Inaugurarea noii unitati ar putea avea loc la finele anului viitor, in momentul de fata casa fiind in negocieri cu cel care urmeaza sa preia magazinul in franciza. „Cel mai probabil va fi deschis (magazinul- n.r.) in septembrie-octombrie anul viitor.

Va fi operat in sistem de franciza“, ne-a declarat Oliver Petcu, managing partner in cadrul companiei de consultanta in domeniul luxului CPP Management Consultants. Potrivit acestuia, unitatea nu va fi intr-un mare complex comercial, ci intr-un spatiu de sine statator amplasat stradal.

Investitia initiala intr-un magazin gen Armani se ridica la aproximativ doua milioane de euro, suma in care nu sint incluse si costurile pentru chiria si amenajarea spatiului.

Dupa amortizarea investitiei, profiturile pot fi insa semnificative avind in vedere faptul ca adaosurile comerciale la produsele de lux sint foarte mari.

„Investitia intr-un asemenea magazin se amortizeaza in patru-cinci ani“, adauga Petcu. Luind in considerare celelalte magazine Armani deschise in lume, suprafata centrului comercial va fi de aproximativ 500-800 de metri patrati.

Linia cu care Armani va intra in Romania este Emporio. Lansata pentru prima data in urma cu 16 ani, Emporio este linia prêt-à-porter a Armani si se adreseaza adultilor tineri carora le propune modele de haine, accesorii sau make-up.

Din punctul de vedere al preturilor, Armani Emporio se adreseaza oamenilor „aspirationali“, cu bani, care apreciaza un brand de lux. Drept exemplu, un costum Armani Emporio porneste de la aproximativ 1.500-1.600 de euro.

Integral in Cotidianul