"Cotidianul" trece la tinuta de primavara. Vorbim despre un look mai lejer, in ton cu articolele, mai usor de citit si cu abordari mai indraznete, ce poarta semnatura unor tineri creatori de presa.

In noua colectie de accesorii, joia primesti bani, iar vinerea cultura si publicitate, in doua suplimente inteligente pentru amatori si profesionisti.

Doru Buscu, Director Editorial al Cotidianului, argumenteaza schimbarea: "Noul look al Cotidianului este de fapt un facelift. Layout-ul isi pastreaza in mod vizibil genele initiale, dar avanseaza serios in directia expresivitatii. Ne-am propus un ambalaj mai flexibil si asta am obtinut. Este acelasi Cotidianul, dar mai bine impachetat. E un progres de etapa."

Gradul de motivatie si de satisfactie a cititorilor Cotidianul va fi crescut prin extensiile de continut pe care le vom propune in fiecare zi a saptamanii.

"Suplimentul Bani & Profit e o extensie logica a ziarului, e spatiul suplimentar pe care Cotidianul il ofera subiectelor ultilitare si de constructie, care abia mai incapeau in ziar. Am gindit o structura simpla, concisa si atractiva pentru marile probleme mici si micile probleme mari ale economiei.

Actiunea se petrece in universul personal: investitii personale, oportunitati rapide, securitate financiara, credite individuale. Intreg universul banilor e instrumentalizat si pus in folosul imediat al cititorului. Este ceea ce un ziar nu poate oferi in regim zilnic. E un tip de informatie prelucrata extrem de utila si de rar intilnita in presa cotidiana." (Doru Buscu)