LG Electronics si Prada, unul dintre cele mai apreciate brand-uri din industria bunurilor de lux, au lansat un terminal mobil cu ecran senzitiv incorporat, care inlocuieste clasica tastatura. Telefonul KE850 dispune de un display LCD de dimensiuni mari, camera video de 2 mega pixeli cu lentile Schneider-Kreuznach incorporate, video player.

Iconurile stralucitoare de pe fata telefonului dispar atunci cand acesta nu este utilizat, lasand locul exteriorului de un negru intens.

KE850, este un telefon ultraslim, cu grosimea de 12 mm, incorporeaza un numar mare de dotari multimedia - player MP3, functia multitasking pentru trimiterea de mesaje si cardul de memorie extern ce suplimenteaza capacitatea memoriei permitand stocarea mai multor imagini, fisiere cu muzica si videoclipuri.

“La fel ca si in cazul creatiilor vestimentare si al accesoriilor pe care le cream, dorim sa producem un telefon care sa surprinda.

Conform filozofiei nostre, nu intentionam sa branduim un produs deja existent ci sa inovam, iar impreuna cu cei de la LG am reusit sa cream un telefon cu un caracter puternic si design unic, atat in ceea ce priveste dotarile avansate cat si designul”, a declarat Patrizio Bertelli, Presedinte si CEO Prada.

Cu un pret pornind de la 600 de euro, telefonul Prada de la LG va fi disponibil pe pietele din Marea Britanie, Franta, Germania si Italia incepand cu sfarsitul lunii februarie, urmand, la sfarsitul lunii martie, sa fie introdus si pe pietele din Asia - Hong Kong, Taiwan si Singapore. Versiunea pentru Coreea va fi lansata in al doilea semestru al anului 2007.

Prada este unul dintre brandurile cele mai apreciate la nivel mondial in materie de design, productie si distributie a produselor vestimentare de lux, a gentilor, accesoriilor din piele, incaltamintei, ochelarilor si parfumurilor. Prada, alaturi de Miu Miu, Car Shoe si Azzedine Alaia, face parte din Grupul Prada, care detine 211 magazine pe cele mai mari piete din.

LG Electronics are peste 72.000 de angajati in cele 120 de birouri, care includ 80 de filiale deschise in intreaga lume. Alcatuita din patru mari divizii: Mobile Communications, Digital Appliance, Digital Display si Digital Media cu vanzari globale de peste 34,7 miliarde dolari in 2005.

Compania se afla pe piata din Romania din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizati, iar din anul 2004 ca LG Electronics Romania. Cu o cifra de afaceri de 50 de milioane euro in anul 2005, compania vizeaza ca in 2007 sa devina brandul premium numarul 1 pe piata locala a electronicelor si electrocasnicelor.