BUCURESTI Doua turnuri de birouri de 12 si 16 etaje vor aparea in intersectia de la Grozavesti, chiar la intrarea in complexul studentesc Regie

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 8 octombrie 2015, 13:07 Actualitate | Administratie Locala

Simulari ale proiectului Orhideea
Foto: Hotnews
Doua turnuri de birouri de 12 si 16 etaje vor aparea in intersectia Bulevardului Splaiul Independentei cu Soseaua Orhideelor, langa caminele din Regie. Constructia lor a inceput in aceasta toamna, dezvoltatorul proiectului fiind fondul de investitii CA Immo, si se va finaliza in 2017. Investitia se ridica la 75 de milioane de euro.



Orhideea_night
Foto: Hotnews
"Proiectul totalizeaza o suprafata inchiriabila de aproximativ 37.000 de metri patrati si este din compus din doua turnuri de birouri, amplasate in forma literei H, precum petalele unei orhidee si conectate intre ele printr-o punte cu suprafete vitrate. Constructia a inceput in luna octombrie 2015, cu lucrarile de fundatii speciale, si se va incheia in anul 2017. Cele doua turnuri ale cladirii vor avea 13 (P+12), respectiv 17 (P+16) etaje supraterane cu suprafete generoase, de pana la 2.700 metri patrati pe etaj si cate doua etaje subterane. Proiectul include 406 de locuri de parcare, precum si spatii de depozitare pentru biciclete, cu dusuri si vestiare pentru biciclisti", se arata in comunicatul companiei.

Fondul de investitii CA Immo detine in Romania cinci cladiri de birouri: Opera Center 1 si 2, River Place, Europe House si Bucharest Business Park.










11420 vizualizari
  • +4 (8 voturi)    
    Frumos (Joi, 8 octombrie 2015, 13:34)

    AnduAndrei [utilizator]

    Se mai dezvolta si altceva in Bucuresti, nu numai Nordul
    • -2 (8 voturi)    
      ... (Joi, 8 octombrie 2015, 14:18)

      Zummm [utilizator] i-a raspuns lui AnduAndrei

      Totul e frumos pe calculator. Mai scoate cablu ala de la net sa nu tampesti de tot
  • +2 (8 voturi)    
    Parcare (Joi, 8 octombrie 2015, 13:41)

    HP [utilizator]

    Deci ditamai cladirea de birouri cu 30 de etaje are 400 de locuri de parcare ?

    Ar trebui obligati sa aiba minim 5 etaje subterane pentru parcari, avand in vedere ca pe fiecare etaj suprateran lucreaza in jur de 100 de persoane, deci 3.000 de oameni.
    • +3 (9 voturi)    
      De curiozitate (Joi, 8 octombrie 2015, 13:50)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Ai verificat câte etaje subterane de parcare are o clădire din City-ul londonez sau din La Defense ?
      N-am înțeles unde ai citit tu de 30 de etaje, dar nu asta contează.
      • +2 (8 voturi)    
        Hmm (Joi, 8 octombrie 2015, 15:58)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        Orice cladire de birouri facuta cu capul si cu responsabilitate asigura minim 50% locuri de parcare raportat la numarul estimat de utilizatori ai cladirii. Supra si subterane.

        Sunt 30 de etaje in total, in cele doua corpuri de cladire, daca nu am calculat gresit.
        • +2 (6 voturi)    
          hmm (Joi, 8 octombrie 2015, 16:33)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui HP

          si cine spune asta?

          Locurile de parcare la cladirile de birouri incurajeaza oamenii sa vina cu masina. Asta vrem? Cred ca nu. Trebuie incurajate mijloace alternative de transport - bicicleta, metrou etc.

          Zicea unu o vorba - o societate dezvoltata nu e aia in care toti oamenii au masini, ci aia in care bogatii folosesc transportul in comun.
        • +1 (3 voturi)    
          de ce 50%? (Vineri, 9 octombrie 2015, 9:45)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui HP

          de ce nu 100%?
          cand spui 50% raportat la nr de utilizatori admiti din start ca ceilalti 50% nu vor veni cu masina.

          deci se poate.. oare nu se poate si 10% in cazul asta? vorbim de o zona care are acces lejer la metrou, tramvai, autobuz si ditamai complexul de camine de unde ar putea veni potentialii angajati.
    • +8 (12 voturi)    
      totusi e la 30 de secunde de metrou (Joi, 8 octombrie 2015, 13:57)

      tibi [anonim] i-a raspuns lui HP

      Si f bine conectata cu tramvaie si autobuze.

      cati manelisti sa lucreze in cladirile astea, incat sa fie nevoie sa-si parcheze BMW-urile in subteran? :)

      Plus ca in viitor se preconizeaza o reducere a masinilor personale.
      • -1 (5 voturi)    
        Manelisti (Joi, 8 octombrie 2015, 15:59)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui tibi

        De ce "manelisti" ?

        In Bucuresti nu "se preconizeaza" decat iad in lipsa locurilor de parcare.

        Oricat ar fi de bine conectata zona, cand aduci cateva mii de oameni in plus in spatii de birouri, o buna parte din ei vor veni cu masinile la lucru si vor infunda toata zona.
        • 0 (2 voturi)    
          iata ca nu vor veni (Vineri, 9 octombrie 2015, 9:48)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui HP

          "o buna parte din ei" se vor invarti in prima saptamana disperati sa gaseasca un loc de parcare si astfel vor descoperi ca exista o gramada de mijloace de transport in comun in zona. de "infundat", nu au ce.. splaiul independentei se "infunda" oricum la capatul ala.

          oricine este suficient de comod incat sa prefere sa stea ore in sir in masina in trafic, eventual sa-si mai gaseasca masina blocata in parcare de altii cand e metrou la 2 pasi, isi merita din plin soarta.
    • +3 (7 voturi)    
      metrou (Joi, 8 octombrie 2015, 13:58)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui HP

      are metrou..
      • +3 (3 voturi)    
        Lol (Joi, 8 octombrie 2015, 16:00)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui gigel

        Si in Pipera e metrou. Si degeaba.
    • +2 (6 voturi)    
      nu e nevoie... (Joi, 8 octombrie 2015, 14:01)

      cinev@ [utilizator] i-a raspuns lui HP

      pentru ca angajatul tinta locuieste la 5 min de mers pe jos de cladire si nu detine masina personala si nici nu se califica la masina de serviciu..
      • 0 (4 voturi)    
        Angajatul tinta (Joi, 8 octombrie 2015, 16:02)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui cinev@

        De unde stii tu care e "angajatul tinta" ?
    • +4 (6 voturi)    
      Primari si arhitecti sefi de-a-n-boulea (Joi, 8 octombrie 2015, 14:14)

      liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      cum sa dai autorizatie de parca doar 10% ar veni si ar pleca cu masinile la birou ? si mai este si un mall mare acolo... numai betoane !!!

      ar trebui ca pe langa locuri de parcare fiecare constructie sa aiba prin lege si un anumit spatiu de verdeata, si asta combinat cu largimea soselelor (loc de access) sa poata prelua traficul.

      cu fiecare bloc din asta inalt scade suprafata de verdeata pe cap de locuitor si poluarea creste si mai mult datorita blocajelor in trafic :(
    • +3 (5 voturi)    
      parcare (Joi, 8 octombrie 2015, 14:26)

      next [utilizator] i-a raspuns lui HP

      sa vina cu bicicletele ca au "spatii de depozitare pentru biciclete, cu dusuri si vestiare")))
      • 0 (4 voturi)    
        Ie ma (Joi, 8 octombrie 2015, 16:01)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui next

        Sigur, o sa vina toti cu bicicletele la servici, ca asa ai auzit tu ca se intampla nu stiu unde, in Taiwan.
    • -1 (1 vot)    
      Zona respectiva e foarte conectata (Joi, 8 octombrie 2015, 20:45)

      MalaEducacion [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Zona respectiva e foarte bine conectata la reteaua de transport in comun, ar fi o irosire de resurse sa faci parcari (care in plus incurajeaza si venitul cu masina la serviciu)
  • 0 (2 voturi)    
    Serios? (Joi, 8 octombrie 2015, 13:46)

    Radu [anonim]

    Poti sa ajungi si cu metroul.
  • +4 (8 voturi)    
    Bun cu exceptia parcarii (Joi, 8 octombrie 2015, 14:02)

    CititorulComentator [utilizator]

    Exista niste calcule dupa care se stabileste cate locuri de parcare sunt necesare. Din calculele mele este subdimensionata, ar trebuie aproximativ 1200 locuri de parcare.

    http://www.qcode.us/codes/southpasadena/view.php?topic=36-3-36_310-36_310_040

    Este pentru Statele Unite dar principiul nu se schimba.
    • -1 (3 voturi)    
      Glumesti (Joi, 8 octombrie 2015, 14:55)

      Close [anonim] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Alte cladiri care ingramadesc peste 3500 de oameni nu au nevoie de mai mult de 1000 de locuri de parcare si asta desi sunt foarte prost conectate la transportul in comun.

      O cladire cu metrou si tramvai peste drum, care nu ar trebui sa adaposteasca mai mult de 1500-2000 de oameni nu are de ce sa aiba nevoie de mai mult de 400-500 de locuri.
    • +2 (2 voturi)    
      :) (Joi, 8 octombrie 2015, 16:53)

      parking [anonim] i-a raspuns lui CititorulComentator

      esti pe linga subiect.
      ( nu este 3 locuri la 92 de mp de" land use")

      in Bucuresti exista o hotarire de consiliu local din 2006 care indica foarte clar cum e cu locurile de parcare.
      acuma, faptul ca autoritatile o respecta sau nu cand emit autorizatii, e treaba altora care dau avize sau care fac oaresce controale.

      link cu materialul:
      http://www.primariasector1.ro/download/PUD/legislatie/HCGMB_66_2006.pdf

      pentru clarificare:
      este 1 loc de parcare la fiecare 60 de mp de suprafata utila de cladire.
      • 0 (0 voturi)    
        Bun :) (Vineri, 9 octombrie 2015, 6:01)

        CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui parking

        Am cautat asa ceva si nu am gasit, excelent atunci, ideea de baza nu e pe langa caci exista un calcul :)
        • 0 (0 voturi)    
          asa e (Vineri, 9 octombrie 2015, 14:39)

          parking [anonim] i-a raspuns lui CititorulComentator

          :)))
          ai dreptate.
          mai ramine sa aplice corect regulamentul.
          dupa cum scrie mai sus( in articol) , pare ca NU se aplica( in sensul ca ar trebui mai multe locuri de parcare).
  • +1 (5 voturi)    
    Ba da (Joi, 8 octombrie 2015, 14:16)

    Zummm [anonim]

    Un camin studentesc n-ar construi. Si aici vorbesc de statul rroman care stie doar sa suga.
    • 0 (0 voturi)    
      nu numai ca n-ar construi (Joi, 8 octombrie 2015, 16:07)

      jenica [anonim] i-a raspuns lui Zummm

      dar si pe cele care sunt vor sa le foloseasca pt a gazdui 'refugiati'
  • +1 (1 vot)    
    Turnuri Grozavesti (Joi, 8 octombrie 2015, 14:25)

    Julie [anonim]

    Ghinion total pentru studentii din zona, adica tocmai aia de la Medicina. Timp de cel putin doi-trei ani vor avea parte din plin de praf si zgomot. Dar ce conteaza ei?
    • +5 (7 voturi)    
      ... (Joi, 8 octombrie 2015, 14:38)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui Julie

      si asa aia nu dorm , e doar curvasaraie in U-urile alea de la medicina ... cine cunoaste , stie ce spun
      • +4 (6 voturi)    
        Sa nu fim rautaciosi (Joi, 8 octombrie 2015, 15:08)

        Malone_M [utilizator] i-a raspuns lui toxx

        Nu e coorvasarie, este studierea corpului uman si a functiilor acestuia "pe viu". Si intr-adevar se pune accent pe reproducere.
  • 0 (4 voturi)    
    locuri parcare (Joi, 8 octombrie 2015, 15:37)

    joe [anonim]

    decat 406 locuri de parcare? Intr-o cladire care va gazdui 2-300 de oameni?
    • +1 (3 voturi)    
      Da, „decât” 406 locuri ! (Joi, 8 octombrie 2015, 16:42)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui joe

      Era unu' mai sus oripilat de afirmația că doar maneliștii ar veni cu mașina când pot foarte bine să vină cu metroul sau tramvaiul...
      Iată confirmarea !
  • +1 (1 vot)    
    Problema parcarii ... (Vineri, 9 octombrie 2015, 10:17)

    gogu [anonim]

    ... se va rezolva prin parcarea Carrefour-ului.
    Vine omu la work, nu gaseste loc, o lasa la Carrefour. Treaba asta o sa mearga pana o sa se prinda aia ca pot face un ban cinstit oferind abonamente de parcare alora. Deci or sa puna bariera si timp moka maxim 2h.

    As fi de acord in principiu cu cladirile astea fara parcare suficienta (pentru ca sunt totusi f bine conectate cu transportul in comum). Problema insa apare ca angajatii de multinationale care vor lucra aici au anumite resurse financiare si stau in general pe unde-a intarcat dracu cateaua si de-acolo nu prea merge sa vii in oras fara masina.
    Bineinteles pe langa aia sinistrati in camp, mai sunt si comozii care nu s-ar duce nici la paine fara masina, mai sunt si aia "sa vaza toata firma ce bolid mi-am tras" si pe langa toti astia mai apar ocazional aia care au nevoie de masina in ziua respectiva (programare la doctor, etc.)


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version