UPDATE Ioan Dan Niculescu, coordonator al campaniei online a lui Iohannis, a murit intr-un accident rutier/ Iohannis: "Un om frumos, o minte sclipitoare si un creator energic"

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 3 iunie 2016, 12:13 Actualitate | Esenţial

Ioan Dan Niculescu, in varsta de 38 de ani, unul dintre coordonatorii campaniei online a presedintelui Klaus Iohannis la alegerile prezidentiale din 2014, a murit intr-un accident rutier produs joi seara pe DN2, la intrarea in localitatea Rosiori, comuna Vadu Moldovei, informeaza Digi24.

UPDATE Seful statului a postat un mesaj pe Facebook: "Am aflat ca a murit, intr-un accident teribil, unul dintre tinerii care au contribuit la campania mea prezidentiala. Ioan Dan Niculescu a fost un om frumos, o minte sclipitoare si un creator energic. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!"

Accidentul s-a produs in urma coliziunii dintre o autoutilitara si un autoturism, a declarat purtatorul de cuvant al ISU Suceava, Alin Galeata, potrivit Radio Iasi.

Niculescu, care conducea un VW Golf, a intrat cu viteza excesiva intr-o curba la dreapta si a derapat, intrand pe contrasens in coliziune cu autoutilitara.

Niculescu era director de creatie la propria agentie de publicitate din Iasi, pe care a infiintat-o in urma cu mai bine de un deceniu, iar in 2014 a reusit ceea ce unii numeau imposibilul in campania electorala: sa adune pe pagina de Facebook a unuia dintre candidatii la presedintie, intr-un timp record, sute de mii de like-uri, mai scrie Digi24.










10191 vizualizari
  • +11 (31 voturi)    
    O drama cauzata de lipsa infrastructurii (Vineri, 3 iunie 2016, 12:30)

    Comentatorul-x [utilizator]

    Zi de zi mor oameni pe sosele din cauza lipsei infrastructurii. Nu avem autostrazi si, din acest motiv, conducem ca bezmeticii pe drumurile nationale. Incercam sa ajungem cat mai repede desi ratiunea ar trebui sa ne spuna ca e pericol de moarte.
    Am circulat in weekend pe E85 intre Bucuresti si Bacau.
    Se circula cu viteze ametitoare, de 150-160 de km la ora.
    E un haos generalizat. M-au depasit Matizuri vechi care aveau 130 la ora (o conserva pe roti) sau un autocar care mergea cu 130 de km, de era sa ma scoata in decor din cauza suflului.
    Intre Urziceni si Bucuresti e pur si simplu condamnare la accident. Se circula agresiv, cu sicane, cu depasiri pe interior. Acesti soferi ar trebui pur si simplu luati si dusi la racoare, undeva intr-un beci si acolo sa le fie proiectate imagini cu accidente mortale.
    Pacat de oameni.
    • +18 (24 voturi)    
      nu este lipsa infrastructurii (Vineri, 3 iunie 2016, 13:23)

      pewpew [utilizator] i-a raspuns lui Comentatorul-x

      lipsa infrastructurii este un argument stupid.

      Nici un om care are un minim de educatie nu se va sinucide pentru ca nu are autostrazi.

      Adevaratul motiv este lipsa noastra de educatie. Lipsa de respect pentru reguli.
      Lipsa de respect pentru cei de langa noi.

      Iar autostrazi o sa avem cand o sa invatam sa votam.
      • -2 (2 voturi)    
        Lipsa infrastructurii este un element important (Vineri, 3 iunie 2016, 16:53)

        Comentatorul-x [utilizator] i-a raspuns lui pewpew

        Orice ai zice, lipsa infrastructurii conduce la astfel de accidente.
        Teste Ncap se fac la 68 de km/h si daca te uiti, sa fac zob la impact frontal.
        Nu e precizata viteza in articol.
        Poti sa derapezi si la 60-70 de km/h si sa derapezi. Si da, daca e o curba pericloasa si tu aproximezi eronat conditiile fizice, sigur ca nu poti bate legile fizicii.
        Conditiile de drum sunt cele mai importante dar si experienta si atentia etc
        Cat despre vot, da, ai dreptate dar nivelul de inteligenta si educatie se schimba in generatii. Noi suntem abia prima generatie dupa intunericul si mizeria morala din comunism. Mai avem vreo 50-100 de ani de evolutie pana sa votam cum trebuie.
      • -1 (1 vot)    
        O regulă trebuie să mai fie și corectă (Vineri, 3 iunie 2016, 18:56)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui pewpew

        În Germania, pe aproximativ jumătate din tronsoanele lor de autostradă, viteza este nelimitată pentru autoturisme. Asta face ca existența unei limitări de viteză să fie luată în serios, e clar că există o problemă reală, altfel nu introduceau acea limitare.

