Klaus Iohannis, dupa votul Senatului in cazul Dan Sova: E din ce in ce mai greu de lucrat cu acest Parlament si aceasta majoritate

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 2 iunie 2015, 20:16 Actualitate | Esenţial

Klaus Iohannis
Foto: Administratia Prezidentiala
Presedintele Klaus Iohannis si-a exprimat regretul ca Senatul a votat impotriva cererii justitiei de retinere a lui Dan Sova si a apreciat ca, prin acest vot, "Parlamentul persevereaza in a obstructiona procesele din justitie, apeland la tertipuri procedurale".

"Atunci cand este vorba de statul de drept, este din ce in ce mai greu de lucrat cu acest Parlament si aceasta majoritate", a scris Klaus Iohannis, pe contul lui de Facebook.

Reactia sa vine dupa ce Senatul a respins marti, printr-un nou vot, cererea Justitiei de retinere si arestare a senatorului Dan Sova, cu 66 voturi pentru si 72 impotriva.

Dupa vot, Dan Sova si-a exprimat speranta ca DNA va trimite cat mai repede dosarul in instanta, "ca sa ne lamurim, sa terminam cu toate discutiile astea politicianiste". Votul a fost secret, cu bile.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
15153 vizualizari
  • +11 (67 voturi)    
    are dreptate Iohannis (Marţi, 2 iunie 2015, 20:21)

    Mazeta [utilizator]

    Acești politicieni nu ne mai reprezintă. Trebuie dizolvat Parlamentul și ales un nou Președinte.
    • +4 (30 voturi)    
      In sfarsit ! (Marţi, 2 iunie 2015, 21:15)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ti-a venit mintea la cap!
      • +21 (29 voturi)    
        Cine sa conduca Romania? (Marţi, 2 iunie 2015, 23:08)

        EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        Ponta o fura cu Iohannis de mana, PSD cu PNL care mimeaza opozitia si lovesc impreuna in Livia Stanciu ,Codruta Kovesi si DNA (Ponta, Tinel, Orban, Dobritoiu). USL traieste...bine!
        • +3 (3 voturi)    
          tara asta (Miercuri, 3 iunie 2015, 10:28)

          aew [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

          Problema lui Johannis nu are de-a face doar cu politicienii, dar si cu oamenii de rand.

          Cand stau sa citesc commenturile anti-Johannis, majoritatea ale acelorasi oameni care-l slaveau in ultimul tur de alegeri, sunt lovit de valul de ipocrizie si inconsecventa a multimii(aceeasi multime care da minusuri la comment desi simte ca se incadreaza in el).

          Va mai fi pana sa fie lumea hotarata si organizata in Romania, si pana romanii vor incepe sa-si asculte constiinta.
          Cat ? Cat va fi necesar.
      • +18 (22 voturi)    
        Pentru Un Oarecare (Miercuri, 3 iunie 2015, 0:59)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        Nu i-a venit ! El nu vrea alegerea unui nou parlament cu o singura camera si 300 de deputati. El vrea alegerea unui nou Presedinte.
        • +8 (22 voturi)    
          Ei na! Si tu acuma! Ce te bagi in ... (Miercuri, 3 iunie 2015, 3:24)

          EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          ....prostia omului? Nu toti sunt ca tine sa aiba rabdare sa citeasca pana la capat....
        • +11 (11 voturi)    
          cum (Miercuri, 3 iunie 2015, 3:59)

          thatchme [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          se dizolva parlamentul?
          • +2 (2 voturi)    
            pentru thatchme (Miercuri, 3 iunie 2015, 10:13)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

            Am scris mai jos. La titlul " nu este asa".
      • +4 (4 voturi)    
        vai vai (Miercuri, 3 iunie 2015, 10:38)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        prietene ia aminte cum citesti,eventual fa-o de doua ori.ma mir ca ai cazut in o asa capcana usoara,chiar daca mazeta,e maestru in rasucirea cuvintelor si mai ales a nuantelor.un minus de la mine!!

        on:repet,cand se vor indeplini motivele pt a dizolva gasca asta de talhari.lumea e deja fiarta in suc propriu.trebuie o scanteie.asta ar fi una!
    • +8 (22 voturi)    
      ha,ha,ha (Marţi, 2 iunie 2015, 21:49)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      presedintele e foarte bun,parlamentul e de cacao cu mac.
      • -1 (7 voturi)    
        Imi plac oamenii hotarati si care le... (Miercuri, 3 iunie 2015, 3:25)

        EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        ...stiu, Ei, pe Toate...
      • +16 (18 voturi)    
        parlamentul nu mai respecta nimic (Miercuri, 3 iunie 2015, 4:03)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        Nu presedinte, nu curte constitutionala, nu constitutia pe care a emanat-o , nu popor care i-a ales.
    • +32 (40 voturi)    
      Iohannis (Marţi, 2 iunie 2015, 22:05)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Asta a vazuto si Basescu chiar a doua zi dupa ce la numit pe Ponta.

      Intrebarea pentru tine e: Fapte....ce fapte ai sa faci pentru a schimba situatia? Spune-ne...pas cu pas! ;)
      • -11 (23 voturi)    
        inainte sa schimb parlamentul (Marţi, 2 iunie 2015, 22:20)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        vreau sa ma asigur ca avem o justitie corecta. Asa ca atat timp cat Morar si Kovesi sunt acolo, ma bucur ca mai exista o putere in stat care nu ii lasa sa ne confiste tara.
      • +2 (10 voturi)    
        Insasi Pasii sai sunt, cu adevarat, niste... (Miercuri, 3 iunie 2015, 3:26)

        EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        ...Fapte. Alte fapte, ce mai vrei?...
    • +14 (18 voturi)    
      nu vedeti cursa d-lui mazeta? (Marţi, 2 iunie 2015, 23:04)

      andreitr [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Baga in aceeasi oala parlamentul si Presedintele...
      Probabil vrea sa-l alegem pe sputin...
    • +7 (9 voturi)    
      Da, e foarte tare (Marţi, 2 iunie 2015, 23:27)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Pe Facebook toti suntem zmei.
    • +15 (15 voturi)    
      dizolvarea parlamentului...... (Miercuri, 3 iunie 2015, 7:28)

      novator [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      .....ar fi trebuit facuta imediat dupa instalarea la Cotroceni a "marelui tacut" si asa ar fi inceput "stop si de la capat" si "lucrul bine facut".
      In schimb, am avut parte de lansari de carti, plimbari prin "strainataturi" impreuna cu consoarta si tot felul de nimicuri gen "baba se piaptana".

      Sa vii acum si sa spui ca " E din ce in ce mai greu de lucrat cu acest Parlament si aceasta majoritate", demonstreaza ori incetineala in gandire, ori fatarnicie.

      Cert este ca noi, prostimea platitoare de taxe si impozite, cei pe spinarea carora huzuresc aceia care ne scuipa si ne fura zilnic, avem marea vina de a accepta acest sistem politic ticalos iar ceea ce ni se intampla, este absolut normal.
      • +8 (8 voturi)    
        Asta-i (Miercuri, 3 iunie 2015, 10:49)

        naica [utilizator] i-a raspuns lui novator

        adevarul.In strada oameni buni sa inlocuim acesti parla mentari cu 300 de adevarati emanati ai multimii.Cu acesti perversi,hoti si traseisti ajungem in prapastie.Hotarati-va si ........in strada.
    • -2 (6 voturi)    
      Sigur ca are dreptate, (Miercuri, 3 iunie 2015, 8:49)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      el are imunitate TOTALA si vorbeste de imunitatea parlamentarilor,care dupa augusta sa persoana nici nu ar trebui sa existe,dar despre imunitatea sa chiar nimic,curat murdar coane Johann!!!
    • 0 (0 voturi)    
      parlamentul romaniei (Joi, 4 iunie 2015, 9:56)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Parlamentul Romaniei = grup infractional organizat condus de Tariceanu ,Zgonea,si ultimul pe lista cu voia dumneavoasta Ponta !!!
  • -7 (49 voturi)    
    Da (Marţi, 2 iunie 2015, 20:24)

    NAW [anonim]

    Basescu = se opune justitiei sa nu o ia pe Udrea de frica sa nu ajunga la mititica.

    Ponta = se opune justitie ca sa nu il/o ia pe Sova de frica sa nu ajunga la mititica.

    Care e diferenta ? Hai cu minusurile de la postaci.

    Go Iohannis !
    • +4 (28 voturi)    
      Nici o diferenta! (Marţi, 2 iunie 2015, 21:23)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui NAW

      Basescu este o aripa a FSN. Udrea este o neofesenista, PSD este FSN- hard core, PNL este bastard fesenist.
      Noi trebuie sa ne distantam de FSN! FSN este cancer pentru Romania! Jos FSN!
    • +12 (26 voturi)    
      Cum se opune Basescu? (Marţi, 2 iunie 2015, 21:31)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui NAW

      Poate vrei sa ne spui si noua...
      • -5 (13 voturi)    
        coana justitie (Marţi, 2 iunie 2015, 22:36)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        cand o faci c.rva, dupa ce-i laudai himenul intact si onoarea nereperata, banuiesc ca numai de bine nu e, dar cumva parca in favoarea lu' coana udrea cea fara de foehn.

