Directorul general al Carrefour Romania, Jacobo Caller Celestino,

s-a nascut la Madrid acum 36 de ani, are trei copii si o licenta in drept. A fost director regional al Carrefour Barcelona si director general al Carrefour Expres Spania.

Ce v-a impresionat atunci cand ati venit in Romania?

- Faptul ca am gasit o foarte mare similaritate intre Romania si Spania. Poporul roman este latin si acest lucru se simte foarte mult - in felul de a fi si de a se imbraca, in ceea ce mananca, in modul cum isi petrece timpul liber.

Prin ce se deosebeste clientul roman al magazinelor Carrefour de clientul vest-european al grupului dvs.?

- Clientul roman este mai mult diferit de cel din celelalte tari din Europa de Est, decat cel din Europa de Vest.

Contrar celorlalte tari din Est, clientul roman este foarte atent la noutati, ii place sa testeze produse noi, este foarte informat asupra celor mai noi tehnologii, ii place sa se imbrace, are simtul esteticului, este foarte sociabil, isi petrece mult timp in familie si cu prietenii.

Puteti contura un profil al clientului roman din punctul de vedere al sumelor cheltuite in magazin, al marfurilor achizitionate de acesta?

- Suma cheltuita in magazin este confidentiala. Ce putem spune insa este faptul ca vanzarile noastre sunt 60% alimentare. Romanul cumpara din ce in ce mai mult produse "sanatoase", fara prea multe "E-uri", multe fructe si legume, incearca in general noutatile, atat la produsele non-alimentare cat si la cele alimentare, adora noile tehnologii.

integral in Romania Libera