Clientii care au un credit de consum la banca pentru care au rambursat cel putin jumatate din suma imprumutata sau au achitat cel putin jumatate din numarul de rate stabilite prin graficul de rambursare emis in momentul acordarii creditului isi pot reintregi imprumutul initial.

Iar dupa ce ajung cu platile la jumatate, clientii pot sa-si reintregeasca imprumutul. Noul serviciu oferit de banca persoanelor fizice se numeste TOP-UP.

Acesta are scopul de a-i prinde pe clientii actuali si de a-i determina astfel sa nu se indrepte catre alte banci pentru a se refinanta, dar si acela de a ajuta banca sa mareasca sumele imprumutate celor care ii sunt deja clienti.

Avantajele noului serviciu

Noul serviciu, TOP-UP, combina reincarcarea cu refinantarea: clientul ia din nou de la banca partea de credit pe care a rambursat-o si, in acelasi timp, scapa de dobanda la care a contractat creditul vechi si i se aplica la intreaga suma datorata dobanda pe care o percepe in prezent BCR la creditele noi.

Dupa cum se stie, bancile practica dobanzi mai mari la creditele vechi, unde clientii sunt deja „agatati”, si dobanzi mult mai mici la imprumuturile noi deoarece acestea sunt cele care pot atrage noi musterii.

In plus, reincarcarea creditului se face rapid si simplu: clientul se prezinta la banca numai cu buletinul, fara vreun alt document, si obtine reincarcarea imprumutului.

In cazul in care ar dori sa se refinanteze, ar trebui sa duca la banca o serie de documente, printre care si adeverinta de venit, copia de pe cartea de munca etc. In plus, persoanele care si-au schimbat jobul recent nu pot spera sa obtina un credit pana nu au vechime de cel putin trei luni la noul loc de munca.

Ca sa impulsioneze clientii sa utilizeze noul serviciu lansat, BCR a renuntat la comisioanele de acordare a sumelor accesate prin TOP-UP pana pe 11 octombrie a.c.

Integral in EvZ