Dezvoltatorii cartierului Greenfield: Breteaua de acces din DN1 va fi largita, se va face o noua legatura cu Soseaua de centura.

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 7 martie 2017, 16:05 Actualitate | Administratie Locala

Greenfield, unul din ansamblurile Impact
Foto: Impact SA
Dezvoltatorii cartierului Greenfield din Baneasa au anuntat marti ca au gasit doua solutii pentru solutionarea problemelor de trafic cauzate de inchiderea drumului forestier de langa Gradina Zoologica, una dintre cele doua cai de acces la cartierul rezidential. Acestia au cumparat deja terenul necesar si intentioneaza sa largeasca breteaua prin care se iese de pe DN1 spre Soseaua de Centura, in care se descarca Aleea Teisani, calea de acces catre cartierul Greenfield. In plus, dezvoltatorii doresc sa construiasca un drum nou, care va lega cartierul de Soseaua de Centura, cu trecere la nivel peste calea ferata.

Reamintim ca in urma cu circa trei saptamani drumul forestier din Padurea Baneasa pe care circulau locuitorii ansamblului a fost inchis, in urma unei decizii definitive a instantei, acesta nefiind dedicat circulatiei rutiere, iar oamenii mai pot ajunge acasa doar prin DN1, pe Aleea Teisani, o artera cu o banda de circulatie pe sens, ceea ce a dus la blocaje severe si la proteste ale locuitorilor.

Gabriel Biziniche, director Impact, a declarat ca deja s-a demarat procedura de autorizare pentru cele doua drumuri, obtinadu-se o parte dintre avize, iar pana la finalul anului, daca se vor obtine toate aprobarile, cele doua artere vor fi construite.

Acestea vor fi realizate pe cheltuiala dezvolatorului, investitia ridicandu-se la circa 500.000 de euro, dupa care vor fi predate autoritatii locale.


"Cu siguranta Aleea Teisani, in forma actuala nu poate ramane singurul drum de acces in cartier. In 2013, cand noul actionariat si management a preluat compania, constatand ca statutul drumului era incert, una dintre prioritati a fost identificarea unor solutii complementare de acces. In acest sens am comandat un studiu de traffc, insistand sa fie identificate alte solutii, care nu imiplica Vadu Moldovei. Specialistii ne-au prezentat doua solutii iar noi am inceput demersurile pentru implementarea lor", a declarat acesta.

"Prima solutie se refera la extinderea Aleei Teisani si imbunatatirea intersectiei cu iesire din DN1 catre Centura Bucuresti, prin largirea bretelei care leaga DN1 de Soseaua de Centura. Intersectia DN1/Centura Bucuresti a fost mereu blocata de cand a fost construita. Din cauza acestor blocaje, rezidentii nostri nu pot iesi din Aleea Teisani. De altfel, pe DN1, din cauza sistematizarii acestei intersectii, se produc frecvent blocaje in zona, blocaje care afecteaza toti participantii la trafic.Impact a achizitionat tot terenul necesar operatiunii pentru a realiza in mod optimal aceasta varianta. Asteptam aprobari de la CNADR. Acestea ar trebui sa vina pana la sfarsitul lui 2017 sau chiar mai devreme. De indata ce primim aprobarile putem construi aceasta extensie in cateva saptamani. Impact va acoperi integral costurile. La finalizarea constructiei va dona extensia CNADR/CNAIR", a explicat Gabriel Biziniche.


"A doua solutie o reprezinta construirea unui drum cu iesire catre Centura. Va fi realizat integral de IMPACT si se va materializa astfel: sens giratoriu pe Aleea Teisani (in capatul Cartierului Platanilor aviz in curs de obtinere), trecere la nivel cu calea ferata (aviz obtinut deja de la CFR), strapungere centura, cu banda de accelerare, in directia Tunari.Drumul va ri construit in capatul Cartierului Platanilor. Am depus o cerere la administratia strazilor din Bucuresti la jumatatea lui 2016, am primit aviz in 2017 si am depus imediat dupa actele necesare obtinerii unui certificat de urbanism. Tot in 2016 am obtinut o pre-aprobare de la CFR pentru strapungerea caii ferate. Momentan asteptam ca documentatia sa fie aprobata. De indata ce este aprobata, noi putem construi strada intr-un timp foarte scurt. Prin construirea acestui drum vom avea acces direct la drumul de centura in directia Pipera-Tunari. Aceasta solutie va prelua mare parte din traficul care inainte era deservit de prin drumul din padure, atata timp cat uneste Greenfield cu Pipera", a declarat Gabriel Biziniche, in cadrul unei conferinte de presa.



Acesta sustine ca la momentul autorizarii si construirii Greenfield, strada Vadu Moldovei era drum public, mai mult, avea acest statut inca din 1979.


ln cartierul rezidential Greenfield locuiesc circa 5.000 de oameni. In urma cu circa trei saptamani drumul forestier din Padurea Baneasa pe care circulau locuitorii ansamblului a fost inchis, in urma unei decizii definitive a instantei, acesta nefiind dedicat circulatiei rutiere, iar oamenii mai pot ajunge acasa doar prin DN1, pe Aleea Teisani, o artera cu o banda de circulatie pe sens, ceea ce a dus la blocaje severe si la proteste ale locuitorilor. In momentul in care a obtinut aprobare pentru construirea cartierului, dezvoltatorul s-a angajat ca va face inca o intrare in cartier, din Soseaua de Centura, insa acest lucru nu s-a mai intamplat, folosind complementar drumul forestier.

Asociatia EcoCivica a cerut protejarea padurii Baneasa, reclamand ca drumul forestier, nu este dedicat masinilor si daca va fi asfaltat, taie padurea in doua.ONG-ul a cerut dezvoltatorilor imobiliari sa gaseasca alta solutie.

In 2016, IMPACT Developer & Contractor, a anuntat ca va extinde cartierul rezidential GREENFIELD urmand sa investeasca 44 milioane euro in blocuri, infrastructura si utilitatile aferente.

Acesta va fi dezvoltat pe un teren in suprafata de 10 ha si cuprinde 39 de blocuri construite in regim de inaltime P+4E si P+5E, totalizand 888 de apartamente cu 2, 3 si 4 camere, reprezentand a treia faza de dezvoltare a ansamblului.

"In prezent IMPACT are in curs de dezvoltare 39 de blocuri in Ansamblul Platanilor din cartierul GREENFIELD Baneasa, insumand peste 900 de apartamente cu 2, 3 si 4 camere, dintre care jumatate vor fi livrate in aceasta primavara, iar restul pana la finalul anului 2017. Preturile de vanzare variaza intre 59.980 euro pentru un apartament cu 2 camere, 69mp, 75.980 euro pentru apartamentele cu 3 camere, 94mp, si 99.748 euro pentru cele cu 4 camere, 124mp. Preturile mentionate nu includ TVA",  se arata intr-un comunicat de presa emis de comunicatorii companiei la inceputul acestui an.
 

Prima faza a proiectului GREENFIELD a fost dezvoltata in perioada 2007-2010 si este vanduta in proportie de 100%. Aceasta se intinde pe o suprafata de 10 ha si cuprinde 680 de apartamente si vile in cele 5 ansambluri (Rubin, Topaz, Blue, Onix si Quartz). A doua faza, Ansamblul Salcamilor, dezvoltat in perioada 2014-2016, se intinde pe o suprafata de 7 ha si cuprinde 35 de blocuri cu 924 de apartamente cu una, doua, trei si patru camere. In prezent, acesta este vandut in proportie de 85%.

"IMPACT Developer & Contractor SA (IMP) a obtinut in 2016 venituri operationale in valoare de peste 152 milioane lei, in crestere cu 30% fata de anul anterior, iar profitul operational al companiei a crescut la 25,5 milioane lei, cu 270% mai mult fata de 2015. Rezultatele obtinute se datoreaza in principal vanzarilor de apartamente din cadrul cartierului GREENFIELD Baneasa, unde IMPACT a incheiat anul trecut 433 de contracte si 130 de precontracte pentru locuinte. Acest rezultat ii confirma proiectului statutul de cel mai bine vandut cartier rezidential din Bucuresti", se arata intr-un comunicat de presa emis de comunicatorii companiei la inceputul acestui an.


Citeste mai multe despre   






















6032 vizualizari

  • -20 (28 voturi)    
    Realitati . (Marţi, 7 martie 2017, 16:20)

    Andrei_Fieraru [utilizator]

    Mai oameni buni ! Nu pierdeti vremea si banii cu solutii aiurea . Drumul prin padure care trece pe la ZOO trebuie terminat . Primaria Bucuresti , conform legilor de astazi , poate expropria zona drumului , chiar daca este padure si nu sunt decat cativa arbori care trebuie taiati , pentru ca drumul , in mare , este croit si asfaltat pe jumatate si pietruit pe cealalta jumatate . Consiliul Local , poate hotara asta si gascarii de pe la paduri cu oenghistiilor , pot bate din dramba cat vor . Mai ales ca este si momentul pentru asa expropriere , in sensul ca in padure se vor construi cladiri cu peste douazeci de etaje , unde va avea sediul si Romsilva .
    • +14 (16 voturi)    
      serios? (Marţi, 7 martie 2017, 16:56)

      DSS [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

      drumul din padure nu este pt masini. Nu orice drum forestier este deschis ciculatiei publice. Nu aveti ce sa cautati cu masinile prin padure, si cu siguranta nu trebuie taiata in padurea in 2 ca sa treceti voi cu masina. E problema voastra cu dezvoltatorul sa va faca drum de acces prin camp, pe unde o stii el, pe banii lui/ai vostrii, nu din bani publici.
      Jos labele de pe padurea Baneasa
      • -13 (19 voturi)    
        mda (Marţi, 7 martie 2017, 17:15)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui DSS

        drumul prin padure oricum trebuie facut,

        in curand nu va mai fi padure, si deci daca e facut deja.. e bine facut
        • +5 (7 voturi)    
          smecherii prostesti (Marţi, 7 martie 2017, 17:45)

          levierul [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

          fara coruptie, dar cu mult prostie se poate ajunge sa mori cu dreptatea in mana.
          Ce vreau sa spun: trebuie sa fii prost cat sa iti cumperi un apartament in Greenfield, mergand pe promisiunile patronilor. Acestia la randul lor sunt mai prosti decat cumparatorii, doar ca mai smecheri.
          De ce nu se intampla scandalul asta cu alte cartiere din zona? Simplu, pentru ca prostii din prima categorie nu vor sa admita prostia pe care au facut-o si sa dea in judecata furnizorul pentru nerespectarea promisiunilor sau a contractului. Adica vor si ei sa umble pe smecherii, doar ca ei sunt doar prosti, nu smecheri.
        • 0 (0 voturi)    
          drumul ala taie padure in doua (Miercuri, 8 martie 2017, 9:25)

          t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

          Si nu face altceva decat sa contribuie la degradarea padurii.
          Pe acel drum nu ar trebui sa fie trafic generat de populatie, trebuie folosit strict in scop forestier.
          La sute si mii de masini care ar trece pe acel drum nu ar face dscat sa omoare fauna, cata mai este, sau s-o faca sa paraseasca zona.
          Nu sunt foarte multe zone de natura "salbatica"langa Bucuresti, pastrati-le!
          Si mai citeste putin din datele financiare ale proiectului. Dezvoltatorul spune ca largirea siplimentara a drumului initial si crearea altuia suplimentar ar costa 500.000 euro.
          La un profit operational de peste 5 mil euro, doar pura lacomie n-a facut dezvoltatorul ce trebuia sa faca! Tipic romanesc, genereaza o problema, apoi o paseaza in sarcina primariei, sacrificand padurea...
      • -8 (10 voturi)    
        Replica . (Marţi, 7 martie 2017, 17:26)

        Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui DSS

        N-ai priceput nimic din toata chestia . Drumul , chiar daca nu era facut - nu conteaza ca este sau nu forestier , este un drum al statului care se pune la dispozitia trecatorilor interesati - se va face pentru ca este cea mai scurta cale spre oras , pentru ca Con. General poate hotara oricand sa ia acest drum cu tot cu teren ,deoarece ii da voie legea . Mai mult , daca tot vor padurarii si oenghistii platiti de ei sa sara la cap , sa raspunda si pentru locatiile cladirilor cu peste douazeci de etaje care se vor face in apropiere de Zoo si unde vrea Romsilva sa se mute . Acum sa va vad , Gideilor , cate perechi aveti ! .
    • +7 (7 voturi)    
      Hai sa taiem arbori ca sa fie unora bine (Marţi, 7 martie 2017, 16:59)

      mhc [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

      Hai prin padure, cu case de o parte si de alta cum este pe Codrii Cosminului nu departe de Greenfield.
      • -5 (13 voturi)    
        Intrebari (Marţi, 7 martie 2017, 17:30)

        Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui mhc

        Ai fost vreodata pe acolo ? Daca pentru drumul existent , ca sa fie latit cu doi metri , se vor taia niste arbori , ce mare branza ? In fond , niste oameni , locuitori ai Bucurestiului , vor sa traiasca mai bine si sa circule civilizat . Pentru asa chestii , se poate taia si toata padurea . Regula este clara : mai intai , omul !
        • 0 (4 voturi)    
          adica vrei sa spui (Miercuri, 8 martie 2017, 10:00)

          eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

          mai intai masina... nu aveti nicio sansa cu drumul prin padure.. lumea e cu ochii pe voi... in caz ca se va incerca ceva (gen taiat 1 copac) va iesi cu mare mare scandal.
          • -3 (3 voturi)    
            Hai lasa-ma ! (Miercuri, 8 martie 2017, 12:46)

            Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

            Si ce veti face voi cand o sa vedeti ca Romsilva taie cateva zeci de copaci ca sa incapa doua cladiri de peste douazeci de etaje , in care vor avea sediul si padurarii ? . O sa faceti pe voi , iti spun de pe acum , pentru ca nu stiti cu cine veti avea de-a face.
            • 0 (0 voturi)    
              buhhuuuhuuu (Miercuri, 8 martie 2017, 13:28)

              eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

              pana una alta trebuie sa te obisnuiesti.. ai luat teapa... nu poti sa vinzi si vei pierde din viata in medie cam 2 ore pe zi pt a iesi din cartier.... dar va face dezvoltatorul drum.. am uitat :)))).
              • -1 (1 vot)    
                Precizari (Miercuri, 8 martie 2017, 13:44)

                Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

                Poate n-ai sa crezi , dar eu sunt un tip care n-are treaba cu dezvoltatorul Impact. Ba dimpotriva , stiindul pe fostul boss , Pop , un mare bandit ,pot sa spun ca firma a fost un esec si continua si acum cam la fel . Mai mult , contrar aparentelor , nici nu locuiesc in Bucuresti , ci la cateva sute de kilometri . Sunt doar un individ care stie ceva despre constructii , despre ce si cum in lumea asta pe care o slujesc de dinainte de revolutie . Cam asta este .
    • +3 (3 voturi)    
      sediu Romsilva? (Marţi, 7 martie 2017, 17:27)

      VezeteuMihai [anonim] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

      Buna ziua , despre ce cladiri aveti la cunostinta ca se vor construi in padurea Baneasa ?
      • -4 (6 voturi)    
        Realitati . (Marţi, 7 martie 2017, 19:25)

        Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui VezeteuMihai

        Despre unele pe care smecherii de la Eco - Civica , oenghistii platiti de Romsilva , nu le vor vedea si se vor face ca ploua tare de tot . Pentru ca in acele cladiri de peste douazeci de etaje , se vor cuibari si padurarii de la Romsilva care nu sunt in stare si n-au nici creierul necesar sa recunoasca realitatea drumului din padure . Mai mult , pe plansele cadastrale , pentru cine are curiozitatea sa vada si sa-i puna la zid pe oenghistii si padurari , pe traseul drumului in discutie , sunt trase doua linii foarte apropiate , aproape lipite , dar se vede corect ca sunt paralele , datorita scarii topografice , linii care marcheaza drumul de ani de zile . Inaintea oricarei dispute , acolo este un drum , nu forestier , ci drum obisnuit , de categorie '' drum de exploatare'' , in proprietatea primariei . Doar sa vrea cineva si-i pune la colt pe toti natafletii care se cred destepti si care behaie fara rost . In concluzie , drumul este al primariei , in fapt, si nu al padurarilor . Punct .
    • +8 (8 voturi)    
      Pai dl Fieraru nu mai bine (Marţi, 7 martie 2017, 18:02)

      middle_brick [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

      ai cere investitorului sa iti faca drum de acces acolo unde e legal si pe banii lui. Toti investitorii astia, baieti destepti contruiesc in mijlocul campului case frumoase, moderne, in zona linistita langa padure, iar cei care se muta acolo nu se intreaba, da drum de acces am? da sunt racordat la utilitati? dupa care hop, sa vina primaria sa le faca sosea cu 7 benzi pe sens, sa le faca gradinita si spital daca se poate...ce vorbesti ma'!
      • -1 (3 voturi)    
        Replica (Marţi, 7 martie 2017, 19:15)

        Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

        Oriunde in lume , investitorii investesc in imobile , in cladiri , adica . Utilitatile , adica retelele de drumuri , canale , apa , curent etc, se fac de autoritatile locale din banii tutror , asa cum s-au facut toate din Bucuresti si de peste tot din tara . Sunt curios unde stai matale si cine ti-a platit drumul , scoala ,spitalul etc . Nu realizezi ca s-a dus vremea invidiei si a ''curiozitatii ''proletare ?.
        • +2 (2 voturi)    
          ai dreptate (Miercuri, 8 martie 2017, 10:03)

          eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

          autoritatile trebuie sa faca infrastructura... dar drumul nu trebuie sa se faca prin padure sub pretextul ca pe acolo e mai simplu si scurt... intelegi matale logica... padurea da oxigen pt oameni (daca tot o arzi cu investitiile pt oameni) si beneficiile ei sunt greu de estimat in bani..

          in plus, ia mai stati si voi la coada.. sunt zone blocate in jurul capitalei de ani de zile si nu se face nimic... vezi prelungirea ghencea - domnesti etc
          • -1 (3 voturi)    
            Replica . (Miercuri, 8 martie 2017, 10:25)

            Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

            Lasa-ma cu oxigenul tau ! Drumul este deja de ani buni pe acolo , probabil de cand cei din Pipera mergeau cu carutele la campul de langa Centura . Eu insist pe ideea ca trebuie asfaltat tot , asa cum sunt si alte sute de drumuri prin paduri , unde mergeti voi la gratare si daca Romsilva nu renunta la ideea de obstructie , chiar daca legal drumul nu este al regiei , o sa am grija sa se intample asta .
            • +1 (1 vot)    
              tu cred ca esti primul om (Miercuri, 8 martie 2017, 13:30)

              eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

              care traieste fara oxigen... se vede din mesaje ca nu respiri oxigen
        • 0 (0 voturi)    
          Öriunde in lume (Miercuri, 8 martie 2017, 16:38)

          Techno [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

          Oriunde in lume (in tarile civilizate) mai putin in Romania (si in alte tari bananiere) retelele de drumuri, canale, apa, curent, se fac de autoritatile locale din banii tuturor INAINTE de a se vinde terenurile si a se construi pe acestea.
    • +4 (4 voturi)    
      Da si nu (Miercuri, 8 martie 2017, 10:41)

      naenae [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

      Eu inteleg perfect frustrarea omului care a facut credit pe 25 de ani si... surpriza, si-a dat seama ca a fost ****** de dezvoltator.

      Dar sa argumentezi in favoarea taierii padurilor sau a neprotejarii lor, e nebunie. E sacrificarea viitorului si a sanatatii copiilor nostri. Padurea curata aerul si ne da oxigen. Asta in CEA MAI POLUATA capitala din Europa, unde oricum murim toti axfitiati de gaze de esapament, unde padurile se taie, parcurile se retrocedeaza pentru blocuri. Dupa aia... ne miram ca murim tineri si nu stim de ce.

      Responsabilitatea drumului de acces este a dezvoltatorului. Pai oamenii astia nu stiau ca sunt in litigiu pentru acel drum de acces de... 6 luni - 1 an? Daca ii interesa de viata clientilor lor, se pregateau demult cu planuri de rezerva, autorizau drumurile noi si acum le faceau, asa cum spun, in 2-3 sapt.

      Faptul ca abia acum se apuca, stiind ca au stat in litigiu 1 an pentru inchiderea drumului, denota cat de lipsiti de interes fata de binele oamenilor si cat de lacomi sunt.

      Lasati, ca nu e de vina padurea. Daca va uitati la Munchen din avion, nici nu stii unde e orasul de cata padure este. La noi in schimb, mentalitatea e criminala: "lasa domle, sa o taie, ce nu s-a mai taiat si dincolo?" Sa moara toti cei dupa mine, ce conteaza, sa-mi rezolv eu problema ACUM.
      • -2 (4 voturi)    
        Mama repetitiei . (Miercuri, 8 martie 2017, 13:04)

        Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui naenae

        Spun inca odata . Drumul este acolo de zeci de ani . Intre timp , jumatate a fost asfaltat si jumatate este pietruit . Ca sunt o gramada de falsi ecologisti si mai degraba , proletari frustrati , ca de ce stau unii burghezi langa padure , este alta chestie . Oricum , ca vor sau nu unii , drumul va fi terminat pe traseul acesta ,pentru motivul legal ca nu este drum forestier ( si chiar daca ar fi , nu are importanta , daca serveste unor oameni ce locuiesc in zona ) si este drum de exploatare , asa cum poate orice meserias constata in planurile cadastrale . Adica , este drumul primariei , Gigeilor .
        • +1 (1 vot)    
          buna atitudine (Miercuri, 8 martie 2017, 13:15)

          naenae [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

          Imi pare rau ca trebuie sa recurc la comentarii personale dar totusi... "proletari frustrati", "burghezi langa padure", pe bune? :) Privesti foarte trist lucrurile.

          In rest e ok, vor face drum prin centura spre Tunari si spre oras tot prin Teisani ramane.

          PS. Burghezi langa padure...lol lol lol
  • -6 (8 voturi)    
    Deci se poate .. (Marţi, 7 martie 2017, 16:25)

    Sati [utilizator]

    dar nu in directia dorita.
  • +9 (11 voturi)    
    Fara copaci (Marţi, 7 martie 2017, 17:30)

    Robert M [utilizator]

    Dezvoltatorii au devenit cei mai importanti oameni din lume, pentru ei trebuie taiate paduri.
    Ei incaseaza profitul iar clientii lor urla in presa pentru defrisari.
  • +9 (13 voturi)    
    Aduceti drujbele! (Marţi, 7 martie 2017, 17:37)

    utilizator1221 [utilizator]

    Deci si Greenfield tot de melteni e populat. Imi place abordarea. A fost o data o padure. Apoi o parte s-a taiat si s-a construit un ansamblu rezidential. S-a promis ca nu se mai taie si ca se face drum. Apoi, toata lumea a inceput sa circule prin padure cu masina. Si cand drumul s-a inchis pentru ca era ilegal, lumea a sarit ca trebuie asfaltat, ca si cum ar fi drumul lor. Urat
    • -3 (9 voturi)    
      Orbecaiala . (Marţi, 7 martie 2017, 19:32)

      Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui utilizator1221

      Omule ! N-ai priceput care-i treaba pentru ca n-ai fost pe acolo si nu sti nimic despre cartier . Blocurile au fost facute dincolo de padure , pe un teren viran , agricol , sa zicem . Drumul din padure era de multi ani de dinaintea lucrarilor si asa cum am precizat mai sus , daca este cineva interesat pe bune , sa ia schitele de la Cadastru si sa vada ca drumul este marcat exact pe traseul de astazi , cu doua linii paralele care arata fara dubiu ca drumul este de exploatare , al primariei de sector si nu este drum forestier . Ce dracu , n-are nimeni timp si rabdare sa vada treaba asta ? .
      • +1 (1 vot)    
        drumul ala e (Miercuri, 8 martie 2017, 10:05)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

        singura cale de acces? raspunsul e NU... daca era aveati poate dreptate...
      • 0 (0 voturi)    
        rabdare (Miercuri, 8 martie 2017, 15:45)

        Jude [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

        Justitia a avut rabdare si a studiat toate documentele. Daca drumul ala era legal, cu siguranta nu se inchidea. Dar, NU ! Este un drum forestier si asa trebuie sa ramana. Asa ca mai lasa-ne cu 2 linii paralele sau perpendiculare ca macane.
        • +2 (2 voturi)    
          Corect! (Joi, 9 martie 2017, 12:06)

          ElHobolan [utilizator] i-a raspuns lui Jude

          Asa este. Aveti dreptate, drumul a fost inchis pentru ca instanta a stabilit definitiv ca acel drum in acest moment este drum forestier, iar drumurile forestiere nu sunt deschise circulatiei publice.

          Dar ..., acest drum forestier care se afla in administrarea Romsilva poate fi trecut in administrarea Cons. Local existand astfel suport legal pentru a fi introdus in circuitul public.

          Romsilva este de acord sa predea, Cons. Local este de acord sa preia ramane sa se mai emita si o Hotarare de Guvern in acest sens pentru ca ambele institutii sunt ale statului.

          Aceasta prcedura a mai fost adoptata de foarte multe ori pana acum cand foarte multi km de drum forestier au trecut de la Romsilva catre Consilii Judetene sau Consilii Locale (de la caz la caz), pentru ca era in INTERESUL CETATEANULUI.

          Asa cum se fac poduri peste ape, autostrazi prin munti ... etc, se fac si drumuri prin paduri si asta nu inseamna ca nu ne pasa de natura si nu ne dorim cu totii sa respiram un aer curat.

          Va doresc o zi buna!
          • 0 (0 voturi)    
            Comentati da' nu va informati (Sâmbătă, 11 martie 2017, 0:31)

            Bobo88 [utilizator] i-a raspuns lui ElHobolan

            Ma amuza cum se inflameaza si se inversuneaza toata lumea (de orice parte ar fi) cand nici macar nu aveti contextul pt ca n ati citit si nici nu ati cautat alte informatii mai vechi.
            Nu e mentionat nicaieri ca se vor taia copaci. E vorba doar de trecerea unui drum de 350 m !!! din regim forestier in drum public. Ceea ce nu e nimic iesit din comun - nu discutam de o rezervatie naturala, nu de defrisare...daca va doare cu adevarat problema exploatarii naturii in prezent mai bine v ati indrepta atentia sprea parcul Tineretului, unde e cu adevarat o cauza pentru care ar trebui ca EcoCivica sa isi faca probleme!!!!
            Aici e vorba de un drum care exista de zeci de ani si care a fost facut din nefericire pentru exploatari forestiere...the damage Was done looong time ago!
            Ca cetatean al bucurestiului care din cand in cand vrea sa paraseasca orasul prin DN1 sau centura, cred ca toti locuitorii Bucurestiului ar beneficia de redeschiderea unui drum de 350 pe care "fraierii" din Greenfiel il traverseaza de 2 ori pe zi decat sa petrec 30 min in aglomeratie, pt ca niste onorabili ecologisti si reprezentanti Romsilva vor sa-l inchida in timp ce alte abuzuri reale ale zonelor verzi din capitala sunt trecute cu vederea - si nu mi-ar fi de mirare daca motivul pt care s-a ajuns aici e ca domnii nu si-au primit spaguta grasa de la zgarcitii de dezvoltatori Impact
  • -3 (7 voturi)    
    Obiectiv si rational (Marţi, 7 martie 2017, 22:55)

    ElHobolan [utilizator]

    Drumul "forestier" care traverseazā pādurea în lungime de aprox. 1,5 km este asfaltat în proportie de 80%. Discutām asadar de o portiune de drum neasfaltat de aprox. 300 m. Circulatia pe drumul neasfaltat a fost mai dāunātoare padurii comparativ cu varianta circulatiei pe un acelasi drum asfaltat, datoritā prafului rezultat din trecerea autovehicolelor. Pe o distantā de 10 metri deoparte si 10 metri de cealaltā parte a drumului se putea observa în timpul verii un strat gros de praf asternut peste vegetatia din pādure si peste frunzele copacilor.
    Eu cred cā trebuie actionat asa cum este mai corect si mai bine acum, luând în considerare situatia din prezent. Pe drumul existent în pādure si pe care s-a circulat dintotdeauna nu va mai creste nici un pom pentru ca drumul are deja o structurā consolidatā. În loc sā avem un trafic infernal, cu masini barā la barā pe Teisani, care polueazā de 10 ori mai mult pentru cā fiecare masinā are motoril pornit un timp de 10 ori mai mare în comparatie cu o circulatie fluentā pe un drum existent dar amenajat corespunzātor unde o masinā ar traversa în 4 minute zona împāduritā.
    Sigur cā pādurea trebuie protejatā, dar în situatia despre care discutām, desi pare paradoxal, asfaltarea portiunii de drum prin pādure ar duce la o poluare
    mai redusā. Un teren cu un pom este de preferat unui teren fara acel pom, dar este de dorit unui teren cu un pom si cu un motor de masina în mers care polueazā.
    Acum, când accesul prin pādure este închis pādurea are mai mult de suferit datoritā traficului barā la barā de pe marginea pādurii. Si nici mācar nu ar fi vre-un lucru nou, în Elvetia, Germania sau Suedia sunt foarte multi km de drumuri asfaltate prin pādure. Încerc sā fiu doar obiectiv si sā mā scuze cei care au altā opinie. Dacā iubiti cu adevārat pādurea atunci trebuie sā fiti de acord si cu solutiile care astāzi si raportat la situatia existentā sunt favorabile atât naturii cât si oamenilor. Desigur, varianta prezentatā avantajeazā locuitorii din Greenfield si implicit dezvoltatorul care a vândut pânā acum arātând clientilor drumul minunat prin pādure, dar ce sā facem ... sā-i condamnām pentru naivitate sau pentru prostie? S-au fācut greseli pentru care nu plātesc din pācate adevāratii vinovati.

    Legal situatia s-ar rezolva relativ simplu. Terenul aferent drumului ar trece di proprietatea statului si administrarea Romsilva în proprietatea statului si administrarea Consiliului Local.

    În plus, ca si compensatie, i-as pune pe cei de la Impact sa achizioneze de cei 500.000 Euro pe care cu generozitate s-au oferit sā-i cheltuie pe diverse variante mai putin fezabile, o sprafata de teren fara pādure pe care s-o împadureascā.
    • -2 (8 voturi)    
      Reveniri . (Marţi, 7 martie 2017, 23:22)

      Andrei_Fieraru [utilizator] i-a raspuns lui ElHobolan

      Cred ca am fost destul de clar in pozitia de mai sus . Drumul este pe planurile cadastrala evidentiat foarte clar cu doua linii paralele , simbol al aliniamentului de drum pe acelasi traseu ca cel de astazi si semnifica apartenenta acestui drum la categoria de drumuri de exploatare , existent de multa vreme , probabil inaintea impaduririlor . In concluzie , pentru meseriasi , se poate vedea ca acest drum este acum , conform planurilor vechi , al primariei de sector . In rest , gargara .


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version