        În momentul când regulile sunt arbitrare, iar scopul e încasarea amenzilor, nu are sens să te aștepți la respectarea lor.
    • -1 (1 vot)    
      Autocarele au limitator la 100 km/h (Vineri, 3 iunie 2016, 18:58)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Comentatorul-x

      așa că acum urmează să ne spui că de fapt era ucrainean sau rusesc.
      • 0 (0 voturi)    
        serios ?? (Sâmbătă, 4 iunie 2016, 10:22)

        silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        si microbuzele ? le vad mergand cu 120-130 in mod curent ... inmatriculate in Ro ...
  • +18 (24 voturi)    
    alt erou (Vineri, 3 iunie 2016, 12:31)

    iondelaafumati [utilizator]

    in tara asta nu conteaza daca conduci masini sau elicoptere -regulile sunt pentru prosti !
  • +21 (23 voturi)    
    LUAȚI AMINTE (Vineri, 3 iunie 2016, 12:32)

    pointless man [utilizator]

    Un om de aproape 40 de ani (cu experiență și de viață și de șofat) face o greșeală elementară pe o șosea care, aproape sigur, nu-i era străină.

    Efectiv am impresia (convingerea) că avem niște ”găuri” în psihic (ceva legat de isterie) pe care nici măcar Rădulescu-Motru nu le-a depistat.
    • +10 (12 voturi)    
      ... o observatie pertinenta ..... (Vineri, 3 iunie 2016, 12:57)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

      Cred ca aveti perfecta dreptate.
    • +1 (1 vot)    
      trebuie inteles contextul... (Sâmbătă, 4 iunie 2016, 17:24)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

      banui ca omul alerga sa faca bani - avea propriul sau business si nici un om nu prea ramane normal dupa 10 deani de business in RO.

      Nu este numai infrastructura, nu este numai o gaura in psihic - care poate sa fie consecinta unor alte cauze care chiar merita sa fie analizate - ceva se intampla - exista o presiune despre care unii au vorbit.

      Presiunea aceea trebuie redusa si de abia de atunci putem vorbi despre alte lucruri - cred...

      Multumesc pentru comentariu.
      • 0 (0 voturi)    
        ABSOLUT CORECTĂ IDEEA (Sâmbătă, 4 iunie 2016, 19:41)

        pointless man [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        „...nici un om nu prea ramane normal dupa 10 deani de business in RO”.

        Și totuși... prea multe persoane trecute bine de prima tinerețe fac greșeala asta. ”Gaura” despre care vorbeam se traduce și printr-un fel de incapacitate funciară de a percepe pericolul (nu doar la volan).
  • -3 (9 voturi)    
    l-am cunoscut personal (Vineri, 3 iunie 2016, 14:18)

    NumaiLaNoi [utilizator]

    sofer foarte bun... strazile noastre sunt f proaste
    Dumnezeu sa il ierte
    • +4 (8 voturi)    
      nu strada e de vina (Vineri, 3 iunie 2016, 15:02)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

      pentru viteza excesiva :

      "Niculescu, care conducea un VW Golf, a intrat cu viteza excesiva intr-o curba la dreapta si a derapat, intrand pe contrasens in coliziune cu autoutilitara."
      • +1 (1 vot)    
        Viteza excesiva (Sâmbătă, 4 iunie 2016, 14:12)

        Mirciulica15 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Da nu strada este de vina.
        Dar stii ca daca intrii cu 30 KM/H intr-o curba si dai peste o balega de vaca sau pata de ulei sau cate se mai gasesc pe drumurile noastre te duci ca racheta pe contrasens? Ai vazut vreun raport in care sa scrie ca o dat peste o balega de vaca pata sau altele, desi au fost cazuri in special la motociclisti? NUUU pai se poate? VITEZA EXCESIVA sau VTEZA NEADAPTATA .
    • +11 (13 voturi)    
      ... (Vineri, 3 iunie 2016, 15:17)

      cartograful [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

      Fara legatura cu accidentul de azi, din pacate pt. multi din noi "sofer bun" inseamna 100-110 in localitate si 140-160 in afara, oricum masina are ABS, ESP, samd.
      Am cunoscut, cred, un singur sofer bun la viata mea, sau poate doi. Cu unul din ei am facut 300km ajungand cu 15 min mai tarziu decat cealalta masina condusa "in stil sportiv". Dar omul a respectat aproape peste tot viteza legala (si in orice caz in localitati cu siguranta), nici o depasire periculoasa, a oprit la toate caile ferate, etc. si nu pot zice ca am simtit vreun moment pe drum acceleratie sau franare. Am reusit sa citesc cateva zeci de pagini aflat pe locul din spate. Cred ca puteam sa beau si o cafea sau ceai fara sa vars vreo picatura. Pt. mine unul ala inseamna sofer bun.
      • +1 (1 vot)    
        Astea sunt povești moralizatoare (Vineri, 3 iunie 2016, 18:52)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

        De la Iași la București faci în mod curent mai mult de 6 ore, în timp ce noaptea cu o mașină adevărată poți face și 3h20 - 3h30. Să-i spui lui mutu' că pe 300 km distanță diferența a fost doar de 15min., probabil cealaltă mașină a oprit undeva pentru o oră întreagă.

        Categoriile de viteze nu sunt ”în localitate” și ”în afara localității” decât în legislație. În realitate, pe aceeași porțiune de șosea, uneori poți să mergi cu 180 km/h când sunt condiții, iar alteori nu poți să mergi nici cu 40 km/h dacă nu sunt condiții.

        Iar cine merge cu mașina ca să citească zeci de pagini pe bancheta din spate, poate ar trebui să ia autocarul și să lase poveștile moralizatoare :)
      • 0 (0 voturi)    
        Ai dreptate (Sâmbătă, 4 iunie 2016, 14:17)

        Mirciulica15 [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

        Eu cred ca ai fost cu trenu.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică