Le Monde dupa vizita lui Ponta la Bruxelles: Premierul roman nu convinge liderii europeni

de Carla Dinu     HotNews.ro
Vineri, 13 iulie 2012, 8:03 Actualitate | Esenţial

 Premierul roman, Victor Ponta, a facut un adevarat maraton la Bruxelles, miercuri 11 si joi, 12 iulie, pentru a incerca sa convinga mediile europene ca reformele pe care le-a initiat sunt democratice si nu contravin regulilor fundamentale ale Uniunii Europene, scrie publicatia franceza Le Monde in editia online.

Ajutat de un influent birou de lobby de la Bruxelles, oficialul social-democrat s-a intalnit succesiv, in afara de jurnalisti, cu presedintele Parlamentului European, Martin Schulz, liderul socialist din Parlamentul European, Sergei Stanishev, presedintele Consiliului European, Herman Van Rompuy , si cu presedintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso.

Acesta din urma, a spus dupa intalnirea sa cu dl Ponta ca are "serioase ingrijorari" cu privire la evolutiile politice recente din Romania "in legatura cu respectarea statului de drept, independenta justitiei si rolul Curtii Constitutionale".

Barroso a cerut, de asemenea, ca lupta impotriva coruptiei sa ramana o prioritate. Premierul roman ar fi dat asigurari, in scris, in aceasta privinta, scrie sursa citata.

Van Rompuy a vorbit in termeni similari si a mentionat necesitatea de a respecta "principiile fundamentale pe care este intemeiata Uniunea". Van Rompuy "a luat act" de intentiile interlocutorului sau care i-a spus ca va respecta recomandarile Comisiei.

Dl Ponta a tinut acelasi discurs in fata tuturor interlocutorilor sai si, evident, i-a convins mai mult sau mai putin, scrie autorul articolului. El s-a angajat ferm sa se conformeze solicitarilor de la Bruxelles si sa actioneze "imediat" in cazul in care deciziile sale, inclusiv cea de destituire a sefului statului, rivalul sau de centru-dreapta Traian Basescu, "nu s-ar potrivi criteriilor europene ".

"Insa legatura evidenta stabilita intre ceea ce se intampla la Bucuresti si dosarul aderarii Romaniei la Spatiul Schengen este cea care, fara indoiala, l-a iritat cel mai mult pe liderul coalitiei romane", scrie Le Monde. Dincolo de promisiunile de buna cooperare formulate de Ponta, "Bucurestiul nu ignora ca o prima masura de retorsiune ar putea veni in 18 iulie", ziua cand va fi publicat raportul MCV pentru Romania si Bulgaria.

Acest studiu ar trebui sa faca bilantul celor cinci ani de reforme de la aderarea calor doua tari. Acesta ar putea fi mult mai negativ decat se preconiza pentru Romania, avand in vedere evolutiile recente, mai scrie sursa citata.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

10603 vizualizari

  • +32 (34 voturi)    
    Ar fi culmea sa convinga ... (Vineri, 13 iulie 2012, 8:43)

    za-k [utilizator]

    pe cineva. N-ai nici o sansa sa convingi daca esti un mincinos, plagiator, si culmea, si arogant!

    Cred ca Ctrl+VP nu mai convinge nici o marmota sa inveleasca ciocolata.

    Penibil, inadmisibil, irecuperabil.
    Demisia si auto-exilul e ultima solutie pentru VP!

    Numa' bine,
    za-k/
    • -3 (7 voturi)    
      CITITI NUMAI CE VA CONVINE???? (Vineri, 13 iulie 2012, 9:51)

      pcd [anonim] i-a raspuns lui za-k

      Ia sa vedem, chiar asa este cum publica HN? Pai baieti, publicati numai ce va convine? Asta se cheama manipulare. uite un articol in LeMonde in care scrie negru pe alb ca Basescu a fost demis corect cu respectarea Constitutiei. Se aminteste ca a ramas in functie in 2007 desi numai 44% dintre romani au votat.

      http://www.lemonde.fr/europe/article/2012/07/11/roumanie-derriere-la-destitution-du-president-la-crainte-d-une-derive-du-pouvoir_1732159_3214.html
      • +2 (6 voturi)    
        Schimba asta cu ceva spusele lui @za-k? (Vineri, 13 iulie 2012, 11:18)

        Iulian72 [anonim] i-a raspuns lui pcd

        Deci cine citeste numai ce-i convine...?
      • +2 (6 voturi)    
        Desteptule (Vineri, 13 iulie 2012, 11:30)

        Dragos Stefan [anonim] i-a raspuns lui pcd

        Asta nu e articol pro-Ponta, Desteptule !
      • +6 (8 voturi)    
        Serios? (Vineri, 13 iulie 2012, 11:48)

        Mos Craciun [anonim] i-a raspuns lui pcd

        "Toutefois, si la procédure de destitution a pu se dérouler sans difficultés, et si le référendum devrait aller dans le même sens, c'est que le nouveau gouvernement a pris soin de mettre toutes les chances de son côté" si articolul continua cu relatarea ordonantelor de urgenta date de guvern care sa "ajute" suspendarea super constitutionala.

        " MAINMISE SUR LES INSTITUTIONS" : nasol!!!

        "UNE OMBRE SUR L'INDÉPENDANCE DE LA JUSTICE"

        Numai de bine scrie Le Monde!

        Traiesc in Franta si in ultimii ani lumea a inceput sa vada ca Romania exista pe harta si ca avem si oameni si lucruri bune de aratat. Multi dintre prietenii mei si-au inclus Romania pe lista destinatiilor de vacanta.
        Ce se intampla acum anuleaza sacrificiile si munca romanilor de ani de zile. Pacat ca sunt foarte multi care s-au molipsit de inversunarea celor aflati acum la guvernare care nu are nimic rational si benefic.
      • +3 (3 voturi)    
        pai ori i-a convins ori nu i-a convins? (Vineri, 13 iulie 2012, 12:37)

        busola [utilizator] i-a raspuns lui pcd

        ...ori ,,evident, i-a convins mai mult sau mai putin, scrie autorul articolului"???
      • +1 (5 voturi)    
        citesti doar ce-ti convine? (Vineri, 13 iulie 2012, 13:23)

        ba tu [anonim] i-a raspuns lui pcd

        ai reusit sa treci de primele paragrafe sau te-ai plictisit sa tot cauti in dictionarul francez-roman?! ai citit cumva si paragraful asta?

        -> "Victor Ponta est lui-même mis en cause dans une affaire de plagiat, le Conseil national d'attestation des diplômes universitaires l'ayant accusé d'avoir copié une bonne partie de sa thèse de doctorat. Il n'a pas pour autant démissionné de ses fonctions, comme il l'avait promis."

        demis corect? :))
      • +1 (3 voturi)    
        pecede (Vineri, 13 iulie 2012, 15:02)

        veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui pcd

        tu intelegi vreun bob de fr? articolul tot in ponta & co trage!
      • +1 (3 voturi)    
        interpretare... (Vineri, 13 iulie 2012, 15:40)

        IamInTheWrongBusiness [anonim] i-a raspuns lui pcd

        Eu nu stiu franceza si nu stiu cat de bine o sti tu, dar daca folosesti browser-ul chrome de la google poti sa traduci din fanceza in ce limba vrei tu la un nivel foarte rezonabil... Ceea ce scrie in articol e o trecere in revista a ceea ce s-a intamplat in Romania cu subtitluri de tipul "Aranjamente mici de stat" si "Preluarea institutiilor" si as zice eu e pe departe ceea ce sugerezi tu ca ar fi un articol favorabil lui Ponta

        numai bine
  • +31 (33 voturi)    
    Reforme? (Vineri, 13 iulie 2012, 8:43)

    Pop Radu [utilizator]

    Sa-mi spuna cineva si mie ce reforme a initiat, cu exceptia acapararii tuturor institutiilor statului pt ca acest lucru nu se cheama reforma se cheama atentat asupra democratiei. Eu nu vad nici o imbunatatire a nivelului de trai chiar mai mult vad o inrautatire dataorata in special devalorizarii leului cea ce va duce la cresterea nejustificata a preturilor si acest lucru cui i se datoreaza unui premier abia ajuns la varsta pubertatii si a unui presedinte interimar repetent. Va multumesc romani pentru ajutorul acordat celor doi maimutoi continuati sunteti pe drumul cel bun. In ritmul acesta vor ramane in tara numai cersetorii si hotii.
    • +4 (6 voturi)    
      a initiat (Vineri, 13 iulie 2012, 11:20)

      selu [utilizator] i-a raspuns lui Pop Radu

      ordoante de urgente foarte multe in 2 luni de zile,multe dintre ele neconstitutionale, a reusit sa creasca euro foarte mult,a reusit sa dea bani la revolutionari (o gramada de bani aruncati pe geam,multi dintre revolutionari iau bani fara nici o justificare) si lista poate continua.
      E foarte trist ce se intampla in tara noastra.
      • 0 (2 voturi)    
        foarte trist (Vineri, 13 iulie 2012, 18:20)

        andreeak [anonim] i-a raspuns lui selu

        Sunt de acord cu dumneavoastra asupra faptului ca multi romani isi aroga dreptul de revolutionar desii este posibil ca nici sa nu fi participat. Stau si ma intreb cum se simte tatal meu cand vede si aude toate acestea, cand vede cum oameni cinstiti care au luptat si au suferit la revolutie sunt pusi in aceasi oala cu impostorii?
        P.S. Tatal meu a petrecut 3 zile inchis la Jilava, timp in care a fost batut pana a fost adus in stare de nerecunoscut. Eu cred ca cei ca el au suferit destul atunci, si nu merite asocierea cu cersetorii care se dau mari eroi, acum.
    • 0 (2 voturi)    
      Cersetori si hoti? (Vineri, 13 iulie 2012, 15:27)

      T34 [anonim] i-a raspuns lui Pop Radu

      Gresesti, cersetorii si hotii au plecat primii si ne-au creat noua, celorlalti, premisele unei primiri ostile in Vest.

      Oops... si eu gresesc... Nu au plecat chiar toti, au ramas hotii din USL si cersetorii care stau cu mana intinsa la pomenile lor electorale :D
  • +22 (24 voturi)    
    Ponta nu mai convinge pe nimeni. (Vineri, 13 iulie 2012, 8:47)

    mircea [anonim]

    La Ponta este tot mai vizibil ca principala,daca nu singura,sarcina a guvernarii este "jos Basescu" efectiv si subordonarea justitiei.Deja ies la lumina niste miscari subversive in justitie pentru a satisface pofta USL.Ponta este obligat sa faca asta chiar si cu riscul scoaterii din viata politica.Cei care-l controleaza pe Ponta se pare ca au interese prea mari pentru a-si atinge telul cu orice pret.Nu conteaza viata romanilor,conteaza interesul lor.Sunt cativa de la USL care vorbesc la unison de parca sunt programati.Acelasi vocabular impertinent,aceleasi idei clar partinitoare.
  • -32 (36 voturi)    
    "jurnalism" indoielnic (Vineri, 13 iulie 2012, 8:51)

    Montesquieu [utilizator]

    foarte informati cei de la Le Monde, mai ales in editia online (adica articole care nu merita sa vada tiparul de bune si interesante ce-s).

    fraze gen: "Ajutat de un influent birou de lobby de la Bruxelles, oficialul social-democrat ..." nu fac decat sa descalifice publicatia franceza in contextul in care guvernul romaniei a dat deja inca de ieri dimineata dezmintiri explicite apropo de (non) relatia cu PR-istii de la G+

    asa se-ntampla atunci cand trusturile externe de presa isi aleg ca si corespondenti locali niste jurnalisti de o valoare indoielnica de care n-a auzit nimeni niciodata.
    sau poate "autorii" nici macar nu exista, le monde ascunzand sub niste pseudonime articole platite

    (ce, credeati ca la case mai mari nu functioneaza? ;) ) sunt colonei si pe la ei, stati linistiti; banii nu au culoare. tocmai de-aia articolele nici macar nu sunt publicate, ele intrand doar in editia online, cat sa permita o citare in publicatii locale aservite ;)
    • +5 (7 voturi)    
      EVIDENT, (Vineri, 13 iulie 2012, 9:53)

      Ala [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      dupa ce a cumparat toata conducerea UE, dar si pe Angela Merkel, Basescu nu putea sa nu-si puna in tescherea si fituica Le Monde...avea dreptate Goya cu somnul ratiunii!
    • +6 (8 voturi)    
      Daca Le Monde iti pute, ia d-aici (Vineri, 13 iulie 2012, 9:56)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      The Economist:
      "Ponta LUPTĂ MURDAR chiar şi pentru standardele româneşti"
      Articolul, care a apărut în (atentie Montesquieu)-ediția tipărită-
      a revistei, critică modul în care Victor Ponta se folosește de majoritatea parlamentară.
    • +9 (11 voturi)    
      Tu ai citit ce ai scris? (Vineri, 13 iulie 2012, 10:34)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Omule, tu vorbesti despre "Le Monde" ca si cum ar fi Click sau mai stiu eu ce ziar local! E drept, nu-i L'Humanite, "vocea" comunistilor si care, daca mai exista, probabil ti-ar fi placut ce ar fi scris dar este cel mai bun ziar de limba franceza, cel mai citit world wide si cel mai echidistant. Esti penibil ...

      Inca ceva. Francezii, prin constructia lor, sunt stangisti. Chiar la partidele de entru gasesti o multime de idei stangiste. Normal, si in media lor independenta (asta cred ca te deranjeaza, de fapt!) se emit multe idei stangiste. Faptul ca ponta nu i-a convins inseamna doar atat: oamenii de stanga si-au dat seama ca nu-i de-al lor, ca-i o coada de topor de tip bolsevic, fara respect pentru lege si statul de drept.

      Am ajuns la concluzia ca sustinatorii lui ponta si a "politicilor" usl nu inteleg mai nimic din cuvintele "doctrina", "stat de drept", "constitutie", "lege" s.a.m.d. Ei vor doar sa li se dea dreptate neconditionat - ca si fiul meu de 6 ani care vrea sa castige, ocice si oricum.

      Omule, ponta si psd nu este un partid de stanga, socialist sau social democrat. ESTE DOAR O GRUPARE MAFIOTA, BAZATA STRICT PE INTERESE, UNUL DINTE ACESTEA FIIND DISTRUGEREA ROMANIEI!!! Si, din pacate, pnl a devenit un apendice al psd.
      • 0 (2 voturi)    
        apendice (Vineri, 13 iulie 2012, 11:06)

        sdecianu [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        nu cred ca e, de vreme ce presedintele romaniei este acum de la pnl. pnl are mai multa putere decat pare la prima vedere.
      • -2 (6 voturi)    
        distrugerea Romaniei? (Vineri, 13 iulie 2012, 11:46)

        j.j.okocha [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

        Niciun presedinte (+ partid politic) nu a avut o asa mare perioada (8 ani) sa demonstreze ca nu vede in Romania doar un sac de muls bani. Pretul motorinei/benzinei creste si nu se mai opreste, euro la fel, justitia tot corupta a ramas, educatia e la cel mai prost nivel de dupa revolutie, asimilarea fondurilor europene aproape inexistenta, problemele cu integrarea rromilor sunt aceleasi, s.a.m.b.
        Tot ziceti de cresterea economica - cand de fapt au fost doar banii dati de UE, atatea miliarde de euro.
        Si sa nu uit, vanzarea intereselor tarii si in acelasi timp tradarea de care a dat dovada cand, pt majoritate, s-a aliat cu UDMR-ul si le-a oferit atatea avantaje. Niciodata nu s-a mai predat, in Romania, Istoria Romanilor si Geografia Romaniei in limba maghiara. In ce hal am ajuns...
        Sa va fie rusine voua care inchideti ochii!
    • +5 (7 voturi)    
      Mai ia o pauza, ca o sa apari pe lista de malware (Vineri, 13 iulie 2012, 10:46)

      J.C.Denton [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Intrucat vad ca ai mult timp, la cat postezi zilele astea, disperat ca nu va ies aranjamentele, ai putea sa ne luminezi si sa ne spui si noua ce ziaristi de pe plaiurile mioritice merita consideratia ta? Si mai ales, ce parere ai de ciutaci, ciuvici, badea mirciulici... Ei in ce categorie de ziaristi se incadreaza, dupa parerea ta?
    • +4 (6 voturi)    
      Evident (Vineri, 13 iulie 2012, 10:56)

      Anjo [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Si cu referendumul in 2 zile? Ce sa faca baietii... sa aiba timp berechet sa umple trenuri si autobuze. Si daca se poate sa hotarasca Parlamentul (ca avand ultimul cuvant) ca referendumul nu a fost valid si sa o mai puna de cateva referendumuri pana le iese pasienta.
      Adevarul este ca micul Titulescu si-a incheiat cariera politica in anul 2012 indiferent de rezultatul referendumului. S-a facxut de tot rasul in Romania, in Europa si in lume. Nu mai are credibilitate nici macar jumatate din cat avea Boc in ultimele zile de mandat. A fost o papusica de care nu prea mai este nevoie acum. Europa a bagat de seama ca alte interese sunt iun spatele lui. Si de asta nu reuseste sa convinga. Ma intreb daca reuseste sa o mai convinga pe Daciana sa isi faca datoria de sotie... dar ma insel.
    • +1 (3 voturi)    
      Pentru ca nu suntem capabili.. (Vineri, 13 iulie 2012, 11:07)

      Co_Co [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      A devenit de-a dreptul trivial sa citesti astfel de " argumente".
      Te intreb : "Furi?"
      Raspunzi : "Gigel a furat un mar"
      Te intreb, iar " Furi" ?
      Imi raspunzi : "Ghita a furat o para"
      Iar intreb : "Furi?"
      Iar raspunzi : "Nu e vb de asta, Pamantul e rotund si cerul e albastru.. iar in curand portocalele vor fi rosii"
      Si atat..
      Cu prea multa discutie se pierde adevarul.. iar din cate observ eu.. cam asta se incerca. :(
    • 0 (2 voturi)    
      hahahaha (Vineri, 13 iulie 2012, 15:05)

      veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      aia de la Le Monde is rahat pe bat, adevarati ziaristi gasesti doar la antenele varanului, nu?! mare ti-e gradina nene!!!!!
  • +17 (19 voturi)    
    sa se termine cu glumitele (Vineri, 13 iulie 2012, 8:58)

    HS0284 [anonim]

    Poanta....pleaca repede, nu esti potrivit pentru jobul pe care il ai.
  • +20 (22 voturi)    
    Mda.... (Vineri, 13 iulie 2012, 8:59)

    vladf [utilizator]

    Daca ne trantesc astia in MCV un mic paragraf in care din care sa reiasa ca Bulgaria in prezent are mai multe sanse decat Romania de a intra in Shenghen, asta datorita ultimelor evenimente petrecute in Romania.
    Deci un paragraf de genul asta este sah-mat.
  • +15 (17 voturi)    
    offfff...offfffff (Vineri, 13 iulie 2012, 9:00)

    santi [utilizator]

    ce garantie morala poate avea un hot...(plagiator deocamdata)????si care a plecat cu lectia neinvatata impins de la spate de interesele mafie psd-pnl-conserva....a scapat ieftin cu dosul rosu...ca sigla psd...........rusine...
  • +20 (22 voturi)    
    multumesc din inima usl (Vineri, 13 iulie 2012, 9:11)

    mosnicolae [anonim]

    ca mi-ai mancat deja 20 de ani din viata prin comunistii PSD si securistii pnl-isti si ca reusesti sa-mi mai mananci cel putin pe atat. sunteti niste nemernici jefuitori si tradatori de neam, dar nu va pasa voua de astfel de epitete. asa ati fost etichetati de o lume intreaga, dar nu va pasa. treceti mai departe cu ranjetul vostru idiot pe bot. o sa fiti probabil asasinati, mai urat decat ceausescu, macar ala a avut parte de un pluton de executie, care deja inobileaza procedeul. voi veti fi lapidati de toti amaratii care v-au votat din prostie, in momentul in care vor ajunge mai saraci decat au fost vreodata.
  • +23 (25 voturi)    
    nu e bai (Vineri, 13 iulie 2012, 9:22)

    visio [utilizator]

    asa cum zicea insusi ponta: nu merkel voteaza, ci prostul care vrea sa stie unde este elodia...
    • +17 (19 voturi)    
      Câtă dreptate ai!!! (Vineri, 13 iulie 2012, 9:45)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Subscriu.
  • +15 (19 voturi)    
    :)) (Vineri, 13 iulie 2012, 9:23)

    dixit [utilizator]

    ei dau asigurari in scris sau oral, ca nu ii costa nimic, fac ce vrea muschii lor acasa, ca banul public e al celor care il dirijeaza, tota lumea e fericita, mai putin cei 99% din poporul roman. felicitari si multumiri celor ce voteaza si celor ce sunt votati ca ma tin departe de romania. nimic nu va curati niciodata sistemul din romania.
  • +16 (18 voturi)    
    Cum sa-i convinga? (Vineri, 13 iulie 2012, 9:28)

    Mana Fina [anonim]

    Dupa ce a plecat le-a lipsit portofelele .
  • +17 (19 voturi)    
    .... (Vineri, 13 iulie 2012, 9:32)

    un oarecare [utilizator]

    multumim ponta...
    socialistii sa ajunga la putere...restul nu mai conteaza.
    oricum tot noi platim 'pretul'.
    • +3 (5 voturi)    
      nu socialistii... (Vineri, 13 iulie 2012, 10:55)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      ci fostii securisti si comunistii mafioti imbracati in haine europene caci au bani kakalau...
  • -28 (32 voturi)    
    X (Vineri, 13 iulie 2012, 9:36)

    Andrei [anonim]

    Mai duceti-va-n saracie de ziaristi. Interpretati cum vreti ceea ce se scrie peste hotare. Am urmarit intalnirile lui Ponta, el a dat asigurari ca e respectata Constitutia, ceea ce este foarte adevarat! Trebuia sa se puna in genunchi? Ca sa il creada Germania, Franta etc. (mai da-i la naiba), a procedat corect. Sunt pro Europa, dar.. prea multe comentarii si cam aroganti (parerea mea).
    • +3 (5 voturi)    
      Asta-i democratia (Vineri, 13 iulie 2012, 9:58)

      Andor74 [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Corect, e parerea ta! Asta ar trebui sa insemne democratia: fiecare sa aiba dreptul sa-si exprime o opinie fara a atrage consecinte legale asupra sa.
      Extrapoland la un nuvel mai inalt - de aia sunt prevazute alegeri parlamentare si prezidentiale periodice. Intotdeauna cand faci un plan de afaceri (politica interna sau externa, etc) il faci pe termen lung, nu de azi pe maine. Daca respectivul plan deranjeaza/afecteaza negativ pe prea multi atunci acestia vor avea posibilitatea de a renunta - dar cand vine vremea votului!
      Asta-ti confera stabilitate!
      Dar in momentul in care modifici legile in asa fel incat actiunile ulterioare sa-ti fie justificate seamana mai mult a altceva. Sunt de acord ca si Basescu a intarit un zid in jurul institutiei prezidentiale, dar fundatia a fost pusa tot de astia.
      Dar din pacate guvernarile cu PSD si PNL in zona au adus
      - beneficii (aparente) doar celor cca 15 milioane de pensionari, asistati sociali si angajati la stat (carora li se indexeaza veniturile la fiecare ciclu electoral)
      - beneficii directe (spaga, coruptie, imunitate in fata justitiei) poiliticienilor si parlamentarilor alesi;
      - riscuri sporite si pierderi directe (impozitare suplimentara a muncii, rate de dobanda mai mari) pentru cei cca 3 milioane de intreprinzatori si muncitori din mediul privat.
      Asa zisul dictator ne-a dovedit totusi ca justitia e independenta (nu stiu daca va spune ceva expresia "NIMENI NU E MAI PRESUS DE LEGE" - cazul Apostu - cel mai elocvent exemplu). Iar de furat - au furat si astia dar totusi pentru ultima categorie - cei 3 milioane care creeaza si contribuie la PIB - s-au vazut totusi beneficii materiale (cinstite) - existenta locurilor de munca datorita investitiilor, cresterea salariilor, reducerea cotelor de impozitare si reducerea ratelor dobanzilor. ACESTEA NU SE PUTEAU REALIZA DECAT PRIN IMBUNATATIREA IMAGINII ROMANIEI IN LUME.
    • +2 (4 voturi)    
      Y (Vineri, 13 iulie 2012, 10:04)

      defav [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Tare naiv trebuie sa fii, d-le. Pai Ponta s-a dus sa se jure ca nu fura, dar l-au prins cu rata-n gura...crezi ca UE-ul ala se joaca de-a democratia ?Cind ai mai vazut un semnal atit de puternic negativ de la ei ? Ponta respecta constitutia ? Ma faci sa rid ....
    • +2 (4 voturi)    
      Cu siguranta... (Vineri, 13 iulie 2012, 10:24)

      mikeyu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      visasera urat europenii in week-end, motiv pentru care au aratat o ingrijorare nejustificata fata de ro. Nu e nicio indoiala ca u.se.le. a respectat legea, constitutia, n-au umblat la legi preferentiale... Ce europeni superstitiosi.
    • +3 (5 voturi)    
      Y (Vineri, 13 iulie 2012, 10:53)

      Gambeta [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      Si ce castigam noi, poporul, din demiterea lui Traian Basescu? Ce castig avem ca tara din toata situatia jenanta creata si mentinuta de USL (si asta de cand a fost creata acesta alianta utopica in lumea civilizata)? Ai cumva impresia ca poti trai singur de capul tau in lumea asta? Crezi ca rusii vor ignora asa ocazie de a ne baga din nou in sfera lor de influenta daca UE si SUA spun: descurcati-va singuri? Sper ca nu te gandesti la asa ceva ca alternativa ...
      Stii cat ne costa toata mascarada asta din care noi nu castigam nimic, dar din care USL poate lua totul? Nu ma refer la cele 100 mil euro costul referendumului si cei 20 de ani de sacrificii. Cheltuielile unui stat cu deficit an de an se asigura din imprumuturi. Astea nu sunt gratuite, costa chiar foarte mult daca nu ai o imagine buna in fata celui care te crediteaza.
      Ai vazut prognozele pentru cotatia euro la final de an? Eu zic ca 4,7 RON este modesta la viteza in care urca cursul. Ministrul Georgescu (nu ii voi spune domn pentru ca se comporta ca un tovaras si mi-e teama sa nu il jignesc) isi freca mainile in urma cu 1 saptamana ca ar putea incasa mai multi bani la buget din diferenta de curs valutar. Pai (tovarase) banii aia trebuie sa ii plateasca cineva ca nu vi-i trimite D-zeu in sac.
      Alte intrebari (retorice) referitoare de curs: cine "acopera" diferentele de preturi (toate sunt in euro si se calculeaza ca echivalent in lei) ce vor aparea in scurt timp la toate produsele? Cine plateste diferenta de curs valutar la creditele in euro ale populatiei si ale societatilor?
      Pentru ce toate astea? Ca sa spuna un debil mintal ca asa a vrut el?
  • +9 (11 voturi)    
    USL-partid de hoti? (Vineri, 13 iulie 2012, 9:48)

    mircea [anonim]

    Cei care sar in apararea lui Ponta si a masurilor lui aberante,nu-i poti considera decat tot hoti."Cine se aseamana se aduna".Pentru Ponta sunt destule dovezi de hotie si fals intelectual.Ar trebui analizate si lucrarile universitare ale valetilor lui Ponta.Sigur sunt in ele dovezi clare de hotie.
  • +11 (13 voturi)    
    sa ne rugan (Vineri, 13 iulie 2012, 9:50)

    Goguta [anonim]

    Dupa parerea mea sunt in principal trei ipoteze in legatura cu motivele care i-au determinat pe Victoras si Crinut sa umble ca elefantii in magazinul de portelann:

    1. Exista un motiv pe rae nu-l cunoastem inca si care-i determina sa se grabeasca.

    2. Sunt tare nedestepti.
    3. Sunt de parere ca opinia publica romanesaca este nedesteapta si va inghiti pana la urma galusca.

    Daca este 1 valabil ar fi interesant sa aflam motivul. In ceea ce priveste celelalte doua motive, sa ne rugam la dumnezeu sa nu fie adevarate. Dar tere mi-e teama....
    • +2 (4 voturi)    
      tinand cont de moment (Vineri, 13 iulie 2012, 10:54)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Goguta

      singurul eveniment cu care pot face legatura e arestarea lui nastase.
    • +1 (3 voturi)    
      posibil! (Vineri, 13 iulie 2012, 11:20)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Goguta

      La versiunea 1 nu m-am gandit, este posibil. Vraianta 2 o resping categoric, nimeni nu poate fi chiar ATIT de timpit. varianta 3 este sigur valabila" da, ei sunt convinsi ca electoratul "ie prosti", ca inghite orice, atit tip cit li se prezinta justificarea "acum este esential sa scapam de dictatorul basescu si de hotii videanu, udrea, etc".
      Insa da, este posibil sa fie nevoiti sa se grabeasca, sa ia masuri care se tsie bine ca nu vor tine, pentru ca ... ar fi interesant de aflat motivul grabei!
    • -1 (1 vot)    
      Motivul 1 (Vineri, 13 iulie 2012, 15:52)

      T34 [anonim] i-a raspuns lui Goguta

      Tovarasii STIAU ca o tara condusa (a se citi FURATA) de ei si de clica lor nu are cum sa mearga bine si va intra in declin serios in doar cateva saptamani. De aceea STIAU ca daca vor mai astepta, nu-l vor mai putea "rasturna" pe Basescu, nu fiindca populatia s-ar destepta (teza 3), ci fiindca oamenii vor vedea ca au inceput sa le ghioraie matzele de foame si ca li se pune pumnul in gura daca se plang. Drept urmare, pentru a-si putea subordona in totalitate statul de drept, Basescu (singura voce care li se opunea, ca PDL a devenit inexistent pe scena politica) trebuia inlaturat si, impreuna cu el, si factorii din justitie care sunt numiti DIRECT de catre presedinte (procurorii generali ai celor doua parchete). Trebuie avut in vedere si ca presedintele sau orice alt cetatean ar fi putut sesiza Parchetele cu privire la incalcarea legilor de catre cizmele rusesti ale USL, ori un procuror general corect ar fi putut dispune masuri legale severe. in conditiile astea, inlaturarea presedintelui a devenit o urgenta.

      Totodata, d.p.d.v. geostrategic, admiterea Romaniei in Schengen ar fi "impins" Rusia spre Asia. Ori rusii nu vor sa se intample asta, fiindca ar pierde foarte mult din influenta asupra Europei, pe toate planurile. Drept urmare, admiterea in Schengen TREBUIA impiedicata, cumva. Si au impiedicat-o.

      Enough reasons?
  • +2 (2 voturi)    
    manip. (Vineri, 13 iulie 2012, 10:26)

    Trans [anonim]

    "plusieurs capitales ne sont, en effet, pas mécontentes des derniers événements": Unele capitale sunt multumite cu ultimele evenimente...

    Nicaieri in articolul citat de HN nu scrie ce se afirma in titlul stirii HN.
  • -5 (7 voturi)    
    diversiune (Vineri, 13 iulie 2012, 10:54)

    vanina [anonim]

    O sa convingem noi, romanii, pe 29 iulie, cand o sa-i dam un sut in c... lui Base. Restul este diversiune ... incercarea disperata a PDListilor sa-si asigure sprijinul din exteriorul Romaniei, pentru ca stiu ca in interior nu ii sprijina nimeni. Pana si UNPR-ul si UDMR-ul i-au lasat balta.
    • +1 (3 voturi)    
      raspuns la '' diversiune'' (Vineri, 13 iulie 2012, 11:06)

      alexandru [anonim] i-a raspuns lui vanina

      Nu poti spune ca Europa este controlata de Base. Trebuie sa fi tare dus cu capul. Cine este UDMR su UNPR, niste tipi care sar din barca in barca, dar poate astia sunt etalonul tau moral daca ii dai ca exemplu. Nimei, dar nimeni nu si-a permis sa ignore deciziile CCR si sa nu respecte reguli, legi si senyinte. Nimeni. Doar USL asta al tau pe care il ridici in slavi. Vai de capul tau, imi pare rau ca acest neam este compus si din oameni ca tine, fara valoare etica, fara morala, ignoranti, nestiutori, slugi si ... nu are rsot. Mi-e scarba.
    • +2 (4 voturi)    
      @vanina (Vineri, 13 iulie 2012, 11:39)

      sam [anonim] i-a raspuns lui vanina

      Da, o sa scapati de Base si o sa muriti de foame ca grecii, dar pe aia ai ajuta nemtii pe noi nu o sa ne ajute nimeni! daca nu crezi mai vorbim peste cateva luni, tu crezi ca legile economice au culoare politica? de ce ma mir , la cati analfabeti a scos invatamantul romanesc din 1994 pana astazi, observ ca astia nici sa copieze nu stiu ! si stai linistit, criza nici nu a inceput sa vezi la iarna distractie, dansul a inceput deja ... Dar cand veti pricepe ce ati facut, va rog sa nu mai iesiti in strada ca papagalii sa cereti schimbarea !!! PS profitati cat se mai poate de circulatia libera pe baza de CI si plecati sa vedeti lumea cu ochii vostri nu mai stati cu ei ranjiti la televizor si ascultand prostiile debitate de toti repetentii care daca nu venea revolutia erau cel mult strungari... atunci o sa intelegeti de ce suntem unde suntem dar mai ales de ce nu o sa ajungem unde doar visam !!!
  • +3 (5 voturi)    
    completare (Vineri, 13 iulie 2012, 11:01)

    Ilinca [anonim]

    Autoarea evita sa traduca un fragment din articolul original din "Le monde", fragment foarte interesant:

    “Abritées derrière les Pays-Bas, l’Etat membre le plus hostile à l’entrée de la Roumanie et de la Bulgarie, plusieurs capitales ne sont, en effet, pas mécontentes des derniers événements. Elles estiment qu’il ne faut pas ajouter aux difficultés récentes concernant Schengen – avec la polémique, non close, sur le retour des contrôles aux frontières – en autorisant l’accession de deux pays qui n’offriraient pas des garanties suffisantes.”

    Intr-o traducere rapida ( dar corecta): mai multe capitale europene nu sunt, de fapt, nemultumite de ultimele evenimente din Romania.

    Pe intelesul tuturor, evenimentele din Romania ofera o iesire foarte eleganta statelor care oricum nu doreau intrarea Romaniei in Schengen, pentru ca nu ofera garantii suficiente.
  • +1 (3 voturi)    
    Nu a convins? (Vineri, 13 iulie 2012, 11:05)

    Alex [anonim]

    Pai asta e buna: cum ar putea sa-i convinga un PM despre care ei stiu cu certitudine ca a un hot plagiator si ca a mintit cu nerusinare ?
  • +2 (4 voturi)    
    referendium pe banii nostrii (Vineri, 13 iulie 2012, 11:12)

    gabi [anonim]

    Si sunteti multumiti unde am ajuns? chiar va place? Am facut aforturi sacrificii apreciate de toata europa iar azi se duc pe apa simbetei.
    Oare basescu e capul tuturor relelelor in tara asta?
    oare o sa avem salarii mai mari daca pica basescu?
    o sa se ieftineasca mancarea benzina?
    o sa avem cu totii locuri de munca si locuinte....
    raspunsul este clar NU !!!!!!!!!!!!!!
    Este doar orgoliul ranit al USL_ului si dorinta lui de a invinge cu orice pret!
    Cert este ca o sa platim un pret mult prea mare pt tot ceace face azi USL-ul. Ei se lupta cu basescu dar pe banii nostrii, pt ca un referendium costa iar semnalul transmis catre europa ne va costa si mai mult, mult prea mult!!!!
  • +2 (4 voturi)    
    raspuns vanina (Vineri, 13 iulie 2012, 11:14)

    alexandru [anonim]

    Diversiune? De multe ori ma intreb ce aveti in cap cand spuneti asta. Cat de oligofren poti fi sa spui ca Base controleaza Europa. Daca ar fi asa bravo lui, dar nu este. Bun exemplu ti-ai ales, UNPR si UDMR, niste tipi care una spun si alta fac, sar din barca in barca. Etalon moral pentru tine probabi. Imi pare rau ca acest neam, care nu invata nimic din istoria sa, este format si din oameni ca tine, lispiti de orice etica, slabi, fara caracter, care tolereaza prosita, hotia, agreaza orice incalcare a institutiilor statului. Nimeni, dar nimeni pana acum, nu si-a permis sa ignore deciziile CCR, sa calce norme si regulamente, decizii ale ICCJ. NImeni. Le aprobi? Vai ca acapul tau, provoci mila si in acelasi timp si scarba.
  • +1 (3 voturi)    
    Se vad miliardele de EURO furate.... (Vineri, 13 iulie 2012, 12:28)

    Nicolae [anonim]

    Acum se vede puterea banilor furati din buget. Asa cum zicea si Becali, Basescu este miliardar in EURO si isi poate permite sa faca lobby pe bani grei prin Europa. Daca mizerabilul Pinalti facea 50 milioane de EURO in 3 saptamini din energia ieftina ce mai vorbim de capetenia hotilor Basescu. Daca are Videanu avere de peste 400 milioane de euro, ce sa mai vorbim de chiorul? Cind o vezi pe Udrea ca-si pune pe ea rochii ce sute de mii de euro iti dai seama ca ei sunt intr-o lume a miliardarilor din EURO, bani facuti din taierea pensiilor si a salariilor din inchiderea spitalelor, din programul software pe care Dutza a dat 120 milioane de euro, lasind fara medicamente bolnavii. Nici la NASA nu costa un soft 120 milioane de euro, acolo a fost 2 milioane softul si restul spaga!! Blejnar s-a jucat cu sutele de milioane de EURO bani furati din buget prin returnari ilegale de TVA, prin banii din contrabanda primiti de la evazionisti pentru protectie, prin caracatita portocalie care a vlaguit economia. Statul roman avea 20 miliarde datorie in 2004 si acum are peste 100 miliarde EURO datorie publica, dar banii nu s-au vazut in autostrazi, in irigatii, in investiti ci au fost furati de haita portocalie condusa de hiena basescu!! Si strainii au firme de lobby care le ofera tot felul de avantaje materiale (o spaga mascata) pentru a-si manifesta o anumita pozitie!
  • +2 (4 voturi)    
    Ce i-a spus Borroso lui Ponta:.. (Vineri, 13 iulie 2012, 13:43)

    vasglo [utilizator]

    "Baiatu, vedem ca zambetul iliescian iti afecteaza grav judecata si nu intelegi ce-ti spunem. Ia de aici un extemporal, niste intrebari. Du-te acasa, calmeaza-te si raspunde pe puncte cum de este posibil ca un stat membru al UE sa-si decapiteze conducatorii, seful Senatului, Seful Camerei Deputatilor si presedintele in 48 de ore, in vremuri de criza globala, cand toata populatia Europei e nemultumita. Tu crezi ca asta vrem noi, astia care v-am primit in casa noastra??"
  • -1 (1 vot)    
    Jos cu Ponta si Antonescu (Vineri, 13 iulie 2012, 15:22)

    Nic [anonim]

    Sper ca romanii sa se trezeasca si sa nu faca jocul USL-istilor!
    • -1 (1 vot)    
      TREZIREA (Vineri, 13 iulie 2012, 16:57)

      livius [anonim] i-a raspuns lui Nic

      Eu sper ca romanii sa se trezeasca in general :)
      crezi ca pdl-istii sunt altfel ? cati ? uita-te bine la cati sunt azi in fiecare partid si numara-i iarasi dupa referendum si inca odata in prag de parlamentare.
      vei vedea cat inseamna denumirea partidului sau doctrina pt oricare din ei. tot la fmi ajungem cu oricare din ei. unii vand rosia montana, altii gazele de sist. toti au vandut tot. acum vand doar viitorul nostru de permanent datornici catre BM&FMI.
      ca nu-i LEGAL ce se intampla cu suspendarea, ok sunt de acord. dar nu spera ca daca ramane base dispar politicienii. ei nu se pierd, doar se transforma...
      Peste 30 de zile vom avea 22 milioane de eur mai putin (cost referendum). am fi putut sa bem o bere rece de banii astia si eram mai fericiti. sau puteam dona niste apa sau paine in africa.
      ar fi contat mai mult decat circul asta inutil.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri