Incercand sa creeze un mijloc eficient de comunicare cu clientii sai,

Microsoft a proiectat un portal Web pentru managerii companiilor

mijlocii, au declarat directorii companiei.

Portalul se cheama

momentan Customer Connection Center, sau C3, si va oferi clientilor

informatii personalizate atat despre licentele si serviciile oferite de

Microsoft cat si informatii generale, care cuprind sfaturi pentru

afaceri, a declarat Steven Guggenheimer, vicepresedinte la Small and

Midmarket Solutions & Partner Group (SMS&P), Microsoft.

Un site Web pentru manageri va completa oferta de site-uri Web de la

Microsoft. Compania este in curs de introducere a unui site Web pentru

clientii din randul companiilor mici care se cheama Small Business

Center si va publica in curand site-ul Microsoft Developer Network

(MSDN) pentru dezvoltatori si site-ul Microsoft TechNet, pentru

profesionistii in domeniul tehnologiei.

''Consideram ca site-ul

va placea clientilor nostri din randul companiilor mijlocii,'' a

declarat Guggenheimer. ''In comunitatea de afaceri, nu avem inca asa

ceva pentru manageri care nu sunt profesionisti in domeniul

tehnologiei.''

Microsoft numeste mijlocii acele companii cu un

numar de angajati intre 50 si 1000. Companiile mai mari au de obicei

propriul lor account manager in cadrul Microsoft, care le ofera

informatii.

Planurile pentru Customer Connection Center sunt in

prima faza. Guggenheimer nu a precizat cand va fi lansat acest site.