Reclame precum „Prigat - mai mult fruct, mai multa energie” sau „Adria - te-ndulceste romaneste” au fost oprite de la difuzare de catre CNA. Consiliul a cerut posturilor TV si radio sa nu mai difuzeze spoturile publicitare la bauturile racoritoare care nu precizeaza cantitatea de fructe sau legume naturale pe care le contin.

Legislatia audiovizuala, modificata in urma cu doua luni, precizeaza ca reclamele la sucuri trebuie sa informeze publicul cat la suta din produs este natural. Printre cei care nu s-au conformat deciziei, potrivit CNA, se mai numara Timbark si Lipton.

Fructe doar pe cutie

Membrii forului au motivat decizia luata in sedinta de ieri prin faptul ca spoturile dezinformeaza publicul, nespecificand cantitatea de fructe sau de legume pe care o contin sucurile.

„Adria are urmatoarea problema: avand etichetele pline de fructe, publicul va intelege ca e suc natural. Conform deciziei noastre, trebuie sa precizeze ca este doar cu aroma de fructe”, a spus presedintele CNA, Ralu Filip.

Integral in EvZ