Actualizat acum

Inca doua persoane aflate in stare critica au decedat la Spitalul Floreasca. Bilantul tragediei de la Colectiv a ajuns la 53 de morti

de A. Florea     HotNews.ro
Joi, 12 noiembrie 2015, 8:05 Actualitate | Esenţial

#colectiv
Foto: Mihai Ivascu / Hotnews.ro
Doua persoane internate in stare critica la spitalul Floreasca au decedat in cursul noptii. Cei doi pacienti aveau arsuri pe 60% din suprafata corpului, fiind insa si intoxicate cu monoxid de carbon si acid cianhidric, cele doua substante toxice care au fost descoperite in doze letale in sangele celor decedati. In spitalele din Bucuresti au ramas internate 16 persoane in stare critica. Miercuri seara si-a pierdut viata si basistul trupei Goodbye to Gravity, Alex Pascu, ranit in incendiu. Acesta a decedat chiar in ziua in care a fost transferat intr-o clinica medicala din Franta. Trupa Goodbye to Gravity supravietuieste doar prin solistul Andrei Galut, care se afla in stare stabila intr-un spital din orasul olandez Beverwijk.

Alex Pascu fusese transferat, miercuri, de la Spitalul Floreasca din Capitala la o unitate sanitara din Franta. Purtatorul de cuvant al Spitalul Floreasca, dr. Bogdan Oprita, a spus ca aeronava cu care este transportat Alex Pascu a plecat, miercuri dupa-amiaza, spre Franta.

El a murit insa pe aeroport, la Paris, unde aeronava a aterizat, miercuri, inainte de ora 19.30.

In urma incendiului din 30 octombrie, la clubul Colectiv au decedat 26 de persoane, iar in aceeasi seara a decedat la Spitalul Universitar o alta persoana. In cele 13 zile scurse de la tragedie, au decedat alte 25 de persoane, numarul victimelor ajungand, miercuri seara, la 51.

Alte aproximativ 150 de persoane au fost ranite si internate in spitale din Capitala. Dintre acestea, 36 au fost transportate spre unitati sanitare din strainatate, insa opt au decedat, trei in Marea Britanie, unul in Israel, doi in Olanda, unul pe aeroportul din Franta si unul in drum spre Elvetia.

Dintre cei 36 de raniti, doi au fost transportati marti seara, la o unitate sanitara din Germania, respectiv Loredana Darescu (29 de ani), care era internata la Spitalul de Arsi din Capitala, si Ioana Panculescu (36 de ani), de la Spitalul "Bagdasar-Arseni".



16548 vizualizari
  • +24 (28 voturi)    
    Si piedone e liber! (Joi, 12 noiembrie 2015, 8:08)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Si pesede "in compensatie" in cardasie cu penele, mareste salariile celor care au dat avize din burta.
    Si, piata nu conteaza.
    TOTUL S/A TRANSFORMAT IN... SI CE DACA?
    MERGE SI ASA, NU?!
    • +17 (23 voturi)    
      si Oprea inca face politichie. (Joi, 12 noiembrie 2015, 8:34)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Doar mortii nu invie.
      • 0 (0 voturi)    
        errare humanum est! (Joi, 12 noiembrie 2015, 14:16)

        Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Stefan

        Oprea a sperat ca prin catastrofa de la Colectiv va distrage atentia opiniei publice de la cele peste 1500 de coloane oficiale si de la agentul motociclist care a cazut in groapa.
        Doar ca lucrurile nu au mers cum vroia el, iar pedesereul fost nevoit sa ia o mica pauza de la guvernare ...
    • +4 (4 voturi)    
      da ce... (Joi, 12 noiembrie 2015, 10:02)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      pe piedone l-au eliberat?!
      minunat...
      itr-o luna de zile cand o sase calmeze o sa faca puscarie numai asistenta de la prima ambulanta care a ajuns ( prietenii stiu de ce )
      spercam ca dezastru asta sa fie un punct de cotitura... da de unde...
  • +6 (26 voturi)    
    Dumenezeu sa-i ierte! (Joi, 12 noiembrie 2015, 8:40)

