Primele rezultate partiale Camera Deputatilor: USL - 58,63%, ARD, - 16,69%, PPDD - 13,53%; UDMR - 5,31%; Senat: USL - 60,03%, ARD - 16,95%, PPDD - 14,18%, UDMR - 5,4%

de I.R.     HotNews.ro
Luni, 10 decembrie 2012, 10:02 Alegeri 2012 | Alegeri Parlamentare


 documente
(10 Dec 2012) PDF, 218KB
Uniunea Social Liberala a obtinut 58,63% din voturile exprimate la alegerile parlamentare de duminica la Camera Deputatilor si 60% la Senat, potrivit rezultatelor partiale comunicate de Biroul Electoral Central la ora 10.00, fiind urmata de Alianta Romania Dreapta, cu 16,69% respectiv 16,95%, si Partidul Poporului Dan Diaconescu - 13,53% respectiv 14,18%. UDMR a depasit pragul electoral de 5%. Au fost centralizate 81,49% din sectii.

In 13 judete au fost centralizate datele de la toate sectiile: Bistrita-Nasaud, Brasov, Braila, Buzau, Calarasi, Dambovita, Dolj, Giurgiu, Ialomita, Ilfov, Salaj, Sibiu, Vaslui.

Prezenta la vot a fost de 41,2%.

Rezultate partiale ora 10.00:

Camera Deputatilor:
USL - 58,63%
ARD - 16,69%
PPDD - 13,53%
UDMR - 5,31%

Senat:
USL - 60,03%
ARD - 16,95%
PPDD - 14,18%
UDMR - 5,4%

Urmatoarele comunicari vor fi facute la 14:00, 18:00 si 20:00.

Biroul Electoral Central, birourile electorale de circumscriptie si oficiile electorale ale sectoarelor municipiului Bucuresti vor furniza zilnic rezultate partiale la alegerile parlamentare la orele 10:00, 14:00, 18:00 si 20:00 incepand de luni pana la prelucrarea rezultatelor din toate procesele verbale intocmite la nivelul sectiilor de votare.



















14652 vizualizari

  • +37 (65 voturi)    
    vai de capul nostru! (Luni, 10 decembrie 2012, 10:08)

    Crup [utilizator]

    Vai de capul nostru ce ne asteapta!
    Unica mea curiozitate este care va fi rezultatul in judetul Valcea. Daca dupa ce-a ispravit USL-ul acolo cu Oltchim-ul, USL va lua si acolo majoritatea dintre voturi, atunci chiar ca suntem un popor de cretini!
    • -13 (35 voturi)    
      ipocrizia asta (Luni, 10 decembrie 2012, 10:52)

      Vladutz_Anton [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      Ce-mi place mie cum toti comentatorii inteligenti-wanna-be ii mai deplang pe ceilalti prosti votanti pentru ce-o sa li se intample in viitor. Aceste vesnice casandre, care detin adevarul absolut, acesti proroci plin de marinimie, care numai de persoana lor nu au grija, ci intotdeauna de binele celorlalti, pentru ca 'prostii' nu stiu ce e mai bine pentru ei.
      Dragii mei: cainele moare de drum lung..... daca sunteti asa de convinsi ca aici va fi dezastru, de ce nu emigrati, cum ne recomanda base acum ceva timp ? Sau va incadrati si voi in aceeasi categorie cu cei pe care-i blamati ? De ce nu lasati prostii in prostia lor sa se loveasca singuri ?? Sau va e teama ca lor le va fi totusi mai bine si voua mai rau, va e frica sa nu va pierdeti din privilegii ?
      Ma tem ca in spatele parerilor exprimate de dvs se asunde doar ipocrizie. Fiecare isi apara fundul propriu, mai rar pe-al altuia.
      • +3 (7 voturi)    
        am emigrat (Luni, 10 decembrie 2012, 11:27)

        eem [utilizator] i-a raspuns lui Vladutz_Anton

        Am emigrat, multumesc de sfat, ideea era ca vroiam sa ne intoarcem.....
        • +1 (1 vot)    
          aham (Luni, 10 decembrie 2012, 13:28)

          Vladutz_Anton [utilizator] i-a raspuns lui eem

          Deci pana la urma unde e mai bine ca n-am inteles ? Vrei sa te intorci la mai rau ? Tocmai acum cand incepe 'dezastrul' ? De ce ai plecat ? Sau, de ce nu te-ai intors in timpul epocii de aur pdl ? Oricum ai lua-o, ce spui tu e un nonsens.
          • +1 (1 vot)    
            Partidul te vrea... (Luni, 10 decembrie 2012, 16:14)

            Aristo [utilizator] i-a raspuns lui Vladutz_Anton

            Bravo tovarase! Combati bine! Esti un om de nadejde de aceea pofteste te rog la partid sa ne ajuti sa continuam ceea ce am inceput in 1990. Avem nevoie de oameni hotarati cu un inalt spirit civic, cu o buna cultura politica si cu multa dragoste pentru tara, popor si partid...
        • +1 (1 vot)    
          stai cuminte (Luni, 10 decembrie 2012, 13:43)

          prio [utilizator] i-a raspuns lui eem

          stai cuminte acolo unde esti pt ca poate peste niste ani handicapatii astia or sa aiba nevoie de niste sfaturi de la niste oameni care traiesc intr-o tara civilizata
      • +2 (6 voturi)    
        :) (Luni, 10 decembrie 2012, 11:33)

        Valentin.P [utilizator] i-a raspuns lui Vladutz_Anton

        Iti dau un pont: incearca pe site la Haznaua1 sau Latrina3. Acolo sunt cei care gandesc ca tine.
        • +4 (4 voturi)    
          cele 2 sunt premiate de CNN si BBC (Luni, 10 decembrie 2012, 11:57)

          generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Valentin.P

          altii nu :)
          deci ei sunt singura presa libera din tara.
          • 0 (0 voturi)    
            neo comunism (Luni, 10 decembrie 2012, 13:45)

            prio [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

            libera de orice forma de democratie
            reportajul la comanda.
            nu conteaza deotologia profesionala
            adevarati prostfesionisti
          • 0 (0 voturi)    
            "deci" mai este b1 (Luni, 10 decembrie 2012, 13:56)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

            care tot prsa libera se numeste
      • +1 (5 voturi)    
        asteapta un pic (Luni, 10 decembrie 2012, 11:50)

        Crup [utilizator] i-a raspuns lui Vladutz_Anton

        Asteapta un picut, nu mult. Cateva luni, tataie, si imi vei da dreptate. Din pacate.
    • -1 (9 voturi)    
      te astepti la altceva? (Luni, 10 decembrie 2012, 11:11)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      lool
    • +11 (15 voturi)    
      De acord cu tine... (Luni, 10 decembrie 2012, 11:13)

      _cetateanul_mentat_ [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      tinand cont de numarul de voturi pe care le-a adunat Ghise in Brasov unde a fost primar 8 ani (chiar asa) primar si n-a facut NIMIC! (Nu cred ca se poate considera o realizare bucata de ciment turnata in fata primariei, "tribuna" din care cuvanta in fata alegatorilor in fiecare marti de la 16:30 la 17:30).

      Au uitat brasovenii ca le-a promis Asfalt, Becuri, Curatenie, dar dupa ce a primit al doilea mandat n-a livrat decat gropi, intuneric si jeg. Eu doar sper ca nu vor plange la anul pe vremea asta...
    • 0 (8 voturi)    
      "ne-am luat Romania inapoi" (Luni, 10 decembrie 2012, 11:21)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      Tovarase "unguent" imi permit sa va citez.
      Stiu ca dv. si alti "lideri" securisti nu veti intra in Parlament si acest lucru ma bucura foarte tare.

      Ieri a fost o victorie a democratiei impotriva Securisitilor si a extremistilor (dupa parerea mea) care ne conduc cu o minoritate de 8 ani.

      Romania se reintoarce catre democratie si catre Europa.

      Sper sa votez demiterea guvernatorului cat mai repede.
    • -1 (9 voturi)    
      Zau???? Ati mancat Bataie mare ! (Luni, 10 decembrie 2012, 11:48)

      Bambina [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      Ce va faceti postacilor ARD-isi?? v-ati pierdut serviciul la postare !!!!! Somerilor, ascultati poporul si numai apoi stapanul !!!!
      • +1 (3 voturi)    
        fii mai rezervat (Luni, 10 decembrie 2012, 11:58)

        generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Bambina

        sunt niste securisti care si-au inventat 2 partide si totusi au luat bateie rau de tot.
      • +1 (1 vot)    
        ha, ha, ha (Luni, 10 decembrie 2012, 12:41)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Bambina

        Ba voi ramaneti fara servici, postaci ai PDL-ului. Cu o mana de parlamentari, si fara posibilitarea de a mai fura, nu are cine sa va mai plateasca. S-a terminat cu pomana, urmeaza sa mai mergeti si pe la munca cinstita, nu sa stati toata ziua pe Hotnews, criticand USL-ul si asteptand sa va vina remuneratia. Sa va vad traind din munca cinstita, eventual cu salariile taiate de (inca) presedintele Basescu.
        Ca vreti, ori ca nu vreti, corabia PDL se duce la fund. Carmaciul-marinar inca mai da din picioare, dar se va scufunda si el in curand. Nu isi termina mandatul, ascultati-ma pe mine.
        • 0 (0 voturi)    
          profetule (Luni, 10 decembrie 2012, 13:52)

          prio [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          te chiama mahomed cumva??
          acest partid a fost votat de 1000000de oameni care inca mai au puterea sa gindeasca
          restul tabara de fripturisti,pomanagii,drojdieri,escroci,cersetori.......au decis prin majoritate ca asta e Romania
          sa nu va suparati cum ati mai facut-o dealtfel cind ati fost calificati ca natiune in diverse moduri de catre oficiali europeni.ei au dreptate, ei stiu cu cine au deaface
    • +1 (1 vot)    
      udmr-ul nu intra in parlament... (Luni, 10 decembrie 2012, 12:08)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      la un calcul simplu, acestia au ramas pe dinafara:
      - din datele de pe internet, in romania exista circa 1.100.000 alegatori de etnie maghiara cu drept de vot in romania, din acestia au votat, tinand cont de prezenta la vot, cam 39.5%, adica aproximativ 434.500 alegatori (trecem peste faptul ca in unele judete, mures de exemplu, usl a castigat din primul tur unele mandate, deci dintr-o prezenta si asa scazuta la vot, populatia nu a votat udmr-ul)
      daca s-au centralizat 81.46 sectii de votare, asta inseamna ca ~ 1/5 dintre sectii nu au fost centralizate, adica din totalul de 7.600.000 de alegatori, aproximativ 1.500.000 nu intra in calcului procentelor de 5.4 si 5.3 cat a luat udmr-ul, atunci putem spune ca aceste procente sunt raportate la un numar de 6.100.000 de alegatori, ceea ce inseamna in cifre absolute ca udmr-ul are ~330.000 de voturi... care reprezinta 4.3 % din total alegatori...
      pentru pragul electoral de 5 % le trebuie minim 380.000 de voturi, adica inca 50.000 de voturi, greu de crezut ca le vor obtine in conditiile in care nu au fost singuri pe voturile maghiarilor... asta daca nu cumva i-au votat si romanii...
    • 0 (0 voturi)    
      Bunicii mei sunt din Valcea, (Luni, 10 decembrie 2012, 12:35)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      nu te impacienta, Valcea este rosie de felul ei. USL-ul va castiga lejer si fara probleme acolo.
      In Valcea doar in 2004 s-a votat contra PSD-ului...si atat. PSD-ul domina in Valcea, fara probleme.
    • +1 (1 vot)    
      asa este: vai de capul nostru! (Luni, 10 decembrie 2012, 13:05)

      sara_ela [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      Daca dupa atata timp ne-am intors la d-alde lui Nastase si Iliescu!.......
      Raul acestei tari provine de-acolo, astialalti l-au perpetuat.
      Partea proasta e ca nu avem alternativa!
      Din pacate a fost ales raul cel mare!
    • 0 (0 voturi)    
      aoleu. ce ne asteapta? (Luni, 10 decembrie 2012, 13:54)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      ce ne-ar putea astepta mai mult decat ne-a asteptat pana acum? mai lasati apocalipsa. ard a pierdut, dar nu este o asa mare pierdere. pierduti eram si pana acum. poanta si antoana sunt dezastru, e drept, dar nu era departe nici videanu si blonda, asa ca...
    • 0 (0 voturi)    
      realitatea (Luni, 10 decembrie 2012, 18:08)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      Esti un popor de cretini.
  • +36 (66 voturi)    
    Nu pot sa va urez decat .. (Luni, 10 decembrie 2012, 10:10)

    anonimulgigi [utilizator]

    un Euro de 8 ron prin februarie. O sa duceti dorul lui Boc dragi concetateni comunisti. Daca voi credeti ca prin acest vot o sa aveti mai multi bani, sau un nivel de trai mai mare va inselati. S-au intors comunistii, o sa va conduca Antenele impreuna cu Ilici. Ma astept ca pe la 15 ianuarie trecute fix, sa bage 40 - 45% impozit pentru clasa de mijloc sa o distruga cu totul. Eu as propune sa dam fiecare cu salariu mai mare de 1000 de euro cate 300 euro lunar unui cersetor si asa rezolvam problema.
    Vai de noi. Cred ca ne vedem in vest in cateva luni. Tara asta se scufunda dragi tovarasi si pretini.
    • +1 (29 voturi)    
      exista medicamente care te pot ajuta (Luni, 10 decembrie 2012, 10:36)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui anonimulgigi

      una este sa prevezi alta este sa urezi un euro de 8 ron in februarie. in prima varianta esti un vizionar, in a doua esti un ticaos tradator.

      USL inainte de a fi o adunatura de idioti, este o adunatura de idioti cu interes si spirit de supravietuire. NU vor mari salariile, NU vor mari pensiile, NU vor mari ajutoarele sociale pentru simplul motiv ca nu vor gasi banii pentru asa ceva. NU vor pune tara pe butuci deoarece au dorinta ca tara sa mearga. O tara care merge este o tara care aduce ceva bani, bani care vor putea fi furati.

      Tu poti sa migrezi in vest si acolo sa denigrezi romanii si tara lor. Eu voi ramane aici ca sa muncesc. Intr-o tara de tampiti, un om destept poate face multe.
      • +4 (24 voturi)    
        Bravos, (Luni, 10 decembrie 2012, 11:03)

        T34 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        Ramai acolo si muncezste pentru USL-ul despre care chiar tu spui ca te va fura. Inteligenta decizie, n-am ce zice :)
        • +1 (1 vot)    
          Decat sa (Luni, 10 decembrie 2012, 11:35)

          OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui T34

          Ne lamentam ca niste copii, eu as zice ca e mai matur si are o atitudine mai sanatoasa ca postacii loviti de deznadejde care-si exprima... opiniile altora.
      • +5 (9 voturi)    
        Fi serios (Luni, 10 decembrie 2012, 11:05)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        Un om destept care e gata sa ii calce pe altii in picioare. Cinstit poti fi tu cat de destept vrei ca nu o sa faci nimic.
      • +4 (4 voturi)    
        :( (Luni, 10 decembrie 2012, 11:32)

        Patlagica [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        Sunt de acord cu tine ca au interes si spirit de supravietuire dar oamenii de rand n-or sa vada de la USL decat firmituri - cam tot asa cum e cand vezi o batrana in frig pe strada si uneori treci mai departe pe langa ea si alteori ii dai 1 leu.

        Nu ma indoiesc de capacitatea USL-ului, sunt oameni inteligenti evident (inca stiu foarte bine sa ruleze masina propagandista sovieto-comunista :P). Tot asa nu ma indoiesc ca efortul lor nu are nici o legatura cu bunastarea tarii.
      • 0 (0 voturi)    
        Asta-i cea mai buna teorie... (Luni, 10 decembrie 2012, 12:43)

        Nemo88 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        Deci sa inteleg ca pe asta au mizat 4-5 milioane ca astia sunt primii la furat dar nu mai au ce sa fure si trebuie sa faca ceva ca la urma sa-l poate fura. Nu ma mira tot USL-ul a dat un premier care acum e la puscarie. Oricum sa existi ca partid si sa mai si castigi dupa ce fostul premier dat ,este la puscarie , intradevar o performanta. Cum am scris acum doua luni ca dupa 9 decembrie ma decid daca mai raman in tara . M-am decis. Mie mama mi-a zis sa nu ma pun niciodata cu prostii si nebunii. Adio tovarasi. Voi mai posta doar pentru amuzament.
      • +1 (1 vot)    
        Partidul te vrea... (Luni, 10 decembrie 2012, 16:10)

        Aristo [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        Cati ani ai tovarase? Daca faci parte din tanara generatie te felicit si te poftesc la partid sa ne ajuti sa continuam ceea ce am inceput in 1990.
    • -10 (16 voturi)    
      asadar (Luni, 10 decembrie 2012, 10:58)

      Vladutz_Anton [utilizator] i-a raspuns lui anonimulgigi

      bravo, ai recunoscut care ti-e oful. Ai un salariu de peste 1000e, si ti-e frica sa nu-ti ia din el si sa dea la cei 'prosti, care nu stiu sa voteze', cu salariu minim pe economie... Deci probabil ca nu or sa distruga chiar totul, ci chiar or sa mai repare din relele facute in ultimii ani.
      • +3 (7 voturi)    
        cersetoria (Luni, 10 decembrie 2012, 11:16)

        igorashu [utilizator] i-a raspuns lui Vladutz_Anton

        Tati, cersetoria se pedepseste.
        Daca tie ti-e ciuda ca altii au salarii de peste 1000 E (la privat) in timp ce tu freci duda pe 1000 lei la stat, e cazul sa-ti pui niste intrebari vizavi de competentele tale.
        • +1 (1 vot)    
          esti paralel cu lumea in care traim (Luni, 10 decembrie 2012, 12:17)

          Vladutz_Anton [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

          sau doar te faci ca esti paralel. Cine fuge repede cu caciula intinsa la stat, cand apar mugurii crizei ? Iti spun eu: privatii, too big to fail, acesti paraziti ai societatii de tip pseudo-capitalist ( in realitate capitalismul nu exista) care se pricep la a socializa doar pierderile, nu si profiturile.
          Daca tot dati exemple din vest, hai sa facem ca-n vest, unde diferentele de salarii intre necalificati si cei cu studii superioare sunt destul de mici, nu ca la noi in 'india', unde unii se plimba cu mertane si altii cersesc pe langa.
        • 0 (0 voturi)    
          Re: Cersetoria (Luni, 10 decembrie 2012, 14:28)

          Cititor1 [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

          Interesant mod de gandire! In sectorul de stat intamplator lucreaza si persoane care si-au tocit coatele pe bancile scolilor si au dat un concurs sever pentru a ajunge pe acel loc de munca. Deci sa ajungi la concluzia ca acestia cersesc mi se pare dincolo de orice limita a bunului simt, la fel este si asezarea lor pe acelasi nivel cu toti cei cu o pregatire inferioara.
      • +1 (3 voturi)    
        1000e? si ce daca? (Luni, 10 decembrie 2012, 12:02)

        Radu_Net [utilizator] i-a raspuns lui Vladutz_Anton

        Si ce daca are un salar peste 1000e? Si eu am. Insa pana la 26 de ani am stat doar in scoli si am invatat de nici noaptea nu dormeam, in timp ce cei cu salariu minim pe economie stateau prin discoteci pe banii parintilor si li se rupea. Sa ia deci de la mine si sa le dea lor ar fi o mare reparare, nu-i asa? Si mai ziceti ca nu USL nu are nimic de-a face cu comunismul....
        • 0 (2 voturi)    
          lasa vrajeala (Luni, 10 decembrie 2012, 12:19)

          Vladutz_Anton [utilizator] i-a raspuns lui Radu_Net

          ca nu esti tu singurul care munceste in tara asta. Sunt medici, profesori, cu o pregatire net superioara, si cu responsabilitati mult mai mari, cu salarii de 10 mil. E necesara o indreptare aici
          • 0 (0 voturi)    
            :) (Luni, 10 decembrie 2012, 14:28)

            Radu_Net [utilizator] i-a raspuns lui Vladutz_Anton

            De parca tu stii ce pregatire si responsabilitate am eu :).. Dar ai dreptate, medicii si profesorii ar trebui platiti mai bine. Insa pun pariu ca tu nu esti nici una nici alta.

            Si indreptarea asta nu o sa vina de la USL. Daca crezi asta esti un visator.
      • +1 (1 vot)    
        esti praf .... (Luni, 10 decembrie 2012, 12:31)

        anonimulgigi [utilizator] i-a raspuns lui Vladutz_Anton

        Va meritati soarta cu varf si indesat. Sti care e problema ? Eu o sa supravietuiesc, am mai facut-o si stiu cum sa fac acest lucru astfel incat sa nu imi fie afectat nivelul de trai. Dar tu ? Pai ... sa facem un calcul mic ? Hai: 1000 ron ... crestere de 20% euro/ron ... rata la casa nu o sa o mai suporti deci foamete. 1000 ron .... pai, cat e un litru benzina ? 6 ron, pai o sa fie cam 8 ron .... bagi o bicicleta, stiu, ai o solutie. 1000 ron .... nici la mamaia nu o sa iti mai permit, da, scuze, am uitat, Paralia ... 7 zile ... mancat din sacosa. 1000 ron .... pensie de 500 ron ? Pai ... mai bine incepi sa iti cumperi o noua plapuma, ca o sa fie frig la pensie.
        Din pacate, asta e poporul cu asta dansam. Te astept la privat la un inerviu, sunt sigur ca o sa il pici cu brio si o sa dai vina iar pe sistem sa are ceva cu tine.
        Success tovarase, ne vedem in societate !! O sa ma recunosti usor, tu intinzi mana si eu nu o sa iti dau, eu sunt ala !!!
        • 0 (0 voturi)    
          multumesc mult pentru grija (Luni, 10 decembrie 2012, 12:58)

          Vladutz_Anton [utilizator] i-a raspuns lui anonimulgigi

          Apreciez in mod deosebit grija ta pentru mine si pentru cei mai nevoiasi, si sunt convins ca esti plin de bune intentii, dar iti reamintesc zicala: cainele moare de drum lung, si prostul de grija altuia.
          Vezi-ti de palatele tale, de limuzinele tale, si de toate averile dobandite prin munca cinstita. Ai mare grija la ele !
          • +1 (1 vot)    
            tot nu intelegi .... (Luni, 10 decembrie 2012, 13:23)

            anonimulgigi [utilizator] i-a raspuns lui Vladutz_Anton

            Vorbim aici de clasa de mijloc, cea care ar trebui sa creasca ecomonia acestei tari. Din pacate la voi e in continuare "capra vecinului" si "toti egali". Adica eu muncesc si tu sa ai. E, nu o sa mai fie asa. Eu muncesc, o sa am, iar tu daca nu vei munci tot nu o sa ai, aici e problema concetatene .... dar nu ai cum sa pricepi din pacate. Voua vi se cuvine, iar daca unul are mai mult decat salariul minim pe economie ar fi bine sa il aiba, si sa taca din gura.... Suntem praf si ne meritam soarta. Asta e.
            In plus, nu toti cei care au, au furat, asta pentru cunostinta ta generala. Dar nu ai cum sa intelegi nici asta, pentru ca la tine daca nu e de furat nu ai cum sa ai, pentru ca asa e sistemul, e dur cu unii ....
            • +1 (1 vot)    
              bun (Luni, 10 decembrie 2012, 13:33)

              Vladutz_Anton [utilizator] i-a raspuns lui anonimulgigi

              si atunci, care e problema? Am inteles ca oricum am lua-o, tu o sa ai, si eu n-o sa am. Si cu toate astea tu esti cel nemultumit :)
              Dude, esti ciudat
  • +21 (23 voturi)    
    60% (Luni, 10 decembrie 2012, 10:12)

    demaGOGU [utilizator]

    inseamna in jur de 70% din mandate, deci udemereu va sta o tura de data asta

    cine stinge lumina?
    • 0 (0 voturi)    
      eu cred ca (Luni, 10 decembrie 2012, 11:31)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      udmr nu va intra in parlament, asta daca nu cumva au votat romanii pentru ei...
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Luni, 10 decembrie 2012, 11:54)

      SebyS [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Bine-ar fi. Mi s-a acrit de UDMR mai ceva ca de PPDD. E o "realizare", zic eu.
  • +16 (20 voturi)    
    :) (Luni, 10 decembrie 2012, 10:12)

    dixit [utilizator]

    eu cand le-am prevestit o sclipire de pntcd in ochi pdl-istilor mi-am luat cateva zeci de minusuri la comment :)) si nu, nu sunt partizan usl
    • +9 (23 voturi)    
      Cand (Luni, 10 decembrie 2012, 10:22)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui dixit

      tai salarii de bugetar si pensii ca sa salvezi sectorul privat,sa tii tara pe linia de plutire,e firesc sa ai in ochi sclipiri sinucigase.Astept cu interes sclipirile USL-ului,cand vor taia si ei....Curand,curand....
      • +1 (3 voturi)    
        RE: Cand (Luni, 10 decembrie 2012, 11:41)

        Cititor1 [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        Care sector privat a salvat? Cel care face afaceri cu statul cumva?
  • +11 (17 voturi)    
    Putem sa vedem si rezultatele pe tara (Luni, 10 decembrie 2012, 10:12)

    slider [utilizator]

    in numar de votanti directi ? Vreau sa vad cati votanti are fiecare partid? Sistem acesta de distributie este cel putrin bizar, si am zis asta de acum 4 ani.
  • +26 (32 voturi)    
    Romania in deriva... (Luni, 10 decembrie 2012, 10:12)

    TDragos [utilizator]

    M-as bucura ca procentul celor care se bucura acum de victoria USL-ului sa creasca sau sa ramana constant pana anul viitor pe timpul acesta, asta s-ar traduce ca s-a facut ce s-a promis...dar sunt sigur ca realitatea cruda ne va face sa ne trezim repede la realitate iar anul 2013 o sa fie un an al suferintei...pe zi ce trece regret ca am ramas in Romania, unde o persoana precum Becali este ales cu 65%.
    Nu stiu nici o alta tara europeana cu exceptia Ungariei in care o forta politica are 70% din mandate...cel mai mare pericol este ca in perioada urmatoare sa nu avem opozitie avand in vedere ca un procent semnificativ din PPDD o sa treaca in tabara castigatorilor.
    Acum imi vin in minte cuvintele lui Trotsky... “In a country where the sole employer is the state, opposition means death by slow starvation...the old principle: who does not work shall not eat, has been replaced by a new one: who does not obey shall not eat.”
    • +8 (16 voturi)    
      Pai tu crezi (Luni, 10 decembrie 2012, 10:29)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui TDragos

      Pai ai raspuns singur la prima intrebare. Votul PDL este consecinta bucuriei romanilor dupa 4 ani de guvernare.

      Apoi usl ne va fura, si in 4 ani va fi invers. Din pacate asta e politica la noi.
  • +20 (32 voturi)    
    e belea (Luni, 10 decembrie 2012, 10:14)

    rco [utilizator]

    ce o fi in mintea multora? sau foamea si-a spus cuvantul?
  • +28 (38 voturi)    
    Ce ar mai fi de spus? (Luni, 10 decembrie 2012, 10:14)

    ValT [utilizator]

    Noapte buna, Romania!
  • +31 (41 voturi)    
    PSD-isti (Luni, 10 decembrie 2012, 10:14)

    Mao2 [utilizator]

    puteti fura linistiti...aveti acordul majoritatii romanilor...
    • +6 (16 voturi)    
      Gresit (Luni, 10 decembrie 2012, 10:23)

      ovipetre [utilizator] i-a raspuns lui Mao2

      NU al majoritatii romanilor, ci doar a 20% din romani. Majoritatea romanilor, adica cei 60% care au votat Partidul Inexistent nu mai cred in solutii politice... ;)
      • +2 (10 voturi)    
        . (Luni, 10 decembrie 2012, 10:35)

        AdiSun [utilizator] i-a raspuns lui ovipetre

        Mi-a zis Basescu sa va transmit: Ba de data asta trebuia sa iesiti la vot.
      • +7 (9 voturi)    
        hm (Luni, 10 decembrie 2012, 10:41)

        ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui ovipetre

        chestia e ca maj. romanilor sunt indiferenti... le lipseste o viziune un ideal ceva care sa-i uneasca... noi nu am apucat sa muscam din fructul capitalismului, acu muscam din cel al globalizarii...
    • +14 (24 voturi)    
      Trist (Luni, 10 decembrie 2012, 10:31)

      EMP [utilizator] i-a raspuns lui Mao2

      Asta e de fapt problema, ca PSD_ul a ajuns la putere printr-un vot democratic. Asta spune totul despre calitatea electoratului roman. Ce poti sa le mai zici hotilor din PSD, daca ei gasesc mereu oameni dispusi sa-i voteze? Pacat ca vom deconta cu totii prostia majoritatii.
      • +3 (3 voturi)    
        hitler (Luni, 10 decembrie 2012, 11:21)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui EMP

        si hitler s ajuns la putere printr-o majoritate larga !
      • +1 (1 vot)    
        "democratia" elitelor definita de fascisti (Luni, 10 decembrie 2012, 11:25)

        generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui EMP

        asta e de fapt problema PDL...
  • +19 (23 voturi)    
    .... (Luni, 10 decembrie 2012, 10:18)

    kido [utilizator]

    ce dezastru :(
    • -2 (4 voturi)    
      o noua revolutie impotriva Securitatii (Luni, 10 decembrie 2012, 11:26)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui kido

      o revolutie pasnica nu ca cea din 1989 asta a fost ieri.
      Mandru ca sunt roman!
      • 0 (2 voturi)    
        Ramai mandru si aplauda.Coreea de Nord ne felicita (Luni, 10 decembrie 2012, 12:07)

        R.D. [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        Stiam ca securistii sunt in PC-ul condus de FELIX. Comunistii parca erau in PSD. In 1990, PNL-istii se luptau cu FSN-ul lui Iliescu...Acum ii pupa in..... Au trecut si ei in tabara celor care promit multe pentru altii...dar precum toti comunistii....poporul e ultimul....le mai dam 8 % la salar la salar si le luam 25 % prin impozite si cresteri de curs valutar. Dar cine nu gandeste...!
        Alegerile ne arata gradul de dezvoltare intelectuala a poporului roman.Pacat...doar 20 %.
  • +10 (20 voturi)    
    cum s-au mobilizat (Luni, 10 decembrie 2012, 10:18)

    AdrianPusca [anonim]

    judetele usliste la votare. Pacat ca oamenii nu gandesc in profunzime.
    • +1 (1 vot)    
      ha ha ha (Luni, 10 decembrie 2012, 11:46)

      daniel-c [utilizator] i-a raspuns lui AdrianPusca

      Vor gandi in curand. Tre' sa acceptam ca la noi politica trece prin stomac, cine promite mai mult castiga mai multe voturi. Dezastrul vine dupa aceea, cand trebuiesc aplicate promisiunile. Multi au observat ca USL-ul nu se bucura de castigarea alegerilor, oare de ce? Pt ca stiu ca-i asteapta un an GROAZNIC. Ei bine cand alegatorii USL vor vedea ca le-au fost vandute doar gogosi, USL-ul va fi mancat de molii
  • +20 (22 voturi)    
    .... (Luni, 10 decembrie 2012, 10:20)

    sictireanu [utilizator]

    E jale :(
  • -4 (12 voturi)    
    ... (Luni, 10 decembrie 2012, 10:22)

    dragos234 [utilizator]

    Sper ca PSD-istiilor sa le vina mintea la cap si sa se "dea" strategic cu Vestul. Alianta cu UDMR e un semn bun in privinta asta.
    Altfel, daca vor conduce ca pe vremea Bunicutzei ne asteapta numai taieri de fonduri si suturi de la Ocident.
    Si sa ne rugam sa castige Steinbeck in Germania.
    • +11 (11 voturi)    
      prostii (Luni, 10 decembrie 2012, 10:53)

      ggna [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      UDMR-ul vrea la ciolan, ca intotdeauna...sau ti se pare ca Orban a lor e occiental?
  • -10 (32 voturi)    
    catastrofa basistilor (Luni, 10 decembrie 2012, 10:26)

    busola [utilizator]

    Au strans un milion de voturi, e mult e putin? Blaga, MRU nu intra in Parlament iar alti lideri poate vor intra pe usa din dos, dupa redistribuire.

    Acum e clar ce inseamna PDL pentru romani? Europa a aflat ce valorosi sunt basistii! Lasitate, ipocrizie, impotenta.

    Penibil rezultat electoral, pe masura prestatiei basistilor din 2008 incoace.
    • +5 (15 voturi)    
      ... (Luni, 10 decembrie 2012, 10:37)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui busola

      "Multi si prosti" explica mai bine ce s-a intamplat.
      • -7 (17 voturi)    
        cu asa explicatii PDL nu apuca urmatorul mandat (Luni, 10 decembrie 2012, 10:55)

        busola [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        Continuand sa ia Romania de proasta basistii isi croiesc un drum trainic spre lada de gunoi a istoriei.
        • +1 (1 vot)    
          ... (Luni, 10 decembrie 2012, 11:26)

          dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui busola

          Asa a fost de la 1848 incoace. Cativa reformatori si bonjuristi versus gloata manevrabila.
    • +13 (15 voturi)    
      catastrofa romanilor.... (Luni, 10 decembrie 2012, 10:50)

      ikataly [utilizator] i-a raspuns lui busola

      in principiu maharii din politica nu vor suferii deloc...va suferii ca de obicei prostimea...Electoratul a fost cultivat de psd vreme de 18 ani... din cand in cand le dam o pomana de cateva firimituri pe la pensie, pe la salarii si noi putem fura linistiti..Parte a electoratului din 2004 e in strainatate, acasa au ramas decat prostii care muncesc sa intretina milogii. In scurt timp vei vedea ca prostii vor trebui sa suporte si consecintele prostiei milogilor...eu sunt unul dintre prostii care nu au muncit niciodata la stat.. Nu cred ca un individ ca Ilie Stan a fost reales parlamentar de oamenii destepti..Stim doar sa ne plangem ca exesta coruptie si cand sunt gata sa-i aresteze ii plangem . Nu il iubesc pe Basescu dar cu siguranta unul ca Voiculescu & company imi provoaca greata.Vai de noi!
    • +1 (1 vot)    
      usurel... (Luni, 10 decembrie 2012, 11:17)

      liviu.n [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Stai sa vezi tu de-acum, catastrofa care urmeaza, sa vezi hohte de ras, nationale nu gluma...
  • +13 (19 voturi)    
    ... (Luni, 10 decembrie 2012, 10:31)

    dragos234 [utilizator]

    Ponta va lua legatura cu americanii si nemtii si le va promite verzi si uscate, numai sa il puna Basescu prim-ministru.
    Daca americanii vor fi multumiti de promisiunile lui Ponta, ii vor da un telefon lui Base, "poti sa il pui pe Ponta prim-ministru".
    Daca Ponta va fi cu coada pe sus si le va explica americanilor ca el e tartore in Romania si el face ce vrea, atunci Base va primi indicatia sa nu il puna pe Ponta prim-ministru, ceea ce mi se pare corect.
    • 0 (8 voturi)    
      oscar 2012 (Luni, 10 decembrie 2012, 10:54)

      allex06 [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      Bun filmul,pe ce canal l-ai vazut?...;)....acum serios,chiar le sti pe toate tu,de unde ai tu acces la informatii :))))....cred ca primesti indicatii de la Balaceanca :))
    • 0 (6 voturi)    
      din ce spui tu aici (Luni, 10 decembrie 2012, 11:14)

      angrycloud [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      sa inteleg ca presedintele Romaniei e o marioneta fara parere?
      • +1 (1 vot)    
        ... (Luni, 10 decembrie 2012, 12:03)

        dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui angrycloud

        Basescu a fost tot timpul pro-american. Iar daca Ponta vrea sa fie prim-ministru va trbui sa fie sau sa devina si el.
        Ponta va primi o lista lunga de la americani si de la nemti si se va angaja sa execute toate punctele, altfel nu va fi prim-ministru.
        Pt noi asta e bine. Vom sti sigur ca Ponta nu va veni cu tot felul de idei a la Ceausescu, Chavez, Orban, Iliescu si alti originali detestabili.
  • +13 (15 voturi)    
    60% dintre romani s-au abtinut (Luni, 10 decembrie 2012, 10:34)

    Metec [utilizator]

    De fapt, asta este: majoritatea romanilor nu participa, din varii motive, la jocul democratic al alegerilor! Nu-i intereseaza, nu se simt reprezentati, sunt dezgustati etc. Dincolo de victoria efemera a USL, mi se pare ca aceste alegeri adancesc infrangerea clasei politice si, implicit, a democratiei romanesti. Pacat! Inclusiv de sangele varsat...
  • +1 (5 voturi)    
    da profilul alegatorului, nimeni? (Luni, 10 decembrie 2012, 10:36)

    firuierbii [utilizator]

    acu ne-am convins ca ce scrie in cartea de citire despre romini este contaminat cu una dintre metehne, nu vreau sa le scriu pe toate trei.

    dra nea. presedinte. este cel mai reprezentat in romania.

    poporul sindromului stockholm. sa nu ne miram ca toata lumea ne pederasteste pe unde poate.
  • +2 (18 voturi)    
    Nelamurire (Luni, 10 decembrie 2012, 10:42)

    LegatusAugusti [utilizator]

    Cei care nu s-au prezentat la vot (aproape 60%) nu sunt numarati la ARD ? Parca la referendum asa s-a procedat.
    Ori USL a schimbat iar regula in timpul votului ?
    Nu inteleg lamentarile. 18% vot direct+ 60% vot pasiv = 78% = victorie zdrobitoare !
    Uraaaaaaa !
  • +14 (14 voturi)    
    aritmetica... (Luni, 10 decembrie 2012, 10:43)

    etcetc [utilizator]

    18.000.000x0,41=7.380.000 au votat
    7.380.000x0,6=4.428.000 au votat USL

    18.000.000-4.428.000=13.572.000 n-au votat USL

    13.572.000 n-au de ce sa comenteze, pentru ca NU S-AU PREZENTAT LA VOT!!!!
    • +1 (1 vot)    
      Cate un + pentru fiecare vot (Luni, 10 decembrie 2012, 11:30)

      _cetateanul_mentat_ [utilizator] i-a raspuns lui etcetc

      sunt 100% de acord cu tine, doar ca trebuie sa te corectez cu numarul celor "neimplicati politic": doar 18.000.000 * 0.59 = 10.620.000 nu s-au prezentat la vot.

      Se zice ca democratia este dictatura majoritatii asupra minoritatii. Din pacate (a se citi vina celor 10 milioane), va fi dictatura a 25% asupra celorlalti.

      Eh, oricum asta e un fenomen global.
  • +10 (12 voturi)    
    ca si in cazul pntcd, adr va deveni istorie (Luni, 10 decembrie 2012, 10:43)

    visio [utilizator]

    ca si in cazul celor doua, usl va deveni istorie peste 4 ani...
    sau poate nu...asa cum mai spuneam aici, pacat de cei morti in `89...nimic nu merita acest popor de imbecili...
    • +1 (7 voturi)    
      . (Luni, 10 decembrie 2012, 11:14)

      ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui visio

      "acest popor de imbecili", asa cum spui tu, a votat pdl si basescu de 2 ori pana acum, in 2004, si 2008-2009. nu a fost multumit de ce au facut cei de la putere si i-au schimbat. asa vor proceda mereu romanii : le vor da unora o sansa si, daca vor fi nemultumiti, vor vota pe altii, chiar si pe cei care au mai fost in cazul in care nu au alta varianta.
      cert este ca nu mai pot fi pacaliti usor, asa cum s-a intamplat de mult ori din 1990 incoace.
      nu merge doar sa promiti cresteri de 50%, sa vorbesti de est si de vest, sa folosesti termeni zoologici cand vorbesti de adersarii politici, etc. trebuie sa faci ceva pentru bunastarea romanilor in primul si in primul rand. apoi vine, de la sine, si nevoia de dreptate, justitie, recunoastere.
      • +1 (1 vot)    
        nu vorbi sub patura (Luni, 10 decembrie 2012, 12:48)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

        ca nu te ia nimeni in serios; fie ca iti convine, fie ca nu, aste e realitatea: romanii sunt un popor de imbecili; ne-a indatorat Boc? stai sa vezi cum ne va indatora plagiatorii si turnatorii; sa vezi cum ne vor trimite acasa, facturile emise pe numele lor...
        inainte sa te faci de ras, invata sa gandesti; dasca esti copil si vrei sa te bagi in seama, imi cer scuze.
    • +1 (1 vot)    
      Nu (Luni, 10 decembrie 2012, 11:36)

      Trident [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Nu cred ca ai dreptate prietene. O spui la suparare. Si eu sunt suparat dar iti spun ca ARD sau in sfarsit partidele care compun ARD nu vor disparea. Din contra.
      USL insa, cu siguranta va disparea: PSD va intra la reformare si PNL, daca nu face in urmatorul an ceva, va merge langa PNTCD.
      • 0 (0 voturi)    
        usl nu stie ce sa faca (Luni, 10 decembrie 2012, 12:44)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui Trident

        acolo gasim plagiatori si turnatori; fiecare individ umbla cu cv-ul la vedere; este dovada faptelor sale; cu usl la guvernare suntem ca si pierduti ca natiune; cel mai mult ma ingrijoreaza cum voi fi vazut in "lumea libera"; acolo, reputatia mea va fi pusa la indoiala de fiecare data; cand exista un procent de 20-30% de alegatori gen ppdd, nu e o problema; se stie ca exista o pierdere acceptabila in fiecare "proces de productie"; insa, cand plagiatorii si turnatorii obtin 55% este ceva ingrijorator chiar pt "lumea libera"; eu sa fiu neamt, categoric nu voi accepta la masa un roman; niciodata;
        cu usl la guvernare, am ratat schengen; unii ca ponta si alegetorii usl, vor spune "ei si?"; altii, responsabili, care stiu cum se fac cartile economiei si diplomatiei, deja se gandesc cum sa plece din Romania; progresul, oricat de mic ar fi, se face in etape: anul asta scoateam usl din parlament, peste 4 ani scoteam si ard, si reciclam complet clasa politica astfel incat in 20 ani eram curati; asa trebuia procedat in 89; de atunci, votam numai la suparare; nu vom invata niciodata ca deciziile luate la suparare, ne aduc suparari mai mari; dar, nu stiu despre tine, insa eu nu accept sa traiesc intr-o societate bolnava si care vrea sa se imbolnaveasca mai mult; si nu vreau un viitor bolnav pentru copii mei; la prima ocazie, voi pleca din tara asta de imbecili si nu voi mai reveni; de 20 ani tot astept sa scapam de comunisti, de 20 ani tot sper sa iasa din decor oamenii fostului regim; si in 2012 il gasesc pe Iliescu la guvernare, aceasi individ care chema minerii la bucuresti, acelasi individ care chema poporul sa apere televiziunea de parca poporul nu platea militia si armata sa apere institutii strategice; nu stiu despre tine, insa asa ceva este inacceptabil; in 2012 sa fim guvernati de comunisti, depaseste orice scenatiu sf, si este inacceptabil pentru orice individ cu oricata urma de inteligenta; am pierdut 20 ani din viata si 20 ani de sperante; imi este de ajuns.
  • +4 (12 voturi)    
    dictatura rosie (Luni, 10 decembrie 2012, 10:45)

    ggna [utilizator]

    vai de noi si de noi...romani, ce ati facut?
    • -3 (5 voturi)    
      banuiesc ce am facut (Luni, 10 decembrie 2012, 11:32)

      opinie_de_2_bani_nah [utilizator] i-a raspuns lui ggna

      Banuiesc ce am facut. Te-am lasat fara salariu la meseria de postac basist ? Sau se mai dau si din ianuarie incolo ?
  • +4 (12 voturi)    
    aveam nevoie.... (Luni, 10 decembrie 2012, 10:46)

    dr_bear [utilizator]

    Sunt medic si ma zbat pe-aici de cativa ani....Acum ,in sfarsit am un motiv real sa plec ,eu chiar nu am ce cauta in tara asta....
    Nu vreau sa fac parte dintr-un popor care in proportie de 75% a ales baronii locali si OTV-ul, hotia si coruptia...Si asa aia afara ma asteapta cu bratele deschise! (serios)
    • -3 (5 voturi)    
      desigur (Luni, 10 decembrie 2012, 11:27)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

      Nu-ti mai ajunge spaga pe care o ceri de la pacienti ?
    • +1 (3 voturi)    
      Pozitie (Luni, 10 decembrie 2012, 12:03)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

      Domule medic , eu dupa ce am iesit la pensie , datorita guvernarii girate de basescu , pe care si eu l-am votat in 2004 , m-am vazut obligat sa plec din Romania . Referitor la afirmatia dvs. ca cei de afara va asteapta cu bratele deschise eu pot sa va spun ca este o iluzie , cei din occident au nevoie de "SCLAVI" pentru a face muncile pe care ei nu doresc sa le faca .
      • +1 (1 vot)    
        Nu stii ce vorbesti (Luni, 10 decembrie 2012, 12:48)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui A310

        Sclavi o sa fie aia nepregatiti. Cei ce muncesc sunt bine mersi.
        In plus, sclavii de care vorbesti tu au parte de un respect de 100 ori mai mare decat in Romania.
        Daca sclav inseamna sa fi respectat de colegii de la servici, de vecini, de prieteni, sa ai un salariu din care sa iti permiti orice, sa ai o asigurare sociala cu care primesti tratament mai bun decat in orice clinica privata din Ro, da atunci si eu sunt un sclav.
        Dar lasa, stai tu cu VITEJII din Ro care muncesc sa iti dea tie pensia. In curand o sa mananci pesmeti.
  • +1 (3 voturi)    
    erata (Luni, 10 decembrie 2012, 10:46)

    etcetc [utilizator]

    ... nu pot comenta in jur de 10.620.000, adica cei care nu s-au prezentat...
  • +6 (16 voturi)    
    Eu (Luni, 10 decembrie 2012, 10:47)

    xcristi [utilizator]

    Sper ca Base sa reuseasca sa desprinda o parte din parlamanetarii PNL prin alegerea pe careo va face! E ultimul care mai poate face ceva, ca noi uite ce-am facut! Si voi cei 60% care ati stat acasa, credeti ca locuiti pe-o insula undeva? Veti regreta amarnic!
  • -1 (11 voturi)    
    sudul si moldovenii (Luni, 10 decembrie 2012, 10:47)

    paolalaan [utilizator]

    din nefercire ne dau iar la fund ,nu stiu cum sa zic dar as dori o regionalizare si transilvania sa aiba guvernul sau fiindca se pare ca sudistii lui dragnea si moldovenii bine prostiti de latrine ;nu mai gandesc ;vreau ca aedeall sa se organizeze singur si sa iasa de sub tutela perversilor astora
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Luni, 10 decembrie 2012, 11:38)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui paolalaan

      De data asta mai mult sudul decat moldovenii.
      Si doi, tu ai vazut ce prezenta slaba la vot a fost in Ardeal? Degeaba ii dam inainte cu constiinta civica hipertrofiata din Ardeal daca ne e lene sa iesim din casa duminica.
    • +1 (1 vot)    
      ce vorbesti ma? (Luni, 10 decembrie 2012, 11:43)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui paolalaan

      Tu te uiti cu cine a votat ardealul cel destept?
  • +5 (11 voturi)    
    Mda (Luni, 10 decembrie 2012, 10:49)

    electron [utilizator]

    Nu stiu ce ii mai trist :
    Ca USL ia aproape 60% ?
    Ca ARD ia sub 20%?
    Sau ca PP-DD ia undeva pe la 15%?

    Rezultate mai proaste la alegeri nu au fost in Romania de mult. PDL a pierdut din cauza propriei incapacitati de a schimba ceva in Romania. De fapt nu a existat vointa politica de a reforma/schimba/reface. O sa vina USL si sunt convins ca nu o sa vedem nici o reforma nici un nimic.
    De ce credeti ca Ponta a amanat bugetul? Lasati povestea cu parlamentul nelegitim sau alte minuni, adevarul ii ca bugetul o sa fie poate mai de austeritate decat cel a lui Boc, poate mai vedem si ceva taxe crescute, 2013 fiind un an cu varf de plati la datorie externa.

    Si in alta ordine de idei Antena 3 ce va face, de acum incolo? O sa inceapa sa laude ce bine conduc tara astia rosii? Sau vreo inca 2 ani mai merge sa zici ce au facut aia de dinainte si dupa aia incepi sa ii lauzi.
  • 0 (2 voturi)    
    Lupta! (Luni, 10 decembrie 2012, 10:51)

    Cetateanu [utilizator]

    Ca de obicei "intelegerile" politice nasc monstri. Nu era mai ieftin si mai cinstit, ca acolo unde se obtinea sub 50%, primii 2 din cei cu peste 5% adunate sa participe la un al doilea tur de scrutin?
    Asltfel pe sistemul actual putem spune ca-s mai multi neica nimeni in s'parlamentul RO, si ne si costa mai mult ( ca de reprezentare democratica , de unde?).
  • +5 (9 voturi)    
    trist ce s-a intamplat dar ... (Luni, 10 decembrie 2012, 10:51)

    Tymax [utilizator]

    USL a castigat pe toata linia; dar a castigat un mar otravit; au mainile legate: varianta unu - stau capra sa obtina un al imprumut de 20 mld (cum au facut si predecesorii) dar care se va duce in pomeni (pensii ajutoare), rezulta ca tara ramane inapoiata in continuare (nu ca am fi avut mari sperante in orice configuratie); varianta doi - (daca nu reuseste varianta unu) vor da drumul la tiparnita cum au mai facut si alte dati; cum majoritatea celor 7% (cum a facut cineva un calcul oarecum valid pe aici) care formeaza firava clasa de mijloc au joburi/afaceri puternic legate de euro, varianta unu loveste in aceasta clasa de mijloc, varianta doi ii lasa rece; pe linie de PR, perversa scoala de partid si propaganda de la Moscova inca face victime si se dovedeste eficienta, trist, foarte trist; oricum ar fi, ne afundam in colonialism economic din ce in ce mai mult;
    • 0 (0 voturi)    
      nu, (Luni, 10 decembrie 2012, 12:50)

      ggna [utilizator] i-a raspuns lui Tymax

      din pacate vor mai fura ce mai e si apoi vor scapa cu fuga. Nu stiu cum vom scapa noi, in schimb..
  • +2 (10 voturi)    
    nu este chiar asa de negru (Luni, 10 decembrie 2012, 10:56)

    torna_fratre [utilizator]

    din ce vad procentajul in Senat si Cam Dep se raporteaza la cele 14 judete din care 11 sunt prin traditie PSD-iste.Dupa centralizarea tuturor rezultatelor procentajul USL va scadea catre 53%-55%.Inca nu este totul pierdut.
  • +4 (8 voturi)    
    Melancoolie (Luni, 10 decembrie 2012, 10:58)

    Teh-nik [utilizator]

    Este surprinzatoare caderea in resemnare a multora, dar daca ne uitam mai atent la cifre nu cred ca surprind pe nimeni. USL a facut cat o fi facut, dar din 41.2% prezenta la vot. Asta nu presupune imbecilizarea totala a unei natiuni. Daca a fost bine sau rau, vom vedea relativ repede.Toti cei care au impresiia ca va curge lapte si miere, vor fi treziti de vantul aspru al realitatii care i-ti spune ca daca nu faci eforturile necesare traiului zilnic, nu va veni nici usl-ul si nici ceilalti sa-ti umple buzunarele stand gura casca asteptand sau protestand. Probabil vor incerca sa fie generosi la punga, problema e sa vedem cum vor umple acea punga. Asadar nu vad nici un motiv de disperare, asta vrea poporul votant, el este suveran, oricare ar fi calitatile sale negative.
    • 0 (0 voturi)    
      Unde? (Luni, 10 decembrie 2012, 11:55)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Teh-nik

      Inteleg ca cei 7milioane n-au votat pentru USL dar cei 12 milioane pentru cine au votat?
  • +7 (15 voturi)    
    Inceputul sfarsitului (Luni, 10 decembrie 2012, 11:12)

    Trident [utilizator]

    In ciuda acestei victorii, nesclipitoare consider eu, USL este cel care in timp va pierde. Si o va face de data asta definitiv. Vom avea in mod cert anticipate in Romania in maxim doi ani. PSD va intra la reformare, PNL daca nu va fi foarte atent in perioada asta va disparea. Cei care canta deja prohodul ADR se inseala. Vor renaste din propria cenusa si vor fi mult mai puternici ca acum.
    Din pacate insa suferinta rezultata in urma acestor "alegeri oarbe" va cadea tot pe capul cetatenilor simpli ai acestei tari. Va fi dezastru in 2013. Un an in care aceasta natiune va fi zguduita din temelii si in sfarsit se va trezi.
    Vom scapa pentru totdeauna de comunism dar...cu pierderi mari. Incalculabile in acest moment. Pierderi care vor trebui recuperate de copii si nepotii nostrii ai tuturor chiar si ai vostrii tovarasi care prin votul vostru ati aruncat Romania cu 20 de ani inapoi, ati aruncat Romania prin inconstienta si fanatismul vostru comunist intr-o mocirla din care cu greu se va ridica.
    In ceea ce-i priveste pe cei care nu au mers la vot, considerand ca asa este mai bine le transmit doar atat: va meritati soarta din plin si ar trebui ca din acest moment timp de 4 ani sa taceti si sa nu mai va manifestati nemultumirilie profunde pe care cu certitudine le veti avea. Si asta in primul rand pentru nepasarea si indiferenta de care ati dat dovada acum, asta ca sa ma exprim bland.
    La modul general, ne meritam soarta din plin. Mai sper doar atat: sa ramanem in UE ca in rest va fi tragic. Nu indemn la emigrare, mi se pare o lasitate acest lucru si o lipsa de respect fata de acest neam. Traitorii acestor locuri au fost din cele mai vechi timpuri luptatori si nu au dat bir cu fugitii. Nu asta este solutia. Niciodata un arbore nu va prinde radacini adanci, sanatoase, decat in pamantul din care a rasarit.
    • +2 (2 voturi)    
      Reformare USL? (Luni, 10 decembrie 2012, 11:49)

      roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      Imposibil, au stat 8 ani in opozitie si n-au invatat nimic. Nici PDL nu a invatat ceva, altfel cum sa explici faptul ca l-au pus pe Blaga in fruntea partidului? (miscare complet idioata, ar fi avut un scor mult mai bun daca conducerea partidului era formata din cei cativa care totusi au o imagine buna in randul votantilor de dreapta). Ce n-au inteles/uitat toti cei care au votat USL/nu au votat ptr ca oricum "toti fura" e diferenta majora in abordarea subiectului numit Justitie. Cu o justitie care sa reziste presiunilor putem spera ca si maimutele astea numite politicieni ajung in punctul in care inteleg ca daca fura vor plati. Si tare mi-e ca Justitia sub USL se va intoarce incet incet la perioada in care doar cei care fura un kg de cartofi vor fi pedepsiti.
  • -2 (4 voturi)    
    Cata suferinta! (Luni, 10 decembrie 2012, 11:20)

    Bbooggddaann [utilizator]

    Trebuie sa acceptati ca intr-o republia semi-prezidentiala unde democratia este la guvernare, 60% este mai mare decat 16% , cum si 87,52% era mai mare decat 11,15% - rezultate referendum.

    Comunistii striga comunistii !!!!
  • +3 (5 voturi)    
    trist (Luni, 10 decembrie 2012, 11:22)

    manteis [utilizator]

    Vreau doar sa le doresc tuturor celor care au votat cu USL tot raul din lume. Le doresc sa creasca euro, sa ne scoata din UE (sau sa nu ne mai dea bani) astfel incat valoarea reala a pomenilor pe care le primesc sa fie din ce in ce mai mica.

    Eu o sa supravietuiesc pentru ca pot sa ma descurc intr-o lume reala (cel mai probabil in strainatate). Lor le doresc fie sa culeaga capsuni prin tari straine, fie sa putrezeasca in tara.

    O tara unde locuitorii nu vor ca cei ce fura sa fie inchisi pentru ca "au facut si lucruri bune" merita sa fie paria Europei.
  • +3 (5 voturi)    
    Un popor blestemat! (Luni, 10 decembrie 2012, 11:31)

    ticbis [utilizator]

    Un popor blestemat si condamnat sa ramana si sa traiasca in intuneric si in bezna spirituala si materiala!

    "Un tâmpit mai mare ca mine nu există. Să faci 13 ani de puscarie pentru un popor de idioţi! De asta numai eu am fost în stare..." - Petre Tutea -

    Daca dupa 45 de ani de teroare comunista crunta si dupa inca alti 23 de ani de "libertate", 200000 de romani dintr-un total de 300000 ai unui sector al capitalei pun stampila la vot pe Gigi Becali, la fel intr-un alt sector pe Dan Voiculescu, si la fel in alte parti pe Mazare, Vanghele sau Sorin Rosca Stanescu, ca sa nu mai vorbim de faptul ca acelasi scor l-a inregistrat si Ciorbea (care acum cativa ani a fost dat afara din functia de PM cu huiduieli de catre aceleasi persoane), atunci ne meritam soarta si eu nu mai vad vreo speranta in viitor pentru acest popor amarat.
    Aberatia este atat de mare incat sunt sigur ca daca Emil Constantinescu ar fi candidat pe listele USL ar fi castigat lejer 80% din voturi in oricare dintre sectoarele Bucurestiului! Si daca in Bucuresti este situatia asta, va imaginati cam ce este prin comunele si satele amarate ale tarii!!!

    Vai de aceasta natie condamnata!
    In urmatorii cinci ani, trei sferturi din forta de munca a Romaniei va emigra, mai ales tinerii.
    Cine va mai plati pensii si salarii pentru cei care vor ramane in tara? Poate ca Ponta, poate ca Antonescu, poate ca Iliescu, poate ca Becali, poate ca Voiculescu, poate ca Vanghele? Sau poate ca nu le va mai plati nimeni?

    Noapte buna, Romania! Ai ales perfect, nici nu se putea mai bine! Mi-e sila de tara in care m-am nascut!
    • +1 (1 vot)    
      Poporul iubitor de circ (Luni, 10 decembrie 2012, 12:16)

      pinguina [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      Becali, Mazare si toti circarii, securistii si alte specii josnice au fost permanent ridicate in slavi de Antene - si cum mare parte a poporului este consumatoare de circ sigur ca acestia au primit votul.Problema mai mare care se pune este ce fac tinerii, de ce nu merg la vot, de ce nu se antreneaza mai mult in politica pentru a contracara acesti "dinozauri"politici de care nu mai scapam.
      • 0 (0 voturi)    
        Tinerii.... (Luni, 10 decembrie 2012, 12:32)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui pinguina

        Tinerii Romaniei sunt in majoritate de doua treimi intretinuti de catre parinti, bunici si alte rubedenii. Nivelul lor de educatie si constiinta lor este mult sub al tinerilor care au reformat Romania in perioada pasoptista sau in cea interbelica. Sunt cei care-si cumpara tigari, bautura, masini, haine sau droguri din pensiile sau salariile bunicililor sau ale parintilor. Si asta indiferent de conditia sociala sau materiala a acestora!
        Cealalta treime o reprezinta tinerii care pleaca definitiv din tara, cei care s-au saturat de prostie si impostura sau mediocritate. Cei care-si construiesc propria viata departe de tara in care s-au nascut si care nu-i mai reprezinta!

        Din nefericire, doar cei care raman in tara vor trebui sa plateasca in viitor salariile si pensiile parintilor si bunicilor lor; vai de tara asta, pe mana cui trebuie sa se bazeze!
    • 0 (0 voturi)    
      Poate ... (Luni, 10 decembrie 2012, 12:37)

      utug [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      Poate ca sta in puterea lui Becali sa faca ceva pentru insanatosirea parlamentului. Sa aduca o particica din moastele vindecatoare ale lui Nectarie ?
      Particele din cadavrul lui Nectarie se mai gasesc inca in alte 20 locuri, Tulcea inclusiv, orasul in care s-a nascut viitorul locatar de la Cotroceni.
      Incercari au mai fost, precum cea cu Crucea lui Ioan Alexandru.

      In:
      http://sfantulnectarie.ro/HTML/BARA%20MENIURI/moaste.html
      http://renasterea.wordpress.com/category/mineriada-1991/
  • +4 (4 voturi)    
    OMG (Luni, 10 decembrie 2012, 12:02)

    Dragos.C [anonim]

    Am impresia ca s-a terminat cu Romania.
  • +1 (1 vot)    
    ppdd - produsul "original" al democratiei ro (Luni, 10 decembrie 2012, 12:22)

    cco [utilizator]

    acesti 12% ppdd sunt rezultatul celor 20 de ani de democratie in romania.

    brucan zicea ca o sa dureze 20 de ani pana (re)invata romanii ce e aia democratie. e, uite ca cei 20 de anisori au cam trecut si nu prea se vede...

    eu cred ca si-a gresit prorocirea oracolul din damaroaia. sunteti pregatiti pentru urmatoarele doua decenii?
    • +1 (1 vot)    
      Diferenta (Luni, 10 decembrie 2012, 12:54)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui cco

      Intre Germania si Romania este o diferenta nu numai in ceea ce priveste nivelul de trai sau de civilizatie, ci si in ceea ce priveste mentalitatea cetatenilor.

      Daca dupa numai cinci ani de la terminarea WW2 germanii au uitat in proportie de 99% de doctrina nazista si de Hitler, romanii, dupa 45 de ani de ceausism si inca 23 de ani de "libertate" inca l-ar mai vota pe Ceausescu in proportie de 80%.

      Asta explica si de ce germanii, un popor distrus acum 70 de ani, au ajuns rapid sa fie motorul economic si modelul democratic al Europei, in timp ce romanii inca l-ar mai vota pe Ceausescu cu 80% din voturi, asta dupa 45 de ani de dictatura si inca alti 23 de ani de "libertate"!

      Doar Dumnezeu mai poate salva acest neam blestemat de soarta!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...


Dosare blocate la tribunal

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă