RTC Holding intentioneaza sa intre pe piata din Bulgaria incepand cu anul 2007 a declarat astazi presedintele grupului Octavian Radu. Extinderea pe piata Bulgariei se va realiza fie prin achizitia unei companii locale fie printr-o investitie greenfield, grupul intentionand de asemena sa-si faca intrarea si in Serbia, Ungaria si Turcia.

In cadrul unei conferinte de presa, conducerea grupului a prezentat si noua oferta diviziei Office Express care intentioneaza sa investeasca in 2006 un milion de euro in realizarea unui set de cinci cataloage cu produsele companiei, promovare ce constituie o premiera pentru piata din Romania.

In baza cifrelor de vanzari din 2005, Office Express a realizat un top al celor mai vandute produse de birotica-papetarie. Conform rezultatelor obtinute, printre produsele cele mai solicitate pe aceasta piata sunt instrumentele de scris, hartia de copiator, produsele de indosariere si plicurile.

Anul trecut, Office Express a vandut peste 6 milioane de instrumente de scris (o crestere cu 23 de procente fata de anul 2000).

Numarul produselor de indosariere (file de plastic, bibliorafturi, dosare) s-a triplat in 2005 fata de anul 2000. Office Express a vandut in anul 2005 peste 36 milioane de bucati.

In acelasi trend se inscrie si vanzarea de topuri de hartie. Office Express a vandut peste 4 milioane topuri de hartie, cresterea efectiva pe acest segment fiind de 155% fata de anul 2000.

La consumabile cresterea a fost de 450 de procente si a insemnat, in valori efective, 238 de mii de produse vandute in 2005.

Office Express, lider al pietei de birotica si papetarie, estimeaza pentru anul 2006 o cifra de afaceri de

44 milioane euro.

Office Express face parte din divizia Office a Grupului RTC, alaturi de alte 5 companii cu activitate importanta pe piata nationala de profil: Astra Plus, Brandex, Document Management, Top Office Products si Ranco Promotional Products.