        Daca pana si justitia cea in dependenta cica a dat rezolutie ca i-a fost afectata in dependenta de catre base... E recent si oficial. Nu citesti stiri?
        • +1 (3 voturi)    
          Tu gandesti? (Miercuri, 3 iunie 2015, 14:54)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Era vorba de cum se opune, nu ce vorbeste. Si eu pot spune despre tine ca esti prost, nu inseamna neaparat ca asa e. A te opune inseamna a impiedica, a intarzia pe cineva sa faca ceva. NU doar A VORBI. Cel putin in cazul de fata la asta se refera.
          • 0 (0 voturi)    
            mai mult ca multi, dar nu servesc turma (Joi, 4 iunie 2015, 4:16)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            Ce ti-a lasat impresia ca base este unul de pe strada? In afara de fatza si comportament? Este vorba de un fost presedinte al Romaniei, doh. La fel si ponta. Nici asta nu ar trebui sa spuna tampenii si dupa aia sa-si aleaga calitatea in care le spune: deputat, premier, pfa. Si ala, doar vorbeste ce nu ar trebui sa se faca si, ca prin minune, unii il asculta si voteaza cum trebuie la imunitate. ce ti-e si cu vorbele astea dar, mai ales, ce tie si cu diferenta intre un oarecare de pe strada si oameni care pot influenta cu VORBA, data fiind pozitia. Iti este atat de greu sa vezi diferenta? Incerci macar sau este mult prea mult pentru tine?
            • 0 (0 voturi)    
              Nu ai inteles (Joi, 4 iunie 2015, 14:45)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              De fapt ai putea avea dreptate, dar asta ar insemna ca majoritatea romanilor (mai ales cei in anumite functii) nu au coloana vertebrala. Ceea ce am vrut sa spun e ca unul ca basescu, ponta (daca tot ai adus vorba - desi ponta e inca prim ministru asa ca e discutabil) pot sa-mi zica orice, ca nu ii voi asculta, no voi face ce zic ei decat daca si eu sunt de acord si sunt convins ca e bine. Altfel, nu ascult DECAT de sefii mei, iar daca e cazul mai vreau si ordin scris cum se spune, daca imi cer ceva cu care eu nu sunt de acord ca e bine sau cu atat mai mult daca e ilegal. Caz in care pot sa nu fac chiar daca mi se da in scris! Asa ca Basescu, care acum e un nimeni, nu poate sa-mi dicteze nimic.
      • +11 (13 voturi)    
        Go Iohannis... (Marţi, 2 iunie 2015, 22:44)

        Lea [anonim] i-a raspuns lui LiviuX

        ...where?
  • +40 (48 voturi)    
    Si cu presedintele... (Marţi, 2 iunie 2015, 20:25)

    Benny [anonim]

    Si tot mai usor de lucrat cu un asemenea presedinte...
    • +7 (17 voturi)    
      Te rog sa-ti vezi de ale tale si sa nu te ... (Miercuri, 3 iunie 2015, 3:40)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui Benny

      ...mai legi de presedintele nostru. Inca mai trudeste la primul lucru promis ca-l va face daca va ajunge presedinte: sa renunte la imunitate...Pai nu?..
  • +51 (65 voturi)    
    nu te deranja Klaus, culca-te la loc (Marţi, 2 iunie 2015, 20:31)

    mnicku [utilizator]

    relax , iti strici bunatate de bioritm.

    dupa razboi apari si tu viteaz, ca mos Teaca.
    • +2 (2 voturi)    
      lasa-l (Miercuri, 3 iunie 2015, 14:09)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      domne,poate o sa mai scrie o carte despre...

      fun fact:deschizand pagina mousul a ramas pe imaginea maretului palton;bineinteles o clespsidra a aparut in dreptul capului DORMIEI sale.
      deh,se incarca pagina greu
  • +40 (56 voturi)    
    .... sugestie .... (Marţi, 2 iunie 2015, 20:32)

    cbogdan [utilizator]

    Dl Presedinte IOHANNIS ar trebui sa ceara un schimb de experienta D-lui Presedinte BASESCU. Poate economisim ceva timp acum cand nu avem Opozitie.
    • -10 (26 voturi)    
      nu (Marţi, 2 iunie 2015, 21:51)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      ar fi si cand ai fi vrut ca basescu sa-i ceara un schimb de experienta lui ilici prin 2005.
      • -5 (7 voturi)    
        glumesti (Miercuri, 3 iunie 2015, 3:16)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        copiii de suflet, culoare politica si simtiri, se mai si razvratesc. I-a dat lectii lui ilici, ca a reusit sa inscrie PDL-ul in internationala SOCIALISTA inainta pdsr ului si le punea talpi ca sa nu intre =)))))))))
      • +3 (5 voturi)    
        noaptea mintii (Miercuri, 3 iunie 2015, 10:47)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        de unde le scoti tovarase?se-l alaturi pe matroz,cu toate bubele lui,de taica ilici e cel putin o dovada de manipulare grosolana.
        sau poate mata gandesti cu gradu' in spatele matale.are glont pe teava au ba?

        atrag atentia asupra trolilor care dau la sapa de zor in anuminte aricole.
    • +1 (1 vot)    
      Te referi la (Miercuri, 3 iunie 2015, 18:15)

      rollotoma [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      Guvernul PDL-PSD din 2009 ?
  • +39 (43 voturi)    
    Atunci (Marţi, 2 iunie 2015, 20:32)

    coseh [utilizator]

    dizolva parlamentul si organizeaza alegeri anticipate.
    • +1 (19 voturi)    
      Ca sa ce ? (Marţi, 2 iunie 2015, 22:45)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui coseh

      Ca sa iasa iar pensionarii si muncitorii la vot in numar masiv si hipsterii sa stea acasa ca "n-au cu cine vota, toti fura" ?

      Alegerile anticipate nu rezolva nimic.

      De fapt, nimic nu rezolva ceva in bine, ar trebui sa iasa la vot vreo 15 milioane de romani (80%) din care macar vreo 8 sa voteze cu un partid care deocamdata nu exista.

      Mergeti inapoi la somn.
  • +30 (40 voturi)    
    C-am târziu. (Marţi, 2 iunie 2015, 20:34)

    vali47 [utilizator]

    Noi spunem din 16 Noiembrie că Johannis nu va putea lucra cu acest Guvern și Parlament.Între timp lui Ponta i-a trecut frica și este tot mai impertinent șantajând parlamentarii și făcându-i să voteze cu PSD.Joacă cartea USL pentru-că PNL nu se dezice clar de PSD și USL și de furtul la referendum.Votul este una,furtul este alta,dar Ponta îi bagă în aceiași oală pe toți și PNL acceptă să fie făcut hoț de către Ponta.
    • +5 (15 voturi)    
      Altii au spus-o, dinainte de 16 noiembrie,.. (Miercuri, 3 iunie 2015, 3:31)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      ...ca daca va iesi Iohannis presedinte, nu va putea lucra cu acest Guvern. N-ati vrut sa-i ascultati...
      • +7 (9 voturi)    
        EU 74 ..... (Miercuri, 3 iunie 2015, 7:53)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui EU-74-RON

        ...hai ca-i dres-o, daca cistiga nulitatea de prim ministru, era mai bine?
  • +23 (27 voturi)    
    Se poate transa foarte rapid (Marţi, 2 iunie 2015, 20:43)

    Koczka Gyorgy [anonim]

    Daca veti risca o suspendare cu referendum pentru demitere. Nu mai asteptati pana la alegerile parlamentare din 2016 pentru ca pana atunci veti pierde sprijinul popular iar PNL-ul va fi muci. Boala lunga moarte sigura.
  • -14 (28 voturi)    
    mai incetati cu USL-ul (Marţi, 2 iunie 2015, 20:44)

    despre PNL [anonim]

    azi s-a vazut clar ca nu mai exista nici un USL toti PNL-istii au votat sa-l retina pe Sova, asa ca mai taceti din gura cu blat, ce blat, deocamdata e blat Basescu - Ponta anti-justitie.
  • +25 (37 voturi)    
    cam prea tarziu spus lucrul asta (Marţi, 2 iunie 2015, 20:46)

    toto [anonim]

    a doua zi dupa alegeri, cu oamenii in strada si cu valul de simpatie pe care era Johannis, putea executa politic psd-ul. din pacate n-a stiut s-o faca.
    astazi e tarziu, mult prea tarziu. oamenii nu mai sunt in strada si nici nu vor iesi pentru votul in cazul sova. iar strada e singurul lucru de care se tem in mod real nemernicii astia.
    stiu, nu era procedura constitutionala necesara prin care sa se faca asta. asa e, numai ca nici ei nu au avut-o in cazul sova si totusi au facut-o... mai mult decat atat, o declara perfect legala si cu siguranta exista destui care chiar ii cred.
    din pacate cu armata nemernicilor din parlament daca nu fortezi limitele (asa cum a facut-o permanent Basescu) nu faci decat sa sfarsesti ca sarmanul Miluta. nu e un lucru care sa-mi faca placere sa-l spun dar, din pacate, e trista realitate.
    • +6 (12 voturi)    
      Stimate domn, (Marţi, 2 iunie 2015, 22:52)

      MVSorin [utilizator] i-a raspuns lui toto

      "Cu oamenii in strada" sa preiei puterea fara alegeri corecte e o abdicare de la democratia elementara, ceea ce ar fi dat apa la moara zvonerilor rusi care ne vorbesc de rau prin UE ca nu meritam sa fim primiti ca membri.
      Sa asteptam atunci ca majoritatea actuala sa scada prin mijloace naturale. A propos, care e media de varsta in PSD fata de cei ce nu fac parte din guvern? (nu am folosit cuvantul opozitie)
      • +4 (4 voturi)    
        Aveti impresia.. (Miercuri, 3 iunie 2015, 11:32)

        luiz [anonim] i-a raspuns lui MVSorin

        ca adunaturii de hoti din Senat si Parlament i-a pasat vreo clipa de principii democratice si de zvonurile care au ajuns pe la urechile diverselor ambasade sau organisme politice internationale atunci cand au calcat in picioare totul ca sa-si apere penalii ? Atunci noua, celor care avem pretentia sa ne reprezinte si constatam ca nu o fac, de ce ne-ar pasa? S-ai lasam tot Celui de Sus sarcina sa-i duca si sa ne rezolve "problema", in timp ce noi ne dormim linistiti somnul?
  • +11 (19 voturi)    
    universitate? (Marţi, 2 iunie 2015, 20:49)

    ics [anonim]

    ... vine cineva in seara asta?
    • -1 (7 voturi)    
      Cand ajungi acolo, sa ma strigi si... (Miercuri, 3 iunie 2015, 3:33)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui ics

      ...vin!
  • +27 (31 voturi)    
    Atât...? (Marţi, 2 iunie 2015, 20:54)

    marki [utilizator]

    Ne exprimăm regretul și... gata, domnule Președinte? Mergem la culcare liniștit? Ne-am făcut datoria de mediator între puterile statului?
    Trai și berechet, fraților, în Parlament! Păi cum să nu zburde penalii din lege-n lege, croindu-le, ajustându-le, „îmblânzindu-le”, după cum le cer interesele de haită?
    • +5 (11 voturi)    
      Te rog sa-mi permiti: Erata: nu ... (Miercuri, 3 iunie 2015, 3:36)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui marki

      ... ,,mediator'' ci ,,meditator''. Din medieri nu se pot face bani pentru cumparat case, pe cand din meditatii ....
  • +20 (28 voturi)    
    Parlamentul trebuie dizolvat (Marţi, 2 iunie 2015, 20:59)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Sunt numai hoti in parlament.
  • +32 (36 voturi)    
    Pe Facebook??? (Marţi, 2 iunie 2015, 21:01)

    aladdin [utilizator]

    Iarasi? De ce nu de la tribuna prezidentiala? Transmis in direct, pe majoritatea posturilor TV? Adica, ne facem ca protestam, dar nu prea zgomotos ca sa nu suparam parlamentarii?
  • +22 (22 voturi)    
    Ultima solutie, (Marţi, 2 iunie 2015, 21:10)

    SISKA [anonim]

    inc-o revolutie ! Dar cu cine ?
  • +28 (30 voturi)    
    Domnule Presedinte, (Marţi, 2 iunie 2015, 21:20)

    Anna O. [utilizator]

    in 16 noiembrie am fost in carje sa va votez si eram gata sa le folosesc pe post de arma alba, daca ar fi indraznit cineva sa ma impiedice.
    Eu acum merg in doua picioare. Dvs.?
    • +1 (9 voturi)    
      :))) (Marţi, 2 iunie 2015, 22:42)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Anna O.

      Cine te pune sa ai vot pro? Mai crezi in mos craciun? Se putea vota si doar anti-pnta, cu acelasi rezultat si dezamagire deloc ;)
      • +5 (5 voturi)    
        Corect! (Miercuri, 3 iunie 2015, 8:53)

        Anna O. [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Dar efortul pe care l-am facut trebuia sustinut si de alimentarea unui ideal!
        Sper sa nu uit asta data viitoare cand voi vota, ca de 25 de ani il tot asteptam pe ala care sa merite si eforturi si entuziasm...
        • 0 (4 voturi)    
          Pastreaza carjele! E posibil sa mai ai... (Miercuri, 3 iunie 2015, 9:55)

          EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui Anna O.

          ...nevoie de ele. Spinarea celui care te-a dezamagit trebuie indreptata...bineinteles la figurat...uite, cu ele, de pilda, poti scrie o carte: Primul pas...in carje...Pas cu pas ..in carje...Al o miilea pas...samd...In felul asta reclama HN o ai asigurata...te asigur ca le plac cartile de genul asta...
        • +1 (1 vot)    
          eh... (Joi, 4 iunie 2015, 4:18)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Anna O.

          Eu intotdeuna stiu impotriva cui, ca de avut cu cine, nu am. Tura asta a fost anti-ponta. Tura viitoare, ramane de vazut in functie de nesimtirea fiecaruia...
  • +13 (19 voturi)    
    Mai terminati-o cu dizolvarea parlamentului (Marţi, 2 iunie 2015, 21:37)

    LiviuX [utilizator]

    NU SE POATE! Nu va dati seama ca "republica prezidentiala" era o magarie, praf in ochi? Ca de fapt e republica CLAR PARLAMENTARA!! Cum poate fi dizolvat parlamentul? NU SE POATE! Doar daca nu e in stare sa aleaga un prim-ministru (si asta de doua ori, ceea ce nu e cazul). ATAT! parlamentul e de fapt cel atotputernic, poate suspenda presedintele sau demite guvernul, si dupa cum se vede acum, e mai tare si decat justitia. NICI Presedintele, NICI guvernul (si NICI justitia dupa cum se vede), NU AU NICI O PUTERE ASUPRA parlamentului!!!
    • +12 (16 voturi)    
      Nu este asa ! (Miercuri, 3 iunie 2015, 1:06)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Poporul este suveran. Si isi exprima suveranitatea prin Referendum . Johannis poate initia un referendum pentru dizolvarea acestui parlament. Si daca poporul se exprima pentru dizolvare se face dizolvare si alegeri anticipate.
      • +8 (12 voturi)    
        ... (Miercuri, 3 iunie 2015, 5:29)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

        la fel ca referendumul pentru reducerea numarului de parlamentari din 2009 perfect valid si legitim?
      • 0 (6 voturi)    
        Asa, si ? (Miercuri, 3 iunie 2015, 6:52)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Iar la alegeri vor fi votati exact aceiasi oameni.

        Sunt aceeasi partide ca atunci, cu aceiasi oameni.

        De ce vrei anticipate, ca nu inteleg ?
        • +4 (6 voturi)    
          Te vei mira (Miercuri, 3 iunie 2015, 10:15)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          sa vezi ce multi oameni noi apar. In noile partide. Un exemplu doar, M10.
          • +2 (4 voturi)    
            Fii serios (Miercuri, 3 iunie 2015, 18:05)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            M10 s-a transformat intr-o magarie absoluta, de cand au plecat Politeanu si ceilalti oameni care creasera partidul.

            Acum au ramas doar jigodiile, s-a dat liber la aliante cu restul partidelor, poate sa devina membru oricine, nu mai exista conditii de integritate, etc.
  • +13 (15 voturi)    
    opinie (Marţi, 2 iunie 2015, 21:45)

    stefan [anonim]

    Adica cum? Curat constitutional , dar umflati-l? Mergem pe varianta asta sau unde-i lege nu-i tocmeala! Avem probe corecte, clare nu au legatura cu imunitatea parlamentara umflati-l. DIXIT. Cum in Italia se poate ca sa fie chemat la bara de catre un simplu judecator, ar zice lumea obscur, dar legal, in timpul legislaturii chiar si presedintele .
  • +10 (18 voturi)    
    Bravo KiWI ! Olario ! Mai fa o vizita si lasa-ne. (Marţi, 2 iunie 2015, 21:50)

    Plagarus [utilizator]

    Menuetul este de tine si de ''prima " doamna.

    Iohannis a fost subiectul unei intrebari la varianta nemteasca a celebrului concurs "Vrei sa fii milionar", difuzat de postul RTL
    Concurentul a trebuit sa raspunda la o intrebare de 16.000 de euro, aceasta fiind: "Klaus Iohannis este presedintele...".
    Variantele de raspuns au fost:
    a. Clubului de fotbal Bayern Munchen
    b. Bundesrat-ului (Consiliul Federal)
    c. Romaniei
    d. Statiei Spatiale Internationale
    Se pare, insa, ca participantul la concurs nu a stiut sa raspunda la intrebare si a avut nevoie de ajutorul publicului pentru a trece cu brio peste acest moment.
  • +22 (26 voturi)    
    Asta da presedinte (Marţi, 2 iunie 2015, 22:11)

    Koko [anonim]

    Din spatele tastaturii e simplu de comentat comentat. Halal presedinte, jenibil e putin sous. E de-a dreptul scarbos
    • -8 (12 voturi)    
      pai (Marţi, 2 iunie 2015, 22:21)

      harald [anonim] i-a raspuns lui Koko

      halal esti tu si toti care gandesc ca tine...ce vrei sa faca suntem cumva in Belarus ? habar nu ai pe ce lume traiesti, eu v-as lua dreptul la vot la toti astia care gandesc ca tine si v-as deporta in africa prin Zimbawe undeva in dictatura.
      • 0 (4 voturi)    
        Eeeee...uite asa, vezi? Asta da democratie ... (Miercuri, 3 iunie 2015, 6:42)

        EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui harald

        ...si stat de drept....Nu vrei sa candidezi la anu'? Sigur te votez...
  • +5 (7 voturi)    
    Daaa? (Marţi, 2 iunie 2015, 22:20)

    solar [utilizator]

    Sa-l schimbe daca e instare !! Doar are la indemana partidul care si -la construit singur. Cu... truda si sudoare !
    • +2 (6 voturi)    
      Si cu un singur... (Miercuri, 3 iunie 2015, 6:43)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui solar

      ...pas....deocamdata...
  • -3 (5 voturi)    
    ? (Marţi, 2 iunie 2015, 22:25)

    Gigi Kent [utilizator]

    Ce va mai place cenzura!
    • +1 (3 voturi)    
      Nu-i de la cenzura, ci de la ... (Miercuri, 3 iunie 2015, 6:44)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ... propriile convingeri... Sau de la Stapanire?...
  • -5 (9 voturi)    
    comentariu (Marţi, 2 iunie 2015, 22:34)

    socrate [anonim]

    Presedintele sa-si vada de atributiile lui. Pana la urma Parlamentul e institutia suprema in stat. Orice comentariu e de prisos...
  • +17 (19 voturi)    
    Asa, si?! (Marţi, 2 iunie 2015, 23:19)

    Gheo [anonim]

    Bun, e frumos cu textele pe Facebook, lumea e in extaz deja. Dar concret, domnule Presedinte, concret ce aveti de gand sa faceti?

    Ne gandim la o dizolvare a parlamentului? La alegeri anticipate? La alte solutii?

    Pentru ca mandatul dumneavoastra incepe sa semene cu ideea 'cainii latra, ursul merge'. Dumneavoastra cu textele pe Facebook, baietii rosii cu smechereala.

    Deci, concret facem ceva sau ramanem doar la texte pe Facebook?
    • +3 (5 voturi)    
      Din cate ne-a spus, concret, primul ... (Miercuri, 3 iunie 2015, 6:46)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui Gheo

      ...lucru pe care- va face ( il va face bine), va fi sa renunte la imunitatea de Presedinte....Cel putin asa a promis...Cum? A facut deja un pas? Poker-Pas? Ei, nu-i nimic, poate la al doilea...
  • +4 (6 voturi)    
    1/2 Like (Marţi, 2 iunie 2015, 23:21)

    CosmiN [anonim]

    Prima jumatate de "like" o are Klaus de la mine acum, de la inceputul mandatului.
    Nu stiu exact cum functioneaza, dar dupa ce parlamentul isi voteaza schimbarea aia din lege cu "suspiciuni", nu cumva Klaus tre' s-o promulge? Si daca da, o poata respinge o data, iar daca parlamentul insista, a doua oara cand o primeste, ori o promulga, ori dizolva parlamentul. Nu? Nu sunt sigur 100% ca asa se procedeaza. Dar daca da, ar fi o ocazie f. buna ca sa dizolve parlamentul! Si daca l-ar suspenda pt asta, la referendum ar castiga, pt ca lumea l-ar considera un fel de erou in lupta cu parlamentarii corupti care se acopera unul pe altul...
    Daca nu asta procedura... astept corecturi.
    • +1 (5 voturi)    
      Cine crezi tu ca, dupa ce ti-a citit ... (Miercuri, 3 iunie 2015, 6:49)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui CosmiN

      ...postarea, isi mai raceste tastatura de pomana... Aaaa...tu esti unul dintre intelectualii votanti...scuze... mii de scuze....
  • +14 (14 voturi)    
    Eheee (Miercuri, 3 iunie 2015, 0:07)

    Airwaves [utilizator]

    Hai la culcare... Tara asta e blestemata... Am ajuns sa fim "condusi" de pe feisbuc. Maine poimaine se da o lege sa ne mutam cu totii in Second Life, ca e mai simplu.
  • +6 (8 voturi)    
    Ce poate.. (Miercuri, 3 iunie 2015, 0:10)

    MyGame [utilizator]

    Toti acuzati presedintele dar nu parlamentul. Toti acuzati dar nu veniti cu solutii ( aia cu dizolvarea parlamentului este o tampenie, nu are baza legala). Ce poate sa faca presedintele cu un PNL slab, care astazi a votat impotriva dar in general tace si face blat?
    Eu am o solutie, dar nu eu pot sa fac asta, am alt job, nu sunt politician: un nou partid. Cu personalitati credibile si nu manjite de mizeria de pana acum. Este loc in piata mai mult ca niciodata.
    • +2 (6 voturi)    
      O solutie de ... (Miercuri, 3 iunie 2015, 6:50)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui MyGame

      ...omorat gandacii crezi c-ar fi buna?....
  • +6 (6 voturi)    
    Ne lamentam ? (Miercuri, 3 iunie 2015, 6:18)

    dana_s [anonim]

    Asa. Si ? Ce e de facut ?
    O lege clara de accedere in Parlament: doar profesionisti, in stare sa inteleaga societatea in ansamblul ei si sa faca legi, putine dar bune.
    Fara penali, fara rubedenii.
    Parlamentul nu trebuie sa fie o mediana a cetatenilor. Parlamentul trebuie sa fie "mintea care gandeste". Cat mai clara si desteapta cu putinta. Guvernul - creierul care pune in practica. Serviciile - cerebelul care asigura echilibrul. Cu toate, in favoarea sanatatii intregului organism, care este societatea romaneasca.
    • +2 (2 voturi)    
      Cine.. (Miercuri, 3 iunie 2015, 11:41)

      luiz [anonim] i-a raspuns lui dana_s

      ..sa vina cu initiativa unei astfel de legi ? Clasa politica actuala are nevoie de o astfel de lege ?
  • +8 (8 voturi)    
    impotenta politica (Miercuri, 3 iunie 2015, 7:35)

    adrian [anonim]

    Din pacate , domnia Sa Presedintele Klaus Iohannis , dovedeste ,iertati-mi expresia o "impotenta politica " in relatia cu VV Ponta. La fel si PNL -ul nu are nici o putere de decizie in fata majoritatii din Guvern, format din corupti, penali, mafioti , proxeneti, escroci , imorali , lacomi de putere si averi inclusiv mincinosi si batjocoritori.
    Romania dupa alegerea d-nului Iohannis s-a imbatat cu apa rece , si de la dorinta de a-l indeparta pe VV Ponta ....s-a ales praful . Dormi linistit Romane ! Presedentia , Guvernul si pseudo-Opozitia are grija de tine , oriunde ai fi :
  • -2 (6 voturi)    
    Ce ti-e si cu nemtii astia ! (Miercuri, 3 iunie 2015, 8:34)

    onose nicusor [anonim]

    Ce poate sa spuna acest presedite de mucava, fara opinii personale si fara cultura politica. Este un neavanit intr-o funcie care il depaseste mintal. Se crede pe mosia cu cele sase case si in afara ca in trei luni a cheltuit benii alocati pentru un an, nu a facut nimic. Il doare ca Sova nu poate fi arestat asa cum cere DNA-ul. Mai iohannis nu stii ca procesul impotriva lui Sova poate incepe oricand doresc muschii acestei justitii plina de incompetenti mincinosi si corupti ? Te intreb ca cetatea al acestei tati se care o "pastoresti" de ce nu condami actele de justitie abuzive si nedrepte din ultimii zece alu ? En nu sunt de acord ca banii pe care ii dau la bugetul de stat sa fie folociti pentru a acoperi eventualele despagubiri ale celor abuzati de cei pusi la IICJ so DNA de basescu. Se vede ca esti de acelasi calapod ca si impostorul care i-si bate joc de tine chiar si acum. Daca vrei guvernul tau, dute la coltul palatului unde "muncesti" batand mingea de tenis la perete si cumparati unul.
  • +10 (12 voturi)    
    De abia acum va-ti prins . . . (Miercuri, 3 iunie 2015, 8:43)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . Domnule Presedinte? Sper ca acum va dati seama cat de greu I-a fost Presedintelui Basescu sa lucreze cu acesti penali, pe care vai, vai vai I-ati ajutat din plin punand umarul la operatiunea de demitere frauduloasa a lui. Mai faceti vreo doua declaratii din acestea si veti vedea cum va sta cel putin o luna la Cotroceni monsieur Moliceanu. Zic cel putin o luna, pentru ca doar sila poporului fata de acest parlament va mai poate scapa de demitere in caz de referendum, pentru ca dragostea pe care ati avut-o din partea lui, atunci cand ati fost ales, ati cam pierdut-o! dar daca sunteti cuminte si veti lucre cu Ponta doar institutional poate ca va terminati mandatul. Va cumpara si avion, va face rost si de vizite prin Vanuatu sau Madagascar, in general veti avea parte de dolce vita. Stiti deviza mafiei italiene (care in treacat fie spus in ce priveste afacerile in care se implica juca la pitici in comparatie cu a noastra, doar la violenta o intrecea. Dar nu e timpul pierdut) Cine e orb e surd si tace o suta de ani traieste in pace!
  • +10 (10 voturi)    
    vorbe in vant (Miercuri, 3 iunie 2015, 8:45)

    cobra [anonim]

    Nici ca le pasa la PSD-isti de balmajeala asta scrisa de Mihalache.....Dezamagire totala!
  • +3 (3 voturi)    
    Pamatuf (Miercuri, 3 iunie 2015, 9:01)

    tepevoda [anonim]

    Vorba lui Banciu "un pamatuf". O tara unde politiceni se rafuiesc intre ei folosind justitia pentru a trimite pe unui la beciul domnesc pentru a se pune pe ei in fruntea bucatelor. Unde a castigat Iohannis procesul cu ANI? Cumva la institutia unde conduce madam Lavinia? E omu dator ce sa faci. O gasca care sugruma tara toti de la stanga la dreapta impreuna cu justitia lui peste afumat . De ce nu il trimite pe Sova in judecata si in citeva luni va face apelul din beciul domnesc nu din liberate. De cand a inceput scandalul cu Sova cred ca se puteau judeca deja 2 -3 termene dar noi ne facem ca muncim spun aia de la DNA aia de la senat se fac ca voteaza si uite prostime vede circ ca doar vine perioada concediilor la judecatorii si se va judeca pe Sova asa prin toamna daca astia au dosarul pregatit daca nu poate la primavera.
  • +8 (8 voturi)    
    Asta-i pretul formarii USL lui (Miercuri, 3 iunie 2015, 9:25)

    andreesanu [utilizator]

    Urmarile traseismului politic,ale formarii USL,ale curvasariei politice se vad azi cand s-a CRONICIZAT
    PROSTITUTIA POLITICA !!!.
  • 0 (0 voturi)    
    Dan Sova (Miercuri, 3 iunie 2015, 18:39)

    ipu [anonim]

    Tare mi-e teama ca Domnul Iohanis sa nu se declare al sfarsitul mandatului ]nvins de SRI cum a fost domnul Constantinescu invins de securitate. Degringolada din PNL a dus la pierderea controlului oferit de alegerea domnului Iohanis, perioada in care poilatia satul[ de corupti i/ar fi sustinut. Trebuia sa se mearga pe entuziasmul creat de generația facebook care acum a devenit dezamagita.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu cred ca e... (Miercuri, 3 iunie 2015, 21:20)

    Gigi Kent [utilizator]

    E la mintea cocosului ca nu poti impune un vot. La fel cum nu poti impune cuiva sa semneze ceva. Cred ca tot "scandalul" asta cu miza mica (arestarea preventiva lui X) e unul pur politicianist pentru niscai voturi. Sunt 1000 de tantalai pe FB.com sau pe HN.ro care se enerveaza ca nu se voteaza cum vor ei ... hop si nea Ion (Iohannis) ca si el e om ca musca in lapte sa il vada poporul ca dai si lupta de la '48 pentru coledzi carevasazica neicusorule.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri