Google neaga

Google a negat vehement afirmatiile facute de Microsoft.

“Am studiat foarte atent acuzatiile si putem spune ca nu sunt adevarate”, a declarat Eric E. Schmidt, director executiv in cadrul Google.

Potrivit lui Bradford L. Smith, Google si DoubleClick sunt acum in masura sa observe si sa memoreze informatii despre obiceiurile de navigare pe net ale consumatorilor, la un nivel fara precedent.

DoubleClick este lider pe piata companiilor specializate in plasarea de reclame video publicitare pe site-uri.

Alegerea tipului de reclama servit fiecarui utilizator se face prin amplasarea unui program de tip cookie, in calculatorul utilizatorului, acesta monitorizand toate obiceiurile de consum.

Sesizarea Microsoft a fost urmata la scurt timp de cea facuta de compania AT&T.

“Credem ca autoritatile anti-trust ar trebui sa analizeze foarte atent afacerea si mai ales implicatiile ei”, a spus Jim Cicconi, vice-presedinte executiv in cadrul companiei. Cicconi a mai precizat ca parteneriatul Google si DobleClick va afecta compania AT&T intrucat aceasta este specializata in servicii de televiziune digitala.

Acesta nu este primul caz in care Google si Microsoft intra in conflict pe teme ce tin de etica concurentiala, anul trecut Google reclamand ca browser-ul Internet Explorer de la Microsoft ii indreapta pe utilizatorii catre serviciile de cautare ale motorului de cautare MSN, in detrimentul Google.