In fata unei asistente-record - 143.000 de spectatori -, circuitul Norisring a fost martorul unei curse disputate, plina de suspans, la capatul careia Audi a reusit sa devina liderul clasamentului constructorilor.

Nu au lipsit accidentele, turbulentele au creat una din cele mai palpitante etape din istoria Deutsche Tourenwagen Masters, duelurile roata la roata au fost pe placul celor din tribune, SafetyCar-ul a intrat de doua ori pentru a neutraliza intrecerea, iar rata abandonurilor a fost mai mare decat in mod obisnuit.

Audi a reusit sa marcheze puncte in ceea ce a fost cursa de casa a marcii din Ingolstadt, sase masini purtand emblema cu cele patru inele figurand in Top8. Omul cursei a fost localnicul Christian Abt (Audi Sport Team Joest Racing), clasat al doilea dupa ce a pornit de pe locul al 17-lea, el avand dezavantajul de a folosi un Audi A4 DTM versiune 2004.

Gratie primului podium de la etapa desfasurata la Donington (2002), Christian este cel mai bine plasat pilot german in ierarhia generala.Campionul en-titre Mattias Ekström (Audi Sport Team Abt Sportsline) a avut o sansa buna de a-si apara sefia in clasamentul individual.

Suedezul de la Audi Sport Team Abt Sportsline a fost victima unui tete-a-queue in virajul utzendteich, in turul al saselea. Cazut pe locul al zecelea, Mattias a reusit sa remonteze si sa revina pe pozitia a treia, in ciuda faptului ca masina sa Audi A4 DTM a fost serios avariata, in special dupa inca doua incidente, ultimul in chiar turul final.

Fostul pilot de Formula 1, Allan McNish, a incheiat al patrulea astfel ca a bifat cel mai bun rezultat al sau de la debutul in DTM. Nici scotianul nu a fost mai norocos, fiind si el implicat intr-un incident de cursa in chiar turul inaugural. La primul pit stop, mecanicii au avut serios de lucru pentru a-i monta o noua capota la motor.

Ca si anul trecut, Martin Tomczyk (Audi Sport Team Abt Sportsline) a avut de tras pentru a urca in ierarhie, dar un salt de pe locul al 14-lea la start pe al cincilea la sosire a meritat tot efortul.

Tom Kristensen si Pierre Kaffer au completat rezultatul bun al echipelor Audi, prin clasarea pe pozitiile a saptea, respectiv a opta.

Tom Kristensen (Audi Sport Team Abt), care a pornit pentru a doua oara consecutiv din pole position, a fost iarasi ghinionist: la inceputul cursei, danezul s-a luptat pentru prima pozitie cu cel care avea sa castige etapa, Gary Paffett, dar prima intrare a SafetyCar avea sa-i dea peste cap toata strategia.

In timp ce majoritatea a oprit in timpul neutralizarii, Tom a fost obligat sa efectueze a doua trecere obligatorie pe la boxe in regim de cursa.

Pentru Frank Stippler si Rinaldo Capello de la Audi Sport Team Joest, etapa de la Norisring s-a incheiat prematur: dupa start, Stippler se afla pe locul al noualea, cand a fost impins in decor de unul din adversari.

Impactul a distrus cutia de viteze a masinii Audi A4 DTM. La prima sa participare pe Norisring, "Dindo" Capello s-a aflat pe locul al saptelea la un moment dat, dar a iesit de pe traseu, a lovit peretele in sicana si a abandonat.