Cotatii online pentru servicii de call center

de     Agora News
Vineri, 23 septembrie 2005, 0:00


Compania Cvantage, membra a Grupului GECAD, lanseaza un instrument de cotatii online pentru linia de servicii de call center de tip outbound precum generare de leaduri, cercetare de piata, follow-up la campanii de marketing, etc.

"Am facut disponibil acest instrument pentru a ajuta clientii nostri sa ia decizii rapide referitoare la campaniile de outbound pe care doresc sa le realizeze" declara Delia Ene, Marketing Manager.

Instrumentul genereaza in timp real o cotatie de pret bazata pe diverse variabile: numarul de contacte vizate, durata medie estimata a convorbirilor, tara unde urmeaza sa se efectueze campania, distributia intre apeluri catre telefoane fixe si mobile.

Serviciul se adreseaza atat companiilor din tara cat si celor internationale.

"Desigur, cotatiile finale tin cont de toate particularitatile campaniilor. Online insa, clientii nostri pot vedea imediat cam la ce nivel de cost se situeaza. Indiscutabil, este mult facilitat procesul de coordonare si bugetare a proiectelor" a continuat Delia Ene.


















33 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă