Publicitatea online din Marea Britanie a crescut anul trecut cu 41%, depasind valoarea de doua miliarde de lire sterline (3,9 miliarde de dolari), transmite Reuters.

Potrivit unui raport al Internet Advertising Bureau (IAB), realizat in colaborare cu PricewaterhouseCoopers, cheltuielile in publicitatea online au reprezentat 11,4% din valoarea totala a pietei de publicitate, depasind astfel publicitatea din ziarele nationale.

Cheltuielile cu publicitatea in ziarele nationale a crescut in 2006 cu doar 0,2% fata de anul 2005, ajungand pana la 1,9 miliarde de lire sterline. Adica 10,9% din valoarea totala a pietei.

Publicitatea online reprezinta cu putin peste jumatate din publicitatea TV, care anul trecut a scazut cu 4,7%, pana la 3,9 miliarde de lire sterline.

Guy Phillipson, presedintele IAB, a declarat ca piata de publicitate online va creste si in acest an, insa nu cu aceeasi viteza ca in 2006. "Piata va creste in continuare. Poate nu chiar cu 40%, dar ne putem astepta la cresteri de aproximativ 25-30%", a continuat Phillipson.