Nicusor Dan accepta un sondaj comun cu Catalin Predoiu, dar anunta ca nu se va retrage, indiferent de rezultat

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 29 mai 2016, 22:33 Actualitate | Alegeri locale 2016. Bucuresti

Nicusor Dan si Catalin Predoiu
Foto: Colaj foto
Candidatul PNL la functia de primar al Capitalei, Catalin Predoiu, a declarat, duminica seara, intr-o dezbatere electorala la TVR, ca il bucura "deschiderea" lui Nicusor Dan pentru realizarea unui sondaj care sa arate care este cel mai bine clasat candidat de dreapta in ultima saptamana dinaintea alegerilor locale, afirmand ca astfel "s-a mai facut un pas" pentru infrangerea Gabrielei Firea in cursa pentru primarie, potrivit Mediafax. La randul sau, candidatul Uniunii Salvati Bucurestiul la Primaria Capitalei, Nicusor Dan, a declarat dumnica, la TVR, ca nu se va retarge din competitia electorala si nu le va propune bucurestenilor sa il voteze pe Catalin Predoiu, dar va accepta propunerea acestuia de a realiza un sondaj.

Dezbaterea electorala de duminica seara, de la TVR, a adunat cei mai multi candidati dintre dezbaterile de pana acum - 11 candidati la functia de primar general al Capitalei.

Gabriela Firea (PSD) a fost singurul candidat la Primaria Capitalei absent de la dezbatere. Firea a fost invitata, insa a refuzat sa participe.


Un sondaj dat publicitatii pe data de 20 mai, realizat de TNS la comanda USB, in perioada 13-18 mai, arata ca Nicusor Dan era, la acea data, cel mai bine clasat candidat de dreapta in preferintele electoratului: 19,5% fata de Catalin Predoiu - 8,7% si Robert Turcescu - 8,4%. Gabriela Firea era prima clasata in sondaj, cu 37,5%.


  • Nicusor Dan: Nu o sa ma retrag, nu o sa le propun bucurestenilor sa il voteze pe domnul Predoiu

"Alegatorii mei sunt oameni care s-au saturat de coruptia si de jaful generalizat din Primaria Capitalei patronate si de PSD si de PNL. In numele lor spun aici, declar ca nu o sa ma retrag din aceasta campanie si sub nicio conditie nu o sa le propun bucurestenilor sa il voteze pe domnul Predoiu. Sunt in aceasta lupta de 10 ani, nu de trei saptamani si voi mai fi pana cand Bucurestiul va avea administratia pe care o merita", a declarat candidatul USB la Primaria Capitalei, Nicusor Dan, in dezbaterea de la TVR.

Nicusor Dan a adaugat ca accepta propunerea lui Catalin Predoiu de a realiza un sondaj pentru ca bucurestenii sa voteze in cunostinta de cauza: "Sunt totusi responsabil pentru un grup intreg de bucuresteni care nu vor ca PSD, cel mai corupt partid din Romania, sa castige alegerile si din aceasta perspectiva accept provocarea pe care domnul Predoiu mi-a facut-o si sunt gata ca o mare casa internationala de sondaje sa faca un sondaj supravegheat de USB si de PNL astfel incat bucurestenii sa voteze in cunostinta de cauza stiind cine are sanse mai mari sa o invinga pe doamna Firea."


  • Catalin Predoiu: Gabriela Firea nu va fi primar

Candidatul PNL la Primaria Capitalei, Catalin Predoiu, a spus ca il bucura faptul ca Nicusor Dan a acceptat un astfel de sondaj si ca aceasta ar fi o dovada de "deschidere": "Nu pot decat sa ma bucur, este o deschidere importanta fata de ultimele zile. Este adevarat, in urma cu aproape o saptamana, am propus ca cel mai bine plasat candidat de centru-dreapta sa fie sustinut de toti ceilalti. Nu am cerut votul niciunui contracandidat, cer votul bucurestenilor, dar ma bucura faptul ca exista o deschidere in aceasta directie si eforturile din ultimele zile au dat rezultate", i-a raspuns Catalin Predoiu lui Nicusor Dan.

Predoiu a adaugat ca prin acceptarea realizarii unui sondaj, de catre Nicusor Dan, s-a facut inca un pas pentru infrangerea Gabrielei Firea: "Lumea incepe sa vada ca ceea ce am spus acum cateva zile, la GDS, prinde contur, Gabriela Firea nu va fi primarul general al Capitalei. Azi, s-a mai facut un pas in aceasta directie", a mai spus Predoiu, precizand ca nu a vrut sa excluda pe nimeni din propunerea sa, ci a vorbit intr-un studio de televiziune celor prezenti.










8802 vizualizari
  • -13 (43 voturi)    
    Total ilogic (Duminică, 29 mai 2016, 22:52)

    newlook [utilizator]

    "Nicusor Dan, a declarat dumnica, la TVR, ca nu se va retarge din competitia electorala si nu le va propune bucurestenilor sa il voteze pe Catalin Predoiu, insa ca va accepta propunerea lui Predoiu de a realiza un sondaj, potrivit Mediafax. "

    - E clar ca daca se retrage sau nu e problema lui

    - Daca le va spune sau nu cine stie ce bucurestenilor ....iar e vorba despre liberul lui arbitru. Who cares?

    - Dar, in conditiile de mai sus, ce rost are nu stiu ce sondaj? Si cu ce contribuie acceptiunea sau refuzul lui la realizarea sondajului?

    Total ilogic.
    Baiatul asta nu-i foarte mobilat la etajul superior.
    • -7 (23 voturi)    
      toti 3 au 36,6% iar Firea 37,5% conform USB (Luni, 30 mai 2016, 0:27)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      conform sondajului USB toti 3 nu ar aduna cat Firea :)) asa ca nu inteleg cum ar putea sa o depaseasca daca s-ar retrage
      o sa vedem peste o saptamana
      • +8 (18 voturi)    
        Cum ar zice Dinica... (Luni, 30 mai 2016, 3:01)

        ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        Pai marja? Unde e marja?
        • +7 (11 voturi)    
          Sondajul are rolul de informare (Luni, 30 mai 2016, 7:43)

          zzztop [utilizator] i-a raspuns lui ismail paine de circ

          Pentru alegatorii inteligenti care iau in calcul mai multe variabile inainte de vot, sondajul reprezinta un element in plus.

          Nicusor Dan are atitudinea corecta vrand ca alegatorii sa fie cat mai informati inainte de vot. Si Predoiu ar trebui sa se gandeasca serios daca ND care s-a dedicat de 10 ani Bucurestiului nu merita mai mult ca el, care s-a gandit la Bucuresti acum trei saptamani.

          Ar trebui sa cerem meritrocratie mult mai des cum e si in mediul privat.
        • -5 (7 voturi)    
          ai putintica rabdare neicusorule (Luni, 30 mai 2016, 9:35)

          robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui ismail paine de circ

          cat mai e pana duminica?
          vedem daca nicusor dan are apucaturi politicianiste si a masluit sondajul sau scorurile sunt pe aproape
        • +1 (9 voturi)    
          Ce păcat că nu se poate vota ... (Luni, 30 mai 2016, 9:59)

          Lomecuza [utilizator] i-a raspuns lui ismail paine de circ

          ... şi la ambasade, sau prin corespundenţă.

          Ţ ţ ţ ţ !
          • -1 (3 voturi)    
            de data asta , asa e (Luni, 30 mai 2016, 10:37)

            baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Lomecuza

            Ai rabdare pana spre toamna..
            • -5 (7 voturi)    
              Mersi, nu e nevoie, am văzut ... (Luni, 30 mai 2016, 12:23)

              Lomecuza [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

              ... cum se poate mînări votul - vezi recentul caz al prezidenţialelor din Austria.

              Mai bagă şi nişte batalioane de asalt pe străzi, şi iacă votul întors.
      • +2 (4 voturi)    
        cu siguranta (Luni, 30 mai 2016, 7:56)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        predoiu iti va putea da raspunsul din moment ce el este autorul elucubratiei.
        acum este evident de ce predoiu nu a fost propus de pnl ca si candidat la primarie, inaintea celor trei ratari anterioare, busoi, orban, munteanu.
    • +12 (24 voturi)    
      Ce o fi ilogic ? (Luni, 30 mai 2016, 0:33)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Vrea sa ii arate lui predoiu ca o societate respectabila de sondaje nu il scoate pe predoiu niciodata inaintea lui ND. Nu cele care ii fac sondajele PNL ului cu dedicatie. Care sondori s-au apucat sa il critice pe ND la telefon celor care spuneau ca vor sa voteze cu el. Ai priceput? Cuvintele cheie sunt Mare casa internationala de sondaje.
      • -8 (18 voturi)    
        Aruncare de bani (Luni, 30 mai 2016, 1:46)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui codo

        Sondaj acum? De ce? Qui prodest? Cu ce finalitate? Aruncare de bani...bani care, foarte probabil, nu-s banii lui. Putea face lucruri mai bune cu ei. Intr-o astfel de conjunctura, e - cel putin - chestionabila capacitatea individului de a se juca cu miliarde din banul public.
        • +6 (8 voturi)    
          faci aceeasi (Luni, 30 mai 2016, 7:59)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          greseala. cel putin nu poti fi acuzat de lipsa de tenacitate.
          daca vrei sa ti se deseneze, nu-i problema.
          predoiu e autorul propunerii sondajului, el este cel care vrea sa cheltuie banii anapoda, nu dan nicusor. pricipisi?
        • +6 (8 voturi)    
          USL traieste.. (Luni, 30 mai 2016, 10:34)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Qui prodest? USL

          PNLul lui Predoiu face tot ce poate ca sa-l traga pe Nicusor Dan in jos. Ce e atat de greu de inteles? PNL deja a facut blat cu PSD la Bucuresti. Interesul lor este doar sa-si imparata frumos locurile in consiliul general al primariei si sa se asigure ca nu vor intra independentii lui Nicusor Dan peste ei.

          De fapt lupta adevarata se da intre USL si candidatul real al bucurestenilor. Daca ar castiga Nicusor Dan, va dati seama ce se intampla la alegerile parlamentare din toamna?...
        • +9 (9 voturi)    
          ? (Luni, 30 mai 2016, 10:42)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Pentru unul care considera ca gandeste, nu pari a exercita aceasta functie.
          Sa-ti explic:
          1. Sondajul nu a fost propus de ND, ci de Predoiu.
          2. Finalitatea sondajului e ca Predoiiu sa iasa elegant din joc
          3. Sondajul poate fi de folos dreptei, ca sa bata stanga (sau ce-o fi madam Firea)
          4. Din punctul meu de vedere logica ta este - cel putin - chestionabila.
      • -11 (13 voturi)    
        Hmm... (Luni, 30 mai 2016, 3:03)

        ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui codo

        Ba, tu de unde stii atat de multe lucruri?

        Dupa vorba, dupa port... pari postac... si vezi ca ii faci pe cei care chiar vor sa-l voteze pe ND, sa dea inapoi...
        • +4 (6 voturi)    
          Mai citeste o data atunci (Luni, 30 mai 2016, 7:09)

          codo [utilizator] i-a raspuns lui ismail paine de circ

          Dupa pijamale ar trebui sa par sponsor al lui ND. Informatiile le stiu de pe pagina lui de FB. Le poti vedea si tu daca il urmaresti.
    • +3 (5 voturi)    
      tie iti (Luni, 30 mai 2016, 7:53)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      lipsesc sinapsele, ca sa nu mai vorbim de neuroni.
      intrebarile trebuia sa i le adresezi lui predoiu, ca pe el il omoara grija locului 2 si al sondajului.
  • +26 (32 voturi)    
    de acord cu ND (Duminică, 29 mai 2016, 22:53)

    zzztop [utilizator]

    si eu as vrea sa vad un sondaj agreat de ambii.

    dar iarasi, suntem in situatia asta pentru ca PNL a votat cot la cot cu PSD alegeri locale intr-un singur tur. si PNL in loc sa-l sustina pe ND, a propus doi candidati unul anchetat pentru luare de mita si celalalt fara credibilitate inainte lui Predoiu. si dupa toate greselile intentionate, se asteapta ca ND sa se retraga chiar si pentru Predoiu??
    • +11 (13 voturi)    
      tardiv si probabil inutil (Luni, 30 mai 2016, 9:47)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Trebuia sa faca asta de la bun inceput. Au lasat-o pe Firea sa creasca si acum Firea este perceputa ca un lider incontestabil in competitia asta si castigator aproape sigur. Asta ii va face pe unii sa voteze cu ea pentru ca e cea mai puternica si pe multi altii din pacata sa se descurajeze si sa nu mai mearga la vot.

      Dincolo de asta, Nicusor nici n-ar avea ce sa spuna prea multe. Este absolut normal mesajul lui. Dupa ce te promovezi ca omul anti-sistem, nu poti da mana cu o parte importanta a mafiei, in cazul asta PNL, ar fi sinucidere politica sigura :)

      Daca ar fi spus "Predoiule, na-ti voturle mele" lumea oricum nu l-ar fi ascultat, fiindca pe Nicusor il voteaza cei anti-sistem care n-ar vota cu PNL sau PSD in ruptul capului.

      Deci singura varianta posibila este ca Predoiu sa ii dea voturile lui Nicusor, asa ca va putem spune inca de pe acum care vor fi rezultatele sondajului: Predoiu trebuie sa iasa din cursa.

      PS: e posibil sa nu se intample asta si PNL sa tina cu dintii de candidatul lor insistand ca Nicusor sa se retraga, ceea ce nu ar face decat sa confirme lipsa de viziune de la varful acestui partid.
  • +19 (33 voturi)    
    Hai Nicule (Duminică, 29 mai 2016, 22:58)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Pentru că poți!
  • +19 (29 voturi)    
    PNL = PSD? (Duminică, 29 mai 2016, 23:01)

    civism [utilizator]

    Care a fost atitudinea PNL in perioada Oprescu/USL? L-au sustinut pe Oprescu! Eu personal nu cunosc vreun moment cand cu adevarat sa i se fi opus lui Oprescu. Au fost niste mielusei. Si Predoiu vrea sa fie sustinut. Sincer Predoiu personal ca om pare OK, dar care sunt ideile lui ca primar si mai ales cum arata sleahta care sta in spatele lui? Aceiasi coruptie PSD-PNL-UNPR-UDMR-ALDE si altii. Cum de se fac aceleasi magarii pe vremea primarului PNL Rzvan Sava? Ce s-a schimbat? Pai in urbaism de exemplu s-a dat pe ultima suta de metri vot pentru un bloc de 8 etaje de peste 33m in curtea unui monument istoric pe Calea Dorobantilor unde conform planului urbanistic general inaltima maxima este de 16m. De la 16 la 33 e dublu plus... Traiasca mafia!
    Eu nu pot vota PNL. PSD si PNL sunt pentru mine la fel de corupte.
    USB si Nicusor Dan sunt singura optiune, pentru mine.
    • +5 (9 voturi)    
      aveţi dreptate (Luni, 30 mai 2016, 6:49)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui civism

      .

      păcat că bucureştenii au devenit mai PSD işti decât Moldova !!

      şi păcat că tinerii bucureşteni preferă să nu meargă la vot ca "să dea un vot de blam clasei politice" când de fapt fac jocul PSD şi a lui iliescu !

      .
      • +2 (6 voturi)    
        numai tinerii (exceptand odraslele politice) (Luni, 30 mai 2016, 10:40)

        baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        pot invinge mafia politica. Duminica si la toamna.
  • +8 (18 voturi)    
    o prostie!! (Duminică, 29 mai 2016, 23:08)

    Codruta N [utilizator]

    CE anume i-ar garanta lui Predoiu ca raspunsurile la sondaje ar fi oneste si n-ar fi date SPECIAL pentru a diminua sansele aceluia care e mai bine plasat si a-l "promova" pe cel care n-ar avea nici o sansa?
    Si nu zic ca le-ar manipula PNL - le-ar manipula chiar PSD!
  • +18 (30 voturi)    
    Situatia lui Predoiu (Duminică, 29 mai 2016, 23:16)

    cinevatus [utilizator]

    Incep sa-l apreciez pe Predoiu pentru atitudinea care o are in toata afacerea asta. E limpede ca omul nu a vrut din start sa isi asume candidatura iar pana la urma a acceptat fortat de pozitia care o are la Bucuresti.

    Acum, vad ca omul vrea sa aiba o iesire onorabila de pe scena, realizand probabil ca este imposibil sa castige el. In plus, da clare catre Nicusor sa-l ajute in asta. Este evident ca Predoiu nu poate sa le spune votantilor pnl in fata sa-l voteze pe Nicusor. Sunt orgolii de partid si alte chestii imposibile de depasit astfel.

    Daca Nicusor este baiat destem precum se spune, ar fi bine sa ia in serios (!) propunerea lui Predoiu. Astfel, probabil se vor trage niste sfori, rezultatul sondajului va arata pe Nicusor Dan favorit iar apoi Predoiu va avea modalitatea sa iasa frumos din incurcatura, atingand in acelasi timp scopul lui fata de care este paremise sincer: a evita ca PSD sa castige.

    Felicitari lui Predoiu pentru pragmatism si multa minte lui Nicusor! Poate intelege ecuatia.
    • +2 (6 voturi)    
      Depinde (Luni, 30 mai 2016, 6:48)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui cinevatus

      Nicusor trebuie sa joace foarte abil in acest joc. O apropiere prea mare de PNL ii va face pe multi sa nu-l voteze pentru ca 80% din sustinatorii lui considera ca PNL nu e cu nimic diferit de PSD. Deci riscul e imens pentru el pentru ca acesti oameni daca simt ca sunt trasi pe sfoara, nu se mai duc la vot. Eu cred ca intelege ecuatia foarte bine si stie ca oricum nu poate castiga fara cei 20-25% pe care-i are acum si care nu vor vota niciodata PNL. El a cerut foarte clar o sustinere neconditionata din partea PNL daca vor ca PSD sa nu obtina primaria.
    • +2 (4 voturi)    
      Nu inteleg legenda asta, cu Predoiu, (Luni, 30 mai 2016, 8:16)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      cum ca ar fi un om de calitate.
      Mizeria numita PNL a fost la butoane cand aia ne omorau cu Hexi Pharma, iar Predoiu a fost ministru intr-un guvern sub care borfotea aceasta cloaca.
      Poate parea altfel prin comparatie, pentru ca are un staif si stie sa-si ascunda mizeria mai bine. Nu il cunosc, dar va zic ca un om de calitate nu poate sa nu vada mizeria din jur si sa aleaga sa faca parte din ea, sa ii spele nitel imaginea.
      Se lauda cu "realizarile" din timpul mandatului de coleg al ucigasilor alora nenorociti ? DNA-ul face ce poate, dar justitia, in total ... Ce lauda ca ministru, musiu ? Ca ai niste pedepse minimale si complet ineficiente pentru colegii matale UCIGASI ?
      E ca si cand ai incerca sa gasesti calitati unui ministru al lui Hitler, sau al lui Stalin. Cand, de fapt
      un om de o minima, doar MINIMA, calitate morala nu ar accepta sa faca parte dintre niste ucigasi infecti si sa-i cheme "colegi" .
      Nu va pierdeti cu firea, nu va lasati orbiti de disperare ca vin unii la care se si vede de la o posta ce sunt. Astia sunt psihopati CU TOTII, altfel nu s-ar putea suporta pe ei insisi si unii pe altii. Singura diferenta e ca unii nu au nici macar educatie si oarecare calitati intelectuale, si se arata ca nimicurile grobiene ce sunt; ceea ce ii face pe cei cu oarecare intelect sa para "deosebiti", "altfel" prin comparatie. Dar sunt aceeasi mizerie. Si se vede chiar si in aceasta campanie: colegul lui musiu Predoiu defileaza cu ... Piedone. Iar dumnealui zice ca nu are control etc. Asupra lui Sava, nu, dar are control asupra lui insusi, si prin faptul ca alege sa reprezinta cloaca ce il gireaza pe Sava, el la randul lui gireaza cloaca. Ceea ce nu poti face decat daca ai fix aceeasi mizerie in sange.
    • +6 (8 voturi)    
      Nicusor a inteles perfect situatia. (Luni, 30 mai 2016, 9:56)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      El trebuie sa-si continue drumul lui, anti-sistem, care e si anti-PNL. Daca va spune "votati cu Predoiu" se va decredibiliza si nimeni nu il va mai crede ca e cu adevarat anti-sistem si oricum votantii lui nu l-ar asculta fiindca ei s-au saturat de partidele "clasice" care inseamna mafie.

      El n-are decat varianta de a continua in aceeasi linie campania, adica impotriva celorlalte partide, desi pare ca da refuza orice 'mana intinsa" de partide, alta sansa nu are cel putin pana la finalul campaniei. Deci este clar daca vor sa faca ceva impreuna, Predoiu este cel care trebuie sa plece, daca nu cumva PNL nu vrea sa faca de fapt jocurile PSD. Oricum Predoiu n-are nici o sansa si probabil este sub Nicusor in sondaje.
  • +21 (31 voturi)    
    Catalin Predoiu (Duminică, 29 mai 2016, 23:25)

    micul_licurici [utilizator]

    Lasa gargara omule si anunta ca tu si PNL il sustineti pe Nicusor Dan, lucru pe care trebuia sa-l faceti de la inceput. Iar Turcescu ar fi bine sa faca la fel.
    • +8 (12 voturi)    
      Chill man.. (Luni, 30 mai 2016, 3:07)

      ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui micul_licurici

      Stai linistit ca se vor alia toti (cei care au ceva in tartacuta) sa bata Fiara...
      • +5 (9 voturi)    
        Daca Predoiu nu se retrage, (Luni, 30 mai 2016, 9:57)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui ismail paine de circ

        inseamna ca fac un blat mizerabil cu PSD.
        Valabil si pentru dom' colonel.
  • +5 (21 voturi)    
    Mda... (Duminică, 29 mai 2016, 23:41)

    greuladeal [utilizator]

    E cam prea mult pentru domnul Dan sa accepte un sondaj fara sa-l jigneasca pe Predoiu. Lipsesc niste piese mici care se numesc tact si fair-play.
    • +3 (5 voturi)    
      Esti haios (Luni, 30 mai 2016, 6:53)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui greuladeal

      Vorbesti de tact si fair-play intr-o tara in care se fura la zece maini si fara tact si fair-play. Predoiu nu e de ieri de azi in politica, a fost ministru intr-o perioada in care PDL jefuia bugetul public ca in codru. Si nu a schitat niciun gest de opunere la toate mizeriile pe care le-au facut deoarece nu a dorit sa-si riste pozitia politica in partid. Prefer oricand un om fara tact si fara fair-play ba chiar putin autist, inflexibil si lipsit de carisma dar care sa aiba mainile curate si sa nu depinda de vreun lider politic in ascensiunea sa.
    • +5 (5 voturi)    
      Ce a zis incorect? (Luni, 30 mai 2016, 10:47)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui greuladeal

      Si cum anume l-a jignit pe Predoiu? Poate lipseste ceva pe Hotnews din declaratia data, dar din ce citesc a zis corect - coruptia si jaful patronate ani de zile de PSD si PNL in Bucuresti.
      Sau poate n-o fi fost asa? Poate ca Bucurestiul a fost ocolit de coruptie si jaf?
  • +12 (24 voturi)    
    Predoiu caută o portiță pt. a se retrage onorabil (Duminică, 29 mai 2016, 23:50)

    Nyk1 [utilizator]

    Eu zic că este de apreciat acest lucru. Dar prea tardiv pentru a o bate pe Strîmbeanu Știrea.
  • +12 (28 voturi)    
    Barbatie! (Duminică, 29 mai 2016, 23:54)

    Geo7 [utilizator]

    Domnule Predoiu, fii demn si barbat si sustine-l neconditionat pe Nicusor. Stim ca nu ai sanse mai multe decat el. Actioneaza pentru oameni si nu pentru politruci! Multumim
    • +5 (19 voturi)    
      Barbatie si de la Nicusor.. (Luni, 30 mai 2016, 0:30)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      ..ce e asa de greu sa il trateze mai cu respect pe Predoiu. Nicusor mi se pare cam cu nasul pe sus, ca Iohannis, cand inca nu are nimic castigat.
      El cu cei 10 ani ai lui de lupta risca sa mai capete cativa de experienta daca nu intelege ca fara PNL nu reuseste.
      • +2 (12 voturi)    
        Corect (Luni, 30 mai 2016, 1:58)

        Geo7 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Respectul are nevoie sa fie reciproc. ND nu are nevoie de PNL ci de bucuresteni care sa voteze complet altceva decat am avut. Cardasia din Parlament dintre pds si pnl continua sa scarbeasca cetateanul normal. Predoiu este cat de cat OK. Partidul lui nu este OK. Am tot avut USL pana acum. Pana cand vom continua sa ne autosabotam si automutilam lasand "cancerul" sa se raspandeasca?
      • +7 (11 voturi)    
        Corect (Luni, 30 mai 2016, 1:58)

        Geo7 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Respectul are nevoie sa fie reciproc. ND nu are nevoie de PNL ci de bucuresteni care sa voteze complet altceva decat am avut. Cardasia din Parlament dintre pds si pnl continua sa scarbeasca cetateanul normal. Predoiu este cat de cat OK. Partidul lui nu este OK. Am tot avut USL pana acum. Pana cand vom continua sa ne autosabotam si automutilam lasand "cancerul" sa se raspandeasca?
    • -2 (20 voturi)    
      fac pariu ca aduna mai multe voturi ca nd (Luni, 30 mai 2016, 0:30)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      fac pariu ca predoiu iese pe 2.
      uita-te la numele lui, e predestinat pre-doi-u :))
  • +1 (17 voturi)    
    Stau si ma intreb ... (Luni, 30 mai 2016, 0:06)

    Gigi Kent [utilizator]

    Ce ar putea face o persoana ca primar atata timp cat singurul sau program este "sa nu iasa X primar". Sper ca bucurestenii sa taxeze aiureala asta.
    • +8 (14 voturi)    
      >>>>>>>>>> (Luni, 30 mai 2016, 2:30)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Sa-si tina mainile in propriile buzunare e suficient :D
    • -5 (7 voturi)    
      De asemenea... (Luni, 30 mai 2016, 10:42)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Inteleg ca cei autodeclarati "de dreapta" se chinuie din rasputeri sa-l convinga si pe Nicusor Dan ca si el e de dreapta. Chiar si articolul de mai sus ii tot da cu "candidatii dreptei". Din cate inteleg eu insa Nicusor Dan e asa, mai antisistem, deci nici de dreapta nici de stanga. E o schimbare de paradigma (stanga-dreapta) spre sistem-antisistem pe care se bazeaza el in discursul sau. Si indivizi precum Predoiu sau chiar filozoful neamului, Liiceanu se chinuie sa-l bage si pe el in vechea paradigma (ceea ce risca sa ii aduca o pierdere de voturi mai degraba decat un castig).

      Ma uitam la Liiceanu si ma gandeam cum poate o minte atat de luminata intr-un domeniu cum este filozofia sa fie atat de inconsistenta in domeniul politicii. Pe de-o parte vorbeste despre dreapta si liberalismul economic si la fix 3 secunde spune cum soarta a trei milioane de romani (bucuresteni) sta in mana unui primar. Eu credeam ca dreapta inseaman ca fiecare individ isi are soarta in propriile maini. Pai individualism sau etatism? Ne hotaram si noi putin?

      Si peste toate incercarile astea de a transforma alegerile direct in turul doi, de a trisa intr-un fel imi provoaca greata. Predoiu nu prea vrea sa se retraga, nici nu prea poate sa castige dar stie cu siguranta ca nu trebuie sa castige Firea. Va puteti imagina o olimpiada la care alergatorii se inteleg intre ei sa-i puna piedica lui Usain Bolt pentru ca unul dintre ei (oarecare) sa castige competitia? Acestea sunt valorile fundamentale ale dreptei? Ca daca sunt s-ar putea sa contemplez transformarea mea intr-un sustinator al valorilor de stanga.
  • +5 (21 voturi)    
    Hmmm (Luni, 30 mai 2016, 3:09)

    ismail paine de circ [utilizator]

    Personal imi place conceptul Nicusor Dan. Ce ma deranjeaza e ca are cam multi postaci, platiti sau nu, ce dau din goarna aiurea.
    • -5 (9 voturi)    
      Cine este si ce vrea dl Nicusor Dan ?! (Luni, 30 mai 2016, 9:14)

      Cremenarul [utilizator] i-a raspuns lui ismail paine de circ

      Aveti perfecta dreptate ! Multi liberali vechi ne tot intrebam de unde are atat de multi bani bani acest domn NICUSOR DAN sa plateasca atat de multi postaci ?
      Nu este vorba numai de faptul ca dl ND este incompetentul perfect, dar cel putin nu da nici cea mai palida posibilitate de a stiu daca este realmente independent sau este manipulat din umbra de cercuri politico-financiare interesate sa puna mana pe Capitala Romaniei ?!
      La ce ne-ar ajuta un sondaj al dreptei când stim ca si dl PREDOIU este tot atat de incomptent cat este si dl ND ?!
      Va rog sa constatati ca nici cel putin pana acum dl PREDOIU nu a avut bunul simt sa-si ceara public scuze pentru impardonabilele greseli grave comise in elaborarea Codului Civil si a Codului Penal in perioada când a fost ministru al Justitiei !?
      Regretam ca doi candidati care se declara a fi de dreapta nu reprezinta/nu pot reprezenta de fapt aceasta orientare politica onorabila specifica doar adevaratilor liberali, nu celor apolitici, asa cum este dl NICUSOR DAN sau celor multi-politici (traseisiti politici), asa cum a fost/este dl PREDOIU, care s-a strecurat pe sest in partidul nostru liberal ?!
      Este dureroasa constatarea ca gruparea GORGHIU & Co. nu a reusit sa prezinte bucurestenilor un liberal adevarat !
    • 0 (4 voturi)    
      Nicusor Dan = Johannis 2 (Luni, 30 mai 2016, 11:09)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui ismail paine de circ

      Nicusor Dan are fix aceeasi campanie cu a lui Johannis: aceleasi mesaje, acealeasi mijloace, acelasi grup. Din pacate PSD-ul a reusit sa faca legea cu un sigur tur si daca dreapta anti-PSD nu este unita, voturile se vor imparti...
  • +3 (7 voturi)    
    hih? (Luni, 30 mai 2016, 6:59)

    Pac-pac [utilizator]

    De unde naiba discutia asta despre cine se retrage?
    Nicusor Dan nu are niciun motiv sa se retraga pentru ca nu reprezinta zona politica, iar despre ce face zona politica, nu cred ca trebuie sa-l intereseze prea tare pe N.D.
    Plus ca s-ar putea ca in mod natural N.D. sa primeasca voturi din partea dreptei, care stiu ca Predoiu nu are nicio sansa.

    Dar eu altceva nu inteleg, de ce nu se da la o parte Predoiu, pentru ca asta ar fi o cale onorabila sa iasa din acest necaz.
  • -4 (8 voturi)    
    Mai Nicusorule... (Luni, 30 mai 2016, 9:13)

    prompt [utilizator]

    ...desi stiu ca n-o sa faci mare branza odata ales, ca si in cazul Johannis, te-as vota ca sa o invingi pe tata firea daca reusesti sa unifici toata opozitia fata de psd inclusiv pe predoiu. Sper ca bucurestenii sa fie constienti ca se poate. Ne-o demonstreaza nov.2014!
  • -3 (9 voturi)    
    Bun, deci e stabilit? (Luni, 30 mai 2016, 10:01)

    Lomecuza [utilizator]

    Licuriciul a decis că trebuie să+l avewm primar pe soroşistul de serviciu Dannz Cushor?!?

    Să ştim şi noi, să nu mai pierdem vrema ierşind la vot degeaba.
  • -4 (8 voturi)    
    buna administrare si dna Clotilde (Luni, 30 mai 2016, 10:58)

    mihaitzateo [utilizator]

    Dl Nicusor Dan vine ca si candidat de dreapta,avand in echipa sa propusa pe dna Clotilde Armand.
    La o scurta cercetare,se observa ca dna Clotilde Armand a fost mare project manager pe la GDF Suez Romania.
    Cine e GDF Suez Romania ?
    Parte a ENGIE ,o companie detinuta majoritar de statul francez.
    Daca se mai cerceteaza un pic de ENGIE,ENGIE are mari contracte si cu Gazprom,avand preturi preferentiale pentru cumparea de gaz din Rusia.
    Cu toate astea, GDF Suez vinde gazul in Romania la niste preturi aberante.
    Sa inteleg ca in Romania s-a facut "privatizare" vanzandu-se companiile de la statul roman la statul francez.

    Interesant,sa fii candidat de zici ca esti de dreapta si sa vii cu dna Clotilde in echipa,care se lauda cat de eficienta va fi dnia sa si cum dnia sa va instaura corectitudinea si buna administrare la PMB.
    Pai nu e corect ca GDF Suez are monopol pe piata gazului din Romania,apoi GDF Suez Romania a facut chestii ilegale,cumparand gaz de la GDF Suez Ungaria,vanzand apoi gazul la niste preturi foarte mari in Romania.

    Din aceasta cauza, eu voi vota cu dnul Predoiu.
    • +6 (8 voturi)    
      eu am incredere in acea femeie, clotilde (Luni, 30 mai 2016, 11:41)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      parasutata in Romania cea plina de originalitati, isi povesteste experienta de manager. daca face la fel si la primaria sectorului 1, e exact ce ne trebuie:
      "Am ajuns la Distrigaz în ianuarie 2005 și Distrigaz a fost privatizat în mai 2005. Eram o echipă de câțiva francezi și am venit să preluăm Distrigaz la privatizare, să reorganizăm firma.

      Am avut câteva luni în care am putut înțelege ce se întâmpla, pentru că privatizarea a întârziat. În aceste luni am studiat care erau procedurile, cum lucrau oamenii.

      În momentul în care am avut noi dreptul de a semna, am știut ce proceduri trebuie schimbate pentru ca lucrurile să funcționeze mai bine și ne-am asigurat că regulile noastre sunt respectate. Când lucrurile nu funcționau bine, făceam o anchetă ca să înțelegem de unde vine problema.

      La început, le-am spus:

      OK. Ce a fost a fost. Acum sunt niște reguli și trebuie respectate. Prima regulă este de etică. Un client trebuie să fie citit, da? E un contor. Trebuie să își plătească gazele și, dacă nu plătește și fraudează, trebuie să împiedicăm acest lucru. Un client are drept să aibă acces la gaz – orice client, fără să plătească nimic în plus.

      ... și mai multe reguli care sunt de bun simț și logice.

      Față de cei care nu au vrut să accepte aceste reguli, și am înțeles de ce – pentru că aveau un avantaj să nu le accepte -, am luptat prin toate mijloacele.

      Inclusiv cu DNA, cu un inspector de la DNA care ne-a ajutat să facem niște flagranturi. Când organizezi flagranturi, iei oamenii care iau mită... are un efect asupra tuturor. Până în momentul în care chiar te ocupi de cineva,ei nu înțeleg că, de fapt, s-a terminat jocul. S-a terminat felul de a proceda care era înainte.

      Noi am mers până la capăt și eu cred că astăzi, în Distrigaz, problemele etice aproape s-au rezolvat. Se poate să fie vreun om izolat care face probleme, dar să fie ceva organizat,de sus până jos, așa cum era? Nu. Acest lucru nu mai există."
      • 0 (0 voturi)    
        "prima regula este de etica" (Luni, 30 mai 2016, 17:27)

        mihaitzateo [utilizator] i-a raspuns lui codo

        Daca prima regula este de etica,atunci nu este etic sa zici ca Romgaz s-a privatizat,cand de fapt tu esti firma franceza de stat.
        Dar sa lasam aceasta mica nepotrivire de exprimare la o parte.
        Este oare etic ,ca avand monopol pe piata,sa te apuci sa cumperi gaze de la GDF Suez Ungaria in acte,cand de fapt,tu iei gazele din Rusia si le vinzi cu 100% adaos?
        Asta nu se numeste frauda?
        Este articol pe hotnews,in care descrie aceasta "inginerie financiara" facuta de GDF.

        http://economie.hotnews.ro/stiri-energie-13713810-exclusiv-scandalul-gdf-suez-crescut-facturile-gaze-ale-consumatorilor.htm

        Apoi,este oare etic ca tu ,firma distribuitoare de gaze sa pui oamenii sa plateasca gazele la kilowat si sa le ceri oamenilor sa aibe incredere in tine,ca tu le pui coeficientul cu care se inmulteste metrul cub corect?
        Ce inseamna,inseamna ca GDF zice ca ti-a livrat gaz de o anumita putere calorica si iti inmulteste metri cubi consumati cu un anumit factor,in functie ,zic dansii si de temperatura exterioara si de "calitatea gazului".
        Ca de,daca e mai frig,vine gazul mai condensat si trebuie marit coeficientul.

        Este o diferenta sensibila intre puterea calorica a gazului de sonda si a gazului metan.

        Apoi,e corect sa vina aer pe conducta de gaz?

        A venit oare cineva in inspectie la GDF Suez,pe nepusa masa,sa verifice daca ce gaz livreaza GDF corespunde cu ce scrie pe factura ?

        Asa se face ca cine poate in Romania,foloseste centrala pe lemne sau tine in curte un rezervor de propan sau chiar foloseste chiar centrala pe pacura.
        Ca nu e deloc interesant sa platesti peste 10 milioane gazele pe luna si nici caldura sa nu ai in casa.

        Sa mai adaugam cum cei de la GDF Suez iti trimit factura pe "consum estimat" si uneori estimarea e si cu 500-1000 metri cubi de gaz,peste ce ai consumat tu,de fapt.


        Dar exista o solutie,va izolati casa termic si nu mai dati bani firmei de stat franceza,asa multi.
  • +1 (5 voturi)    
    Renuntati d-le Predoiu (Luni, 30 mai 2016, 11:30)

    CiprianBardan [anonim]

    Ultima data cand liberalii s-au tinut batosi si au vrut candidatul lor, a iesit Iliescu presedinte in 2000 cu Vadim in turul doi. Acum va iesi Firea Primarita si bucurestenii vor trebui sa-ti tina firea 4 ani!


Abonare la comentarii cu RSS
.





ESRI


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi