Duminica intra in vigoare noul Mers al trenurilor. Vezi ce modificari sunt aduse transportului de calatori

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 20:17 Actualitate | Esenţial

Trenuri din Romania
Foto: Rompres
Noul Mers al Trenurilor 2011-2012 va intra in vigoare duminica, 11 decembrie, urmand sa fie valabil pana la 8 decembrie 2012, informeaza CFR Calatori. Actualele ranguri de trenuri de calatori vor fi structurate, in functie de serviciile oferite, in trei noi categorii: Intercity (IC), InterRegio (IR) si Regio (R), a anuntat compania, precizand ca decizia a fost luata "din necesitatea alinierii transportului feroviar de calatori la normele legislatiei europene in domeniu".

Cele trei categorii de trenuri vor circula atat in trafic international (70 trenuri internationale - 40 InterRegio, 4 Intercity si 26 Regio), cat si in trafic local (1336 de trenuri - 28 Intercity, 198 InterRegio si 1110 Regio).

CFR Calatori anunta de asemenea ca se vor realiza noi legaturi directe cu trenuri InterRegio, intre: Bucuresti - Bistrita, Bucuresti - Targu Mures, Bucuresti - Sibiu, Craiova - Brasov, Brasov - Sibiu, Bucuresti - Timisoara, Satu Mare - Constanta, Constanta - Brasov.

Compania promite pastrarea tarifului la trenurile Intercity si Regio (fostele Intercity-uri si Personale) si practicarea unui tarif intermediar pentru trenurile de tip InterRegio, intre tariful celor doua ranguri de tren Accelerat si Rapid (cu circa 22% mai putin decat la Rapid si cu circa 12% mai mare decat cel de la Accelerat).

CFR Calatori a anuntat ca se vor mentine ofertele comerciale existente, prin care se acorda reduceri la transportul feroviar:
  • Minigrup 2 - 5 - este destinata celor calatoresc in grupuri mici (de 2 - 5 persoane) si este valabila in toate zilele saptamanii, mai putin in zilele de vineri si duminica, cu reduceri intre 10% si 25%.
  • "Cartea VSD" (vineri, sambata, duminica) valabila in week-end, cu reduceri intre 25% si 60%.
  • Calatoria dus-intors - cu o reducere de 10%.
  • Reducere intre 5% si 13%, la cumpararea cu anticipatie.
  • Reducere intre 15% si 35%, la abonamentul 5, 10, 15 zile .
  • Reducere de 50% la abonamentele lunare si saptamanale.
  • Reducere 50% pentru copii intre 5 si 10 ani si gratuit pentru copiii cu varste de pana la 5 ani.
  • Reducere 50% pentru grupurile formate din cel putin 20 copii sau elevi, inclusiv personal didactic, medico-sanitar, administrativ insotitor (maxim o persoana la 10 copii).
  • Reducere 25% la trarif la tren Regio pentru grupuri compuse din cel putin 30 de persoane.
Citeste mai multe despre noul Mers al trenurilor pe pagina Ministerului Transporturilor.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

5864 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    este timpul sa vina cu ceva nou (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 20:41)

    laurentiu [anonim]

    Voi mai calatori din nou cu trenul supa multa vreme.
  • +3 (3 voturi)    
    de rasu' curcilor (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 21:32)

    anonim [anonim]

    bine ca schimba categoriile si scumpesc infectul ala de accelerat in loc sa curete dracu' vagoanele si sa amenajeze garile care in marea lor majoritate sunt niste ruine imbibate cu dejectii umane (si nu e o metafora, cei care au dat printr-o gara de la noi stiu foarte bine!). salile de asteptare sunt case pentru boschetari cu o atmosfera puternic inmiresmata de duhoarea lor si de lipsa crasa a curateniei. partea cu mirosul e valabila si pentru majoritatea vagoanelor.

    ma astept ca in curand sa puta si sa lipeasca orice atingi si in ramele de la siemens ("sageti", "supozitoare", au diferite porecle) :\
  • +5 (5 voturi)    
    SI diferentele tot asa? (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 21:38)

    Andy [anonim]

    Inainte durata calatoriei era aproximativ aceeasi pentru A, R si IC. Aum ramane tot la fel?
    Adica platesti bilete de IC, ai scaune cate 2 fata in fata si te pipai cu calatorii din fata ta si platesti o gramada de bani.
    Vara se strica AC in tren si faci sauna.
    Super CFR.
    Mai dati tunuri baieti, ca incet-incet tot la gunoi ajungeti cu liniile voastre nereparate de 30 de ani.
  • +5 (5 voturi)    
    Aliniere (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 23:05)

    Task Damager [utilizator]

    Daca s-ar alinia la normele europene din punct de vedere al calitatii, ar mai fi ceva. Asa, e aceeasi Marie cu alta palarie de paie.
    Trenurile sunt mizerabile, mereu intarzie, merg ca melcul si sunt scumpe. Si se intreaba de ce nu au calatori...
    As plati un bilet scump daca as sti ca ar merge cu o viteza decenta. E jenant CFR-ul acum, sunt portiuni de zeci de km unde te uiti cu ciuda cum toate masinile te depasesc. Sa-i ia naiba, ca stiu numai sa te jupeasca, fara sa ofere servicii pe masura banilor ceruti. Am luat in mai .rapidul (merita numele asta?!) de la Suceava la Bucuresti, si in toiul verii a intarziat o ora, pentru ca "se lucra la o linie paralela!" Nici acum nu inteleg ce legatura avea trenul in care eram cu lucrarile de pe linia aia. Bataie de joc
  • +1 (1 vot)    
    genial (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 23:48)

    ionut [anonim]

    "Reducere 50% pentru grupurile formate din cel putin 20 copii sau elevi, inclusiv personal didactic, medico-sanitar, administrativ insotitor (maxim o persoana la 10 copii)."


    Asta este genial:)) si care este minimul? jumatate de adult?:)))asta suna cam horror...nu stiu daca greseala este a cfrului sau a redactorului, dar ar fi trebuit sa sesizati eroarea:))
  • +6 (6 voturi)    
    alta hotie (Duminică, 11 decembrie 2011, 6:41)

    angel [anonim]

    Au schimbat denumirea, cer mai muti bani pe bilete, bnu ofera absolut nimic in plus. Aceleasi conditii proaste, intarzieri mari. Alinierea va fi cind vom circula cu 300km/h. ma tem ca nu voi apuca ziua aia.
  • +5 (5 voturi)    
    Mersul trenurilor (Duminică, 11 decembrie 2011, 6:45)

    Vizitiul [utilizator]

    Ma intreb la ce foloseste? Eventual imprimeria are de castigat pentru ca-si iau si ei un ban pe criza asta.

    In rest nu se respecta orarul. Doar dintr-o eroare umana se ajunge la timp :))))
  • +3 (3 voturi)    
    MAFIA CFR-ista (Duminică, 11 decembrie 2011, 9:42)

    un fraier care munceste in Romania [anonim]

    CFR a ramas inca una dintre putinele vaci colectiviste de unde in continuare politicienii isi trag bani cu nemiluita. La CFR tot se merge pe principiul"sa traim toti, sa mancam toti", in frunte cu sindicalistii comunisti. Se stie la cel mai inalt nivel ca INSTITUTIA "NASUL" functioneaza perfect si banii luati de partidele de tren se impart pana la nivel de minister. Dintr-un tren cu 1000 de calatori cel putin 500 merg cu "nasul" si ne miram de ce nu avem viteze sporite pe calea ferata. La infrastructura se merge pe principiul ca "ce se baga in pamant nu se vede" si asa mai departe, ca in orice institutie de sata capusata de nepotisme si cumetrii de tot felul, unde sunt 500de directori si secretari de stat(de stat la propriu), consilieri, pipitze de tot felul... Dintr-o mie de angajati in cadrul caii ferate 800 sunt pe functii de frecat menta si din aia 200 care ar trebui sa munceasca 100 sunt alcoolici si 50 sindicalisti imputiti...
  • +3 (3 voturi)    
    efectul va fi? (Duminică, 11 decembrie 2011, 10:24)

    mgh [anonim]

    De fapt au vrut sa faca ceva bun desi diferenta ca timp intre A,R, IC nu existau in cel mai bun caz pe liniile modernizate care au costat sutedemil. se ajunge la timpi ca acum 50 de ani,
    In fapt R - ca si tren avea calatori platitori foarte putini mai mult gol mergea asa ca au mixat A+R.
    Din pacate Regio - P trebuia sa aiba mai multe trenuri in noul mers fiindca din nou blatistii(surprinzator fiind ca unii facand naveta si cu salarii bune gen x3-4 salariu minim pe economie sunt acceptati sa dea doar 3-4ron cand biletul este 13-14ron, de restul sa mai bea si burtile lor 2 beri) se vor urca cu gramada la InterRegio sfidand pe cei care platesc.
    Miscarea importanta au facut-o la nivel de crestere preturi pentru vechiul A adica cel care mai folosit, de unde vin cei mai multi bani. pe care in decurs de cateva luni l-au scumpit cu cateva zeci de procente si asta pe spatele doar a unora. Dupa aceasta reorganizare a trenurilor exista si una a modului nu-i asa de desfasurare a activitatilor sau va fi acelasi lasa-ma sa te las ca daca da atunci CF-ul se va duce tot mai jos. O curatenie a sefilor cu salarii si cautaturi de afaceri, spagi comisioane, babane de acolo (ne aducem aminte ce facea tov. Mitrea cu casa in Austria) cand se face? Tanti Boagiu nu faci matale o incursiune pe acolo ?
  • 0 (0 voturi)    
    re: (Luni, 12 decembrie 2011, 0:55)

    sandoval [utilizator]

    astia-s niste idioti, hoti si incompetenti! azi am calatorit cu trenul. inainte era din categoria accelerat si plateam 17,10 lei pentru 40km. acum acelasi tren, are rang de interregio si platesc 22,60 lei! pentru 40 de km! astia-s nebuni? chiar vor sa isi bata joc de calator cu orice pret?!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi