Comisarul european Laszlo Kovacs i-a cerut ministrului Vladescu sa modifice taxa de prima inmatriculare

de Cristian Covaci     HotNews.ro
Marţi, 30 ianuarie 2007, 0:00


Comisia Europeana isi continua presiunile in legatura cu taxa de prima inmatriculare. Comisarul european pentru taxe si uniune vamala, Laszlo Kovacs, i-a cerut marti, la Bruxelles, ministrului roman al Finantelor, Sebastian Vladescu, sa modifice cuantumul taxei.

Totusi, desi Agentia NewsIn a anuntat ca Vladescu si Kovacs ar fi convenit deja sa modifice nivelul taxei auto, purtatorul de cuvant al lui Kovacs a declarat pentru HotNews.ro ca inca nu a fost luata aceasta decizie. Vladescu a declarat dupa intalnirea cu Kovacs ca executivul de la Bucuresti va gasi o solutie.

La discutia dintre cei doi oficiali nu a fost avansata nici o cifra sau modalitate de schimbare a taxei. Reprezentantii Ministerului de Finante au precizat pentru HotNews.ro ca in eventualitatea scaderii taxei, pana la stabilirea modului in care se va calcula taxa, ar ramane in vigoare sistemul de calcul prevazut de Codul Fiscal intrat in vigoare la 1 ianuarie 2007.

In urma discutiilor dintre Sebastian Vladescu si oficialii europeni s-a stabilit ca in urmatoarele saptamani vor avea loc consultari la nivel de experti pentru a se gasi cea mai buna formula.

Ministerul Finantelor Publice si cel al Mediului sustin ca aceasta taxa are ca scop reducerea poluarii, in timp ce Comisia Europeana a amendata efectul sau anti-concurential.

Ce se va intampla cu cei care au platit taxa

Daca autoritatile romane vor ceda presiunilor Comisiei Europene in chestiunea taxei de prima inmatriculare, se pune intrebarea ce vor face cei care au platit deja aceasta taxa.

Florin Gheorghe, avocat in Baroul Bucuresti, sustine ca romanii aflati in aceasta situatie isi pot recupera o parte dintre bani dupa ce vor actiona in judecata statul roman.

"Este vorba despre diferenta dintre nivelul actual al taxei si nivelul viitor. Daca luam exemplul Poloniei, unde un astfel de proces a fost pierdut de stat, atunci acelasi lucru se va intampla si in Romania".


















56 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    taxa (Marţi, 30 ianuarie 2007, 13:36)

    modjo [anonim]

    ce mare vrajeala
    poate o vor reduce cu 10-15 %
  • 0 (0 voturi)    
    iar lesina Tariceanu:::))) (Marţi, 30 ianuarie 2007, 13:38)

    claudiu [anonim]

    Dupa faza cu CSAT, iar a iesit Vladescu din front. Lesina Tariceanu...:::)))

    Norocul lui Vladescu ca nu a trecut la PLD...
  • 0 (0 voturi)    
    bine (Marţi, 30 ianuarie 2007, 13:39)

    radu [anonim]

    bine
  • 0 (0 voturi)    
    bine cu astia de la UE (Marţi, 30 ianuarie 2007, 13:46)

    VASUICA [anonim]

    bine ca mai sunt astia de la UE ca asa ar face poloticienii numai de capu lor legile,futui in gura de muisti.
  • 0 (0 voturi)    
    sofer (Marţi, 30 ianuarie 2007, 14:07)

    vasile [anonim]

    aha iara tergiversari; abureli; cat se va reduce taxa asta a tampitilor?! nostrii reprezentanti. astept un rsp. cat mai rapid
  • 0 (0 voturi)    
    palme (Marţi, 30 ianuarie 2007, 14:16)

    Mircea [anonim]

    Sper ca aceasta sa fie o palma data guvernantilor nostri. Treziti-va, bai! Nu mai sunteti singuri in luarea deciziilor!
  • 0 (0 voturi)    
    taxa - pacat (Marţi, 30 ianuarie 2007, 14:33)

    eu [anonim]

    Pacat!

    Trebuia sa o mareasca pt masinile SH din import si sa o elimine sau sa o diminueze drastic la cele noi. Pe langa taxarea celor din import (pe algoritmul celui actual care este destul de bun) trebuiau la fel taxate si cele din intern la schimbarea proprietarului, gradual dupa vechimea sa. Concomitent puteau scuti de la plata acestei taxe daca se mergea pe varianta predarii "hirbului" la REMAT in programul "Rabla".

    Astfel nu mai era nici o discriminare intre masinile din tara sau de afara, se respecta si principiul de la care s-a plecat - mediul - si cred ca aveau si incasari la buget mai mari. Populatia era insa tot nemultumita, dar nici nu avea cum altfel tinand cont ca majoritatea dintre noi nu ne gandim la mediu iar cealata jumatate sunt "samsari de masini" (ca o paralela si societatile platesc investitii daca vor sa elimine noxe asa ca principiul trebuie sa se respecte).

    Si o spun ca pe un administrator de flota a 1700 masini - asa ca degeaba ma veti huli pt ca banuiesc ca stiu subiectul in mai amanunt. Luati-o ca pe o alta parere. Zi buna!!
  • 0 (0 voturi)    
    Asadar... (Marţi, 30 ianuarie 2007, 14:40)

    zugu [anonim]

    Guvernul a aratat ca stie ce vorbeste. A spus de la bun inceput ca nu elimina taxa, in cel mai bun caz o reduce. A negociat abil si a obtinut ce-a vrut.

    Iar daca taxa nu este eliminata, inseamna ca si restul UE este de acord cu ea.

    A venit timpul sa nu mai priviti problema din perspectiva romanului "sarac, dar cinstit" si sa intelegeti ca daca vreti masina e mai bine sa va cumparati una noua. Altfel ne trezeam ca toti boschetarii aduceau de afara rable cu care sa-si care varza de la piata, sa ne polueze plamanii si sa aglomereze si mai mult arterele sugrumate deja din Capitala.

    Eu nu am masina, pentru ca nu imi trebuieste, deocamdata. Insa daca mi-ar trebui, as face un leasing sau as strange bani pentru una noua.

    Nu va permiteti, nu va luati.
  • 0 (0 voturi)    
    pt 7 (Marţi, 30 ianuarie 2007, 14:44)

    claudiu [anonim]

    Care e diferenta din pdv al mediului intre masina inmatriculata azi pe proprietarul X, vanduta maine la proprietarul Y, ambii din Romania? Polueaza mai mult maine decat azi?

    Si atunci, pentru ce sa platesti taxa de mediu la schimbarea proprietarului?
  • 0 (0 voturi)    
    Ca o reduc e foarte bine (Marţi, 30 ianuarie 2007, 14:45)

    Daniel Dacila [anonim]

    Ce se intampla insa cu cei ce au platit-o deja sau o vor plati in acest interval pana se reduce?

    Sa primeasca diferenta de bani inapoi, ca asa e corect!!!
  • 0 (0 voturi)    
    pt EU (Marţi, 30 ianuarie 2007, 14:50)

    marius [anonim]

    Bine mestere.esti un geniu.tara asta nu te merita,luminatia ta
    pai din cauza flotei tale de 1700 de masini e poluata tara asta.sau ai masinute cu cheita si te visezi mare patron
    cand aud destepti de astia cu ideile lor, imi vine....sa ma rad.eu nu ma gandesc la mediu?tu te gandesti?sau toti suntem samsari?bai baiatule esti rau de tot.dus.
    daca eu vreau sa-mi iau o masina sh nu am voie.de ce?ca vrei tu sau alti tembeli care din pacate au putere decizionala.
    crezi ca toti se duc sa rascoleasca satele nemtesti cautand dupa golf 1 sau opel rekord?ce are o masina euro 3?e prea jegoasa pt minunatele autostrazi din romania?adica neamtul poate circula cu ea si noi suntem toti in greenpeace si salvam planeta.
    du-te si lasa-ne cu ideile tale.sau poate oi fi tziriac ?
  • 0 (0 voturi)    
    taxa (Marţi, 30 ianuarie 2007, 14:52)

    Adi [anonim]

    Chioar asa ce se va intampla? ai mei trebuie sa ridice azi un logan...ce fac platesc cei 162 euro sau ?
    @zugu : in orice tara civilizata masina e un bun de larg consum nu un lux..TIne minte asta!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    sigur o reduce (Marţi, 30 ianuarie 2007, 15:02)

    junior [anonim]

    Tot circul asta are la mijloc masina de 1000 de euro pe care majoritatea siar permiteo daca ai 5000 de euro poti si acum sati iei masina cu toate taxele astea din pacate io nam asa ca sa dispara cat mai repede
  • 0 (0 voturi)    
    pt Eu (Marţi, 30 ianuarie 2007, 15:04)

    nueu [anonim]

    1700 de masini Citroen cumva?
  • 0 (0 voturi)    
    GUBERN ""CAPABIL"" (Marţi, 30 ianuarie 2007, 15:09)

    marius [anonim]

    Inca o data(daca mai era nevoie) se dovedeste ""capacitatea"" Guvernului nostru, ""cel mai bun Guvern dupa 1990"" asa cum mentiona zilele trecute scumpul nostru Presedinte. Inca de cand s-a instalat acest guvern au luat hotarari si dupa cateva zile si-au dat seama ca ceva nu e bine si le-au modificat. In ceea ce priveste taxa pentru masinile second aduse din afara, era o suma imensa, iar in al doilea rand acesti bani nu ajungeau nicidecum in protectia mediului asa cum le place sa se laude.
    Sa fim realisti si sa recunoastem ca o masina de 3 ani adusa de dincolo este mult mai sigura si mai putin poluanta decat Loganul nostru.
  • 0 (0 voturi)    
    Cand si cu cat se va reduce taxa? (Marţi, 30 ianuarie 2007, 15:20)

    Nelu [anonim]

    Sa nu vie vrajeala. Mai ales ca la orizont sunt alegeri... La prima vedere nimic nu e concret. Quote: "Partea romana a reiterat faptul ca protectia mediului si evitarea costurilor ulterioare de depoluare foarte ridicate reprezinta o prioritate". Prioritate? La noi nu mai sunt oameni morti de foame, fara case, fara bani pentru medicamente/hrana ? Aaaa... astea nu mai sunt prioritati. Ne-am dat ...cu GreenPeace!
    Vom vedea daca ne vor pacali si de data asta!
  • 0 (0 voturi)    
    S T R I G A T O R L A C E R !!!! (Marţi, 30 ianuarie 2007, 15:34)

    conu [anonim]

    N-au nici un fel de acoperire la faza cu taxa!!!

    Sunt grupurile de interese!

    Iar varza cu parcul de 1700 - cel mai ratat forumist - Somalia scrie pe el! E varza rau de tot!!!!!
    Cred ca n-ai iesit din tara asta ... a ajuns pana la Arad si a zis ca a vazut destul incat poate sa-si dea cu parerea si pe forumuri ...

    Specimenele astea tb interzise!!!! Si urgent!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    pt individul numit "conu' " (Marţi, 30 ianuarie 2007, 15:57)

    Mihai007 [anonim]

    Ce idee ai adus tu pe acest forum?
    Ce plus-valoare ai adus discutiei ?
    Te-ai bagat si tu aici sa dai cu "huo"... si sa scrii niste injuraturi.
    Consideri ca ai facut o fapta demna de luat in seama ?

    Baiatul pe care l-ai jignit tocmai a adus cea mai buna idee de pe acest forum legata de subiectul taxei pt prima inmatriculare.
    Citez: "Concomitent puteau scuti de la plata acestei taxe daca se mergea pe varianta predarii "hirbului" la REMAT in programul "Rabla". "

    Eu sustin aceasta idee care mi se pare excelenta !!!
  • 0 (0 voturi)    
    masini noi (Marţi, 30 ianuarie 2007, 16:20)

    S [anonim]

    nu inteleg de ce se ocoleste subiectul 'taxa pt masina noua'
    avand in vedere faptul ca un umil contribuabil este silit sa verese 'in' buget pt un motor 1.9l diesel cu EU4 fabuloasa suma de 508 euro pt o masina noua!!!
    intr-o anumita masura aberatia e val si pt masinile rulate echipate EU4 avand in vedere motivul trambitat->mediul
    pai atunci bai ministru al finantelor ia apuca-te tata si proiecteaza tu EU5 ca poate asa nu mai platim taxe demne de veniturile elvetienilor si tii si romanica limpede ca cristalu'
    ma dezgusti
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru amatorii de "cazane" ieftine din UE: (Marţi, 30 ianuarie 2007, 19:01)

    taricescu [anonim]

    Stimabililor, pana cand invatati sa aveti o discutie civilizata si sa aduceti argumente plauzibile va recomand un mijloc de transport comod, sanatos si nesupus taxei de prima inmatriculare:

    http://www.tohan.ro/page4.html

    calatorie placuta ! :)
  • 0 (0 voturi)    
    sa scapam de taxa (Marţi, 30 ianuarie 2007, 19:44)

    ALA [anonim]

    Oameni.... astia nu sunt sanatosi. Va spun eu care e treaba aici, nenorocitul ala de tariceanu e constient ca nu mai pupa al 2-lea mandat si de ce sa nu profite? Si mai e o chestie ei vad ca nimeni nu se burica, ce spun ei, lasa-i dracu ca sunt 2,3 golani care comenteaza pe net, nu frate ar trebui ca astia de la ACR sau o organizatie, sa organizeze un mars de protest in bucuresti numai asa s-ar rezolva. A fost saptamana trecuta cineva care a incercat dar nu se poate de pe net.EU PROPUN SA INTRATI PE SAITUL ACR SI SA PROPUNETI CELOR DE LA ACR SA ORGANIZEZE UN MARS DE PROTEST, sa fie anuntat in ziar la Tv si atunci vor fi si mai multi oameni vom veni si din provincie ca va fi ceva sigur. NUMAI ASA PUTEM SCAPA DE TAXA. II DOARE IN FUND PE ASTIA DE COMENTARIILE NOASTRE NICI NU SE UITA , CHIAR SI DE PETITIILE CARE LE-AM SEMNAT. EU PROPUN SA INCERCAM.............VA SALUT CU RESPECT
  • 0 (0 voturi)    
    Pt Taricescu (Marţi, 30 ianuarie 2007, 19:58)

    Sandor [anonim]

    Felicitari!

    Intr-adevar cea mai constructiva interventie pana acum:)
    In loc sa fim sugrumati de atatea masini, fie ele de import, SH sau autohtone si sa ne sufocam de gazele emise de ele, mai bine sa ne urcam pe biciclete si sa ne miscam un pic. De fapt, asta este trendul in Europa (mai ales in partea nordica)!

    Hai Pegas!!! Mai promovam si noi o marca autentic romaneasca in UE:)
  • 0 (0 voturi)    
    pt agentul 007 aka mihai (Marţi, 30 ianuarie 2007, 20:02)

    antique [anonim]

    domnu' o dai din prostie in prostie. ce naiba ai cu motorizarile euro 2, 3, 4? pt non euro si euro 1 is de acord. dar pt restul? DE CE SA FIU OBLIGAT SA-MI IAU UN KKT DE LOGAN CAND POT SA-MI ADUC O MASINA MULT MAI BUNA SI MULT MAI IEFTINA DIN AFARA??? sta-ti-ar loganurile si citronadele in gat!
  • 0 (0 voturi)    
    eram sigur (Marţi, 30 ianuarie 2007, 20:02)

    junior [anonim]

    Fratilor daca totul se negociaza inclusiv legile care exista ma refer la schimburile de marfa din uniune atunci cum sa ne asteptam ca din propria initiativa guvernul Romaniei sa reduca taxele si eu care credeam in uniune.....
  • 0 (0 voturi)    
    taxa axat (Marţi, 30 ianuarie 2007, 20:15)

    neo [anonim]

    De ce oare isi bat joc de noi?Pentru ca suntem prosti.... Oameni buni haideti sa scriem la astia de la ACR poate organizeaza ei un MARS DE PROTEST anuntat la Ziar si TV, ca degeaba ne agitam aici ca nu ne baga nimeni in seama, Daca ar fi ceva organizat ar veni oameni din toata tara si asa vom scapa de taxa... numai e alta solutie..
  • 0 (0 voturi)    
    abureala (Marţi, 30 ianuarie 2007, 20:35)

    G [anonim]

    Acest articol este menit sa ne obisnuiasca cu ideea ca si Europa a acceptat ratiunea acestei taxe, ca sa ne inchida noua gura. Din cate stiu Art.90 nu s-a schimbat inca, la fel nici discriminarea produsa de noul cod fiscal. Tot timpul romanii au vorbit despre nivelul taxei iar europenii despre eliminarea ei. Si in alte tari exista taxa, dar nu discriminatorie. Probabil ca si ai nostri o vor aplica la orice inmatriculare, la un nivel mult mai mic, altfel nu are cum sa ramana.
    Oricum, inmatricularea n-are nici o legatura cu poluarea. E praf in ochi. Sa puna taxa anuala si de banii aia sa planteze paduri. Dar atunci fac aia cu daciile din 80 revolutie. Aceasta taxa in forma actuala protejeaza rablele non euro de "rablele" euro3 din UE. Apropos, intre euro3 si euro4 diferenta de poluare e f. mica.
  • 0 (0 voturi)    
    domnu' Antique (Marţi, 30 ianuarie 2007, 20:48)

    Mihai007 [anonim]

    ... cumpara-ti dom'le masina aia odata ca ne-ai plictisit de cand tot plangi p'aici ca vrei sa ti-o iei.

    Daca mai plangi mult o sa mi se faca mila de 'mneata si o sa-ti dau 500 Euro ca sa-ti platesti taxa.

    Singura mea teama este insa ca o sa-ti aduci din Germanica o super-masina de fix 500 Euro.... doar ca sa-mi faci mie in ciuda.

    In rest.... numai RESPECT.
  • 0 (0 voturi)    
    IDEE BUNA CU ACR (Marţi, 30 ianuarie 2007, 21:08)

    AS [anonim]

    MI SE PARE O IDEE BUNA CU A.C.R.... DAR AR TREBUI SA SCRIEM CAT MAI MULTI CUM AM SCRIS PT PETITIE SI POATE NE VOR AJUTA CEI DE LA A.C.R.
    AM GASIT SI EMAILURILE DE LA A.C.R E-mail: acr@acr.ro
    email presedinte cabinet@acr.ro
    TREBUIE SA INCERCAM SA AVEM BAFTA
  • 0 (0 voturi)    
    pt domnu mihai cica 007 (Marţi, 30 ianuarie 2007, 21:47)

    marius [anonim]

    eu nu inteleg ce cauti dumneata pe aici.vad ca te iei de fiecare care indrazneste sa aiba alta parere.du-te si lasa-ne.intri aici unde aproape toti cer micsorarea sau chiar eliminarea acestei taxe aberante.poate omu asta nu are dacat atatia bani.care e problema?cu ce te deranjeaza pe tine?sau poate nu vrea sa-si ia o masina noua
    am mai zis-taxa e aberanta si asa facuta incat sa loveasca in masinile din 2001-2003 care sunt o alternativa preferata de multi unei masini noi.care e problema?esti cumva fiul lui tariceanu si te-a pus el sa scrii?sau iti convine sa dai aiurea 2000 de euro in plus pe o taxa care nu are nici o justificare?ca abureala cu mediu nu tine
    perfect de acord-la non euro sau euro 1 sa fie taxe.cati crezi ca merg sa-si duca asa ceva?si oricum sunt mai putin poluante ca daciile din 1980 sau rabe saviemuri ims-uri si alte minuni care circula vesele fara nici o problema
    asa ca permite-le si altora sa aiba alta parere
    salutare
  • 0 (0 voturi)    
    stire (Marţi, 30 ianuarie 2007, 22:12)

    Mihai007 [anonim]

    http://www.hotnews.ro/articol_64328-Daciile-vechi-vor-fi-reciclate-pe-banii-producatorului-si-dezmembratorilor.htm
  • 0 (0 voturi)    
    protectie (Marţi, 30 ianuarie 2007, 22:19)

    APIA [anonim]

    Domnilor se vede din avion ca "astia" vor cu orice pret sa ne luam masini de la "ei" . Bine ca acu 10 - 15 ani cand erau lipiti de pamant (saraci) , n-au avut idei dintr-acestea . Acu c-au ajuns la fraie , s-au facut scoarta pe pielea noastra , vor sa ne "suga" de tot ... vor sa ne imprumutam de la ei si sa ne luam masini tot de la ei (lizing) . Mari "talhari" ! Rusinica ...
  • 0 (0 voturi)    
    Hotnews va prezinta in premiera ce spun tratatele europene despre taxa de inmatriculare auto (Marţi, 30 ianuarie 2007, 22:38)

    Alin Neculai [anonim]

    Poate ne explica mihai 007 (nu exclud posibilitatea sa fie real un indicativ in cazul lui date fiind enormitatile scoase), sau taricescu, sau altii care sustin aceasta taxa cum protejeaza dpdv ecologic o masina inmatriculata azi, fara taxa mare, peste 20 de ani mediul. Nu ar fi fost mai corect sa se puna taxa, daca ne deranjeaza poluarea, pe litrul de benzina sau motorina folosit? Poate imi inmatriculez masina si merg o data pe an cu ea. Dar daca s-ar raporta la combustibil l-ar afecta direct pe poluator in masura in care polueaza. Dar faptul ca nu e interesant acest lucru pentru sleahta de scelerati reprezentata de guvernanti, ma face sa cred ca e doar o incercare marsava de a ma smulge bani de la oameni. De aceea, oameni buni (si nu ma refer la 007-agentul-, sau la taricescu) mergeti si votati acea petitie online pe www.romanianews.net.
  • 0 (0 voturi)    
    taxe benzina (Marţi, 30 ianuarie 2007, 23:33)

    G [anonim]

    Alin Neculai: pretul benzinei este peste 70% taxe, nu gasesc exact componenta lor (poate o stie cineva si posteaza) dar sunt sigur ca o taxa de poluare este deja inclusa.
  • 0 (0 voturi)    
    va pierdeti vremea cu mr 007 (Marţi, 30 ianuarie 2007, 23:36)

    antique [anonim]

    greu tare de cap :-j
    sa ne indreptam atentia spre ce actiuni ar trebui sa facem.
    aseara am trimis si eu un e-mail la presedintele acr.
    adresa e cabinet@acr.ro. trimiteti cat mai multi!
  • 0 (0 voturi)    
    Sa incercam si cu A.C.R (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 0:28)

    alina [anonim]

    Si eu am scris d-lui presedinte A.C.R cred ca e singurul care ne poate ajuta, ca noua acum ne trebuie un mars de protest organizat, numai asa putem scapa de taxa. Scrieti cat mai multi. mult noroc
  • 0 (0 voturi)    
    demisie (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 7:32)

    nea mitica [anonim]

    faptul ca este a N-a oara cind Vladescu este dovedit ca un ministru de finante care actioneaza impotriva propriilor concetateni, incalcind legile, o minima decenta din partea sa ar impune o demisie ... ceea ce evident ca n-o sa se intimple, ca doar porcu la tarite trage si vladescu la bani si nesimtire.
    faina tara, pacat ca vladescu e roman!
  • 0 (0 voturi)    
    Scrieti fratilor la A.C.R (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 8:03)

    nea fani [anonim]

    Scieti la A.C.R sa fim multi. buboiul trebuie sa bufneasca, ca animalul de vladescu nu are treaba cu noi compatriotii lui e inpotriva noastra
  • 0 (0 voturi)    
    NR ADRESA A.C.R. (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 8:07)

    busu [anonim]

    Adresa email si numar tel si fax A.C.R
    Tel.: 021 317 82 53 interior 133;
    021 315 55 10
    Fax: 021 312 84 62
    E-mail: cabinet@acr.ro
  • 0 (0 voturi)    
    Peste 2000 de semnatari ai petitiei !!! (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 9:15)

    Maria [anonim]

    Peste 2000 de semnatari ai petitiei impotriva taxei de inmatriculare la automobile - http://www.romanianews.net/petitie-taxa-auto.html - !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Adevarat si Fals (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 10:05)

    Mada [anonim]

    Punctual, cam asta e situatia :
    - taxa este una protectionista pentru buzunarul unui grup de interese : ADEVARAT
    - TARICEANU face parte din grup : in mod sigur ADEVARAT
    - cu 3.000 - 5.000 de EUR romanii si-ar aduce masini bune (din diverse motive : fire practica, dorinta de a conduce o masina buna ca de Dacia s-a saturat, simpla mandrie): ADEVARAT
    - nu am auzit pe nimeni ca abia asteapta sa isi aduca Trabantel, Passat din '76, golf din '82 sau audi 80 din '87 : ADEVARAT
    - taxa loveste intr-o anumita categorie (Astra Classic, Golf IV, Vectra) denumita "masinile saracilor" : ADEVARAT
    - UE ar avea niste interese proprii de aparat, interese lezate de aceasta taxa : ADEVARAT
    - Tariceanu, Vladescu, Sulfina se gandesc la bunastarea mediului : FALS
    - Cei trei sunt profund ingrijorati de starea parcului auto si de gradul actual de poluare : FALS
    - Cei care nu isi pot lua acum masina SH isi vor lua Citronada noua de la Tariceanu sau Mercedes E Klasse de la Tziriac: FALS, FALS, FALS, FALS
    - Aderarea la UE ne-ar fi adus pe langa obligatii si niste beneficii mult asteptate : ADEVARAT
    - Dar suntem blestemati sa avem niste burghezi la conducere, care isi vad propria punga : ADEVARAT
    - Unul din burghezi este imputitul de presedinte APIA care a declarat "Nu e musai sa avem toti masina. Cine nu isi permite, nu e obligat sa isi ia masina". Cu alte cuvinte "N-ai banu', faci lab...talpa" : ADEVARAT ADEVARAT ADEVARAT
    - Noi, cativa zeci de forumisti trebuie sa ne agitam pe aici, sa semnam petitii, sa dam mail-uri la UE, chiar daca e in zadar dar sa nu ne intre in obisnuinta sa fim indobitociti cu orice : ADEVARAT
    - Harley-urile lui Taxiceanu polueaza mai mult decat un opel Astra din 2001 pe care vroiam sa il aduc (inca mai vreau) : ADEVARAT ADEVARAT ADEVARAT ADEVARAT ADEVARAT pana la bunul Dumnezeu

    Vorba lu' Mitica.......fiti destepti!
  • 0 (0 voturi)    
    jos taxa (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 10:27)

    BEC [anonim]

    O intrebare?? Si aceste petitii cand se vor arata ///......Si cred ca o sa se sperie tare de ele!!!!!!!!
    Mai buna ideia cu A.C.R sau cu o organizatie un partid care sa organizeze un MARS DE PROTEST IN BUCURESTI SI CRED CA SE VOR STRANGE MII DE OAMENI DIN TOATA TARA. DAR TREBUIE ORGANIZAT SI ANUNTAT IN MEDIA NUMAI ASA PUTEM REZOLVA.
  • 0 (0 voturi)    
    La tepe! (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 12:04)

    Nelson Mandravela [anonim]

    A venit si vremea sa punem in practica spusele unui mare politician, inca in viata: "La tepe! La tepe in Piata Victoria!" Gata, ne-a ajuns, asta e prea mult si prea pe fata. Ne-am saturat sa ne tot trageti voi noua tepe, a venit vremea sa va tragem noi pe voi in ele!
    In rest .. numai respect!
  • 0 (0 voturi)    
    Propunerea unui om "cu scaun la cap" (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 15:20)

    Mihai007 [anonim]

    Daca tot ne vom strange tot poporul in Piata Victoriei.... hai sa o facem lata de tot.
    Hai dom'le sa cerem sa se renunte la toate Taxele, Accizele, Impozitele, TVA-ul etc..... sa nu mai platim NIMIC...NICIODATA.

    Atunci sa vezi ce bine o sa ne fie.

    O sa fim cu totii bogati... si nu va mai putea nimeni sa ne fure caciula.

    Statul asta caruia ii platim atatea biruri nu reprezinta, de fapt, decat o adunatura de HOTI.

    Ei, ce parere aveti?
  • 0 (0 voturi)    
    taxe alternative (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 15:34)

    vax [anonim]

    Subscriu la opinia celui cu "1700 de masini" (chiar daca mi se pare nefericit argumentul cu parcul de masini).
    Ar trebui sa fie o taxa graduala, cu atat mai mare cu cat e mai veche masina, INDIFERENT daca e importata sau inmatriculata deja in Romania. Suma taxata ar trebui sa fie suficient de mare (de ordinul sutelor de euro pentru masini de cativa ani vechime pana la mii de euro pentru cele de 10+ ani).
    Ceea ce practic (si complet nediscriminator) ar insemna disparitia importurilor in particular, si a second-hand-ului in general.

    Erau cateva comentarii incredibil de virulente, ca raspuns la aceasta sugestie. Nu ma leg de forma lor (denota frustrari latente), ci de unul de argumente: care e diferenta pentru guvern cand o masina mai veche schimba proprietarul INTERN?
    Pai raspunsul este evident: daca schimba proprietarul nu ramane doar masina veche, e aia veche plus una (probabil) mai noua. Pentru ca cel care o vinde, de cele mai multe ori isi cumpara alta. Chiar daca, matematic, poluarea nu e dubla, e oricum mai mare decat atunci cand era doar masina aia veche.

    Problema e generala. Masinile trec din mana in mana, DINCOLO de limitele unei uzuri normale. Si asa apar pe strada toate rablele, fie ca-s Dacii, fie ca-s Citroen-uri sau Golf de pe vremea cand parintii erau adolesenti.

    O asemenea taxa ar insemna reducerea la minim a pietei second-hand. In cazul masinilor mi se pare oricum normal sa aiba doi, maxim 3 proprietari.
    Dupa care sa urmeze casarea.
  • 0 (0 voturi)    
    Domunui vax cu tot "respectul!" (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 17:17)

    MAX [anonim]

    Auziti domnul vax dar sunteti cumva ruda cu domnul Tariceanu sau Vladescu, sau nu va place ca mercedesul dumneavoastra nou nout si bineinteles foarte ecologic (nu punem lemnul din interior )sa stea langa dacia mea din `79, ''tapitata'' cu rugina?
    Va rog sa va tineti argumentele acasa din cauza unora ca dumneavoastra unii mamanca paine de 4 lei si unui mamaliga.
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 18:18)

    intrebare [anonim]

    CE AVETI DE GAND OAMENI BUNI SA FACEM PT A SCAPA DE TAXA?.......PROPUNE-TI VA ROG SA FACEM CEVA
  • 0 (0 voturi)    
    Re intrebare (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 19:23)

    Alin Neculai [anonim]

    Pai
    1.Semnati acea petitie si puneti si cumoscutii sa faca la fel. Explicati-le ca poate fi si in beneficiul lor daca vor vrea vreodata sa cumpere masini second hand. adresa e www.romanianews.net.
    2.Daca faceti parte din vreun partid si va dati seama cat ati castiga sustinand eliminarea acestei taxe sau impozit (ce-o fi pentru ca oricum tot furt pe fata e), sustineti-va punctul de vedere.
    3.Sa coagulam un mars, o demonstratie pasnica, nu vreuna care sa presupuna blocarea unui drum (sunt salvari, pompieri ce mai au nevoie de ele), pe parcursul mai multor zile, eventual in fata ministerului de finante sau a guvernului. Spun pe mai multe zile pentru ca oamenii nu se vor trezi din prima zi datorita rutinei zilnice, dar daca stiu ca pot merge in fiecare zi incepand, sa zicem cu ora 14.00, se pot aglutina mai multi.
    4.Cei care cunosc foruri cumpetente din UE (adresele de mail, etc), sa le faca publice pentru ca noi sa putem reclama si acolo.
    5.Uitati-va cine sustine taxa si nu mai votati partidele respective (desi sincer sa fiu si eu sunt intr-o dilema din acest punct de vedere). Oricum, trebuie sa fie un partidulet care sa se fi cumportat mai echitabil. Sper sa-l aflu.
    6.Nu percutati la luari de pozitie fatarnice precum cele ale lui Geoana (care nu a spus nimic despre inechitatea "furtului" pana nu a iesit foc), sau nu mai stiu cine de la PD care critica taxa in conditiile in care ministrul lor S. Barbu o sustine in continuare.
    7.Asteptam alte idei...
  • 0 (0 voturi)    
    sedinta de guvern de azi (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 19:43)

    dani [anonim]

    Taxa de prima inmatriculare are rol de protectie a mediului, ceea ce justifica si caracterul sau progresiv, a subliniat primul-ministru Calin Popescu-Tariceanu, in briefing-ul sustinut la finalul sedintei Guvernului.




    "La nivelul Uniunii Europene exista un principiu fundamental, poluatorul plateste. (...) Aceasta taxa vizeaza prevenirea transformarii Romaniei in groapa de gunoi pentru masinile uzate", a declarat Seful Executivului.

    Premierul a aratat ca masurile promovate de Executiv, prin intermediul programului de innoire a parcului auto, au fost scoase din circulatie peste 30.000 de masini uzate. "Este ilogic sa finantam programul prima de casare, pe de-o parte, iar pe de cealalta parte sa pune problema masinilor uzate care vin in Romania", a spus premierului.

    Problema care se pune la Bruxelles nu se refera la interzicerea taxei, ci la necesitatea ca aceasta taxa sa fie nediscriminatorie pentru masinile deja inmatriculate si cele aduse in tara, a explicat seful Executivului. De altfel, Romania nu a primit nici un fel de comunicare din partea Comisiei Europene. Potrivit datelor prezentate de ministrul Finantelor, chiar la nivelul Uniunii Europene se pregateste un act care sa reglementeze la nivel comunitar aceasta problema, a afirmat primul-ministru.

    Raspunzand unei intrebari, primul-ministru a aratat ca este posibil ca in urmatorii ani interesele Romaniei "sa intre in coliziune cu reglementarile la nivel european. "Sunt foarte multe tari care isi apara interesele proprii. Romania are dreptul la un punct de vedere", a declarat Primul-ministru.

    Guvernul Romaniei - Biroul de presa - 31.01.2007


    Adica vom plati taxa si la schimbarea proprietarului unei masini deja inmatriculate in tara?
  • 0 (0 voturi)    
    nu e nimeni sa ne ajute (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 20:33)

    nana [anonim]

    Nu este nimeni o formatiune politica nepolitica, vreo asociatie, un sindicat care sa ne ajute sa facem un mars de protest organizat si anuntat in media, conteza ca in prima zi sa iasa cativa si va garantez ca in a doua zi vor fi mii, vor veni si din tara. Cei care cunosc, au relatii haideti sa facem ceva. Astept propuneri. Eu unul stau pe butonul de start nu mai suport. Astept
  • 0 (0 voturi)    
    ce facem ?????????????????????? (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 22:16)

    dana [anonim]

    ce facem FRATILOR ar trebui un mars organizat.Astept ............
    Ne trebuie un partid, o organizatie, asociatie A.C.R.
  • 0 (0 voturi)    
    pt. max (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 23:32)

    vax [anonim]

    O sa-ti raspund tot cu o intrebare. Cum se face ca, atunci cand cineva are o opinie contrara, interlocutorul de pe forum de obicei (subliniez "obiecei") invoca motive obscure?
    Nu, nu-s ruda cu nimeni. Mi-am luat masina (noua), si atunci cand voi vrea alta o sa o iau tot noua. In care caz ar trebui sa platesc si eu taxa pe care o invoc. Strangi bani, platesti rate, iei o masina buna.
    Prefer sa platesc taxa, decat sa vad cum li se face rau celor de langa mine in intersectie la universitate, din cauza tuturor rablelor la care romanu' nu vrea sa renunte.

    Si referitor la conceptul de "masina buna", sau la cei care critica o masina noua (de exemplu Loganul) ca e "mult mai prost" decat masinile pe care le-ar putea avea din strainatate, la bani mai putini: criteriile voastre sunt subiective. Confortul/puterea/aerul conditionat/design-ul/etc. pe care le-ati invoca sunt motive foarte bune, dar EXCLUSIV din punctul vostru de vedere. Subiective fiind, imi permit sa spun ca celorlalti li se rupe de avantajele pe care le-ati obtine.
    Pentru oricine altcineva decat cumparator un mercedes euro 3 este MAI PROST decat un logan cu euro 4. Pentru motivul evident ca polueaza mai mult (nici nu pun in discutie modelele mai vechi).

    Cam asta e. Acum banuiesc ca o sa fiu asociat cu patronatul Renault, da' asta e viata, si astia-s interlocutorii.

    Sa va taxam bine!
  • 0 (0 voturi)    
    urasc taxa (Miercuri, 31 ianuarie 2007, 23:33)

    junior [anonim]

    Neam belito fratilor dupa ceam auzit taxa ramane si i probabil sa se si mareasca ma refer la euro 3 si euro 4 cica un anumit ziar al puterii invazie de masini euro 3 si euro 4 , 150 de masini invazie auzi suntem terminati la mai multe biciclete.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt vax (Joi, 1 februarie 2007, 1:12)

    Mada [anonim]

    Vax...Ti-ai exprimat parerea! Numai tu esti de acord cu ea, dar e vorba de libertatea exprimarii aici si nimeni nu te impiedica. Ai fundamentat-o prost. Ca tu ai avut bani de masina noua si ti-ai luat noua (strangi bani, faci rate si iti iei masina). Nu serios? ai mancat tu 3 ani de zile (sau mai mult) fasole cu mamaliga si ai baut apa de ploaie sa iti iei masina noua? In cazul in care nu ai dat macar 6.000 de EUR pe un LOGAN (si zici tu ca esti smecher cu masina noua), ai dat macar 11.000 de EUR pe o alta masina straina. Scuza-ma...Romania nu este la nivelul la care oricine scoate 11.000 de EUR si isi ia masina noua ca asa are chef. Nu esti realist sau ai uitat de unde ai plecat (cel mai probabil). Exista o categorie de oameni care isi permit o masina noua, si exista, spre suprinderea ta probabil, o alta categorie, mai mare din pacate care nu isi permite una noua (desi ar visa, crede-ma pe cuvant). Cu aia ce facem? Le sugeram bicicleta (cum a facut un nesimtit pe un forum)?! Sa imi iau bicicleta sa dea peste mine vreun "colorat" proxenet de pe la Foisorul de Foc care si-a luat X5 din vandut femei?? Ma bucur sincer pentru tine ca "te-ai ajuns" si ca "te-ai scos" si ca ai masina noua! Dar nu ai nici un drept, nici tu nici Tariceanu nici mama tuturor prostilor care e mereu gravida, sa imi puneti in carca o taxa aberanta, pe sistemul "ori iti iei noua, ori nu iti iei...." (sau iti iei da' dai pe taxa de doua ori cat pe masina). Si sa te ascunzi in spatele paravanului asta. Daca tu ai muscat din galushca asta cu taxa, ma rog doar sa nu mai fie multi ca tine....ca daca sunt, ne-am dus pe copca cu totii.
    Revenind la subiect, taxa va ramane fratilor, putem sa ne strangem cu mama ACR-ului si a partidelor, ca nu rezolvam nimic. Rahatul e prea intins peste tot ca sa il mai spalam noi. Daca se organizeaza vreo miscare, o sa fiu acolo sa nu imi para rau si sa pot spune ca am incercat....
  • 0 (0 voturi)    
    pt. mada (Joi, 1 februarie 2007, 9:06)

    vax [anonim]

    Cateva observatii:
    1. Raspunsul meu era o confirmare a altei opinii de pe forum. Deci in mod cert nu sunt singurul, desi e clar ca cei care sunt impotriva taxei sunt ceva mai "guralivi". Nimic nu starneste mai mult spiritele decat "atentatul" la punga individului.
    2. Cea mai ieftina masina (noua) in Romania nu e Logan, e Matiz (pe la vreo 5000 de euro).
    3. Masini second-hand mai ieftine de 5000 de euro evident exista (si recunosc - mai dotate decat Matiz sau Logan) - dar in mod cert nu au 2-3 ani vechime.
    4. Problema nu o reprezinta cei care ar da 4-5000 de euro pe o masina, ci IN PRIMUL RAND cei care ar da 1000-2000.
    5. Cei care nu au mai mult de 1000-2000 de euro, deci nu-si permit una noua, si in mod cert nu-si permit una buna, sa mearga cu metroul. Eu asta am facut ani la rand. Nu e un atentat la cei saraci - nu m-am nascut cu volanul in mana.

    Ca un post-scriptul: nu am platit taxa (deci nu o zic din frustrare, pe principiul sa moara si capra vecinului). Mai mult, o asemenea taxa m-ar afecta in mod direct, atunci cand o sa vreau sa o schimb, Dar mai mult ma afecteaza poluarea.
    Nu stiu de unde e fiecare "activist" de pe-aici. Insa cel putin in Bucuresti a devenit chinuitor orice drum pe bulevard, cu sau fara masina. Si nu din cauza blocajelor, ci din cauza fumului.

    Mie personal mi se pare mai importanta sanatatea decat confortul. Masina e o utilitate. Aerul curat e o necesitate.
  • 0 (0 voturi)    
    Sa terminam cu ascunderea dupa deget (Joi, 1 februarie 2007, 9:53)

    Csi [anonim]

    Evident dle cu nr. 54 ca nimeni nu s-a nascut cu volanul, dar este fals ca o masina de 2000 de euro din RO este mai putin poluanta ca una din Germania. Sa vedem din ce an sunt masinile de 2000 de euro din Romania si CE marci sunt acelea, si apoi sa comparam cu cele care sunt in Germania la pretul respectiv. In Romania cu 2500 de euro iti iei un Golf 2 din 80-88, iar in Germania iti iei masini din 97.

    Este clar ca taxa NU ARE NIMIC cu mediul, ci este impotriva spiritului concurential. Si este discriminatorie. Europa va deveni o piata interna, trebuie sa ne obisnuim...

    Oricum ar fi, preturile noastre la masini sunt exagerate, iar asta nu face ca parcul de masini sa fie mic.
  • 0 (0 voturi)    
    csi (Joi, 1 februarie 2007, 10:42)

    vax [anonim]

    Nu ai citit mesajele (ceea ce nu e grav), dar le-ai judecat (ceea ce e grav).
    Nu am sustinut (de altfel nimeni n-a sustinut) ca masinile second-hand din Romania ar fi superioare.
    Dimpotriva: am sustinut ca taxa sa se aplice INCLUSIV celor din Romania.
    Nu sunt anti-importuri, sunt anti-second-hand. Din punctul meu de vedere o masina de 2500 de euro nu ar trebui vanduta. Faptul ca e din '97 nu e un avataj (10 ani vechime!). Chiar daca din Romania ar fi si mai rea.
    Guvernul nu poate (sau, chiar daca ar putea, nu ar trebui) sa interzica vanzarea. Dar ar trebui sa o descurajeze. Si cea mai eficace cale sunt taxele.
    Nediscriminator: toate vanzarile de masini sa fie "filtrate" in functie de vechimea masinii. Indiferent de provenienta.
  • 0 (0 voturi)    
    pt 47 adresele UE (Joi, 1 februarie 2007, 16:49)

    resp [anonim]

    iata adresele unde trebuie sa scriem si sa reclamam la UE (6 adrese/ institutii):
    1) Comisia Petitii a Parlamentului UE
    Parlement europeen Commission des petitions Secretariat, Rue Wiertz B-1047 BRUXELLES, e-mail: petitions@europarl.europa.eu
    2) Comisia Europeana
    Commission of the European Communities (Attn: Secretary-General), B-1049 Brussels, Belgium e-mail: SG-PLAINTES@ec.europa.eu.
    3) Comisarul pt Protectia Consumatorului, dna Kuneva, la Comisia europeana
    4) Comisarul pt taxe si vami, dl Laszlo Kovacs, la Comisia europeana, e-mail: Laszlo.Kovacs@ec.europa.eu
    5) Presedintele Parlamentului European, dl Hans-Gert Poettering, e-mail: hpoettering@europarl.eu.int
    6) Curtea de Justitie a Comunitatilor Europene
    Palais de la Cour de Justice, Boulevard Konrad Adenauer Kirchberg L-2925 Luxembourg, tel.: (352) 4303.1,
    fax: (352) 4303.2600, Internet: http://curia.europa.eu/

    Scrieti in loc sa va lamentati la nesfirsit. Daca Ungaria si Polonia au fost condamnate, inseamna ca exista jurisprudenta si hotii nostrii de la guvernare pot fi pusi la punct. Se poate scrie in limba romana si probabil si direct pe mail.
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare pt vax (Vineri, 2 februarie 2007, 0:44)

    G [anonim]

    D-le vax, eu am o masina veche, non euro, care merge foarte bine dar polueaza la greu. O intretin si daca vreau mai merg cu ea inca 10 ani. As fi vrut sa-mi schimb masina cu una euro 3, de dupa 2000, pe care as fi platit 8-9000 de euro. Dar stii ce o sa fac? O sa te afum pe tine si pe toti desteptii care cred ca au descoperit coada la pruna, pentru ca din cauza voastra eu nu pot sa-mi iau alta masina. Nu o sa mai pot vinde masina asta, deci o tin si merg cu ea pana o ia dracu. Asta e probabil ceea ce vor face multi, neavand alternativa.
    Sunt foarte multi oameni care au rable si care le-ar casa bucurosi daca si-ar putea permite masini mai bune. Taxa asta le spulbera orice speranta si ei nu au alta solutie decat sa tina de ce au. Vanzarile de masini second hand de orice vechime vor tinde catre 0, ceea ce va trage puternic in jos si vanzarile de masini noi. De ce? Pt ca cine isi ia masina noua probabil ca deja are o masina (nu o rabla), pe care insa nu va putea sa o vanda. Si cum nu sunt decat putini colectionari de masini in Romania, parcul auto nu se va putea innoi, ci din contra va imbatrani. Vom ajunge din nou ca pe vremea parintilor nostri, cand fiecare om imbatranea langa dacia lui.
    Si acum intrebarea pt dl vax, care tocmai si-a luat masina noua si il doare la basca de toti fraierii care nu si-au luat: ce o sa faci peste 5 ani cand masina ta va fi o "rabla" si taxata ca atare la vanzare, de nu o sa mai ai cui sa o vinzi? O sa o dai la casat si o sa-ti iei alta?
  • 0 (0 voturi)    
    pt. G (Vineri, 2 februarie 2007, 7:04)

    vax [anonim]

    Ai pus punctul pe I. Esti unul din cei la care faceam referire in mesajele mele anterioare (daca ceea ce declari e adevarat, evident).
    E rezonabil daca o sa continui sa mergi cu rabla aia care polueaza. E mai putin bine decat daca ai casa-o si ti-ai lua una noua, recunosc. Dar e sigur mai bine decat daca ai vinde-o si ti-ai lua alta.
    De ce? Pentru ca rabla ar continua sa circule, si pe langa ea ar mai aparea inca o masina-n trafic.

    Daca lumea stie ca nu o sa mai poata vinde poate orice rabla, o sa fie mai atenti ce cumpara. Si o sa le schimbe mai cu cap.

    Zici ca o sa afecteze si vanzarile de masini noi, nu doar de second hand. La randul meu te intreb: si?! Asta e un motiv de bucurie. Si-asa incepe sa aiba si romanul cate 2 (sau mai multe) masini acasa, fiecare membru' al familiei cu jucaria lui. Nu ca n-ar fi democratic, sau ca n-ar avea dreptul asta. Dar e stupid si, revenind la cele de mai sus, poluant.

    Cat despre intrebarea ce voi face peste 5 ani, cand voi vrea sa-mi vand masina: o sa o vand inainte. Daca nu o vand inainte probabil n-o s-o mai vand (spun probabil pentru ca decizia o sa fie totusi influentata si de prezenta sau absenta taxelor despre care discutam).
  • 0 (0 voturi)    
    oameni buni nustiu daca stitiasta????!! (Vineri, 2 februarie 2007, 11:27)

    valy [anonim]

    Nustiu daca stiti de unde pleaca toate astea. Toate astea pleaca de la TARICEANU, cititi biogarafia lui si va veti convinge. Calin Constantin Anton Popescu - Tariceanu
    Prim-ministru



    INFORMATII PERSONALE
    Data nasterii: 14 Ianuarie 1952
    Starea civila: casatorit, 2 copii

    EXPERIENTA PROFESIONALA
    · Presedinte de Onoare, Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), din 2003
    · Presedinte, Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), 2001-2003
    · Membru fondator si Presedinte al APIA, 1994-1997
    · Partener asociat, Automotive Trading Services, Importator oficial Citroen, din 1993. Si daca vreti trimitetii si o scrisoare, la adresa asta
    http://www.guv.ro/legaturi/mail-premier.php.
  • 0 (0 voturi)    
    pentru vax ,csi mada si cei de pe forum (Vineri, 2 februarie 2007, 11:40)

    val [anonim]

    Calin Constantin Anton Popescu - Tariceanu
    Prim-ministru



    INFORMATII PERSONALE
    Data nasterii: 14 Ianuarie 1952
    Starea civila: casatorit, 2 copii

    EXPERIENTA PROFESIONALA
    · Presedinte de Onoare, Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), din 2003
    · Presedinte, Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), 2001-2003
    · Membru fondator si Presedinte al APIA, 1994-1997
    · Partener asociat, Automotive Trading Services, Importator oficial Citroen, din 1993

    cititi cu atentie sa vedeti intersul cui este aceasta taxa.
  • 0 (0 voturi)    
    dl. G (Vineri, 2 februarie 2007, 22:51)

    Mihai007 [anonim]

    Nu inteleg de ce TAXA ar fi de vina pentru ca nu mai puteti sa va vindeti masina non-euro.

    Nu inteleg de ce TAXA ar fi de vina pt ca nu va mai cumparati o alta masina S/H.

    TAXA asta este doar un element pe care sa-l luati in considerare de acum incolo.

    Cine zice ca pretul unei masini S/H de dupa anul 2000 costa 8-9000 Euro? Piata, cumva ? ... ei bine, conditiile existente pe piata masinilor S/H tocmai s-au schimbat prin introducerea acestei TAXE.
    De acum in colo atat Vanzatorul cat si Cumparatorul vor trebui sa ajunga la un pret rezonabil pentru amandoi.

    Credeti ca Vanzatorului ii convine sa nu-si vanda masina ? Vrea omu' sa-si ia o masina noua si se baza pe cat ar fi luat pe asta veche. O sa mai reduca si el din pret.

    Lumea este in schimbare... hai sa ne schimbam si noi odata cu ea.
    Nu trebuie sa gandim STATIC.... lucrurile (si in special piata) evolueaza foarte rapid.
  • 0 (0 voturi)    
    vax (Vineri, 2 februarie 2007, 23:28)

    G [anonim]

    Teoria ta are o scapare majora. Hai sa spunem ca eu as avea o dacie din 80, in ultimul hal. Masina asta valoreaza acum vreo 500 de euro pe piata. Sunt foarte multe dacii din astea. Astea polueaza si, cel mai important, sunt un real pericol pe strazi. Guvernul ar trebui sa se gandeasca cum sa faca sa scapam de astea, in primul rand. O masina euro 2 din 95 este incomparabil mai buna decat o dacie din 80 la toate capitolele. Daca se vor putea aduce asemenea masini, daciile nu vor mai avea nici un pret, nu se vor mai putea vinde, cei care le poseda vor fi obligati sa le caseze. Daca primesc si ceva bani pe fierul vechi treaba e ca si facuta. Deci teoria ta ca pe langa fostul harb o sa mai circule o masina nu e adevarata. Harburile nu vor mai avea pret, daca vor exista masini bune si ieftine si nu se vor mai putea vinde. Daca se mai pune si o taxa pe poluare (anuala), procesul va fi accelerat si in loc de golf 2 oamenii vor face un efort sa-si cumpere ceva mai putin poluant. Cand o masina nu mai valoreaza nimic pe piata inseamna ca nu mai are cerere, si NU SE MAI VINDE. Este foarte simplu. Guvernul trebuie ca prin masurile ce le ia sa tina cat mai jos pretul masinilor second hand, descurajand in acelasi timp poluarea printr-o taxa anuala. In felul asta masinile se vor mai si casa. Pana acum guvernul a facut exact pe dos, iar rezultatul se vede pe strazi, nu mai trebuie sa teoretizam.
    Si nu stiu cum ai ajuns tu la concluzia ca scaderea vanzarilor de masini noi ar fi un lucru bun.
  • 0 (0 voturi)    
    Mihai007 (Vineri, 2 februarie 2007, 23:47)

    G [anonim]

    >Nu inteleg de ce TAXA ar fi de vina pentru ca nu mai puteti sa va vindeti masina non-euro.
    >>>>> Pai cine o sa dea 7000 taxa pt o masina de 4000?
    >Nu inteleg de ce TAXA ar fi de vina pt ca nu va mai cumparati o alta masina S/H.
    >>>>> Pt ca fata de scenariul fara taxa eu pierd vreo 6000 de euro. Si cand o sa vreau sa o schimb o sa pierd iar vreo 3-4000. Nu-i cam mult? Pai eu muncesc ca sa am bani sa ma duc la lucru?
    >TAXA asta este doar un element pe care sa-l luati in considerare de acum incolo.
    >>>>> Asta e cinism.
    >Cine zice ca pretul unei masini S/H de dupa anul 2000 costa 8-9000 Euro? Piata, cumva ? ... ei bine, conditiile existente pe piata masinilor S/H tocmai s-au schimbat prin introducerea acestei TAXE.
    >>>>> Cinism
    >De acum in colo atat Vanzatorul cat si Cumparatorul vor trebui sa ajunga la un pret rezonabil pentru amandoi.
    >>>>> Cam greu.
    >Credeti ca Vanzatorului ii convine sa nu-si vanda masina ? Vrea omu' sa-si ia o masina noua si se baza pe cat ar fi luat pe asta veche. O sa mai reduca si el din pret.
    >>>>> Si cum reduce asta poluarea?
    >Lumea este in schimbare... hai sa ne schimbam si noi odata cu ea.
    >>>>> Hai sa ne aruncam toti banii pe fereastra.
    >Nu trebuie sa gandim STATIC.... lucrurile (si in special piata) evolueaza foarte rapid.
    >>>>> Salariul meu evolueaza mai lent. Ce-ar fi sa nu-mi fure mie nimeni banii din buzunar? Am platit o data taxe pe ei.
  • 0 (0 voturi)    
    meeting! (Duminică, 4 februarie 2007, 18:39)

    octav [anonim]

    sunt acum intrun parc auto in olanda.Hai sa va dau cateva preturi :
    renault scenic 1999 1.6i 16v(euro2,taxa=3000e) cu aaabsolut toate dotarile=2000e.Cumparata azi de niste polonezi.
    Ford mondeo caravan 1996 1.6i 16v cu bara de fata rupta (euro2,taxa =3000)E full=500e
    renault megane 2002 caravan 1900dci full (taxa tariceanu=1625e)=2400e.Nu mai continui ptr.ca imi creste tensiunea.Cam de "rable" din astea vrea sa ne pazeasca tariceanu.Daca nu credeti,nu aveti decat sa va uuitati la preturi pe net.Bineinteles ca daca cumperi masina direct de la proprietar ,ai sansa s-o iei mult mai ieftina decat de la auto-haus.Cine mai sustine teoria cu intrarea tuturor rablelor in fascinanta noastra ro,e ori vre-un cretin cara nu a iesit niciodata din tara ,ori are decastigat de pe urma acestei manipulari grosolane.
    Propun cam asa:Sa organizeze A.C.R.ul o manifestatie impotriva acestei taxe ,ca vor veni f multi oameni.Numai noi suntem un grup de vreo 20 persoane!
    U.E.trebuie sa vada ca nu suntem un popor de resemnati care asteapta intotdeauna ajutor de la altii!Ati vazut cum au desfiintat taxele alea de la frontiere cand au protestat camionagii!Asa trebuie actionat impotriva nemernicului de tari si a mutantului ala de valmar!
    Cei care cunosc Jurnalisti,propuneti articole si emisiuni televizate pe subiectul asta,ca sa le tremure chilotii nemernicilor din guvern.
    Astept sa mi se comunice unde si cand !
  • 0 (0 voturi)    
    vin pe bicicleta! (Marţi, 6 februarie 2007, 19:22)

    dani [anonim]

    eu sunt din zarnesti ( www.tohan.ro), si pe langa faptul ca taxa e o absurditate, va spun sincer ca m-am saturat de biciclete euro 6. vreau masina si vreau una mai buna ca un logan sau o citronada de a lui tariceanu, la un pret rezonabil. O
    demonstratie sau un mars de protest ar fi binevenit. As veni pana la bucuresti pe bicicleta mea euro 6 daca as stii sigur ca am reusi sa schimbam ceva. oricum vin. dar vin cu bicicleta ca sa i-o arunc lui tariceanu in fata.
  • 0 (0 voturi)    
    auto (Joi, 8 februarie 2007, 18:02)

    jos cu citroen!!!!!!!!!!!!! [anonim]

    sa moara tariceanu si mizeria aia de marca pe care o vinde: C I T R O E N!!!!IL DOARE N COT PE EL DE POLUARE!DACA SE DA DRUMUL LA IMPORTURI DE SECOND HAND,CINE DRACU O SA MAI CUMPERE LOGAN,HIYUNDAI SI ALTE RAHATURI D ASTAE!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    ABERATIE!!!! (Duminică, 18 februarie 2007, 17:23)

    Marius [anonim]

    Scoateti odata taxa aceea,mai asteptam multe saptamani??!!!Suntem bataia voastra de joc?,normal cu limuzinele voastre....ce va pasa de cei care nu si permit masini noi...

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version