Reactia lui Victor Ponta dupa decizia de plagiat: Decizia este politica. Este o comisie ad-hoc facuta special pentru mine

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 20 iulie 2012, 12:57 Actualitate | Esenţial

Premierul Victor Ponta a declarat, vineri, pentru agentia Mediafax, ca decizia Comisiei de etica a Universitatii Bucuresti, pe care a calificat-o drept "comisie ad-hoc" special pentru el, este "politica" si ca singura hotarare recunoscuta este cea a Autoritatii Nationale de Cercetare Stiintifica (ANCS).

 "Potrivit Legii educatiei facuta de domnul Funeriu, singura decizie recunoscuta este cea a Autoritatii Nationale de Cercetare Stiintifica, ANCS. Acea comisie s-a pronuntat definitiv, ieri, si decizia ei arata ca nu exista plagiat. Facultatea de Drept a refuzat sa incalce legea, iar ce se decide azi este o decizie politica, dovada ca nu am fost chemat niciodata sa-mi exprim un punct de vedere. Atentie! Este singura data cand nu am fost chemat, iar aceasta comisie nu a functionat pana acum niciodata. Este o comisie ad-hoc facuta special pentru mine", a spus premierul Victor Ponta.

Comisia de Etica a Universitatii din Bucuresti (UB) a hotarat ca Victor Ponta a plagiat in teza de doctorat, o treime din lucrare fiind copiata, "prin preluarea integrala de blocuri de text, de randuri sau prin inversarea unor blocuri de text in raport cu sursele".

"Comisia isi exprima cu aceasta ocazie serioase dubii privind calitatea actului de coordonare stiintifica in cazul analizat", se arata in raportul Comisiei de Etica.

Titlul de doctor in Stiinte Juridice, domeniul Drept, al lui Victor Ponta a fost obtinut in concordanta cu legislatia in vigoare in 2003 si calificarea de plagiat in cadrul tezei sale de doctorat nu se poate sustine, a hotarat joi Consiliul National de Etica, organism care functioneaza pe langa ANCS, subordonata Ministerului Educatiei. De altfel, si retragerea titlului de doctor tine de competenta ministerului.

"Teza de doctorat elaborata de domnul Victor Ponta si sustinuta public in anul 2003 respecta cerintele academice din acea perioada si este comparabila din punct de vedere al acestor cerinte cu alte teze de doctorat sustinute in acea perioada. Teza de doctorat are un titlu clar, dezvoltat corespunzator pe parcursul lucrarii. Tema tezei de doctorat este in domeniul de preocupare al doctorandului si al conducatorului de doctorat. Autorul tezei de doctorat a efectuat a efectuat activitatile cuprinse in planul individual de pregatire conform reglementarilor in vigoare in acea perioada (3 examene si 3 referate, toate apreciate cu calificativul foarte bine). Teza de doctorat este clar structurata, are un plan de cercetare coerent. Metodologia este in concordanta cu normele si practicile din domeniul stiintelor juridice la acea data. Cercetarea, asa cum rezulta din referatele comisiilor de sustinere, prezinta elemente de noutate si cuprinde analize pertinente. Bibliografia utilizata de autor este mentionata la sfarsitul lucrarii", se arata in raportul intocmit de trei experti in stiinte juridice, desemnati special pentru acest caz.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

15619 vizualizari

  • -71 (81 voturi)    
    legal are dreptate , moral ... (Vineri, 20 iulie 2012, 12:59)

    adrian8 [utilizator]

    nu are .

    deci legal nu e plagiat , dar din punct de vedere moral e plagiat .
    • +99 (103 voturi)    
      nici , nici (Vineri, 20 iulie 2012, 13:17)

      serbu [anonim] i-a raspuns lui adrian8

      nu are dreptate nici legal,nici moral...legal comisia universitatii care a eliberat diploma de doctor este cea indreptatita sa se pronunte, si de aici se poate sesiza parchetul. Cum poate fi o comisie universitara politica, iar o comisie a guvernului ( ministerului) apolitica? nu are sens..e absolut ilogic.
      Moral nu mai vorbim, ca acest termen nu exista pentru aceasta sleahta!
      • +78 (80 voturi)    
        extraordinar cata dreptate poti sa ai (Vineri, 20 iulie 2012, 13:31)

        asdsad [anonim] i-a raspuns lui serbu

        Cum poate fi o comisie universitara politica, iar o comisie a guvernului ( ministerului) apolitica? nu are sens..e absolut ilogic.
        MAI BINE DE ATAT NU SE POATE SPUNE
        • +33 (33 voturi)    
          2 comisii politice desfiintate direct de USL (Vineri, 20 iulie 2012, 13:50)

          da Comisia Universitatii Bucuresti cica e politica [anonim] i-a raspuns lui asdsad

          Ponta nu mai vorbeste decat pt. alegatorii USL de la tara
          numai ca aia voteaza pe bani, nici macar nu-i intereseaza ce zice el
        • +22 (22 voturi)    
          Decizie politica, fara indoiala (Vineri, 20 iulie 2012, 14:06)

          Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui asdsad

          Sa recapitulam: doua comisii similare, pe aceeasi teza dau doua verdicte la 180 de grade. Una dintre ele este clar la comanda, politica. Care? Raspunsul e la latitudinea fiecarui cititor, mai ales cand a auzit si de cateva reviste de cartier cum sunt Soimii Patriei, Luminita, Cutezatorii sau Nature.

          Deci sunt doua variante: fie comisia de la Universitate e corupta, fie cea de la Minister. Daca e cea de la Universitate, atunci diplomele eliberate de acea institutie de invatamant echivaleaza cu sulul de la baie. Daca e cea de la Minister, atunci coruptia e pana la cele mai inalte nivele si ... comisii. Deci cum alegeti: coruptie politica sau universitara - de asemenea e la latitudinea sau preferinta fiecaruia.

          Exista un singur lucru cert, pe care mi l-a remarcat un cercetator ilustru de la revista Somii Patriei: "Aceste comisii nu pot avea dreptate simultan". O remarca demna de Nature.
          • +13 (13 voturi)    
            Din pacate, pentru juristi se poate (Vineri, 20 iulie 2012, 14:32)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

            Prea multi dintre ei s-au obisnuit sa speculeze fisurile legii, dand diferite interpretari in functie de unghiul personal din care privesc. La fel cum declaratiile in fata Comisiei Europene pot fi intoarse la Bucuresti.
            Universitatea nu avea nici un interes material sa denunte plagitul, din contra. Dar ascunzandu-l devenea complice. Dezicandu-se de el, se credibilizeaza si da un exemplu societatii. Un exemplu riscant, daca e sa ne gandim cum ii trateaza noua putere pe cei care o contrazic. Ce va face societatea: va admite sa isi plece capul in fata smecheriei si a duplicitatii? Ar trebui sa fie clar ca nu e nimic de castigat de aici: acesti politruci nu pot aduce bunastare, dar in schim ne pot fura demnitatea ramasa
          • +18 (18 voturi)    
            super comentariu ... (Vineri, 20 iulie 2012, 14:41)

            Alexy2 [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

            si cred ca stim care dintre cele 2 comisii e corupta .... Apropos ... asa-zisii experti din Comisia de la Minister ar trebui sa-si dea rapid demisia - impreuna cu Copy-Paste-ul lor preferat.
            • -2 (4 voturi)    
              Doar de nonoare (Vineri, 20 iulie 2012, 15:17)

              Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Alexy2

              Cum in fisa postului Primul Ministru nu are ca cerinta PhD, nu exista nici un temei ca sa fie demis sau fortat sa isi dea demisia. Poate renunta sau i se poate retrage titlul de doctor, insa poate ramane prim ministru si asta legal.
              • +1 (1 vot)    
                Frauda (Vineri, 20 iulie 2012, 16:52)

                tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

                Frauda e frauda .. nu exista zona gri!
                De aici, cum spune englezul:

                Law makers cannot be law breakers !
                • +3 (3 voturi)    
                  @Alex (Vineri, 20 iulie 2012, 17:25)

                  bogdan192 [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

                  In Soviet Romania...
      • -1 (1 vot)    
        Ponta (Vineri, 20 iulie 2012, 17:18)

        johnesku [utilizator] i-a raspuns lui serbu

        Pleaca ... maine o sa-ti treaca !
    • +44 (44 voturi)    
      Ia de-aici si du-te: (Vineri, 20 iulie 2012, 13:24)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui adrian8

      Ponta, 22 Iunie 2012

      "Intrebat despre verificarile initiate de Universitatea Bucuresti, Victor Ponta a raspuns: "E foarte bine, pentru ca eu ieri am constatat ca nimeni nu depusese nicio sesizare la Comisa de Etica. Totul se dorea sa ramana la nivel mediatic. Eu personal am depus ieri la Ministerul Educatiei, conform legii, solicitatea mea de a fi verificata teza acuzata. Ma voi prezenta si la Facultatea de Drept, si la Comisia de Etica si la orice institutie legal abilitata, pentru a-mi sustine punctul de vedere."

      "Pe de alta parte, va spun cinstit ceea ce cred. Tot acest scandal a fost declansat de presedintele Basescu din cauza dorintei mele de a participa la Consiliul European", a mai afirmat premierul adaugand "probabil ca dupa 28 (28 iunie, data desfasurarii Consiliului European - n.r.) nu va mai exista aceeasi presiune din partea presedintelui".

      Universitatea din Bucuresti (UB) arata, vineri, intr-un comunicat de presa, ca a luat act de acuzatiile de plagiat aduse premierului Victor Ponta, referitoare la teza de doctorat sustinuta la Facultatea de Drept a Universitatii din Bucuresti, in anul 2003 astfel incat, in urma sedintei de joi a Senatului Universitatii din Bucuresti, conducerea UB a solicitat conducerii Facultatii de Drept sa-si precizeze punctul de vedere referitor la contestarea calitatii stiintifice a tezei de doctorat a premierului Victor Ponta."
    • +19 (19 voturi)    
      Ha! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:27)

      DVL [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      http://www.unibuc.ro/n/organizare/docs/2012/iul/20_12_13_58Analiza_comparativa_teza_de_doctorat_Victor_Ponta.pdf
      • +2 (2 voturi)    
        Dex (Vineri, 20 iulie 2012, 19:55)

        333 [utilizator] i-a raspuns lui DVL

        În ajutorul domnului Ponta:-

        Onoare = 1. Integritate morală, probitate, corectitudine; demnitate, cinste
    • +39 (39 voturi)    
      ******** (Vineri, 20 iulie 2012, 13:29)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Nu exista furt moral - si nici legal.
      Ai furat gaina, ai furat-o.
      Ca ai furat-o ca s-o vinzi sau ai furat-o ca sa o bagi in oala sa nu-ti moara copiii de foame, asta e treaba judecatorilor, sa iti dea o pedeapsa in functie de circumstantele atenuante.
      Dar furtul ramane furt si este intotdeauna ilegal si imoral!
      Ponta e terminat!
      • +12 (12 voturi)    
        Daca e pentru supravietuire, poate fi iertat. (Vineri, 20 iulie 2012, 14:34)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        Dar daca apoi ii mai si acuzi pe cei care te-au descoperit, asta agraveaza lucrurile
    • +36 (36 voturi)    
      adriane! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:33)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      cursul euro-leu este real si a ajuns aici din cauza pontanacului.
    • +15 (15 voturi)    
      Comisia (Vineri, 20 iulie 2012, 13:54)

      eTester [anonim] i-a raspuns lui adrian8

      Universitatea tot politic a judecat cand i-a dat diploma lui Ponta? Acum ca zic c-a plagiat nu mai e buna decizia lor? Eu am terminat Matematica pe cand domnul Preda era decan, acum vad ca face parte din aceasta comisie. Pot spune ca am incredere totala in dansul, este un adevarat om de stiinta care cu siguranta nu s-ar cobori in mizerii politice. De data asta Ponta s-a facut si mai mult de ras, cu tot cu Comisia lui de apropiati care incearca sa nege evidenta....
    • +9 (9 voturi)    
      copierea unor idei este furt (Vineri, 20 iulie 2012, 14:07)

      ada [anonim] i-a raspuns lui adrian8

      iar baietica asta de ponta are mania persecutiei. nu se poate asa ceva ca toata lumea sa aiba dom'le ceva cu el.... incredibil. a copiat, pai sa-si asume faptele. daca nu e in stare sa recunoasca ca a copiat cum va fi el in stare sa-si asume decizii pentru o tara intreaga?? adica chestiuni seriose, de viata si de moarte, nu de onoare - "care v-a sa zica ca nu o are"!!!
      • +4 (4 voturi)    
        Pai daca corespunde cerintelor din 2003 (Vineri, 20 iulie 2012, 14:56)

        kebab [utilizator] i-a raspuns lui ada

        Va dati seama ce Doctori a avut Romania inainte de 2003.
    • +1 (1 vot)    
      mai ai frati pe acasa... (Vineri, 20 iulie 2012, 15:14)

      exilatul [anonim] i-a raspuns lui adrian8

      care gindesc ca tine...nu de alta dar e lumea plina de prosti ca tine...asa ca ia l de mina pe ponta si duceti va amindoi linga bombonel...
    • 0 (0 voturi)    
      cum (Vineri, 20 iulie 2012, 16:45)

      uzu [anonim] i-a raspuns lui adrian8

      cum sa fie legal. nu exista lege care sa spuna ca nu e plagiat cand copiezi cuvant cu cuvant si pretinzi ca ai spus-o tu. asta cu legile si regulamentele sunt inventiile lor. eu am vazut cu ochii mei deci imi poate spune oricine ca nu e plagiat ca eu stiu ce am vazut.
      asa ca ...
  • +74 (74 voturi)    
    mincinosuleeeee!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:00)

    ruffus [utilizator]

    da comisia pe care ai desfiintata si ti-ai facut tu alta comisie speciala, aia cum e??? ti-ai facut tu singur o alta comisie dupa chipul si asemanarea ta, si numai pe aia o respecti!!! sa iti fie rusine!!! rusine surine rusine!!!! mincinosule!!!
  • +47 (47 voturi)    
    Las-o (Vineri, 20 iulie 2012, 13:00)

    Adrian1 [utilizator]

    Las-o mah ca macane...
  • +59 (59 voturi)    
    esti patetic frate (Vineri, 20 iulie 2012, 13:00)

    dandra [utilizator]

    demisia!!!!!!!!
  • +32 (32 voturi)    
    lol (Vineri, 20 iulie 2012, 13:01)

    gigi [anonim]

    el oh el
  • +53 (53 voturi)    
    Căcăciosule! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:02)

    Tibi. [utilizator]

    atat am avut de spus
  • +64 (66 voturi)    
    ma insel eu (Vineri, 20 iulie 2012, 13:03)

    ws [utilizator]

    sau chiar retardatul prim ministru a cerut unibuc sa se pronunte asupra tezei lui?

    victore, ceasul continua sa ticaie, tic-tac-tic-tac, te prinde 29 iulie?

    ws
    • -27 (27 voturi)    
      te inseli : (Vineri, 20 iulie 2012, 13:20)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui ws

      "UB nu a dorit sa prelungeasca nepermis de mult un raspuns legat de autosesizarea in cazul tezei de doctorat a domnului Ponta"

      de aici vin toate argumentele "politice" .

      in cazul procurorului general al romaniei , nu sa autosesizat nici o comisie ...

      orice comisie formata pe loc si care se autosesizeaza nu are putere de decizie publica .
      • +21 (21 voturi)    
        Mai sa fie (Vineri, 20 iulie 2012, 13:45)

        catri81 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        iaca un postac atent la nuante.....esti din elita lui Socaciu?(aia care are dreptul ,ea si numai ea sa voteze).Aperi un hot esti si tu la fel. Punct.
      • +8 (8 voturi)    
        Fumigene cu mult fum (Vineri, 20 iulie 2012, 14:53)

        morometu [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        De ce oare un sustinator usl-inos trebuie sa aiba intotdeauna probleme de gandire, de intelegere, de logica,de gramatica? Neicusorule, daca te-ai fi informat ai fi vazut pe site-ul ANCS-ului legile in baza carora functioneaza si are reglementate atributiile.
        Ai fi citit urmatoarele:Consiliul Național de Etică a Cercetării Ştiinţifice, Dezvoltării Tehnologice şi Inovării este un consiliu consultativ de nivel naţional, fără personalitate juridică, care îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu prevederile Legii educației naționale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare şi ale Legii 206/2004 privind buna conduită în cercetarea ştiințifică, dezvoltarea tehnologică şi inovare, cu modificările şi completările ulterioare.
        Ori noi aici discutam despre o DIPLOMA acordata de o Institutie de invatamant superior si despre o LUCRARE in baza careia a fost acordat un titlu si nu despre o activitate de cercetare stiintifica sau o inovatie.
        Sesizezi diferenta dintre un mar si o para???
        • +4 (4 voturi)    
          Corect! (Vineri, 20 iulie 2012, 16:52)

          serar [anonim] i-a raspuns lui morometu

          Ponta si-a facut praf cariera politica in mai putin de 2 luni :)))
          • +2 (2 voturi)    
            ce-i drept (Vineri, 20 iulie 2012, 17:42)

            dj [utilizator] i-a raspuns lui serar

            e o performanta!
          • +1 (1 vot)    
            Da (Vineri, 20 iulie 2012, 18:14)

            morometu [utilizator] i-a raspuns lui serar

            Dar cum reusim sa-l facem sa constientizeze acest lucru?
  • +54 (54 voturi)    
    ... (Vineri, 20 iulie 2012, 13:03)

    msk [anonim]

    deja mi-e greatza de Ponta asta !
  • +58 (58 voturi)    
    Bai , hotule ......... (Vineri, 20 iulie 2012, 13:03)

    Thor [anonim]

    ... pe cine dracu` prostesti tu , mincinos plagiator ?
    Hai siktir , disperatule , deja locul tau este la groapa de gunoi !
    • +14 (16 voturi)    
      Cine sapa groapa altuia cade singur in ea! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:23)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Thor

      Asta-i mentalitatea romaneasca dupa care se va vota la referendum!
  • +49 (49 voturi)    
    daca (Vineri, 20 iulie 2012, 13:03)

    mos ion roata [utilizator]

    premierul ar avea putin bun simt ar recunoaste plagiatul si ar da din nou examenul de doctorat cu toate etapele si astfel ar spala putin rusinea dar nu cred ca e cazul
    • +3 (3 voturi)    
      nu-ti dau dreptate; (Vineri, 20 iulie 2012, 15:31)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      nu trebuie sa mai aiba dreptul sa-si dea din nou doctoratul.
  • +46 (46 voturi)    
    Da, bre, asa e cum zici tu. (Vineri, 20 iulie 2012, 13:03)

    maxi rodrigues [utilizator]

    Si aia de ieri era o comisie apolitica, ne ad-hoc si nefacuta special pentru tine, care a luat decizia corecta.
  • +58 (58 voturi)    
    Parca am mai auzit... (Vineri, 20 iulie 2012, 13:04)

    NicolaeA [utilizator]

    "Nu raspund decat in fata Marii Adunari Nationale" !
    • +11 (11 voturi)    
      Subscriu. (Vineri, 20 iulie 2012, 14:20)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      Am cautat sa nu mi-o ia cineva inaite.

      Dar nu port pica...

      "Nu raspund decat in fata Marii Adunari Nationale" !

      Nicolae C. in "Ultimul zambet"
    • +4 (4 voturi)    
      Nu-i de gluma (Vineri, 20 iulie 2012, 15:00)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      Chiar nu suntem prea departe de aceasta situatie...
  • -17 (49 voturi)    
    Înscenare (Vineri, 20 iulie 2012, 13:04)

    postac [anonim]

    Este o înscenare grosolana. Sper că ești fericit, Băsescu !
    • +24 (24 voturi)    
      Hehe (Vineri, 20 iulie 2012, 13:20)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui postac

      Astia au coborat atat de jos nivelul controverselor incat e imposibil sa mai faci ironii fine fara sa iei minusuri ...
    • +12 (14 voturi)    
      2 neuroni (Vineri, 20 iulie 2012, 13:25)

      vvvali [utilizator] i-a raspuns lui postac

      @ postacule - cred ca ai 2 neuroni - unul e de fapt a lu' Ponta si celalalt nu te ajuta...deloc!!!
    • +17 (19 voturi)    
      Ce-mi place asta cu inscenarea!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:26)

      StefaNv [anonim] i-a raspuns lui postac

      Frate,


      sper ca ai primit bani pentru postarea asta. Altfel, nu pot sa cred ca cineva poate fi atat de idiot incat sa scrie asta din convingere.
    • +6 (6 voturi)    
      ce minte de postaci ... (Vineri, 20 iulie 2012, 14:13)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui postac

      astia care au dat - ... si care comenteaza dupa tine ..

      pare evidenta ironia ... :)
      • +6 (6 voturi)    
        Pare evidenta... (Vineri, 20 iulie 2012, 14:41)

        Gamma [anonim] i-a raspuns lui adrian8

        dar am vazut enormitati de acelasi calibru scrise de postaci cunoscuti (deci nu erau ironii) asa ca nu-i judeca prea aspru pe cei ce au dat -
        De altfel seful lor ridica in slavi verdictul comisiei pusa de el sa-l judece si se plange ca este "politic" verdictul unei universitati cu vechime in tara care pe termen scurt nu are decat de pierdut de pe urma lui .
        Din fericire profesorii stiu ca politicienii sunt trecatori , iar onoarea si cariera e ceva ce tine o viata .
  • +48 (48 voturi)    
    Domnule Ponta, (Vineri, 20 iulie 2012, 13:04)

    potaissa [utilizator]

    sunteti nesimtit !!

    Incapabilitatea , prostia, trebuie acceptate ,nu placute ,ci doar acceptate.Furtul insa ,minciuna si nesimtirea sunt de netolerat . Si asta incepe din familie , cercul de prieteni ,colectivul de munca ,ca sa nu mai vorbim de functiile de conducere sau chiar de politica .Sunteti un rahat de om ,atat din punct de vedere moral cat si profesional .Oamenii de teapa matale erau trimisi pe vremuri la canal.Acolo unde le era locul.
    • +24 (24 voturi)    
      din pacate (Vineri, 20 iulie 2012, 13:21)

      serbu [anonim] i-a raspuns lui potaissa

      din pacate oamenii de valoare, intelectuali si anticomunistii au fost trimisi la canal...nu ar intra nicidecum ponta in acesta categorie...locul lui este la periferia imposturii..este un zero si politic si profesional, ca tot anturajul lui de altfel.
    • +12 (12 voturi)    
      mai gandeste-te (Vineri, 20 iulie 2012, 13:55)

      postacu [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      "Oamenii de teapa matale erau trimisi pe vremuri la canal."? Eu cred ca multi dintre cei care au fost trimisi pe acele vremuri (de trista amintire) la canal s-ar simti astazi profund jigniti sa fie comparati cu un astfel de specimen (o intruchipare a tupeului, minciunii si necinstei). Mai corect ar fi sa spui "oamenii de teapa matale trimiteau pe vremuri intelectualii la canal, in puscarii sau ii condamnau la moarte sub acuzatia de a fi "dusmanii poporului"". Daca ar fi trait in acele vremuri Ponta cu siguranta ca nu ar fi fost printre cei trimisi la canal ci printre cei care trimiteau la canal.
  • +48 (48 voturi)    
    Ceausestii reloaded! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:05)

    gigi [anonim]

    CrinAntenescu = noul Ceausescu care urla la occident, Poanta = noua prof.dr.acad.sef, cu comisii create de ea si pt ea!!
  • +48 (48 voturi)    
    Ha! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:05)

    DVL [utilizator]

    Esti un nesimtit. Refuz sa te recunosc drept prim-ministrum meu!
    La voi (USL-istii), toate deciziile corecte sunt politice. Pai, ce treaba are universitatea cu politicul? Mai degraba, decizia Consiliului National de Etica este una politica, deoarece este in subordinea guvernului.
    • +11 (11 voturi)    
      Ha! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:27)

      DVL [utilizator] i-a raspuns lui DVL

      prim-ministrul* (scuzati-mi greseala de tipar)
  • +42 (42 voturi)    
    si marmota ... (Vineri, 20 iulie 2012, 13:06)

    danzigk [utilizator]

    VP: " "Potrivit Legii educatiei facuta de domnul Funeriu, singura decizie recunoscuta este cea a Autoritatii Nationale de Cercetare Stiintifica, ANCS.".
    Da' pontacu' a uitat sa spuna ca acea comisie a fost desfiintata si reinfiintata cu "cine trebuie" in componenta, ca sa fie "bine".
    Probabil ca ne crede prosti pe toti...
  • +45 (45 voturi)    
    Esti un (Vineri, 20 iulie 2012, 13:06)

    Vali [anonim]

    Mare pericol pentru societatea noastra acest ponta. Numele lui nu merita scris cu litera mare . Ceea ce reprezinta el este doar MINCIUNA. Nu stiu cine se crede sa nege pozitia exprimata a unei comisii din care fac parte oameni de cultura adevarati.
  • +33 (33 voturi)    
    ciudat (Vineri, 20 iulie 2012, 13:06)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    ai toate parghiile politice si, cu toate astea, spui ca esti o victima. bai, doar prostii sa te mai creada.
  • +37 (37 voturi)    
    Reactie tipica de bolsevic (Vineri, 20 iulie 2012, 13:06)

    fefe [anonim]

    Acum e vorba de un plagiat. Maine va declara zambind ce fericit e poporul roman sub conducerea lui Ponta in timp ce se va muri de foame.
  • +37 (37 voturi)    
    Cine nu e cu noi, e impotriva noastra ! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:07)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    USL gandeste in alb/negru, dar ne duce in zona gri a Europei...

    Cand este condamnat unul din PDL, replica este: "Ia uite, sunt corupti !"
    Cand este condmnat unul de la PSD-PNL-PC, striga in gura mare : "Proces politic !"
  • +35 (35 voturi)    
    da mai Ponta (Vineri, 20 iulie 2012, 13:07)

    Lucian* [utilizator]

    toti e prosti si numai tu si cei condusi de ministrul tau e destepti.
    Succes in politica pentru ca nici o facultate din Romania nu o sa te mai angajeze.
  • +32 (32 voturi)    
    ordinar! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:07)

    skyradio [anonim]

    22 iunie, Victor Ponta a declarat: "E foarte bine, pentru ca eu ieri (21 iunie - n.red.) am constatat ca nimeni nu depusese nicio sesizare la Comisa de Etica.Ma voi prezenta si la Facultatea de Drept, si la Comisia de Etica si la orice institutie legal abilitata, pentru a-mi sustine punctul de vedere.
    20 iulie: Decizia este politica. Este o comisie ad-hoc facuta special pentru mine. nu ma stresez sa pun ghilimele! este un mincinos ordinar si jalnic!
  • +42 (42 voturi)    
    Rusine! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:08)

    Florin [anonim]

    Sunteti o rusine, domnule Ponta! O rusine pentru Romania. Sunteti absolut penibil cand continuati sa afirmati ca tot, dar absolut tot ceea ce nu convine intereselor dv si ale USL-ului sunt "decizii politice", "instrumentari" samd. Nu ma refer aici numai la evidentul furt din lucrarea dv de doctorat, ci si la toate ineptiile pe care mandru le debitati in privinta economiei, justitiei, educatiei etc. Sunteti un scuipat pe obrazul demnitatii unei tari europene!
  • +39 (39 voturi)    
    Ponta (Vineri, 20 iulie 2012, 13:08)

    NICU 68 [anonim]

    Nu recunosc decat in fata marelui Consiliu National De Etica.
    Nu va pare cunoscut?
    • +6 (6 voturi)    
      Ponta (Vineri, 20 iulie 2012, 14:02)

      nicu68 [anonim] i-a raspuns lui NICU 68

      V. Ponta raspunde U.B.;
      "O sa v-auda colegii mei cacademicieni"
      Sau asta era aia cu polimerii?
  • +34 (34 voturi)    
    e bolnav! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:08)

    MirceaIo [utilizator]

    omu e dus. e clar nu percepe realitatea. totul e o inscenare. tine-o tot asa victor ca se alege prafu.
  • +44 (44 voturi)    
    Parca suna a anii 1986 - 1989 (Vineri, 20 iulie 2012, 13:08)

    anonim1234 [utilizator]

    Naspa ce se intampla. Nu are pic de respect pentru oamnenii care locuiesc in aceasta tara. Din 19.000.000 de oameni taman pe acest om am reusit noi sa il punem prim ministru ?
    Este incredibil cate prostie este in jur.
  • +42 (42 voturi)    
    stiaaaam (Vineri, 20 iulie 2012, 13:08)

    ca_32 [utilizator]

    eram sigur ca asta o sa zica, a devenit chiar usor de anticipat pacaliciul asta.

    tot ce se zice de rau e "politic" , toate minciunile de bine sunt "adevar", realitatea nu mai exista...
    • +34 (34 voturi)    
      Incluzand rectorul nu? (Vineri, 20 iulie 2012, 13:11)

      ddanescu [utilizator] i-a raspuns lui ca_32

      Daca si rectorul universitatii sustine acea comisie cred ca ai o problema mr. Ponta
  • +37 (37 voturi)    
    Dle. Ponta (Vineri, 20 iulie 2012, 13:09)

    Andy [anonim]

    Esti jenant!
  • +37 (37 voturi)    
    ce pacat (Vineri, 20 iulie 2012, 13:09)

    corvus_coraX [utilizator]

    ca nu pot sa scriu despre tine ce gandesc, nesimtitule! dar ce presimt este faptul ca i te vei alatura curand mentorului tau la rahova si veti avea muult timp sa corectati lucrarea ta de doctokkt
  • +37 (37 voturi)    
    Sa-l cheme? (Vineri, 20 iulie 2012, 13:10)

    Luk [utilizator]

    Pentru ce-l sa cheme comisia? Nu se verifica lucrarea de doctorat? Se verifica persoana? :))
  • +35 (35 voturi)    
    incredibil (Vineri, 20 iulie 2012, 13:10)

    be_real [utilizator]

    dupa reactia lui Ponta in fata celor ce sunt evidente...cursul a crescut cu 0.46%...imi vine sa ma urc pe pereti !!!!
    • +16 (16 voturi)    
      asta e.. (Vineri, 20 iulie 2012, 13:17)

      ca_32 [utilizator] i-a raspuns lui be_real

      poate se trezesc si romanii pana la urma si vad ca astia sunt in stare sa puna pe butuci o inreaga tara doar ca sa stea linistiti ca nu-i salta nimeni...
    • +3 (3 voturi)    
      corectie : (Vineri, 20 iulie 2012, 14:22)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui be_real

      a crescut de ieri pana azi cu 0.46 .
      in ultima ora de curs (12) a crescut de la 4.5743 la 4.5846 .
  • +34 (34 voturi)    
    Dotore... (Vineri, 20 iulie 2012, 13:10)

    cbarladeanu [anonim]

    Este clar omul nu este normal.Propun sa fie analizat de o comisie internationala de specialisti in psihologie, psihiatrie...
    Rezultatul unei astfel de cercetari va fi in mod sigur o buna lucrare de doctorat....
  • +33 (33 voturi)    
    Nesimtit (Vineri, 20 iulie 2012, 13:11)

    ticbis [utilizator]

    Omul asta este un izvor nesecat de minciuni.
    Cum o putea dormi noaptea, nu stiu, dar cred ca trebuie sa fie cumplit. N-as vrea sa fiu in pielea lui nici pentru toti banii din lume!
    Probabil ca este inzestrat de la natura cu o doza de nesimtire extraordinara, cu mult peste medie. Altfel nu-mi explic cum poate rezista psihic!
    Dupa ce esti facut albie de porci in toata lumea civilizata, dupa ce tot mapamondul te cunoaste drept mincinos si plagiator, daca mai poti tine capul sus inseamna ca ai un obraz din piele de porc! Orice om normal claca de mult!
    Fereasca Dumnezeu ca un asemenea specimen uman sa conduca Romania in urmatorii patru ani!
    • +17 (17 voturi)    
      E lupta pe viata si pe moarte la ei !! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:14)

      anonim1234 [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      Daca se intoarce Base s-au dus pentru 100 de ani din Romania. asta e miza, restul nu mai conteaza, cursul, saracia, nimic. Doar ei. Hai sa ii jumulim odata ca m-am saturat de ei.
  • +4 (8 voturi)    
    ...ipocrizie cu perje ...! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:12)

    bm [anonim]

    ...mama, mama , cata ipocrizie in mediul asta academic...!!!!!
  • +32 (32 voturi)    
    Rusine tovarase (Vineri, 20 iulie 2012, 13:12)

    Alexy2 [utilizator]

    Daca si in fata atator dovezi EVIDENTE inca mai are curajul sa faca astfel de afirmatii e clar ca asta nu va fi dat jos decat cu forta.
    Nu doar ca nu realizeaza ca nu va mai avea in veci vreo cariera politica - asta daca si-a creeat iluzia ca ar fi avut vreodata una - insa in ochii a milioane de persoane (si nu vorbim aici de romani, care se pare ca inca ar fi tentati sa-l voteze) e terminat ca om. Imaginea sa nu va mai putea fi in veci refacuta.
    Deh .... tot vina lui Basescu e si aici ... daca s-a apucat sa-i copieze in nestire pagini intregi in lucrarea de doctorat :)) Si dup-aia mai si face publica toata chestiunea :))
    GROTESC, SCARBOS TOVARASE PONTA !
    Apropos .... vreo 150 000 de persoane ti-au cerut deja demisia printr-o petitie (reactie la plagiatul matale) .... si asta e tot chestie politica? O fi !
  • +31 (31 voturi)    
    plagiat sau nu, ai copiat (Vineri, 20 iulie 2012, 13:12)

    belzebut [anonim]

    Penibill mic ce esti,

    dincolo de aspectul legal si simandicosenii de genul e plagiat sau nu, realitatea este ca ai copiat paginile alea.
    La clasa a IV-a, daca esti prins copiind, esti sanctionat, cu exceptia cazului cand mama e prietena cu invatatoarea.

    Asa-i si situatia ta, ti-ai numit sclavii in comisia aia putreda. Da, si Marinelul probabil ar fi facut la fel, mi se rupe daca ai plagiat sau nu, ramane faptul ca ai copiat si asa o sa treci prin viata, penibilule, copiind.
    Sper ca generatiile de tineri sa nu te ia exemplu.
  • +17 (17 voturi)    
    studiu de caz (Vineri, 20 iulie 2012, 13:13)

    traiang [utilizator]

    Cei doi corifei ai minciunii Ponta si Antonescu sunt studii de caz in psihiatrie la mitomanie !!!
  • +17 (17 voturi)    
    asta nu-i nimic ! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:14)

    Thor [anonim]

    .... Sa-l vezi pe Antonescu , cind o sa fie in "legalitate" sa conduca biata tara ......... Ponta e mic copil , asculta-ma ce-ti zic !
  • +12 (12 voturi)    
    Acum... cinstit... (Vineri, 20 iulie 2012, 13:14)

    Observator roman [utilizator]

    ...ce ar fi putut sa spuna? Ponta e "legalist", nu? El stie ca LEGALA e comisia care a zis ca nu a plagiat. 'Ailalti 'iau decizii politice in comisii ad-hoc (!)

    ...de ce ne pierdem noi timpul cu porcul asta? O sa dea seama mai curand decat crede si decat se asteapta lumea. Un bob zabava.
  • +17 (17 voturi)    
    pontanac (Vineri, 20 iulie 2012, 13:15)

    ovidiu [anonim]

    Omul acesta inventează realitatea după pofta inimii. Dacă cineva se mai întreba cum de a fost posibil nazismul şi comunismul (în nişte vremuri în care putea fi îngrădit accesul la informaţie), să privească atent ceea ce se întâmplă în aceste zile. Cineva spune că negrul este alb şi găseşte o ţară care să-l creadă. Din păcate, nu avem anticorpii formaţi la asaltul dictaturii.
  • +20 (20 voturi)    
    Jale (Vineri, 20 iulie 2012, 13:15)

    Gamma [anonim]

    Adica ANCS # 1 zice ca ai copiat , ANCS #2 , numita de TINE (adica politic) zice ca nu (dar fara analiza pe fond ghici de ce ) iar profesorii aia care sunt acolo la UB de cand lumea formeaza "o comisie politica". Nature ataca politic , FAZ ataca politic , UB ataca politic numai comitia numita de tine politic nu ...
  • +19 (19 voturi)    
    DEMISIA ! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:15)

    C.T.C [utilizator]

    Ponta, sau Dottore, sau Copy-Paste, cum vrei tu sa-ti spunem, intelege odata pentru totdeauna ca ne-am saturat de minciunile tale. Ne-am saturat de atacul asupra tuturor institutiilor statului si persoanelor ce dau verdicte contrare intereselor tale si a celor din spatele tau. Ati venit la putere cu promisiuni desarte: mai multe locuri de munca, TVA scazut (macar la alimente), stabilitate economica si politica...etc. Nu ati respectat niciuna din acele promisiuni si ati aruncat tara in haos, izolare pe plan extern fata de colegii nostri din UE si apropierea periculoasa fata de Rusia. Dati-va demisia cu totii. Nu vrem sa fim slugile rusilor, preferam sa fim slugile U.E. daca e sa alegem intre cele 2 variante. Am fost 45 de ani sub jugul rusesc si ne-a ajuns. Daca Marga si Crin Antonov il iubesc asa mult pe Putin ii rog sa plece in Rusia si sa ne lase pe noi romanii in pace. Demisia Marga, Demisia COPY- PASTE, Crine lasa-ne !
  • +21 (21 voturi)    
    Dottore, (Vineri, 20 iulie 2012, 13:15)

    ion [anonim]

    poate inca nu realizezi, dar tocmai ai aterizat in cosul de gunoi al istoriei prin decizia clara si neechivoca a Domnilor Profesori ai UB. De fapt, aceasta decizie e doar masura micimii tale ca om si ca personaj politic. Iar prin reactia penibila si lasa, prin refuzul de a accepta macar in acest ultim ceas realitatea si de a face un gest de minima onoare, tocmai ti-ai pus deasupra capacul pe cosul ala de gunoi, ca sa fim siguri ca nu mai iesi niciodata de acolo!
  • +21 (21 voturi)    
    Autonomia universitara (Vineri, 20 iulie 2012, 13:16)

    Daniels22026 [utilizator]

    Ponta mima satisfactia cind Universitatea Bucuresti a decis analizarea plagiatului. Nu inteleg de ce este acum nemultumit fata de comisie ? Ce are domnul Ponta impotriva principiului autonomiei universitare ?

    Personal, mi se pare injust ca universitatea care a eliberat un titlu universitar, sa nu poata retrage acel titlu.

    Intre timp, euro creste. Simpatizantii USL-isti au o atractie deosebita pentru gesturile sinucigase, de tipul Nastase. Pentru majoritatea romanilor (asa cum arata sondajele), ura fata de Basescu e pe primul loc, indiferent de pret. N-avem ce face. Obiceiurile comuniste ale USL-ului inca mai atrag adeziunea maselor.
  • +13 (13 voturi)    
    Vai de sistemul academic romanesc!! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:17)

    Ioan Gavrila [anonim]

    Deci aia de la Drept au refuzat sa ia o pozitie oficiala zicand ca asa e legea, cnatdcu si comisia aia nationala de etica au fost schimbate si raportul ancs nu-i clar, nu se stie daca au avut cvorum, cine l-a semnat etc. Iar restul universitatilor tac malc, exceptie Cluj, unde rectorul psd i-a luat apararea si autorul de la care a copiat a zis ca nu-i pasa.

    Concluzii:

    1) Facultatile de drept si profii din ele sunt ultracorupti/corupte.

    2) Majoritatea profilor universitari din Romania sunt fie lasi, fie corupti, fie ambele, pentru ca trebuiau de multa sa iasa in strada la ministerul educatiei si sa protesteze, incepand cu Mang deja si madama Stan(d)ford. Doar putini au protestat, ici colo. Foarte putini. Unde sunt inginerii de calculatoare in cazul Mang? De la jursti si avocatei oricum nu ma astept la nimic.

    3) Studentii din tara de la facultatile din Oradea si Univ. Bucuresti trebuiau sa protesteze!! De ce se inscriu la astfel de facultati unde se dau doctorate plagiatorilor?

    4) Toata lumea a uitat-o pe tovarasa Abramburica Cati de la minister. Colegul ei de catedra Toma a dat-o in gat la Nasul Tv. Teza ei de doctorat a fost un plagiat dupa retete chimice furate prin spionaj din SUA. Marturia lui a fost zdrobitoare dar nimeni nu mai zice nmica.... O fi fiind vorba de spionaj, desi au trecut 34 de ani de atunci.
  • +17 (17 voturi)    
    Tupeu Obraznic si Nermarginit (Vineri, 20 iulie 2012, 13:18)

    alex1234 [anonim]

    Dupa ce a xeroxat cu nerusinare 130 de pagini, si a fost prins cu "rata-n gura", dupa ce a desfiintat si nenorocit doua comisii din Minister, prin abuz in serviciu, ca sa-si ascunda hotia, Tupeistul Xeroxescu se apuca acum sa injure pana si UNIVERSITATEA DIN BUCURESTI.

    Aceasta inseamna ca acest individ are un tupeu obraznic si nemarginit....

    Cum spunea si Eminescu :
    "Sa-i spui Nesimtitului ca-i Nesimtit nu-i o chestiune de Limbagiu"

    De aceea repet:

    Acest individ nu are nici o legatura cu
    scoala, cu invatatura, cu morala, cu legea, cu bunul simt...

    In loc sa-si ceara scuze public pentru hotia facuta si sa-si puna capul in pamant de rusine, Tupeistul sare si se ratoieste obraznic la Prima Universitate a Tarii.

    Cum spuneam Tupeul acestui Obraznic este Nemarginit

    Imi aduc aminte de vorbele lui Ceausescu:
    "Cine a dat lovitura de stat poate sa impuste pe oricine"

    Mare adevar, care se aplica acestor Austrolopiteci care au ravasit tara, trecand-o pe sub Copitele lor, in zilele acestea...
  • +17 (17 voturi)    
    o rusine (Vineri, 20 iulie 2012, 13:18)

    alex [anonim]

    ...Asta este d-l Ponta.
    Ar trebui sa ne explice atunci motivatia copy-paste-ului din lucrare vs. semnficatia plagiatului din DEX.
    O clasa politica de toata jena sunteti! Cu adevarat demni de dispret! Pacat insa, ca luati decizii in numele poporului.
  • +15 (15 voturi)    
    NU SE POATE O CONFIRMARE (Vineri, 20 iulie 2012, 13:19)

    gogu [anonim]

    pt ponta la o autoritate din afara tarii?
    ca ponta nu aduce argumente despre lucrare, pe care cred ca nici nu a citit-o.
    urmariti in continuare ca va pica sigur capul celui care i-a facut lucrarea
  • +14 (14 voturi)    
    "ponta" (Vineri, 20 iulie 2012, 13:21)

    Daniela [anonim]

    In 2003, spun acesti domni, cerinta era sa plagiezi alti autori ! Sunt comvinsa ca membrii acestei comisii si-au elaborat teze de doctorat respectand cu strictete cerintele din 2003 !
  • +19 (19 voturi)    
    Treziti-l si pe Crin! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:21)

    Martinezu [utilizator]

    Sa ii spuna cineva si lui Crin.
    ca s-ar putea sa se duca de ripa de minuta cu doctorul Pacalici.
  • +18 (18 voturi)    
    Un mic colaj (Vineri, 20 iulie 2012, 13:22)

    un fraier [anonim]

    As dori sa ii rog pe cei de la Hotnews sa faca un colaj cu declaratii de acum 1 luna si jumatate cand Ponta spunea in gura mare ca CNE nu se poate pronunta impotriva lui Mang caci ii este superior direct. El ca prim ministru nu e superior direct al consiliului? Nu mai tine minte nimeni treaba cu "sa analizeze academia care e impartiala"? Chestiile astea nu trebuie uitate, oamenii trebuie sa realizeze cat ne minte nesimtitul.
  • +15 (15 voturi)    
    ad-hog (Vineri, 20 iulie 2012, 13:22)

    petru [anonim]

    special pentru tine ar trebui o pedeapsa aplicata hotilor,in piata publica, in lumea araba!
  • +20 (20 voturi)    
    inlocuiti verbul "a minti" (Vineri, 20 iulie 2012, 13:23)

    Inca un roman care ti-ar da o palma... [anonim]

    Hai sa inlocuim verbul "a minti" cu "a ponta". Asa ca vom avea: Nu mai ponta poporul! Nu ma pontesti tu pe mine! Bai, asta ne ponteste pe fata!
  • +22 (22 voturi)    
    /// (Vineri, 20 iulie 2012, 13:23)

    ... si totusi ai plagiat ... [anonim]

    ... mai bine desfintezi si facultatea ca na, acuma poti. Mare curaj pe Universitate ... felicitari domnilor pentru curaj. Sper sa nu va taie fondurile partidu` lui iliovici & felix.
    Adevarul este ca nici macar nu a facut ponta teza. Nu ar fi avut rabdare nici sa copieze. (prea repezit omu :) )
  • +21 (21 voturi)    
    Totul este politic !!??!! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:23)

    Petrica [anonim]

    Cu siguranta ca pentru d-l "Dr" Ponta pana si o amenda fiindca trece strada pe stop ar fi un act poltic,inscenat de dusmanii sai si implicit ai Romaniei.
    Si daca asta nu mai trage la populatie vor apare niste agenti provocatori straini , care vor raul Romaniei, si care lansa zvonuri mincinoase despre
    marele dr. jur. care conduce tara ( ...in izolare ).
    Pariez ca asa va fi .
    P.S. Tot respectul fata de membrii Comisiei de Etica pentru verdictul lor clar, si curajos.
  • +11 (17 voturi)    
    ceasul al 12-lea... (Vineri, 20 iulie 2012, 13:24)

    Dedalus [anonim]

    Eu l-as sfatui pe domnul Ponta, ca si mai demult pe dl. Mang, sa recunoasca faptul ca a copiat pasaje lungi. Sa recunoasca greeseala de atunci si sa ceara retragerea titlului de doctor.

    Oricum titlul nu-i foloseste la nimic.

    Iar o asemenea recunoastere i-ar asigura un imens prestigiu, avand in vedere cat de dificil este sa recunoasti ca ai gresit.

    Motivul invocat ar putea fi "vreau sa fiu dincolo de orice banuiala".

    Daca sa demisioneze sau nu, este o alta discutie.
  • -1 (3 voturi)    
    Mascarada (Vineri, 20 iulie 2012, 13:24)

    Funer [anonim]

    (null)
  • +13 (13 voturi)    
    Ponta... (Vineri, 20 iulie 2012, 13:25)

    nasu' [anonim]

    Cum a ajuns comunistul asta mic si mincinos sa conduca tara asta...Te-ai asasinat singur cum s-ar zice. O sa voteze cu Basescu si aia care voiau sa voteze impotriva lui, pentru ca nu suntem toti prosti chiori sau ignoranti.
  • -13 (15 voturi)    
    adevarat ad-hoc (Vineri, 20 iulie 2012, 13:28)

    Nicu [anonim]

    Cine e "Comisia de etica a Universitatii Bucuresti"?
    A auzit cineva ceva de existenta ei ever?
    In rest va astept la piata(de zarzavaturi si gogosari).
  • +13 (13 voturi)    
    Referitor la plagiat (Vineri, 20 iulie 2012, 13:29)

    chiaburu [utilizator]

    Ponta(asa te adresai Primului ministru domnul Emil Boc)cand nu erai premier,nu vezi ca esti de rusine!
    Iti spune un om de 78 de ani. Cum poti sa sa afirmi public ca comisia de ETICA a UNIVERSITATII DIN BUCURESTI este o comisie politica. Ca sa fie politica trbuie sa fie numita de o institutie a statului mai bine zis a guvernului. Ce autoritate a statului a numit-o ca sa fie politica!?!....Cum sa te mai caracterizez?
    Plagiatul doctorului Pont a fost dovedit! Acum ce trebuie sa urmeze?
    Singura Cale de urmat este DEMISIA draga Ponta!
    Iti urez suces in alta functie1
    Stima si respect profesorilor din Universitatea bucureti! JOS PA:LARIA!
  • +12 (12 voturi)    
    Astia-s penalii care vor sa acapareze Romania (Vineri, 20 iulie 2012, 13:30)

    Trojan.H [utilizator]

    Mai crede cineva ca nu e lovitura de stat?
  • +10 (10 voturi)    
    Fabulos (Vineri, 20 iulie 2012, 13:31)

    Ovidiu [anonim]

    As zice ca este exact invers..comisia care a spus ca nu e plagiat a fost creata special pentru Ponta si a dat o decizie politica
  • +10 (10 voturi)    
    Dar de tovarasa Cati de ce uitati??? (Vineri, 20 iulie 2012, 13:33)

    Petre Truica [anonim]

    Tupeul lui Ponta este bun. Tiganesc. Cu tupeu se pare ca reusesti in tara asta.

    Jalnice sunt urmatoarele lucruri:

    1) Nici o facultate de drept din tara, inclusiv aia din Bucuresti, nu a luat o pozitie oficiala, clara, asupra plagiatului.

    2) Idem Academia Romana. Toti se eschiveaza pe baza unor chichite legislative.

    3) Lui Petre Andea din Politehnica Timisoara ca si celorlati ingineri din Comisia Nationala de Etica facuta la repezeala de Ponta si Abramburica, sa le fie rusine!!! Cu atat mai mult cu cat raportul lor e ambiguu, nu se stie cine a participat la sedinta CNE, daca au avut cvorum, etc. Daca au decis ca nu e plagiat, trebuiau sa produca un document oficial clar, semnat de toti, sa-si asume raspunderea. Ingineri specialisti in aparate de muls vaci sau comunisti ratati ca Andea.

    3) Reactia lumii academice din tara este jalnica, incepand cu plagiatele lui Mnag, unde sunt inginerii de calculatoare??? Si sfarsind cu juristii lui Ponta, de care nu ma mir, lumea avocatilor si tribunalelor este ultracorupta. Fata de ce fac ei plagiatul e o joaca.

    4) Toata lumea a uitat de tovarasa Cati Abramburica si de marturia zdrobitoare data la Nasul Tv, un post ultracenzurat, de colegul ei de catedra, profesorul Toma. Tovarasa Cati a plagiat in teza ei retete chimice furate din SUA prin spionaj industrial, acum 38 de ani !!! De ce nu se ocupa nimeni de teza ei este un mister.
    • +9 (9 voturi)    
      ba Academia a zis!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:45)

      observ [anonim] i-a raspuns lui Petre Truica

      atentie, presedintele Academiei Ionel Haiduc a fost contactat telefonic de Realitatea si a spus, in direct, ca numai Universitatea care a dat diploma are cadere sa se pronunte, si ca daca aia au zis ca e plagiat, atunci asa e.

      e o declaratie foarte importanta, ar fi bine sa o mediatizati.
  • +11 (11 voturi)    
    Apel (Vineri, 20 iulie 2012, 13:34)

    voltaren [utilizator]

    Apel catre familia lui Ponta !
    Victor Ponta trebuie dus imediat la un psihiatru , mitomania sa trebuie sa va ingrijoreze .
  • +9 (9 voturi)    
    Halal barbat (Vineri, 20 iulie 2012, 13:34)

    just me [anonim]

    Caraghios este ca acuza o universitate ca face politica...Dar comisia care l-a dat ieri cu "Vanish" din cap pana in picioare nu-i deloc politica fiind sub directa cunducere a unui ministru inscaunat de USL?
    Daca ar fi BARBAT ar accepta situatia si macar si-ar preda doctoratul inainte sa-i fie retras!

    Vanish este o marca inregistrata:-)
  • +7 (7 voturi)    
    Dar comisia lui? (Vineri, 20 iulie 2012, 13:35)

    mateiescu [utilizator]

    Comisia de Etica de la UB este politica dar comisia desfiintata si infiintata sub directa supraveghere a guvernului condus de el nu este politica?
    Cum poti sa minti cu o asemenea nerusinare? Minti exact ca ultimul comunist din Epoca de Aur care raporta tone de griu la hectar cind de fapt erau doar citeva sute.
  • +9 (9 voturi)    
    Concluziile Comisiei de etică a Universităţii Bucu (Vineri, 20 iulie 2012, 13:36)

    Asgardi Metrovich [utilizator]

    1. Cât din lucrare este plagiată?
    Cel puțin o treime din teză este plagiată: preluarea fără citările de rigoare a peste 68 de blocuri de text. Acestea au mărimi diferite, de la câteva rânduri la 8-10 pagini. Paginile afectate de plagiatul identificat sunt concentrate în special în capitolele 1 și 3 din lucrare.
    2. Ce fel de plagiat?
    Și de cuvinte și de idei, și cu și fără referire la acte normative, din surse de sinteza, prin traducere, prin preluare judecăți de valoare etc.
    3. Erau necunoscute bunele practici de respectare a integrității academice în cercetarea juridică în perioada care a precedat redactarea tezei?
    Nu. Trei (ID, VD, CV) dintre cele patru lucrări sursă a plagiatului adoptă citări frecvent, cu respectarea standardelor actuale. Similar, în bibliografie sunt multe lucrări exemplare pentru
    bunele practici în domeniu.
    4. Este plagiatul VP intenționat?
    Da:
    • bunele practici erau cunoscute autorului tezei din lucrările model adoptate ca surse dar preluările fără citare corectă sunt masive;
    • unii autori, deși citați incorect, apar totuși în corpul tezei și sunt incluși in lista de bibliografie. In schimb, autorii din care s-a plagiat direct și masiv nu apar niciodată în parantezele de citare din cuprinsul tezei.
    5. Este lucrarea un plagiat?
    Da, unul masiv prin
    • numărul de pagini afectate din teză (peste o treime),
    • numărul de blocuri de text preluate fără citare (peste 68),
    • mărimea blocurilor de text preluate incorect (ajungând până la 8-10 pagini de teză).

    sursa: http://www.unibuc.ro/n/organizare/docs/2012/iul/20_12_13_40Procedee_si_tipuri_de_plagiere_in_teza_lui_Victor_Ponta.pdf
  • +11 (11 voturi)    
    Persoane cu nevoi speciale (Vineri, 20 iulie 2012, 13:36)

    Teris [utilizator]

    Conform ministeresei , decizia pentru diplomati se ia de comisia pe care o stabileste ea si aceea e numai pentru diplomati.
    Inteleg: sunt persoane "cu nevoi speciale"!

    Dar ce pacat avem noi ca trebuie sa ne conduca
    tocmai acestia?!
  • +11 (11 voturi)    
    comparatie (Vineri, 20 iulie 2012, 13:37)

    dan2 [anonim]

    "Teza de doctorat elaborata de domnul Victor Ponta si sustinuta public in anul 2003 respecta cerintele academice din acea perioada si este comparabila din punct de vedere al acestor cerinte cu alte teze de doctorat sustinute in acea perioada." Deduc ca in acea perioada multi (cine?) si-au sustinut teze de doctorat "comparabile".
  • +6 (6 voturi)    
    Rusine (Vineri, 20 iulie 2012, 13:37)

    flippy [utilizator]

    Sa iti fie rusine, Ponta!
  • +10 (10 voturi)    
    DE CE TREBUIE SA TE ...MAI ... SUPORTAM? (Vineri, 20 iulie 2012, 13:38)

    marianos [utilizator]

    Pun pariu ca nu v-a mai avea nici o intalnire cu un oficial UE de rang inalt vreodata.
    asa ca daca altii nu te suporta de ce sa te acceptam noi?
    un putoi nesimtit
  • +9 (9 voturi)    
    parerea mea (Vineri, 20 iulie 2012, 13:40)

    hugam [utilizator]

    dl. ponta, imi provoci senzatie de voma.(punct)
  • +11 (11 voturi)    
    decizie politica (Vineri, 20 iulie 2012, 13:42)

    boierash [utilizator]

    Pardon, dottore! Politica e decizia ANCS pt ca este o comisie numita de un ministru politic.
    Decizia Universitatii este o decizie ne-politica pt ca institutia nu are afiliere politica.
    De ce nu incerci cu Academia, ca in cazul Mang ?
    Comisia aia de la minister se schimba la toamna, odata cu tine, si va da o alta rezolutie, cf interesului noului ministru, daca vrei sa stii.

    Prea ne considerati prosti, dottore .... Si in cazul A Nastase ati cam abuzat de buna-redinta oamenilor. Sunteti probabil cel mai nesimtit prim ministru din istoria Romaniei. Pt ca cel mai slab prim ministru postdecembrist vedi fi desemnat cu cifre imediat dupa vizita FMI.
  • +10 (10 voturi)    
    CTRL-D (Vineri, 20 iulie 2012, 13:46)

    renegatul [utilizator]

    Demisia!!!!!!!!!!

    Daca mai ai vreo urma de onoare si vrei sa ramana ceva "bun" in urma acestui scandal, atunci ... da-ti DEMISIA!!!!
  • +8 (8 voturi)    
    caldura mare, mon cher! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:47)

    d_b [utilizator]

    si codul galben de canicula e facut special pentru Piktor, ca s-o poata da la intors.
    Va invinui astrul vietii, ca prea l-a batut in cap
  • +7 (7 voturi)    
    Bolshoi Theatre (Vineri, 20 iulie 2012, 13:51)

    Rainbowlion [utilizator]

    acuma ce va asteptati sa spuna Mr. CTRL+V Ponta? Omul oricum e decedat politic si moral asa ca trebuie sa faca Bolhsoi Theatre in continuare pana vor decide cei de de-asupra lui ca a fost de-ajuns.
  • +8 (8 voturi)    
    amuzant personaj (Vineri, 20 iulie 2012, 13:52)

    fff [anonim]

    Inainte mi se parea enervant cand afirma ca totul este un atac politic...asta e tot ce stia sa spuna. Acum cand ma gandesc e amuzant...e ca un copil ofticat..orice este impotriva lui e un atac politic. Adica inteleg..sa zicem ca cineva a ordonat sa ii fie controlata lucrarea de doctorat..asta nu schimba cu nimic faptul ca a copiat cuvant cu cuvant. Omul asta e incapabil sa produca argumente..nu stiu cum vrea sa conduca o tara..
  • +7 (7 voturi)    
    Plagiator (Vineri, 20 iulie 2012, 13:54)

    aurel [anonim]

    Rusine ! , domnule prim ministru, reprezentant al Romaniei,
    Rusine!
  • +3 (3 voturi)    
    copy / paste fainoase... mai bine la babaroase (Vineri, 20 iulie 2012, 14:01)

    a lu pigu's [anonim]

    p0nta ... ciugi poo1a cu dan voiculescu ;)
  • +5 (5 voturi)    
    Sa ma judece colegii mei 'telectualii! (Vineri, 20 iulie 2012, 14:01)

    Cetateanul Roman [anonim]

    Nu raspund decit in fata comisiei nationale de etica! si unelor komenzi................
  • +7 (7 voturi)    
    unchiul Tamaru (Vineri, 20 iulie 2012, 14:04)

    acadeaua [anonim]

    Asta mic parca-i Bombonel inainte de intrarea la Rahova University!!!!Politic my ass....
  • +6 (6 voturi)    
    Oare (Vineri, 20 iulie 2012, 14:08)

    catri81 [utilizator]

    cui se adreseaza Ponta cand da astfel de raspunsuri?Unui popor de imbecili?Crede ca toti gandim cu burta?
  • +8 (8 voturi)    
    Reactia d-lui Ponta (Vineri, 20 iulie 2012, 14:08)

    Radu M. [anonim]

    Reactia domnului Ponta reprezinta o ofensa majora la adresa unor cadre didactice superioare care au emis o judecata de valoare calificata profesional. Ma intreb daca isi da seama ce spune.
  • +7 (7 voturi)    
    PENIBIL (Vineri, 20 iulie 2012, 14:15)

    simi00032 [utilizator]

    Sa nu recunosti decizia unor somitati intelectuale academicieni,profesori universitari,inclusiv cea a rectorului universitatii de stiinte juridice este o sfidare la adresa bunului simt Comportamentul acestui copil teribil aminteste de epoca ceausista cand nimeni nu putea contesta titlul de acad, dr. ing. a Elenei Ceausescu numai un cretin nu poate vede ca ne indreptam cu mare viteza spre zona rosie a democratiei Am ajuns rusinea lumii civilizate Bravo, populatie de babuini meritati ceea ce ganditi cu creierul vostru cu IQ de maimuta
  • +9 (9 voturi)    
    Exemplu pentru tineri .. (Vineri, 20 iulie 2012, 14:27)

    durul [utilizator]

    Aveti ocazia sa vedeti acum ce era in Romania prin anii 80
  • +4 (4 voturi)    
    Singura decizie legal valabila (Vineri, 20 iulie 2012, 14:35)

    mihai_x [anonim]

    Singura decizie legal valabila si echidistanta este a U Bucuresti cum ca Ponta a plagiat, deoarece a fost o comisie fara conflict de interese. ANCS a luat o decizie in lipsa de cvorum si fara presedinte de comisie, deci ilegala.
  • +3 (3 voturi)    
    mai rau (Vineri, 20 iulie 2012, 14:36)

    io [anonim]

    N-am niciun dubiu, indiferent de ce comisie se pronunta intr-un fel sau altul - am citit portiuni de text. Mi-e suficient. Nici nu trebuie sa fii specialist - trebuie doar sa stii sa citesti.
    E intr-adevar plagiat ordinar. Cuvintele gen "totodata", "asa cum am mentionat", etc. introduse pe ici pe colo sunt de-a dreptul bataie de joc.

    USL-istii se comporta mai rau si de cat ii acuzau pe PDL-isti ca se comporta.
  • +8 (8 voturi)    
    demisia, d-le ponta! (Vineri, 20 iulie 2012, 14:38)

    lucyan [utilizator]

    DEMISIA!
    DEMISIA!
    DEMISIA!

    am scris de 3 ori deoarece avem 3 confirmari de plagiat 2 in tara si una in strainatate
    atentie de plagiat, nu de analiza continut cum se incearca acum cu noutati , idei personale, nu ne intereseaza acest aspect, lucrarea contine 100 pagini plagiate pe care le poate observa si un copil care stie sa scrie si sa citeasca...
    ar fi fost o rusine penru ub sa nu recunoasca plagiatul deja recunoscut pe plan international...
    daca nu ma insel UB este singura unitate de invatamant din top 500? sau poate mai este vreuna, dar era pacat sa avem mai putin cu una...
    demisia din titlu se refera la faptul ca ponta, in prostia lui nearginita, a recunoscut singur intr-un interviu televizat ca "da, lucrarea lui deaconu are 30 pagini, este o cartulie, a mea are 400 pagini, am plagiat 30 pagini din 400, ce-i asa grav?"
    nu mai aveam nevoie de o alta confirmare, dar mi-am imaginat ca macar acum sa aiba un pic de onoare...
    mai sunt si hoti cu onoare!
  • +4 (4 voturi)    
    si (Vineri, 20 iulie 2012, 14:39)

    si [anonim]

    si comisia de ieri nu este politica, pentru ca aia ti-a dat un verdict convenabil? dupa ce si ea a fost "refacuta" de liviu pop, omul-igienic? esti jalnic, victoras, jalnic, jalnic!
  • +5 (5 voturi)    
    serios? (Vineri, 20 iulie 2012, 14:39)

    draq [utilizator]

    Singura decizie politica e cea luata de comisia ANCS, unde USL si-a numit oamenii in aceeasi zi in care fosta comisie urma sa confirme plagiatul
  • +5 (5 voturi)    
    Astia nu au limita! (Vineri, 20 iulie 2012, 14:50)

    MoshCraciun [utilizator]

    Singura solutie: NU la referendum!!! Trebuie sa mergem sa votam si sa demonstram ca nu suntem tampiti asa cum ne cred ei! Sincer mi-e frica de ei, mi-e teama ca o sa nascoceasca ceva pana pe 29 ca sa valideze referendum-ul si se vor fura voturi la greu. In satul bunicilor mei umblau PSDistii cu o masina si luau toti batranii imobili sau foarte batrani si ii duceau la sectie, intrau cu ei in cabina, votau pentru ei si ii aduceau inapoi.
  • +4 (4 voturi)    
    Din nou (Vineri, 20 iulie 2012, 14:52)

    DaBomb [anonim]

    Incredibil. Ai toate dovezile in fata si tot insisti in minciuna.Cat de jos poti sa ajungi?Sau cat de sclav?Probabil se roga de sefii lui sa-l lase sa fuga in lume dar nu-i dau aia voie:))Mai au un pic nevoie de el.Oricum este compromis total si numai are nici un viitor in tara.Propun sa se dea o lege in care toti infractorii de toate spetele, care nu-si recunosc vina, chiar daca au fost condamnati de tribunal, de comisii, etc. sa fie eliberati fiind logic victimile unor comploturi si abuzuri.
  • +2 (2 voturi)    
    Comisia apara celelalte diplome... (Vineri, 20 iulie 2012, 15:00)

    calinsab [utilizator]

    Comisia apara celelalte diplome... deoarece prin acest plagiat se pune practic sub semnul intrebarii toate celelalte diplome emise de catre acesta universitate deci e firesc ca oamenii aceia... isi apara institutia cu demnitate si se dezic de plagiatul lui Ponta !
    Ce o tot scalda atata? pai poai fi contestata decizia unei universitati? asupra unui document emis de acea universitate? eu cred ca indiferent cate ministere sau ministrii numiti politic vor avea o parere in apararea imaginii lui Ponta... nu o mai spala nici Dunarea!!!
  • -6 (6 voturi)    
    despre lucrarea de doctorat (Vineri, 20 iulie 2012, 15:00)

    Bogdan [anonim]

    Cat de tare va afecteaza faptul ca a plagiat sau nu ? Va scade pretul la combustibil,va umple sacosa in magazin ,va scade factura la gaz si electricitate, va scad taxele pentru studiile copiilor, va plateste rata la banca sau leasing ? Cu ce va ajuta ca a plagiat sau nu,sincer acum? Sa fii atat de vehement despre "nimic" mi se pare mult prea mult. Ficare raspunde in parte pentru greselile sale. Who has never wrong, to throw the first stone!
    • +2 (2 voturi)    
      Despre tine.. (Vineri, 20 iulie 2012, 16:03)

      Claudiu [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Din pacate asa sunteti toti astia care vedeti in USL speranta Romaniei... Constructii logice de autobaza, limitare multa de tot. Cu alte cuvinte esti prost de puti daca asta este credinta ta. Nici nu ma agit sa incep sa-ti zic toate problemele pe care tu nu le vezi in chestia asta.
    • +1 (1 vot)    
      sigur (Vineri, 20 iulie 2012, 16:15)

      apolodor [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Nu inteleg de ce scrii in engleza, mai ales ca scrii gresit :)
      In primul rand, premierul trebuie sa fie un model de corectitudine. A spus ca daca este prins ca a plagiat, isi va da demisia, iar copy-lasul nu a mai facut asta. Este penibil de-a dreptul, o pata de rusine pe Romania, un scuipat pe obrazul tarii noastre.
      Nu te afecteaza? Doamne, cat de naiv esti...
    • +1 (1 vot)    
      eu cred (Vineri, 20 iulie 2012, 16:18)

      renegatul [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Ca cei care si-au fact lucrarile de doctorat pe bune au tot dreptul sa arunce cu toate pietrele!
  • +5 (5 voturi)    
    IREAL (Vineri, 20 iulie 2012, 15:04)

    adys [utilizator]

    Dle Ponta eu cred ca urmatoarele te caracterizeaza in mod evident: un caracter de nimic, un om josnic, un las, un mincinos de prima mana, un impertinent, un demagog, un ipocrit ... si lista e lunga.
    In general emani foarte multa incredere si cei care nu te stiu tind sa te creada. Pacat, pareai (repet: pareai) promitator, cel putin cand erai la TSD, insa am ajuns la concluzia ca esti un NIMENI.
    Comisia de Etica a UB nu e instanta, au si spus lucrul asta. Au analizat si au prezentat analiza lor. Nu esti obligat sa te supui lor, oricum Europa te va elimina si implicit si poporul roman. Iar ce va decide Andronescu e de asteptat.
  • +7 (7 voturi)    
    Plagiat (Vineri, 20 iulie 2012, 15:12)

    Gabriel [anonim]

    Se refera la Consiliului Naţional de Etică, condusa de avocatul lui Nastase, care a sus ca NU este plagiat : "Decizia este politica. Este o comisie ad-hoc facuta special pentru mine". CORECT !!!
  • +2 (2 voturi)    
    legea invatamantului 1995, 1999 (Vineri, 20 iulie 2012, 15:18)

    cititor [anonim]

    Daca vreti sa va lamuriti: Legea Invatamantului nr. 84/1995, republicata in Monitorul Oficial nr. 606/1999, Sectiunea 7, art. 92, alineat 1: "Ansamblul de drepturi si obligatii, precum si normele care reglementeaza viata comunitatii universitare in spatiul universitar propriu sunt cuprinse in Carta universitara a institutiei de invatamant superior, adoptata de senatul universitar, in conditiile legii.". Ca atare, trebuie citita Carta Universitatii Bucuresti valabila in 2003 pentru prevederile legate de cazurile de frauda intelectuala la doctorat. Daca acolo se vorbeste despre sanctiunea retragerii titlului de doctor, V. Ponta nu mai are nici o sansa.
  • +6 (6 voturi)    
    USL!? (Vineri, 20 iulie 2012, 15:34)

    romanica [utilizator]

    O adunatura de figuri care mai de care mai interesante!
    - Plagiator, mincinos, inganfat,
    - te uiti la el, il asculti si te crucesti cata mizerie sufleteasca si lipsa de educatie (jurist?!)
    - impuscat, etc, etc, etc... Mai bine zis zgariat!
    - Prostanac - nu are sens sa-l mai numesc....il stim toti
    - Bunicuta - ce sa mai zic? O cunoasteti
    - Gorghiu- oare cum se numeste o femeie care vorbeste cu un barbat insurat si cu copii - iar ea stia perfect asta?
    - Sforar - de renume, nu-i vorba
    Si lista ar deveni mult prea lunga
  • +2 (2 voturi)    
    nu am plagiat, nu am furat (Vineri, 20 iulie 2012, 15:44)

    livius [anonim]

    nastase - nu a spus ca NU a furat, ci doar ca acei judecatori nu sunt in masura sa spuna asta...
    Ponta - spune, "renunt la doctorat", "comisie la comanda", etc, etc. Nu spune, da domne, asa se facea, am gresit ca poate alti 4-5000 de doctoranzi. Nu, afara spune - "demisionez daca e real", in tara spune comisia mea spune ca n-am plagiat.
    Pt referendum, orele suplimentare ale celor din sectii, cat vor costa ? Ramanem la 21 mil de EUR costuri, sau se dubleaza ?
  • +2 (2 voturi)    
    Ce aveti cu bietul om? (Vineri, 20 iulie 2012, 15:44)

    Gabriel [anonim]

    El stie clar ca nu a plagiat.
    Mai mult ca sigur ca ceilalti i-au copiat lucrarea. Au calatorit in viitor, i-au citit lucrarea si apoi s-au intors si au scris lucrarile lor.
  • +2 (2 voturi)    
    Plagiat (Vineri, 20 iulie 2012, 15:57)

    Cristian [anonim]

    Stim un lucru: Lucrarea contine pagini Copy Paste din alta parte fara referire la provenienta.
    Stim un alt lucru comform DEX: PLAGIÁT1, plagiate, s. n. Acțiunea de a plagia; plagiere. ♦ (Concr.) Operă literară, artistică sau științifică a altcuiva, însușită (integral sau parțial) și prezentată drept creație personală

    Daca comisiile se cearta intre ele, noi stim totusi care este adevarul : Copy-Paste
    • -3 (3 voturi)    
      plagiat (Vineri, 20 iulie 2012, 16:16)

      zaphoss [utilizator] i-a raspuns lui Cristian

      Se pare ca tocmai ai facut un plagiat in momentul in care ai copiat o definitie din DEX fara sa pui ghilimele. Din 7 randuri, 3 sunt plagiate.
      " Ha, ha, ha! Sa traiti bine!"
      Cred ca e momentul sa mai traim si noi bine, nu numai voi.
  • +1 (1 vot)    
    autonomia universitara trebuie aparata (Vineri, 20 iulie 2012, 16:04)

    calfa [anonim]

    Ponta fi consitent! Ati initiat si castigat o motiune de cenzura centrata pe idea apararii autonomiei universitare (UMF Tg Mures). Univ Bucuresti a incasat un mare deficit de imagine prin afacerea plagiatului. Reputatia universitatii trebuia aparata si asta s-a facut azi cu demnitate si profesionalism. Min Educatiei trebuie sa salute acest exercitiu de automomie universitara.
  • +2 (2 voturi)    
    Ponta! (Vineri, 20 iulie 2012, 16:08)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    nu ma intereseaza nimic din ce spui! Esti mincinos!

    Pleaca!
  • +3 (3 voturi)    
    O PONTĂ de ouă stricate. (Vineri, 20 iulie 2012, 16:12)

    The Knight [utilizator]

    Cloșca comunismului a dat faliment în România. Ponta de ouă s-a auto-degradat. Puii viitorului comunism au fost sufocați în coajă.
  • -2 (2 voturi)    
    anujlare facultati fantoma (Vineri, 20 iulie 2012, 16:12)

    zaphoss [utilizator]

    Anularea doctoratului lui Ponta dar si a tuturor diplomelor de licenta eliberate de tot felul de facultati fantoma din Romania unora care nu merita titulatura de licentiat (poate nici macar pe cea de absolvent de bacalaureat)
    Daca vrem sa fim corecti sa fim corecti cu toata lumea.
    • +1 (1 vot)    
      de ce anulare? (Vineri, 20 iulie 2012, 17:16)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

      Eventual verificare la sange a tuturor lucrarilor de licenta, dizertatiilor si a doctoratelor, dar nu anulare.
    • 0 (0 voturi)    
      sintem de acord (Vineri, 20 iulie 2012, 22:29)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

      Ba chiar desfiintarea lor. Daca erai atent se incepe cu liceele si prin efectul de domino cu faimoasele fabrici de diplome.
      O intrebare personala se poate ?
      unde ti-ai luat licenta/masteratul ?
      Incep eu
      Univ Galati - 1991
  • +3 (3 voturi)    
    Varza! (Vineri, 20 iulie 2012, 16:26)

    abint [anonim]

    Draga Ponta & Crin, sunteti mai rai ca niste verze stricate.


    COMISIA DIN ORDINEA MINISTERULUI EDUCATIEI ESTE APOLITICA?
    dar
    COMISIA DIN DE LA UNIVERSITATEA BUCURESTI E POLITICA?

    Nu cumva e INVERS?
  • +1 (1 vot)    
    Desfiintarea (Vineri, 20 iulie 2012, 17:58)

    rokoz [utilizator]

    Ponta trebuie sa dea o OUG prin care sa desfiinteze Universitatea din Bucuresti, aceasta adunatura de politicieni aservita cumatrului Basescu. Cum isi permit niste simpli profesorasi sa puna la indoiala cinstea maretului Ponta?
  • +1 (1 vot)    
    Draga Victoras, (Vineri, 20 iulie 2012, 18:08)

    Dan [anonim]

    Imi este ciuda ca mi-am calcat pe inima si ti-am acordat incredere, pe care de altfel nu o meriti si se vede fara binoclu.
    Daca ne intoarcem in timp - ca referinta perioada procesului membrilor CC al PCR si in special audierile lui Postelnicu - ced ca poti reitera declaratia facuta atunci de acesta in fata Completului de Judecata si sa spui raspicat si asumat - DRAGI CETATENI ROMANI AM FOST UN DOBITOC.
  • +1 (1 vot)    
    De ce l-au chemat cei de la CNE? (Vineri, 20 iulie 2012, 18:42)

    Pavel [anonim]

    Fiind o afacere de familie (PSD-100%) "noul CNE" l-a chemat pe Ponta (dar minte ca de obicei) pentru doua lucruri: 1. Sa-l intrebe daca nu vrea ca CNE sa-i inlucuiasca teza falsa cu una corecta la care sa schimbe coprtile si 2. Ca sa-si scrie singur decizia "comisiei". Cu prima varianta Ponta n-a fost de acord caci nu a avut timp sa fure o alta teza cu acelasi titlu in schimb a fost de acord sa-si scrie singur evaluarea si papagalii din comisie sa o semneze. Dar eu ii propun lui Ponta sa trimita teza unei comisii de experti internationali de sub tutela Comisiei Europene (ex. REA sau ERC).
  • 0 (0 voturi)    
    Ponta - fiara disperata - (Vineri, 20 iulie 2012, 20:46)

    sergiu [anonim]

    Victor Viotrel Ponta dizolva tot ce ii sta in cale. Omul e dus. Din pacate copilul cu zambet de m .mouse ne conduce si o face prost .....rau de tot!!!!!!Minte, minte minte si iar minte. Sunt sigur ca va face tot ce ii sta in putinta sa fraudeze alegerile. e ultima lui sansa. Daca pleaca acum e terminat. Va ingrosa obrazu, va pune gaj viitorul nostru, se va pune rau cu occidentul, dar ce mai conteza, scopul ( chiar daca e penal) scuza mijloacele. Mi-ar place sa-l vad langa Nastase, dar nu numai pentru 2 ani ci pana va recunoaste ca: a plagiat, a fost implicat in scenariu pentru scaparea lui Nastase, etc etc.E clar vede negru in fata ochilor cand aude de Basescu
  • 0 (0 voturi)    
    culmea tampeniei (Vineri, 20 iulie 2012, 23:22)

    dezamagitul [utilizator]

    Dar pentru cine sa se constituie comisia pentru mine , nu tu ai furat ?
    Daca este sa o luam pe cea mai veridica decizie dintre toate este aceasta a universitatii care ti-a dat titlul.
    Dupa afirmatie Mr.paste esti si repetent nu numai plagiator.
  • 0 (0 voturi)    
    plagiat Victor Ponta (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 8:38)

    stănescu [anonim]

    E normal ca ajutat fiind de plagiat, doctorul în drept VP să primească 25% în plus la salariu, iar eu mă chinui de trei ani să obţin gradaţie de merit cu un dosar impecabil , dar nefăcând parte din nici o " feudă " cum a făcut parte dl V.P, din " feua lui Adria Năstase ?!
  • 0 (0 voturi)    
    legea drepturilor de autor (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 13:15)

    oricine [anonim]

    Și cu asta cum rămâne?

    „Art. 141 – - Constituie infracţiune şi se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 5 ani sau cu amendă de la 2500 lei la 5000 lei fapta persoanei care îşi însuşeşte, fără drept, calitatea de autor al unei opere […].”

    Legea drepturilor de autor – L nr. 8/1996.
  • 0 (0 voturi)    
    Tara bananiera (Duminică, 22 iulie 2012, 0:04)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Din acest moment e oficial: traiti intr-o tara bananiera. Universitatea unde a fost sustinuta teza de doctorat decide ca lucrarea este plagiata, iar plagiatorul, nimeni altul decit primul-ministru al Romaniei, nu recunoaste decizia comisiei, acuzind-o de influenta politica. Asa ceva e pur si simplu IMPOSIBIL intr-o tara cit de cit civilizata. In virtutea principiului autonomiei universitare, universitatea este singura care decide in cazurile de plagiat. Primul ministru poate contesta dreptul unei universitati de a judeca plagiatul, dar nu intr-o tara europeana, ci intr-una bananiera.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă