 26 februarie 2017, 18:50)

        solar [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        CIOLOS nu a avut cand si cum sa ne arate ca este/va fi un politician ! Asta nu inseamna ca nu si-a facut bine treaba de prim ministru conform cu limitarea legislativ constitutionala aflata in vigoare ! CARTARESCU , pe buna dreptate, îi ridica mingea la fileu ! Cum vor evolua lucrurile NU STIU !!
        • -4 (4 voturi)    
          A fost timp de 1 an întreg prim-ministru (Duminică, 26 februarie 2017, 23:00)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui solar

          Cât timp îi trebuia să arate ceva,10 ani?

          Cioloș a arătat tot ce poate, e ceva gen Stolojan. Mentalitate tipică de funcționar, idei socialiste, fără nicio viziune proprie, așteaptă mereu directive.

          Sigur că Stolojan a fost un premier bun comparativ cu Văcăroiu, iar Cioloș a fost un premier bun comparativ cu Ponta. Dar astea sunt realizări ”călduțe”, nu de asta are nevoie România ca să iasă din mocirlă.

          Mai nou, se pare că în România apar idoli de ocazie, gen Tudor Chirilă sau Mircea Cărtărescu, dar orice om rezonabil ar trebui să înțeleagă că ei nu se pricep să facă economia să meargă.
    • -2 (6 voturi)    
      popularaa este si o Ciolaniada (Duminică, 26 februarie 2017, 10:51)

      vigni [utilizator] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

      Da, se poate spune ca poate intr-adevar sa faca ceva si va face! Asta se vede si din mesajele de mai jos.
      Dar acel ceva este compromiterea totala.
      ..faptele vorbeste -propaganda doar creste!
      - trebuie doar sa stai deoparte si sa privesti
      ...
      fiindca la Romania nu pare sa gandesti
  • +10 (30 voturi)    
    Locul firesc (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 19:36)

    adrian88000 [utilizator]

    a lui Dacian Ciolos este in USR. Varianta de a infiinta un alt partid a fost exclusa chiar de el.E o varianta aiuritoare si lipsita de sanse.
    • +21 (27 voturi)    
      pentru a te opune pesaedistilor este nevoie de (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 20:43)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      politicieni profesionisti determinati. Cat timp mai avem?
      • -14 (22 voturi)    
        Mai avem (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 21:23)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui ty

        O eternitate, minus 27 de ani.
        • -5 (5 voturi)    
          hehehe (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 22:41)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

          E minus vreo 1800, de cand au plecat romanii.
      • +1 (1 vot)    
        Timp ? (Duminică, 26 februarie 2017, 22:57)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Nu stiu. Stiu ca USR trebuie sa se pregateasca rapid. Sa se dezvolte in judete, sa atraga oameni tineri , necompromisi. Sa fie intarit de Dacian Ciolos si echipa sa. Sa faca un Congres pentru a alege structurile de conducere nationale.
        Nu stiu cat timp mai este, dar stiu ca timpul preseaza.
  • -35 (55 voturi)    
    Competenta (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 19:37)

    echidistantul_ [utilizator]

    Competentele dlui Ciolos trebuiau sa se vada in agricultura.
    Ori, in acest domeniu, guvernul condus de CIolos Dacian a fost cel mai slab performer de la Petru Groza incoace.
    Si agricultorii nu uita... Sau ma rog, taranii nu uita. Poti sa-i fraieresti o data, dar a doua oara primesti replica.
    • +8 (10 voturi)    
      Cu ce i-a fraierit (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 22:12)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      Pe tarani? Explica-ne! Apoi iti explic eu tie.
    • +12 (14 voturi)    
      oricat de Bun ai fi ca Agricultor P$D (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 22:57)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      este buruiana rezistenta la bun simt, TREBUIE eradicata Chimic- soasa in Ilegalitate ! - cine vrea partid de stanga sa isi faca : fara PCRishti, P$Dishti,securisti si FARA Ion Iliescu !
    • 0 (0 voturi)    
      Nici macar o ploaie nu au fost (Luni, 27 februarie 2017, 10:48)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      capabili sa dea agriculturii. Comparatia cu PG arata imbecilitatea avansata a postacului. Dar atat nu si performata reala a guvernului Ciolos
  • -17 (45 voturi)    
    Dreapta sau la dreapta? (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 19:38)

    Un cititor [utilizator]

    Valorile dreptei sunt valori conservatoare; credința în Dumnezeu, naționalismul, respectarea valorilor familiale, respectul persoanei. La stânga lucrurile stau altfel: ateism, internaționalism, hedonism și individualism. Despre care dreaptă vorbește dl.scriitor, ajuns peste noapte comentator politic și guru ad hoc?
    • -18 (34 voturi)    
      atenție (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 20:43)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Cărtărescu nu zice că Cioloș este de dreapta, ci că coagulează dreapta. Un fel de Iliescu.
      • +8 (10 voturi)    
        nu te ai dres cu zeama de varza, mai ai nevoie (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 22:58)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        zeama de Pufoiaka te ataca in ADN (pana vine DNA ul sa te Curetze) si in vorba,port...
      • -5 (7 voturi)    
        Lol (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 23:22)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Si stanga ! Coaguleaza tot ce prinde Ciolos, dar la alegeri n-a luat nimic.

        Asa-i cand ii sprijini doar pe cei care deja au destule, iar aia nu au ideologie.
      • +3 (3 voturi)    
        E clar (Duminică, 26 februarie 2017, 14:51)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Acum inteleg de ce il uram eu pe iliescu. Era un capitalist nenorocit.
    • -20 (32 voturi)    
      Prietene, (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 20:44)

      mprodanus [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      ti-as acorda 100 de voturi pozitive, daca as putea.
      Din pacate, putina lume intelege ce ai scris. De fapt, nici macar nu au fost atenti.
      • +5 (9 voturi)    
        Speri? (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 22:12)

        piratu [utilizator] i-a raspuns lui mprodanus

        Sa-ți dea șefu o mărire de salariu daca îl lauzi? Vezi ca ți se face nasul maro.
      • 0 (0 voturi)    
        Nici macar el nu intelege ce a scris (Luni, 27 februarie 2017, 10:50)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui mprodanus

        Doar a copiat dupa o hartie primita de la sef :-)))
    • +3 (17 voturi)    
      Cand (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 20:55)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      vorbesti de hedonism si individualism la stanga,te gandesti la maini?!
      PSD lucreaza si cu stanga si cu dreapta si-vorba unui clasic in viata-nu vom duce cu totii in bot.
      Ai putintica rabdare,stimabile!
    • -1 (5 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 22:42)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Iar ceea ce este cu adevărat trist e faptul că PSDul reprezintă mult mai bine aceste valori de dreapta decât opoziția.
    • -3 (9 voturi)    
      exact (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 22:45)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Despre ce dreapta vorbeste scriitorul? Pro-UE, pro-ecologie, pro-LGBT, pro-secularista (sau humanista cum isi zic acum), pro-feminism, etc. Niste papagali care copiaza fara discernamant toate tampeniile din Vest, in loc sa ia lucrurile bune. De unde si denumirea de "papagali de Bruxelles".
      • +3 (9 voturi)    
        prosti da multi (Duminică, 26 februarie 2017, 10:48)

        clam [utilizator] i-a raspuns lui john70

        vai de capul meu, de-aia indiferent cati ciolosi am avea, tot nu se va realiza nimic in tara asta - pentru ca suntem preponderent un popor de habotnici (antiecologisti ha ha) care refuza sa-si scoata capul din posterior de teama ca li-l taie doamne -doamne. de toleranta ati auzit, macar asa ca un concept religios?halleluja!
  • +20 (42 voturi)    
    poate ne scoate din acest impas (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 19:48)

    Gigina [utilizator]

    Sunt de partea d-voastra d-le Cartarescu ,ca s-ar putea produce o schimbare in bine ,avandu-l pe d-l Ciolos
  • +17 (37 voturi)    
    sigur e speranta Ciolos problema e ca, (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 19:48)

    xanti [utilizator]

    stie si USR ,vedem bine ca tot striga din toti bojocii Nicusor ca nu vrea alianta cu PNL ,de fapt nu vrea cu nimeni.
    Dupa scorul de la alegeri in loc sa vedem o alternativa la PSD dimpotriva ,PNL usor usor dispare macinat din interior si USR nu stie sa comunice si nici sa se organizeze in teritoriu ,oare crede ca se pot castiga alegerile fara sedii de partid?
  • +12 (26 voturi)    
    Ceva confuzie la mijloc ori lipsa de viziune (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 20:10)

    cinevatus [utilizator]

    "Probabil singurul personaj politic capabil sa creeze o coagulare a dreptei ar fi Dacian Ciolos"
    Apoi:
    "in acest moment, aceasta anvergura, aceasta virtualitate de om care ar putea coagula un electorat de dreapta si de stanga"

    Deci domnul Cartarescu vrea sa se uneasca cei de dreapta, sub Ciolos singurul capabil, pentru ca Ciolos, e unicul capabil sa uneasca cei de dreapta si de stanga?!? Hmm.. ceva nu merge.

    Domnul Cartarescu incurca dreapta cu stanga sau vorbeste de doua drepte. Pentru prea multi se accepta prostia de a numi tot ce este anti-PSD "dreapta", pentru ca nu este.

    Stanga anti-PSD sa se uneasca separat si dreapta-anti-PSD sa se uneasca separat. Asa mai are sens.
    PSD poate fi atacat din doua parti, mai bine.
    Dar pana cand vom avea partide cu ideologie de stanga asumata si partide de dreapta asumata, atunci mai vorbim.
    • +17 (25 voturi)    
      realism (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 21:23)

      EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      tehnic ai dreptate dar la noi nu se pune problema de ''stanga'' si ''dreapta''.Sunt pesedistii de caviar de stanga cu viloaiele,masinile de lux si tot tacamul?sau Tariceanu de ''dreapta'' care invita rusi( care aveau interdictie in EU),in parlamentul Romaniei ?

      la noi discutia se face intre onest si hot!

      adica opozitia pote fi oricine e onest si sustine lupta anticoruptie si gasca psd-alde pusa pe daramat justitia.

      daca se stabilizeaza treaba asta dupa aia se poate face discutie stanga-dreapta, dar acum exista o gramada de corupti de ''dreapta'' in pnl de exemplu care voteaza cu masinatiile lui Firea in consiliul primariei!
      • +5 (9 voturi)    
        "Dupa aia" cand? Dupa alti 25 de ani? (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 22:36)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

        Nu stiu ce varsa aveti dvs. dar eu nu am de gand sa mai astept inca 25 de ani ca PSD sa dispara.
        In ultimii 25 de ani tocmai asta a fost problema: ca nu a fost un partid clar de dreapta.
        Asta a fost motivul pentru care PSD a continuat sa castige alegeri multumita unei parti bune a Romaniei care se simte bine sa fie asistata de stat.
        Socialismul prost dus de PSD tocmai tine oamenii in aceasta stare de prizonierat.
        Asadar solutia este sa se inceapa de pe acum sa se faca politica ca la carte, nu cu idei confuze stanga care voteaza ca dreapta si invers.
  • +14 (22 voturi)    
    Eu sunt de parere (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 20:15)

    Anonym [utilizator]

    Ca nu trebuie sa va ganditi prea mult
    Ci trebuie sa isi asume cineva responsabilitatea asta odata!
    Credeti ca e timp de pierdut?
    De 25 de ani tot asteptam maretul lider de dreapta.

    Just do ti! Reglati pe parcurs
    • +12 (16 voturi)    
      A fost odata Coposu si ne-am dumirit dupa ce a (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 20:52)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

      murit. Cam atat.
      Asteptam sa mai moara cate unu ca sa avem din nou ce regreta . . . si cam atat.
  • -9 (13 voturi)    
    ;) (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 20:31)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    parerea mea este ca singurul om care poate coagula dreapta este, paradoxal, un fost pesedist. Il stiti, a batut PSD-ul intr-un judet al PSD-ului.
    In rest, nu prea vad...
  • -3 (17 voturi)    
    Mirceaaaaa???? (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 21:17)

    MoemBius [utilizator]

    No offense esti cumva Purtator de cuvant PNL?
    Sau PMP?
    Ce te doare pe matale la "Bascula"?
    Niste PNL isti de "va(r)za" au afirmat ca Dacian a fost o eroare fiind pu sin fruntea campaniei electrale?

    (Din pct meu de vedere daca nu-l puneau nici macar nu mai intrau in parlament ca si PNTCD u) da ma rog asta e numai impresia mea
    Mai era un ....primar parca la Timisoara care considera ca el ar fi fost o locomotiva mai puternica (poate pentru cumparatorii de vopsea de par)
    Eu cred ca matale mai bine dai inainte cu Cartile ...ca dai bine si lasi opiniile politice pentru altii ......with all due respect.
  • -5 (13 voturi)    
    PERSONAJE (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 21:42)

    scridon radu-lucian [utilizator]

    Sunteti foarete activ si patriot, insa situatia in care se afla Romania si cu care sunt confruntati toti cetaceni corecti nu ar fi trebuit sa existe. Care dreapta, care stanga, numai interese personale sau influientate din exterior.
  • -3 (5 voturi)    
    Greșit (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 22:40)

    Nyk1 [utilizator]

    Sunt două personaje politice capabile să coaguleze dreapta, este vorba despre cei doi președinți-jucători: Traian Băsescu și Klaus Johannis.

    Cioloș a pierdut alegerile în care a candidat; cei doi le-au câștigat de fiecare dată sau, în cazul lui Băse, le-au remizat (ca în cazul celui de-al doilea referendum de suspendare)
    • -4 (6 voturi)    
      Mă faceți să râd... (Duminică, 26 februarie 2017, 13:18)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Băsescu? Vorbiți despre același personaj abject, cameleon perfect care, după ce ne-a aburit, timp de 10 ani, cu ideile lui reformatoare (stat de drept, justiție, separația puterilor în stat, bla-bla...) aruncă cu noroi în ele? Același care, în prezent, joacă în liga infractorilor dragnea&ghiță&tăriceanu? Ca să-i salveze onoarea udrei? Și a tuturor celorlalți, din marea famiglie pe care „a ocrotit-o” cu grijă, cât timp s-a aflat la butoane?
      Dacă n-ar fi de plans...
      • +6 (6 voturi)    
        Pe 11 octombrie 1990, Corneliu Coposu a fost (Duminică, 26 februarie 2017, 15:03)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui marki

        invitat de onoare al Partidului Conservator, aflat atunci, ca si acum, la guvernare in Marea Britanie. El a fost omagiat, aplaudat si onorat de insusi prim-ministrul tarii, legendara Margaret Thatcher.
        In discursul sau, des intrerupt de aplauzele conservatorilor, Coposu a vorbit despre lupta impotriva comunismului si despre rezistenta pe care o opunea atunci regimului Ion Iliescu.
        „Acum luptam din opozitie impotriva neocomunismului si a socialismului. Vrem sa integram biata noastra tara in Europa”, a spus Corneliu Coposu in discursul sau.
        http://www.aktual24.ro/romanul-care-a-ridicat-liderii-marii-britanii-in-picioare-coposu-omagiat-si-aplaudat-minute-in-sir-video/
        Ion Iliescu: „Corneliu Coposu era privit ca un om care vine să perturbe echilibrul structurilor create de Revoluția română” ...
      • +1 (1 vot)    
        xzxzxzx (Duminică, 26 februarie 2017, 18:58)

        solar [utilizator] i-a raspuns lui marki

        poti sa razi cat vrei ! Cine rade la urma, rade mai bine ! JOHANNIS de cand a constientizat cu adevarat rolul si functia lui de presedinte seamana foarte mult cu BASESCU. NU-I DIFERENTIAZA NICI SARCASMUL , NICI IRONIA. Doar stilul prin care si-l exprima.
      • 0 (0 voturi)    
        Sa fim ingaduitori (Duminică, 26 februarie 2017, 23:11)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui marki

        cu Basescu. Sarmanul s-a indragostit si trece
        printr-o perioda dificila. Poate ii trece...
    • 0 (2 voturi)    
      Ciolos (Duminică, 26 februarie 2017, 23:07)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      nu a candidat !! Ce e cu acesta dezinformare venita de la Antena 3 si propagata aici ? In ce circumscriptie electorala a candidat Ciolos ? La Senat sau la Camera ?
  • -8 (8 voturi)    
    Ha, ha, ha (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 22:42)

    vi_escu [utilizator]

    Dupa ce a supt de la buget prin icr cat a incaput acum e nare om de dreapta? Mai sa fie...
    • +5 (5 voturi)    
      Poți sa explici? (Duminică, 26 februarie 2017, 12:14)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      Ori așa ti-au spus sa postezi cei pe care ii slugăresti contra câteva zeci de ruble? Deci cum si cât a supt ca sa stim si noi? Altminteri, esti doar o tristă nulitate, una din sutele de mii de ticalosi care sustin impostura, hotia si jaful de la noi.
  • -3 (5 voturi)    
    Un nou partid de centru-dreapta, absolut necesar (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 23:54)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Ambele idei ale lui Mircea Cartarescu, infiintarea unui partid din miscarile de protest si coagularea acestui partid in jurul lui Dacian Ciolos sint extrem de bune. In momentul in care in Romania exista un singur partid decent (USR), care are insa si vreo 2-3 probleme, daca sutele de mii de oameni din strada vor o schimbare de sistem reala in Romania, o miscare politica trebuie sa se nasca, atlfel vor mai sta in strada mai mult decit cei 13 ani prognozati de Liiceanu. Un nou partid de centru-dreapta trebuie sa apara, insa acesta trebuie sa cuprinda si oameni experimentati, personalitati, profesionisti din diferite domenii, pentru ca una din problemele USR-ului e tocmai lipsa de experienta si de "greutate". Ciolos si citiva membrii ai echipei sale pot constitui nucleul. E necesar un nou partid de centru-dreapta si pentru a limpizi neclaritatea ideologica a USR, care ar putea deveni unul de centru-stinga. O Romanie moderna trebuie sa aiba cel putin doua partide moderne din ambele parti ale spectrului politic.
    • 0 (2 voturi)    
      Un partid de centru-dreapta trebuie, Cioloș mi (Duminică, 26 februarie 2017, 14:45)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

      Însă hipsterimea nu e de centru-dreapta.

      România are nevoie de un partid creștin-democratic autentic și modern. Asta însemnând de centru-dreapta în materie de economie și de centru-stânga în materie de protecție socială.

      Însă hipsterii și Cioloș sunt socialiști toată ziua, ei nu-și pot imagina liberalizarea economică, ei vor mai mult control și mai multe taxe.
  • 0 (4 voturi)    
    mai dreapta decat dreapta este strada (Duminică, 26 februarie 2017, 0:55)

    nicknolteanu [utilizator]

    Ciolos e tipul de vecin care te ajuta sa urci butelia pina la etajul 4, te ajuta sa pornesti masina impinsa , iti da o cheie mecanica sau un patent , e tipul de om ,,ducle'' , asta daca stai in bloc cu el ,sau pe strada cu el , dar,in tagma politicii din Romania , dupa ce te-a ajutat cu butelia ,practica uzuala este sa-l impingi pe scari , sau sa-i dai cu patentul in cap,ca asa-i in tenis ,,,,, vorba lui Toma Caragiu.
    Pe Ciolos nu l-ar sutine decat strada, asta e un avantaj , strada e si lunga e si lata!!!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    Axioma (Duminică, 26 februarie 2017, 1:09)

    DanTeo [utilizator]

    Cine nu crede în dreapta, nu e barbat!
    • +1 (3 voturi)    
      Stânga progresistă e ”dreapta” LGBT :) (Duminică, 26 februarie 2017, 13:29)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

      Vezi că nu toți purtătorii de organe masculine se declară bărbați, nu semăna și mai multă confuzie :)
  • +3 (7 voturi)    
    politica e o notiune perimata (Duminică, 26 februarie 2017, 2:48)

    Coco Whistle [utilizator]

    asta nu e o meserie decit daca vrei sa te asociezi cu coruptia, hotia si trancaneala pe spatele oamenilor care mai nou nu au ce face decit sa poarte un razboi care nici macar nu e al lor. democratia dupa cum se vede nu propuleaseaza la virf valorile ci doar pe cine trebuie functie de anumite interese manipulind si confruntind masele. criterii morale, de competenta sau eficienta nu exista. daca din contra ar exista, atunci nu mai vad rostul partidelor ca singura modalitate a indivizilor de apartenenta la un grup ptr ca ei indivizii se vor identifica cu criteriile si valorile care sint cerute sau sint o necesitate ptr a accede in sistem. asa nu am mai vedea secretare sau timplari ministrii sau toti tiganii in parlament decit daca dovedesc ca adera si mentin sau depasesc valorile cerute. poporul nu trebuie sa voteze, ci trebuie sa se implice la nivel local. reprezentantii acestor comunitati, identificati pe aceleasi valori in stil piramidal pot face legatura cu nivelul superior astfel inca sa nu existe deconectare. normal cei mai buni trec in nivelul urmator si tot asa formindu-se un circuit. sri si si alte servicii pot avea rol de 'curatator' al sistemului dar orice interferenta care sa stopeze dezvoltarea tarii ar trebui considerata inalta tradare cu inchisoare pe viata. nu oricine trebuie sa ajunga in servicii, rusine ma...
  • +2 (4 voturi)    
    Confuz (Duminică, 26 februarie 2017, 8:36)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Dacă e vorba de ideologii stânga/dreapta e greu de spus cine și cum le reprezintă la noi. „Ideologia” PSD s-a dovedit a fi doar cea a jafului programat. Ciocoii roșii precum Dragnea, Șova. Plumb, Ponta etc. nu au ideologie, căci PSD e doar un grup de CIMA ORGANIZATA pusa pe furt. PNL (=USL+PDL) e alcătuit acum din gruparea mafiei portocalii cu Turcan vârf de lance și clientela „liberală” a grupurilor de interese Fenechiu, Olteanu, Chioariu reprezentate de infiltrata Gorghiu. Restul partidelor? Nu au ideologii. Sunt traseisti jalnici cu sau fără misiunea de a distruge opozitia, cum sunt relicva Tariceanu sau - mai nou - anti-justițiarul Băsescu. Ce „dreaptă” ar putea coagula un om onest (Ciolos) dintr-o asemenea menajerie politica îmi este greu să pricep.
    • -2 (4 voturi)    
      Nu poți fi funcționar public ”de dreapta” (Duminică, 26 februarie 2017, 13:33)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Ce îl recomandă pe Cioloș ca având mentalitate de dreapta? A trăit vreodată din altceva decât din bani publici? Poate e un funcționar cinstit (până la proba contrarie) dar e exponentul socialismului de Bruxelles, nu al dreptei.

      S-a văzut din activitatea lui de premier (și din cea a lui Doroș la ANAF) cât de ”de dreapta” e Cioloș.
  • -8 (10 voturi)    
    ... (Duminică, 26 februarie 2017, 8:37)

    vitan.sandu [utilizator]

    Da, aveti dreptate, singurul capabil este Dacian Soros, pardon, Ciolos.
    • +9 (9 voturi)    
      gaspadin sandu (Duminică, 26 februarie 2017, 9:54)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      tez soroista este fumata, te rog debiteaza si altceva, asta si a dovedit eficienta (ineficienta mai exact)
    • +7 (7 voturi)    
      Iarasi Soros ? Unii au idei putine ... (Duminică, 26 februarie 2017, 10:33)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      ... dar fixe !!!
  • +5 (5 voturi)    
    despre ce vorbim? (Duminică, 26 februarie 2017, 10:41)

    clam [utilizator]

    in romania dreapta si stanga nu prea exista. si in afara de asta, in romania nu se realizeaza nimic. nici chiar cu un guvern care aduce a normalitate nu se poate sa avem niciun fel de realizari concrete, infrastructura, turism, crestere economica reflectata in nivelul de trai, absolut nimic. putem avea un discurs frumos si normal, dar atat (ciolos) versus o adunatura de hoti (psd), cam astea sunt optiunile romanilor.
  • -2 (4 voturi)    
    Nu probabil, ci sigur ... (Duminică, 26 februarie 2017, 15:32)

    Flinder [utilizator]

    ...Cartarescu , care acum se trezeste a fi si "analist politic", nu mai judeca realist. Ludovic Obran pretinde ca EL e acela, nu Ciolos. Dar, chiar prin absurd, ca cineva ar "coagula" dreapta, ce relevanta are? ca tot nu pot face nimic atata timp cat au langa ei balastul Nicusor Dan cu USR.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi