Autoritatea Nationala pentru Turism vrea sa plateasca aproape 4 milioane euro pentru promovarea turismului romanesc in presa germana

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 decembrie 2013, 14:16 Actualitate | Esenţial

Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) va organiza o licitatie pentru a desemna o agentie care sa gestioneze o campanie media in valoare de maxim 3,9 milioane de euro, care se va desfasura in presa germana in perioada martie 2014 - mai 2015.

Bugetul disponibil pentru campania media este de 3,913 milioane de euro, dintre care pentru reclamele la televiziune sunt alocati 1,957 milioane de euro si pentru presa scrisa 1,956 milioane de euro, potrivit unui anunt publicat de autoritate, citat de Mediafax.

Alocarea bugetului destinat promovarii TV se va face pentru trei posturi TV din Germania, dintre care doua generaliste si unul cu profil de turism.

Pentru presa scrisa, bugetul alocat se va imparti intre doua ziare cu circulatie importanta, trei publicatii specializate in turism si trei reviste generaliste.

Agentia care va gestiona proiectul trebuie sa aloce cel putin un reprezentant pentru implementarea si urmarirea desfasurarii proiectului. Acesta trebuie sa faca dovada ca are minim trei ani de experienta in domeniu.

Este obligatorie prezentarea de catre participantii la licitatie a unui acord scris sau a unei conventii scrise stabilite intre ofertant si posturile TV, respectiv publicatia propusa de ofertant, cu privire la respectarea planului media prezentat in oferta tehnica, precum si a conditiilor financiare ofertate. Va castiga oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, potrivit ANT.

Autoritatea Nationala de Turism are disponibili pentru promovarea turismului romanesc in urmatorii doi ani aproximativ 55 de milioane de euro, fonduri europene.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

216 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    buna initiativa, dar... (Sâmbătă, 14 decembrie 2013, 20:24)

    KiMBO [utilizator]

    Oare nu pun caruta in fata boilor? Noi nu avem infrastructura, nu avem personal calificat si multe altele, dar ne facem reclama! Cu banii aceia ar putea infiinta centre de pregatire a personalului din turism pentru ca strainii sa beneficieze macar de asta.
  • 0 (0 voturi)    
    bine (Sâmbătă, 14 decembrie 2013, 22:19)

    ViorelRosca [anonim]

    Si ce o mai criticau pe Elena Udrea cand a facut si ea acelasi lucru in Franta. Nu mai stiu care era suma.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi