Cubb Communication si WESTEN militeaza pentru confortul termic

de     AdPlayers.ro
Miercuri, 18 mai 2005, 0:00


BAXI Romania lanseaza o noua campanie integrata de comunicare a marcii WESTEN, sub sloganul "Confortul nu e un lux". "Campania isi propune sa redefineasca notiunea de "confort termic" din locuintele noastre" spun reprezentantii Baxi.

Noul program de promovare a fost demarat marti, 10 mai si se deruleaza in perioada mai – octombrie 2005, la nivel national, prin intermediul componentelor de publicitate, evenimente si relatii publice (ATL, BTL si PR).

Potrivit Baxi Romania, "Confortul nu e un lux" doreste sa atraga atentia asupra disconfortului resimtit in multe dintre locuintele din Romania. Campania subliniaza ineficienta sistemului centralizat de incalzire si problemele generate de dependenta de acesta.

Mesajul principal accentueaza faptul ca solutiile pentru asigurarea confortului sunt accesibile oricarei familii cu resurse financiare rezonabile.

Sever Scarlat, Director Executiv, Baxi Romania

"Confortul nu este un lux reprezinta a doua campanie de promovare pe care o derulam pentru marca WESTEN" a declarat Sever Scarlat, Director Executiv BAXI Romania. "Prin aceasta campanie, am dorit sa exprimam nemultumirile multor consumatori care nu pot accepta la nesfarsit sa plateasca un pret prea mare pentru satisfacerea unor nevoi de baza"

Conceptul campaniei porneste, potrivit companiei, de la idea ca obisnuinta constituie o arma puternica si poate creea dependenta. Dependenta inlatura alternativa, chiar daca aceasta reprezinta o solutie mai buna.

Spotul arata povestea trista a Caloriferului si a Robinetului, care sunt maltratate si mutilate de catre proprietarul furios pe un sistem care nu-i poate asigura confort la standardele pe care si le doreste. Raspunsul ar fi ca centralele termice WESTEN reprezinta solutia accesibila si comoda, care satisface pe deplin consumatorul, salvand Caloriferul si Robinetul de la un sfarsit tragic.


Westen, Baxi romania, Cubb Communication - ZenithMedia

Campania WESTEN a fost dezvoltata de catre agentia Cubb Communication (Sebastian Boros – Art Director, Cristina Dragan – Copywriter, Iuliana Rizea – Client Service) in colaborare cu echipa BAXI Romania (Sever Scarlat – Director Executiv, Bogdan Lebu – Brand Manager si Laura Voicu – Brand Manager).

Componenta media a fost definita si implementata de catre agentia Zenith Media, valoarea totala a campaniei ridicandu-se, conform cotatiilor lista (rate-card), la aproximativ 3.600.000 EUR. Reprezentatii Baxi nu au facut precizari privind cotatia neta a campaniei.

Campania de publicitate se deruleaza la nivel national, pe cele mai importante canale TV - Pro TV, Antena 1, Acasa TV, TVR 1, TVR 2, B1 TV, Realitatea TV si TV Sport. Filmarile au avut loc chiar in sediul Cubb Communication si au durat 2 zile, fiind realizate de casa de productie Saga Film.

Componenta de PR a campaniei este gestionata de Free Communication (Anca Popescu – Senior Account Executive si Razvan Nastase - Account Assistant). Dupa cum afirma reprezentatii Baxi, centralele termice WESTEN acopera intreaga gama de necesitati de incalzire individuala a locuintelor si a spatiilor de birouri.

WESTEN este o marca a Grupului BAXI, comercializata pe piata autohtona exclusiv de catre BAXI Romania.

Potrivit companiei, Grupul BAXI, ocupa locul trei in Europa in domeniu asigurarii confortului casni, cu o cifra de afaceri de peste 1 miliard EUR in 2004.

In Romania, Grupul BAXI este reprezentat de compania BAXI Romania, care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 6 milioane EUR si o cota de piata de 9.3%.Pe langa WESTEN, compania comercializeaza pe piata romaneasca si marca de centrale termice BAXI.


















76 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi