Dintre acestia, 416.000 se incadreaza in categoria de public 18-49 de ani, targetul definit de statie. In meciul din tur, partida Steaua - Rapid (transmisa de TVR 1 pe 17 septembrie) a fost urmarita de 2,3 milioane de persoane (21% rating).

Varf de peste un milion

Rezultatele de rating au plasat Kanal D pe locul secund la clasamentul intervalului orar de disputare a meciului. Pe primul loc, intre orele 20.00 si 21.55, s-a situat Antena 1, cu 986.000 de telespectatori atrasi de programul de divertisment „Vreau sa fiu mare vedeta”.

Meciul de fotbal de pe Kanal D a surclasat Pro TV (610.000 telespectatori in timpul meciului), TVR 1 (307.000), Prima TV (282.000) si Acasa TV (154.000)

Kanal D a inregistrat minutul cu cea mai mare audienta la ora 21.53, cand la derby-ul etapei s-au uitat 1,2 milioane de persoane din mediul urban. In acel moment, pe Antena 1 erau 934.000 de telespectatori, pe Pro TV 595.000, iar pe postul public 360.000.

Integral in Evz