    Om bun [utilizator]

    Dumnezeu sa-i ierte si sa-i ajute pe cei raniti!
    Mai fa Doamne ca vietile lor sa nu fie in zadar pierdute si da-le minte si curaj celor vii, pentru a face ca niciodata sa nu se mai repete o asemenea tragedie.
    • +5 (33 voturi)    
      Unde este D-zeu??? (Joi, 12 noiembrie 2015, 9:06)

      Orsay [utilizator] i-a raspuns lui Om bun

      Dar ce rau au facut acesti tineri, ca sa trebuiasca sa fie iertati de cel de sus???
      Daca ar exista intr-adevar, n-ar lasa sa se intample asemenea tragedii...m-ai lasati-o cu misticismul ca e depasit, si fiti rationali...
      • +4 (4 voturi)    
        Nu va condamn (Joi, 12 noiembrie 2015, 9:26)

        Om bun [utilizator] i-a raspuns lui Orsay

        Probabil ca sunteti ateu si nu va condamn. Pentru reciprocitate, v-as fi ramas indatorat.
      • -1 (5 voturi)    
        Unde este Dumnezeu? (Joi, 12 noiembrie 2015, 9:58)

        Alor [utilizator] i-a raspuns lui Orsay

        Se afla in acelasi loc unde era acum 2000 de ani cand a ingaduit ca fiul Sau Iisus Hristos sa isi dea viata pentru pacatele oamenilor, crucificat fiind chiar de acestiia pentru care murea.
      • -1 (3 voturi)    
        Ai dreptate (Joi, 12 noiembrie 2015, 10:29)

        bocristi [utilizator] i-a raspuns lui Orsay

        Dumnezeu nu există! De fapt, chiar dacă cineva ar crede în vreo forță sau vreo inteligență universală care stă la baza ordinii și frumuseții lumii, nici-o religie nu ar reuși s-o cuprindă deci ar fi toate egale cu zero! Ce-are a face beatitudinea adâncă și revelația prin care un om contemplă măreția Universului, ingeniozitatea omului, ori complexitatea unei celule vii cu Sfânta Treime, Isus, spovedania și multe altele? Ca nuca-n perete! Precum niște oameni în carne și oase ca noi, au scris o epopee ce se cheamă astăzi Biblia, îngenunchind printr-însa milioane de suflete, oricare dintre noi are voie (fiind plămădit din același aluat) să o respingă pur și simplu! Oricare om poate crede în frumusețea lumii, în iubire și-și poate așeza cursul vieții în bună rânduială, fără să aibă habar ori nevoie de "binefacerile" bisericii. Hrănim zeci de mii de bărboși burtoși încuiați la minte și misogini în vreme ce Țara duce lipsă de patriotism, cultură civică, educație etc. Va veni vremea când ne vom trezi așa cum s-a întâmplat la Revoluția Franceză! Atunci, nu doar regele a fost decapitat, dar și mulți preoți și biserici și-au găsit sfârșitul. Dacă BOR nu coboară printre oameni, va sfârși așijderea!
        • 0 (0 voturi)    
          Ignorance at its finest... (Joi, 12 noiembrie 2015, 12:42)

          Ion Caciula [anonim] i-a raspuns lui bocristi

          Poti demonstra ca Dzeu nu exista?! Nu...la fel cum nu putem demonstra nici ca el exista.Desi,pt existenta lui, exista destule hint-uri,ca sa le spun asa,cele mai notabile fiind experientele NDE,in special cele din timpul unui stop cardio-respirator.Atat existenta cat si inexistenta lui Dzeu tine de credinta nu de certitudine.
          Sau,cum ar spune Michio Kaku,"trying to disprove God is like trying to disprove flying unicorns".Pur si simplu nu stim ceea ce nu stim.
        • 0 (0 voturi)    
          Opriti finantarea cultelor religioase! (Joi, 12 noiembrie 2015, 12:56)

          Ion Caciula [anonim] i-a raspuns lui bocristi

          In ceea ce priveste religia in general,sunt de acord cu tine,in mare parte,dar nu in totalitate.Iar cand vorbim despre o religie anume,e foarte important sa fi citit in prealabil acele scrieri "sfinte" ce stau la baza ei,inainte de a comenta...
      • 0 (6 voturi)    
        D-zeu este in fiecare din noi... (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:11)

        Ion Caciula [anonim] i-a raspuns lui Orsay

        Fizicianul Werner Heisenberg spunea asa: "The first gulp from the glass of natural science will turn you into an atheist,but at the bottom of the glass,God is waiting for you...".

        p.s. Daca D-zeu (in viziunea mea Universul la nivel subatomic,sau D-zeul din filosofia lui Baruck Spinoza,daca vrei,in care credea si Einstein),ar interveni sa impiedice orice fel de tragedie,asta ar insemna sa fim privati de dreptul la libera alegere...Sa nu mai spun ca ar trebui sa incalce si legile fizicii,pe care tot El le tine in frau de la nivel subatomic, ca sa faca un astfel de lucru...
        Si inca ceva, "Consciousness is the hard problem of neuroscience"...Asa ca,incantatia "Dzeu sa-i ierte pe cei decedati si pe cei raniti in incendiul de la Colectiv" chiar are sens,in acest context...
        God does play dice with the Universe...
      • -7 (7 voturi)    
        bad or good (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:20)

        Me or you [anonim] i-a raspuns lui Orsay

        Nu D-zeu provoaca tragediile , ci Raul . De aceea oamenii e bine sa se roage si sa fie de partea binelui pentru a fi protejati .
        "The greatest trick the devill ever pulled was convincing the world he didn't exist ".- Keyser Soze
        • +1 (1 vot)    
          Keyser Söze - serios? (Joi, 12 noiembrie 2015, 13:43)

          Rubynica [utilizator] i-a raspuns lui Me or you

          Stii ca e un personaj fictiv, nu-i asa? Sa incepem sa ne rugam si la el acum?
      • +1 (1 vot)    
        Multa sanatate (Joi, 12 noiembrie 2015, 12:25)

        Geo [anonim] i-a raspuns lui Orsay

        Daca tot esti asa rational explica-mi si mie de ce nu suntem (noi ca si omenire) in stare sa-i salvam pe acesti oameni? Poti sa imi spui si mie exact cum se produce cancerul si ce ar trebui facut pt. a-l trata 100%? Poti numi pe cineva care stie in prezent un tratament pentru alzheimer? De ce nu putem ajunge inca pe planeta Marte? Sau cand vom depasi bariera sistemului solar care la scara Universului este cam cat jumate din Mall Vitan fata de intreg Pamantul poate si mai mult. De ce nu stim inca ce este si cum anume se produce gravitatia? De ce inca nu s-a descoperit viata pe alta planeta?
        De ce dupa atatia mii de ani de evolutie, omenirea inca "se bate" cu "pietre"? pentru lucruri efemere...
        O viata de om inseamna e cam max 1 sec din 5 ani raportata la vechimea Universului. Iar Omenirea are o istorie de aprox de 1 luna din cei 5 ani.
        Iar cei 5 ani de mai sus sunt bazati pe estimari si calcule facute pana in prezent de om. Cei 5 ani pot sa fie mult mai multi.
        Asa ca suntem aproape nimic la scara Univerversala.
        Si pe cat de "mici" suntem pe atat de "mari" pot fi unii dintre noi cand ne gandim la sentimente, iubire, dragoste, daruire, curaj, credinta, etc.
        Si nu de putine ori exista in istorie dovezi ale dragostei pentru oameni si a credintei si dragostei pentru Dumnezeu. Si ce putere au aceste sentimente.
        Urez multa santatate si putere celor aflati in viata, iar celor ce ne-au parasit Dumnezeu sa ii odihneasca in pace!
      • 0 (0 voturi)    
        de ce trebuie sa fie tot timpul acuzat Dumnezeu?!? (Joi, 12 noiembrie 2015, 14:36)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Orsay

        Dumnezeu nu a fost intrebat cand s-a permis functionarea acestui club..
        Dumnezeu nu a fost intrebat cand s-a organizat un concert cu atatia oameni in conditii de risc
        Dumnezeu nu a fost intrebat cand s-au facut legi care sa favorizeze minciuna, lenea, hotia, imposture etc.
        Si daca noi nu putem respecta legile noastre, cum sa le respectam pei cele date de EL?
        Si daca nu respectam nimic din ce ne cere EL, de ce ii cerem tot timpul sa ne salveze? Sa ne scoata din toate necazurile in care singuri intram?
        Tu cand faci o lege, nu o faci ca sa previi un accident, un incident, o problema, o frauda etc.?!?
        Si de ce faci o lege? Nu ca sa fie cat mai putini oameni care au necazuri (odata ce ajung sa cunoasca acea lege)?
        Ce crezi ca stii despre Dumnezeu sa incepi acum sa II ceri socoteala?!? Daca tu iti imaginezi ca Dumnezeu este o papusa sau o pictura din cele pe care le vezi in biserici de piatra, atunci traiesti intr-o iluzie si o minciuna perpetua..
        Legile Lui sunt fundamentul intregului Univers, si sunt atat de simple si atat de greu de inteles si de acceptat..
        Accidentul din Colectiv nu a fost nicio pedeapsa Divina asupra acelor tineri, sau asupra familiilor lor.
        A fost rezultatul incalcarii unor legi date de Statul Roman cu scopul de a proteja cetatenii Romani (si nu numai) si care odata ignorate si incalcate au dus la acest dezastru..!
        De cate ori ai inchis ochii cand vedeai cablurile intinse si fara protectie la concerte? Oameni care aruncau hartii, pungi de plastic si peturi pe jos si tigari aprinse in apropierea lor? Legi simple nu sunt respectate(atat de simple ca nu se fac legi pentru ele si se merge pe bunul simt si respectful reciproc)!
        Tinerii acestia nu sunt oameni mai rai sau mai buni decat mine/tine: sunt doar alte victime ale unui Sistem Defect personificat de Statul Roman, Leguitorii lui, Institutiilor care aplica legile lui si oamenii care astepta intotdeauna sa faca altii lcururile bune pentru ei.. si nu vor sa contribuie cu nimic la bunastarea lor!
  • +18 (20 voturi)    
    53 de morți și Piedone nu-i vinovat. (Joi, 12 noiembrie 2015, 9:09)

    mircea [anonim]

    Piedone liber și cei de la SMURD decorați pentru 53 de morți.PSD a căpătat glas adunând câți-va căței sindicaliști,iar PNL tace.
    • +2 (2 voturi)    
      gresit, domnule... (Joi, 12 noiembrie 2015, 12:24)

      danright [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      PNL nu tace, PNL voteaza pomeni electorale, la brat cu PSD, iar pupaza din fruntea lui se si lauda cu asta. E chiar mai rau decat pare, insusi musiu de la Cotroceni pare sa fie de acord cu pomenile amintite.
    • -1 (1 vot)    
      of, cratima asta (Joi, 12 noiembrie 2015, 13:32)

      helene [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      câțiva, de ce să pui cratima la câți-va?
      • 0 (0 voturi)    
        Pacat de (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:27)

        mopsu [utilizator] i-a raspuns lui helene

        timpul pierdut cu sfaturi academice, mai mult conteaza parerea unui om decat aiurelile cu cratima si alte ecuatii ale limbii romane moderne...
  • +6 (6 voturi)    
    Suntem in tara (Joi, 12 noiembrie 2015, 10:05)

    zarzarea [utilizator]

    tuturor posiblitatilor...

    Nu sunt de regula de parte conspirationistilor, nu-mi plac cei ce cauta nod in papura in tot si in toate.

    Si totusi, cum ar fi sunat, au murit 65 de oameni arsi de vii?

