Biletele de tren se scumpesc, din 1 iunie, cu aproape 8%

de C.N.A.     HotNews.ro
Joi, 31 mai 2007, 0:00


CFR Calatori anunta ca, incepand de vineri, 1 iunie, tarifele de transport feroviar de calatori sunt mai mari cu 7,67%.

Astfel, un bilet la un tren accelerat Bucuresti-Constanta sau Bucuresti-Craiova costa 54,80 lei la clasa I, fata de 50,80 lei, inainte de majorare.

O cursa Bucuresti-Iasi cu acceleratul, la clasa I este 76,50 lei, iar cu trenul rapid costa 100,60 lei. Acelasi pret il veti plati cu rapidul si pana la Cluj.

Daca mergeti insa cu rapidul din Bucuresti la Arad, Oradea sau Baia Mare un bilet costa, de vineri, 118,30 lei fata de 109,80 lei inainte de scumpire.

Facilitatile de calatorie acordate de CFR Calatori se aplica in continuare si dupa majorare. Astfel, navetistii vor avea reduceri de 50% din tariful integral la abonamente si iar abonamentele pentru elevi si studenti vor fi mai ieftine cu 75%.

CFR urmareste ca, pana la sfarsitul anului 2007, pretul unui bilet de tren sa se majoreze cu pana la 60% fata de pretul din 2006.

Ultima majorare a avut loc la 1 martie, cand calatoria cu trenul s-a scumpit cu 9,1%.















3036 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Dus-intors (Joi, 31 mai 2007, 13:02)

    Radu C [anonim]

    Tarifele prezentate sunt valabile pt. bilete dus-intors din
    cate-mi dau eu seama, dar nu se mentioneaza in articol.
  • 0 (0 voturi)    
    TRAITI BINE (Joi, 31 mai 2007, 13:36)

    yo [anonim]

    si sarabanda preturilor deabia incepe ...urmeaza ..,gazele, curentul, apa calda, apa rece, gunoiul, canalizarea, impozitele,petrolul etc....ca de asa trebuie sa suferim ca sa o ducem bine peste 60 de ani cum este prognoza UE...stupid people...dar sunt sigur ca se va salta o generatie ca in '89 si va cere socoteala plosnitelor care vor fi la vremea aceea ..pana atunci treiti bine 75% ....
  • 0 (0 voturi)    
    Serviciile CFR (Joi, 31 mai 2007, 14:02)

    Un calator [anonim]

    Pe traseul Bucuresti - Constanta durata calatoriei este de 5 ore !!!
    Minister + CFR isi bat joc de calatori, scad calitatea serviciilor si cresc preturile in conditiile in care CFR este MONOPOL!
  • 0 (0 voturi)    
    Pretul (Joi, 31 mai 2007, 14:02)

    iReal [anonim]

    Nu, preutirle sunt doar pentru un drum (dus sau intors, depinde cum te uiti).

    La banii astia draku mai merge cu trenurile lor imputite si nespalate !

    Aia care pun tarifele au mers vreodata la clasa a doua de la Iasi la Timisoara ? Nu cred !

    La preturi europene avem niste vagoane de toata jena, imputite si nesplate .... de ani de zile.
  • 0 (0 voturi)    
    Dus-Intors.....in imaginatia ta (Joi, 31 mai 2007, 14:14)

    Mihai [anonim]

    Preturile din articol sunt la clasa I, doar dus.

    Ca si persoana care merge des cu trenul, pe distante lungi, aceasta scumpire mi se nejustificata, mai ales daca vorbim de o scumpire globala cu 60%, fata de tarifele anului 2006.

    Daca in 2006, o cursa Bucuresti-Bacau, costa in jur de 45 Ron, cand se va termina procesul de scumpire, aceasta cursa va costa in jur de 72 RON, ceea ce este enorm, fata de serviciile oferite (aici ma refer in special la calitatea serviciilor si la confort, dar si la siguranta. Nu doresc nimanui exprientele traite de mine in accelerate sau rapide).

    Pe langa asta, nu cred ca veniturile populatiei au crescut asa de mult, incat sa justifice o asemenea scumpire. Inteleg eu ca se doreste alinierea preturilor la cele din UE, dar as dori sa mearga domnii care au decis aceasta scumpire sa vada cum arata o gara din Austria sau din Italia, sa vada cum arata la ei o garnitura de tren si sa vada ca in tarile civilizate, trenuri gen ,,Sageata Albastra,, , sunt folosite pentru distante scurte, in special pentru rutele pe care exista navestisti, nu ca la noi, pe rutele cele mai lungi, asa incat, ajuns la destinatie, sa nu-ti mai simti spatele datorita scaunelor foarte incomode.

    Ce este mai interesant, eu nu am auzit pana acum de intentia de a scumpi biletele cu 60%, cred ca a fost o scapare a CFR aceasta informatie.

    Oricum, o sa ajungem sa consideram si trenul un lux, in acest ritm.

    Ca si final......o calatorie pana la Bacau, Cluj, Constanta, intre 70 si 100 RON, reviste, apa si ceva de mancare, inca vreo 10-15 RON, sentimentul de frustrare pe care il ai intr-un vagon mai batran ca tine, alaturi de niste mosnegi care nu se spala, intrerupt din cand in cand de ura pentru tiganii care cersesc sau urmaresc bagajele tale......NEPRETUIT.
  • 0 (0 voturi)    
    Oare cine a aprobat acest plan de scumpiri? (Joi, 31 mai 2007, 14:18)

    Mihai [anonim]

    Stau si ma intreb, oare cine a aprobat aceste scumpiri?

    Oamenii astia unde traiesc, intr-o alta Romanie? Suntem condusi de undeva de pe Coasta de Azur?

    Cata nesimtire poate sa zaca in aceste persoanje, cat tupeu?

    Solutia este una singura: masina persoanala sau massaro, penteu cei care mai au inca curaj sa urce in microbuzele firmelor de transport.

    Dar de ce ne mai miram.....e Romania.
  • 0 (0 voturi)    
    PROBLEMA!!! (Joi, 31 mai 2007, 14:43)

    Dodo [anonim]

    Problema este ca,in marea majoritate a cazurilor,preturile din Romania la multe produse/utilitati sunt mai mari ca in UE,si mi-e din ce in ce mai clar ca din cauza "baietilor destepti" din toate domeniile,care iau comisioane mari,pe spinarea romanilor!!Cum e posibil ca,in Franta,de ex(unde traiesc)sa ma coste mai ieftin mancarea si curentul electric,ba chiar si calatoria cu trenul, comparativ cu Romania,in timp ce venitul minim din Franta este,tot comparativ cu Romania,decateva ori mai mare???Pe de alta parte,am ajuns sa ma tem de vizitele in Romania,cand schimb euro si obtin o suma infima in lei,cu care nu fac absolut nimic acolo!!!Taricene,da-ti dracului demisia aia odata!!!Si Isarescu la fel!!!
  • 0 (0 voturi)    
    De fapt... (Joi, 31 mai 2007, 15:14)

    sile [anonim]

    ... peste tot in lume pe unde transporturile ferate sunt monopol de stat, ele merg in pierdere si statul acopera aceste pierderi. Problema la noi e ca nu avem un management care sa limiteze aceste pierderi, iar ele se arunca in carca noastra. In ritmul asta, o sa coste 1000RON un bilet Bucuresti Nord - Peris si calatorii cu CFR vor deveni o specie pe cale de disparitie.
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare si propunere (Joi, 31 mai 2007, 15:45)

    Ionel -Ionel [anonim]

    Cum vor arata si de ce servicii vor beneficia calatotii daca scumpiti biletele?In trenul accelerat Buc.-V,Dornei,este o mizerie atat in compartimente dar mai ales la WC-uri.Daca mergi la cuseta {ca la dormit e scump}iarna ori faci dus de caldura s-au faci frig.Praful este sters de hainele noastre,iar in rest propun ca Ministri sa nu circule cu trenuri speciale ci sa calatoreasca exact ca noi caci si noi am muncit cate 40 ani vechime si ar trebui sa fim tratati corespunzator daca se scumpesc biletele,pentruca avem pensii mici si calatorim numai de stricta nevoie nu sa ne si plimbam cum am fi meritat.Asteptam poate va face cineva si pentru noi ceva caci santem satui sa auzim numai ca se scumpesc toate.
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare si propunere (Joi, 31 mai 2007, 15:52)

    Ionel -Ionel [anonim]

    Cum vor arata si de ce servicii vor beneficia calatotii daca scumpiti biletele?In trenul accelerat Buc.-V,Dornei,este o mizerie atat in compartimente dar mai ales la WC-uri.Daca mergi la cuseta {ca la dormit e scump}iarna ori faci dus de caldura s-au faci frig.Praful este sters de hainele noastre,iar in rest propun ca Ministri sa nu circule cu trenuri speciale ci sa calatoreasca exact ca noi caci si noi am muncit cate 40 ani vechime si ar trebui sa fim tratati corespunzator daca se scumpesc biletele,pentruca avem pensii mici si calatorim numai de stricta nevoie nu sa ne si plimbam cum am fi meritat.Asteptam poate va face cineva si pentru noi ceva caci santem satui sa auzim numai ca se scumpesc toate.
  • 0 (0 voturi)    
    CFR jenant (Joi, 31 mai 2007, 15:54)

    Bogdan [anonim]

    Pai cred ca nu o sa mai circule nimeni cu trenul la preturile la care vor ei sa ajunga. Ca sa nu mai spun ca este mai ieftin si mai comod cu masina, iar pe distante mai lungi probabil ca este mult mai comod cu avionul.
  • 0 (0 voturi)    
    nesimtire (Joi, 31 mai 2007, 20:17)

    eva [anonim]

    este curata nesimtire. trenurile mai au putin si dezmembreaza, pe unele tronsoane iti clantane dintii in gura.
    si cu aceleasi vagoane la unguri se merge perfect , nici nu simti, nu mai zic la austrieci, e vis.
    inteleg ca TJV-ul sa fie scump dar in ritmul asta o sa coste personalul cat un bilet la TJV.
    chiar nu exista nicio autoritate care sa controleze nesimtirea asta?!
    PS Nu-mi spuneti ca intercity arata bine pentru ca nu opreste decat in putine orase.
  • 0 (0 voturi)    
    nesimtire (Joi, 31 mai 2007, 20:39)

    gabi [anonim]

    sa mearga aia care au aprobat scumpirile astea cu acceleratul de la bucuresti la iasi la cls a 2-a langa toti aurolacii si cersetorii,pe banchetele lor rupte si jegoase sau pe hol atunci cand dau 2 bilete pe acelasi loc....probabil nu au da nici 2 bani pe calatoria asta d'apoi 500 de mii
  • 0 (0 voturi)    
    ditamai tupeu' (Joi, 31 mai 2007, 21:31)

    Bill [anonim]

    nu mai pot domnii de la CFR Calatori de rusine pentru ce-au facut.. Ce nu pot eu sa inteleg este de ce nu se mediatizeaza puternic problema asta, cum s-a facut cu afurisita de Loterie. CFR "ne doare" pe toti, si mult mai rau. Sa zboare obositii aia comunisti din conducere, sa angajeze management privat daca chiar nu se poate altfel, dar sa vedem odata rezultate, domnilor.

    Nu uitati, inevitabilul se va produce... si-gur :-)
  • 0 (0 voturi)    
    se-ntareste leul (Vineri, 1 iunie 2007, 12:21)

    dip [anonim]

    Daca EURO scade este normal sa creasca preturile
    cu stima pt. cititorii care nu fac parte din "organul" de decizie.
  • 0 (0 voturi)    
    Pana si.. (Duminică, 24 iunie 2007, 13:09)

    mda [anonim]

    Probabil ca vom fi nevoiti sa platim si oxigenul folosit nu? Ca ploaia care se aduna in perimetrul spatiului in care traim deja o platim.. salariile? pensiile? majorarea acestora probabil o sa mai astepte mult.. Pacat deoarece avem o tara superba si oameni foarte inteligenti. Problema e ca acolo sus se invart doar interesele personale.. si cica sunt in slujba umanitatii.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi