Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) lanseaza, incepand de sambata, 9 aprilie 2016, un nou serviciu de informare, prin care calatorii care urmaresc contul de Twitter al Regiei vor cunoaste in timp util toate modificarile de trasee, intarzierile sau blocajele in trafic ale vehiculelor RATB si pot opta pentru utilizarea unor rute sau mijloace de transport alternative.

Pentru aceasta, calatorii trebuie sa urmareasca mesajele trimise de pe contul de Twitter al RATB @Clienti_ratb (adresa de Internet http://twitter.com/Clienti_ratb). RATB a mai creat un cont de Twitter (http://twitter.com/RATB_), destinat institutiilor, companiilor sau organizatiilor interesate de activitatea Regiei.

Tot de la 9 aprilie, operatorul bucurestean de transport va lansa pe website-ul propriu sectiunea de dezbateri intitulata Forum (www.ratb.ro/forum), unde cei interesati se pot inscrie si pot transmite mesaje, sugestii sau pot discuta diverse subiecte. Forumul va fi, totodata, o platforma de dezbatere publica a deciziilor pe care RATB le va lua.

Accesul la aceste servicii se face de pe versiunea de mobil a website-ului www.ratb.ro, precum si de pe varianta de desktop. Acestea fac parte dintr-un pachet mai larg de masuri, prin care RATB doreste sa ofere, in limita bugetului restrans, servicii de calitate si sa isi dovedeasca atasamentul fata de clientii sai, spun reprezentantii RADET.