Primele cinci posturi TV din audiovizualul romanesc au inregistrat cresteri in audienta in luna octombrie, in timp ce restul „plutonului” a stagnat sau a avut parte de modificari sensibile.

Pro TV se mentine pe prima pozitie, crescand de la o medie de 221 de mii de telespectatori din mediul urban, pe zi, in luna septembrie, la 243 de mii in octombrie.

Antena 1 si TVR 1 completeaza podiumul, cu 168 de mii si, respectiv, 125 de mii de oraseni pe zi. Ultimul a facut rocada cu Acasa TV, care a crescut cu 9 mii de telespectatori, pana la 120 de mii, fata de cei 17 mii de telespectatori atrasi in plus in octombrie de postul public.

OTV se tine bine

OTV, revelatia sezonului de toamna de pana acum, se mentine in trendul ascendent asigurat de show-ul lui Dan Diaconescu si eternul caz „Elodia”, inregistrand cu 29 de mii de telespectatori mai mult decat in septembrie (o medie zilnica de 106 mii de oraseni).

Televiziunea bifeaza astfel cea mai mare crestere din audiovizualul romanesc si ramane pe locul 5, inainte de Prima TV si Realitatea. Emisiunea lui Diaconescu, acolo unde subiectul „Elodia” a fost intors pe toate fetele, atinge si 350-400 de mii de telespectatori in medie pe minut.

Prima TV a avut la randul sau un bilant pozitiv in octombrie (76 de mii de telespectatori pe zi, cu 9 mii mai mult decat in septembrie), in timp ce Realitatea se mentine la media de 65 de mii.

Canalele din esalonul doi al audiovizualului autohton au variatii foarte mici fata de luna septembrie. TVR 2, Kanal D, Antena 3, National TV si Sport.ro raman pe locurile 8-12, in timp ce Pro Cinema, Jetix si B1 isi impart intre ele micile schimbari din clasament, ocupand pozitiile13-15.

Ultimele cinci posturi cu date de audienta de pe piata autohtona ocupa locurile 33-37, aflandu-se practic in marja de eroare. Ele sunt, in ordine, U TV (5 mii de telespectatori), TVR Cultural (5 mii), Sport Klub (2 mii), Senso (o mie) si Sport 1 (o mie).

Integral in Evz