    Iata ca intre timp, Dragnea ne rade pe sub mustati cu voiosite, un agramat ce-si da aere de mare vedeta pe ecrane, cand ar trebui sa fie cel putin inchis pentru toate alegerile trucate pe care le-a regizat de vreo 10 ani incoace.

    In tara in care atatia copii au murit, astia joaca tontoroiul pe mormintele lor, si pe viitorul nostru, batandu-si joc de tot si de toate.

    Iar noi suntem coplesiti de emotii, pentru ca imaginile terifiante ne-au spalat creierele.

    Astept o mai mare implicare din partea DNA, dar vreau sa vad si ca serviciile dau un semn bun catre popor.
    • +2 (2 voturi)    
      Tot asteptam... (Joi, 12 noiembrie 2015, 12:24)

      triciupa [utilizator] i-a raspuns lui zarzarea

      ... de la altii sa faca ceva: de la DNA, de la presedinte, de la americani, de la UE, dar noi, noi ce facem ca sa punem capat dinastiei porcilor? Oare e suficienta lamentatia pe internet? Oare ajung protestele pasnice, fie ele si masive? S-or fi speriat porcii cu girofar ca au fost in strada cateva zeci de mii de oameni care au marsaluit cuminti de la Piata Victoriei la Universitate?
      Judecand dupa nesimtirea cosmica a reactiilor, nu! Si ca sa fie totul clar, ne-au spus-o verde in fata: sunteti niste sclavi, noi suntem stapanii.
      Si atunci, nu credeti ca ar trebui sa facem ceva mai mult? Ceva care sa fie pe intelesul porcilor. Iata ce au facut altii aflati intr-o situatie similara https://www.youtube.com/watch?v=iz-WSodb2v8. Nu stiu daca e cea mai buna idee dar sigur ar fi un mesaj pe care l-ar pricepe.
  • -2 (8 voturi)    
    Colectiv (Joi, 12 noiembrie 2015, 10:12)

    Bi.anka [anonim]

    Condoleante familiilor victimelor din clubul Colectiv.
    Am gasit niste informatii extrem de interesante. Sper sa ajute.
    http://adf.ly/1RX2vr
  • +3 (3 voturi)    
    a trebuit sa se intample o tragedie (Joi, 12 noiembrie 2015, 10:31)

    Lucian RomulusConstantin [anonim]

    ca sa iasa la iveala adevaratul mod in care functioneaza statul roman. acum se vede chiar si de la onu, care a spus ca nu exista vointa politica in romania pentru eradicarea saraciei! acum a vazut toata lumea cum iau spaga reprezentantii statului roman, cum nu ii intereseaza siguranta societatii, cat de jos a ajuns societatea romaneasca. si tot vizibil este si faptul ca nici acum nu le pasa. eu raman la parerea mea: o comuna din paris ar fi solutia perfecta! poate fara ghilotina, doar cu mitraliera!
  • +1 (5 voturi)    
    Mai bine il lasau la Floreasca. Risc criminal. (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:10)

    D-or [utilizator]

    Orice transport e un risc enorm, mai ales cu avionul.

    Transportul cu avionul e confortabil pentru un om perfect sanatos. Dar ati zburat vreodata cu avionul raciti fiind? E crunt, pentru ca nu se puteau regla presiunile ma dureau ingrozitor urechile si simteam ca-mi explodeaza capul. Dar pentru un om fara piele si cu caile respiratorii arse!

    Oare aceste decizii de mutare a pacientilor chiar au fost in beneficiul bolnavilor, aveau doctorii voie sa riste?
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:40)

    satanae [anonim]

    Exista oare un foc destul de mare incit sa arda toata natia asta infecta, ai carei copii, din vina ei, ard de vii la concerte si dup-aia sta si se ciorovaieste pe schimbari politice, principii si cine este mai vinovat? Si daca exista, poate sa vina odata sa curete locul asta pe care-l locuim nevrednic de atita timp?
    • 0 (0 voturi)    
      Te-as injura, dar nu am voie (Vineri, 13 noiembrie 2015, 9:36)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      Cum indraznesti sa ne numesti "natie infecta"? Vezi-ti de natia ta si du-te...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică